"Σώνει καὶ καλὰ" θέλουν νὰ δικαιολογήσουν τὴν συμπόρευσή τους μὲ τοὺς Παναιρετικούς Οἰκουμενιστές!
Οἱ λεγόμενοι ἀντι-Οἰκουμενιστὲς Πατέρες, περιπίπτουν ἀπὸ «γκάφα» σὲ γκάφα καὶ ἐνσπείρουν τὴν σύγχυση στοὺς πιστούς! Τοῦτο κατάφεραν νὰ ἐπιτύχουν καὶ πάλι τὶς τελευταῖες μέρες!
Α. Προχθὲς δημοσίευσαν ἕνα κείμενο (ποὺ ὑπογράφουν ἀπὸ κοινοῦ) ὁ π. Πέτρος Χίρς καὶ ὁ π. Ἀναστάσιος Γκοτσόπουλος. Στὸ κείμενο αὐτὸ δικαιολογοῦν τὴν στάση τοῦ Πατριάρχη Ἠλία, ὁ ὁποῖος ὑποδέχτηκε τὸν Πάπα στὴν Γεωργία καὶ …τίμησε ἕναν αἱρετικό! «Δόξα και ευχαριστία οφείλουμε στον Τριαδικό Θεό» γράφουν, γιατὶ φανερώνει «προσωπικότητες»(ὅπως ὁ Πατριάρχης Γεωργίας Ἠλίας) «που λειτουργούν ως σημεία αναφοράς και αξιομνημόνευτα παραδείγματα Ορθοδόξου αυτοσυνειδησίας και αξιοπρέπειας»!!!
Ἀναρτώντας τὸ ἄρθρο τους αὐτό (ἐδῶ) προτάξαμε τὸν ἑξῆς ὑπέρτιτλο: «Κρίμα! Κρίνουν τα πράγματα με βάση τις προδοτικές ενέργειες των αιρετικών Οικουμενιστών, κι όχι με τα παραδείγματα των Αγίων!». Καὶ πράγματι, οἱ ὡς ἄνω πατέρες συνέκριναν τὴν ἐνέργεια τοῦ Πατριάρχη Γεωργίας μὲ ἐκεῖνες τὶς προχωρημένες αἱρετικὲς ἐνέργειες τοῦ Πατριάρχη Βαρθολομαίου καί, ὡς ἐκ τούτου ἀθώωσαν τὸν κ. Ἠλία! Ἴσως καὶ γιατὶ εἶχαν κάποιο «συμφέρον»!
Εἶναι δηλαδὴ γνωστὸ ὅτι οἱ ἀρχηγοὶ τῶν «ἀντι-Οἰκουμενιστικῶν» ἐπισκέφτηκαν τὴν Ἐκκλησία τῆς Γεωργίας (ἐδῶ) καὶ μᾶς διαβεβαίωσαν ὅτι τὸ κλίμα ἐκεῖ εἶναι ὀρθόδοξο, στήριξαν δὲ τὶς ἐλπίδες τους καὶ στὴν Ἐκκλησία τῆς Γεωργίας γιὰ νὰ ἀποφύγουν τὴν Διακοπὴ Μνημοσύνου τῶν Οἰκουμενιστῶν· ἐλπίδες πού, δυστυχῶς, ἕως τώρα δὲν καρποφόρησαν.
Μᾶς ἐξέπληξε δέ, αὐτὸ τὸ κοινὸ ἄρθρο τῶν πατέρων Χίρς-Γκοτσόπουλου, καὶ διότι σὲ αὐτὸ ἐγκωμιάζοντας τὸν Πατριάρχη ποὺ δέχτηκε τὸν Πάπα, ἀποδοκίμασαν οὐσιαστικὰ τοὺς κληρικοὺς καὶ μοναχοὺς ποὺ διαμαρτυρήθηκαν (ἐδῶ) καὶ ἡ ἐπίσημη Ἐκκλησία τῆς Γεωργίας …τοὺς ἀποδοκίμασε!!! Ἀποδοκίμασαν, δηλαδή, ἑτεροχρονισμένα οἱ «ἀντι-Οἰκουμενιστὲς» τοὺς …ἑαυτούς τους, ἀφοῦ τὸ 2001 τὴν ἴδια τακτικὴ τῆς διαμαρτυρίας στὴν ἐπίσκεψη τοῦ Πάπα στὴν Ἑλλάδα, ἐπέδειξαν οἱ Ἕλληνες ἀντι-Οἰκουμενιστὲς Πατέρες!
Δὲν χρειάζεται νὰ ἐπιχειρηματολογήσουμε γιὰ νὰ ἀποδείξουμε ὅτι κανένας Ἅγιος δὲν θὰ ὑποδεχόταν μὲ τιμὲς ἕνα αἱρεσιάρχη. Φτάνει νὰ προστρέξουμε σ’ αὐτὰ ποὺ ἔλεγαν τὸ 2001 οἱ συνάδελφοί τους ἀντι-Οἰκουμενιστές, γιὰ τὴν ἐπίσκεψη τοῦ Πάπα Παύλου στὴν Ἀθήνα. Ἄραγε ὁ ἀείμνηστος π. Γεώργιος Καψάνης καὶ οἱ ἄλλοι Ἁγιορεῖτες, ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης καὶ ὅλοι οἱ ἄλλοι ποὺ τότε ἀντέδρασαν, ἦσαν κατακριτέοι; Συγκεκριμένα ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης (ποὺ τότε πράγματι ἐξέφρασε ἀγωνιστικὰ τὸ Ὀρθόδοξο φρόνημα καὶ μάλιστα παρότρυνε σὲ Ἀποτείχιση τῶν πιστῶν, γι’ αὐτὸ συμπαραταχτήκαμε μαζί του) ἔγραψε:
«Ἤμασταν ἡ μόνη Ὀρθόδοξη χώρα ἀπὸ ὅσες ἐπισκέφθηκε ὁ πάπας, ποὺ δὲν ἔγινε δημόσια ἐμφάνιση τοῦ ποντίφηκα, καὶ παντοῦ ὅπου χρειάσθηκε νὰ κινηθεῖ, αὐτὸ ἔγινε μὲ τὴν συνοδεία ἰσχυρῆς ἀστυνομικῆς δύναμης. Γράψαμε τότε ὅτι ἡ Ἐκκλησία ἀπουσίαζε ἀπὸ τὴν ὑποδοχὴ τοῦ πάπα, γιατὶ ὅσοι ἐπισκοποι τὸν δέχθηκαν δὲν ἐκπροσωποῦσαν τὴν Ἐκκλησία· δὲν ἦσαν μὲ τὸ Ἀρνίο τῆς Ἀποκαλύψεως, ἀλλὰ μὲ τὸ Θηρίο, δὲν ἦσαν μὲ τὸν Χριστό, ἀλλὰ μὲ τὸν Ἀντίχριστο. …Σὰν νὰ ἔφυγε ἡ εὐλογία τοῦ Θεοῦ πάνω ἀπὸ τὴν Ἑλλάδα μετὰ ἀπὸ τὴν πρώτη ἐκείνη ἐπίσκεψη τοῦ πάπα στὴν Ἀθήνα στὶς 4 Μαΐου τοῦ 2001, καὶ τὰ κακὰ ἔρχονται τὸ ἕνα μετὰ τὸ ἄλλο»!
Β. Μετὰ ἀπ’ αὐτό, προχθὲς πάλι, εἴδαμε κι ἄλλο ἕνα ἄρθρο «ἀντι-Οἰκουμενιστῆ» ἱερωμένου τῆς Μητροπόλεως Πειραιῶς, τοῦ π. Ἄγγελου Ἀγγελακόπουλου. Σ’ ἕνα ἄρθρο του γιὰ τὸν ἅγιο Κυπριανὸ καὶ τὴν ἐκκλησιολογία του, ἐπισημαίνει καὶ καταγγέλλει τὴν Παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τὴν «ἀντιπατερικότητα τῶν συγχρόνων οἰκουμενιστῶν καί τῆς λεγομένης“Ἁγίας καί Μεγάλης Συνόδου” τῆς Κρήτης», σημειώνει δέ, πὼς «ὅ,τι βρίσκεται ἐκτός τῆς Ἐκκλησίας εἶναι παρασυναγωγή, αἵρεση, σχίσμα καί παραθρησκεία» καὶ αὐτάρεσκα δηλώνει ὅτι ἐμεῖς «παραμένουμε ἑπόμενοι τοῖς ἁγίοις πατράσι»!
Γράφει μεταξὺ ἄλλων ὁ π. Ἄγγελος:
«Ὁ Οἰκουμενισμός, προβάλλει τίς αἱρετικές θεωρίες τῆς “βαπτισματικῆς θεολογίας” καί τῆς “διευρημένης ἐκκλησίας”, σύμφωνα μέ τίς ὁποῖες ἡ Ἐκκλησία εἶναι μία καί περιλαμβάνει τούς χριστιανούς κάθε αἱρέσεως καί ὁμολογίας, ἀπό τή στιγμή πού δέχθηκαν τό βάπτισμα. Ἔτσι, ὅλες οἱ χριστιανικές αἱρέσεις καί ὁμολογίες εἶναι μεταξύ τους “ἀδελφές ἐκκλησίες”.
Μέ ὅσα παραπάνω ἀναφέραμε καταδείχθηκε ἡ ἀντιπατερικότητα τῶν συγχρόνων οἰκουμενιστῶν καί τῆς λεγομένης “Ἁγίας καί Μεγάλης Συνόδου” τῆς Κρήτης. Ἐμεῖς, ὅμως, παραμένοντας ἑπόμενοι τοῖς ἁγίοις πατράσι καί τῷ ἁγίῳ Κυπριανῷ, διακηρύσσουμε καί ὁμολογοῦμε ὅτι Μία καί Μοναδική εἶναι ἡ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ. Ὅποιος καί ὅ,τι βρίσκεται ἐκτός Αὐτῆς εἶναι παρασυναγωγή, αἵρεση, σχίσμα καί παραθρησκεία».
Ἀλλὰ πῶς, π. Ἄγγελε, «παραμένετε ἑπόμενοι τοῖς ἁγίοις πατράσι»κοινωνώντας μὲ αἱρετικοὺς ποὺ ὄχι μεμονωμένα κηρύττουν τὴν αἵρεση «γυμνῇ τῇ κεφαλῇ», ἀλλὰ τὴν κηρύττουν ἐπίσημα καὶ ἐν Συνόδῳ καί, παρὰ τὶς διαμαρτυρίες τῶν πιστῶν, συνεχίζουν νὰ τὴν ἐπιβάλλουν, ξεκινώντας μάλιστα καὶδιωγμοὺς ἐναντίον τῶν πιστῶν ποὺ διαμαρτύρονται ἐμπράκτως; Γιατί δημιουργεῖτε σύγχυση στὴν σύγχυση; Καλύτερο ἦταν καὶ συμφερότερο γιὰ τὴν ψυχή σας νὰ μὴν γράφατε τίποτα, παρὰ νὰ καθοδηγεῖτε μὲ ἀντιπατερικὸ τρόπο τοὺς πιστούς, νὰ τοὺς ἀποπροσανατολίζετε καὶ νὰ τοὺς δημιουργεῖτε τὴν ὀλέθρια ψευδαίσθηση ὅτι ἀρκεῖ κανεὶς νὰ διαμαρτύρετε κι ἂς κοινωνεῖ μὲ αἱρετικοὺς Ποιμένες!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου