Ανώνυμος είπε...
Παρακαλώ πολυ να μου εξηγήσετε, εάν οι οικουμενιστες έχουν έγκυρα μυστήρια (Αυτό σημαίνει σωτηρία), δηλαδή εάν σώζεται η ψυχή μου στον Βαρθολομαίο, γιατί να φύγω;;
κχ
Αυτή η ανοησία περί εγκύρων και ακύρων Μυστηρίων, πρέπει κάποτε να σταματήσει. Όπως δεν υπάρχει "έγκυρος ή άκυρος" Χριστός, "έγκυρη ή άκυρη" Εκκλησία, έγκυρα και άκυρα Μυστήρια δεν υπάρχουν. Υπάρχουν μόνο ενεργή και ανενεργή Μυστήρια και αυτό διότι :
"12 Ζῶν γὰρ ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ καὶ ἐνεργὴς καὶ τομώτερος ὑπὲρ πᾶσαν μάχαιραν δίστομον καὶ διϊκνούμενος ἄχρι μερισμοῦ ψυχῆς τε καὶ πνεύματος, ἁρμῶν τε καὶ μυελῶν, καὶ κριτικὸς ἐνθυμήσεων καὶ ἐννοιῶν καρδίας ... "(Εβ. δ΄)
Τι λέγει εδώ ; Δεν λέγει "Ζῶν γὰρ ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ καὶ ἐνεργὴς" ; Ούτως και τα Μυστήρια. Ή είναι ζώντα και ενεργή ή είναι νεκρά και ανενεργή. Λόγος εδώ δεν γίνεται - ούτε υπάρχει - περί των κατεγνωσμένων αιρέσεων. Λόγος γίνεται και υπάρχει, εκεί όπου η μεν Ιερολογία των Μυστηρίων είναι η ενδεδειγμένη, αλλά απουσιάζει η ενεργός και ζώσα παρουσία του Αγίου Πνεύματος. Την αναστέλλει σήμερα η σύμπλευση/συμπόρευση με τον Οικουμενισμό.
Δεν γράφω περισσότερα.
Παρακαλώ πολυ να μου εξηγήσετε, εάν οι οικουμενιστες έχουν έγκυρα μυστήρια (Αυτό σημαίνει σωτηρία), δηλαδή εάν σώζεται η ψυχή μου στον Βαρθολομαίο, γιατί να φύγω;;
κχ
Αυτή η ανοησία περί εγκύρων και ακύρων Μυστηρίων, πρέπει κάποτε να σταματήσει. Όπως δεν υπάρχει "έγκυρος ή άκυρος" Χριστός, "έγκυρη ή άκυρη" Εκκλησία, έγκυρα και άκυρα Μυστήρια δεν υπάρχουν. Υπάρχουν μόνο ενεργή και ανενεργή Μυστήρια και αυτό διότι :
"12 Ζῶν γὰρ ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ καὶ ἐνεργὴς καὶ τομώτερος ὑπὲρ πᾶσαν μάχαιραν δίστομον καὶ διϊκνούμενος ἄχρι μερισμοῦ ψυχῆς τε καὶ πνεύματος, ἁρμῶν τε καὶ μυελῶν, καὶ κριτικὸς ἐνθυμήσεων καὶ ἐννοιῶν καρδίας ... "(Εβ. δ΄)
Τι λέγει εδώ ; Δεν λέγει "Ζῶν γὰρ ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ καὶ ἐνεργὴς" ; Ούτως και τα Μυστήρια. Ή είναι ζώντα και ενεργή ή είναι νεκρά και ανενεργή. Λόγος εδώ δεν γίνεται - ούτε υπάρχει - περί των κατεγνωσμένων αιρέσεων. Λόγος γίνεται και υπάρχει, εκεί όπου η μεν Ιερολογία των Μυστηρίων είναι η ενδεδειγμένη, αλλά απουσιάζει η ενεργός και ζώσα παρουσία του Αγίου Πνεύματος. Την αναστέλλει σήμερα η σύμπλευση/συμπόρευση με τον Οικουμενισμό.
Δεν γράφω περισσότερα.
8 σχόλια:
+I.Γ.Ζ.
Τα μυστήρια που είναι ανενέργητα με ποιον τρόπο ενεργούν προς την Σωτηρία;
Η δική μας θέση είναι δια του μυρώματος.
+Ι.Γ.Ζ.
Οταν έχουμε μεικτό γάμο λ.χ. ορθόδοξης με προτεστάντη το μυστήριο είναι έγκυρο η άκυρο;
Το αυτό και σε βαπτίσεις.
Συνεπώς υπάρχουν άκυρα μυστήρια.
ΞΗ’
…Οθεν ο παρών κανών διορίζει ότι όποιος Επίσκοπος η Πρεσβύτερος η διάκονος ήθελε δεχθεί δευτέραν χειροτονίαν, από τινά , της καθαίρεται και της και εκείνος που τον χειροτόνησεν,
έξω μόνον εάν αποδειχθή , ότι έχει την χειροτονίαν από Αιρετικούς. Διότι οι παρά των αιρετικών βαπτισθέντες η χειροτονηθέντες, ούτε όλως Χριστιανοί δύνανται να ήναι με τον αιρετικόν αυτό βάπτισμα,η μάλλον ειπείν μόλυσμα, ούτε Ιερείς και κληρικοί με την αιρετικήν ταύτην χειροτονίαν.
Δια τούτον ακινδύνως οι τοιούτοι και βαπτίζονται παρά των ορθοδόξων Ιερέων και χειροτονούνται παρά των ορθοδόξων επισκόπων.
"Αρα άκυρα μυστήρια"
1) +I.Γ.Ζ.
Τα μυστήρια που είναι ανενέργητα με ποιον τρόπο ενεργούν προς την Σωτηρία;
Η δική μας θέση είναι δια του μυρώματος.
1α) κχ.
Υποθέτω, διότι η αναμύρωση θα συντελέσει, ώστε ο πιστός να δώσει ενυπόστατο λόγο μαρτυρίας και ομολογίας, θέλω να πω μετανοίας, τόσο επί θεωρητικού όσο και επί πρακτικού πεδίου. Και μη νομίσει κανείς ότι αυτό σημαίνει να κόβει τις κεφαλές των απίστων. Ο "τομώτερος ὑπὲρ πᾶσαν μάχαιραν δίστομον" λόγος, είναι ο αναιρετκός λόγος όσων διακατέχονται από το πνεύμα της πλάνης.
2) +Ι.Γ.Ζ.
Οταν έχουμε μεικτό γάμο λ.χ. ορθόδοξης με προτεστάντη το μυστήριο είναι έγκυρο η άκυρο; Το αυτό και σε βαπτίσεις. Συνεπώς υπάρχουν άκυρα μυστήρια.
2α) κχ
Η Χριστιανοσύνη δίνει τις "συντεταγμένες" του γάμου. Συγκεκριμένα ο Απόστολος των Εθνών Παύλος. Στην περίπτωση γάμου με αλλόθρησκο ή εγνωσμένο πιστό κάποιας - εκ των πολλών - ετεροδιδασκαλίας (αίρεσης) την ευθύνη την αναλαμβάνει αυτός και όχι η Εκκλησία. Η Εκκλησία θα πει αυτά που ορίζουν οι ιεροί Κανόνες και όχι εκείνα που της υπαγορεύουν οι πολιτικές - συναισθηματικού τύπου - σκοπιμότητες.
Υστερόγραφο
α) Επαναλαμβάνω αυτό που έγραψα : "Λόγος εδώ δεν γίνεται - ούτε υπάρχει - περί των κατεγνωσμένων αιρέσεων. Λόγος γίνεται, και υπάρχει, εκεί όπου η μεν Ιερολογία των Μυστηρίων είναι η ενδεδειγμένη, απουσιάζει δε η ενεργός και ζώσα παρουσία του Αγίου Πνεύματος. Την αναστέλλει σήμερα η σύμπλευση/συμπόρευση με τον Οικουμενισμό.
β) Θα παρακαλούσα να μη νομισθεί ότι κάνω θεολογία. Γράφω για θέματα που διδάχθηκα από την μακρά θητεία μου στην Εκκλησία ως μέτοχος και όχι σαν απλός ακροατής. Γι΄ αυτό, παρακαλώ, αν υπάρχουν λάθη να με διορθώνουν οι καλύτερον έχοντες πείρα και γνώση.
+Ι.Γ.Ζ.
Αδελφέ η Εκκλησία έχει βάλει τις κατευθυντήριες γραμμές και όχι εμείς.
Το Λειτουργικό τυπικό της Ρωσικής Εκκλησίας σε κάθε μυστήριο είχε ένθετο παράρτημα τους λόγους για τους οποίους ένα μυστήριο θεωρείτε άκυρο
Γράφω είχε, επειδή απο τον 17ο αιώνα ακραιφνώς είχαν περεστρόικα αλλά εκκλησιολογική.
Πως επαναλαμβάνω το μυστήριο του Χρίσματος στο εισερχόμενο μέλος, αφού το Χρίσμα ΔΕΝ επαναλαμβάνεται;
Επειδή το Χρίσμα είναι ανυπόστατο στην αίρεση.
Επαναλαμβάνεται όμως μόνο στην περίπτωση που ο άνθρωπος θα γίνει προτεστάντης Παπικός κλπ και κατόπιν μετανοήσει. Τότε μυρώνω εκ νέου.
Ανάλογες συντεταγμένες υπάρχουν και για όλα τα μυστήρια, όπως μεικτοί γάμοι, η σε βαπτίσεις με ανάδοχο αιρετικό η αλλόδοξο κλπ
Το μυστήριο για να είναι έγκυρο χρειάζεται ταυτόχρονα τρια πράγματα.
Την ορθόδοξη Ιερολογία
τον ορθόδοξο τύπο του μυστηρίου και την ύλη.
Εαν παραχαραχθεί επι τουτου κάτι απο τα τρία το μυστήριο είναι άκυρο.
Πηδάλιο σελ.63 εκδόσεις Αστηρ
Αδελφικά
Ευχαριστώ τον +Ι.Γ.Ζ για τις πληροφορίες σχετικά με το έγκυρο (ενεργό) ή άκυρο (ανενέργητο) του ιερού Μυστηρίου της Βαπτίσεως.
+I.Γ.Ζ.
Να είσαι καλά
+Ι.Γ.Ζ.
Δεν θυμάμαι σε ποια σελίδα του Πηδαλίου γράφει το παρακάτω, αλλά δηλώνω επίσημα ότι το γράφει.
Εαν οι Αγαρηνοί ( Τούρκοι Αραβες )βαπτίσουν το παιδί τους μόνο και μόνο για να μην αρρωστήσει, επειδή αντιλήφθηκαν ότι τα βαπτισμένα παιδιά των Χριστιανών δεν αρρωσταίνουν, τότε εαν αυτό το παιδί μόλις μεγαλώσει θελήσει να γίνει χριστιανός,
ΤΟ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΕΚ ΝΕΟΥ
Δημοσίευση σχολίου