Ο αείμνηστος αγωνιστής Ιεράρχης Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος (+1984), υπήρξε ο πρώτος, εκ των νεοημερολογιτών Επισκόπων της Ελλάδος, που είχε διακόψει το μνημόσυνο του ονόματος του αιρετικού πατριάρχου Αθηναγόρα. Αυτό συνέβη το 1970. Όπως και σήμερα πολεμούνται οι αποτειχιζόμενοι από τους οικουμενιστές ψευδοποιμένες, από δήθεν αδελφούς ορθοδόξους και μάλιστα "αντιοικουμενιστές", έτσι και ο Μητροπολίτης Αμβρόσιος πολεμήθηκε την εποχή εκείνη, τόσο από την τότε Ιερά Σύνοδο της κρατούσης Εκκλησίας, όσο και από "θεολόγους" και "επιστήμονες" της εποχής.
------------------
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Άληστος και αιώνιος η μνήμη του αγίου κ
αξίου και αγωνιστού ιεράρχου της εκκλησίας της ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ
ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ ΣΩΖΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΑΛΛΕΣ χριστιανικές ΟΜΟΛΟΓΙΕΣ
ΚΑΘΟΛΙΚΟΙ Η ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΕΣ
μάριος αθανασίου πάππας
21
Φεβρουαρίου 2022 - 9:14 π.μ.
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Ὁ μακαριστός Ἀμβρόσιος ἦτο ἐπίσκοπός μου,
διότι κατάγομαι ἀπό τήν ἐπαρχίαν Παγγαίου. Τό 1971, ὅταν φοιτοῦσα εἰς τό
Γυμνάσιον Ἐλευθερουπόλεως ὡς μαθητής τῆς Δ' τάξεως, εἶχα ἀκούσει καί διέδιδα κι
ἐγώ ὁ ἴδιος ὅτι ὁ Ἐλευθερουπόλεως Ἀμβρόσιος καί ὁ Φλωρίνης Αὐγουστῖνος ἦσαν
τρελλοί!!! 26-27 ἔτη ἀργότερον, ὅταν ἔμαθα τά περί Οἰκουμενισμοῦ, ἀντελήφθην
ὅτι αὐτοί οἱ δύο ἐπίσκοποι τοῦ ν.ἑ., μαζί μέ τόν Παραμυθίας Παῦλον, ἦσαν οἱ
μόνοι πού τότε ἐνήργησαν κάπως ὀρθῶς (ὄχι τελείως ὀρθῶς, ἐφόσον διετήρησαν τήν
κοινωνίαν μέ τούς ἄλλους ψευδεπισκόπους καί ἄρα ἐμμέσως μέ τόν Ἀθηναγόραν). Ἀπό
τότε ὁμολογῶ ὅτι τό 1971 ὁ Διάβολος ὡμίλει διά τοῦ στόματός μου!!!
Ένας από αυτούς, ο Ιωάννης Παναγόπουλος, δικηγόρος, γνώστης τάχα και του κανονικού δικαίου της Εκκλησίας και φίλος του Αθηναγόρα, επέκρινε σφοδρότατα τον Αμβρόσιο, αλλά και τους άλλους δύο Επισκόπους που αποτειχίσθηκαν από τον Αθηναγόρα (Φλωρίνης Αυγουστίνο και Παραμυθίας Παύλο), χαρακτηρίζοντας τη διακοπή του μνημοσύνου ως αντικανονική και απαιτώντας την τιμωρία τους. Παραθέτουμε από την απάντηση του Μητροπολίτου Αμβροσίου (δημοσιεύθηκε στον "Ορθόδοξο Τύπο" στις 15-4-1971) ορισμένα αποσπάσματα προς ωφέλεια των αδελφών μας που έχουν πειστεί από τους σημερινούς πολέμιους της αποτείχισης ότι με τη διακοπή της κοινωνίας με τους οικουμενιστές ψευδεπισκόπους δήθεν τιθόμαστε εκτός Εκκλησίας. Θα αναρωτηθεί κανείς γιατί να υπάρχει τέτοια πολεμική ενάντια στην Αποτείχιση. Η απάντηση είναι απλή. Αποτείχιση και διακοπή μνημοσύνου σημαίνει για τον κληρικό που θα την τολμήσει καθαίρεση και στέρηση του κρατικού μισθού, για τον λαϊκό, όνειδος και περιφρόνηση. Οι "συντηρητικοί" "αντιοικουμενιστές" ελεγχόμενοι από την συνείδησή τους ως κοινωνούντες με τους οικουμενιστές, προσπαθούν να πείσουν τους ορθοδόξους χριστιανούς, μα περισσότερο τον ίδιο τους τον εαυτό, ότι η Αποτείχιση είναι άκρο, η διακοπή του μνημοσύνου παρεκτροπή από την "βασιλική οδό" που τάχα αυτοί βαδίζουν. Η εκκλησιαστική ιστορία και οι πράξεις των Αγίων Πατέρων της Εκκλησίας βοούν, όμως αυτοί στην καλύτερη περίπτωση κωφεύουν , αν δεν θεωρούν την προβαλλόμενη στάση των Πατέρων ως παλαιοημερολογιτικό τέχνασμα. Αφού δεν ακούν τους Πατέρες, ας ακούσουν έναν δικό τους Επίσκοπο, από τους λίγους αγωνιστές που έβγαλε η επίσημη Εκκλησία.
Γράφει ο αείμνηστος Αμβρόσιος:
"...Διατί αγνοεί ο γνωμοδοτήσας ότι εν τη εκκλησιαστική ζωή και
ιστορία επανειλημμένως η ευθιξία των Ορθοδόξων συνειδήσεων ωδήγησεν εις
διακοπήν μνημοσύνου όχι μόνον προ Συνοδικής καταδίκης του ενόχου, αλλά και προ
της διά ρητού Κανόνος παροχής τοιούτου δικαιώματος; Αναφέρω μίαν συγκεκριμένην περίπτωσιν.
Όταν ο Κωνσταντινουπόλεως Νεστόριος απέρριψε τον όρον "Θεοτόκος",
πολλοί των υπ' αυτών Κληρικών έπαυσαν αμέσως το μνημόσυνόν του, καίτοι ακόμη
ούτε ο Νεστόριος είχε δικασθή, ούτε ο όρος αυτός είχε δογματισθή δι' επισήμου
Συνοδικής αποφάσεως, ούτε καν υπήρχεν ο 15ος Κανών της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, ο
δίδων δικαίωμα της παύσεως μνημοσύνου διά κηρυσσόμενα αιρετικά φρονήματα. Οι
Κληρικοί ούτοι κατεδικάσθησαν Συνοδικώς υπό του Νεστορίου, ως αντικανονικώς
ενεργήσαντες (αυτό ακριβώς ζητεί και δι' ημάς ο γνωμοδοτών!). Τί συνέβη μετά ταύτα; Πρώτον: Ο Άγιος Κύριλλος και ολόκληρος η
Εκκλησία Αλεξανδρείας ηγνόησαν τελείως την καταδίκην των εν λόγω Κληρικών,
επήνεσον αυτούς δι' ό,τι έπραξαν και εδέχοντο αυτούς εις εκκλησιαστικήν
κοινωνίαν. Δεύτερον: Η μετ' ολίγον συνελθούσα Γ΄ Οικουμενική Σύνοδος,
εξετάσασαν την διδασκαλίαν του Νεστορίου και ευρούσα αυτήν μη
Ορθόδοξον, κατεδίκασεν μεν αυτόν, εδικαίωσε δε όσους είχον παύσει το μνημόσυνόν
του προ Συνοδικής καταδίκης, ως ορθώς ενεργήσαντας. Και ταύτα επαναλαμβάνομεν
αιώνας όλουςπριν υπάρξει επίσημον κανονικόν θέσπισμα (ο 15ος Κανών
της Πρωτοδευτέρας) το οποίον να παρέχει ρητώς δικαίωμαν παύσεως μνημοσύνου
"προ Συνοδικής διαγνώσεως"! Τα αγνοεί αυτά ο γνωμοδοτήσας;
...Ο 15ος Κανών της Πρωτοδευτέρας δεν αξιοί να έχη καταδικασθή υπό Οικουμενικής
Συνόδου μία διδασκαλία ως αίρεσις, ίνα θεμελιωθή δικαίωμα παύσεως μνημοσύνου
του κηρρύσοντος ταύτην. Λέγει απλώς: "Δι' αίρεσιν τινά παρά των αγίων
Συνόδων ή Πατέρων κατεγνωσμένην...". Αρκεί λοιπόν και η γνώμη των επί
μέρους Πατέρων! (Άλλωστε ουκ ολίγα Δόγματα φέρονται εν τη ζωή και τη πράξει και
τη διδασκαλία της Εκκλησίας και δεν έτυχον διατυπώσεως παρ' ουδεμιάς
Οικουμενικής Συνόδου).
...Με ερωτά ο γνωμοδοτών: Έπρεπεν ο Πατριάρχης να ηρωτήση προηγουμένως εμέ αν ενέκρινον τα διάφορα διαβήματά του; Βεβαίως όχι! Ποίος
είμαι εγώ ώστε να με ερωτήση ο Πατριάρχης; Θα ήτο τραγική δι' εμέ τοιαύτη
αξίωσις! Είχον όμως μίαν άλην αξίωσιν: Να ερωτήση τας Συνόδους
του 867, του 879, του 1009, του 1054, του 1341, του 1347, του 1351, του 1440,
του 1441, του 1443, του 1450, του 1484, του 1722, του 1727, του 1838, του 1848,
του 1895, να ερωτήση τους αγίους Πατέρας και τους σοφούς Διδασκάλους της
Εκκλησίας, να ερωτήση τον άγιον Φώτιον, τον ιερόν Θεοφύλακτον, τον άγιον
Γρηγόριον τον Παλαμάν, Συμεών τον Θεσσαλονίκης, τον άγιον Μάρκον Ευγενικό, τον
Ευγένιον Βούλγαριν, τον Νικηφόρον Θεοτόκην, τον άγιον Νικόδημον, τον άγιον
Νεκτάριον και λοιπούς και λοιπούς και λοιπούς, να ερωτήση πολλώ μάλλον, τας
σεπτάς και θεοκινήτους Οικουμενικάς Συνόδους, αι οποίαι διά των αγίων και ιερών
Κανόνων των απαγορεύουν, επί ποινή καθαιρέσεως, (ή όχι κ. Παναγόπουλε;), πάσαν
συμπροσευχήν μετά αιρετικών, σχισματικών ή και ακοινωνήτων, και αν όλοι
ενέκρινον τα διαβήματά του, τας δηλώσεις του, τας συμπροσευχάς του, τους εν
γένει τρόπους του, τότε μάλιστα! Ουδείς θα είχε δικαίωμα να διαφωνήση, ουδείς
να διαμαρτυρηθή, ουδείς να εμποδίση. Όταν όμως ο Παναγιώτατος ενεργή αντιθέτως
προς Συνόδους, προς Πατέρας, προς Κανόνας, ως εάν πάντες αυτοί να μη
είχον αληθινήν αγάπην και να μη ενδιεφέροντο διακαώς διά την πλήρωσιν του Κυρίου
"ίνα πάντες εν ώσιν", αλλά να ήσαν πλήρεις μίσους και αδιαφορίας, τότε και ημείς δικαιούμεθα
(δικαιούμεθα ή υποχρεούμεθα, εκόντες άκοντες;) να ενεργήσωμεν αντιθέτως προς
τον Παναγιώτατον! Δι' ημάς υπέρ πάντα Πατριάρχην κείνται οι άγιοι
Πατέρες, αι σεπταί Σύνοδοι, οι ιεροί Κανόνες. Και, ευρισκόμενοι τυχόν προ
θλιβερών διλημμάτων υπακοής, θα προτιμήσωμεν (και ήδη προτιμώμεν) την υπακοήν
προς τους Πατέρας, τας Συνόδους, τους Κανόνας! Λυπηρά και συγκλονιστικά
τα οιαδήποτε διλήμματα, αλλ' όταν τίθενται, κάποια φευ! Η εκλογή πρέπει
αφεύκτως να γίνη! Και δι' ημάς ερρίφθη ήδη ο κύβος! Ο Θεός μεθ' ημών!"
8 σχόλια:
Άληστος και αιώνιος η μνήμη του αγίου κ αξίου και αγωνιστού ιεράρχου της εκκλησίας της ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ ΣΩΖΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΑΛΛΕς χριστιανικές ΟΜΟΛΟΓΗΕΣ ΚΑΘΟΛΙΚΟΙ Η ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΕΣ
μάριος αθανασίου πάππας
Ὁ μακαριστός Ἀμβρόσιος ἦτο ἐπίσκοπός μου, διότι κατάγομαι ἀπό τήν ἐπαρχίαν Παγγαίου. Τό 1971, ὅταν φοιτοῦσα εἰς τό Γυμνάσιον Ἐλευθερουπόλεως ὡς μαθητής τῆς Δ' τάξεως, εἶχα ἀκούσει καί διέδιδα κι ἐγώ ὁ ἴδιος ὅτι ὁ Ἐλευθερουπόλεως Ἀμβρόσιος καί ὁ Φλωρίνης Αὐγουστῖνος ἦσαν τρελλοί!!! 26-27 ἔτη ἀργότερον, ὅταν ἔμαθα τά περί Οἰκουμενισμοῦ, ἀντελήφθην ὅτι αὐτοί οἱ δύο ἐπίσκοποι τοῦ ν.ἑ., μαζί μέ τόν Παραμυθίας Παῦλον, ἦσαν οἱ μόνοι πού τότε ἐνήργησαν κάπως ὀρθῶς (ὄχι τελείως ὀρθῶς, ἐφόσον διετήρησαν τήν κοινωνίαν μέ τούς ἄλλους ψευδεπισκόπους καί ἄρα ἐμμέσως μέ τόν Ἀθηναγόραν). Ἀπό τότε ὁμολογῶ ὅτι τό 1971 ὁ Διάβολος ὡμίλει διά τοῦ στόματός μου!!!
