Αμφιβάλλω αν ο κ. Νούνης καταλαβαίνει αυτά που γράφει. Ο ευλογημένος δέν
καταλαβαίνει καί τόν προβληματισμό, που του θέτουν άλλοι, όπως ο γράφων, γιά τό
αν είναι σωστή (ακριβής ή ορθή) η διάκριση που κάνει, γράφοντας "άλλο η
διακοπή μνημόνευσης καί άλλο η διακοπή κοινωνίας". Καί αυτό, γιά να
δικαιολογήσει τήν εντός εκκλησίας Αποτείχιση, όπου οι μνημονευτές θα
διακρίνονται : α) σέ μή κοινωνούς (μέ αιρετικό) αλλά μνημονεύοντες (αιρετικό),
β) σέ μή μνημονεύοντες (αιρετικό) αλλά κοινωνούς (μέ αιρετικό) καί γ) σέ
κοινωνούς (μέ αιρετικό) αλλά καί μνημονευτές αιρετικού ή αιρετικών. Ίσως καί
αλλοθρήσκων.
Τί γίνεται εδώ πέρα ; Τί εκκλησία είναι αυτή ; Δύο ταχυτήτων ή μάλλον περισσοτέρων, μετά τά "άγια Κοράνια" καί τήν κοινή (ιουδαιοχριστιανική !) βίβλο καί παράδοση που αποκτήσαμε ; Μάς πισωγύρισαν (οι προοδευτικοί !) στόν αρχαϊκό Ιουδαϊσμό χωρίς νά μας ρωτήσουν καί δέν τό πήραμε είδηση ; Μέγας είσαι Κύριε !
Τί γίνεται εδώ πέρα ; Τί εκκλησία είναι αυτή ; Δύο ταχυτήτων ή μάλλον περισσοτέρων, μετά τά "άγια Κοράνια" καί τήν κοινή (ιουδαιοχριστιανική !) βίβλο καί παράδοση που αποκτήσαμε ; Μάς πισωγύρισαν (οι προοδευτικοί !) στόν αρχαϊκό Ιουδαϊσμό χωρίς νά μας ρωτήσουν καί δέν τό πήραμε είδηση ; Μέγας είσαι Κύριε !
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου