Βεβαίως και υπάρχει όπως φαίνεται στα παρακάτω κείμενα.
Α.«Και ην ο σταθμός του χρυσίου του εληλυθότος
τω Σαλωμών εν ενιαυ τω ενί εξακόσια και εξηκονταέξ τάλαντα χρυσίου»( . . Γʹ
Βασιλ. ιʹ
14)
Β. «Και ούτοι οι υιοί της χώρας οι ανα
βαίνοντες από της αιχμαλωσίας της αποικίας» «και επέστρεψαν εις 'Ιερουσαλήμ και
'Ιούδα ανήρ», «οι ήλθον μετά Ζοροβάβελ»· «...υιοί 'Αδωνικάμ εξακόσιοι
εξήκονταέξ» ( . . Βʹ ῎Εσδρ. βʹ
1 και 13)
Γ. [«Κάποτε αρρώστησε ένας από τους μεγιστάνες
της πόλεως. Είχε τη συνήθεια ο όσιος να πηγαίνει και να παίζει στο σπίτι του. ῞Όταν
η κατάστασή του χειροτέρεψε και κόντευε να πεθάνει, έβλεπε στον ύπνο του πως
παίζει τάβλι με ένα μαύρο. Αυτός ήταν ο θάνατος. ῏Ήταν η σειρά
του αρρώστου να ρίξει, κι αν δεν έριχνε τρεις φορές έξι, θα
έχανε. Του παρουσιάστηκε στον ύπνο του ο αββάς Συμεών και του λέει: ''Τι γίνεται,
τρελέ; 'Αλήθεια, θα σε νικήσει τώρα αυτός ο μαύρος. Δώσε μου το λόγο σου ότι
δεν θα απατήσεις άλλη φορά τη γυναίκα σου, κι εγώ θα ρίξω για σένα και δεν θα
σε νικήσει''. 'Ορκίστηκε τότε αυτός, και ο όσιος πήρε τα ζάρια, έριξε κι
έπεσαν τρεις φορές έξι. ῞Όταν ξύπνησε ο
άρρωστος, πήγε ο Σαλός στο σπίτι του και του λέει: ''Καλή ζαριά έριξες, ανόητε.
Πίστεψέ με όμως, αν παραβείς τον όρκο σου, θα σε πνίξει εκείνος ο μαύρος''. Και
αφού έβρισε αυτόν κι όσους ήταν στο σπίτι, έφυγε τρέχοντας» (Λεοντίου Νεαπόλεως,
'Ο ῞Αγιος
Συμεών ο διά Χριστόν Σαλός, Πρωτότυπο κείμενο-μετάφρασις, έκδοσις βʹ,
σελ. 105, «Το
Περιβόλι της
Παναγίας», Θεσσαλονίκη
1986).
Συμπέρασμα
'Η 'Ορθόδοξος 'Εκκλησία ουδέποτε δίδαξε, ότι ο
αριθμός 666 είναι «επικίνδυνος» και επομένως ότι πρέπει να αντιμετωπίζεται με
«επιφύλαξη», επειδή δήθεν αποτελεί το «όνομα» του 'Αντιχρίστου η παριστάνει
τούτο η αντιπροσωπεύει αυτόν η λειτουργεί ως έμβλημα η σύμβολο αυτού.
Οι 'Ιεροί 'Ερμηνευτές, ομιλούντες για το
«όνομα» του 'Αντιχρίστου, ποτέ δεν μας επέστησαν τον δήθεν κίνδυνο, και μάλιστα
διαχρονικά (και προ της ελεύσεως του 'Αντιχρίστου), του αριθμού 666· αντιθέτως:
επισημαίνοντες ότι αυτός αντιστοιχεί σε πολλά ονόματα, αναιρούν σαφώς την
δοξασία ότι ο 666 είναι δήθεν η «ταυτότης του 'Αντιχρίστου», εφ' όσον ο αριθμός
της ταυτότητος είναι ΜΟΝΟΣΗΜΑΝΤΟΣ.Δηλ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ
ΠΡΟΣΩΠΟ.
3 σχόλια:
Ο αριθμός 666 θα υπάρχει στο χέρι Ή στο μέτωπο του κάθε κολασμένου ανθρώπου πριν την έλευση του Κυρίου. Αυτοί που δεν θα χαράξουν το χέρι τους Ή το μέτωπό τους με τον αριθμό του ονόματος του Αντιχρίστου, δεν θα μπορούν να αγοράζουν και να εμπορεύονται(όπως ζήτησε από τον Χριστό ο Σατανάς να κάνει τις πέτρες ψωμιά).Θα ζουν όπως ζούσαν ο Αδάμ και η Εύα. Αυτό είναι το πρώτο στάδιο της δοκιμασίας.Μετά θα ζητήσει να τον προσκυνήσουν(όπως ζήτησε και από τον Κύριο ο Αποστάτης να τον προσκυνήσει).Αυτό είναι το δεύτερο στάδιο. Όποιος δεν προσκυνήσει τον χξς',αμέσως θα ΒΑΣΑΝΙΖΕΤΑΙ.Εδώ θα είναι και το τελευταίο στάδιο τις ταλαιπωρίας των Αγίων(όπως ζήτησε ο διάβολος από τον Υιό του Θεού να πέσει από το ύψος που βρισκόταν).Αυτοί που θα βασαβιστούν και θα αντέξουν, όλοι θα μείνουν χωρίς κεφάλι. Όταν θα έρθει ο Κύριος Ιησούς Χριστός, δεν θα βρει την πίστη στην γη.
Πρώτα θα έρθει ο Ηλίας και ο Μωυσής για να ενημερώσουν τους πιστούς (για να μην υπάρχει δικαιολογία),και αφού τους θανατώσει(και αφού αναστηθούν μετά από 84 ώρες),ύστερα θα έρθουν οι Άγγελοι με τον Σταυρό του Κυρίου.Ο Κύριος θα τον εξοντώσει αμέσως και αμέσως θα κρίνει τον κόσμο όλο.
Δεν θα χαραχτεί ο κόσμος με το όνομα του θηρίου, αλλά μεψτον αριθμό του ονόματός του.
Μην μπερδεύουν μερικοί τους ανθρώπους.
Το 666 θα υπάρχει για αρχή στο QR,αλλά μετά θα χαραχτεί με λέιζερ στο δεξί χέρι των οπαδών του Αντιχρίστου και στο μέτωπο των ανθρώπων που δεν έχουν δεξί χέρι.
Το όνομα του Αντιχρίστου είναι πολύ απλό για αυτούς που έχουν δυνατή σκέψη.
Στην συνέχεια θα δώσουμε και το όνομα του 666.
Ιωάννης
ΕΡΩΤΗΣΗ.Το χάραγμα θα έλθει πρίν ή μετά τους προφήτες;
Μετά θα έρθει το χάραγμα του ονόματος του Αντιχρίστου στο μέτωπο(ή το χάραγμα του αριθμού του ονόματος του στο δεξί χέρι). Πρώτα θα έρθει ο Ηλίας και ο Μωυσής και θα προφητεύουν για 1250 περίπου ημέρες.Μετά θα τους σκοτώσει ο Σατανάς και θα αναστηθούν ύστερα από 84 ώρες.
Δημοσίευση σχολίου