ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ Φανάρι -Βατικανό Προς σύνθεσιν τελικήν ;
1 σχόλιο:
Ανώνυμος
είπε...
Η αποδοχή άμεση ή έμμεση της ψευδοσυνόδου της Κρήτης και των Αποφάσεών της ουσιαστικά έγινε και γίνεται από Συνόδους Αρχιερέων ανά την υφήλιο και ακόμη και από ονομαστά Μοναστήρια, που αποτελούσαν προπύργια Ορθοδοξίας. Και αυτοί ακόμη που διαφωνούν, πλην ελαχίστων, δια της Εκκλησιαστικής Συγκοινωνίας ανέχονται τα όσα έγιναν στην Κρήτη, διότι με την πράξη τους αυτή έμπρακτα διακηρύσσουν, ότι δεν υπήρξε Δογματική παρέκκλιση δηλαδή αποδοχή Αιρέσεως στην " Σύνοδο" της Κρήτης, δηλαδή η ψευδοσύνδος της Κρήτης ήταν ακόμη και γι αυτούς Ορθόδοξη, έτσι τουλάχιστον ομολογούν τα έργα τους. Καμμία Σύνοδος Αρχιερέων Παγκόσμια δεν τολμά να Καταδικάση την "Σύνοδο" της Κρήτης και τις τυχόν ετεροδιδασκαλίες ή καινοτομίες που αποδέχθηκε στις Αποφάσεις της, ούτε την ονομάζει επίσημα Αιρετική Σύνοδο, ούτε ληστρική , ούτε τίθεται καν θέμα του Νομίμου Αναθεματισμού αυτών των ετεροδιδασκαλιών που από πολλές πλευρές δημόσια καταγγέλονται. Τί μένει; Σύμφωνα με την Πανορθόδοξη Σύνοδο του 1848 ο τελευταίος φύλακας της Ορθοδοξίας είναι αυτός ο Λαός ( Ευσεβής Κληρος και Λαός ) ο οποίος αφού οι Αρχιερείς δεν τολμούν και αυτό το δεν τολμούν αναφέρεται προς όλες τις κατευθύνσεις και εκείνων που αποδέχονται την Ψευδοσύνοδο της Κρήτης και εκείνων που την ανέχονται Εκκλησιαστικά δια της διακοινωνίας και εκείνων που δεν συγκοινωνούν, αλλά δεν τολμούν να προχωρήσουν στην επίσημη καταδίκη της, τότε ο Λαός του Θεού έχει άμεσα το δικαίωμα, σύμφωνα με την Πανορθόδοξη Σύνοδο του 1848 να αμυνθεί με κάθε πνευματικό μέσο, όπως είναι η Καταδίκη από αυτόν της Ψευδοσυνόδου, ακόμη και ο Αναθεματισμός τυχόν ετεροδιδασκαλιών ή καινοτομιών που αποδέχθηκε άμεσα ή έμμεσα, φανερά ή συγκεκαλυμμένα, αλλά αληθινα και ουσιαστικά ή παραπάνω Ψευδοσύνοδος
1 σχόλιο:
Η αποδοχή άμεση ή έμμεση της ψευδοσυνόδου της Κρήτης και των Αποφάσεών της ουσιαστικά έγινε και γίνεται από Συνόδους Αρχιερέων ανά την υφήλιο και ακόμη και από ονομαστά Μοναστήρια, που αποτελούσαν προπύργια Ορθοδοξίας. Και αυτοί ακόμη που διαφωνούν, πλην ελαχίστων, δια της Εκκλησιαστικής Συγκοινωνίας ανέχονται τα όσα έγιναν στην Κρήτη, διότι με την πράξη τους αυτή έμπρακτα διακηρύσσουν, ότι δεν υπήρξε Δογματική παρέκκλιση δηλαδή αποδοχή Αιρέσεως στην " Σύνοδο" της Κρήτης, δηλαδή η ψευδοσύνδος της Κρήτης ήταν ακόμη και γι αυτούς Ορθόδοξη, έτσι τουλάχιστον ομολογούν τα έργα τους. Καμμία Σύνοδος Αρχιερέων Παγκόσμια δεν τολμά να Καταδικάση την "Σύνοδο" της Κρήτης και τις τυχόν ετεροδιδασκαλίες ή καινοτομίες που αποδέχθηκε στις Αποφάσεις της, ούτε την ονομάζει επίσημα Αιρετική Σύνοδο, ούτε ληστρική , ούτε τίθεται καν θέμα του Νομίμου Αναθεματισμού αυτών των ετεροδιδασκαλιών που από πολλές πλευρές δημόσια καταγγέλονται. Τί μένει; Σύμφωνα με την Πανορθόδοξη Σύνοδο του 1848 ο τελευταίος φύλακας της Ορθοδοξίας είναι αυτός ο Λαός ( Ευσεβής Κληρος και Λαός ) ο οποίος αφού οι Αρχιερείς δεν τολμούν και αυτό το δεν τολμούν αναφέρεται προς όλες τις κατευθύνσεις και εκείνων που αποδέχονται την Ψευδοσύνοδο της Κρήτης και εκείνων που την ανέχονται Εκκλησιαστικά δια της διακοινωνίας και εκείνων που δεν συγκοινωνούν, αλλά δεν τολμούν να προχωρήσουν στην επίσημη καταδίκη της, τότε ο Λαός του Θεού έχει άμεσα το δικαίωμα, σύμφωνα με την Πανορθόδοξη Σύνοδο του 1848 να αμυνθεί με κάθε πνευματικό μέσο, όπως είναι η Καταδίκη από αυτόν της Ψευδοσυνόδου, ακόμη και ο Αναθεματισμός τυχόν ετεροδιδασκαλιών ή καινοτομιών που αποδέχθηκε άμεσα ή έμμεσα, φανερά ή συγκεκαλυμμένα, αλλά αληθινα και ουσιαστικά ή παραπάνω Ψευδοσύνοδος
Δημοσίευση σχολίου