Ὅταν ἀκόμη καὶ ὁ διάβολος μετασχηματίζεται «εἰς ἄγγελον φωτός»

Μασονικὰ καὶ Παραμασονικὰ Τάγματα μὲ ὀνόματα Ἁγίων τῆς Ἐκκλησίας μας!

• Τὸ Τάγμα «Ἁγίου Διονυσίου Ζακύνθου»

• Ἡ εἰσδοχὴ κληρικῶν εἰς αὐτό…

Τὸ παρατεκτονικὸ τάγμα τῶν Ἱπποτῶν Ἁγίου Διονυσίου Ζακύνθου («παρατεκτονικὸ» ὑπὸ τὸ πνεῦμα ὅτι βοήθησε καὶ «τοὺς ἀδελφοὺς τῆς τεκτονικῆς Στοᾶς, «Ἀστὴρ τῆς Ἀνατολῆς»1 στὸ νησὶ) ἀσχολήθηκε μὲ τὴν ἀγαθοεργία, ἀπὸ τὸν καιρὸ τῶν σεισμῶν τὸ 1953 καὶ ἑξῆς.

ΙΣΤΟΡΙΑ αὐτοῦ. Ὅπως ἔγραψαν οἱ νέοι ἱδρυτές, ἡ «ἱστορία» τοῦ Τάγματος ἀρχίζει ἀπὸ τοὺς «ὁμηρικοὺς χρόνους», περιπίπτει εἰς ὕπνον, ἀφυπνίζεται καὶ ἀφιερώνεται στὴν «Μαρία τὴ Μαγδαληνή», ὅταν ἐκείνη «πέρασε» ἀπὸ τὴ Ζάκυνθο, πλέουσα πρὸς τὴν Ρώμη γιὰ «νὰ ζητήση ἀπὸ τὸν Αὐτοκράτορα ἀποκατάσταση τῆς μνήμης τοῦ Κυρίου»2… Ἐν συνεχείᾳ περιπίπτει εἰς ὕπνον, ἀφυπνίζεται κατὰ τὴν περίοδον τῶν Σταυροφοριῶν, συντάσσεται μὲ αὐτούς, περιπίπτει καὶ πάλιν εἰς ὕπνον καὶ ἀφυπνίζεται στὴν Ἀμερικὴ κατὰ τοὺς μεγάλους σεισμοὺς τῆς Ζακύνθου εἰς τὰ 1953, γιὰ νὰ ἀσχοληθεῖ εἰς τὸ ἑξῆς μὲ τὴν ἀγαθοεργία, κυρίως εἰς τὸ νησὶ τῆς Ζακύνθου, προσφέρον ἐφόδια, χρήματα κ.λπ., ἐνεργώντας γιὰ τὸ «καλὸ» γενικότερα «ἀνεξαρτήτως τῆς φυλῆς, τοῦ χρώματος τοῦ δέρματος καὶ τοῦ θρησκεύματος αὐτῶν» (κατὰ τὴν συνήθη φρασεολογία τῶν οἰκουμενιστικῶν Ὀργανώσεων).

Ἱεραρχία καὶ Διακυβέρνησις αὐτοῦ…

Εἰς τὸ ἔντυπο 3 (1964) τοῦ τάγματος αὐτοῦ διαβάζουμε τὰ ἀκόλουθα:

«Ἡ Α.Β.V [ἡ Αὐτοῦ βασιλικὴ Ὑψηλότης] ὁ Πρίγκηψ Πέτρος τῆς Ἑλλάδος εἶναι ὁ Μέγας Προστάτης τοῦ Τάγματος.

Αἱ Αὐτῶν Ἁγιώταται Μακαριότητες, Χριστοφόρος, Πατριάρχης Ἀλεξανδρείας, Θεοδόσιος ὁ ΣΤ΄, Πατριάρχης Ἀντιοχείας, καὶ Βενέδικτος ὁ Β΄ Πατριάρχης Ἱεροσολύμων εἶναι Τιτουλάριοι Μεγάλοι Μάγιστροι τοῦ Τάγματος, ἡ Α.Σ. [ἡ Αὐτοῦ Σεβασμιότης] ὁ Μητροπολίτης Ζακύνθου εἶναι , ὡς ἐκ τῆς θέσεώς Του ὑπέρτατος Πνευματικὸς Ἡγέτης τοῦ Τάγματος. Τὸ τάγμα διοικεῖται ὑπὸ τοῦ Μεγάλου Μαγίστρου βοηθουμένου ὑπὸ τοῦ Ὑπάτου Συμβουλίου, συμφώνως πρὸς τὸ Δίκαιον τῆς Ἱππωσύνης καὶ τὴν ἱπποτικὴν παράδοσιν, ὑπὸ τῶν ὁποίων διέπονται τὰ παρόμοια τάγματα…».

Ποῖος ἦταν ὁ Ὕπατος καὶ μεγάλος Ἀρχηγὸς τοῦ Τάγματος τοῦ Ἁγίου Διονυσίου Ζακύνθου; Ἦταν ὁ «Περικλῆς Κόμης Βοῦλτσος3 (Βούρτζης) Πρίγκηψ -Ὕπατος Ἀρχηγὸς Τοῦ Κυριάρχου Ἑλληνικοῦ Τάγματος Ἁγίου Διονυσίου τοῦ Ζακύνθου»! (ἔντυπο 4, 1973, σελ. 5). Αὐτὸς ἦταν ὁ τίτλος του.

Σχόλιον τοῦ Ἀβερκίου…

Μοιάζει ἀνάρμοστο, Ὕπατος Ἀρχηγὸς τοῦ «θρησκευτικοῦ» αὐτοῦ τάγματος νὰ εἶναι ἕνας Ἑλληνο/ἀμερικανὸς στρατιωτικός, ὁ Βούρτζης, καὶ τρεῖς Πατριάρχες τῆς Ἀνατολῆς νὰ εἶναι ἁπλοὶ τιτουλάριοι… Πλήρης ἡ ἀνατροπὴ τῆς Ἱεραρχίας ἐν προκειμένῳ!

Ποῦ ἔγινε τώρα ἡ «χρίση» τοῦ κόμητος πρίγκιπος Ὑπάτου Ἀρχηγοῦ τοῦ Κυριάρχου Ἑλληνικοῦ Τάγματος Ἁγίου Διονυσίου τοῦ Ζακύνθου»; Αὐτὸ τὸ διαβάζουμε στὸ «ἔντυπο 1965 (5, σελ. 7). τοῦ Τά-γματος αὐτοῦ, ὡς ἀκολούθως:

«Κατὰ τὴν εἰς Ζάκυνθον ἐν ἔτει 1954 μετάβασιν αὐτοῦ, ὁ Π. Βοῦλτσος [Βούρτζης] ἐχρίσθη καὶ ἐπισήμως ἐνεκατεστάθη ἐν τῷ ἐκεῖ Πανσέπτῳ Ναῷ τοῦ Ἁγίου Διονυσίου ἐν ἐπισήμῳ τελετῇ καὶ παρουσίᾳ τῶν θρησκευτικῶν, δημοτικῶν τοπικῶν Ἀρχῶν καὶ τῶν Κληρονομικῶν ἱπποτῶν. Ὁ νέος ἀρχηγὸς τοῦ Τάγματος ἐσήμανε ἀμέσως τὴν κλῆσιν πρὸς ἐργασίαν…».

Πῶς ἀποκτᾶται ἡ ἰδιότης τοῦ ἱππότου;

Παλαιότερα ἐγίνετο δι’ ὅρκου.

Κατὰ τὰ νεώτερα χρόνια γίνεται διὰ τριῶν τρόπων, ὅπως διαβάζουμε: «Ὁ ἁπλούστερος τρόπος ἦταν καὶ εἶναι ὁ «δι’ ἐξοπλισμοῦ» (ARMEMENT) τύπος, κατὰ τὸν ὁποῖο ὁ ὑποψήφιος ἐδέχετο κτύπημα ὑπὸ ἄλλου ἱππότου διὰ τῆς πλευρᾶς τοῦ ξίφους ἐπὶ τοῦ ὤμου καταφερόμενον. Μετὰ ἀνεκηρύσσετο ἱππότης, ὅτε καὶ ἐξωπλίζετο, δηλαδὴ περιεβάλλετο τὰ ὅπλα του.

»Τὸν δεύτερο τύπο συνιστᾶ ἡ ἀναγόρευσις (DUBINΟ) ἀπαραιτήτως ἐντὸς ναοῦ, τοῦ ἱερέως συμμετέχοντος τῆς τελετῆς δι’ ἀπαγγελίας σχετικῶν εὐχῶν… Τὸ Τάγμα Ἁγίου Διονυσίου τοῦ Ζακύνθου ἔχει καθιερώσει τὸν τύπον τοῦτον ὡς τύπον τελετῆς εἰσδοχῆς ἱππότου…» (πηγή: ἔντυπον Τάγματος 2, ἀχρονολόγητο, σελ. 8).

Τὸ τυπικό τῆς εἰσδοχῆς συνέταξε ὁ τότε (τὸ 1956) Μητροπολίτης Ζακύνθου. Ἰδοὺ τὸ σχετικὸ αὐτοῦ ἔγγραφο:

«Βασίλειον τῆς Ἑλλάδος ὁ Μητροπολίτης Ζακύνθου, ἐν Ζακύνθῳ τῇ 25ῃ Αὐγούστου 1956: ΤΥΠΙΚΟΝ Τελετῆς Ἀπονομῆς τοῦ Ἱεροῦ Παρασήμου τοῦ Ἑλληνικοῦ Τάγματος Ἱπποτῶν Ἁγίου Διονυσίου Ζακύνθου (…) Εὐχή»:

«Δέσποτα Κύριε Ἰησοῦ Χριστὲς ὁ Θεὸς ἡμῶν ὁ νομοθετήσας διὰ τοῦ σκεύους τῆς ἐκλογῆς σου τοῦ Ἀποστόλου Παύλου βαθμοὺς καὶ τα-γμάτων τάξιν [;] ὁ πιστὸς εἰς τὰς ἐπαγγελίας σου διὰ τὴν ἄφατόν σου φιλανθρωπίαν καὶ πρόνοιαν καλέσας τοὺς εὐσεβεῖς δούλους σου τούτους – ὀνόματα αὐτῶν- κλήσει ἁγία, εἰσάγαγε τούτους εἰς τὴν αὐλήν σου καὶ συγκαταρίσθησον εἰς τὸν μέγαν καὶ ἔνδοξον βαθμὸν τοῦ Ἱεροῦ Τάγματος τῶν ἱπποτῶν τοῦ Ἁγίου, ἐνδόξου πατρὸς ἡμῶν Διονυσίου (…) Ἀμὴν (Δίδονται τὰ διαπιστευτήρια)…».

Ἀκολουθεῖ «μικρὰ ὁμιλία -Λιτανεία- Τροπάριον Ἁγίου, μικρὰ αἴτησις καὶ ἀπόλυσις». Ὑπογραφὴ καὶ σφραγῖδα. (Πηγή: Ἔντυπο τάγματος 1965 (6), σελ. 11).

Συμπληρωματικαὶ πληροφορίαι γιὰ τὸ Τάγμα αὐτὸ ἀπὸ τὰς αὐθεντικάς του πηγάς…

«Ἀρχηγὸς τοῦ Τάγματος εἶναι, πάντοτε, ὅποιος Ἱεράρχης κατέχει τὸν Μητροπολιτικὸ θρόνο τῆς Ζακύνθου. Σὲ περιστάσεις μεγάλης ἀνάγκης, ὅμως, ἐκλέγεται (…) μιὰ ἐξέχουσα προσωπικότης λαϊκοῦ…» (Σημ. γρ.: ὅπως ἔγινε μὲ τὸν Περικλῆ Βάλτσο ἢ Βούρτζη).

Ἐπίσης: «Μαζὶ μὲ τὸ Τάγμα ἀνεβίωσε στὶς Η.Π.Α. καὶ ὑπὸ τὴν αἰγίδα τοῦ Διεθνοῦς Ἀμερικανικοῦ Ἰνστιτούτου τῆς Οὐάσιγκτον τὸ ἱστορικό [!] Ἑλληνικὸ Παράσημο τοῦ Τάγματος Ἁγίου Διονυσίου τοῦ Ζακύνθου καὶ ὁ Καταστατικὸς χάρτης τοῦ Τάγματος καθωρίσθη μὲ ἀπόφαση τοῦ Κογκρέσσου…» (Ἀπὸ τὸ ἀχρονολόγητο ἔντυπο -2- τοῦ τά-γματος, σσ. 22, 24).

Καί: «Ἐπίσκεψις εἰς Ζάκυνθον καὶ ἐπίδοσις Προκηρύξεως Δημάρχου Νέας Ὑόρκτης θεσπίζοντος τὴν 24ην Αὐγούστου ὡς «Ἡμέραν Ἑλληνικοῦ Τά-γματος Ἱπποτῶν Ἁγίου Διονυσίου τοῦ Ζακύνθου (…) κατόπιν ἐντολῆς τοῦ SΤΑΤΕ DEPARTMENT» (ὅπ. π. σελ. 29).

Τὸ Τάγμα παρουσιάζει ἑαυτὸ ὡς ἔχον μεγάλην εὐρύτητα, ὅτι δηλαδὴ ἔχει ἀντιπροσώπους σὲ 20 χῶρες (ὅπ. π. σσ. 31-32) καὶ Τμήματα αὐτοῦ σὲ ἄλλες 30 χῶρες, ἀπὸ τὶς ΗΠΑ ἕως τὴ Συρία ἕως καὶ τὴν Ἰνδία (ἔντυπο 5, 1965, σ.σ. 32-33).

Οἱ κατάλογοι τῶν μελῶν του…

Σὲ δημοσιευθέντα παρὰ τοῦ Τάγματος αὐτοῦ κατὰ τὸ ἔτος 1965 (ἔντυπο 5) κατάλογο μελῶν διαβάζουμε ὅτι στὰ μέλη του περιλαμβάνονται παγκοσμίως: Εἴκοσι δύο Ἀρχηγοὶ κρατῶν, Εἴκοσι ὀκτὼ Διεθνεῖς Πολιτικαὶ Μορφαί, 36 Κρατικοὶ Λειτουργοὶ ἐν ΗΠΑ, 29 πρόσωπα ἀπὸ τὸν ἑτερόδοξο κλῆρο, 20 ἀνώτατοι Ἕλληνες κρατικοὶ λειτουργοί, 14 Ἕλληνες δημοτικοὶ ἄρχοντες. ΟΛΟΙ ὀνομαστικῶς. Στὸν ἴδιο κατάλογο περιλαμβάνονται ἐπίσης 46 Διεθνεῖς Προσωπικότητες παντὸς εἴδους. Καὶ φωτογραφίες πολλές.

Ὀρθόδοξος Κλῆρος

καὶ «παρεκκλήσια» τοῦ Τάγματος…

Ὅπως εἶναι φυσικό, ἐκεῖνο ποὺ ἐνδιαφέρει περισσότερο ἡμᾶς καὶ τοὺς ἀναγνῶστες μας εἶναι ὁ ἀριθμὸς κληρικῶν μας τῆς εὐρύτερης Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας μας, ποὺ δίδουν οἱ τοῦ Τάγματος αὐτοῦ, ὅτι περιλαμβάνονται εἰς τὰ μέλη τους. Στὸ κεφάλαιο ἔτσι ὑπὸ τὸν τίτλο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΛΗΡΟΣ τοῦ ἐντύπου τους τοῦ ἔτους 1965 (5, σελ. 22-23) ἰσχυρίζονται ὅτι μέλη τους ἦταν τριάντα δύο (32) κληρικοί μας, ἀπὸ Ἀρχιμανδρίτες ἕως καὶ Πατριάρχες, ὀνομαστί, μερικοὶ δὲ καὶ μὲ τὶς φωτογραφίες τους καὶ διὰ σχετικῶν παρασήμων κεκοσμημένοι!

– Πόσα ἀναφέρθηκαν ὡς παρεκκλήσια τοῦ τά-γματος αὐτοῦ τοῦ Ἁγ. Διονυσίου Ζακύνθου;

Παγκοσμίως εἶναι πάνω ἀπὸ 20. Στὴν Ἑλλάδα εἶναι πολλά, μεταξὺ τῶν ὁποίων ἀναφέρεται καὶ ὁ κεντρικὸς Ἱερός μας Ναὸς τῆς Ζωοδόχου Πηγῆς Ἀθηνῶν καὶ ὁ τότε προϊστάμενος αὐτοῦ «Ἀρχιμανδρίτης» Ἄγγελος Νησιώτης (στὰ ἀγγλικὰ) ὡς ἑξῆς:

«-Zoodohos Pege, Athens. Rt. Rev. Archm. Angelos Nisiotis KDZ» (KDZ=Ἱππότης τοῦ Τά-γματος). Ἀκριβὴς πηγή: «Κυρίαρχον Ἑλληνικὸν Τάγμα Ἁγίου Διονυσίου τοῦ Ζακύνθου, Ἱστορικὸν Σημείωμα καὶ μερικὸς Κατάλογος Μελῶν (Μετάφρασις ἐκ τοῦ Ἀγγελικοῦ ὑπὸ H.Δ. Αἰγινήτου KCDZ) Ἀθῆναι 1965, σελ. 31) βοηθητικὴ πηγὴ ἐν προκειμένῳ: «Ὑπηρέτης τοῦ Πλησίον», Ἐκδότης YRJOVON GRONHAGEN ORDO SANCTI CONSTANTINI MAGNI Ἀθῆναι, 1994, σελ. 228.

Ἐπίλογος: Εἰς τὰ τοῦ Τάγματος Ἱπποτῶν

Ἁγίου Διονυσίου τοῦ Ζακύνθου…

Οἱ δραστηριότητες τοῦ Τάγματος Ἱπποτῶν Ἁγίου Διονυσίου τοῦ Ζακύνθου εἶναι ἀτέλειωτες. Οἱ προσελκύσεις μελῶν, οἱ παρασημοφορίες ἐπίσης ὑψηλῶν προσώπων παγκοσμίως δὲν ἔχουν τέλος. Περιλαμβάνουν δὲ ἀπὸ «δημοκράτες» Πρωθυπουργοὺς ἕως καὶ τοὺς ἡγέτες τῆς 21ης Ἀπριλίου (-πλὴν τοῦ Γ. Παπαδοπούλου).

Αὐτὰ ὡστόσο λίγο ἐνδιαφέρουν τὴν στήλη μας. Ἐκεῖνο ποὺ τράβηξε τὴν προσοχή μας εἶναι -ὅπως προείπαμε- ἡ ἐνδιαφέρουσα ἀναφορὰ ἐκ μέρους τοῦ Τάγματος ὅτι ἐβοήθησε καὶ ἀδελφοὺς [μασόνους] τῆς Τεκτονικῆς Στοᾶς Ἀστὴρ τῆς Ἀνατολῆς τῆς Ζακύνθου. Ἂν λοιπὸν οἱ Διοικητὲς τοῦ Τάγματος αὐτοῦ κληρικοὶ καὶ λαϊκοὶ ἦταν «ἀδελφοὶ» τῶν τεκτόνων, δηλαδὴ μασόνοι, τότε τί γίνεται; Τί γίνεται ὅταν οἱ ἀδιαφανεῖς Ὀργανώσεις ἔχουν παγιδεύσει κατὰ καιροὺς ἀκόμα καὶ τοὺς ἐκλεκτούς», κατὰ τὴν Ἁγία Γραφή;

Μακάρι στὶς σκέψεις αὐτὲς νὰ κάναμε λάθος, τὰ κείμενα ὡστόσο βοοῦν.

(Λίαν προσεχῶς, τὸ ἄκρως οἰκουμενιστικὸ Τά-γμα τοῦ Μεγάλου Κωνσταντίνου καὶ οἱ λαϊκοὶ καὶ Κληρικοὶ «ἡγεμόνες» καὶ μέλη του – ἀπὸ αὐθεντικὰ κείμενα, ὅπως πάντα).

Ἐλάχιστος ἐν Μοναχοῖς,

Μοναχὸς Ἀβέρκιος

Σημειώσεις:

1. Ἔγραψαν: «Βοήθημα ἀπόρων ἀδελφῶν Τεκτονικῆς Στοᾶς» στὸ κεφάλαιο ὑπὸ τὸν τίτλο βοήθεια πρὸς Ἀνασυγκρότησιν τῆς Ζακύνθου ὑπὸ τοῦ Ἀγαθοεργοῦ Σωματείου Ἑλληνικοῦ Τάγμα Ἱπποτῶν Ἁγίου Διονυσίου Ζακύνθου, εἰς τὸ βιβλιάριον τοῦ Τάγματος «Ἡ Ζάκυνθος καὶ ἡ Ἱστορία τοῦ Τάγματος Ἱπποτῶν Ἁγ. Διονυσίου Ζακύνθου», σελ. 18, καὶ ἐπίσης στὸ βιβλιάριο τῶν ἰδίων γιὰ τὸ τάγμα «Ἡ ἱστορία καὶ ἡ Δρᾶσις του», ἀχρονολόγητο, στὴν σελίδα αὐτοῦ 26 τὰ ὅμοια, μὲ τὸ ὄνομα τῆς Στοᾶς, «Ἀστὴρ τῆς Ἀνατολῆς» (ποὺ ἐβοήθησαν οἰκονομικῶς) ὡς προσ­θήκη ἐκεῖ). 2. Τὸ μύθευμα αὐτὸ τοῦ ἐν λόγῳ παραμασονικοῦ Τάγματος τοῦ Ἁγίου Διονυσίου Ζακύνθου τὸ διαβάζουμε στὸ τεῦχος τοῦ Τάγματος αὐτοῦ ὑπὸ τὸν τίτλο Ἡ Ἱστορία καὶ Δρᾶσις του, σελ. 17. 3. «Οἴκοθεν νοεῖται», ὅπως θὰ λέγαμε παλαιότερα, ὅτι ὁ ἱδρυτὴς καὶ μεγάλος Ἀρχηγὸς τοῦ παραμασονικοῦ αὐτοῦ τάγματος τοῦ Ἁγ. Διονυσίου Ζακύνθου Περικλῆς Βοῦλτσος ἦτο μασόνος, μέλος τεκτονικῆς Στοᾶς στὴν Ἀμερική! (πηγή: Γουίλιαμ Ντένοσλοου,10.000 διάσημοι Ἐλευθεροτέκτονες, πρόλογος παρὰ – τοῦ Μασόνου ἐπίσης! -Χάρρυ Τρούμαν, P.G. M. Παρελθόντος Διδασκάλου Στοᾶς Ἐρεύνης τοῦ Μιζούρι, ἐκδοθὲν ὑπὸ τῶν «Συνετ. Ἐκδόσεων καὶ Μασονικῆς Προμηθείας Μακόϋ Inc., Ρίτσμοντ Βιρτζίνια, 1957).

O.T.”

Δεν υπάρχουν σχόλια: