Κείμενο που δόθηκε
προς δημοσίευση στην εφημερίδα Ορθόδοξος Τύπος, και αλλού.
Οι ΓΟΧ Ελλάδος υπό
τον Κο Καλλίνικο, έκαναν χρήση των διατάξεων του ν.δ. 4301 /2014, που αφορά την
ίδρυση των Θρησκευτικών Νομικών Προσώπων & κοινοτήτων στην Ελλάδα.
Ιδρύθηκαν τρία Θρησκευτικά νομικά πρόσωπα, -θα αναφέρονται στο εξής ως ΘΝΠ-, τα
των Μητροπόλεων, [1] ΘΝΠ ΓΟΧ Αττικής και Βοιωτίας, [2] ΘΝΠ ΓΟΧ Πειραιώς και
Σαλαμίνος, και [3] ΘΝΠ ΓΟΧ Θεσσαλονίκης. Συνέπεια του νόμου, και η ίδρυση της
Νομικής Εκκλησίας ΓΟΧ Ελλάδος.
Τούτο το εγχείρημα
κατά τον Κο Κυριάκο Κυριαζόπουλου, Καθηγητού του Εκκλησιαστικού Δικαίου (ΕΠ)
στη Νομική Σχολή ΑΠΘ, κατά πολλών Αγιορειτών Πατέρων, άλλων Πατέρων, και
επιφανών αδελφών Ορθοδόξων, δεν είναι ούτε εκκλησιολογικά ορθό ούτε νομοθετικά
συμφέρον, έτσι ώστε να ώστε να επέλθει αναπόφευκτα αναστάτωση στο ποίμνιο,
επακολούθημα αυτής τής άδολης συνειδησιακής εξέγερσης. Συμφώνως επιστημονικών
και Θεολογικών γνωμοδοτήσεων Καθηγητού Κου Κυριάκου Κυριαζόπουλου, Φωτίου
Βαγενά Δικηγόρου Παρ’ Αρείω Πάγω, τέως Δικηγόρου Κου Κωσταντίνου Τσιρίκου Παρ’
Αρείω Πάγω, και της δικής μου αληθούς μαρτυρίας, κατά την οποία η υπεύθυνη του
τμήματος των Ετεροδόξων και Ετεροθρήσκων του Υπουργείου Κα Ευσταθιάδου. καθώς
και ο προϊστάμενος της Θρησκευτικής Διοικήσης Κος Κ.Πιττάδακης, πρίν ξεσπάσει
το σκάνδαλο, Θεία Οικονομία, απάντησαν καταφατικά στο ευθές ερώτημά μου ενώπιών
τους, πως οι ΓΟΧ ΘΝΠ εντάχτηκαν στο τμήμα των ετεροδόξων και ετεροθρήσκων του
Υπουργείου Παιδείας.
Ειδικότερα, η
καταπέλτης μαμούθ, παλικαρίσια γνωμοδότηση του Κου Κυριαζόπουλου, επισημαίνει
μεταξύ πολλών άλλων, σε ελεύθερη διατύπωση τα κάτωθι. Τα τρία ΘΝΠ και το υπό
σύσταση εκκλησιαστικό νομικό πρόσωπο της Εκκλησίας ΓΟΧ, με την υπαγωγή τους στο
Νόμο 4301/2014 σε συνδυασμό με την υπαγωγή αυτών στο Τμήμα Ετεροδόξων και
Ετεροθρήσκων του Υπουργείου Παιδείας, σύμφωνα και με το Π.Δ. 18/2018,
απεμπόλησαν την εκκλησιολογική πεποίθηση της Εκκλησίας ΓΟΧ, όπως αυτή
διατυπώθηκε ορθόδοξα από τον Άγιο πρώην Φλωρίνης Χρυσόστομο (Καβουρίδη) στην
Ομολογία Πίστεως της Εκκλησίας ΓΟΧ, της διαδόχου της πρίν το 1924 ακαινοτόμητης
Εκκλησίας της Ελλάδος, διότι.
Η Εκκλησία
ΓΟΧ, σύμφωνα και με την απόφαση της Ολομέλειας ΣτΕ 1444/1991, δεν είναι ούτε
ετερόδοξη ούτε ετερόθρησκη, αλλά ομόδοξη και ομόπιστη, ως προς την
αναγνωριζόμενη υπό του άρθρου 3 του Συντάγματος επικρατούσα, Αγία ακαινοτόμητη
Εκκλησία του Χριστού στην Ελλάδα, ως διάδοχος της, πριν το 1924 της ακαινοτόμητης
Εκκλησίας της Ελλάδος.
2) Στο Νόμο
4301/2014 δεν μπορούν να υπαχθούν η επικρατούσα θρησκεία, οι Εβραίοι και οι
Μουσουλμάνοι της Θράκης, ενώ μπορούν να υπαχθούν οι ετερόδοξοι και οι
αλλόθρησκοι.
3) Με την
αποδοχή στο Νόμο 4301/2014, και σε συνδυασμό με την υπαγωγή της στο Τμήμα
Ετεροδόξων και Ετεροθρήσκων του Υπουργείου Παιδείας, η Σύνοδος ΓΟΧ αποδέχθηκε
τον χαρακτηρισμό της από το Κράτος ως «ετερόδοξη». Και τούτο διότι ο όρος
«ετερόδοξος» σημαίνει «αιρετικός» υπό το πρίσμα της αναγνωριζόμενης από το
Κράτος επικρατούσας θρησκείας Εκκλησίας της Ελλάδος, ήτοι της Αγίας Εκκλησίας
Τοῦ Χριστοῦ.
4) Κατά την
γνώμη εμού και πολλών άλλων, οι ΓΟΧ διακήρυξαν ως ευλογία ένα κατάφωρο
αντισυνταγματικό νόμο αυτόν τον 4301, καθώς αδιαφορεί εντελώς για την ύπαρξη
των Ορθοδόξων του πατρίου εορτολογίου, προκειμένου να τους εξασφαλίζεται
ακώλυτα η ελευθερία της λειτουργικής ζωής των Πιστών, και η διαφύλαξη της
Εκκλησιαστικής περιουσίας των, προνόμια που δίνονται σε άλλες θρησκείες στην
Ελλάδα κατά παράβαση της υπερθεμελιώδους υπερσυνταγματικής αρχής, αυτής της
ισότητας των πολιτών, και του σεβασμού των Ορθοδόξων πεποιθήσεων, όπως
προβλέπεται ρητά από το Σύνταγμα και από Διεθνείς Συνθήκες.
5) Κατά την
γνώμη εμού και πολλών, υπαγόμενοι οι ΓΟΧ στο νόμο, ως μέλη των ετεροδόξων,
ασπάστηκαν τη διάταξη του άρθρου 16 κατά την οποία το Κράτος αναγνωρίζει την
Κρατούσα Εκκλησία ως τη μοναδική κανονική Ορθόδοξη Εκκλησία στην Ελλάδα, το
οποίο ερμηνεύεται πως οι ΓΟΧ Ελλάδος υπο τον Κο Καλλίνικο δεν είναι η
επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα. Στην αυτή πολιτική είναι και το email του
Αρχιγραμματέα της υπο ίδρυση Νομικής Εκκλησίας ΓΟΧ Ελλάδος, προς εμένα και προς
άλλους αδελφούς, που αναγράφει ρητώς, παραθέτω αυτούσιο τμήμα του από το
01:27//13/8/2017, ‘‘ο ότι οι ΓΟΧ είμαστε “η συνέχεια της επικρατούσης θρησκείας
εν Ελλάδι” είναι μία ηλιθιότης που δεν έχει ειπωθεί ποτέ επισήμως από κανέναν
φορέα της Εκκλησίας μας. Από που και ως που εμείς είμαστε η επικρατούσα
θρησκεία; Επικρατούμε στην Ελλάδα αριθμητικώς; Όχι. Επικρατούμε μήπως δια της
ισχύος; Ούτε. Τότε πως επικρατούμε και δεν το ξέρουμε;’’!!
6) Επίσης,
κατά την γνώμη εμού, και πολλών άλλων, στο καταστατικό κανονισμό των
νεοϊδρυθέντων ΘΝΠ ΓΟΧ Ελλάδος στην ομολογία Πίστεως, εμβόλιμα εισαγάγεται
παρανόμως και αντικανονικώς, η "ευπείθεια στούς Εκκλησιαστικούς και στην
Ιερά Σύνοδο ΓΟΧ ΘΝΠ”, έτσι ώστε να συνιστάται αίρεση. Επ’ αυτού, Γέροντας
Αγιορείτης Ιερομόναχος γράφει: “ “H Ι. Σύνοδος ἀναδεικνύει καί περιποιεῖ εἰς
τόν ἑαυτόν της καί διά τόν Ἑαυτόν της τό αλάθητο. Καλεῖ δέ καί τούς ὑπογράφοντας
πιστούς νά πιστεύουν αὐτό καί νά πείθωνται καί μάλιστα “προθύμως“. Ὢ!! τῆς
Μεγίστης (Ἑωσφορικῆς θά ἒλεγε κάποιος) ὑπερηφανείας!!! Ποιός Ἱ. Κανόνας, ποιό Ἐκκλησιαστικό
Δίκαιο σᾶς δίνει τό δικαίωμα τοῦ ΑΛΑΘΗΤΟΥ ἀγαπητοί? ΟΥΔΕΙΣ παρά μόνο ἡ ὑπερφίαλος
έσκοτισμένη διάνοιά σας. Αὐτό καί μόνο εἶναι ΑΙΡΕΣΗ.”
Κάποιος
αδελφός έγραψε, “Περί της ομολογίας Πίστεως όπως αναφέρεται στα 7 άρθρα του
Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου, στους 18 όρους του Δωσιθέου Ιεροσολύμων, και
στην ομολογία Πίστεως του Αγίου Γρηγορίου τού Παλαμά, πουθενά δεν συναντάται
τέτοιας μορφής αναγκαστικής εξάρτησης της Ιεραρχίας της Εκκλησίας με το
ποίμνιο. Απεναντίας περιγράφονται τα τών Δογμάτων της Αγίας Τριάδος, τα περί
Αγίας Γραφής, τα μυστήρια της Αγίας Εκκλησίας, το σχέδιο σωτηρίας των ανθρώπων,
όπως μας αποκαλύφθηκαν εξ άνωθεν, όπως τα πιστεύουμε και όπως θα πρέπει να τα
ομολογούμε.
Επί τής
προσθήκης της "ευπείθειας" στην ομολογία Πίστεως των ΓΟΧ ΘΝΠ, ο Κος
Κ. Τσιρίκος τέως δικηγόρος επί των Εκκλησιαστικών, ο Καθηγητής Κος
Κυριαζόπουλος και πολλοί άλλοι, διατύπωσαν την άποψη περί βλάσφημης, και
αιρετικής.
Και για
τους δύσπιστους που μπορεί να θεωρούν ακραία τα παραπάνω, η εν τη πράξη
ακολουθία των πραγμάτων, μας δικαιώνει σχετικά με το φρόνημα των Συνοδικών ΓΟΧ
ΘΝΠ. Όταν επιτροπή Ορθοδόξων, απέστειλε ανοιχτή επιστολή με τις βάσιμες
αντιρρήσεις μας, αντί να να εξεταστούν οι θέσεις εναντίωσης με προσοχή ως
οφείλουν οι χρηστοί κανόνες της αρχής των διαλόγων και της ειλικρίνειας, καί να
αναχαιτιστούν με βάσιμη επιχειρηματολογία, εάν υπάρχει, οι Συνοδικοί ΓΟΧ
προχώρησαν σε εκτόξευση αναιτιολόγητων χαρακτηρισμών, "περί αδαείς",
"ψεύτες" και "γραφικούς ανοήτους".
Εδώ λειτούργησε
απερίφραστα η απόλυτα στραγγαλιστική έννοια της ευπείθειας στις αποφάσεις ΓΟΧ
Ελλάδος, αφού ούτε και τα προσχήματα του χρηστού διαλόγου δεν τηρήθηκαν, η
απόλυτη αρχή της εξουσιαστικότητας, που διαμελίζει και την παραμικρή ελπίδα για
Ορθόδοξη Πορεία.
Κατά
παρόμοιο τρόπο και ο Υποστράτηγος της Ελληνικής Αστυνομίας Κος Δ.Χειλάκης
εξέφρασε τις αντιρρήσεις του δια σπουδαίας και πειστικής επιστολής,
καταλήγοντας στο παρακάτω μνημειώδες. “H κατά τον νόμον αυτόν σύστασις
Θρησκευτικών κοινοτήτων, συνιστά πνευματική αυτοκτονία”.
Συμπερασματικά
λοιπόν, κατά τον Κο Κυριαζόπουλο και πολλών αδελφών και πατέρων, “έχει κανονική
βάση η αποτείχιση των πιστών ΓΟΧ από τους οικείους Μητροπολίτες ΓΟΧ και από τη
Σύνοδο ΓΟΧ, εξαιτίας της υπαγωγής στο ν.δ.4301, στο τμήμα των ετεροδόξων των
ιδρυτικών μελών περί τα 1538 συνολικά για τα τρία ΘΝΠ, και του τρόπου που
διαχειρίζονται τις αντιρρήσεις του ποιμνίου”. Αναπόφευκτα, πολλοί διατύπωσαν
και την άποψη πως δεν θα σφάλη κανείς να τους αποκαλεί στο εξής
“ετεροδόξους-ετεροθρήσκους κοινοτάρχες ΓΟΧ”!!
Πολλοί πάλι
επίσης αναρωτιούνται, μα τι παράξενη δύναμη ασκούν οι ΓΟΧ, αφού όπως οι ίδιοι
διακήρυξαν, επί δύο έτη διαβουλεύσεων προ ψήφισης νόμου, δεν κατάφεραν να
στηρίξουν την νομιμότητα, την αυτοδίκαιη ιδιαίτερη αναγνώριση μας από το Κράτος,
μετά την ψήφιση όμως, έχουν την καθολική υπεροχή και τη δύναμη, το Κράτος και ο
Γενικός γραμματέας του Υπουργείου, να τους καλύπτει στο ψεύδος και στην
παραπλάνηση, παραβαίνουν και την ρητή υποχρέωσή τους να απαντάνε εγγράφως στα
ερωτήματα που κατατίθενται, μεταξύ άλλων και το δικό μου, αρ πρωτ. 172319 απὀ
13/10/2017, σχετικά με το τμήμα που έχουν ενσωματωθεί οι ΓΟΧ ΘΝΠ, αναπάντητο
μέχρι και σήμερα.
Και για
εκείνους που μνημονεύουν και διαβεβαιώνουν αδιάκοπα, ψευδώς ως Ορθοτομούντες
τον λόγο της αληθείας τους κοινοτάρχες ΓΟΧ ΘΝΠ, Ιερείς Ιεροψάλτες και Λαϊκοί,
ως ένα Εκκλησιαστικό σώμα, συμπτυγμένοι, επιτελούντες την Φρικτή Θεία
Λειτουργία, εμπρός στο Φρικτό Θυσιαστήριο, δεν θα ήταν υπερβολή να λεχθεί, κατά
τὸ “οἱ ἱερεῖς μου ἠθέτουν νόμον μου καὶ ἐβεβήλουν τὰ ἅγιά μου”, το “οι Ιερείς
μου ψεύδονται, και τον άρχοντα του ψεύδους επικαλούνται”, έτσι ώστε να
υφίσταται αληθής ισχυρισμός πώς στήνεται μέγας θρόνος του διαβόλου, όπως πριν
κάμποσα χρόνια, την ημέρα των Θεοφανίων σε φωτογραφία των Αρχιερέων της αυτής
Συνόδου, όπως δημοσιεύτηκε στο επίσημο τεύχος τους, πάνω στην κολυμπήθρα της
τελέσεως του Μεγάλου Αγιασμού, επετράπει υπό Θεού καί εμφανίστηκε και
φωτογραφήθηκε μαζί τους και ο διάβολος. Δεν μπορεί να είναι άλλη από αυτή τη
φρικτή δικαιοσύνη για τους Συνοδικούς ΓΟΧ, που ψευδώς παραπλάνησαν τα
πνευματικοπαίδια τους, και τα φυλάκισαν στο απύθμενο βάθος των ετεροδόξων, σε
ένα πνευματικό ανελέητο ψυχικό θάνατο, για να ιδρύσουν και να στηρίξουν τα
αντίχριστα ΘΝΠ. Πεθαίνουν οι ψυχές και λογοδοτούν στον Κριτή, με τις υπογραφές
τους στους αιρετικούς τού Κράτους. Μα πόσο φρικτό και απάνθρωπο μπορεί να
συμβαίνει στις μέρες μας; Και εάν οι Διοκλητιανοί και Μαξιμιανοί σταύρωσαν και
ισοπέδωσαν τα σώματα των Αγίων Μαρτύρων και γέμισε ο Άγιος Ουρανός
στεφανωμένους εραστές Του, φτάσαμε στις μέρες της αποστασίας, Γνήσιοι Ορθόδοξοι
Αρχιερείς, λόγω της λαιμαργίας της κατοχύρωσης του ονόματος ΓΟΧ, των
ελαφρύτερων ΕΝΦΙΑ της Εκκλησιαστικής περιουσίας, και της Κρατικής αναγνώρισης,
να σταυρώνουν τις ψυχές στην ανελέητη κόλαση τών υπό του Κράτους αναγνωρισμένων
αιρετικών.
Επί τούτου,
γλαφυρότατα αποφαίνεται Γέρων Ιερομόναχος Αγιορείτης, το παρακάτω. «Η περί της
θριαμβολογίας στους κύκλους των ΓΟΧ, της ορθής ομολογίας Πίστεως καί
υποβληθείσης αυτής στο Υπουργείο Παιδείας, γνωρίζοντας το Κράτος και η ευρύτερη
κοινωνία πλέον της υπογραφής σας στο τμήμα των ετεροδόξων (ήτοι των αιρετικών),
θυμίζει τον Άγιο Θεόδωρο τον Στουδίτη προς τον υπογράψαντα Πρεσβύτερον και
συνθέμενον δια της υπογραφής του στους εικονομάχους, “Ει δε φης ότι υπογραφων
έκραζον προσκυνεῖν με τάς Αγιας Εικονας,
σύγγνωθι,
αδελφέ, και Πιλάτος, τω στόματι ἀθώων ἐαυτόν τῆς σφαγῆς Τοῦ Χριστοῦ, τῶ καλάμω ἐκύρουν
τον θάνατον..”».
Εν
κατακλείδι, μπορούν να γραφούν και να γεμίσουν σελίδες, όμως χωρίς νόημα εάν
δεν υπάρχει το ενδιαφέρον της Αλήθειας. Εμείς ως Παγκόσμια Επιτροπή Ορθοδόξων
του Πατρίου Εορτολογίου, κάνουμε έκκληση σε ένα γενναίο εισαγγελέα, να
ερευνήσει την απάτη που στήθηκε σε βάρος των ψυχών των Ορθοδόξων, και να
διατάξει τρόπους να αποδοθεί δικαιοσύνη. Και βέβαια, οι ΓΟΧ μπορούν να
πιστεύουν ότι θέλουν, όμως δεν έχουν δικαίωμα στην απάτη προς τους πιστούς.
Κατόπιν λοιπόν τού όστις θέλει οπίσω μου ελθείν, Θα ήταν μία τίμια, εύλογη, και
εύκολη λύση, να διατάξουν οι ευλαβείς εισαγγελείς, οι 1538 έχοντες υπογράψει ως
ιδρυτικά μέλη των τριών ΘΝΠ, να προσκομίσουν μια βεβαίωση επικυρωμένη με το
γνήσιο της υπογραφής τους, πως έχουν λάβει γνώση για το ότι τα ΘΝΠ και οι
υπεύθυνες δηλώσεις τους είναι αναπόσπαστα μέλη των ετεροδόξων του Ελληνικού
Κράτους, και μόνο έτσι να μετράει η αρχική υπεύθυνη δήλωσή τους στα ΘΝΠ.
Ελλείψει αυτής να ακυρώνεται και η αρχική υπεύθυνη δηλωση.
Παρακαλούμε
εμείς οι περιθωριοποιημένοι και παραγκωνισμένοι νόμιμοι Ορθόδοξοι Έλληνες και
φορολογούμενοι πολίτες, έναν θαρραλέο και ευσυνείδητο Εισαγγελέα, να επέμβει
και να λύσει το θέμα, και τον διαβεβαιώνουμε πως εν Ημέρα Κρίσεως πολλά τα
οφέλη θα βρεί στην αιώνια Ζωή, καθώς τούτο το ζήτημα είναι Μέγα Εθνικό Ζήτημα,
ενθυμίζοντας τούς Αγίους Αυτοκράτορες που αξιώθηκαν την Αγιότητα και την αιωνία
τους μνήμη, λόγω τής εύνοιας, της ενσυναίσθησης, και της ευαισθησίας που
επέδειξαν προς την Αγία Εκκλησία.
Ορθοδόξων
Επιτροπή Πατρίου Εορτολογίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου