ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ἐπὶ τῶν Αἱρέσεων τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Πειραιῶς, σὲ μία ἄκρως διαφωτιστικὴ ἀνακοίνωσή του, μᾶς ἐξηγεῖ ποῦ ὀφείλεται τὸ παπικὸ «πρωτεῖο»: «Τὸ “πρωτεῖο ἐξουσίας” τοῦ “πάπα” δὲν εἶναι τίποτε διαφορετικὸ ἀπὸ τὴν φραγκικὴ φεουδαρχικὴ ἀντίληψη περὶ ἐξουσίας, ὅτι ἡ ἐξουσία πρέπει νὰ βρίσκεται συγκεντρωμένη στὰ χέρια ἑνὸς ἀνδρὸς (τοῦ αὐτοκράτορα), θείῳ δικαίῳ, ὡς καὶ νὰ ἀσκεῖται, κατὰ παραχώρηση, ἀπὸ τοὺς ὑποτελεῖς του (εὐγενεῖς καὶ τιτλούχους). Ὁ “πάπας” πῆρε τὴ θέση τοῦ Καρλομάγνου (τοῦ θεμελιωτῆ τοῦ φραγκισμοῦ) καὶ οἱ καρδινάλιοί του τὴ θέση τῶν εὐγενῶν τιτλούχων! Γιὰ νὰ γίνει ἀποδεκτὸς αὐτὸς ὁ τρόπος ἔπρεπε νὰ “ντυθεῖ” μὲ “θεολογικὸ μανδύα”.
Οἱ αἱρετικοὶ Φράγκοι θεολόγοι βρῆκαν τὴ λύση, ἐφεῦραν τὸ μῦθο περὶ τοῦ “πετρείου πρωτείου”, ὅτι δηλαδὴ ὁ Ἀπόστολος Πέτρος, δὲν ἦταν ἴσος μὲ τοὺς ἄλλους Ἀποστόλους, ἀλλὰ κατεῖχε τὸ “πρωτεῖο” σ’ αὐτούς, διαστρέφοντας μὲ ἀπίστευτη ἀσέβεια βιβλικὰ χωρία, προκειμένου νὰ στηρίξουν αὐτὴ τὴν ἀλλόκοτη καὶ βαθειὰ ἀντιχριστιανικὴ διδασκαλία. Ἐπίσης πλαστογράφησαν οἰκτρὰ καὶ τὴν ἱστορία, μὲ ἀπίστευτα χαλκευμένα κείμενα κατὰ τὸ μεσαίωνα, ὥστε νὰ “ἀποδείξουν” πὼς ὁ “πρῶτος τῶν Ἀποστόλων” Πέτρος, μετέβη στὴ Ρώμη, ὅπου ἵδρυσε τὴν ἐκεῖ τοπικὴ ἐκκλησία, νὰ εἶναι ἡ “Ἁγία Ἕδρα” τῆς παγκόσμιας ἐκκλησίας καὶ νὰ θεμελιώσει τὴν ἐξουσία του σ’ αὐτή! Ἡ ἐξουσία αὐτὴ ἐπὶ τῆς παγκόσμιας ἐκκλησίας, “μεταβιβάστηκε” στοὺς “διαδόχους τοῦ Πέτρου”, ἐπισκόπους Ρώμης, οἱ ὁποῖοι, καὶ αὐτοί, θείῳ δικαίῳ, ἕλκουν αὐτὴ τὴν ἐξουσία ἀπὸ τὸν “πρῶτο τῶν Ἀποστόλων”, καὶ τὴν ἀσκοῦν ὡς “πρῶτοι” σὲ ὅλη τὴν ἐκκλησία!»! Εἶναι ὁλοφάνερο, τὸ δαιμονικὸ «πρωτεῖο» εἶναι κατάλοιπο τῆς φραγκικῆς βαρβαρότητας!
"Ορθ. Τ."
Οἱ αἱρετικοὶ Φράγκοι θεολόγοι βρῆκαν τὴ λύση, ἐφεῦραν τὸ μῦθο περὶ τοῦ “πετρείου πρωτείου”, ὅτι δηλαδὴ ὁ Ἀπόστολος Πέτρος, δὲν ἦταν ἴσος μὲ τοὺς ἄλλους Ἀποστόλους, ἀλλὰ κατεῖχε τὸ “πρωτεῖο” σ’ αὐτούς, διαστρέφοντας μὲ ἀπίστευτη ἀσέβεια βιβλικὰ χωρία, προκειμένου νὰ στηρίξουν αὐτὴ τὴν ἀλλόκοτη καὶ βαθειὰ ἀντιχριστιανικὴ διδασκαλία. Ἐπίσης πλαστογράφησαν οἰκτρὰ καὶ τὴν ἱστορία, μὲ ἀπίστευτα χαλκευμένα κείμενα κατὰ τὸ μεσαίωνα, ὥστε νὰ “ἀποδείξουν” πὼς ὁ “πρῶτος τῶν Ἀποστόλων” Πέτρος, μετέβη στὴ Ρώμη, ὅπου ἵδρυσε τὴν ἐκεῖ τοπικὴ ἐκκλησία, νὰ εἶναι ἡ “Ἁγία Ἕδρα” τῆς παγκόσμιας ἐκκλησίας καὶ νὰ θεμελιώσει τὴν ἐξουσία του σ’ αὐτή! Ἡ ἐξουσία αὐτὴ ἐπὶ τῆς παγκόσμιας ἐκκλησίας, “μεταβιβάστηκε” στοὺς “διαδόχους τοῦ Πέτρου”, ἐπισκόπους Ρώμης, οἱ ὁποῖοι, καὶ αὐτοί, θείῳ δικαίῳ, ἕλκουν αὐτὴ τὴν ἐξουσία ἀπὸ τὸν “πρῶτο τῶν Ἀποστόλων”, καὶ τὴν ἀσκοῦν ὡς “πρῶτοι” σὲ ὅλη τὴν ἐκκλησία!»! Εἶναι ὁλοφάνερο, τὸ δαιμονικὸ «πρωτεῖο» εἶναι κατάλοιπο τῆς φραγκικῆς βαρβαρότητας!
"Ορθ. Τ."
2 σχόλια:
Ἔχουν γραφῆ ἄρθρα ἀπό θεολόγους καθηγητάς Πανεπιστημίου, τά ὁποῖα ἀμφισβητοῦν ὄχι μόνον τό ὅτι ὁ Πέτρος ἵδρυσε τήν Ἐκκλησίαν τῆς Ρώμης, ἀλλά καί τό ὅτι μετέβη ποτέ εἰς τήν Ρώμην! Ἀλλά, συμφωώνως μέ τούς ἰδίους αὐτούς καθηγητάς, ἀκόμη καί ἄν μετέβη εἰς τήν Ρώμην καί ἄν ἵδρυσε τήν ἐκεῖ Ἐκκλησίαν, ὁ Πέτρος ἵδρυσεν ἀποδεδειγμένως καί ἄλλας Ἐκκλησίας. Συνεπῶς, κατά τήν "λογικήν" τῶν Λατίνων, θά ἔπρεπε οἱ ἐπίσκοποι τῶν ἄλλων αὐτῶν Ἐκκλησιῶν νά διεκδικοῦν καί αὐτοί τό "Πέτρειον Πρωτεῖον," τό ὁποῖον βεβαίως οὐδέποτε ὑπῆρξεν, οὔτε τό διεξεδίκησε ποτέ ὁ ἴδιος ὁ Πέτρος!!!
[ Συνεπῶς, κατά τήν "λογικήν" τῶν Λατίνων, θά ἔπρεπε οἱ ἐπίσκοποι τῶν ἄλλων αὐτῶν Ἐκκλησιῶν νά διεκδικοῦν καί αὐτοί τό "Πέτρειον Πρωτεῖον," ]
Και πρώτοι, αν δεν κάνω λάθος, οι Επίσκοποι της Εκκλησίας της Αντιοχείας.
Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος
Δημοσίευση σχολίου