Ἀπὸ τὸ Ἅγιο Ὄρος καὶ τὸ ἱερὸ κελλίο Εἰσοδίων τῆς Θεοτόκου στὸν Ἅγιο Βασίλειο (Καρούλια-Κατουνάκια) ἐκδόθηκαν οἱ οἱ δύο τόμοι τῆς Καινῆς Διαθήκης καὶ τὸ Ψαλτήριον:
Α) Τόμος. Τὰ 4 Ἱερὰ Εὐαγγέλια. (Ἀρχαῖο κείμενο καὶ συνοπτικὴ ἀπόδοση τῆς ἑρμηνείας τοῦ Ἁγίου Θεοφυλάκτου Βουλγαρίας. Σελ. 800)
Β) Τόμος. Πράξεις τῶν Ἀποστόλων, ἐπιστολὲς τοῦ Ἀπ. Παύλου, Καθολικὲς ἐπιστολές, Ἀποκάλυψη. (Ἀρχαῖο κείμενο καὶ συνοπτικὴ ἀπόδοση τῆς ἑρμηνείας τοῦ Ἁγ. Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου καὶ τοῦ Ἁγ. Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου. Σελ. 1180)
Γ) Τόμος. Ψαλτήριον, οἱ 150 Ψαλμοί τοῦ Δαυΐδ (Ἀρχαῖο κείμενο καὶ ἑρμηνεία σύμφωνα μὲ τὸν Μέγαν Ἀθανάσιον καὶ τὸν Ἅγ. Νικόδημον τὸν Ἁγιορείτην. Σελ. 1016)
Δ): Ἀποκάλυψις του Αγ. Ἰωάννου τοῦ Θεολόγου (Αρχαῖο κείμενο, μετάφραση και ἐκτενὴς ἑρμηνεία τοῦ Ἁγ. Ἀνδρέα Καισαρείας. Σελ. 350)
Ε) Παλαιά Διαθήκη ΓΕΝΕΣΙΣ (Ἀρχαῖο κείμενο καὶ συνοπτικὴ ἀπόδοση τῆς ἑρμηνείας τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου. Σελ. 367)
ΣΤ)Παλαιά Διαθήκη
ΕΞΟΔΟΣ-ΛΕΥ΅ΙΤΙΚΟΝ-ΑΡΙΘΜΟΙ-ΔΕΥΤΕΡΟΝΟΜΙΟΝ (Ἀρχαῖο κείμενο καὶ ἑρμηνεία σύμφωνα μέ τόν Ἅγιον Κύριλλον Ἀλεξανδρείας. Σελ.886)
Ὑπὸ Ἑρμολάου μοναχοῦ Ἁγιορείτου
Γιὰ πρώτη φορὰ παρουσιάζεται συνοπτικὴ ἑρμηνεία τῆς Καινῆς Διαθήκης καὶ ἑρμηνεία τοῦ Ψαλτηρίου καὶ τῆς Ἀποκαλύψεως ἀπολύτως σύμφωνη μὲ τοὺς Ἀγίους Πατέρες, ἀπαλλαγμένη ἀπὸ κακοδοξίες, παραλείψεις καὶ ἀνακρίβειες.
Γι’ αὐτὸ εἶναι σύμφωνη μὲ τὴν Ὀρθόδοξη διδασκαλία, ἀντιαιρετική καὶ ἀντιοικουμενιστική.
Ἠ ἁπλὴ γλῶσσα καὶ τὰ μεγάλα γράμματα ποὺ χρησιμοποιήθηκαν προξενοῦν μεγάλη χαρὰ καὶ ἐνθουσιασμὸ στὸν ἀναγνώστη, ἐπειδὴ κατανοεῖ πλήρως καὶ τὰ πιὸ βαθειὰ δόγματα τῆς Ὀρθόδοξης πίστης μας. Καὶ γι’ αὐτὸ ἐπιμένει στὴν ἀνάγνωση καὶ μελέτη μὲ ἀγαλλίαση καὶ παρακινεῖται νὰ ἐφαρμόσει τὶς ἐντολὲς τοῦ Κυρίου μας Ἰησοῦ Χριστοῦ. Καὶ αὐτὸ εἶναι ἡ σωτηρία τοῦ ἀνθρώπου.
Ἡ ἔκδοση εἶναι πολυτελής, ὅπως ἁρμόζει στὸν λόγο τοῦ Θεοῦ.
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6949105669
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου