Η οπτασία του γέροντα Ιωσήφ του Ησυχαστή

Να παρεμβάλλω εδώ, πως σαν πέρασε κάμποσος καιρός, ο Γέροντας μας εκμυστηρεύθηκε το περιεχόμενο της οπτασίας, που τον πληροφόρησε για το θέμα του ημερολογίου: Προσευχόμενος είδε μία φωτισμένη ωραία εκκλησία, που είχε μία μικρή έξοδο, όπου απ΄ αυτήν έβγαιναν όλοι. Στην αυλή της όμως μάλωναν και φώναζε ο ένας πιστός στον άλλο:
--Εγώ είμαι σωστός! 
--Εγώ είμαι σωστότερος! Φώναζε ο δεύτερος.
–Εμείς είμαστε η Εκκλησία!, φώναζε ο τρίτος.
Και μας εξήγησε ο Γέροντας:
--Αυτό φανερώνει ότι ναι μεν μάλωναν, αλλά ανήκαν στην Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία. Είχαν κοινό το δόγμα και κοινή την Χάρι, αλλά δεν είχαν ελεύθερο πνεύμα και αγιασμό, οπότε μάλωναν. Πως μπορώ να πω εγώ τώρα ότι η επίσημη Εκκλησία της Ελλάδος είναι κακόδοξη και ότι δεν έχει την Χάρι του Θεού; να την πω κακόδοξη για το ημερολόγιο και μόνον; 
------------------------
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
@ 8 Νοεμβρίου 2019 - 5:12 π.μ.

Συμφωνῶ κι ἐπαυξάνω: Καί ὅλοι οἱ ἀληθινοί Ἅγιοι ἀντικαταστάθηκαν ἀπό τούς Οὐνίτας ψευδο-αγίους τῆς Νέας Ἐποχῆς, οἱ ὁποῖοι πράττουν ἀκριβῶς τά ἀντίθετα ἀπό ὅσα ἐδίδαξαν καί ἔπραξαν οἱ Ἅγιοι Πατέρες! Αὐτή, δυστυχῶς, εἶναι ἡ αἰτία τῆς πνευματικῆς, ἀλλά καί τῆς ἐθνικῆς πτώσεως τῆς Ἑλλάδος!

118 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η αλήθεια είναι ότι το ημερολογιακό ζήτημα δεν είναι δογματικής φύσεως, τούτο δε σημαίνει επ ουδενί ότι η παράδοση που παραλάβαμε θα πρέπει να αλλάζει κάθε τόσο κατά το δοκούν και τις δοξασίες των ανθρώπων. Η Εκκλησία, η ορθόδοξη Εκκλησία γιατί αυτή τούτη είναι η Καθολική και Αποστολική Εκκλησία του Θεού είναι Μία. Ζιζάνια και ξένα σώματα τα οποία υπηρετούν αλλότριους σκοπούς μπήκαν στο σώμα της όπως οι ιοί και το μολύνουν. Καλό είναι να επιστρέψουν οι πάντες στα ίχνη των Αποστόλων, των αγίων και μαρτύρων της Εκκλησίας, στους κανόνες και στα πατροπαράδοτα της πίστης των Πατέρων μας. Το έγκλημα που έγινε το 1924 με την αλλαγή του ημερολογίου και του εορτολογίου είναι η απαρχή των δεινών, έκτοτε η κατρακύλα δεν έχει τελειωμό, οι καινοτομίες, η εκκοσμίκευση και οι πάσης φύσεως συμπροσευχές και επιδερμικές αγαπολογίες οι οποίες δεν επιλύουν την ουσία των προβλημάτων που πλέον οι αιρετικοί τις δοξασίες τους τις έχουν κάνει δόγματα δεν μπορούν να ισχύουν και ούτε ο Θεός συνευδοκεί. Ας επιστρέψουν στη μήτρα της ορθής πίστεως, την αρχαία Εκκλησία, την Ορθόδοξη πίστη.

Ανώνυμος είπε...

Oι καινοτομίες, η εκκοσμίκευση και οι πάσης φύσεως συμπροσευχές και επιδερμικές αγαπολογίες ΔΕΝ έχουν σχέση με την αλλαγή του ασήμαντου ημερολογίου!

Ανώνυμος είπε...

Ποιός τα γράφει αυτά που έχει η ανάρτηση;

Ανώνυμος είπε...

Το κάθε τί ΈΧΕΙ σχέσει με βάση τον ΛΌΓΟ για τον οποίο γίνεται και αν υπεισέρχονται σε αυτό ζητήματα ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΑΓΑΠΗΣ. Μάθε τί εστί αληθινή αγάπη, βίωσέ την, νιώσε την και μετά να σχολιάσεις για το αν κάτι παίζει ή όχι ρόλο όσο μικρό και ασήμαντο και αν ακούγεται δεδομένης και της χρονικής στιγμής που αυτό συνετελέσθη αλλά και από τα πρόσωπα που συνετελέσθη......
Ο Ιησούς Χριστός είναι ο Θεός της Αγάπης και Μόνο υπό αυτό το πρίσμα μπορεί να βρεθεί η Αλήθεια.
Το ίδιο επαναλάμβανε ξανά και ξανά μέχρι την τελευταία του ανάσα ο αγαπημένος του μαθητής Ιωάννης όταν δεν είχε τις αντοχές για να κάνει μία πιο εκτενή διδασκαλία.
Γεμίσαμε στις μέρες μας κήρυκες και σχολιαστές για την Εκκλησία του Κυρίου που δεν έχουν βιώσει ποτέ τί εστί Αγάπη και αυτό φαίνεται ξεκάθαρα από τον λόγο τους.......

Aetios είπε...

Κάτι τέτοια φτηνά χάπια, είναι των δυνητιστών παρασκευάσματα για να κρατάνε τους πιστούς στόν ύπνο της υποκρισίας.
Οι εορτολογιακές διχογνωμίες πέθαναν όταν δημοσιεύτηκαν, η άρση ακοινωνησίας με τους αιρετικούς επί Αθηναγόρα, και στη συνέχεια όλες οι απροκάλυπτες προδοσίες με κορύφωση τα ψηφίσματα
στο Κολυμπάρι.

Ανώνυμος είπε...

Θα πρέπει να επαναληφθεί για τους ημερολογιολάτρες.

Oι καινοτομίες, η εκκοσμίκευση και οι πάσης φύσεως συμπροσευχές και επιδερμικές αγαπολογίες ΔΕΝ έχουν σχέση με την αλλαγή του ασήμαντου ημερολογίου!

Ανώνυμος είπε...

Δεν θα μας πεις εσύ ανώνυμε 3:26 π.μ. που φαίνεσαι και πολύ μπερδεμένος τί έχει και τί δεν έχει σχέση.

Μην προσπαθείς να θεοποιήσεις τα ημερολόγια!

Ανώνυμος είπε...

Τα ημερολόγια και τα εορτολόγια είναι ασήμαντα και είναι μεγάλο αμάρτημα να σχίζει κανείς την Εκκλησία για τα ασήμαντα!

Ανώνυμος είπε...

Τα φθηνά ημερολογιολατρικά χάπια των σχισματικών τους κρατάνε στον ύπνο και στην πλάνη του παλαιοημερολογίτικου Σχίσματος και δεν τους αφήνουν να ενωθούνε με την Εκκλησία-Άμπελο και να αξιοποιήσουν τους κόπους τους. Δυστυχώς!

Ανώνυμος είπε...

Η άρση ακοινωνησίας με τους αιρετικούς επί Αθηναγόρα, και στη συνέχεια όλες οι απροκάλυπτες προδοσίες με κορύφωση τα ψηφίσματα στο Κολυμπάρι ΔΕΝ έχουν σχέση με την αλλαγή του ασήμαντου ημερολογίου!

Ανώνυμος είπε...

Όταν άλλαξε το ημερολόγιον και η Εκκλησία ακολούθησε το νέον ημερολόγιον, το Άγιον Όρος, ένεκα της παραδόσεως διετήρησε την χρήσιν του παλαιού ημερολογίου, χωρίς όμως να διακόψη καί την επικοινωνίαν και εξάρτησίν του από το Οικουμενικόν Πατριαρχείον Κωνσταντινουπόλεως.
Μερικοί αγιορείτες μοναχοί, αυτοτιτλοφορούμενοι «ζηλωτές», εξ αιτίας της αλλαγής του ημερολογίου διέκοψαν την πνευματικήν επικοινωνίαν τους με το Πατριαρχείον και το υπόλοιπο Άγιο Όρος. Δεν συμμετείχον εις τα Λειτουργίας, τας πανηγύρεις, ούτε και επικοινωνούσαν με τους υπόλοιπους πατέρας.
Ο Γέροντας Ιωσήφ ελυπείτο πολύ δι’ αυτήν την κατάστασιν.
Με πολύ πόνον έκρουε την θύραν του θείου ελέους και ο Πανάγαθος Θεός δεν παρέβλεψε την ταπεινήν δέησίν του.
Εις την έντονην αυτήν προσευχήν, διηγείται ο μακάριος Γέροντας Ιωσήφ, με επήρε ο ύπνος.
«Τότε βρέθηκα ξαφνικά μόνος μου, επάνω εις ένα μικρό κομμάτι βράχου του Αγίου Όρους, μέσα εις την θάλασσαν, που ταλαντευόταν από στιγμή σε στιγμή να βυθισθεί καί νά μέ πνίξει…
Τρόμαξα και σκέφτηκα, ότι αφού αυτό αποκόπηκε από το σύνολον και ταλαντεύεται, σε λίγο θα βυθισθή και εγώ θα χαθώ.
Τότε με ένα δυνατόν πήδημα βρέθηκα εις το σταθερόν μέρος του βουνού.
Πράγματι, το μικρόν κομμάτι του βράχου που ευρισκόμουν, το κατέπιε η θάλασσα και εγώ εδόξασα τον Άγιον Θεόν, που με έσωσεν από τον όλεθρον!
Αμέσως συνέδεσα το όνειρον με το θέμα που με απασχολούσε και παρακαλούσα Τον Κύριον, ώστε να μη με αφήσει να πλανηθώ εις την κρίσιν μου».
Τότε, άκουσα μία Θεία φωνή να μού λέγει:
«Η Εκκλησία ευρίσκεται εις το Οικουμενικόν Πατριαρχείον Κωνσταντινουπόλεως».
Αυτό συνετέλεσε στήν επιστροφή τού Γέροντος Ιωσήφ μαζί μέ τους άλλους Αγιορείτες Πατέρες, αφήνοντας τούς ακραίους ζηλωτές…
Αλλά καί ό γνωστός Αγιορείτης πνευματικός παπα Εφραίμ ο Κατουνακιώτης διηγείτο, ότι έβλεπε πάντοτε την θείαν Χάριν εις την Θείαν Λειτουργίαν να καθαγιάζει τα Τίμια Δώρα, σε Σώμα και Αίμα του Χριστού.
Όμως, όσον διάστημα ήταν με τους ζηλωτές έβλεπε κάτι σάν κάλυμμα μπροστά του, το οποίον τον εμπόδιζε να βλέπει ευκρινώς την θείαν Χάριν. Το κάλυμμα αυτό έφυγε, όταν ό ίδιος επανήλθεν εις την ζώσαν Εκκλησίαν τού Αγιορείτικου Παλαιού Ημερολογίου, απομακρυνόμενος οριστικά από τούς ζηλωτές….

