Σεβασμιώτατε, Χριστός Ανέστη!
Διανύουμε ήδη την Διακαινήσιμον ευρισκόμενοι υπό την κατοχήν του Κορωναϊού με τους ιερούς
ναούς κεκλεισμένους και την Ιεράν Σύνοδον της Ελλάδος εξακολουθούσα να
ισχυρίζεται δια του εκπροσώπου της,
δηλονότι υμών, ότι «έχει πράξει το
καθήκον της προς τον λαόν».
Ευπειθώς, σεβασμιώτατε, θα ήθελα να σας υποβάλλω μερικάς ερωτήσεις και
ευελπιστώ ότι ως ιεράρχης με ευαισθησία δια την πνευματικήν κατάστασιν του
πληρώματος της Εκκλησίας, θα απαντήσετε, όπως η αρχιερατική σας συνείδησις
ορίζει.
Η πρώτη ερώτησις, σεβασμιώτατε, είναι η εξής : διατί
όταν εκλείσατε τους ιερούς ναούς, απαγορεύσατε εις τους ιερείς να λειτουργούν, έστω
και με έναν ψάλτη, αλλά τους εστείλατε
εσπευσμένα εις το σπίτι τους, αποδεικτικόν σημείον πρωτοφανούς δι’ ιεράρχας φοβίας, δημιουργούντες κατά τον τρόπον αυτόν
πανικόν και τρόμον απειλής θανάτου εις τους πιστούς και απίστους ;
Δεν σκεφτήκατε, σεβασμιώτατε, ότι πρώτοι
απ’ όλους οι ιεράρχες θα έπρεπε να αψηφήσουν τον φόβον του θανάτου από τον
κορωναϊόν και, δίδοντες αυτοί το καλόν παράδειγμα, να εγκλειστούν μέσα εις
τους μητροπολιτικούς ναούς με αυστηράν
νηστεία και προσευχήν, μέχρι να λυθή η
πολιορκία της πανδημίας; Εμείς όμως, σεβασμιώτατε, είδαμε να μας απευθύνουν αρχιερατικόν διάγγελμα
από εξοχικάς κατοικίας καθήμενοι και
θερμαινόμενοι, ως ο Πέτρος, δίπλα σε τζάκι ζεσταίνοντες το κοκκαλάκι τους. Φρονείτε ότι έτσι επράξατε το καθήκον
σας;
Δευτέρα ερώτησις, σεβασμιώτατε, είναι αυτή την οποία όλοι οι χριστιανοί αυτάς τας ημέρας
εκάναμε εις τον εαυτόν μας. Εφ’ όσον επιτρέψατε –κατόπιν «αφορήτων» πιέσεων των απλών ιερέων και των πιστών προς τη ιεράν σύνοδον- εις
τους ιερείς να επιστρέψουν εις τους ναούς και να τελέσουν θείας λειτουργίας,
διατί παραβήκατε τους ιερούς κανόνας και δεν
μεταδώσατε τη ιεράν Μετάληψιν εις όλους τους πιστούς, οι οποίοι
δεν είχαν ελευθέραν πρόσβασιν εις τους ναούς;
Οι πιστοί, σεβασμιώτατε, είναι αυτήν την στιγμήν αποκλεισμένοι εις τας οικίας των και θα έπρεπε να τους θεωρείτε
ως της ιδίας κατηγορίας με τους
καθηλωμένους εις τας κλίνας των
νοσοκομείων και με τους εγκλείστους εις τας φυλακάς. Διατί, λοιπόν, δεν
επιτρέψατε εις τους ιερείς να τους κοινωνήσουν κατ’ οίκον; Περί ποίας "κατ' οίκον εκκλησίας"
ομιλείτε, όταν δεν γίνεται ιερά Μετάληψις;
Θεωρείτε ότι έτσι πράξατε το καθήκον σας αφήνοντας ακοινωνήτους τους
κατατρομοκρατημένους πιστούς; Πως θα αποδιώξει ο πιστός τον φόβον του
θανάτου χωρίς Σώμα και Αίμα Χριστού, Το οποίον εσείς του το αποστερείτε;
Τρίτη ερώτησις, σεβασμιώτατε. Συνέβη πρσφάτως ένα μέγα θαύμα εις
τον ιερόν ναόν του Γηροκομείου Αθηνών. Ο Εσταυρωμένος κατά την Μεγάλην
Παρασκευήν αιμορράγησε κρουνηδόν ενώπιον των παρευρισκομένων αλλά και
ενώπιον των εκθάμβων οφθαλμών μας, όπως αυτό έγινε γνωστόν δια του
διαδικτύου! Τα μέσα μαζικής εξαπατήσεως
φυσικά τούτο και το απέκρυψαν. Απορίας άξιον όμως είναι ότι ουδεμία ανακοίνωσις
έγινε από την Αρχιεπισκοπήν Αθηνών ή και από την Ιεράν Σύνοδον.
Διατί, σεβασμιώτατε, η
ιεραρχία αποσιώπησε το μέγα τούτο θεοσημείον; Ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός
ωμίλησε! Εσείς διατί σιωπήσατε;
Εξακολουθείτε να πιστεύετε ότι πράξατε το καθήκον σας ενώπιον του Κυρίου;
Δεν θα έπρεπε να κηρύξετε τριήμερον νηστείαν μετανοίας εις όλην την Ελλάδα;
Τετάρτη και δια να μην σας κουράσω, και
τελευταία ερώτησις, σεβασμιώτατε. Εις μίαν πρόσφατον συνέντευξίν σας εις
τον «Σκάϊ» αναφερθήκατε εις το τόλμημα του πρωτοκορυφαίου Αποστόλου Πέτρου να αποκόψη με την μαχαίραν του το
ωτίον του Μάλχου, υπηρέτου του Καϊάφα, ο οποίος είχε το θράσος να απλώση τας
χείρας του εις το άχραντον Σώμα του Κυρίου εν Γεσθημανή. Χαρακτηρήσατε, σεβασμιώτατε, τον Πέτρον ως «παλληκαρά», δηλαδή
ψευτοπαλληκαρά και συμπληρώσατε ότι η Εκκλησία χρειάζεται μάλλον ομολογητάς
και όχι «παλληκαράδες», δηλαδή σύμφωνα με εσάς, ψευτοπαλληκαράδες.
Αλλά, σεβασμιώτατε, από
πότε η ομολογία Χριστού δεν χρειάζεται παλληκαριά;
Μήπως δι’ εσάς οι άγιοι ομολογητές και
μάρτυρες δεν ήταν παλληκάρια, όταν έδιναν το αίμα τους για τον Χριστόν; Είχαν
τα παλληκάρια του Χριστού δείξει φοβικήν ανοχήν και δειλία μπροστά εις τους
υβριστάς της πίστεως; Πως βγάζετε το συμπέρασμα ότι ένας απλός ιερέας που αψηφά τον αστυνόμο και τολμά να κοινωνεί τους πιστούς είναι
ψευτοπαλληκαράς και όχι ομολογητής, ενώ
με ανδρεία πράττει το ιερατικόν του
καθήκον υπό άμεσον απειλή διώξεων, συκοφαντήσεων και φυλακίσεων;
Ασφαλώς, σεβασμιώτατε, και εσείς προσωπικά εκάνατε κάποια οιωνεί ομολογία πίστεως
μη υπογράφοντας τις
αιρετικές αποφάσεις του Κολυμπαρίου.
αλλά η αληθινή και παλληκαρίσια ομολογία, που
σας κατέτασσε στις τάξεις
των γνησίων ομολογητών
του Χριστού, θα ήταν να καταγγείλετε δημοσίως και να αποτειχιστήτε από
τον παναιρετικό πρόεδρο της ψευδοσυνόδου ταύτης.
Ιδού πως διακρίνεται η
παλληκαριά από την ψευτοπαλληκαριά, σεβασμιώτατε.
Δεν συμφωνείτε;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου