Συνεπώς Ρωτώ,
1.Πως είναι δυνατόν
στον ίδιο Γεωγραφικό
χώρο να υπάρχουν
2 Εκκλησίες επίσημες,
παλαιού και νέου,
οι οποίες να
έχουν 100% διαφορετικό
Δόγμα, ( Οικουμενισμός ) και παράλληλα
να είναι και
οι 2 εκκλησίες
του Χριστού με
Αγιο Πνεύμα;;;
2.
Από πότε
έχει Αγιο Πνεύμα αυτός που το βλαστημάει;
3.
Από πότε ο Χριστός συνεργάζεται
με τον Διάβολο;
Ακυρώσατε
το Πιστεύω και αυτό αποτελεί Πνευματική και
υπαρξιακή πτώση. Προδοσία της Άνωθεν
εντολής του θεού, της Μίας Αγίας Καθολικής Εκκλησίας. Λέτε το σύμβολο της Πίστεως, ενώ
την ίδια στιγμή το βλαστημάτε.
Πως διατείνεστε
ότι ο Οικουμενισμός
δεν είναι κατεγνωσμένη
αίρεση, όταν στους
κόλπους του, έχει
όλες τις αρχαίες
αιρέσεις;
Σε
τι διαφέρει ο
ψευδομάρτυς του Ιεχωβά που
αρνείται την Θεότητα
του Χριστού, από
τον Ιουδαίο και
Μουσουλμάνο, που επίσης αρνούνται
την Θεότητα του
Χριστού;
Και
όμως αυτές τις
θρησκείες των Ιουδαίων
και Μουσουλμάνων, οι Οικουμενιστές
Αθηναγόρας και Βαρθολομαίος τις
θεωρούν παράλληλους δρόμους
με τον Χριστιανισμό.
Τούτο σημαίνει ότι
αρνούνται την Μοναδικότητα
της εν Χριστώ
Σωτηρίας. Αυτό και μόνον
φθάνει για να
τους ονομάσεις πανχάλεπους
αιρετικούς.
Την
δεκαετία του 30 είχαμε απέναντι μόνον τις 13 μέρες, και πέραν τούτου ουδέν. Σήμερα όμως έχουμε απέναντι
τον ορισμό της Βλασφημίας, το ίδιο είναι;
Τα πράγματα είναι ένα
εκατομμύριο φορές χειρότερα
με τα συλλείτουργα των
Παπικών Αγγλικανών Προτεσταντών , και
της Βλασφημίας με την
αποδοχή των Μωαμεθανών βουδιστών κλπ
στην « κιβωτό » της σωτηρίας.
Αυτό δεν συνιστά κατεγνωσμένη
αίρεση;
To κοινό ποτήριο με
λαικούς Παπικούς δεν είναι κατεγνωσμένη αίρεση;
Η
αποδοχή των Παπικών στο Balamand δεν είναι κατεγνωσμένη αίρεση;
Η
αποδοχή των Μονοφυσιτών στο Σαμπεζύ - προαιώνιων αναθεματιζμένων αιρετικών
ως αδελφή ορθόδοξη εκκλησία
, δεν είναι κατεγνωσμένη αίρεση;
Διά ταύτα
Απευθύνομαι
σε όλες τις Ορθόδοξες
επισκοπές,
Γιατί
δεν κατονομάζετε συγκεκριμένα
ως αιρετικούς , όλους όσους
υπάγονται στην Παναίρεση
του Οικουμενισμού ;
Τι
άλλο πρέπει να κάνει
κάποιος για να τον
αποκηρύξεις επίσημα;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου