Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΤΡΙΜΥΘΟΥΝΤΟΣ κ. ΒΑΡΝΑΒΑΣ
ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΦΙΜΩΣΕΙ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ», https://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/08/blog-post_96.html
Ο σεβασμιώτατος Μητροπολίτης κύριος Βαρνάβας είναι εξαιρετικώτατος Επίσκοπος. Ένας άγιος και αγαθός άνθρωπος εν ζωή, εξάπαντος διακριτικός και πνευματικός πατέρας εκατοντάδων ή και χιλιάδων Κυπρίων. Αλλά όμως παρ΄όλα αυτά, δεν συμφωνώ καθόλου, να διακηρύττει, δεξιά και αριστερά, τα ανόητα Βολουδοκυάνεια νάματα και
τραγελαφικά συνθήματα, π.χ. ότι «η Σύνοδος της Κρήτης απέθανε και ετάφη», διότι γνωρίζει αρκετά καλά, ο λίαν αγαπητός μου και πρώην πνευματικός μου πατέρας, ότι μία Ληστρική Σύνοδος, δεν πεθαίνει ούτε θάβετε έτσι απλά, μαγικώς τυχαίως και συμπτωματικώς, με ανούσιες και ιδιοτελείς φλυαρίες, αλλά πεθαίνει και ενταφιάζεται, μέσα από συγκρουσιακούς ή ενίοτε με αιμάτινους και ομολογιακούς Κληρικολαϊκούς αγώνες.
τραγελαφικά συνθήματα, π.χ. ότι «η Σύνοδος της Κρήτης απέθανε και ετάφη», διότι γνωρίζει αρκετά καλά, ο λίαν αγαπητός μου και πρώην πνευματικός μου πατέρας, ότι μία Ληστρική Σύνοδος, δεν πεθαίνει ούτε θάβετε έτσι απλά, μαγικώς τυχαίως και συμπτωματικώς, με ανούσιες και ιδιοτελείς φλυαρίες, αλλά πεθαίνει και ενταφιάζεται, μέσα από συγκρουσιακούς ή ενίοτε με αιμάτινους και ομολογιακούς Κληρικολαϊκούς αγώνες.
Έχει δίκαιο εν μέρει, ότι υφίστατο και μία θετική χρειά στο εν λόγω παρασύνθημα που αστόχως διακηρύττει. Ότι δήθεν απαξιώνει κάπως τη κακοΣύνοδο της Κρήτης. Την απαξιώνει όμως ανεπίσημα, προφορικά, στα κρυφά και στα μουλωχτά. Άραγε δεν έχει το θάρος της γνώμης του; Τι σόϊ Επίσκοπος της Εκκλησίας του Χριστού είναι αυτός, όπου τρέμει και τη σκιά του, στο να διατυπώσει την Αλήθεια του πράγματος; Δηλαδή ο Τριμυθούντος μετά των συν αυτώ ομοφρόνων του, μας διδάσκωσι την αντιχριστιανική χλιαρότητα και την μη αγιοπνευματική δειλία, τη σατανική διγλωσσία, μας νανουρίζει ασεβώς, δυστυχώς, για να είμεθα ευσεβείς-βεβλαμένοι και Χριστιανούληδες «του γλυκού νερού».
Ο σεβασμιώτατος κ. Βαρνάβας, προττάσοντας, την κακόβουλη συνθηματολογία του κακοδόξου Αυτοκεφαλαρχιστή και Παποκαίσαρος Πρωτοπρεσβυτέρου π. Βασιλείου Βολουδάκη, αφήνει όμως, ασαφή και αντιΠαραδοσιακό υπονοούμενο, το οποίο ευκόλως κάποιος απλός ή, απλοϊκός άνθρωπος, να δύναται ευκόλως να το παρεξηγήσει, ενώ ο ίδιος ο μητροπολίτης έχει την άριστη θεολογική κατάρτιση και τις χαρισματικές προϋποθέσεις, μαζί και ένα καλό θεολογικό επιτελείο, ώστε να συγγράψωσι μία μητροπολιτική, εξάπαντος μία αντιαιρετική και αντιρρητική πραγματεία όπου, θα ανασκευάζει και θα αναιρεί, τα κακόδοξα αποφασισθέντα της μοιχοΣυνόδου της Κρήτης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου