ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟΝ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ -- † Ὁ Μητροπολίτης Ράσκας καὶ Πριζρένης Ἀρτέμιος»

Ἐδῶ καὶ ὀκτὼ μῆνες ἡ Σερβία βουίζει περὶ τῆς «Ραβέννας», καὶ αὐτὸ τὸ θέμα δὲν βρίσκεται στὴν “Ἡμερήσια διάταξη” τῆς Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας. Ὁ πιστὸς λαός, ὁ ὁποῖος ἀνησυχεῖ γιὰ τὴν Ὀρθόδοξη πίστη του, ἀναμένει ἀπὸ αὐτὴ τὴ Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας μία σαφῆ ἀπάντηση, γιὰ τὸ τί συνέβη στὴ Ραβέννα ἀπὸ 8 ἕως 15 Ὀκτωβρίου τὸ 2007. Καὶ ὄχι μόνο ὁ λαός. Αὐτὸ τὸ ἀναμένει καὶ ἡ πλειοψηφία τῶν Ἱεραρχῶν, οἱ ὁποῖοι καθόμαστε ἐδῶ. Κι ἐμεῖς ἔχουμε πολλὲς ἐρωτήσεις καὶ ἀμφιβολίες, οἱ ὁποῖες θὰ ἦταν καλὸ νὰ ἐπιλυθοῦν ἐδῶ. Ὁ συμμέτοχος τῶν συμβάντων στὴ Ραβέννα, ὁ Σεβασμιώτατος Ἐπίσκοπος Μπάτσκας κύριος Εἰρηναῖος καταθέτει στὴ Διαρκῆ Ἱερὰ Σύνοδο, μετὰ ἀπὸ πέρασμα πάνω ἀπὸ τρεῖς μῆνες (23 Ἰανουαρίου 2008), τὴν δική του “Ἔκθεση περὶ τῆς δεκάτης συνεδριάσεως τῆς Ὁλομέλειας τῆς Μικτῆς Διεθνοῦς Ἐπιτροπῆς γιὰ τὸν θεολογικὸ διάλογο μεταξὺ τῆς Ὀρθοδόξου καὶ Ρωμαιοκαθολικῆς Ἐκκλησίας, ποὺ ἔλαβε χώρα στὴ Ραβέννα (Ἰταλία) ἀπὸ 8 μέχρι 15 Ὀκτωβρίου τὸ 2007”. Ἡ Διαρκὴς Ἱερὰ Σύνοδος τὸ ἀποστέλλει στοὺς Ἀρχιερεῖς στὶς 5 Φεβρουαρίου 2008, καὶ ἐμεῖς τὸ λαμβάνουμε, ὁ καθένας, ἀνάλογα μὲ τὴ διάσταση τῶν ἑδρῶν μας καὶ τῆς ἀμεσότητας τοῦ ταχυδρομείου. Ἐν τῷ μεταξὺ στὸ διάστημα αὐτό, ἀπὸ τὸν Ὀκτώβριο τοῦ 2007 μέχρι τὸ Φεβρουάριο τοῦ 2008, ὑπῆρχε πολὺς χρόνος γιὰ διάφορες εἰκασίες, ὑποθέσεις, μαντεψιὲς καὶ γητέματα – τί πραγματικὰ συνέβη στὴ Ραβέννα; Τί ὑπογραφόταν; Ἀπὸ ποιόν; Μὲ συγκατάθεση καὶ εὐλογία τίνος; Στὸ ὄνομα τῶν ἰδίων τῶν συμμετεχόντων ἢ στὸ ὄνομα ὅλων τῶν Ἀρχιερέων καὶ τοῦ πιστοῦ λαοῦ; Λαμβάνοντας τὴν ὑπʼ ἀρ. 131/ 66 ἀπὸ 5 Φεβρουαρίου τοῦ 2008 ἐπιστολὴ τῆς Διαρκοῦς Ἱερᾶς Συνόδου, μὲ τὴν ἐσώκλειστη ἔκθεση τοῦ ἀδελφοῦ Εἰρηναίου, ἀναμέναμε νὰ βροῦμε στὴν ἴδια τὶς ἀναφερόμενες ἐρωτήσεις ἀπαντήσεις. Ἀλλὰ δὲν τὶς βρήκαμε. Ἔμεινε ἡ ἐλπίδα ὅτι περὶ τούτου θὰ μάθουμε σὲ αὐτὴ τὴ συνεδρίαση τῆς Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας, ὅμως, αὐτὸ τὸ θέμα δὲν ὑπάρχει κἂν στὴν Ἡμερήσια διάταξη! Γιὰ νὰ μὴ μείνουμε περαιτέρω στὸν λαβύρινθο πολλῶν ἐρωτήσεων, ἐμεῖς ὑποβάλλουμε πρὸς τὴν Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας αὐτὴ τὴν Ἐπιστολὴ μὲ τὴν ἐπιθυμία ὅτι θὰ μάθουμε ἐπισήμως:
1. Πότε, μὲ ποιὰ ἀπόφαση καὶ ἀπὸ ποιὸ ἐκκλησιαστικὸ σῶμα ὁρίστηκαν οἱ ἐκπρόσωποι τῆς ἡμετέρας Ἐκκλησίας ὁ Ἐπίσκοπος Μπάτσκας Εἰρηναῖος καὶ ὁ Ἐπίσκοπος Μπρανίτσεβο Ἰγνάτιος, νὰ συμμετάσχουν στὴν ἐργασία τῆς “Μεικτῆς διεθνοῦς ἐπιτροπῆς γιὰ τὸν θεολογικὸ διάλογο μεταξὺ Ὀρθοδόξου καὶ Ρωμαιοκαθολικῆς Ἐκκλησίας”;
2. Μὲ τὴν Ἀπόφαση αὐτὴ (ἐφόσον ὑπάρχει) δόθηκε σὲ αὐτοὺς τοὺς ἐκπροσώπους τῆς Ἐκκλησίας μας “ἰσόβια θητεία” ἢ συγκεκριμένη εὐλογία γιὰ τὴ συμμετοχή τους στὴν συγκεκριμένη συνεδρίαση τῆς Ἐπιτροπῆς αὐτῆς;
3. Οἱ ἐκπρόσωποι τῆς Ἐκκλησίας μας πρὶν τὴν ἀναχώρηση στὶς συναντήσεις αὐτὲς εἶναι ὑποχρεωμένοι νὰ συμβουλευτοῦν τὴν Διαρκῆ Ἱερὰ Σύνοδο ἢ τὴ Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας, καὶ συμμορφώνονται οἱ θέσεις, τὶς ὁποῖες οἱ ἴδιοι στὸ ὄνομα τῆς Ἐκκλησίας μας θὰ ὑποστηρίζουν;
4. Συγκεκριμένα, σχετικὰ μὲ τὴ Ραβέννα, μαθαίνουμε ἀπὸ τὴν ἔκθεση τοῦ Ἐπίσκοπου Μπάτσκας, ὅτι τὸ Κείμενο αὐτὸ ποὺ υἱοθετήθηκε στὴ Ραβέννα ἀποτελεῖ “θεολογικὴ εἰσαγωγὴ στὴ συζήτηση περὶ τῆς θέσεως τοῦ ἐπίσκοπου Ρώμης στὴν Ἐκκλησία”, καὶ ἀναρωτιόμαστε: Πῶς εἶναι δυνατὸ νὰ γίνει συζήτηση περὶ τῆς “θέσεως τοῦ ἐπίσκοπου Ρώμης στὴν Ἐκκλησία”, ἀφοῦ ὁ “ἐπίσκοπος–πάπας” Ρώμης δὲν βρίσκεται στὴν Ἐκκλησία, ἀλλὰ στὴν αἵρεση, ἐκτὸς τῆς Ἐκκλησίας; Ὡς ἀπαραίτητη προϋπόθεση τῆς συζητήσεως περὶ τῆς θέσεώς του στὴν Ἐκκλησία, δὲν θὰ ἦτο ἡ ἐπιστροφή του στὴν Ἐκκλησία; Μὲ τὸ κείμενο τῆς Ραβέννας δὲν προκαταλήφθηκε ἡ ἕνωσι τῆς Ὀρθόδοξης καὶ τῆς Ρωμαιοκαθολικῆς Ἐκκλησίας;
--------------------
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Ἀρτέμιος: «Πῶς εἶναι δυνατὸ νὰ γίνει συζήτηση περὶ τῆς “θέσεως τοῦ ἐπίσκοπου Ρώμης στὴν Ἐκκλησία”, ἀφοῦ ὁ “ἐπίσκοπος–πάπας” Ρώμης δὲν βρίσκεται στὴν Ἐκκλησία».

Ἀσφαλῶς, Σεβ. κ. Ἀρτέμιε, ὁ «πάπας» Ρώμης δέν ἀνήκει στήν Ἁγίαν Ἐκκλησίαν τοῦ Χριστοῦ. Ἐπειδή, ὅμως, γνωρίζω ὅτι δέν ἀναφέρεσθε σ' Αὐτήν, ἀλλά στήν «ἐκκλησίαν» εἰς τήν ὁποίαν ἀνήκει τό Πατριαρχεῖον τῆς Σερβίας, μίαν ἀπό τίς 14 «ἐκκλησίες πονηρευομένων», ἔχετε λάθος. Διότι, ἀπό τό 1965, οἱ ἐν λόγῳ «ἐκκλησίες» εἶναι ἡνωμένες μέ τόν «πάπαν».

5. Θέλουμε νὰ μᾶς παρουσιαστεῖ ἡ λίστα τῶν συμμετεχόντων στὴ Ραβέννα 2007 τουλάχιστον ὅσον ἀφορᾶ τὶς τοπικές, Ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες.
6. Ὁ ὑποβάλλων τὴν ἔκθεση στὴν Διαρκῆ Ἱερὰ Σύνοδο, ὁ Ἐπίσκοπος Μπάτσκας μιλάει περὶ “εἰκασιῶν τῶν ΜΜΕ γιὰ κάποια ὑπογραφὴ τοῦ Κειμένου αὐτοῦ καὶ γιὰ δῆθεν ἐκχωρήσεις”, ἰσχυριζόμενος ὅτι αὐτὸ δὲν εἶναι τίποτα ἄλλο παρὰ “χαζὰ ψέματα καὶ ἀνοησίες”. Ὅμως, ἀπὸ ἄλλες πηγὲς μαθαίνουμε ὅτι ναὶ μὲν ὑπῆρχαν καὶ “ὑπογραφὲς καὶ ἐκχωρήσεις”, καὶ ὅτι αὐτὸ δὲν εἶναι “ψέματα καὶ ἀνοησίες”, ἀλλὰ πικρὴ ἀλήθεια καὶ δεδομένα.
7. Ἀναμένουμε ἀπὸ αὐτὴ τὴ Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας τῆς Σερβικῆς Ἐκκλησίας νὰ πάρει θέση σχετικὰ μὲ τὸ θέμα αὐτό, νὰ ἀπορρίψει τὸ Κείμενο τῆς Ραβέννας, καὶ ὅ,τι σχετικὸ οἱ ἐκπρόσωποι τῆς Ἐκκλησίας μας ἔκαναν ἐκεῖ, καὶ σὲ τί δὲν εἶχαν τὴν συγκατάθεση αὐτῆς τῆς Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας.
8. Προσδοκοῦμε ἐπίσης, αὐτὴ ἡ Σύνοδος τῆς Ἱεραρχίας νὰ θεωρήσει ξανὰ καὶ μελετήσει ξανὰ τὴν ἀπόφασή της περὶ τῆς συμμετοχῆς τῆς Ἐκκλησίας τῆς Σερβίας στὴν ἐργασία τῆς “Μικτῆς Διεθνοῦς Ἐπιτροπῆς γιὰ τὸν θεολογικὸ διάλογο μεταξὺ Ὀρθοδόξου καὶ Ρωμαιοκαθολικῆς Ἐκκλησίας”, ἀφοῦ μετὰ ἀπὸ κάθε τέτοιο “διάλογο” στὸ ἐκκλησιαστικὸ πλήρωμα τῆς Ἐκκλησίας τῆς Σερβίας δοκιμάζουμε καταστρεπτικοὺς σεισμοὺς καὶ κατάρρευση τῆς ἐμπιστοσύνης τῶν πιστῶν μας στὶς στάσεις τῶν Ἀρχιερέων τῆς Ἐκκλησίας μας.
9. Ἀναμένουμε ὅτι αὐτὴ ἡ Σύνοδος τῆς Ἱεραρχίας ἀναψηλαφώντας τὴν Ἀπόφαση αὐτή, θὰ ἐνισχύσει καὶ θὰ πραγματοποιήσει τὴν Ἀπόφασή της ἀπὸ τὸ 1997 περὶ ἀποχωρήσεως τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Σερβίας ἀπὸ τὸ “Παγκόσμιο Συμβούλιο Ἐκκλησιῶν”, καὶ ἔτσι θὰ καθοδηγήσει τὸν λαό της στὸν δρόμο τοῦ Χριστοῦ καὶ στὸν δρόμο τοῦ Ἁγίου Σάββα, ὁ ὁποῖος εἶναι καὶ ὁ μοναδικὸς δρόμος τῆς σωτηρίας.

Κατακλείων τὴν Ἡμετέραν αἴτησιν,
ὑποσημειοῦμαι εὐπειθέστατος,

† Ὁ Μητροπολίτης Ράσκας καὶ Πριζρένης Ἀρτέμιος»


24 σχόλια:

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Ἀρτέμιος: «Πῶς εἶναι δυνατὸ νὰ γίνει συζήτηση περὶ τῆς “θέσεως τοῦ ἐπίσκοπου Ρώμης στὴν Ἐκκλησία”, ἀφοῦ ὁ “ἐπίσκοπος–πάπας” Ρώμης δὲν βρίσκεται στὴν Ἐκκλησία».

Ἀσφαλῶς, Σεβ. κ. Ἀρτέμιε, ὁ «πάπας» Ρώμης δέν ἀνήκει στήν Ἁγίαν Ἐκκλησίαν τοῦ Χριστοῦ. Ἐπειδή, ὅμως, γνωρίζω ὅτι δέν ἀναφέρεσθε σ' Αὐτήν, ἀλλά στήν «ἐκκλησίαν» εἰς τήν ὁποίαν ἀνήκει τό Πατριαρχεῖον τῆς Σερβίας, μίαν ἀπό τίς 14 «ἐκκλησίες πονηρευομένων», ἔχετε λάθος. Διότι, ἀπό τό 1965, οἱ ἐν λόγῳ «ἐκκλησίες» εἶναι ἡνωμένες μέ τόν «πάπαν».

Ανώνυμος είπε...

Οι Ορθόδοξες Εκκλησίες δεν είναι ενωνένες με τον Πάπα όπως ΨΕΥΤΙΚΑ λέει ο παλαιοημερολογίτης Δ. Χατζηνικολάου!

Ένωση με τον Παπισμό δεν έκαναν ακόμα οι προκαθήμενοι της Ορθοδοξίας! Δόξα τω Θεώ!

Μην κοροϊδεύουμε τον κόσμο!

Ορθόδοξος

Ανώνυμος είπε...

Ούτε στον Οικουμενισμό ούτε στα παλαιοημερολογίτικα Σχίσματα!

Αυτή είναι η Ορθόδοξη θέση!


Ορθόδοξος

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλά τα λέει ο Σεβασμιώτατος Ράσκας Αρτέμιος!

Λάθος έχει ο παλαιοημερολογίτης Δ. Χατζηνικολάου!

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Λόγῳ τῆς ἀνωνυμίας των, δέν ξέρω πόσοι εἶναι οἱ πράκτορες πού «ἀγρυπνοῦν» νά «διαψεύδουν» (μέ ἀέρα κοπανιστόν πάντοτε!) ὅ,τιδήποτε Ὀρθόδοξον γράφεται σ' αὐτό τό ἱστολόγιον! Πάντως, βγαίνουν ἀπό νωρίς γιά τό μεροκάματον γράφοντας προφανῆ Ψεύδη!

Silver είπε...

Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Οι Ορθόδοξες Εκκλησίες δεν είναι ενωνένες με τον Πάπα όπως ΨΕΥΤΙΚΑ λέει ο παλαιοημερολογίτης Δ. Χατζηνικολάου!
Ένωση με τον Παπισμό δεν έκαναν ακόμα οι προκαθήμενοι της Ορθοδοξίας! Δόξα τω Θεώ!
Μην κοροϊδεύουμε τον κόσμο!
Ορθόδοξος


Είναι αναρίθμητες οι φορές που έχω ανεβάσει το βίντεο του πατέρα Γεωργίου Μεταλληνού που το ομολογεί χωρίς περιστροφές ότι είμαστε Ουνίτες.

Αυτό εδώ, στο ιστολόγιο της "Ορθόδοξης Φωνής", δεν λέγεται διάλογος εν αληθεία, αλλά το ολιγότερο που μπορώ να γράψω, λέγεται εμπάθεια...

Ανώνυμος είπε...

Προφανή ΨΕΥΔΟΣ είναι να ισχυριστούμε ότι είμαστε ουνίτες με κυριολεκτική σημασία της λέξης!

Θα επαναλάβουμε:

Οι Ορθόδοξες Εκκλησίες δεν είναι ενωνένες με τον Πάπα όπως ΨΕΥΤΙΚΑ λέει ο παλαιοημερολογίτης Δ. Χατζηνικολάου!

Ένωση με τον Παπισμό δεν έκαναν ακόμα οι προκαθήμενοι της Ορθοδοξίας! Δόξα τω Θεώ!
Μην κοροϊδεύουμε τον κόσμο!

Ορθόδοξος

Ανώνυμος είπε...

Τις αρρωστημένες φαντασίες σου περι πρακτόρων να τις κρατήσεις στην φαντασία σου παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου!

Αρκετά με τις αρρωστημένες φαντασίες σου περι πρακτόρων για τους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη!

Αηδία είναι τα σχόλια σου! Κουτσουλιές πνευματικές!

Θα έπρεπε να ντρέπεσαι να επαναλαμβάνεις συνέχεια και συνέχεια τις ίδιες αρρωστημένες φαντασίες σου περι πρακτόρων για τους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη!

Ανώνυμος είπε...

Στον τσοπάνο Κώστα 6:39 π.μ.!

Ασφαλώς και δεν πρέπει να ονομάζεται διάλογος, το να επαναλαμβάνει κάποιος συνέχεια και συνέχεια τις ίδιες αρρωστημένες φαντασίες του περι πρακτόρων για τους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη, μη έχοντας πώς αλλιώς θα ακυρώσει τις αλήθειες του συνομιλητή του που του αποκαλύπτει τις πλάνες του!

Αυτά είναι αρρωστημένα πράγματα!

Και κανείς σοβαρός επισκέπτης δεν τα λαμβάνει σοβαρά υπόψη του!

Ορθόδοξος

Ανώνυμος είπε...

Τσοπάνο Κώστα, ο π. Γεώργιος Μεταλληνός μπορεί να το είπε αυτό στη ρυμή του λόγου του αλλά δεν το εννοούσε.

Δώσε μου το youtube που το λέει αυτό ο π. Γεώργιος Μεταλληνός να το ακούσω προσεκτικά να δω για ποιούς το λέει και γιατί και θα το εξηγήσω τί εννοεί. Εσύ σαν τσοπάνος το παρεξηγείς.

