Του κ. Γεωργίου Κ. Τραμπούλη, θεολόγου
Η φετινή συνεδρίαση της Λέσχης Bilderberg πραγματοποιήθηκε στο Τορίνο της Ιταλίας μεταξύ 7-10 Ιουνίου. Στην συνάντηση παραβρέθηκαν πλέον των 131 γνωστών, ισχυρών προσωπικοτήτων από τον παγκόσμιο πολιτικό, οικονομικό, ακαδημαϊκό κόσμο αλλά και τον κόσμο των μέσων ενημέρωσης, προερχόμενοι από είκοσι τρεις χώρες και κυρίως από τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, τον Καναδά και την Ευρώπη. Μεταξύ των συμμετεχόντων ήσαν διάφορροι αρχηγοί κρατών, όπως ο βασιλιάς της Ολλανδίας, πρωθυπουργοί, του Βελγίου, της Σερβίας, ο αναπληρωτής πρωθυπουργός της Τουρκίας, ο μελλοντικός, όπως φαντάζεται Έλληνας πρωθυπουργός κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, καθηγητές Πανεπιστημίων, του Cambridge, του Harvard, διευθυντές τραπεζών, αρχισυντάκτες ΜΜΕ, των The Economist, του The Wall Street Journal, ο Γενικός Γραμματέας του ΝΑΤΟ, ο υπέργηρος Χένρι Κίσσιγκερ, οικονομολόγοι, διευθυντές πολυεθνικών κ.α. Προσωπικότητες που σκοπό έχουν την προετοιμασία των συνθηκών εκείνων για την διακυβέρνησης ολοκλήρου του κόσμου από μία παγκόσμια κυβέρνηση, αποτελουμένη από παντοδύναμους αριστοκράτες.
Καρδινάλιος εις μυστικάς λέσχας
• Κατά την φετινή συνεδρίαση παραβρέθηκε για πρώτη φορά μετά από εξήντα έξι χρόνια λειτουργίας της Λέσχης Bilderberg θρησκευτικός απεσταλμένος και μάλιστα ο υπουργός εξωτερικών του Βατικανού, ο καρδινάλιος Pietro Parolin, ένας από τους ισχυρότερους αξιωματούχους της Κουρίας, το δεύτερο πρόσωπο σε σπουδαιότητα του Βατικανού μετά τον Πάπα. Αυτό που είναι άξιο προβληματισμού δεν είναι μόνον η παρουσία του, αλλά και ότι το Βατιανό επέτρεψε να εμφανίζεται το όνομα του καρδιναλίου στην λίστα των συμμετεχόντων στην συνεδρίαση. Ο καρδινάλιος, όπως αναφέρθηκε στην CATHOLIC HERALD, «θα βρη ανθρώπους(σ.σ. στις συνεδριάσεις) που επιθυμούν να μιλήσουν μαζί του για την κοινωνική διδασκαλία της Εκκλησίας. Άλλα θέματα που μπορεί να προβληθούν θα είναι περιβαλλοντικά ζητήματα, για τα οποία η Εκκλησία έχει κάτι να πη… για την μετανάστευση… Αυτό το τελευταίο ζήτημα είναι κοντά στην καρδιά του Πάπα Φρανγκίσκου και η μεταχείριση των μεταναστών θα είναι στην πρώτη γραμμή της προσωπικής ατζέντας του καρδινάλιου στο Τορίνο. Αρκετοί Ιταλοί θα είναι παρόντες, αν και δεν θα είναι ούτε ένα μέλος της νέας ιταλικής κυβέρνησης. Η συμμετοχή του Pietro Parolin στην συνάντηση της Bilderberg θα αυξήση σίγουρα το διεθνές κύρος του καρδινάλιου…».
Μασωνική διάβρωσις του παπισμού
Έτσι μετά την αλλαγή της στάσης της παπικής εκκλησίας έναντι της μασονίας, του πιο σημαντικού εχθρού της στον δυτικό κόσμο μέχρι την Β Βατικάνιο Σύνοδο, σήμερα καλείται ο υπουργός των εξωτερικών του Βατικανού, επίσημα πια, να συμμετάσχη στις εργασίες της συνεδρίασης της Λέσχης Bilderberg. Πράξη που φανερώνει πόσο έχει διαβρώσει την παπική «εκκλησία» η μασονία. Πράξη που θα πρέπη να μας προβληματίση, διότι δεν είναι απίθανον στο άμεσο μέλλον, κατά ανάλογο τρόπο, να κληθή στην λέσχη και ο Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος να παρουσιάση τους προβληματισμούς του σχετικά με το πρόβλημα της μετανάστευσης και τα περιβαλλοντικά ζητήματα;
Μασωνική διάβρωσις του παπισμού
Έτσι μετά την αλλαγή της στάσης της παπικής εκκλησίας έναντι της μασονίας, του πιο σημαντικού εχθρού της στον δυτικό κόσμο μέχρι την Β Βατικάνιο Σύνοδο, σήμερα καλείται ο υπουργός των εξωτερικών του Βατικανού, επίσημα πια, να συμμετάσχη στις εργασίες της συνεδρίασης της Λέσχης Bilderberg. Πράξη που φανερώνει πόσο έχει διαβρώσει την παπική «εκκλησία» η μασονία. Πράξη που θα πρέπη να μας προβληματίση, διότι δεν είναι απίθανον στο άμεσο μέλλον, κατά ανάλογο τρόπο, να κληθή στην λέσχη και ο Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος να παρουσιάση τους προβληματισμούς του σχετικά με το πρόβλημα της μετανάστευσης και τα περιβαλλοντικά ζητήματα;
Η Λέσχη Μπίλτεμπεργ
κατά της ιταλικής Κυβερνήσεως
κατά της ιταλικής Κυβερνήσεως
• Το θέμα του λαϊκισμού στην φετινή συνάντηση της Bilderberg είχε κεφαλαιώδη θέση στην ατζέντα των θεμάτων προς συζήτηση. Ενώ στον κατάλογο των προσκεκλημένων ήταν παρών ο καρδινάλιος Pietro Parolin, ως αντιπρόσωπος του κράτους του Βατικανού, κανένα μέλος της νέας κυβέρνησης της Ιταλίας δεν είχε προσκληθή, αφού η νέα κυβέρνηση χαρακτηρίζεται για λαϊκισμό, εμμονή στα εθνικά συμφέροντα και αντιμεταναστευτικό προσανατολισμό. Παρατηρούμε ότι οι θρησκευτικοί ηγέτες των διαφόρων χριστιανικών δογμάτων αλλά και οι Πατριάρχες των Ορθοδόξων Εκκλησιών και ειδικότερα ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως εργάζονται συνειδητά για την επίτευξη της παγκοσμιοποίησης με πρωταρχικό γνώμονα την επικράτηση των οικουμενιστικών αξιών. Έτσι το Βατικανό, λόγω της σταθερής προσήλωσής του στις αξίες αυτές και στην παγκοσμιοποίηση, κατά την πρόσφατη εκλογή της νέας κυβέρνησης του πρωθυπουργού Κόντε, ο οποίος μάλιστα είναι και απόφοιτος εκκλησιαστικού κολλεγίου, επέδειξε αμηχανία και ανησυχία, επειδή, σύμφωνα με τον ιστότοπο Capital.gr.
«η Λέγκα (το νέο κυβερνών κόμμα) όχι μόνον έχει αντιμεταναστευτική πολιτική, αλλά και γιατί συνδέεται (παρά το παλαιότερο φλερτ στελεχών της με τον νεοπαγανισμό) προς το παραδοσιακό τμήμα των καθολικών, που κρίνει αυστηρά τα ανοίγματα του Πάπα Φραγκίσκου».
• Άλλα θέματα που συζητήθηκαν κατά τις συνεδριάσεις ήταν και εκείνα της τεχνιτής νοημοσύνης και οι κβαντικοί υπολογισμοί, καταδεικνύοντας ότι η επιστήμη και η τεχνολογία κατέχουν δεσπόζοντα ρόλο στην επίτευξη των σκοπών των παγκοσμιοποιητών. Σε μία εποχή που η επιστήμη και η τεχνολογία έχουν επιτύχει πρωτοφανείς στην ιστορία προόδους, όσον αφορά την ανθρώπινη ευημερία, η εξέλιξη και οι αλλαγές που έχουν συντελεσθή έχουν γίνει με τέτοια ταχύτητα, ώστε υπερβαίνουν τις δυνάμεις εκείνων που δεν διαθέτουν τις σχετικές γνώσεις, για να κατανοηθούν οι συνέπειές τους, τις οποίες τελικά μόνο μία παγκόσμια ελίτ έχει την δυνατότητα να τις κατανοήση.
Η πρόοδος της επιστήμης και της τεχνολογίας έχει προχωρήσει σε τέτοιο βαθμό, ώστε να δίνεται η δυνατότητα να ελεγχθή ακόμα και η ανθρώπινη συνείδηση. Κάτι που σηματοδοτεί την δυνατότητα σε μικρές ομάδες που βρίσκονται στην κορυφή των πολιτικών και οικονομικών δομών να επεμβαίνουν σε τέτοιο βαθμό μέσα στην κοινωνία όχι μόνον στην παρακολούθηση των ανθρώπων, όπου, όπως συμπέρανε μία πρόσφατη έρευνα «το διαδίκτυο έχει καταστήσει την παρακολούθηση ευκολότερη, οικονομικότερη και χρησιμότερη μέθοδο από κάθε άλλη», αλλά και να καθορίζη έως ένα βαθμό την προσωπικότητα του ανθρώπου.
Θέλουν να ελέγξουν τους λαούς,
αλλά δεν θα το επιτύγχουν
Οι άρχοντες του κόσμου τούτου στην προσπάθειά τους να ελέγξουν τους λαούς και τους άρχοντές τους και να επιβάλουν την νέα εποχή, οδήγησαν τους λαούς στην αποχριστιανοποίηση, στον υλισμό, στην ηθική έκπτωση και στην αποστασία από το θέλημα του Θεού, επιβάλλοντας κυβερνήσεις και ηγέτες άθεους, λαοπλάνους, ανήθικους και ανίκανους. Αυτά τα δύο αίτια, η αποστασία και οι ανάξιοι ηγέτες, αποτελούν την κακοδαιμονία των χριστιανικών λαών στην εποχή μας, οι δύο αυτοί παράγοντες λειτουργούν με τέτοιο τρόπο, ώστε ο ένας να προκαλή και να εκτρέφη τον άλλο, ώστε να οδηγηθούν οι κοινωνίες στην ισοπέδωση και στην παραίτηση και να μεγαλώνη το κακό και να εξαπλώνεται. Αυτή είναι άλλωστε και η επιδίωξη του άρχοντος του κόσμου τούτου και των δυνάμεων που τον υπηρετούν. Έτσι η μετάνοια και η τήρηση του νόμου του Θεού είναι ο μόνος δρόμος για την αναχαίτιση του κακού, ώστε να αναδειχθούν άξιοι θρησκευτικοί και πολιτικοί ηγέτες.
«η Λέγκα (το νέο κυβερνών κόμμα) όχι μόνον έχει αντιμεταναστευτική πολιτική, αλλά και γιατί συνδέεται (παρά το παλαιότερο φλερτ στελεχών της με τον νεοπαγανισμό) προς το παραδοσιακό τμήμα των καθολικών, που κρίνει αυστηρά τα ανοίγματα του Πάπα Φραγκίσκου».
• Άλλα θέματα που συζητήθηκαν κατά τις συνεδριάσεις ήταν και εκείνα της τεχνιτής νοημοσύνης και οι κβαντικοί υπολογισμοί, καταδεικνύοντας ότι η επιστήμη και η τεχνολογία κατέχουν δεσπόζοντα ρόλο στην επίτευξη των σκοπών των παγκοσμιοποιητών. Σε μία εποχή που η επιστήμη και η τεχνολογία έχουν επιτύχει πρωτοφανείς στην ιστορία προόδους, όσον αφορά την ανθρώπινη ευημερία, η εξέλιξη και οι αλλαγές που έχουν συντελεσθή έχουν γίνει με τέτοια ταχύτητα, ώστε υπερβαίνουν τις δυνάμεις εκείνων που δεν διαθέτουν τις σχετικές γνώσεις, για να κατανοηθούν οι συνέπειές τους, τις οποίες τελικά μόνο μία παγκόσμια ελίτ έχει την δυνατότητα να τις κατανοήση.
Η πρόοδος της επιστήμης και της τεχνολογίας έχει προχωρήσει σε τέτοιο βαθμό, ώστε να δίνεται η δυνατότητα να ελεγχθή ακόμα και η ανθρώπινη συνείδηση. Κάτι που σηματοδοτεί την δυνατότητα σε μικρές ομάδες που βρίσκονται στην κορυφή των πολιτικών και οικονομικών δομών να επεμβαίνουν σε τέτοιο βαθμό μέσα στην κοινωνία όχι μόνον στην παρακολούθηση των ανθρώπων, όπου, όπως συμπέρανε μία πρόσφατη έρευνα «το διαδίκτυο έχει καταστήσει την παρακολούθηση ευκολότερη, οικονομικότερη και χρησιμότερη μέθοδο από κάθε άλλη», αλλά και να καθορίζη έως ένα βαθμό την προσωπικότητα του ανθρώπου.
Θέλουν να ελέγξουν τους λαούς,
αλλά δεν θα το επιτύγχουν
Οι άρχοντες του κόσμου τούτου στην προσπάθειά τους να ελέγξουν τους λαούς και τους άρχοντές τους και να επιβάλουν την νέα εποχή, οδήγησαν τους λαούς στην αποχριστιανοποίηση, στον υλισμό, στην ηθική έκπτωση και στην αποστασία από το θέλημα του Θεού, επιβάλλοντας κυβερνήσεις και ηγέτες άθεους, λαοπλάνους, ανήθικους και ανίκανους. Αυτά τα δύο αίτια, η αποστασία και οι ανάξιοι ηγέτες, αποτελούν την κακοδαιμονία των χριστιανικών λαών στην εποχή μας, οι δύο αυτοί παράγοντες λειτουργούν με τέτοιο τρόπο, ώστε ο ένας να προκαλή και να εκτρέφη τον άλλο, ώστε να οδηγηθούν οι κοινωνίες στην ισοπέδωση και στην παραίτηση και να μεγαλώνη το κακό και να εξαπλώνεται. Αυτή είναι άλλωστε και η επιδίωξη του άρχοντος του κόσμου τούτου και των δυνάμεων που τον υπηρετούν. Έτσι η μετάνοια και η τήρηση του νόμου του Θεού είναι ο μόνος δρόμος για την αναχαίτιση του κακού, ώστε να αναδειχθούν άξιοι θρησκευτικοί και πολιτικοί ηγέτες.
Αλωνίζουν, διότι οι πολιτικοί
και εκκλησιαστικοί ηγέται προδίδουν
και εκκλησιαστικοί ηγέται προδίδουν
Ο Πατριάρχης Μέγας Φώτιος στην επιστολή του προς τον Βόρι-Μιχαήλ, τον βασιλέα των Βουλγάρων δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην υποχρέωση του πολιτικού ηγέτη να διακρίνεται για το ευσεβές φρόνημά του, τον ευσεβή βίο του αλλά και να εκφράζη ακατάπαυστα την απόλυτη αφοσίωσή του προς τον Θεό. Μάλιστα, φτάνει στο σημείο να τονίση ότι η γαλήνη και η ομαλότητα στην κοινωνική και πολιτική ζωή ενός κράτους συνδέεται εμμέσως με το αδιατάρακτο του ορθού δόγματος και της θεολογικής αλήθειας, που οφείλει να ακολουθή απαρεγκλίτως ο άρχοντας του κράτους.
Αλλά ας δούμε, επίσης, πως περιγράφει τους προσκυνημένους κληρικούς ο Άγιος Ισίδωρος ο Πηλουσιώτης:
» Οι Άρχοντες αυτού του κόσμου, που στην αρχή ταράχτηκαν και τρόμαξαν από το λόγο του Ευαγγελίου και τον τρόπο ζωής που ορίζει και επαγγέλλεται, δεν άργησαν να καταλάβουν, ότι αυτοί που το κηρύττουν σε Ανατολή και Δύση, δεν είναι το κάτι άλλο και έτσι ως ανάξιοι, δεν πρόκειται να αλλάξουν την ζωήν των ανθρώπων σε όλη την οικουμένη, όπως θέλει ο Θεός.
»Σημάδια τρανταχτά ο τύφος, η τρυφή και η απληστία μας, που σαν ξινισμένος αφρός γρήγορα φούσκωσε και ξεχύθηκε σαν κίτρινος εμετός. Οι Άρχοντες αυτού του κόσμου αγαλλόμενοι, μας πέταξαν τα αποφάγια τους με σημαιοστολισμούς, δοξάσματα και τυμπανοκρουσίες όμοιες με τις ειδωλολατρικές.
»Και είπαν οι Άρχοντες αυτού του κόσμου. “Καμμιά ταραχή και καμμιά ανησυχία. Αυτοί είναι σαν εμάς. Λένε, πως άλλου γένους θείου είναι, πως άλλον κόσμο αρετής και αγάπης ευαγγελίζονται. Αλλά αυτοί είναι σαν εμάς. Χειρότεροι από εμάς. Εμείς χορτάτοι και από καταγωγή, ευφραινόμενοι και κυλιόμενοι πορευόμαστε. Αυτοί τσόφλια κι από κατώγια, με χυδαία κλωτσιά σπρωγμένοι στην Ιερωσύνη τα χάνουν οι καψεροί απ’ τα πλούτη και τα δοξάσματα.
…Κανένας φόβος για εμάς τους Αρχόντους. Αυτοί λειώνουν στην ηδονή. Λαχανιάζουν για το χρήμα. Πουλιούνται για μια θέση σε συμπόσιο Αρχόντων. Πορνεύουν και σοδομούν όπως εμείς. Κανένας φόβος. Είναι του χεριού μας. Χαλαρώστε. Μπρος στα αλλοίθωρα μάτια τους βάλτε λίγο χρυσάφι. Δώσε τους μουχλιασμένη πολυτέλεια και ευωχία κι όλα τα ξεπουλάνε και Χριστό και Εκκλησία και παράδεισο ουράνιο. Δικοί μας είναι. Κατάδικοί μας. Όσο για το Ευαγγέλιο και την αιωνία ζωή, αυτά για τους αφελείς και κακομοίρηδες”.
»Άδελφέ μου, την απιστία την δημιουργεί και την συντηρεί το Ιερατείο με την ζωή που κάνει. «Παλαιά οι φιλάρετοι εις ιερωσύνην προήγουντο, νυνί δε οι φυλάργυροι• τότε οι φεύγοντες το πράγμα δια το μέγεθος της αρχής, νυν δε οι επιπηδώντες τω πράγματι δια το μέγεθος της τρυφής• τότε οι ακτημοσύνη εκουσίω εναβρυνόμενοι, νυνί δε οι πλεονεξία εκουσίω χρηματιζόμενοι• τότε οι προ οφθαλμών έχοντες το θείον δικαστήριο, νυνί δε οι μηδέ έννοιαν τούτου έχοντες• τότε οι τύπτεσθαι, νυν δε οι τύπτειν έτοιμοι• και τι δε τα πολλά λέγειν, μεταπεπτωκέναι λοιπόν το αξίωμα, έδοξεν από ιερωσύνης εις τυραννίδα• από ταπεινοφροσύνης εις υπερηφάνειαν• από νηστείας εις τρυφήν, από οικονομίας εις δεσποτείαν• ου γαρ ως οικονόμοι αξιούσιν διοικείν, αλλ’ ως δεσπόται σφετερίζεσθαι». (Ισιδώρου Πηλουσιώτου Επιστ. 5,21).
Αλλά ας δούμε, επίσης, πως περιγράφει τους προσκυνημένους κληρικούς ο Άγιος Ισίδωρος ο Πηλουσιώτης:
» Οι Άρχοντες αυτού του κόσμου, που στην αρχή ταράχτηκαν και τρόμαξαν από το λόγο του Ευαγγελίου και τον τρόπο ζωής που ορίζει και επαγγέλλεται, δεν άργησαν να καταλάβουν, ότι αυτοί που το κηρύττουν σε Ανατολή και Δύση, δεν είναι το κάτι άλλο και έτσι ως ανάξιοι, δεν πρόκειται να αλλάξουν την ζωήν των ανθρώπων σε όλη την οικουμένη, όπως θέλει ο Θεός.
»Σημάδια τρανταχτά ο τύφος, η τρυφή και η απληστία μας, που σαν ξινισμένος αφρός γρήγορα φούσκωσε και ξεχύθηκε σαν κίτρινος εμετός. Οι Άρχοντες αυτού του κόσμου αγαλλόμενοι, μας πέταξαν τα αποφάγια τους με σημαιοστολισμούς, δοξάσματα και τυμπανοκρουσίες όμοιες με τις ειδωλολατρικές.
»Και είπαν οι Άρχοντες αυτού του κόσμου. “Καμμιά ταραχή και καμμιά ανησυχία. Αυτοί είναι σαν εμάς. Λένε, πως άλλου γένους θείου είναι, πως άλλον κόσμο αρετής και αγάπης ευαγγελίζονται. Αλλά αυτοί είναι σαν εμάς. Χειρότεροι από εμάς. Εμείς χορτάτοι και από καταγωγή, ευφραινόμενοι και κυλιόμενοι πορευόμαστε. Αυτοί τσόφλια κι από κατώγια, με χυδαία κλωτσιά σπρωγμένοι στην Ιερωσύνη τα χάνουν οι καψεροί απ’ τα πλούτη και τα δοξάσματα.
…Κανένας φόβος για εμάς τους Αρχόντους. Αυτοί λειώνουν στην ηδονή. Λαχανιάζουν για το χρήμα. Πουλιούνται για μια θέση σε συμπόσιο Αρχόντων. Πορνεύουν και σοδομούν όπως εμείς. Κανένας φόβος. Είναι του χεριού μας. Χαλαρώστε. Μπρος στα αλλοίθωρα μάτια τους βάλτε λίγο χρυσάφι. Δώσε τους μουχλιασμένη πολυτέλεια και ευωχία κι όλα τα ξεπουλάνε και Χριστό και Εκκλησία και παράδεισο ουράνιο. Δικοί μας είναι. Κατάδικοί μας. Όσο για το Ευαγγέλιο και την αιωνία ζωή, αυτά για τους αφελείς και κακομοίρηδες”.
»Άδελφέ μου, την απιστία την δημιουργεί και την συντηρεί το Ιερατείο με την ζωή που κάνει. «Παλαιά οι φιλάρετοι εις ιερωσύνην προήγουντο, νυνί δε οι φυλάργυροι• τότε οι φεύγοντες το πράγμα δια το μέγεθος της αρχής, νυν δε οι επιπηδώντες τω πράγματι δια το μέγεθος της τρυφής• τότε οι ακτημοσύνη εκουσίω εναβρυνόμενοι, νυνί δε οι πλεονεξία εκουσίω χρηματιζόμενοι• τότε οι προ οφθαλμών έχοντες το θείον δικαστήριο, νυνί δε οι μηδέ έννοιαν τούτου έχοντες• τότε οι τύπτεσθαι, νυν δε οι τύπτειν έτοιμοι• και τι δε τα πολλά λέγειν, μεταπεπτωκέναι λοιπόν το αξίωμα, έδοξεν από ιερωσύνης εις τυραννίδα• από ταπεινοφροσύνης εις υπερηφάνειαν• από νηστείας εις τρυφήν, από οικονομίας εις δεσποτείαν• ου γαρ ως οικονόμοι αξιούσιν διοικείν, αλλ’ ως δεσπόται σφετερίζεσθαι». (Ισιδώρου Πηλουσιώτου Επιστ. 5,21).
"O.T"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου