ΑΛ. ΚΑΛΟΜΟΙΡΟΥ : Διατί έγινε η αλλαγή του εορτολογίου το 1924;

Ποίος εμελέτησε την πρόσφατον Εκκλησιαστικήν Ιστορίαν και δεν γνωρίζει ότι η αλλαγή αυτή ήτο το πρώτον συγκεκριμένον βήμα του Οικουμενισμού εις τον Ελληνικόν χώρον; Οι Νεοημερολογίται, διά να παραπλανήσουν τον λαόν, είχον ισχυρισθή ότι προέβησαν εις μίαν διόρθωσιν διά λόγους αστρονομικής ακριβείας. Εάν τούτο ήτο αληθές θα είχεν εφαρμοσθεί εις την Ελλάδα ημερολόγιον αστρονομικώς τελειότερον του πεπαλαιωμένου ήδη ημερολογίου του Πάπα Γρηγορίου. Διατί εφαρμόσθη το επίσης εσφαλμένον ημερολόγιον του Πάπα; Μα απλούστατα, σκοπός δεν ήτο η επίτευξις αστρονομικής ακριβείας. Αυτό που επεδιώκετο ήτο η επίτευξις εορτολογικής ενότητος μεταξύ της Ορθοδόξου Εκκλησίας και των αιρετικών "Εκκλησιών" της Δύσεως. Επεδιώκετο η Ένωσις των Εκκλησιών τουλάχιστον εις τον εορτολογικόν τομέα, και τούτο ως πρώτον βήμα. Η τακτική των Οικουμενιστών είναι πρόοδος διά βαθμίδων. Η πρώτη βαθμίς ήτο η εορτολογική ένωσις των Εκκλησιών. Στο πρόγραμμα ήτο να επακολουθήσουν συν τω χρόνω όσα επηκολούθησαν και όσα θα επακολουθήσουν.

Φθάνει να αναγνώση κανείς την Εγκύκλιο του Οικουμενικού Πατριαρχείου του 1920 διά να πεισθή πλήρως. Η εγκύκλιος αυτή προτείνει ως πρώτον λίθον του οικουμενιστικού οικοδομήματος την φιλικήν προσαρμογήν της Ορθοδοξίας προς τας "Εκκλησίας" της Δύσεως "διά της παραδοχής ενιαίου ημερολογίου". Γράφεται επί λέξη: "Δύναται δε η φιλία αύτη και αγαθόφρων προς αλλήλους διάθεσις εκφαίνεσθαι και τεκμηριούται ειδικώτερον ως εξής: α΄. διά της παραδοχής ενιαίου ημερολογίου προς ταυτόχρονον εορτασμόν των μεγάλων χριστιανικών εορτών υπό πασών των Εκκλησιών...". Εις την εγκύκλιον αυτήν παραπέμπει και ο Θυατείρων Αθηναγόρας γράφων προσφάτως ότι: "η Ορθόδοξος Εκκλησία εξήλθε των τοιχωμάτων αυτής και εδημιούργησε σχέσεις και επεδίωξε συνεργασίαν ήδη από του 1920 διά της περιφήμου Εγκυκλίου του Οικουμενικού Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, συνετέλεσεν εις την έναρξιν της Οικουμενικής Κινήσεως και την ίδρυσιν του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών...".
Εξ άλλου εις τα πρακτικά του περιβόητου δήθεν πανορθοδόξου συνεδρίου του Μαΐου - Ιουνίου 1923 βλέπομεν ότι η μεταρρύθμισις του ημερολογίου είχεν ως σκοπόν την "εξυπηρέτησιν εν τε τούτω τω μέρει της παγχριστιανικής ενότητος. Έπρεπε να γίνη "προς αποκατάστασιν της ενότητος των χριστιανών τουλάχιστον εν τω σημείω τούτω". Το συνέδριον εκείνο διεκήρυξε σαφέστατα ότι "η διαρρύθμισις του ημερολογίου είναι ο πρώτος λίθος διά το οικοδόμημα της ενώσεως πασών των εκκλησιών".
Όπως βλέπετε ο Οικουμενισμός δεν ενεφανίσθη μόλις σήμερον με τον Αθηναγόραν. Εγεννήθη εις την Ελλάδα το 1924 και ανδρούται έκτοτε εντός των κόλπων της κρατικής Εκκλησίας. Δεν επιτρέπεται λοιπόν, καλής πίστεως αγωνισταί, ως υμείς, να αγνοήτε την αλήθειαν αυτήν ότι το πρώτον προγεφύρωμα του Οικουμενισμού εις την Ελλάδα υπήρξε η καινοτομία του ημερολογίου. Αυτός ήτο ο λόγος διά τον οποίον οι Παλαιοημερολογίται αντιμετώπισαν εξ αρχής το θέμα ως δογματικόν, ασχέτως εάν δεν εχρησιμοποιείτο τότε ευρύτερα ο όρος "Οικουμενισμός". Η συνείδησις του ορθοδόξου λαού είχε ταυτίσει από της πρώτης στιγμής την εορτολογικήν μεταρρύθμισιν με τον εκφραγκισμόν.
Ημερολογιακόν και Οικουμενισμός δεν είναι λοιπόν δύο διαφορετικά και ανεξάρτητα θέματα αλλά ένα και το αυτό, και ο αγών κατά του Οικουμενισμού, εάν είναι συνεπής, δεν είναι δυνατόν να περιορισθή εις τα σύγχρονα κατορθώματα της παναιρέσεως αυτής, είναι υποχρεωμένος να ανασκάψη τας ρίζας της και να συνθλίψη επί της πέτρας τα νεογνά της.
Νομίζω ότι παρεξηγήσατε τον π. Θεόκλητο όσον αφορά εις το ποίους εννοεί διά της φράσεως "ακραίοι τύποι". Σίγουρα δεν εννοεί τους τρεις Μητροπολίτας τους διακόψαντας το μνημόσυνον του Αθηναγόρα [1]. Δεν έχει, όπως λέει και ο ίδιος, πράγματι κανένα λόγον να τα βάλη μαζί των εφ' όσον ούτοι έχουν, ως και πρότερον, πλήρη Εκκλησιαστικήν κοινωνίαν μετά πάντων των Αρχιερέων "αφού πέραν της διακοπής του μνημοσύνου ουδέν μετεβλήθη εις τας σχέσεις των μεθ' όλης της Εκκλησίας", εννοεί της οικουμενιστικής Εκκλησίας Αθηνών, Κωνσταντινουπόλεως, Μόσχας κλπ. Η παρατήρησις του π. Θεοκλήτου είναι οξυδερκεστάτη και είναι πνευματικόν συμφέρον σας να την προσέξετε. Πράγματι ποίαν σημασίαν έχει η διακοπή του μνημοσύνου όταν παραμένει η εκκλησιαστική κοινωνία; Όταν η διακοπή του μνημοσύνου δεν σημαίνει διακοπήν κοινωνίας είναι πράξις χωρίς νόημα, είναι μία καθ' αυτό στρουθοκαμηλική ενέργεια αποσκοπούσα εις την καθησύχασιν της ιδίας συνειδήσεως και της συνειδήσεως των οπαδών. Δεν αποχωρούν οι τρεις Μητροπολίται από της φλεγομένης υπό της αιρέσεως του Οικουμενισμού οικίας, κλείνουν μόνον τους οφθαλμούς διά να μη βλέπουν τας φλόγας και διδάσκουν τους οπαδούς των να κάμουν το ίδιον. Διατί λοιπόν να καταφερθή ο π. Θεόκλητος εναντίον των; Δεν διακηρύττουν και αυτοί, όπως και εκείνος, ότι "ουκ επέστη ο καιρός" δια την εγκατάλειψι του καταποντιζομένου πλοίου; Η διαφορά μεταξύ του π. Θεοκλήτου και των τριών Μητροπολιτών είναι μόνον εις ζητήματα τακτικής. Ουδεμία διαφορά μεταξύ των υπάρχει εις ζητήματα ουσίας. Κατά τη γνώμη μου η τακτική του π. Θεοκλήτου - κοινωνία και μνημόσυνον - είναι συνεπής. Δεν είναι δυνατόν όμως να λεχθή το ίδιον και διά την τακτικήν των τριών Μητροπολιτών - κοινωνία χωρίς μνημόσυνον. Ο π. Θεόκλητος έχει κατανοήσει τελευταίως ότι κριτική του Οικουμενισμού και των οικουμενιστών με παράλληλον συνέχισιν εκκλησιαστικής κοινωνίας μετ' αυτών συνεπάγεται απαράδεκτον και αυτόχρημα γελοίαν ασυνέπειαν [2]. Αυτός νομίζω ότι είναι και ο λόγος διά τον οποίον διέκοψε την κατά του Οικουμενισμού δημοσιογραφίαν εφ' όσον είχεν αποφασίσει - διά λόγους που ο Θεός γνωρίζη - να μη διακόψη την εκκλησιαστικήν κοινωνίαν μετά των οικουμενιστών. Η συνέπεια και η σοβαρότης απαιτεί ένα από τα δύο: ή σιωπήν και κοινωνίαν μετά των οικουμενιστών, ή αγώνα και διακοπή κοινωνίας. Δεν υπάρχει μέση κατάστασις εάν σεβόμεθα τους εαυτούς μας.
Μη κατηγορείτε λοιπόν τον άνθρωπον αδίκως. Δεν κατεφέρθη κατά των τριών Μητροπολιτών. Άλλους είχεν εις τον νουν του. "Ακραίοι τύποι" είμεθα ημείς, ο γράφων και οι όμοιοί μου, που δεν ηρκέσθημεν εις διακοπάς μνημοσύνων αλλά προχωρήσαμεν και εις διακοπήν κοινωνίας και εγίναμε Παλαιοημερολογίται.

Με εκτίμησιν

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΛΟΜΟΙΡΟΣ

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡ ΓΡΗΓΟΡΙΟ
Η ΠΑΛΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΧΑΚΑΡΙΣΤΗΚΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΜΑΙΛ. ΑΝ ΛΑΒΕΤΕ ΜΗΝΥΜΑ ΜΗΝ ΤΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΙΟΙ. Η ΝΕΑ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ:
https://katakomviki--ecclesia.blogspot.com/

Ανώνυμος είπε...

Ένας άσχετος με την θεολογία γιατρός,προσπαθεί να πλανέψει τους εκλεκτούς. Τα ίδια και τα ίδια,τα οποία έχουν απαντηθεί πολλές φορές. Και αυτός θεωρεί δόγμα το Ιουλιανό ημερολόγιο και ταυτίζει εσκεμμένα το ημερολόγιο με το εορτολόγιο.Δυστυχώς δεν ζει για να απαντήσουμε στα ψέματα που λέει.

Ανώνυμος είπε...

Δεν έγινε αλλαγή εορτολογίου ,Αλέξανδρε,το ημερολόγιο διόρθωσε η Εκκλησία μας.Ήταν υποχρεωμένη να το κάνει,γιατί το άλλαξε και η Πολιτεία το 1923.Το λάθος τους ήταν που δεν άλλαξαν και το εορτολόγιο.

ΧΑΡΙΛΑΟΣ είπε...

΄΄Προσπαθεί να πλάνέσει τους εκλεκτούς΄΄,λέει ο 6:32
Εννοώντας τους σχισματοαιρετικούς Νεοημερολογίτες.
Δεν κατάλαβε φαίνεται αυτό: "Δύναται δε η φιλία αύτη και αγαθόφρων προς αλλήλους διάθεσις εκφαίνεσθαι και τεκμηριούται ειδικώτερον ως εξής: α΄. διά της παραδοχής ενιαίου ημερολογίου προς ταυτόχρονον εορτασμόν των μεγάλων χριστιανικών εορτών υπό πασών των Εκκλησιών..."

Το Ημερολόγιο ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ με το Εορτολόγιο,γι΄αυτό και καταδικάσθηκαν διά αναθεμάτων από τις Πανορθόδοξες Συνόδους του 16ου αιώνος όλοι εκείνοι που θα τολμήσουν την Καινοτομία.

Ανώνυμος είπε...

Προς 3:10μ.μ.{ΧΑΡΙΛΑΟ}

1) Άλλο είναι να σχετίζεται και άλλο είναι να ταυτίζεται.Ο Αλέξανδρος ταυτίζει το ημερολόγιο με το εορτολόγιο,δεν το σχετίζει. Πρέπει να είναι πολύ αφελής ένας που ταυτίζει το ημερολόγιο με το εορτολόγιο.Είναι διαφορετικά πράγματα.Οι Σύνοδοι αυτοί που μας λες,καμία σχέση δεν έχουν με την αλλαγή του 1924.Αυτές καταδίκασαν την καινοτομία στο Πασχάλιο που έκαναν οι Παπικοί.Αν απαγορευόταν μια μελλοντική αλλαγή του ημερολογίου από τους Πατέρες,σίγουρα θα υπήρχε κάποια παλαιότερη Σύνοδος-γιατί όχι και Οικουμενική-που θα απαγόρευε αυστηρά την διόρθωση-αλλαγή.Θα απαγόρευαν την διόρθωση και με διάφορα κείμενά τους οι Άγιοι,αλλά αυτοί δεν ασχολήθηκαν με αυτά τα θέματα. Μην ξεχνάμε ότι και μετά την Α' Οικουμενική,η Δύση εόρταζε το Πάσχα-για πέντε αιώνες περίπου-σε διαφορετικό χρόνο από την Ανατολή,αλλά δεν δημιουργήθηκε κανένα σχίσμα.Οι γοχ ηταν ανώτεροι από τους Αγίους αυτούς-αυτής της περιόδου-και έκαναν το σχίσμα διακόπτοντας την εκκλησιαστική κοινωνία με όλες τις τότε τοπικές Εκκλησίες.Ο ορισμός του σχίσματος υπάρχει στον Χρυσόστομο Αντιοχείας και τον Βασίλειο Καισαρείας-σε αυτούς μπορείς να μάθεις τι σημαίνει σχίσμα.

2) Η Εγκύκλιος γράφει "υπό πασών των Εκκλησιών".Άρα,δεν εκπληρώθηκε αυτό που ήθελαν-γιατί μέχρι και σήμερα οι περισσότεροι Ορθόδοξοι εορτάζουν με το λαθεμένο ημερολόγιο του Αυγουστου-αυτός διόρθωσε το Ιουλιανό ημερολόγιο.Δηλαδή,ευτυχώς δεν τα κατάφεραν.
Επίσης,στην Εγκύκλιο αυτή ζητάνε ταυτόχρονο συνεορτασμό ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ Χριστιανικών εορτών.Αφού δεν άλλαξε το Πασχάλιο-και Παπικοί και Ορθόδοξοι δεν γιορτάζουν μαζί το Πασχα-,και πάλι δεν κατάφεραν να μας " Φραγκέψουν"και να πραγματοποιήσουν τα σχέδια τους.Ο διάβολος αλλάζει συχνά τα σχέδιά του για να μας μπερδέψει και να μας οδηγήσει σε σχίσματα αιρέσεις.Μην ξεχνάμε,αδελφέ,πως η μεγαλύτερη γιορτή των Ορθοδόξων είναι το Άγιον Πάσχα-δεν είναι τα Χριστούγεννα-και άρα δεν κατάφεραν τίποτα. Το μόνο που κατάφεραν ήταν να σκανδαλίσουν αρκετούς ασθενείς στην Πίστη κσι να τους οδηγήσουν στο καταστροφικό και δαιμονικό σχίσμα.Βέβαια,υπάρχει και το καλό σχίσμα,το οποίο έπρεπε να κάνουν το 1948 ή το 1965.Αυτό το σχίσμα θα ήταν θεάρεστο-όπως το 1054 με τους Παπικούς-και Αγιογραφικό.

Υ.Γ. Αυτά τα δυο δεν έχεις προσέξει στην Εγκύκλιο του 1920 και παραπλανήθηκες από τον Αλέξανδρο. Εύχομαι να καταλάβεις τα λάθη σου και να
επιστρέψεις στον σωστό δρόμο που οδηγεί στην Αλήθεια. Μικρές οι διάφορες μας και λυπηρό το γεγονός να μας χωρίζει ένα εργαλείο τιυ χρόνου-στο οποίο δεν πρέπει να δίνεις καμία αξία.

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

1. @ 31 Αυγούστου 2022 - 6:32 μ.μ.

Δυστυχῶς γιά σένα, ὁ γιατρός ἀληθεύει 100%, γεγονός πού κάμνει ἐσένα ἐλεεινόν Ψεύτην, Συκοφάντην καί αἱρετικόν! Τίς «ἀπαντήσεις» σας τίς ξέρουμε: εἶναι πελώρια ψεύδη ἐπί πελωρίων ψευδῶν!

2. @ 1 Σεπτεμβρίου 2022 - 12:56 π.μ.

Πῶς δέν ἔγινε ἀλλαγή ἑορτολογίου; Δέν κατηργήσατε 13 νηστησίμους ἡμέρας ἀπό τήν νηστείαν τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων; Δέν παύσατε νά συνεορτάζετε τίς ἀκίνητες ἑορτές μέ τούς Ὀρθοδόξους, προκειμένου νά συνεορτάζετε μέ τούς αἱρετικούς, κάτι πού ἀπαγορεύεται αὐστηρῶς ἀπό τούς ἱερούς κανόνας ὅταν τό ἐπιδιώκῃς; Δέν κατασκευάσατε ψευδο-αγίους;

3. @ 1 Σεπτεμβρίου 2022 - 9:50 π.μ.

Τί; Δέν κατάφεραν νά σᾶς φραγκέψουν; Καλά, δέν ξέρεις ὅτι ἀπό 7-12-1965, ὅταν ἔγινεν ἐπισήμως ἄρσις τοῦ Σχίσματος μέ τόν «πάπαν», εἶσθε καί Οὐνῖται;

ΧΑΡΙΛΑΟΣ είπε...

Ανώνυμε 3:10,νομίζω ότι υποτιμάς την νοημοσύνη μας, γράφοντας αυτά τα φρικτά πράγματα.

Οι σχισματοαιρετικοί Νεοημερολογίτες διά της Παναιρετικής Εγκυκλίου του 1920 ΑΠΟΔΕΧΘΗΚΑΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΧΙΣΜΑΤΟΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ και γι΄αυτό υιοθέτησαν το ΓΡΗΓΟΡΙΑΝΟ Ημερολόγιο. Για οικουμενιστικούς λόγους το έπραξαν.Γι΄αυτό και σύ ΄΄εορτάζεις΄΄ Χριστούγεννα μαζί με Παπικούς,Αγγλικανούς και λοιπούς αιρετικούς.[Από τη μία γράφεις: ΄΄ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΩΝ ΕΟΡΤΩΝ΄΄[πληθυντικός]και από την άλλη λές ότι το Πάσχα είναι η μεγαλύτερη.Μήπως θέλεις να σου υπενθυμίσω του Κυρίου:΄΄ος εάν λύση μίαν[έστω] των εντολών τούτων των ελαχίστων[φαινομενικά]και διδάξει ούτω τους ανθρώπους,ελάχιστος κληθήσεται εν τη βασιλεία των ουρανών;΄΄[Ματθ.5.18-19]

Γι΄αυτό και ο πνευματικός σου προ΄ι΄στάμενος,κ.Βαρθολομαίος, ασπάζεται τον Πάπα και τον προσφωνεί ΄΄αγιώτατε αδελφέ΄΄.[όπως και ο Ιταλίας Πολύκαρπος και λοιποί συκοινωνούντες.]
Και γι΄αυτό όπου σταθεί και όπου βρεθεί ο Πάπας εξαίρει την οικουμενιστική Εγκύκλιο του 1920.

Οι Σύνοδοι του 16ου αιώνος ,οι οποίες έχουν κύρος ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ,καταδίκασαν και αυτούς που θα τολμήσουν αλλαγή στο Μηνολόγιο,όχι μόνο στο Πασχάλιο.
Και δεν χρειαζόταν καμμία απολύτως ΄΄διόρθωση΄΄,όπως παραπλανητικά λέγουν οι σχισματοαιρετικοί καινοτόμοι σήμερα,ποιούντες την πρακτική του Διαβόλου πρός την Εύα .


Το πιστό λείμμα της Εκκλησίας που ακολουθεί το Ημερολόγιό της,το Ιουλιανό,αυτό που ακολουθούσε και η Α΄Οικουμενική Σύνοδος το 325 μ.Χ.,η οποία πάνω του θέσπισε εν Αγίω Πνεύματι το Πασχάλιο και το Εορτολόγιο ,συνεχίζει χωρίς το παραμικρό πρόβλημα την πορεία του .
Με ανοιξιάτικη Ισημερία στις 8 Μαρτίου εκάστου έτους ,με κατώτατο όριο της ανοιξιάτικης Πανσελήνου στις 21 Μαρτίου ,με όρια του Πάσχα από 22 Μαρτίου έως 25 Απριλίου [και όχι μέχρι 8 Μα΄ί΄ου,όπως γίνεται στους σχισματοαιρετικούς καινοτόμους]με τήρηση της νηστείας των Αγίων Αποστόλων και ου το καθ΄εξής.

Όλα πορεύονται άψογα,όπως τα θέσπισαν οι Πατέρες διά του Αγίου Πνεύματος.

Εσείς εξήλθατε της Εκκλησίας και συνεχίζετε να ζείτε στο ψεύδος του ΄΄διορθωμένου ΄΄Ιουλιανού,ενώ ακολουθείτε το Παπικό -Γρηγοριανό.

Κατάφεραν ,λοιπόν,να σας ποιήσουν σχισματοαιρετικούς από το 1924,χωρίς Θεία Χάρι ,ενταγμένους στο Παγκόσμιο Συμβούλιο των Εκκλησιών και εναγκαλισμένους με Παπικούς,Προτεστάντες,Αγγλικανούς και λοιπούς σχισματοαιρετικούς ,στους οποίους διά της Παναιρετικής Εγκυκλίου του 1920,αναγνωρίσατε Εκκλησιαστικότητα.

ΧΑΡΙΛΑΟΣ είπε...

Ανώνυμε 3:10, ο αναθεματισμός σας από την πανορθόδοξη Σύνοδο του 1583 είναι τόσο εμφανής,που δεν χρειάζεται την παραμικρή ερμηνεία.
[Εύχομαι να μην τολμήσεις και σύ να γράψεις περί πλαστότητας...]

Ιδού:΄΄...καί θέλει νά ἀκολουθᾶ τό νεοεφεύρετον Πασχάλιον καί νέον Μηνολόγιον τῶν ἀθέων ἀστρονόμων τοῦ Πάπα...΄΄

1η Ἀπόφασις τῆς Συνόδου τοῦ 1583, ἡ ὁποία ὑπογράφεται ἀπό τούς Πατριάρχες Κωνσταντινουπόλεως, Ἱερεμία, Ἀλεξανδρείας, Σίλβεστρο, Ἱεροσολύμων, Σωφρόνιο καί ἀπό τούς ὑπόλοιπους παρόντες Ἀρχιερεῖς:

Κανών Ζ': " Ὅποιος δέν ἀκολουθᾶ τά ἔθιμα τῆς Ἁγίας Ὀρθόδοξου Ἐκκλησίας, καθώς αἱ ἑπτά Ἅγιαι Οἰκουμενικαί Σύνοδοι ἐθέσπισαν, καί τό Ἅγιον Πάσχα καί τό Μηνολόγιον καλῶς ἐνομοθέτησαν νά ἀκολουθῶμεν, καί θέλει νά ἀκολουθᾶ τό νεοεφεύρετον Πασχάλιον καί νέον Μηνολόγιον τῶν ἀθέων ἀστρονόμων τοῦ Πάπα, καί ἐναντιώνεται εἰς αὐτά ὅλα καί θέλει νά ἀνατρέψῃ καί νά χαλάσῃ τά πατροπαράδοτα δόγματα καί ἔθιμα τῆς Ἁγίας Ὀρθόδοξου Ἐκκλησίας, ἄς ἔχει τό ἀνάθεμα καί ἔξω τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας καί τῆς τῶν Πιστῶν ὁμηγύρεως ἄς εἶναι.

Ἐσεῖς δέ οἱ εὐσεβεῖς καί Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί μένετε ἐν οἷς ἐμάθετε, ἐγεννήθητε καί ἀνετράφητε καί, ὅταν τό καλέσῃ ὁ καιρός καί ἡ χρεία, καί αὐτό τό αἷμα σας νά χύνετε, διά νά φυλάξετε τήν πατροπαράδοτον πίστιν καί ὁμολογίαν σας καί νά φυλάγεσθε ἀπό τῶν τοιούτων, καί προσέχετε, ἵνα καί ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστός σᾶς βοηθᾶ, ἅμα καί ἡ εὐχή τῆς ἡμῶν μετριότητος εἴη μετά πάντων ὑμῶν. Ἀμήν."

1583 Ἰνδικτίων ιβ΄, Νοεμβρίου κ' "

Ανώνυμος είπε...

Ανάξιος ο Αμφιλόχιος!!

ΧΑΡΙΛΑΟΣ είπε...

Ανώνυμε 11:58,μας έκανες και γελάσαμε...

Ανώνυμος είπε...

Σο χωρίο μ' λένε ότι γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος "κύριε" φανατικέ στουραΐτη. Οπότε καλύτερα να σας κοπούν τα γέλια αν θέλετε να γλυτώσετε... παρόλα αυτά, επειδή εμείς πραγματικά καιγόμαστε για την διαδοχή του παναγιωτάτου "οικουμενικού πατριάρχου"ΑΜΦΊ(-λοχιου), πείτε μας: όταν πεθάνει, ποιος θα τον διαδεχτεί;;; ο Μητροπ.Κήρυκος ή κάποιος άλλος??
Παρόλο που ο ΑΜΦΊ(-λοχιος) είναι σχισματοαιρετικός, εμείς καλό είναι να προσευχόμαστε στο θεό για τη σωτηρία του ώστε να τον ελεήσει διότι ο Θεός είναι φιλεύσπλαχνος αλλά ΚΑΙ δίκαιος...