(Πνευματικαί εμπειρίαι Γέροντος Ιωσήφ του Ησυχαστού – ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΚΑΡΑΚΑΛΛΟΥ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ)
Έκδοσις »ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΥΨΕΛΗ» 2005. (σελ. 200).

Ανώνυμος είπε...

Ποιός τα γράφει αυτά που έχει η ανάρτηση;

Περιμένουμε να μας απαντήσει ο Κώστας.

Ανώνυμος είπε...

Γράψε όσα σχόλια θέλεις, επανέλαβε όσες φορές θέλεις τις φράσεις που εύκολα ξεστομίζεις.....πες ότι θέλεις και πίστευε ότι θέλεις....αγάπη μέσα σου δεν έχεις και επομένως είσαι άδειος...

Ανώνυμος είπε...

Εδώ έχουμε να κάνουμε με νεοημερολογήτικο ζηλωτισμό!! Λένε..λένε...ξαναλένε..και όλο τα ίδια λένε! Αυτό πλέον δεν είναι ποίημα, κατάντησε μια σαχλαμάρα η οποία τους βολεύει να δικαιολογούν τα αδικαιολόγητα. Βρε μπαγάσηδες, βρε οικουμενιστές της πίσω πόρτας, μυαλό πότε θα βάλετε; Δε βλέπετε ,δε παρατηρείτε ότι πλέον αυτή η καραμέλα είναι μπαγιάτικη; Ναι μεν αλλά..μα το βδέλυγμα της ερήμωσης καλά το οικοδομείτε, βήμα βήμα, step by step, από Αθηναγόρα και εντεύθεν. Και θα έρθουν άλλοι, και θα μας ξαναλένε τα ίδια και τα ίδια ενώ μέρα με τη μέρα, μήνα με το μήνα θα εδραιώνεται ο οικουμενισμός και εσείς θα χαστουκίζετε ανέμους και θα δέρνετε ύδατα.

Ανώνυμος είπε...

Εσύ δεν έχεις αγάπη ανώνυμε 6:18 π.μ. που εύκολα εκστομίζεις για τους διαφωνούντες με σένα ότι δεν έχουν αγαπη!!!

Ανώνυμος είπε...

Εδώ έχουμε να κάνουμε με παλαιοημερολογήτικο ζηλωτισμό!! Λένε..λένε...ξαναλένε..και όλο τα ίδια λένε! Αυτό πλέον δεν είναι ποίημα, κατάντησε μια σαχλαμάρα η οποία τους βολεύει να δικαιολογούν τα αδικαιολόγητα. Βρε μπαγάσηδες, βρε οικουμενιστές της πίσω πόρτας, μυαλό πότε θα βάλετε; Δε βλέπετε ,δε παρατηρείτε ότι πλέον αυτή η καραμέλα είναι μπαγιάτικη; Ναι μεν αλλά..μα το βδέλυγμα της ερήμωσης καλά το οικοδομείτε, βήμα βήμα, step by step, από Αθηναγόρα και εντεύθεν. Και θα έρθουν άλλοι, και θα μας ξαναλένε τα ίδια και τα ίδια ενώ μέρα με τη μέρα, μήνα με το μήνα θα εδραιώνεται ο οικουμενισμός και εσείς θα χαστουκίζετε ανέμους και θα δέρνετε ύδατα.
Επιστρέψτε στην Εκκλησία και αφήστε τις παλαιοημερολογίτικες μπούρδες!

Ανώνυμος είπε...

Οι Ορθόδοξοι πρέπει να προσέξουν την στάση του αγίου Γέροντα Ιωσήφ του Ησυχαστή που υπάρχει στο σχόλιο 6:08 π.μ. και όχι τις παλαιοημερολογίτικες μπούρδες!

Ανώνυμος είπε...

Μακάρι ο άγιος Γέροντας ο Ιωσήφ ο Ησυχαστής να βοηθήσει τον Διαχειριστή Κώστα να μην πλανάται από τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες.

Ανώνυμος είπε...

Και το Χριστό πλάνο τον είπανε, και τον βρίζανε, και τον καταδιώκανε, και αποσυνάγωγο τον κάνανε, και στο τέλος τον σταύρωσαν....

Ανώνυμος είπε...

Καλά τα λες ανώνυμε 6:54 π.μ.
Οπως και τον άγιο Ιωσήφ τον Ησυχαστή τον θεωρούσαν πλανεμένο όταν ζούσε πολλοί.

Ακόμα και ο άγιος Παΐσιος ο του Αγίου Ορους όταν ήταν νέος και δεν είχε ακόμα το διορατικό χάρισμα, είχε πιστέψει τις φήμες για το ότι ο άγιος Ιωσήφ ο Ησυχαστής ήταν πλανεμένος και δεν πήγε να τπν δει.
Μετά όμως όταν μαθεύτηκε η αγιότητα του αγίου Ιωσήφ του Ησυχαστή το μετάνιωσε.

Silver είπε...

Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Ποιός τα γράφει αυτά που έχει η ανάρτηση;
Περιμένουμε να μας απαντήσει ο Κώστας.


Έχε υπομονή αδελφέ μου. Η μητερούλα σου έκανε υπομονή 9 μήνες να σε δει!
Έχουμε διαφορά μεταξύ μας 7 ώρες. Εδώ που γράφω, η ώρα είναι 7 το πρωί και εσύ αν γράφεις από Ελλάδα έχεις 2 μ.μ. της ιδίας ημέρας.

Λοιπόν, το κείμενο είναι από το βιβλίο: "Ο Γέροντάς μου Ιωσήφ ο Ησυχαστής" του γέροντος Εφραίμ του Αριζονίτη.

Καλό και ευλογημένο υπόλοιπο αυτής της ημέρας, σου εύχομαι!

Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος

Ανώνυμος είπε...

Ετσι υπάρχουν ακόμα και σήμερα σχισματικοί παλαιοημερολογίτες που νομίζουν πλανεμένους τους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές που δεν ακολούθησαν το παλαιοημερολογίτικο Σχίσμα!!!!!

Ανώνυμος είπε...

7 Νοεμβρίου 2019 - 6:40 π.μ.

Καθόλου εύκολα από εμένα. Εύκολο το κάνεις εσύ με τα γραφόμενά σου που δείχνουν το μέσα σου και σε αυτή αλλά και σε πολλές άλλες αναρτήσεις(καθότι από το ύφος σου ξεχωρίζεις). Όπως είπα είσαι κενός όχι γιατί το λέω εγώ αλλά γιατί το δείχνεις συνέχεια. Εύχομαι και ελπίζω η αληθινή αγάπη να σε αγγίξει γιατί μόνο έτσι θα αλλάξεις και θα δεις και θα μετανιώσεις....δεν έχω να σου πω τίποτε άλλο πλέον. Έχε γεια...

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα Κώστα !!!
Για να σου κάνω μια ερώτηση.

Εσύ είχες υπόψη σου το βιβλίο και το κομμάτι για τον άγιο Γέροντα Ιωσήφ του Ησυχαστή που υπάρχει στο σχόλιο 6:08 π.μ ;;;

Silver είπε...

Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Αμέσως συνέδεσα το όνειρον με το θέμα που με απασχολούσε και παρακαλούσα Τον Κύριον, ώστε να μη με αφήσει να πλανηθώ εις την κρίσιν μου».
Τότε, άκουσα μία Θεία φωνή να μού λέγει:
«Η Εκκλησία ευρίσκεται εις το Οικουμενικόν Πατριαρχείον Κωνσταντινουπόλεως».


–Γέροντα, τι είδες;
--Δεν θα σας το πω. Το θέμα τελείωσε. Θα προχωρήσουμε με τα μοναστήρια και θα μνημονεύσουμε τον Πατριάρχη. Πετάγεται ο πατήρ Αθανάσιος: --Εγώ δεν μνημονεύω τον Πατριάρχη. Είναι αιρετικός! Ο Γερο-Αρσένιος, πήγε πίσω από τον Γέροντα και του λέει: --Γέροντα, πολλοί πλανήθηκαν ακόμα και μεγάλοι Άγιοι. –Πάτερ Αρσένιε, αυτός ο δρόμος πάει προς τα εδώ και ο άλλος πάει προς τα εκεί, όποιον θέλεις διάλεξε ή θα πειθαρχήσης ή θα πάρης τον δρόμον σου. Εγώ θα ακολουθήσω τα μοναστήρια. –Γέροντα, εγώ δυσκολεύομαι. –Πάτερ Αρσένιε, ένα κι΄ ένα κάνουν δύο. Πάρε δρόμο και φύγε! Αμέσως όλοι κοκκαλώσαμε. Μόλις άκουσε έτσι ο πατήρ Αρσένιος, λέει στον Γέροντα: --Ευλόγησον! Ευλόγησον!

Ανώνυμος είπε...

Θέλω να πιστεύω ότι αυτοί οι γέροντες είναι άγιοι, όχι μόνον αυτοί, αλλά και πολλοί άλλοι οι οποίοι πέρασαν από αυτή τη ζωή απαρατήρητοι, όμως είναι άγιοι. Δε συμμερίζομαι την άποψη ότι δεν είναι άγιοι, όμως δεν υποδηλώνει σε καμιά περίπτωση ότι η καινοτομία που επιβλήθηκε με αλλαγή του ημερολογίου και του εορτολογίου είναι εύλογη και καλώς καμωμένη. η αληθινή εκκλησία του Χριστού χωρίς μολυσμούς και χωρίς σπίλους είναι η ακαινοτόμητη Εκκλησία του Παλαιού ημερολογίου και το λέω μετά λόγου γνώσεως...

Ανώνυμος είπε...

Πλανεμένο πολύ το παλαιοημερολογίτικο σχόλιο 7:10 π.μ.
Πολύ πλανεμένο!!!!

Ανώνυμος είπε...

κύρ Κώστα αν θέλεις απάντησε στην ερώτηση που υπάρχει στο σχόλιο 7:06 π.μ.
Οταν ευκαιρήσεις.

Ανώνυμος είπε...

Εσύ είσαι κενός και επιπόλαιος ανώνυμε 7:05 π.μ. και τα βλέπεις ανάποδα και δεν σε έχει αγγίξει η αγάπη!

Ανώνυμος είπε...

Τί θέλεις να πεις με το σχόλιο 7:09 π.μ.;;;

Ανώνυμος είπε...

η αληθινή εκκλησία του Χριστού χωρίς μολυσμούς και χωρίς σπίλους είναι η ακαινοτόμητη Εκκλησία που έβγαλε τους αγίους Πορφύριο και Ιάκωβο και Επιφάνιο και Παΐσιο και Ιωσήφ και Εφραίμ και το λέω μετά λόγου γνώσεως...

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

«Ὁ σατανᾶς μετασχηματίζεται εἰς ἄγγελον φωτὸς»(Β' Κορ. 11:14).

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ σ'αυτό Β' Κορ. 11:14)
παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου.
Αλλά το εννοώ εγώ Ορθόδοξα και όχι πλανεμένα!

Silver είπε...

Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Οι Ορθόδοξοι πρέπει να προσέξουν την στάση του αγίου Γέροντα Ιωσήφ του Ησυχαστή που υπάρχει στο σχόλιο 6:08 π.μ. και όχι τις παλαιοημερολογίτικες μπούρδες!

Εσύ προσέχεις τι γράφει το σχόλιο 7.09;
Δεν προβληματίζεσαι καθόλου; Δεν γνωρίζεις τίποτε από την Εκκλησιαστική ιστορία; Δεν ξέρεις τίποτε για τον Άγιο Μάξιμο τον Ομολογητή; Όλες οι "Εκκλησίες" είχαν πέσει στην αίρεση και ο Άγιος ομολογούσε την Ορθοδοξία!

Ο Άγιος Φλαβιανός έχασε την ζωή του φονευθείς από το όργανο του αντιχρίστου Διόσκορο, και τώρα τα μέλη της "Εκκλησία" σου, ασπάζονται την εικόνα του "αγίου" Διόσκορου!

Η Κυρία Θεοτόκος, μας προειδοποιεί ότι οι λατινόφρονες είναι "εχθροί εμού και του Υιού μου" με αποτέλεσμα να ομολογήσουν Ορθοδοξία οι 26 Οσιομάρτυρες της Ι.Μ.Ζωγράφου και να καούν ζωντανοί από τους λατινόφρονες του Βέκκου, και τώρα ο Θεός οδηγεί τον γέροντα Ιωσήφ τον Ησυχαστή να μνημονεύση τον λατινόφρονα και εκθεμελιωτή της Εκκλησίας Αθηναγόρα;

Είναι σοβαρά πράγματα αυτά;
Δεν ανακατεύονται τα σωθικά σου; ή φούρνος να μη καπνίσει;;;

Aetios είπε...

Νομίζω πως το παρακάτω κείμενο εκ της "Ορθόδοξης" Κυψέλης, θα πρέπει να αποτελέσει μια ολόκληρη ξεχωριστή ανάρτηση για να εκτεθεί σε σχόλια.
Παραθέτω το κείμενο.
"Τότε, άκουσα μία Θεία φωνή να μού λέγει:
«Η Εκκλησία ευρίσκεται εις το Οικουμενικόν Πατριαρχείον Κωνσταντινουπόλεως».
Αυτό συνετέλεσε στήν επιστροφή τού Γέροντος Ιωσήφ μαζί μέ τους άλλους Αγιορείτες Πατέρες, αφήνοντας τούς ακραίους ζηλωτές".

Και γράφω την γνώμη πως η φωνή που άκουσε δεν ήταν Θεία Φωνή αλλά φωνή του διαβόλου. Ο λόγος προφανής, διότι η ρήση είναι αιρετική.

The Cave Dweller είπε...

Εκ του αποτελέσματος κρίνονται όλα :

Η επίσημη αρχή της κακοδοξίας έγινε με την αιρετική εγκύκλιο του 1920, η οποία είχε ως πρώτο βήμα για την διαδικασία της ένωσης την αλλαγή του εορτολογίου.

Μετά άρχισαν από τους Νγτες οι διαδοχικές και συνεχόμενες δογματικές και εκκλησιολογικές εκπτώσεις και οικονομίες-παρανομίες που κατέληξαν στο Κολυμπάρι (2016) και στην κοινωνία με τους Ναζί Ουκρανούς.

Ανώνυμος είπε...

7:23 Με έκανες και γέλασα ,να ΄σαι καλά και να σε έχει ο Θεός καλά. Και κυρίως να σε φωτίζει και να φωτίζει το δρόμο σου κάθε βήμα που κάνεις ώστε πάντα να βαδίζεις καλά στη κεντρική οδό με φώτα και όχι σε παράδρομους που κυκλοφορούν ληστές και κακοποιοί.

Silver είπε...

Ο/Η Ανώνυμος είπε...
7:23 Με έκανες και γέλασα ,να ΄σαι καλά και να σε έχει ο Θεός καλά. Και κυρίως να σε φωτίζει και να φωτίζει το δρόμο σου κάθε βήμα που κάνεις ώστε πάντα να βαδίζεις καλά στη κεντρική οδό με φώτα και όχι σε παράδρομους που κυκλοφορούν ληστές και κακοποιοί.


Αν δεν πρόσεξες, σε πληροφορώ ότι υπάρχουν δύο σχόλια με τον αριθμό 7:23

Σε ποιο αναφέρεσαι;

Ανώνυμος είπε...

Η γνώμη σου Μαρίνε Ριτσούδη που υπάρχει στο σχόλιο 7 Νοεμβρίου 2019 - 7:45 π.μ. είναι βλασφημία κατα του Αγίου Πνεύματος!

Πρόσεχε τί γράφεις γιατί θα χάσεις την ψυχή σου!

Ορθόδοξος

Ανώνυμος είπε...

Οι διαδοχικές και συνεχόμενες δογματικές και εκκλησιολογικές εκπτώσεις και οικονομίες-παρανομίες που έγιναν από Οικουμενιστές και που κατέληξαν στο Κολυμπάρι (2016) και στην κοινωνία με τους Ουκρανούς ΔΕΝ έχουν σχέση με την αλλαγή του ασήμαντου ημερολογίου! .

Ανώνυμος είπε...

Τσοπάνο Κώστα πρέπει να είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ για να γράφεις όλα αυτά τα άσχετα στο Μπερδεμένο σχόλιο 7:38 π.μ.!

Δεν προσέχεις όταν διαβάζεις;
Πώς τα ανακατέβεις στο μυαλό σου τόσο άτακτα;


Τί σχέση έχει η κατάσταση του Αγίου Μαξίμου του Ομολογητή με την αλλαγή του ασήμαντου ημερολογίου;;

Τί σχέση έχει η δολοφονία του Αγίου Φλαβιανού από τους Μονοφυσίτες με την αλλαγή του ασήμαντου ημερολογίου;;

Τί σχέση έχουν τα γεγονότα που έγιναν την εποχή του λατινόφρονος Βέκκου με την αλλαγή του ασήμαντου ημερολογίου;;

Τόσο άσχετος και μπερδεμένος είσαι Κώστα;
Τόσο πλανεμένος από παλαιοημερολογίτικες πλάνες;

Είσαι άγιος σαν τον άγιο Ιωσήφ τον Ησυχαστή;
Είναι σοβαρά πράγματα αυτά;

Μιλάει ο Θεός και εσύ απορρίπτεις το θείο όραμα;
Είσαι άγιος;

Τί νομίζεις ότι είσαι για να απόρριψεις τόσο εύκολα το θείο όραμα στον άγιο Ιωσήφ τον Ησυχαστή;

Παίζεις με τις θείες αποκαλύψεις;
Δεν ανακατεύονται τα σωθικά σου όταν ο διάβολος σου λέει να απορρίψεις τα θεία οράματα πασίγνωστων αγίων σαν τον άγιο Ιωσήφ τον Ησυχαστή;; ή φούρνος να μη καπνίσει;;;

Κώστα μετανόησε και μην έχεις τόση βεβαιότητα στις μπερδεμένες σκέψεις σου.

Ορθόδοξος

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@ 7 Νοεμβρίου 2019 - 9:02 π.μ., 7 Νοεμβρίου 2019 - 9:04 π.μ.

Ἐφόσον εἶσθε ἐπισήμως Οὐνῖται (ἀπό τήν 7-12-1965, ὅταν ἔγινε τελετουργικῶς ἡ «ἄρσις» τοῦ σχίσματος μέ τόν «πάπαν»), θά ἔπρεπε νά εἴχατε καί τόν ἀνδρισμόν νά τό ὁμολογῆτε, καί ὄχι νά ὑποκρίνεσθε τούς Ὀρθοδόξους.

Ανώνυμος είπε...

Οι Ορθόδοξοι, όλοι, πρέπει να προσέξουν την στάση του αγίου Γέροντα Ιωσήφ του Ησυχαστή που υπάρχει στο σχόλιο 6:08 π.μ. και όχι τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες!

Ορθόδοξος

Ανώνυμος είπε...

Αυτά που έγραψες παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου στο σχόλιο σου 9:12 π.μ. είναι πνευματικές ακαθαρσίες και μπουρδολογίες!!!

Μόνο στη πλανεμένη φαντασία σου υπάρχουν!!!!

Οι Ορθόδοξοι που δεν παραδέχονται τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες είναι οι μεγαλύτεροι Αντιοικουμενιστές! Αυτή είναι η αλήθεια!!!

Ορθόδοξος

Ανώνυμος είπε...

Οι πλανεμένοι Αγιομάχοι δεν πρέπει να υποκρίνονται τους Ορθοδόξους!

Εμείς οι Ορθόδοξοι ακολουθούμε τους Αγίους σαν τον Άγιο Ιωσήφ τον Ησυχαστή!

Ορθόδοξος

Ανώνυμος είπε...

Οι Ορθόδοξοι που δεν που δεν παραδέχονται τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες είναι οι μεγαλύτεροι Αντιοικουμενιστές και κατακρίνουν τον Ουνιτισμό και την Ουνία!!!

Ορθόδοξος

Ανώνυμος είπε...

κύρ Κώστα αν θέλεις απάντησε στην ερώτηση που υπάρχει στο σχόλιο 7:06 π.μ.
Οταν ευκαιρήσεις.

Aetios είπε...

Το να διαφωνείς έχεις δικαίωμα, το να μην αιτιολογείς τον λόγο που διαφωνείς, δεν έχεις δικαίωμα.
Δώσε μου τον λάθος συλλογισμό μου, και φυσικά θα σου απαντήσω.

Silver είπε...

Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Καλημέρα Κώστα !!!
Για να σου κάνω μια ερώτηση.

Εσύ είχες υπόψη σου το βιβλίο και το κομμάτι για τον άγιο Γέροντα Ιωσήφ του Ησυχαστή που υπάρχει στο σχόλιο 6:08 π.μ ;;;

Όχι δεν το γνωρίζω, αλλά νομίζω η περιγραφή είναι ιδία με αυτή που έχω εγώ από το βιβλίο του γέροντα Εφραίμ του Αριζονίτη. Κάνουν την ιδία περιγραφή. Άλλωστε ήσαν αμφότεροι στην συνοδεία του γέροντα Ιωσήφ του Ησυχαστή, νομίζω περίπου του ιδίου χρόνου ενταξή τους στη συνοδεία, ίσως να είναι και της ιδίας ηλικίας.

Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος

Ανώνυμος είπε...

Σε ποιόν αναφέρεσαι Μαρίνο Ριτσούδη στο 9:24 π.μ.;

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ για την απάντηση Κώστα.
Άρα πρέπει να ευγνωμονείς τον σχολιαστή που μας έδωσε και νέα πηγή καλύτερη που κλείνει τα στόματα των αντιρρησιών παλαιοημερολογιτών.

Ανώνυμος είπε...

Όχι καλύτερη. Μας έδωσε και νέα πηγή , μια ακόμα έγκυρη πηγή για την στάση του Αγίου Γέροντος Ιωσήφ του Ησυχαστή.

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@ 7 Νοεμβρίου 2019 - 9:24 π.μ.

Θά περιμένῃς πολύ, Μαρῖνε! Οἱ πρακτορίσκοι δέν ἔχουν κανένα ἀπολύτως ἐπιχείρημα, μόνον «ἀέρα κοπανιστόν» ἀναπαράγουν συνεχῶς! Δέν εἶναι δυνατόν νά κάνῃ κανείς διάλογον μετ' αὐτῶν!

Ανώνυμος είπε...

Μαρίνε Ριτσούδη, μην δίνεις σημασία στις αρρωστημένες φαντασίες του Δ. Χατζηνικολάου.
Απάντησε σε ποιόν απευθύνεσαι στο 9:24 π.μ. και οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές θα σου απαντήσουν πιστεύω.

Ανώνυμος είπε...

Μαρίνε Ριτσούδη, μην δίνεις σημασία στις αρρωστημένες φαντασίες του Δ. Χατζηνικολάου που αναπαράγει συνεχώς μόνο αέρα κοπανιστόν και μπούρδες.
Απάντησε σε ποιόν απευθύνεσαι στο 9:24 π.μ. και οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές θα σου απαντήσουν πιστεύω.

Ανώνυμος είπε...

Συμπλήρωση στο 9:43 π.μ.
Εκτός κάποιες φορές που ασχολείται με άλλα θέματα όπως Εθνικά και για την Κάρτα του Πολίτη

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ με το πρώτο μέρος του σχόλιου του Μαρίνου Ριτσούδη.

Δηλαδή προτείνω και εγώ στον Διαχειριστή κ. Κώστα να βάλει το κομμάτι σε ολόκληρη ανάρτηση.

Νομίζω και πως το παρακάτω κείμενο εκ της "Ορθόδοξης Κυψέλης", θα πρέπει να αποτελέσει μια ολόκληρη ξεχωριστή ανάρτηση.

Παραθέτω το κείμενο.
"Τότε, άκουσα μία Θεία φωνή να μού λέγει:
«Η Εκκλησία ευρίσκεται εις το Οικουμενικόν Πατριαρχείον Κωνσταντινουπόλεως».
Αυτό συνετέλεσε στήν επιστροφή τού Γέροντος Ιωσήφ μαζί μέ τους άλλους Αγιορείτες Πατέρες, αφήνοντας τούς ακραίους ζηλωτές".

Ανώνυμος είπε...

Ολόκληρο το κομμάτι για τον άγιο Γέροντα Ιωσήφ του Ησυχαστή που υπάρχει στο σχόλιο 6:08 π.μ θα πρέπει να αποτελέσει μια ολόκληρη ξεχωριστή ανάρτηση.

Ανώνυμος είπε...

Αλλά και το κομμάτι που έβαλε ο κ. Κώστας για τον άγιο Γέροντα Ιωσήφ του Ησυχαστή και υπάρχει στο σχόλιο 7:09 π.μ. θα πρέπει και αυτό να αποτελέσει μια ολόκληρη ξεχωριστή ανάρτηση.


–Γέροντα, τι είδες;
--Δεν θα σας το πω. Το θέμα τελείωσε. Θα προχωρήσουμε με τα μοναστήρια και θα μνημονεύσουμε τον Πατριάρχη.
Πετάγεται ο πατήρ Αθανάσιος: --Εγώ δεν μνημονεύω τον Πατριάρχη. Είναι αιρετικός!
Ο Γερο-Αρσένιος, πήγε πίσω από τον Γέροντα και του λέει: --Γέροντα, πολλοί πλανήθηκαν ακόμα και μεγάλοι Άγιοι.
–Πάτερ Αρσένιε, αυτός ο δρόμος πάει προς τα εδώ και ο άλλος πάει προς τα εκεί, όποιον θέλεις διάλεξε ή θα πειθαρχήσης ή θα πάρης τον δρόμον σου. Εγώ θα ακολουθήσω τα μοναστήρια.
–Γέροντα, εγώ δυσκολεύομαι.
–Πάτερ Αρσένιε, ένα κι΄ ένα κάνουν δύο. Πάρε δρόμο και φύγε!
Αμέσως όλοι κοκκαλώσαμε.
Μόλις άκουσε έτσι ο πατήρ Αρσένιος, λέει στον Γέροντα: --Ευλόγησον! Ευλόγησον!

Ανώνυμος είπε...

Μίλα Μαρίνε Ριτσούδη.
Πες μας σε ποιόν αναφέρεσαι στο σχόλιο σου 9:24 π.μ.;

Ανώνυμος είπε...

Silver αναφέρομαι σε εκείνον το πρώτο που επαναλαμβάνει το λόγο μου και τον αντιστρέφει.

Ανώνυμος είπε...

Ποιός είσαι εσύ 10:13 π.μ.;

Ανώνυμος είπε...

Δεν απευθύνονται σ΄ εσένα ανώνυμε 10:13 π.μ.
Απευθύνονται στον Μαρίνο Ριτσούδη.

Silver είπε...

Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Τσοπάνο Κώστα πρέπει να είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ για να γράφεις όλα αυτά τα άσχετα στο Μπερδεμένο σχόλιο 7:38 π.μ.! Δεν ανακατεύονται τα σωθικά σου όταν ο διάβολος σου λέει να απορρίψεις τα θεία οράματα πασίγνωστων αγίων σαν τον άγιο Ιωσήφ τον Ησυχαστή;; ή φούρνος να μη καπνίσει;;; Κώστα μετανόησε και μην έχεις τόση βεβαιότητα στις μπερδεμένες σκέψεις σου.
Ορθόδοξος


Δεν έχω χρόνο, αλλά με τη σκέψη ότι ενδεχομένως σε βοηθήσω, θα αναφερθώ σε μια εμπειρία μου από τα πρώτα χρόνια του γυρισμού μου στην Εκκλησία. Είναι εποχή γύρω στα 1990 όταν ο οικουμενιστής Αρχιεπίσκοπος Καναδά έδιωξε τον γέροντα Εφραίμ από τον Καναδά για την Ελλάδα. Δεν ήθελε ο Σωτήριος να ανοίξει ο γέροντας Εφραίμ Μοναστήρι στον Καναδά, ίσως με τους αγιορείτικους τρόπους. Εν πάση περιπτώσει τον έδιωξε από τον Καναδά. Αμέσως μετά άνοιξε ένα Μοναστήρι έξω από το Μόντρεαλ με ένα "μοναχό" παπικό που είχε γίνει "Ορθόδοξος". Έδωσε δε εντολή ο Σωτήριος στους ιερείς του Μόντρεαλ να οργανώνουν λεωφορεία κάθε Σ/Κ για προσκυνηματική επίσκεψη αλλά και για οικονομική βοήθεια της "Μονής" του "Μοναχού" Μαρτίνου.
Όταν το έμαθα πήγα στην Ναό του Ευαγγελισμού που θα γινόταν η αναχώρηση του λεωφορείου για την "Μονή" του Μαρτίνου. Όταν έφθασα με τη σύζυγό μου, είδαμε το λεωφορείο γεμάτο από τα πνευματικά παιδιά του γέροντα Εφραίμ. Εξηγήσαμε στους πιστούς ότι αυτό που κάνουν είναι προδοσία στον πνευματικό μας πατέρα Εφραίμ, και ότι δεν θα έπρεπε να κάνουν αυτές τις προσκυνηματικές εκδρομές. Όλοι τους αντέδρασαν και δεν μας έδωσαν σημασία και τελικά αναχώρησαν. Αυτό γινόταν κάθε Σ/Κ. Την ερχόμενη Δευτέρα τηλεφώνησα στην Αδελφότητα "ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΦΩΝΗ" που ήταν η μόνη αγωνιστική (την είχε οργανώσει ο Σωτηρόπουλος) για να εκφράσω την πίκρα μου γιατί μέλη της "ΟΡΘΟΔΟΞΗ΅ΦΩΝΗΣ" ήταν μαζί με τα άλλα πνευματικά παιδιά του γέροντα Εφραίμ και πήγαιναν στο "Μοναστήρι" του Μαρτίνου, δηλαδή στο "Μοναστήρι" του οικουμενιστή Σωτηρίου που το έκανε σε αντιπερισπασμό στο γέροντα Εφραίμ. Η αρμόδια κυρία της Αδελφότητας που σήκωσε το τηλέφωνο με ρώτησε τι θέλω. Της εξήγησα ότι αυτό που κάνουν τα πνευματικά παιδιά του γέροντα Εφραίμ, μέρος των οποίων είστε και σεις της Ορθόδοξης Φωνής δεν επιτρέπεται διότι είναι ασέβεια και προδοσία του γέροντά μας Εφραίμ. Η απάντησή της ήταν η εξής: κύριε Κώστα ντροπή σας να λέτε αυτά τα πράγματα. Εμείς θα συνεχίσουμε να πηγαίνουμε να βοηθούμε αυτή την ψυχούλα που γύρισε στην Ορθοδοξία. Ντροπή σας κύριε Κώστα διότι δεν έχετε αγάπη μέσα σας και πρέπει να αλλάξετε αν θέλετε να σωθείτε.
Έκλεισε το τηλέφωνο, και τα πράγματα συνέχιζαν με την ίδια τακτική. Ύστερα από λίγους μήνες οι προσκυνηματικές εκδρομές προκειμένου να βοηθηθεί το "Μοναστηράκι" του "Μοναχού" Μαρτίνου σταμάτησαν. Ο "Μοναχός" Μαρτίνος βρέθηκε νεκρός από τις μαχαιριές του νεαρού που τον "εξυπηρετούσε" σαρκικά....

Ντροπή σας κύριε Κώστα....
Όταν με συναντάει στο δρόμο η αδελφή Ελένη, το θυμάται και χαμογελάει...

Αδελφέ ανώνυμε, μελέτησε τους Βίους των Αγίων της Εκκλησίας μας, την Εκκλησιαστική ιστορία και ζήτα φωτισμό από τον Κύριο, την Κυρία Θεοτόκο, τον Άγιο Νικόλαο και όλους του Αγίους.

Ο Θεός, μας έδωσε μυαλό για να το χρησιμοποιούμε με οδηγό την διδασκαλία της Εκκλησίας.

Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος

Ανώνυμος είπε...

Διάβασα την διδακτική διήγηση σου Κώστα.
Τώρα πες μου γιατί ονομάζεις τον μοναχό Μαρτίνο ως εντός εισαγωγικών Ορθόδοξο, την στιγμή που έχει επιστρέψει στην Ορθοδοξία;

Και μετά εξήγησέ μου τί σχέση έχει αυτό με την συζήτηση που κάνουμε για το θείο όραμα του Αγίου Γέροντα Ιωσήφ του Ησυχαστή ;; ;

Ανώνυμος είπε...

Κώστας: "Αδελφέ ανώνυμε, μελέτησε τους Βίους των Αγίων της Εκκλησίας μας, την Εκκλησιαστική ιστορία και ζήτα φωτισμό από τον Κύριο, την Κυρία Θεοτόκο, τον Άγιο Νικόλαο και όλους του Αγίους".

Κώστα και ένας προτεστάντης μπορεί να έρθει να σου πει κάπως παρόμοιο με αυτό που γράφεις στα δικά του μέτρα": "Αδελφέ Κώστα, μελέτησε την Αγία Γραφή και ζήτα φωτισμό από τον Κύριο".

Ποιό το λάθος του προτεστάντη;

Καταλαβαίνεις άραγε και το δικό σου λάθος;

Ανώνυμος είπε...

Κώστα
Ο Γέροντας Εφραίμ της Αριζόνας αμφισβήτησε ποτέ την Ορθοδοξία του μοναχού Μαρτίνου;
( Δεν μιλάω για την ηθική του και τις σαρκικές πτώσεις. )

Silver είπε...

Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Καταλαβαίνεις άραγε και το δικό σου λάθος; (7 Νοεμβρίου 2019 - 10:49 π.μ.)


Καλά, δεν νομίζεις ότι το έχεις καβαλήσει το καλάμι;
Όλοι μας χρησιμοποιούμε τη λέξη: "Νομίζω". Εσύ ποιος είσαι που μιλάς τόσο απόλυτα;;;
Τι στην ευχή σας συμβαίνει;

Δεν άφησαν τίποτε όρθιο στην Εκκλησία, εσείς το χαβάς σας...
Εποικίζουν την Ελλάδα με εκατομμύρια Μουσουλμάνους μπροστά στα μάτια μας και καμία οργάνωση για αντίσταση! Όλα είναι στην τάξη τους…
Ιδία εικόνα πριν από την άλωση του 1453…
Φοβερό πράγμα!


Silver είπε...

Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Κώστα
Ο Γέροντας Εφραίμ της Αριζόνας αμφισβήτησε ποτέ την Ορθοδοξία του μοναχού Μαρτίνου;
( Δεν μιλάω για την ηθική του και τις σαρκικές πτώσεις. )


Με το διορατικό χάρισμα που έχει ή είχε προ το Κολυμπάρι, πιστεύω ότι θα γνώριζε.
Η απάντηση μου είναι ότι δεν γνωρίζω.

Ανώνυμος είπε...

Κώστα το σχόλιο 11:15 π.μ. πρέπει να το απευθύνεις στον εαυτό σου.

Καλά, δεν νομίζεις ότι το έχεις καβαλήσει το καλάμι;
Όταν οι Άγιοι άνθρωποι λένε το Α. Εσύ το αρνείσαι και πιστεύεις στον λογισμό σου;
Καλά, δεν νομίζεις ότι το έχεις καβαλήσει το καλάμι; Τι στην ευχή σου συμβαίνει;

Έζησες κοντά στον σεβαστό Γέροντα Εφραίμ, είδες θαύματα, απόλαυσες τόσες πνευματικές εμπειρίες και δεν πείσθηκες πού είναι η αλήθεια; Τι στην ευχή σου συμβαίνει και τα βλέπεις ανάποδα;

Ο Θεός γιατί μας έδωσε τους Αγίους στην εποχή μας; Για να τους περιφρονούμε;
Δεν είναι αυτό προτεσταντισμός παραλλαγμένος;

Φοβερό πράγμα!

Ανώνυμος είπε...

Καλύτερα να λες δεν γνωρίζω παρά να αμφισβητείς τους αγίους και τα θεία οράματα τους!

Ανώνυμος είπε...

Και μην μπλέκεις Κώστα όλα τα άσχετα θέματα μαζί.

Ανώνυμος είπε...

Κώστας: "Αδελφέ ανώνυμε, μελέτησε τους Βίους των Αγίων της Εκκλησίας μας, την Εκκλησιαστική ιστορία και ζήτα φωτισμό από τον Κύριο, την Κυρία Θεοτόκο, τον Άγιο Νικόλαο και όλους του Αγίους".

Κώστα και ένας προτεστάντης μπορεί να έρθει να σου πει κάπως παρόμοιο με αυτό που γράφεις στα δικά του μέτρα": "Αδελφέ Κώστα, μελέτησε την Αγία Γραφή και ζήτα φωτισμό από τον Κύριο".

Ποιό το λάθος του προτεστάντη;

Περιμένω απάντηση Κώστα.

Ανώνυμος είπε...

Κώστα εξήγησέ μου τί σχέση έχει η διδακτική κατα τα άλλα διήγηση σου με την συζήτηση που κάνουμε για το θείο όραμα του Αγίου Γέροντα Ιωσήφ του Ησυχαστή ;; ;

Silver είπε...

Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Κώστα εξήγησέ μου τί σχέση έχει η διδακτική κατα τα άλλα διήγηση σου με την συζήτηση που κάνουμε για το θείο όραμα του Αγίου Γέροντα Ιωσήφ του Ησυχαστή ;; ;


Καλά άνθρωπε του Θεού τι σου συμβαίνει; Δεν βλέπεις καμία σχέση; Δεν αντιλαμβάνεσαι ότι μπορεί να κάνουμε λάθη στις απόψεις μας; Αυτός ήταν ο λόγος που το έγραψα.
Τώρα: Αν ήταν θείο όραμα το εξήγησε σωστά;
Αν ήταν θείο όραμα και το εξήγησε σωστά, γιατί όλη η συνοδεία του αρνήθηκε να το δεχτεί; Το δέχτηκε κατόπιν πιέσεως. Γιατί όλη του η συνοδεία αρνήθηκε να το δεχτεί και εγώ δεν έχω δικαίωμα να δεχτώ την γνώμη όλης της συνοδείας; Όλη η συνοδεία βρισκόταν εκτός φωτισμού σε ένα τόσο σημαντικό πρόβλημα που έχει σχέση με τη σωτηρία τους;

Aetios είπε...

"" Τότε, άκουσα μία Θεία φωνή να μού λέγει:
«Η Εκκλησία ευρίσκεται εις το Οικουμενικόν Πατριαρχείον Κωνσταντινουπόλεως».
Αυτό συνετέλεσε στήν επιστροφή τού Γέροντος Ιωσήφ μαζί μέ τους άλλους Αγιορείτες Πατέρες, αφήνοντας τούς ακραίους ζηλωτές"".

Και ό Πατριάρχης Βαρθολομαίος από την ευγνωμοσύνη του για την επιτυχή προπαγάνδα του, αφού προηγουμένως λέγεται, πως στούς ἀκάρπους καί πονηρούς διαλόγους μέ τούς αἱρετικούς ἔχει προδώσει αυτός καί οἱ δικοί του τήν Μόνη Ἐκκλησία, τήν Ὀρθοδοξία, παραδεχόμενοι πολλές φορές «ποικιλία» στά ἱερά Δόγματα τῆς Ἐκκλησίας μας καί ἐκκλησιαστικό χαρακτῆρα στίς αἱρετικές παρασυναγωγές τῶν Μονοφυσιτῶν, τοῦ Πάπα, καί τῶν Θεοτοκομάχων καί Εἰκονομάχων Προτεσταντῶν· ἔχουν πρωτύτερα καθυβρίσει ἐπισήμως καί ἀμετακλήτως τούς Ἁγίους Πατέρες ὡς «ἀτυχῆ θύματα τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως», ὥστε νά φαίνεται ἀπαλλαγμένος ἀπό τήν ἀνάγκη ὑπακοῆς στά θεόπνευστα κελεύσματά τους.
Έτσι λοιπόν θα τον αποκαταστήσει με το να τον αγιοποιήσει.
Έτσι δουλεύουν οι μασωνικες στοές, εκτελείς το έργο τους, και σε ανταμείβουν. Είναι τα αλισβερίσια των πρακτικών, εν κρυπτώ και παραβύστω, και εν φανερώ που βγάζει μάτια.
.
.

Ανώνυμος είπε...

Απάντηση στο σχόλιο σου κ. Κώστα 12:05 μ.μ.

Εσύ καλέ μου άνθρωπε Κώστα τί σου συμβαίνει;
Στο παράδειγμά της διήγησης σου πλανήθηκε κανένας άγιος;
Μπερδεύεις τους απλούς ανθρώπους με τα πάθη τους με τους αγίους; Πας καλά;

Στο παράδειγμά της διήγησης σου είχε κάποιος άγιος θείο όραμα που διαψεύσθηκε;
Τόσο πολύ τα έχεις μπερδεμένα στο μυαλό σου Κώστα;

Τώρα εξηγείται γιατί παρασύρεσαι από παλαιοημερολογίτικες πλάνες. Επειδή άφησες τους αγίους και ακολουθήσεις τον μπερδεμένο λογισμό σου.

Ταπείνωση κ. Κώστα! Ταπείνωση είναι η λύση από τις πλάνες.

Ορθόδοξος

Ανώνυμος είπε...

Μαρίνε Ριτσούδη μπουρδολογείς με μεγάλες μπούρδες στο σχόλιο σου 12:13 μ.μ.
και χωρίς να το θέλεις βλασφημείς το Άγιο Πνεύμα και αδικείς και τον άγιο Γέροντα Ιωσήφ τον Ησυχαστή!

Ο άγιος Γέροντας Ιωσήφ ο Ησυχαστής δεν έκανε τίποτα από ιδιοτελή συμφέροντα!

Ο άγιος Γέροντας Ιωσήφ ο Ησυχαστής δεν ήρθε σε καμμία συναλλαγή με τους οικουμενιστές!
Ο άγιος Γέροντας Ιωσήφ ο Ησυχαστής δεν είπε δώστε μου αυτό, να σας δώσω αυτό!

Ο άγιος Γέροντας Ιωσήφ ο Ησυχαστής δεν ωφελείται καθόλου από την αγιοκατάταξή του, αφού τώρα έχει απέλθει από τη ζωή αυτή!

Ο άγιος Γέροντας Ιωσήφ ο Ησυχαστής υπάκουσε στον Θεό και έφυγε από την πλάνη του παλαιοημερολογιτισμού, όσο και αν αυτό πονάει τους πλανεμένους παλαιοημερολογίτες!

Ο άγιος Γέροντας Ιωσήφ ο Ησυχαστής δεν είχε ΚΑΜΙΑ σχέση με μασσωνικές στοές!

Ακόμα ο Βαρθολομαίος ανακοίνωσε ότι θα αγιοκατατάξει τον άγιο Ιωσήφ τον Ησυχαστή, αφού πρώτα τον έχει στην συνειδήση του ο ορθόδοξος λαός επι τόσα χρόνια σαν άγιο!

Από τον Άγιο Ιωσήφ τον Ησυχαστή προήλθαν οι πιο παραδοσιακές και αντιοικουμενιστικές Μονές του Αγίου Όρους!

Από τον Άγιο Ιωσήφ τον Ησυχαστή προήλθε η αναγέννηση του Αγίου Όρους που ήταν μέχρι τότε σε παρακμή!

Επιβεβαιώθηκε και το θείο όραμα του με τα πολλαπλά σχίσματα στον Ελλαδικό παλαιοημερολογίτικο χώρο, ένα φανερό σημάδι της εγκατάλειψης του Θεού.

Γι΄ αυτό και εμείς οι Ορθόδοξοι με τα τόσα σημεία και τον άγιο Βίο του Αγίου Ιωσήφ τον Ησυχαστή τον τιμούμε ως άγιο!

Ορθόδοξος

Silver είπε...

Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Ο άγιος Γέροντας Ιωσήφ ο Ησυχαστής υπάκουσε στον Θεό και έφυγε από την πλάνη του παλαιοημερολογιτισμού, όσο και αν αυτό πονάει τους πλανεμένους παλαιοημερολογίτες!
Ορθόδοξος


Διαβάζουμε άραγε το ίδιο κείμενο;
Γράφει: Στο Ναό (Εκκλησία) ήσαν οι του νέου και του Παλαιού και όταν έβγαιναν στο προαύλιο μάλωναν, αλλά είχαν τα ίδια δόγματα την ίδια Πίστη, κ.λ.π.

Αλλά εσύ στουμποκοπανάς συνεχώς ότι οι του Π/Η είναι σε σχίσμα!

Τι από όλα είναι;
"Αρα γε γινωσκεις α αναγινωσκεις;" Πράξεις: 8:31

Και ειπεν ο Δαβιδ προς τον Γαδ, Στενα μοι πανταχοθεν σφοδρα·......

Ταλαίπωρε "Ορθόδοξε" !

Ανώνυμος είπε...

Κώστα θα απαντήσεις στην ερώτηση του;

Ανώνυμος7 Νοεμβρίου 2019 - 11:46 π.μ.
Κώστας: "Αδελφέ ανώνυμε, μελέτησε τους Βίους των Αγίων της Εκκλησίας μας, την Εκκλησιαστική ιστορία και ζήτα φωτισμό από τον Κύριο, την Κυρία Θεοτόκο, τον Άγιο Νικόλαο και όλους του Αγίους".

Κώστα και ένας προτεστάντης μπορεί να έρθει να σου πει κάπως παρόμοιο με αυτό που γράφεις στα δικά του μέτρα": "Αδελφέ Κώστα, μελέτησε την Αγία Γραφή και ζήτα φωτισμό από τον Κύριο".

Ποιό το λάθος του προτεστάντη;

Περιμένω απάντηση Κώστα.

Ανώνυμος είπε...

Ο σχολιαστής Ορθόδοξος είναι πραγματικά Ορθόδοξος.
Εσύ Κώστα είσαι πλανεμένος και μπερδεμένος και δεν ξέρεις τί διαβάζεις και τί γράφεις!

Ανώνυμος είπε...

Διαφορετικό κείμενο διαβάζετε Κώστα.

Ο Ορθόδοξος αναφέρεται στο κείμενο των σχολίων 6:08 π.μ. και 10:02 π.μ.
Διάβασε το πάλι για να καταλάβεις σε ποιό αναφέρεται ο Ορθόδοξος.

Aetios είπε...

Προς όλους όσους έγραψαν εναντίων μου.

ΌΧΙ δεν είμαι βλάσφημος Τού Παναγίου Πνεύματος.

Βλάσφημοι είναι όλοι οι Οικουμενιστές και όσοι πιστεύουν σαν την φωνή πως η Εκκλησία βρίσκεται στο Οικουμενικό Πατριαρχείο.
Και βέβαια δεν εννοούν τον θεσμό, αλλά τα πρόσωπα που διοικούν που δεν είναι άλλοι από λύκοι βαρύς.

Ουδέποτε θα μπορούσε να είναι Θεϊκή η φωνή που προτρέπει την κοινωνία με τον Οικουμενιστή Πατριάρχη, ακόμη και τότε που δεν είχε γίνει εμφανής τόσο αβυσσαλέα όσο σήμερα, η εκτροπή από τα Άγια Δόγματα.

Διότι απλούστατα ακόμη και την εποχή εκείνη που δεν είχε γίνει εμφανής ο οικουμενισμός, μια απάντηση από Θεού για τον Οικουμενικό Πατριάρχη και την κοινωνία του, θα ήταν μια απάντηση με ημερομηνία Λήξεως καθώς λίγο μετέπειτα ο Αθηναγόρας τα ίσιωσε όλα Ορθοδοξία και αιρέσεις, με την άρση της ακοινωνησίας που υπέγραψαν.

Θα πρέπει να ντρέπονται που κάνουν τον Θεό ψεύτη προβάλλοντας προπαγάνδα υπέρ των Οικουμενιστών Πατριαρχῶν.

Κάποτε ήταν ένας μοναχός και ρωτούσε τον Θεό να τον απαντήσει για ένα ζήτημα Για τούτο όμως δεν έπαιρνε απάντηση. Και τότε σκέφτηκε να πάει να ρωτήσει τον παραπέρα γείτονά του, και εκεί έλαβε την απάντηση, και σκέφτηκε πως είναι ταπείνωση να ρωτήσει αδελφό και εγωισμός να ρωτάς Τον Θεόν εφόσον υπάρχει απάντηση δίπλα από τον αδελφό.

Ο Γέρων Ιωσήφ δεν ρώτησε ποτέ, γιατί άραγε να άλλαξε το εορτολόγιο; Ποιός ο λόγος των ταραχών;
Δεν έμαθε ποτέ γιατί οι αγράμματοι Πιστοί, ο λαός Του Θεού βγήκε στους δρόμους με την αλλαγή του ημερολογίου να διαμαρτυρηθεί για το Αλά Φράγκα;
Δηλαδή βούηξε όλη η Αθήνα όλη η Ελλάδα, εμφανίστηκε ο Τίμιος Σταυρός στον Υμηττό, βούηξαν οι εφημερίδες και ο Γέρων Ιωσήφ ήθελε να πάρει απάντηση από Τον Θεόν;
Το ζήτημα εάν ήταν Ορθόδοξη η όχι η αλλαγή του ημερολογίου, απαντάται πολύ συνοπτικά ΌΧΙ, διότι ουδεμία υπήρχε ανάγκη, ποιμαντικής μορφής για την αλλαγή. Εφόσον δεν υπάρχει ούτε μισός βάσιμος λόγος αλλαγής, και η πραξικοπηματική αλλαγή έφερε τόσες φασαρίες αίμα, βία, ταραχή και αποτειχίσεις, μόνο από Τον Θεόν δεν είναι η αλλαγή.

Αλίμονο στούς αφελής που πιστεύουν τέτοια ωμή αντιχριστολογία.
.
.

Ανώνυμος είπε...

Το πολύ πλανεμένο παλαιοημερολογίτικο σχόλιο σου Μαρίνο Ριτσούδη δείχνει ότι τα έχεις πολύ μπερδεμένα στο μυαλό σου.

Υπάρχει και μετάνοια.
Μην απογοητεύεσαι.

Ανώνυμος είπε...

Οταν απορρίπτεις θείο όραμα και το νομίζεις πλανεμένο, αυτό είναι βλασφημία του Αγίου Πνεύματος!

1+1=2

Ανώνυμος είπε...

Θα πρέπει να ντρέπονται όσοι τα θεία οράματα αγίων, τα θεωρούν πλανεμένα.

Το όραμα του αγίου Γέροντα Ιωσήφ του Ησυχαστή ήταν θείο.

Aetios είπε...

Ανώνυμοι @ 2:22, 2:24, και 2:27, ευτυχώς που με το τίποτα που γράφεται, με δικαιώνεται.

Γεμάτα είναι τα γεροντικά από "Θεία" οράματα, του διαβόλου..
.
.

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Ἀγαπητέ μου Μαρῖνε,

Ἔτσι ἀκριβῶς ὅπως τά γράφεις εἶναι τά πράγματα. Οἱ πρακτορίσκοι τοῦ Βαρθολομαίου αὐτο-εξευτελίζονται μ' αὐτά πού γράφουν, γι' αὐτό καί πιστεύω ὅτι ἀποζημιώνονται γι' αὐτήν τήν «ἐργασίαν» των. Αὐτό εἶναι θεμελιώδης ἀρχή τῆς οἰκονομικῆς ἐπιστήμης, ὅτι ἄν ὑφίστασαι ἕνα κόστος (τοῦ ἐξευτελισμοῦ ἐν προκειμένῳ) πρέπει ν' ἀποζημιωθῇς γι' αὐτό. Ἄν δέν ἀποζημιώνωνται, τότε χρήζουν θεραπείας.

Ανώνυμος είπε...

Όταν άλλαξε το ημερολόγιον και η Εκκλησία ακολούθησε το νέον ημερολόγιον, το Άγιον Όρος, ένεκα της παραδόσεως διετήρησε την χρήσιν του παλαιού ημερολογίου, χωρίς όμως να διακόψη καί την επικοινωνίαν και εξάρτησίν του από το Οικουμενικόν Πατριαρχείον Κωνσταντινουπόλεως.
Μερικοί αγιορείτες μοναχοί, αυτοτιτλοφορούμενοι «ζηλωτές», εξ αιτίας της αλλαγής του ημερολογίου διέκοψαν την πνευματικήν επικοινωνίαν τους με το Πατριαρχείον και το υπόλοιπο Άγιο Όρος. Δεν συμμετείχον εις τα Λειτουργίας, τας πανηγύρεις, ούτε και επικοινωνούσαν με τους υπόλοιπους πατέρας.
Ο Γέροντας Ιωσήφ ελυπείτο πολύ δι’ αυτήν την κατάστασιν.
Με πολύ πόνον έκρουε την θύραν του θείου ελέους και ο Πανάγαθος Θεός δεν παρέβλεψε την ταπεινήν δέησίν του.
Εις την έντονην αυτήν προσευχήν, διηγείται ο μακάριος Γέροντας Ιωσήφ, με επήρε ο ύπνος.
«Τότε βρέθηκα ξαφνικά μόνος μου, επάνω εις ένα μικρό κομμάτι βράχου του Αγίου Όρους, μέσα εις την θάλασσαν, που ταλαντευόταν από στιγμή σε στιγμή να βυθισθεί καί νά μέ πνίξει…
Τρόμαξα και σκέφτηκα, ότι αφού αυτό αποκόπηκε από το σύνολον και ταλαντεύεται, σε λίγο θα βυθισθή και εγώ θα χαθώ.
Τότε με ένα δυνατόν πήδημα βρέθηκα εις το σταθερόν μέρος του βουνού.
Πράγματι, το μικρόν κομμάτι του βράχου που ευρισκόμουν, το κατέπιε η θάλασσα και εγώ εδόξασα τον Άγιον Θεόν, που με έσωσεν από τον όλεθρον!
Αμέσως συνέδεσα το όνειρον με το θέμα που με απασχολούσε και παρακαλούσα Τον Κύριον, ώστε να μη με αφήσει να πλανηθώ εις την κρίσιν μου».
Τότε, άκουσα μία Θεία φωνή να μού λέγει:
«Η Εκκλησία ευρίσκεται εις το Οικουμενικόν Πατριαρχείον Κωνσταντινουπόλεως».
Αυτό συνετέλεσε στήν επιστροφή τού Γέροντος Ιωσήφ μαζί μέ τους άλλους Αγιορείτες Πατέρες, αφήνοντας τούς ακραίους ζηλωτές…
Αλλά καί ό γνωστός Αγιορείτης πνευματικός παπα Εφραίμ ο Κατουνακιώτης διηγείτο, ότι έβλεπε πάντοτε την θείαν Χάριν εις την Θείαν Λειτουργίαν να καθαγιάζει τα Τίμια Δώρα, σε Σώμα και Αίμα του Χριστού.
Όμως, όσον διάστημα ήταν με τους ζηλωτές έβλεπε κάτι σάν κάλυμμα μπροστά του, το οποίον τον εμπόδιζε να βλέπει ευκρινώς την θείαν Χάριν. Το κάλυμμα αυτό έφυγε, όταν ό ίδιος επανήλθεν εις την ζώσαν Εκκλησίαν τού Αγιορείτικου Παλαιού Ημερολογίου, απομακρυνόμενος οριστικά από τούς ζηλωτές….

(Πνευματικαί εμπειρίαι Γέροντος Ιωσήφ του Ησυχαστού – ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΚΑΡΑΚΑΛΛΟΥ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ)
Έκδοσις »ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΥΨΕΛΗ» 2005. (σελ. 200).

Ανώνυμος είπε...

Θα πρέπει να ντρέπονται όσοι τα θεία οράματα αγίων, τα θεωρούν πλανεμένα.

Το όραμα του αγίου Γέροντα Ιωσήφ του Ησυχαστή ήταν θείο.

Οι αρρωστημένες φαντασίες των πλανεμένων αυτο-εξευτελίζουν αυτούς που τις λένε συνέχεια!

Ανώνυμος είπε...

Το πολύ πλανεμένο και το τελευταίο παλαιοημερολογίτικο σχόλιο σου Μαρίνο Ριτσούδη δείχνει ΞΑΝΑ ότι τα έχεις πολύ μπερδεμένα στο μυαλό σου.

Υπάρχει και μετάνοια.
Μην απογοητεύεσαι. Τουλάχιστον εσύ δεν καταφεύγεις σε αρρωστημένες φαντασίες.

Ανώνυμος είπε...

Ο άγιος Γέροντας Ιωσήφ ο Ησυχαστής υπάκουσε στον Θεό και έφυγε από την πλάνη του παλαιοημερολογιτισμού, όσο και αν αυτό πονάει τους πλανεμένους παλαιοημερολογίτες!

Από τον Άγιο Ιωσήφ τον Ησυχαστή προήλθαν οι πιο παραδοσιακές και αντιοικουμενιστικές Μονές του Αγίου Όρους!

Από τον Άγιο Ιωσήφ τον Ησυχαστή προήλθε η αναγέννηση του Αγίου Όρους που ήταν μέχρι τότε σε παρακμή!

Επιβεβαιώθηκε και το θείο όραμα του με τα πολλαπλά σχίσματα στον Ελλαδικό παλαιοημερολογίτικο χώρο, ένα φανερό σημάδι της εγκατάλειψης του Θεού.

Γι΄ αυτό και εμείς οι Ορθόδοξοι με τα τόσα σημεία και τον άγιο Βίο του Αγίου Ιωσήφ τον Ησυχαστή τον τιμούμε ως άγιο!

Ορθόδοξος

Ανώνυμος είπε...

Πάλι μπουρδολογείς παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου;;;;
Πάλι;;;;

Ανώνυμος είπε...

Τα Γεροντικά δεν βλασφημούν το Αγιο Πνεύμα και δεν ονομάζουν τα θεία οράματα των αγίων ως δαιμονικά οράματα, κ. Μαρίνε!

Μάθε να μην τα μπερδεύεις!

ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗΣ είπε...


ΑΛΟΙΜΟΝΟ !

ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΟΡΑΜΑΤΑ !!

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@ 8 Νοεμβρίου 2019 - 5:12 π.μ.

Συμφωνῶ κι ἐπαυξάνω: Καί ὅλοι οἱ ἀληθινοί Ἅγιοι ἀντικαταστάθηκαν ἀπό τούς Οὐνίτας ψευδο-αγίους τῆς Νέας Ἐποχῆς, οἱ ὁποῖοι πράττουν ἀκριβῶς τά ἀντίθετα ἀπό ὅσα ἐδίδαξαν καί ἔπραξαν οἱ Ἅγιοι Πατέρες! Αὐτή, δυστυχῶς, εἶναι ἡ αἰτία τῆς πνευματικῆς, ἀλλά καί τῆς ἐθνικῆς πτώσεως τῆς Ἑλλάδος!

Ανώνυμος είπε...

Τα Θεία Οράματα παλαιοημερολογίτες δεν αντικαθιστούν το Ιερό Ευαγγέλιο και τους Κανόνες αλλά τα φωτίζουν καλύτερα !

Ανώνυμος είπε...

ΛΑΘΟΣ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ!

ΝΑ ΤΟ ΣΩΣΤΟ!


ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ!

ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΤΡΕΒΛΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΕΡΙΚΩΝ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ!

Ανώνυμος είπε...

Μαρίνος Ριτσούδης: "Κάποτε ήταν ένας μοναχός και ρωτούσε τον Θεό να τον απαντήσει για ένα ζήτημα Για τούτο όμως δεν έπαιρνε απάντηση. Και τότε σκέφτηκε να πάει να ρωτήσει τον παραπέρα γείτονά του, και εκεί έλαβε την απάντηση, και σκέφτηκε πως είναι ταπείνωση να ρωτήσει αδελφό και εγωισμός να ρωτάς Τον Θεόν εφόσον υπάρχει απάντηση δίπλα από τον αδελφό."

Απάντηση
Για πες μας Μαρίνο Ριτσούδη, αν είναι εγωισμός να ρωτάς Τον Θεόν εφόσον υπάρχει απάντηση δίπλα από τον αδελφό, πόσο περισσότερο εγωισμός είναι να σου στέλνει ο Θεός αγίους και να τους απορρίπτεις;

Ανώνυμος είπε...

Μαρίνος Ριτσούδης: "Δηλαδή βούηξε όλη η Αθήνα όλη η Ελλάδα, εμφανίστηκε ο Τίμιος Σταυρός στον Υμηττό, βούηξαν οι εφημερίδες και ο Γέρων Ιωσήφ ήθελε να πάρει απάντηση από Τον Θεόν; "

Απάντηση
Αν θέλουμε το πιστεύουμε αυτό για την εμφάνιση του Τ. Σταυρού στον Υμηττό και την εξήγηση που δίνουν οι παλαιοημερολογίτες.

Πάνω από σημεία αμφίβολα, έχουν σημασία οι Άγιοι που έχουν επικοινωνία με τον Θεό.

Ανώνυμος είπε...

Μαρίνος Ριτσούδης: "Το ζήτημα εάν ήταν Ορθόδοξη η όχι η αλλαγή του ημερολογίου, απαντάται πολύ συνοπτικά ΌΧΙ, διότι ουδεμία υπήρχε ανάγκη, ποιμαντικής μορφής για την αλλαγή. Εφόσον δεν υπάρχει ούτε μισός βάσιμος λόγος αλλαγής, και η πραξικοπηματική αλλαγή έφερε τόσες φασαρίες αίμα, βία, ταραχή και αποτειχίσεις, μόνο από Τον Θεόν δεν είναι η αλλαγή."

Απάντηση
Ο τρόπος που έγινε η αλλαγή δεν ήταν σωστός.
Αλλά δεν υπάρχει Ορθόδοξη και αιρετική αλλαγή του ημερολογίου! Το ημερολόγιο δεν είναι Δόγμα για να υπάρχει ξεχώρισμα Ορθόδοξου και αιρετικού.

Τις τόσες φασαρίες αίμα, βία, ταραχή την έφεραν οι Κρατικοί παράγοντες και δεν φταίνε καθόλου οι Ορθόδοξοι που ακολούθησαν το νέο ημερολόγιο και δεν έκαναν Σχίσμα να αποκοπούν από όλα τα Πατριαρχεία για το ασήμαντο ημερολόγιο. Μην τα μπερδεύεις.

Ανώνυμος είπε...

Μαρίνος Ριτσούδης: "Βλάσφημοι είναι όλοι οι Οικουμενιστές και όσοι πιστεύουν σαν την φωνή πως η Εκκλησία βρίσκεται στο Οικουμενικό Πατριαρχείο."


Απάντηση
Οι Οικουμενιστές είναι βλάσφημοι που αλλάζουν τα δόγματα της Εκκλησίας.
Αλλά η φωνή έλεγε :

Τότε, άκουσα μία Θεία φωνή να μού λέγει:
«Η Εκκλησία ευρίσκεται εις το Οικουμενικόν Πατριαρχείον Κωνσταντινουπόλεως».

Ως θεσμό μιλάει, δεν μιλάει για το κάθε πρόσωπο και τις απόψεις του.

Ανώνυμος είπε...

Αλλά η Θεία φωνή έλεγε :

Τότε, άκουσα μία Θεία φωνή να μού λέγει:
«Η Εκκλησία ευρίσκεται εις το Οικουμενικόν Πατριαρχείον Κωνσταντινουπόλεως».

Ως θεσμό μιλάει, δεν μιλάει για το κάθε πρόσωπο και τις απόψεις του.

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλη η ευθύνη του Κώστα που συνεργεί και αυτός στην αγιομαχία και βάζει στις αναρτήσεις σχόλια που αρνούνται και προσβάλλουν τους σύγχρονους Αγίους!
Ποιός θα τον γλυτώσει την ημέρα της Κρίσης;

Silver είπε...

Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Μεγάλη η ευθύνη του Κώστα που συνεργεί και αυτός στην αγιομαχία και βάζει στις αναρτήσεις σχόλια που αρνούνται και προσβάλλουν τους σύγχρονους Αγίους!
Ποιός θα τον γλυτώσει την ημέρα της Κρίσης;


Το κακό μαζί σου είναι ότι δεν αντιλαμβάνεσαι μερικά απλά πράγματα. Αγιομάχος είναι εκείνος που μάχεται έναν Άγιο που έχει αγιοκατατάξη η Εκκλησία του Χριστού. Την αγιοκατάταξη των νέων γερόντων την έκανε ο Βαρθολομαίος και η σύνοδός του. Εγώ έχω κάνει αποτείχιση και δεν αναγνωρίζω τον Βαρθολομαίο και την σύνοδό του ως Εκκλησία Χριστού. Επομένως ό,τι και αν κάνει (ο Βαρθολομαίος και η σύνοδός του), δεν έχω σχέση και υπευθυνότητα. Ένα παράδειγμα: Ο διάβολος Πάπας κάνει "αγιοκατάταξη" του Τζιοβάνι, επειδή εγώ δεν τον αναγνωρίζω για άγιο τον Τζιοβάνι είμαι αγιομάχος; Είσαι άραγε διανοητικά καλά; Ο Οικουμενιστής Βαρθολομαίος και η σύνοδός του, αφόρισε τον θεολόγο Σωτηρόπουλο. Εγώ ως είναι φυσικό δεν αναγνωρίζω τον αφορισμό. Θα δώσω λόγο στον Κύριο; Εσύ τον αναγνωρίζεις τον αφορισμό; Εάν μου απαντήσεις ότι τον αναγνωρίζεις να περιμένεις ότι θα σε ψάλλω για γερά...

Αυτά προς το παρόν. Δεν έχω χρόνο να γράφω πολλά.

Ανώνυμος είπε...

Είσαι άραγε διανοητικά καλά Κώστα;
Τί μπερδεμένα είναι όλα αυτά που γράφεις;

Τόσο πολύ τα έχεις μπερδεμένα στο μυαλό σου Κώστα;

Τώρα εξηγείται γιατί παρασύρεσαι από παλαιοημερολογίτικες πλάνες. Επειδή άφησες τους αγίους και ακολουθήσεις τον μπερδεμένο λογισμό σου.

Ανώνυμος είπε...

Επειδή άφησες τους αγίους και ακολούθησες τον μπερδεμένο λογισμό σου.

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@ 8 Νοεμβρίου 2019 - 9:38 π.μ. , 8 Νοεμβρίου 2019 - 9:39 π.μ.

Μέ τίς ἀνοησίες πού γράφετε ὡς Οὐνῖται, δέν κάνετε τίποτε ἄλλο ἀπό τό νά ἐπιβεβαιώνετε ξανά καί ξανά τό γνωστόν: «ἡ αἵρεσις εἶναι ἀσθένεια τοῦ νοός».

Ανώνυμος είπε...

Παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου με όσα μπουρδολογικά και πλανεμένα γράφεις επιβεβαιώνεις συνέχεια τό γνωστόν: «ἡ αἵρεσις εἶναι ἀσθένεια τοῦ νοός».

Ανώνυμος είπε...

Πάλι μπουρδολογείς παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου;;;;
Πάλι;;;;

Ανώνυμος είπε...

Σώριασαν κάτω οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη τις πλάνες!

Ανώνυμος είπε...

Οταν λέμε στο 12:14 μ.μ. ότι η αίρεσις είναι ἀσθένεια τοῦ νοός, εννοούμε πνευματική ασθένεια του νοός.

Ανώνυμος είπε...

Απάντηση στο σχόλιο του κ. Κώστα 8:31 π.μ.

Το κακό μαζί σου Κώστα τσοπάνο είναι ότι δεν αντιλαμβάνεσαι πολλά απλά πράγματα. Αγιομάχος είναι εκείνος που μάχεται έναν Άγιο που έχει αγιοκατατάξει η Εκκλησία του Χριστού, άσχετα αν τον τιμά ή όχι ο Βαρθολομαίος ή ο οποιοσδήποτε άλλος.

Οι σύγχρονοι άγιοι Πορφύριος, Παΐσιος, Ιάκωβος και λοιποί, είναι άγιοι γιατί η Εκκλησία του Χριστού τους έχει αγιοκατατάξει στη συνείδηση της αμέσως για την αγιότητα της ζωής τους και για τα θαύματα που ο Θεός έκανε και κάνει μέσω αυτών.

Το αν βρεθεί ένας οικουμενιστής να τους αγιοκατατάξει επίσημα, αφού πρώτα τους έχει ως αγίους η Εκκλησία του Χριστού, αυτό δεν κάνει να χάσουν την αγιότητα , ούτε ακυρώνει την αγιοκατάταξει.

Ο Τζιοβάννι που αναφέρεις στο ΑΣΧΕΤΟ παράδειγμα σου δεν έχει καμιά σχέση με την Εκκλησία του Χριστού γι΄ αυτό και δεν μπορεί να είναι άγιος. ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΟΥ. Είσαι άραγε διανοητικά καλά και τα μπερδεύεις;

Τους σύγχρονους αγίους Πορφύριο, Παΐσιο, Ιάκωβο και λοιπούς τους είχει όλος ο πιστός κόσμος για αγίους πολλά χρόνια πριν τους αγιοκατατάξει επίσημα ο Βαρθολομαίος!

Για τον αφορισμό του μεγάλου Θεολόγου Νικόλαου Σωτηρόπουλο, φυσικό είναι να μην τον αναγνωρίζει η Εκκλησία του Χριστού και φυσικό είναι να μην τον αναγνωρίζω ούτε εγώ.

Ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος όπως έγραψαν πριν από 1 μήνα στο μπλογκ εδώ δεν ήταν αγιομάχος και τους αναγνώριζε για αγίους, τους σύγχρονους αγίους Πορφύριο, Παΐσιο, Ιάκωβο και λοιπούς.

Γι΄ αυτό εσύ είναι ΑΚΑΛΥΠΤΟΣ και είναι Μεγάλη η ευθύνη σου Κώστα που συνεργείς και εσύ στην αγιομαχία και βάζεις στις αναρτήσεις σχόλια που αρνούνται και προσβάλλουν τους σύγχρονους Αγίους! Ποιός θα σε γλυτώσει την ημέρα της Κρίσης;

Ορθόδοξος αντιλατινόφρων

Ανώνυμος είπε...

Όπως έγραψαν πριν από 1 μήνα στο μπλογκ :

Η αλήθεια είναι ότι ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος είχε συνδεθεί με τους σύγχρονους αγίους και παραδέχονταν την αγιότητα τους! Δεν το λένε αυτό οι παραπάνω παλαιοημερολογίτες!

Δεν ήταν στενόμυαλος και αγιομάχος ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος να βρίζει τους σύγχρονους αγίους και να μην παραδέχεται την αγιότητα τους!

Ανώνυμος είπε...

Γι΄ αυτό εσύ είσαι ΑΚΑΛΥΠΤΟΣ και είναι Μεγάλη η ευθύνη σου Κώστα που συνεργείς και εσύ στην αγιομαχία και βάζεις στις αναρτήσεις σχόλια που αρνούνται και προσβάλλουν τους σύγχρονους Αγίους! Ποιός θα σε γλυτώσει την ημέρα της Κρίσης;

Ορθόδοξος αντιλατινόφρων

Ανώνυμος είπε...

Ερώτηση στον Κώστα.

Παραδέχεσαι τον Άγιο Νεκτάριο σαν Άγιο; Ναί ή όχι;

Ανώνυμος είπε...

Περιμένουμε απάντηση στο 2:07 μ.μ. απο τον πλανεμένο κ. Κώστα.

Ανώνυμος είπε...

Περιμένουμε απάντηση στο 2:07 μ.μ. απο τον κ. Κώστα.