Μέσος όρος δεν υπάρχει. Ή πιστεύομεν ή δεν πιστεύομεν.

Εις τα ζητήματα της πίστεως δεν χωρούν ανθρώπινοι συναισθηματισμοί. Αείποτε η Εκκλησία του Χριστού «δια τους λόγους των χειλέων Του εφύλαξεν οδούς σκληράς». Μέσος όρος δεν υπάρχει. Ή πιστεύομεν ή δεν πιστεύομεν. Ή ο από δέκα αιώνων Καθολικισμός περιέπεσεν εις αιρέσεις, οπότε πρέπει να τας αποβάλη και κατόπιν να έλθη προς ένωσιν Δογματικήν και Εκκλησιαστικήν ή δεν έχει αιρέσεις οπότε η Εκκλησία μας πλανάται επί δέκα αιώνας.
Και όχι μόνον δέκα αιώνας, αλλά πλανάται μεθ' όλων των Οικουμενικών Συνόδων και των αγίων Πατέρων, και τα πάντα γίνονται άνω κάτω. Και κατά συνέπειαν πρέπει να διορθώσωμεν Ιερούς Κανόνας, να συμπληρώσωμεν το Σύμβολον της Πίστεως, να διασκευάσωμεν τα λειτουργικά μας βιβλία, να χρίσωμεν με ασβέστη τους τοιχογραφημένους αγίους Πατέρας μας και να καύσωμεν τας φορητάς εικόνας των, αφού επλανήθησαν και πλανούν και ημάς τόσους αιώνας   Πρέπει να παύσωμεν του λοιπού να λέγωμεν εις τας προσευχάς  μας «δι' ευχών των αγίων Πατέρων ημών». Πρέπει να κλαύσωμεν δια τα πλήθη των Ομολογητών, που εμαρτύρησαν ματαίως και προ του σχίσματος και μετά το σχίσμα. Και πρέπει να σβήσωμεν πλέον και την ιεράν κανδήλαν, που καίει ακοίμητα εις την είσοδον του Ναού του Πρωτάτου, επάνω εις τα άγια λείψανα των Αγιορειτών Πατέρων, που εμαρτύρησαν από τους Ενωτικούς του 13ου αιώνος, διότι δεν εδέχθησαν το μνημόσυνον του Πάπα. Εάν δεν είναι αιρετική η παπική Εκκλησία, τότε τα θαύματα των αγίων Ομολογητών της Ορθοδοξίας είναι δαιμονικαί απάται. Εάν δεν είναι οι Λατίνοι αιρετικοί, πρέπει να καύσωμεν όλους τους αντιλατινικούς λόγους του Μ. Φωτίου, του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά, Καβάσιλα, Ιωσήφ Βρυεννίου, Αγίου Μάρκου του Ευγενικού, Γενναδίου του Σχολαρίου και τόσων ιερωτάτων θεολόγων μέχρι του Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου, ως και τας Συνοδικάς αποφάσεις. Τότε τι χρειάζονται το «Πηδάλιον», το «Ωρολόγιον», το «Τριώδιον»; Να τα ρίψωμεν εις το πυρ και να ομολογήσωμεν ότι επλανήθημεν! 

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ποιός τα λέει αυτά;

Silver είπε...

Δεν είναι έτσι;

Αυτή είναι η αλήθεια!


Είναι από τα Αθωνικά άνθη του μακαριστού Μοναχού Θεόκλητου Διονυσιάτου.

Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος

Ανώνυμος είπε...

Αυτή είναι η αλήθεια;

Υποθετικό το ερώτημα, με αλληγορία.
Αλλά για πες μου, αν στεκόμαστε στη λάθος πλευρά από που συμπεραίνεται;
Μήπως επειδή χάθηκε ή καλύτερα υποδουλωθηκε η πνευματική εστία μας;
Μα συνέβη και στους υπό το Νόμο ισραηλίτες ,υποδουλώθηκαν 400 χρόνια στο βασίλειο του Ναβουχοδονόσορα.
Η Εκκλησία πάντα θα καταδιώκεται, καθώς και οι πιστοί. Αν εμένα διώκουν είπε ο Χριστός κι εσάς θα διώξουν. Ποιός απόστολος εκτός του Ιωάννη πέθανε φυσιολογικά; Όλοι διώχθηκαν, όλοι έχασαν τη ζωή τους με βίαιο θάνατο. Η ορθόδοξη πίστη μετράει εκατομμύρια μάρτυρες. Για πες μου, μήπως ο Χριστός ζούσε στη χλιδή ή είπε πορευτείτε μαθητές μου σε όλα τα έθνη ζώντας χλιδάτα, με τράπεζες, καταθέσεις, κρατώντας σκήπτρα εξουσίας ή έδωσε παράδειγμα πλένοντας ο ίδιος τα πόδια των μαθητών λέγοντας του αυτό να το κάνετε σε ανάμνηση μου, ότι εγώ αν και είμαι Κύριος,και κυρίαρχος όλων έγινα άνθρωπος, ταπεινώθηκα και μιμηθείτε με.
Ποιά η σχέση του Χριστού με όλα αυτά, και γιατί σε κάποιον άθλιο χωρίς κανένα έργο και σχέση με το Θεό έδειξε και πήρε μια ελάχιστη,ελαχιστότατη γεύση τι πάει να πει χαρά και αγάπη,τόση που δεν την άντεχε ; Μη πλανάσθε, πιστεύετε, μην χάνετε τη πίστη σας, στέκεστε στη πέτρα, μόνο μη χωρίζετε και μη σχίζετε τον άρραφο χιτώνα του Χριστού. Όσοι είναι του Χριστού αντιστέκονται, είναι ένα σώμα και αγωνίζονται κάθε μέρα στα βέλη του πονηρού που μας πολεμάει.

Ανώνυμος είπε...


Τότε οι οικουμενικές σύνοδοι γιατί αναθεμάτισαν τους αιρετικούς και δεν εμειναν
«μέσα» στην εκκλησία να πολεμήσουν;

Διωγμός αυτό σημαίνει: κόβεις επειδή είσαι ορθόδοξος και καταδιώκεσαι απο τους προσκυνημένους της αιρετικής πλέον εκκλησίας.
Αλλο η Π.Δ. και άλλο η Ν.Δ. διαφορετικά να πράξουμε το οφθαλμόν αντι οφθαλμού κ.ο.κ.
Ο καινούργιος εκκλησιαστικός νόμος υπάρχει στις 7 οικουμενικές και αρκετές τοπικές που επικυρώθηκαν ως διδασκαλία της εκκλησίας.

Απο αιρετικό κόβεις, αλλιως θα πας μαζί του στην κόλαση._