Η έννοια και σημασία του Μνημοσύνου σημαίνει ταυτότητα Πίστεως μνημονεύοντος και μνημονευομένου, πρέπει, εν γενικαίς γραμμαίς, να αποδεχθώμεν την δια του «Πατριαρχικού Διαγγέλματος» του 1920 παγκοσμίως διακηρυσσομένην παναίρεσιν του Οικουμενισμού, η οποία, δια της «Θεωρίας των κλάδων» καταβλασφημεί την Μοναδικότητα της Αγίας ημών Ορθοδόξου του Χριστού Εκκλησίας! Κατ΄ αναπόφευκτον δε συνέπειαν και βάσει πάντοτε του ως άνω «Πατριαρχικού Διαγγέλματος», θα πρέπη να πιστεύσωμεν ότι αι ετερόδοξοι αιρετικαί «Χριστιανικαί» ομολογίαι δηλαδή ο Πάπας και οι Προτεστάνται γενικώς, είναι «αδελφαί Εκκλησίαι» του Χριστού, «μέτοχοι απολυτρωτικής χάριτος» κ.λ.π., με Ιερωσύνην, Μυστήρια και Αποστολικήν Διαδοχήν, ώστε να δυνάμεθα να συμπροσευχώμεθα και συλλειτουργούμεθα μετ΄ αυτών, πράγμα το οποίον σήμερον διενεργούν και πράττουν, όλως κακοδόξως προς την επισκοπικήν αυτών αποστολήν, από του διαβοήτου Αθηναγόρου μέχρι σήμερον του Βαρθολομαίου, τόσον οι του Οικουμενικού Πατριαρχείου, όσον και διάφοροι άλλοι Οικουμενισταί Αρχιερείς και οι Αγιορείτες Ηγούμενοι!
---------------------
Εἶναι ποτέ δυνατόν γιά ἕνα Ὀρθόδοξον πιστόν νά ἑορτάζῃ τά Πάθη τοῦ Χριστοῦ καί τήν Ἀνάστασίν Του μετά τοῦ Καϊάφα καί τοῦ Ἰούδα; Ἀμφιβάλλει κανείς ὅτι ὁ Βαρθολομαῖος καί οἱ σύν αὐτῷ, ἀλλά καί πολλοί ἀπό τήν «ἐδῶ πλευράν», ἤτοι τοῦ π.ἑ., εἶναι οἱ σύγχρονοι Καϊάφαι καί Ἰοῦδαι;
1 σχόλιο:
Εἶναι ποτέ δυνατόν γιά ἕνα Ὀρθόδοξον πιστόν νά ἑορτάζῃ τά Πάθη τοῦ Χριστοῦ καί τήν Ἀνάστασίν Του μετά τοῦ Καϊάφα καί τοῦ Ἰούδα; Ἀμφιβάλλει κανείς ὅτι ὁ Βαρθολομαῖος καί οἱ σύν αὐτῷ, ἀλλά καί πολλοί ἀπό τήν «ἐδῶ πλευράν», ἤτοι τοῦ π.ἑ., εἶναι οἱ σύγχρονοι Καϊάφαι καί Ἰοῦδαι;
Δημοσίευση σχολίου