Η αλήθεια είναι ο π. Γεώργιος Μεταλληνός δεν κοινωνεί με τα Παλαιοημερολογίτικα Σχίσματα!
Δεν λατρεύει ημερολόγια και εορτολόγια!
Δεν κάνει δόγμα πίστης τα ημερολόγια και εορτολόγια!
Δεν αποσχίστηκε από την Εκκλησία για τα ημερολόγια και εορτολόγια!

Περαστικά στους πλανένος από τον παλαιοημερολογιτισμό!

Ανώνυμος είπε...

Περαστικά στους πλανένους από τον παλαιοημερολογιτισμό!

Ανώνυμος είπε...

Θα ήθελες να γράφεις μόνο εσύ τις παλαιοημερολογίτικες μπουρδολογίες σου, Δ. Χατζηνικολάου και να μην σου τις ρίχνουν κάτω, οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη;

Ξέχασε το! Θα πρέπει να κάνουν τον κόπο και να έρχονται να σου τις ρίχνουν κάτω τις επαναλαμβανόμενες παλαιοημερολογίτικες πλάνες σου! Ισότητα έχουμε και δημοκρατία!

Ανώνυμος είπε...

Δείξε μας Κώστα το video που το λέει ο π. Γεώργιος Μεταλληνός να δούμε για ποιούς το λέει και αν το εννοεί κυριολεκτικά.

Ανώνυμος είπε...

Παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου μην ονομάζεις τις τις επαναλαμβανόμενες παλαιοημερολογίτικες πλάνες σου, Ορθόδοξα σχόλια! ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΙΝΑΙ.

Ορθόδοξα σχόλια είναι αυτά που γράφουν οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη.

Ανώνυμος είπε...

Η αίρεση του παπισμού είναι ακόμα χωρισμένη από την Εκκλησία! Ευτυχώς!

Ανώνυμος είπε...

Παραμένει ο Παπισμός χωρισμένος από την Ορθοδοξία!

Αν ίσχυει το αντίθετο ο π. Γεώργιος Μεταλληνός και οι άλλοι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές θα είχαν κάνει αποτείχιση!

Ανώνυμος είπε...

Αν ίσχυε το αντίθετο...
Οχι ισχύει.

Silver είπε...

Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Παραμένει ο Παπισμός χωρισμένος από την Ορθοδοξία!
Αν ίσχυει το αντίθετο ο π. Γεώργιος Μεταλληνός και οι άλλοι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές θα είχαν κάνει αποτείχιση!


Ο άρρωστος από πάθηση των πνευμόνων του, κάνει επίσκεψη στον ιατρό του ο οποίος (ιατρός) τον συμβουλεύει να κόψει το τσιγάρο.

Ο ασθενής δεν υπακούει διότι βλέποντας τον ιατρό του να καπνίζει, σκέφτηκε ότι αν το κάπνισμα έχει οποιαδήποτε σχέση με ασθένεια των πνευμόνων, τότε κατά λογική συνέπεια δεν θα έπρεπε ούτε και ο ιατρός του να καπνίζει!.....

Ανώνυμος είπε...

Κώστα άσχετο το παράδειγμα σου.
Ο ιατρός όταν λέει στον ασθενή ότι πρέπει να κόψει το τσιγάρο του και ότι έχει πάθηση των πνευμόνων ΙΣΧΥΕΙ. Αυτό.

Ότι έγινε Ένωση με τον Παπισμό, αυτό ΔΕΝ ισχύει!
Δεν είναι μόνο το παράδειγμα του π. Γεώργιου Μεταλληνού αλλά των μεγαλύτερων Αντιοικουμενιστών που μας το λένε!
Ακόμα το βλέπουμε παντού. Βλέπουμε την πραγματικότητα ότι Ένωση με τον Παπισμό δεν έγινε. Κοινό Ποτήριο δεν υπάρχει!

Μην λέμε ό,τι μας καπνίσει!

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@ Silver 31 Οκτωβρίου 2019 - 8:22 π.μ.

«Ο άρρωστος από πάθηση των πνευμόνων του, κάνει επίσκεψη στον ιατρό του ο οποίος (ιατρός) τον συμβουλεύει να κόψει το τσιγάρο. Ο ασθενής δεν υπακούει διότι βλέποντας τον ιατρό του να καπνίζει, σκέφτηκε ότι αν το κάπνισμα έχει οποιαδήποτε σχέση με ασθένεια των πνευμόνων, τότε κατά λογική συνέπεια δεν θα έπρεπε ούτε και ο ιατρός του να καπνίζει!.....»

Πολύ εὔστοχον καί πρωτότυπον τό σχόλιόν σου, κ. Κώστα, συγχαρητήρια!

Ανώνυμος είπε...

Στο σχόλιο του κ. Κώστα δόθηκε απάντηση με το σχόλιο 8:58 π.μ.

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@ 31 Οκτωβρίου 2019 - 8:58 π.μ., 1 Νοεμβρίου 2019 - 8:04 π.μ.

Βλέπω ὅτι τό ψέμμα σᾶς ἔχει γίνει ἕξις! Εἰς ἱερόν ναόν στήν Αὐστραλίαν, εἶδα δίπλα μου μίαν κυρίαν νά σταυροκοπιέται μέ τέσσερα (4) δάκτυλα! Ἐπίσης, ὁ γιός τοῦ σπιτονοικοκύρη μου, ἐκλεκτός Ἕλλην καί Ὀρθόδοξος, ἐνυμφεύθη παπικήν νέαν καί ἐτέλεσαν τό μυστήριον καί εἰς Ὀρθόδοξον καί εἰς παπικόν ναόν. Εἰς τήν Ραβένναν (2007) εἴδαμε σέ βίντεο τόν Βαρθολομαῖον νά κοινωνῇ παπικούς! Στήν Σύρον, ὅπως ἔγραψε πρό ἐτῶν ἡ ἔγκριτος ἐφημερίς «Ὀρθόδοξος Τύπος», οἱ Ὀρθόδοξοι μαθηταί ἐκκλησιάζονται ἐναλλάξ καί κοινωνοῦν εἰς οὐνιτικούς ναούς. Πνευματικός ἐδῶ στήν «Ἑλλάδα» μοῦ εἶπε ὅτι οἱ ἱερεῖς ἔχουν ἐντολήν ν' ἀποτρέπουν τυχόν παπικούς πού προστρέχουν σ' αὐτούς νά λάβουν τό θεῖον βάπτισμα, λέγοντάς τους ὅτι «τό ἴδιο εἴμαστε». Αὐτό ἰσχύει, βεβαίως, ἀπό τό 1965, ὅταν ἔγινε ἐπισήμως καί τελετουργικῶς ἡ «ἄρσις» τοῦ Σχίσματος. Σταμάτα, λοιπόν, τά ψέμματα!

Ανώνυμος είπε...

Ότι έγινε Ένωση με τον Παπισμό, αυτό ΔΕΝ ισχύει!
Δεν είναι μόνο το παράδειγμα του π. Γεώργιου Μεταλληνού αλλά των μεγαλύτερων Αντιοικουμενιστών που μας το λένε!
Ακόμα το βλέπουμε παντού. Βλέπουμε την πραγματικότητα ότι Ένωση με τον Παπισμό δεν έγινε. Κοινό Ποτήριο δεν υπάρχει!

Μην λέμε ό,τι μας καπνίσει!

Τις παλαιοημερολογίτικες μπούρδες θα ακουμε;;;

Ανώνυμος είπε...

Η μη αποδοχή των πλανεμένων απόψεων σου παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου, δεν είναι ψέμα!

Ενωση δεν έχει γίνει Ορθοδοξίας και Παπισμού!

Κοινό Ποτήριο δεν υπάρχει!

Μην κοροϊδεύουμε τον κόσμο με μπουρδολογίες παλαιοημερολογίτικες!!