Αυτοί οι άγιοι άξιοι και αγνοί και αγωνισταί ιεράρχαι κε Χατζηνικολάου ήταν τρελλοί
Τρελλοί για την πίστην για τη πατρίδα για την οικογένεια την Ελληνική και όχι των ξένων και μεταναστών. Τρελοί για την καθαρή αγνήν πίστι όχι σαν κάτιι χρυσοφορεμένους νέους επισκόπους που δεν είναι άξιοι και που δεν πιστεύουν ουσιαστικά και πραγματικά αλλά πιστεύουν τάχα για το φαίνεσθαι.
Υγ οι μετανάσται πρόσφυγες δεν μου φταίνε κάτι... σαν χριστιανόι πρέπει ν τους αγαπάμε και να τους νοιαζόμαστε
Άλλωστε κ ο Χριστός δν συγχώρεσε τους σταυρωτές Του; τους συγχώρεσε
ΜΆΡΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΊΟΥ- ΠΆΠΠΑΣ
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Υγ οι μετανάσται πρόσφυγες δεν μου φταίνε κάτι... σαν χριστιανόι πρέπει ν τους αγαπάμε και να τους νοιαζόμαστε
Εν γνώσει των ή εν αγνοία των είναι λαθρομετανάστες έποικοι, ήτοι στρατός με διαφορετική όψη για κατάληψη της χώρας. Οι αντίχριστοι μασόνοι κάνουν την ίδια μορφή πολέμου (εποικισμού) στη Β. Κύπρο για να αλλάξουν την διαφορά πληθυσμού Ελλήνων και Τούρκων στην Κύπρο. Κάνουν ησύχως το ίδιο στην Β. Ήπειρό μας, και το τελικό στην Ευρώπη και Β. Αμερική, για ισλαμοποίηση των "Χριστιανικών" χωρών...
Τι δουλειά έχει εδώ ο Χριστός και η χριστιανική ... αγάπη;
Αξιότιμε κύριε silver, επιθυμώ να είμαι ξεκάθαρος απέναντί σας
Α. Πιστεύω ακράδαντα ότι οι έποικοι " πρόσφυγες" ήρθαν εδώ στην ελλάδα μας διότι τους υποσχέθηκαν ( ποιοι άραγε;) έναν "παράδεισο" κοινώς τους έταξαν λαγούς με πετραχήλια κ σχέδιό των είναι να μας υποδουλώσουν κ να μας κάνουν μουσουλμάνους ή να μαρτυρήσουμε για την πίστη μας
Β. Αφού πρέπει να τους φάμε στγ μάπα τουτέστιν να συμβιώσουμε μαζί τους μέχρι να φύγουν πρέπει να τους βοηθήσουμε να το κάνουν μια ώρα αρχύτερα.
Γ. Συμφωνώ εν μέρει σε αυτά που λέτε περί σχεδίων ισλαμοποίησης μασόνοι αμερικάνοι κλπ αλλά θεωρώ ότι πρέπει να είμαστε ειρηνικοί και να μην πέφτουμε στο επίπεδό τους. Οφείλουμε σαν χριστιανοί να δίνουμε το καλό παράδειγμα μήπως και μετανοήσουν και κηρυχθεί το μήνυμα του θεανθρώπου urbi et orbi δηλ παντού.
Μάριος αθανασίου πάππας
Οι μωαμεθανοι δεν αφομοιώνονται αδερφέ . Περιμένουν μέχρι να γίνουν υπολογίσιμη δύναμη και να πάρουν οδηγίες....
Σημείωση. Κυρία Αθηνά, ομιλώ για το απειροελάχιστο αλλά υπαρκτό κατεμέ ποσοστό των ισλαμομουσουλμανομωαμεθανών των ΜΗ ΦΑΝΑΤΙΚΏΝ ΚΑΙ ΟΡΘΩΣ ΣΚΕΠΤΟΜΈΝΩΝ.
ΟΙ ΤΖΙΧΑΝΤΟΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ Μ ΑΥΤΟΥΣ. Αφήστε που είναι όλοι αυτόι οι φανατικοί σε μαύρα σκοτάδια. Τι να κάνω μ αυτούς; κάτι αντίθετο ή και "υβριστικό" να πω θα με σφάξουν..
Μάριος Αθανασίου Πάππας
ΤΕΛΟΣ. ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΑΛΛΟ!
Υγ... και αυτό που λέτε κυρία αθηνά να ισχύει δηλαδή το ότι δεν αφομοιώνονται οι μουσουλμάνοι, θα μας προστατέψει ο θεός και η παναγία μας και οι άγιοί μας αρκεί να έχουμε εμπιστοσύνη στο θέλημά Του και να πιστεύουμε
Μάριος Αθανασίου Πάππας
Δημοσίευση σχολίου