Misha:
Noμίζω
πως ήμουν σαφέστατος στις απαντήσεις που έδωσα...
πιο σαφής δε θα μπορούσα να γίνω..εξάλλου οι δημιουργοί αυτού του φόρουμ έχουν δει εδώ και καιρό τη γνώμη μου τόσο για τον θεήλατο Αθηναγόρα όσο και για τον νυν προκαθήμενο του Φαναρίου....
η στάση μου φιλε Κοσμά παραμένει αυτή που παρέλαβα από τους αγίους γεροντάδες...δηλαδή: "το έσχατον όριο είναι η διακοπή μνημοσύνου" , ούτε μνημόνευση άλλου επισκόπου, ούτε διακοπή κοινωνίας με όσους μνημονεύουν τον υπό κρίση επίσκοπο, ούτε πολύ περισσότερου δημιουργία παρασυναγωγής....
η δυσκολία που παρατηρείς είναι πράγματι υπαρκτή...γιατί δεν θέλω να συνυπάρχω με λατινοφρόνες και πολύ περισσότερο δεν θέλω αυτοί να παρουσιάζονται ως "ποιμένες" μου....
μήπως όμως ανάλογα φαινόμενα δεν υπήρξαν στην εκκλησιαστική ιστορία;;; θα έλεγα δεκάδες, αν όχι εκατοντάδες.....
ο καθείς μας πράττει με γνώμονα τη συνείδησή του και μ εργαλείο την διάκριση, όση έχει δώσει στον καθένα μας ο καλός Θεός....
μένω στη γραμμή του π. Ιουστίνου Πόποβιτς, του π. Ιωννου Ρωμανιδη,του π.΄Επιφανίου, του παπα - Εφραίμ και του π. Παϊσίου, του π. Γεωργίου Μεταλληνού, του π. Θεοδώρου Ζήση και του π. Γεωργίου Καψάνη οι οποίοι νομίζω πως απηχούν την σώζουσα Παράδοση της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας...
εύχομαι να σωθούν όλοι οι άνθρωποι, δίχως καμμία εξαίρεση... κι εύχομαι σύντομα οι ορθόδοξοι των 9 Οικουμενικών Συνόδων να βρούμε τους ταπεινούς ηγέτες που θα βάλουν στην άκρη τα προσωπικά μικροσυμφεροντάκια τους και θα μας ενώσουν...
πιο σαφής δε θα μπορούσα να γίνω..εξάλλου οι δημιουργοί αυτού του φόρουμ έχουν δει εδώ και καιρό τη γνώμη μου τόσο για τον θεήλατο Αθηναγόρα όσο και για τον νυν προκαθήμενο του Φαναρίου....
η στάση μου φιλε Κοσμά παραμένει αυτή που παρέλαβα από τους αγίους γεροντάδες...δηλαδή: "το έσχατον όριο είναι η διακοπή μνημοσύνου" , ούτε μνημόνευση άλλου επισκόπου, ούτε διακοπή κοινωνίας με όσους μνημονεύουν τον υπό κρίση επίσκοπο, ούτε πολύ περισσότερου δημιουργία παρασυναγωγής....
η δυσκολία που παρατηρείς είναι πράγματι υπαρκτή...γιατί δεν θέλω να συνυπάρχω με λατινοφρόνες και πολύ περισσότερο δεν θέλω αυτοί να παρουσιάζονται ως "ποιμένες" μου....
μήπως όμως ανάλογα φαινόμενα δεν υπήρξαν στην εκκλησιαστική ιστορία;;; θα έλεγα δεκάδες, αν όχι εκατοντάδες.....
ο καθείς μας πράττει με γνώμονα τη συνείδησή του και μ εργαλείο την διάκριση, όση έχει δώσει στον καθένα μας ο καλός Θεός....
μένω στη γραμμή του π. Ιουστίνου Πόποβιτς, του π. Ιωννου Ρωμανιδη,του π.΄Επιφανίου, του παπα - Εφραίμ και του π. Παϊσίου, του π. Γεωργίου Μεταλληνού, του π. Θεοδώρου Ζήση και του π. Γεωργίου Καψάνη οι οποίοι νομίζω πως απηχούν την σώζουσα Παράδοση της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας...
εύχομαι να σωθούν όλοι οι άνθρωποι, δίχως καμμία εξαίρεση... κι εύχομαι σύντομα οι ορθόδοξοι των 9 Οικουμενικών Συνόδων να βρούμε τους ταπεινούς ηγέτες που θα βάλουν στην άκρη τα προσωπικά μικροσυμφεροντάκια τους και θα μας ενώσουν...
29 σχόλια:
Mε εξαίρεση τον Ιουστίνο Πόποβιτς, που αποτειχίστηκε οι υπόλοιποι που αναφέρεις είναι γρανάζια του συστήματος της ΜΗ αποτείχισης, και μιλάμε εκ του αποτελέσματος.
+Ι.Γ.Ζ.
» Αναζητούν τα …ίχνη του λέοντος, όχι τον λέοντα»!
«Λέοντός τις κυνηγός ίχνη επεζήτει• δρυτόμον δε ερωτήσας ει είδεν ίχνη λέοντος και πού κοιτάζει, έφη• «Και αυτόν τον λέοντά σοι ήδη δείξω». Ο δε ωχριάσας εκ του φόβου και τους οδόντας συγκρούων είπεν: «Ίχνη μόνα ζητώ, ουχί αυτόν τον λέοντα»».
Δηλαδή τα παραπάνω ονόματα των «αντιοικουμενιστών» αλλά και των ΓΟΧ που μιλούν για οικουμενιστές αλλά ποτέ δεν τους ονοματίζουν.
Δειλοί Θεομπαίχτες και Δίγλωσσοι όπως τα φίδια.
ΑΠΟ ΠΟΤΕ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΠΟΔΕΧΘΙΚΕ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ?? ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣΣ?
+Ι.Γ.Ζ.
Επίσημα απο το 1948 καθώς υπέγραψαν και μάλιστα ως Ιδρυτικό μέλος
τότε από τότε είναι στην αίρεση του οικουμενισμού ,και όσοι τους ακολουθούν είτε εν γνώση ειτε εν αγνοία αιρετικοί.
Αυτή είναι η αλήθεια,
αλλά επειδή η αλήθεια τους δεν βολεύει... προσπαθούν να αποδείξουν με "θεολογικές" σοφιστείες ότι το μαύρο ασπρίζει αν το δεις καλύτερα.
Αυτή είναι όλη η ιστορία.
Και μετά απο το Κολυμπάρι πάλι τα ίδια λένε... περιμένουν και τώρα μια άλλη Σύνοδο να καταδικάσει την Πανορθόδοξο της Κρήτης.
Κατάντησαν γελοίοι.
είναι πολύ δύσκολο να παραδεχθή κάποιος ότι ανήκει σε αίρεση και ότι στερείται αγίων μυστηρίων και χάριτος ! ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΚΑΙ ΦΩΤΗΣΗ ΘΕΟΥ!
Στο Κολυμπάρι υπέγραψαν αιρέσεις, Ναι Η Οχι;
Εαν υπέγραψαν Ορθοδοξία, τότε προς τι οι αποτειχίσεις;
Ομως υπέγραψαν αιρέσεις, και ισχύουν τα διατεταγμένα, δηλαδή άκυρα μυστήρια
Οποιος υπέγραψε αίρεση δεν χρειάζεται καμία Σύνοδο να τον καταδικάσει, καταδικάστηκε αυτεπάγγελτα και μάλιστα με την υπογραφή του.
αλλά και τι να κάνουν όσοι καταλαβαίνουν ότι ανήκουν σε μιά εκπεσούσα εκκλησία ! πού να πάνε ?? υπάρχουν σήμερα πάνω από 15 σύνοδοι που διακυρήσουν ότι αυτοί είναι η Εκκλησία του Χριστού !
Θα ξεκινήσω με το που να μην πάνε:
Οι παρατάξεις δεν είναι εκκλησίες επειδή το Πιστευω γράφει για Μια Εκκλησία.
Οι παρατάξεις δημιουργήθηκαν απο την σημερινή Σύνοδο Καλλινίκου.
Οπότε τις διαγράφουμε ως σχίσματα.
Η σημερινή Σύνοδος του Καλλινίκου κατάντησε μια αιρετική νεοημερολογίτικη κατάσταση, μη σου πω και Νεοταξίτικη.
Καταλήγουμε στους αποτειχισμένους Παπάδες απο Νεο και Παλαιό.
Θέλει προσοχή όμως,
ποιός είναι αυτός ο αποτειχισμένος, τι πίστι έχει, αν είναι καθαιρεμένος για ηθικά κλπ
το ιστολόγιο ο παιδαγωγός έχει μια λίστα με αποτειχισμένους Ιερείς ( ρίξε μια ματιά ρώτα και ότι απορία έχεις, και θα την βρεις την άκρη)
"Καταλήγουμε στους αποτειχισμένους Παπάδες απο Νεο και Παλαιό. "
Αυτοί οι ιερείς που έκαναν αποτείχιση από ποια Εκκλησία πήραν την Χάρη της Ιερωσύνης;
Η Εκκλησία που προήλθαν ήταν και ταμειούχος Χάριτος και αιρετική;
Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος (ο μικρός )
η ακρίβεια τελείωσε εδω και αιώνες
η μετάνοια και η αποκήρυξη της αίρεσης είναι και η αποκατάσταση του νεοημερολογίτη
υπάρχει ορθόδοξη εκκλησία να αποκαταστήσει τους αποτειχισμένους;
για τους ΓΟΧ έγραψα την γνώμη μου
εαν υπάρχει ας απευθυνθείτε εκεί
πολύ εύστοχη η ερώτηση του Ο/Η Silver είπε.., θα περιμένω μια τεκμηριωμένη απάντηση απο τον αγαπητό Ανώνυμος .
Ανώνυμος> Ο/Η Ανώνυμος είπε...υπάρχει ορθόδοξη εκκλησία να αποκαταστήσει τους αποτειχισμένους; Τι λές ανθρωπε μου ?? δεν υπάρχει σημερα ορθοδοξος εκκλησια ?? διαψευδης το- η εκκλησια θα υπαρχει εως συντελειας του αιωνος ? δηλαδη δεν υπαρχει αποστολικη διαδοχη? δηλαδη ο καθε ενας που θα ομολογει ορθοδοξα και θα φοραει ρασα γινεται αυτοματα και ιερευς του υψιστου? μαλλον δεν τα λεγει καλα ο αγαπητος ανωνυμος!αυτες ειναι προτεσταντικες θεωριες!
Διαστρεβλώνεις αυτα που έγραψα 100%
θα το κάνω λιανά:
Ο αγιος Μαξιμος ήταν Μοναχος και ηταν ο μοναδικος ορθοδοξος στην ανατολικη Εκκλησια για καμια 60αρια χρόνια. Λοιπον που ηταν οι ορθόδοξοι επίσκοποι;
Ολα τα Πατριαρχεία και οι επισκοποι στην αιρεση ηταν
Εκκλησία δεν σημαινει συνοδεια επισκόπων όπως το έχετε καταλάβει όλοι σας.
Εκκλησία σημαίνει αυτοί που κρατούν την αλήθεια, απόδειξη ο αγιος Μαξιμος και οι δυο καλόγεροι που ειχε ως υποτακτικους .
Δηλαδη για μισο αιωνα Εκκλησια ήταν 3 Μοναχοι.
Εκκλησία μπορεί να είναι και ενας επίσκοπος στην άλλη άκρη της γης.
Γραφει πουθενα οτι πρεπει να ειναι υποχρεωτικά Ελληνας;
Οι εικονομάχοι επίσκοποι όταν μετανόησαν εγιναν δεκτοι ως επίσκοποι επειδή πολυ απλά δεν υπήρχε άλλη ορθόδοξη εκκλησία με ανόθευτο αποστολικη διαδοχή, και ετσι η μετάνοια τους ήταν και η αποκατάστασή τους
Το ίδιο εγινε και άλλες φορες όπως με τους Αρειανούς τον 4ο αιωνα, επειδή το 99% είχαν βαπτιστεί και χειροτονηθει απο Αρειανους... εγιναν δεκτοι χωρις να τους βαπτισουν και να τους χειροτονήσουν
Αυτα τα λεει ο Θεοδωρος ο Στουδιτης και οχι εγω
Αυτο λεργεται οικονομια της εκκλησιας οταν τα πραγματα εχουν φθασει στο δι ευχών ( οπως σήμερα )
Για να τελειωνουμε
Ας πούμε οτι κοβουν δυο Παπάδες απο τον οικουμενισμό του Νεου.
Ποια είναι η ορθόδοξη εκκλησία για να τους αποκαταστήσει;
Τα σχίσματα στο παλαιο δεν ειναι εκκλησίες αλλά σκοτάδι
και η εκκλησία των ΓΟΧ που έχει αποστολικη διαδοχη απο Ρωσους, εχει λοξοδρομήσει πνευματικά σε σημειο που δεν φαντάζεσαι.
Δηλαδή είναι συγκεκαλυμενα οικουμενιστες για να σου λυσω την απορια.
Γι' αυτό Η αποτείχιση είναι σήμερα ο ασφαλής δρόμος
Και να μην γράφεις πράγματα που δεν ειπα, οπως: ο κάθε ενας που θα βαζει ράσα μόνος του και θα αυτοχειροτονείται Ιερεας. Για δείξε μου που εγραψα εγω αυτες τις βλακείες;
Το ακριβώς αντίθετο εγραψα,και το αντιγραφω παλι να το ξαναδιαβασεις
Προτείνω την λύση της αποτείχισης και γραφω,
Θέλει προσοχή,
ποιός είναι αυτός ο αποτειχισμένος, τι πίστι έχει, αν είναι καθαιρεμένος για ηθικά κλπ
το ιστολόγιο ο παιδαγωγός έχει μια λίστα με αποτειχισμένους Ιερείς ( ρίξε μια ματιά ρώτα και ότι απορία έχεις, και θα την βρεις την άκρη)
Οπως διαβασες προτεινουμε τσεκαρισμενες λυσεις
Προσεχε λοιπον τι γραφεις
Για να σε βγάλω απο τον κόπο να ψάχνεις
Αποτειχισμένοι απο το Νεο που εννόησαν και ακολουθούν το παλαιό εορτολογιο
Π. Γεώργιος Αγγελακάκης - Θεσσαλονίκη
Π. Σταύρος Βάιος - Λαμία
και Π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς στις ίδιες περιοχές ο οποιος συνεχιζει να ακολουθει το Νεο εορτολογιο
Οι εξελίξεις τρεχουν και οι αποτειχίσεις συνεχιζονται απο το αγιον ορος, αυτο σημαινει περισσοτερες επιλογες οπως η Ρουμανικη σκητη που εχει κληρικους
υπαρχει και το εσφιγμενου
καλη φώτιση σε όλους
ο επίσκοπος Ατρέμιος της Σερβίας καταδίκασε τον οικουμενισμό και τους συνεπισκόπους του οικουμενιστές.
Αποτειχιστικε και συνεχίζει μόνος του στην Σερβία.
Ηταν χειροτονημένος απο οικουμενιστές.
Δηλαδή πρεπει να χειροτονηθεί αν πάρουμε τους κανόνες τοις μετρητοίς
Ποια ορθόδοξη τοπική εκκλησία του απεκατέστησε την αρχιεροσύνη;
Καμία αφου όλες οι επίσημες εκκλησιες του κόσμου είναι οικουμενιστες.
Η ομολογία του λοιπον έγινε και η αποκατάστασή του.
Αυτό όμως δεν είναι δυνατόν να συμβεί με ήδη αναθεμετισμένους αιρετικους απο οικουμενική σύνοδο, οτι ομολογια και να κάνουν ( παπικους μονοφυσιτες κλπ)
Η οικονομια εχει ορια
προς ανωνυμο > μαλλον δεν καταλαβες τι σου εγραψα , στην περιπτωση του αγιου μαξιμου και της 6ης οικουμενικης συνοδου , οπως και στην 7η οικουμενικη συνοδο ,υπηρχαν επισκοποι οι οποιοι ηταν χειροτονημενοι απο ορθοδοξους επισκοπους , αυτοι λοιπον οταν μετανοησαν με εναν λιβελο ομολογια επεστρεψαν στην ορθοδοξο εκκλησια , στην εβδομη οικουμενικη υπηρχαν στην παγκοσμια ορθοδοξια ,επισκοποι ορθοδοξοι , οι οποιοι αποκατεστησαν τους επιστρεφοντας πρωην αιρετικους επισκοπους , σημερα ομως γενατε το ερωτημα υπαρχει εστω και ενας παγκοσμια ορθοδοξος επισκοπος χειροτονημενος απο ορθοδοξο? δι'αυτο εθεσα στην αρχη το ερωτημα , λετε οτι η εκκλησια της ελλαδος και τα πατρειαρχεια λογο του οικουμενισμου εχουν καταντηση αιρετικα , δι'αυτο και πολλοι ιερεις αποτειχιζονται απο αυτους , ερωτω λοιπον δια μια ακομη φορα ,ΑΠΟ ΠΟΤΕ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΤΕΣΤΗ ΑΙΡΕΤΙΚΗ? υπαρχουν σημερα επισκοποι οι οποιοι ελκουν την χειροτονια τους και την αποστολικη διαδοχη απο ορθοδοξους επισκοπους? ΔΙΟΤΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΕ ΧΩΡΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΝΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΗΝ ΙΕΡΟΣΥΝΗ , ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΑ ΣΥΝΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ Β'ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑ , ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΛΑΪΚΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΡΑΤΕΥΟΜΕΝΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΤΕΛΕΙΩΝΗ ΤΗΝ ΕΠΙ ΓΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑ ΤΗΣ Β'ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ , πιστευω ότι έγινα κατανοητός . απαντησατε μου λοιπον σας παρακαλω ,ΑΠΟ ΠΟΤΕ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΤΕΣΤΗΣΑΝ ΑΙΡΕΣΗ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ !
Συνεχεια του προηγουμενου σχολιου , ενας επισκοπος που εχει πεσει σε αιρεση χανει εκτος απο την αποστολικη πιστη ,και την αποστολικη διαδοχη ! οποιους λοιπόν χειροτονηση αυτός , ειναι ακυρες και ανύπαρκτες οι χειροτονίες τους , για να γινουν εγκυρες πρεπει εκτος απο τα κανονικα <> που πρεπει να εχει καποιος κληρικος ,να υπάρχει ορθοδοξος επίσκοπος να αναγνωρισει επικηρωσει την χειροτονια τους αφου πρωτα καταδικασουν δια λιβελου την πρωτερα τους αιρεση !
Αποστολικός ΞΕ’
Εί της κληρικός η Λαικός εισέλθοι εις συναγωγήν Ιουδαίων η αιρετικών προσεύξασθαι και καθαιρείσθω και αφοριζέσθω ( ο βαρθολομαιος πόσες φορες εχει εορτάσει μεσα σε συναγωγες; Δες και βίντεο στην αμερικάνικη συναγωγή)
«Τοῖς κοινωνοῦσιν ἐν γνώσει [τοῖς αἱρετικοῖς] ἀνάθεμα». Ζ΄ Οἰκουμενικῆ Σύνοδος
Η κρατούσα εκκλησία είναι κεκριμένη επειδή αντιστρατεύεται τις Οικουμενικές αποφάσεις και επισύρει τα Αναθέματα των Οικουμενικών συνόδων επάνω της επειδή αναγνώρισε ως ορθόδοξες εκκλησιες τους αναθεματισμενους Μονοφυσιτες και εχουν πνευματική επικοινωνία με όλο το ΠΣΕ
Ο Βαρθολομαιος
1. Πιστεύει καὶ κηρύττει τὶς ἰδέες τοῦ Ἀντίχριστου Οἰκουμενισμοῦ: «Ὅλες οἱ θρησκεῖες εἶναι ὁδοὶ σωτηρίας».[1] Ἡ μεγαλύτερη ὕβρις ὅλων τῶν ἐποχῶν ἐναντίον τοῦ Χριστοῦ. Μόνο ἕνας διάβολος θὰ μποροῦσε νὰ ὑποστηρίξει τέτοια πράγματα. Καὶ ὅμως οἱ ἐπίσκοποι καὶ ἱερεῖς προσκυνᾶτε αὐτὸν τὸν ἄνθρωπο!
2. Πιστεύει καὶ κηρύττει ὅτι τὸ Κοράνιο (καὶ οἱ Γραφὲς τῶν ἄλλων θρησκειῶν) εἶναι «ἴσο μὲ τὴν Ἁγία Γραφὴ καὶ ἱερὸ ὅπως αὐτή»[2] καὶ ὅτι οἱ Μουσουλμάνοι μποροῦν νὰ πᾶνε στὸν παράδεισο χωρὶς νὰ πιστεύουν στὸν Χριστό.[3]
3. Πιστεύει καὶ κηρύττει ὅτι πολλὲς ἐντολὲς τοῦ Θεοῦ εἶναιπροσωρινές, [4] διαφωνώντας ἀκόμα καί μέ τον Κύριο!
4. Ὀνομάζει «εὐλογημένη» καὶ τιμᾷ τὴν Συναγωγὴ τῶν Ἑβραίων, ἐκεῖ ποὺ ὑβρίζεται ὁ Χριστὸς καὶ ἡ Θεοτόκος.[5]
5. Πιστεύει καὶ κηρύττει τὴν βασικὴ ἀρχὴ τῆς Μασονίας ὅτι δηλαδή: «ἕκαστος νὰ λατρεύῃ τὸν Ἕνα Θεὸν ὡς [=ὅπως] προτιμᾷ…». «Ὁ Θεὸς εὐαρεστεῖται εἰς τὴν εἰρηνικὴν συμβίωσιν τῶν ἀνθρώπων καὶ μάλιστα, αὐτῶν οἱ ὁποῖοι Τὸν λατρεύουν ἀνεξαρτήτως τῶν διαφορῶν, αἱ ὁποῖαι ὑπάρχουν εἰς τὴν πίστιν μεταξὺ τῶν τριῶν μεγάλων μονοθεϊστικῶν θρησκειῶν».[6]
6. Ἐπιδιώκει τὴν κατάργηση ἢ τροποποίηση πλειάδας Ἱερῶν Κανόνων, κάτι, ποὺ γιὰ τὴν Ὀρθοδοξία, εἶναι γνώρισμα αἱρετικοῦ ἀνθρώπου.[7] Ὀνομάζει τοὺς Ἱ. Κανόνες: «Τείχη τοῦ αἴσχους».[8]
7. Πιστεύει καὶ κηρύττει -σὲ ἀντίθεση μὲ δεκάδες Συνόδους καὶ ἑκατοντάδες Ἁγίους- ὅτι ἡ Ρωμαϊκή «ἐκκλησία» εἶναι κανονική, τὰ μυστήριά της ἔγκυρα καὶ ὁ Πάπας κανονικὸς Ἐπίσκοπος. Τὸ 1995 συνυπέγραψε μὲ τὸν Πάπα «ΚΟΙΝΗΝ ΜΑΡΤΥΡΙΑΝ ΠΙΣΤΕΩΣ». Το 2011 δηλώνει σε σπουδαστές παπικού πανεπιστημίου. Κατήχησε μάλιστα και τὴν νεολαία ὑπὲρ τοῦ Πάπα. «Ὁ Οἰκ. Πατριάρχης κ. Βαρθολομαῖος δέχτηκε ἐπίσκεψη ὁμάδας φοιτητῶν τοῦ Ποντιφικοῦ Ἰνστιτούτου Sant Apollinare. Ἀναφερόμενος στοὺς φοιτητὲς τοὺς εἶπε: «Ἀκολουθῆστε τὸν Πάπα. Ὁ Πάπας Βενέδικτος ὁ ΙΣΤ΄ εἶναι ἕνας μεγάλος θεολόγος ποὺ κάνει καλὸ σὲ ὅλες τὶς Ἐκκλησίες. Ἀκολουθῆστε τον μὲ ἀγάπη καὶ συμπάθεια». [9]
8. Συμπροσευχήθηκε μὲ Προτεστάντες ποὺ εἶναι διαστρεβλωτὲς τῆς διδασκαλίας τοῦ Ἰησοῦ, ὑβριστὲς τῆς Θεοτόκου, περιφρονητὲς τῶν Ἁγίων μυστηρίων τῆς Ἐκκλησίας καὶ ὡς Eἰκονομάχοι, βρίσκονται ὑπὸ τὸν ἀναθεματισμὸ τῆς 7ης Οἰκουμενικῆς Συνόδου. Κάνει ἀποδεκτὸ τὸ βάπτισμα τῶν Προτεσταντῶν (Λουθηρανῶν).[10]
9. Τὸν Νοέμβριο τοῦ 1993 προέβη σὲ ἄρση τῶν ἀναθεμάτων ἀνάμεσα στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία καὶ στὴν αἵρεση τῶν Μονοφυσιτῶν. Ἡ κάθε πλευρὰ ἀναγνώρισε τὴν ἄλλη ὡς Ὀρθόδοξη. Τὶς καταδίκες καὶ τὰ ἀναθέματα τῆς 4ης Οἰκουμενικῆς πρὸς τοὺς Μονοφυσίτες (ποὺ τὰ ἐπανέλαβαν οἱ ἑπόμενες Σύνοδοι) τὰ ὀνομάζει «παρεξηγήσεις τοῦ παρελθόντος ποὺ ἔχουν ξεπεραστεῖ» ἀφοῦ «δὲν ὑπάρχει θεολογία ποὺ μᾶς χωρίζει»![11]
10. Ἀναγνωρίζει τὶς χειροτονίες τῶν Ἀγγλικανῶν.[12]
11. Τὸ 1991 στὸ Μπάλαμαντ τοῦ Λιβάνου ἀποδέχτηκε τὰ μυστήριά των καθὼς καὶ τὴν Οὐνία…».[13]
12. Στὸ συνέδριο τοῦ Π.Σ.Ε., τὸ 2006, στὸ Porto Alegre, ἀποδέχτηκε τὴν κοινὴ δήλωση μὲ τοὺς Προτεστάντες, ὅτι δὲν ὑπάρχει μόνο Μία Ἐκκλησία, ἀλλὰ ὅτι οἱ 348 ἐκκλησίες -μέλη τοῦ ΠΣΕ- εἶναι γνήσιες ἐκκλησίες. Μία δὲ ἀπὸ αὐτὲς εἶναι καὶ ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία! Οἱ ποικίλες αἱρετικὲς διδασκαλίες τῶν Προτεσταντῶν θεωροῦνται ὡς διαφορετικοὶ τρόποι ἐκφράσεως τῆς ἰδίας πίστεως καὶ ὡς ποικιλία τῶν χαρισμάτων τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Δεχόμενοι ἔτσι ὅτι τελικὰ δὲν ὑπάρχουν αἱρέσεις!! «Αὐτὲς οἱ ἐκκλησίες καλοῦνται νὰ συμβαδίζουν ἀκόμη καὶ ὅταν διαφωνοῦν».[14]
13. Μὲ τὰ παραπάνω δεδομένα ἀρνεῖται τέσσερα ἄρθρα τοῦ Συμβόλου τῆς Πίστεως.
14. Εἶναι Ἁγιομάχος καὶ Πατρομάχος. Εἶπε: «Οἱ κληροδοτήσαντες εἰς ἡμᾶς τὴν διάσπασιν [τὸ Σχίσμα] προπάτορες ἡμῶν ὑπῆρξαν ἀτυχῆ θύματα τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως καὶ εὑρίσκονται ἤδη εἰς χεῖρας τοῦ δικαιοκρίτου Θεοῦ. Αἰτούμεθα ὑπὲρ αὐτῶν τὸ ἔλεος τοῦ Θεοῦ, ἀλλὰ ὀφείλομεν ἐνώπιον Αὐτοῦ ὅπως ἐπανορθώσωμεν τὰ σφάλματα ἐκείνων»!!![15] Εἶναι ἀπροκάλυπτα ἁγιομάχος. Αὐτὸς ὅμως ποὺ βλασφημεῖ τοὺς Ἁγίους εἶναι ἀντίχριστος.[16]
15. Δηλώνει ὅτι εἶναι: «Eὐλογημένη» ἡ Συναγωγὴ τῶν Ἑβραίων. Γιὰ τὸν ἱερὸ Χρυσόστομο βεβαίως ἡ Συναγωγὴ «εἶναι χῶρος δαιμονίων ποὺ συνάζονται οἱ σταυρωτὲς τοῦ Χριστοῦ καὶ θεομάχοι».[17]
[1] «ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ», ἀρ. 603, σελ. 15 καὶ «ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ», ἀρ. 494, σελ. 23, Γενεύη 1994 . «Ἐπίσκεψις» 511/30-11-1994 καὶ «Ὀρθόδοξος Τύπος» 11-9-2009, «Ἀδέσμευτος Τύπος» (Μήτση) 21/9/2004, «ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ», ἀριθ. 523, σ. 12, Γενεύη 1995.
[2] Ἀντιφώνηση πρὸς τὸν πρόεδρο τοῦ Ἰρὰν Mohamend Khatami στὶς 13-1-2002. «ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ», ἀρ. 606, σ. 2 . «Ὀρθ. Τύπος», 15/3/2002. «ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ», ἀρ. 563, σ. 21.
[3] www.romfea.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=3117&Itemid=2, Ἐκκλ. Πρακτορεῖο Εἰδήσεων www.amen.gr 20/1/2013.
[4] «ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ», 21/9/2003.
[5] Νέα Ὑόρκη, 28η Ὀκτ. 2009. Ὁ Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης παραλαμβάνει τὸ βραβεῖο «Μακκαβαίων» μὲ τὸ ὁποῖο τὸν «τίμησε» ἡ Ἑβραϊκὴ Συναγωγὴ τῆς πόλης.
[6] Ὁμιλία στὸ Μπαχρέϊν, στὶς 25−9−2000. «ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ», ἀρ. 588, σελ. 16 καὶ ἀπὸ μήνυμα ποὺ ἔστειλε στοὺς Μουσουλμάνους ὅλου τοῦ κόσμου μὲ τὴν εὐκαιρία τοῦ Ραμαζανίου. Ρεπορτὰζ τοῦ Νίκου Παπαδημητρίου στὸ “Flash” στὶς 16.12.2001.
[7] Ἀρχιμ. Βαρθολομαίου Ἀρχοντώνη, Περὶ τὴν κωδικοποίησιν τῶν Ἱερῶν Κανόνων καὶ τῶν Κανονικῶν Διατάξεων ἐν τῇ Ὀρθοδόξῳ Ἐκκλησίᾳ, Θεσ/κη 1970, σ. 15.
[8] «ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ», ἀρ. 423, 15/7/1989, σ, 6-7.
[9] http://entoytwnika.blogspot.com/2011/03/blog-post_28.html#ixzz1cja7kdc6
[10] «ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ», ἀριθ. 640/31-10-2004: «Κοινὸν ᾿Ανακοινωθὲν τῆς 13ης συναντήσεως μεταξὺ Θεολόγων τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου Κων/πόλεως καὶ τῆς Εὐαγγελικῆς ᾿Εκκλησίας ἐν Γερμανίᾳ» (16-22.9.2004).
[11] http://www.amen.gr/index.php?mod=news&op=article&aid=816
[12] Στεφανίδου Β., Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία, σ. 711.
[13] Πορίσματα Διορθόδοξου Συνεδρίου γιὰ τὸν Οἰκουμενισμό, Θεσσαλονίκη 2004, περ. «Θεοδρομία», τεῦχ. 4ο.
[14] «Ὁμιλία τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου ἐπὶ εὐκαιρίᾳ τῆς 60ης ἐπετείου ἀπὸ τῆς ἱδρύσεως τοῦ Π.Σ.Ε.», Θεοδρομία 1 (Ἰαν.–Μάρτιος 2008) σ. 145.
[15] «ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ» 15-6-1989, «Ἐκκλ. Ἀλήθεια» 16.12.1998 καὶ ἐφημερίδα «Νέοι Ἄνθρωποι» 26-2-1999.
[16] Ἀποκ. ιγ΄6.
[17] Λόγος Κατά Ιουδαίων, 2,4,6
Ελπίζω να σε καλύπτουν τα παραπάνω
"Δηλαδη για μισο αιωνα Εκκλησια ήταν 3 Μοναχοι."
Ο Άγιος Μάξιμος, έζησε τον 7ον αιώνα. Το 613 ο Άγιος εγκατέλειψε τον κόσμο και έφυγε για το μοναστήρι στη Χρυσούπολη απέναντι από την Κων/πολη. Το 626 όταν ο δογματικός αγώνας των Μονοθελητών άρχισε να εντείνεται, οι Πέρσες έφθασαν στα τείχη της Κων/πολης και ο Άγιος ξεκίνησε για την Λατινική Δύση. Γνωρίζουμε ότι έφθασε μετά την Αλεξάνδρεια, στη Λατινική Αφρική στην Καρθαγένη. Εδώ οργάνωσε Ορθόδοξη αντίσταση προς τους Μονοθελητές. Λαός και Επίσκοποι σέβονταν τον Άγιο Μάξιμο ως σοφό σύμβουλό τους. Έφυγε για την Ρώμη μαζί με τον εκθρονισθέντα Μονοθελητή Πατριάρχη Κων/πόλεως Πύρρο ο οποίος εδέχθη τα Ορθόδοξα Δόγματα του Αγίου Μαξίμου. Στη Ρώμη ο Πύρρος δημοσίως αποκήρυξε την αίρεση του Μονοθελητισμού, η χειροτονία του ανεγνωρίστηκε από την Ρώμη και έγινε δεκτός σε κοινωνία από την Ρωμαϊκή Εκκλησία. Στη Σύνοδο του 648 υπό του Ορθοδόξου Πάπα Ρώμης Θεοδώρου, αφορίστηκε και πάλι ο Πύρρος ως μονοθελητής και το 652 ξανάγινε Πατριάρχης Κων/πόλεως. Στη Ρώμη ο Άγιος Μάξιμος άσκησε μεγάλη επίδραση και είχε μεγάλο κύρος. Κάτω από την επίδρασή του καταδικάστηκε ο Μονοθελητισμός στις τοπικές Συνόδους στην Αφρική το 646. Το 649 πάλι κατά σύσταση, του Αγ. Μαξίμου, ο μόλις εκλεγείς Πάπας Μαρτίνος Α΄ συγκάλεσε στη Ρώμη τη γνωστή Σύνοδο του Λατερανού. Μαζί με τους 150 Δυτικούς Ορθοδόξους Επισκόπους της Συνόδου υπήρχαν και 37 Έλληνες ηγούμενοι. Η Σύνοδος του Λατερανού εξέδωσε Ορθόδοξη απόφαση για την αμιγή φυσική θέληση και ενέργεια στο Χριστό. Αυτή ήταν μια οξεία απάντηση στο αίτημα που εκδόθηκε το 648 από τον Κώνσταντα Β΄ το λεγόμενο «Τύπον» πίστεως. Έτσι ο «Τύπος» απορρίφθηκε από την Ορθόδοξη Σύνοδο του Λατερανού, όπως νωρίτερα απορρίφθηκε η «Έκθεση της Πίστεως» του Ηρακλείου. Η «Έκθεση της Πίστεως» ήταν ένα Αυτοκρατορικό διάταγμα που γράφτηκε από τον Πατριάρχη Σέργιο ως απάντηση στη Συνοδική επιστολή του Αγίου Σωφρονίου, Πατριάρχου Ιεροσολύμων, μια επιστολή που διασώθηκε μέσα στα πρακτικά της Έκτης Οικουμενικής Συνόδου. Η Σύνοδος του Λατερανού αφόρησε επίσης και αναθεμάτισε τους Μονοθελήτες Πατριάρχες Κύρο, Σέργιο, Πύρρο και Παύλο. Τελικά ο αυτοκράτορας Κώνστας το 653 συνέλαβε τον Πάπα Ρώμης Μαρτίνο τον μετέφερε στην Κων/πολη δικάστηκε το 654 εξορίστηκε στη Χερσώνα το 655 όπου και πέθανε τον ίδιο χρόνο. Επίσης συνελήφθη ο Άγ. Μάξιμος μεταφέρθη στην Κων/πολη η δίκη του έγινε τον Μάϊο του 655 και καταδικάστηκε ως εχθρός και εγκληματίας του κράτους και ως ανατροπέας της εκκλησιαστικής και πολιτικής ειρήνης. Η δίκη ήταν φονική και θυελλώδης. Τελικά το 662 ο Άγ. Μάξιμος και οι δύο μοναχοί του υπέστησαν αιματηρό βασανιστήριο. Τους απέκοψαν την γλώσσα και το δεξί χέρι. Στις 13 Αυγούστου του 662 στη εξορία στη Λαζική ο Άγ. Μάξιμος πέθανε.
Του εν Αγίοις Πατρός ημών Μαξίμου, προς Αναστάσιον Μονάζοντα.
Χθες εις τας δεκαοκτώ του μηνός, όπου ήτο η αγία Πεντηκοστή, ο Πατριάρχης εδήλωσε μοι λέγων:
Ποίας Εκκλησίας είσαι; Βυζαντίου; Ρώμης; Αντιοχείας; Αλεξανδρείας; Ιεροσολύμων;
Ιδού πάσαι ηνώθησαν μετά των υπ΄ αυτής επαρχιών. Εάν λοιπόν είσαι της καθολικής Εκκλησίας, ενώθητι, μήπως εισάγων αλλότρια φρονήματα εις την ζωήν της, πάθης αυτό ακριβώς το οποίον δεν προσδοκάς.
Προς τους οποίους απήντησα:
--Καθολικήν Εκκλησίαν εφανέρωσεν ο των όλων Θεός, ότι είναι η ορθή και σωτήριος ομολογία, της εις Αυτόν πίστεως.
P.G. Migne 131-133.
«Ουκ εν τοίχοις εστίν η Εκκλησία αλλ΄ εν τη των δογμάτων αληθεία» Μ. Βασίλειος.
πολύ καλές οι πληροφορίες του αγαπητού Ανώνυμου , αλλά δεν απαντίθικε το ερώτημα μου το οποίο το ξαναθέτω και ελπίζω να πάρω απάντηση : ΑΠΟ ΠΟΤΕ Η ΛΕΓΟΜΕΝΕΣ ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΗ ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ? οι αναφορές που αναφέρεσται αφορούν κυρίως τον βαρθολομαίο ,επι βαρθολομαίου κατά την άποψι σας έγινε η μεγάλη αποστασία η παλαιότερα ? αν είναι παλαιότερα σας παρακαλώ ημερομηνία και αιτία.
και προς τον αγαπητό silver , ναι στην ανατολή την ορθόδοξη εκκλησία αποτελούσαν 3 μοναχη , στην δύση ίσως να υπήρχαν καποιοι ορθόδοξοι επίσκοποι , το συμαντικό όμως είναι ότι ΥΠΗΡΧΑΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΠΟΥ ΑΝ ΚΑΙ ΕΓΙΝΑΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΗΤΑΝ ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ , και οταν εγινε η μεταστροφή ξανά στην ορθοδοξία , με ένα λιβελο επανήλθαν , ετσι δεν υπήρξε διακοπή της ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΔΙΑΔΟΧΗΣ ,διότι η ορθόδοξη ιερωσύνη είναι ανεξίτηλη , ΣΗΜΕΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΠΟΥ ΕΛΚΟΥΝ ΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ? δι'αυτό ρωτώ και ξαναρωτώ ΑΠΟ ΠΟΤΕ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΞΕΠΕΣΕ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ , τώρα ? πριν 20 χρόνια ? 40 ? ή παλαιότερα?
«στην δύση ίσως να υπήρχαν καποιοι ορθόδοξοι επίσκοποι»
Γιατί αδελφέ γράφεις «ίσως» αφού έχεις το κείμενο και σου εξηγεί για την Σύνοδο.
«ΣΗΜΕΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΠΟΥ ΕΛΚΟΥΝ ΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ»
Εγώ δεν γνωρίζω. Εσύ γνωρίζεις να μας ενημερώσεις;
«δι'αυτό ρωτώ και ξαναρωτώ ΑΠΟ ΠΟΤΕ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΞΕΠΕΣΕ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ , τώρα ? πριν 20 χρόνια ? 40 ? ή παλαιότερα?»
Πάλι γράφω δεν γνωρίζω. Εσύ αν γνωρίζεις ενημέρωσέ μας.
Το 1948 υπέγραψαν στο ΠΣΕ
το 1965 εγινε η άρση της ακοινωνησίας και των αναθεμάτων κοκ
Στην δική μου συνείδηση απο το 1965 έχουν εκπέσει της χάριτος
στην συνέχεια απο αιρετικοι εγιναν βλάσφημοι
Ασσίζι 1986 σημειο αναφορας της βλασφημιας
Οι Πατέρες της αρχαίας Εκκλησίας αναθεματίζαν αιρετικους για ψύλλου πήδημα σε σχέση με την βλασφημία σήμερα
αλλά μας εχουν κανει τετοια χειραγώγηση - Λοβοτομή - που βλέπουμε και ακούμε βλασφημίες και λέμε το μαυρο αν το δεις καλυτερα ασπρίζει
Θα ήθελα να λαμβάνω μέρος στα σχόλια, αλλά με ανώνυμα σχόλια μου είναι δύσκολο να ξεχωρίσω τίνος είναι η απάντηση κλπ....
ίσως να φταίει και η ηλικία μου, που δεν μπορώ να διακρίνω τα σχόλια...
Πάντως ομολογώ ότι αν δεν έχει ο πιστός φωτισμό έχει πολλές πιθανότητες να πέσει θύμα του Πονηρού.
Εγώ γνώρισα την Ορθοδοξία στο Νέο, και τώρα είμαι σε αποτείχιση. Ομολογώ ότι είναι δύσκολα τα πράγματα...
Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος
ανωνυμος Β' αγαπητέ silver σε καταλαβενω , ειναι δυσκολα τα πραγματα για οποιον θελει να βγάλει μια ακρη μεσα στο πλήθος των αποψεων και των < που σήμερα επικαλούνται οτι είναι Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ , δεν συμφωνω όμως με την αποψι του ανώνυμου Α' ότι απο το 1965 και εδώ έχασε την χάρι η εκκλησια της ελλάδος , διότι το σεπτέμβριο 1948 σύσωμη η ανατολική εκκλησία με μπροστάρι το οικουμενικο πατριαρχειο και την εκκλησια της ελλαδος εγιναν τα ιδρυτικά μέλλοι της παναιρέσεως του οικουμενισμού δημιουργόντας το Π.Σ.Ε.και αναγνωρίζοντας όλες τις προτεσταντικές αιρέσεις ως εκκλησιας χριστου ! ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΡΓΗ ΤΟ 9ο αρθρο του συμβόλου της πίστεως ! και ήρθε σαν συνέχεια της εφαρμογής της αιρετικής εγκυκλίου του 1920 , η οποία προτοεμφαρμόσθικε το 1924 με την παράνομη αλλαγή του ημερολογίου και δημιούργισε το σχίσμα στην ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! από το 1924 λοιπόν η ελληνική εκκλησία στερείται της θείας χάριτος ,διότι οχι μεμονομένα ατομα αλλά σύσσωμος η εκκλησία με την παράνομη εισαγωγή του νεου ημερολογίου κατέστη σχισματική!! το δε 1948 με το ΠΣΕ κατήντησε και αιρετική !! αυτά για όποιον θέλει να δει την αλήθεια κατάματα ! ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ αλλά το όνομα μου έχει γίνει το μαύρο πανί σε όλα τα αντι-οικουμενιστικά μπλοκ ,και δεν θέλω να δημιουργήσω και εδώ πρόβλημα!
Δημοσίευση σχολίου