ΣΧΟΛΙΑΖΟΝΤΑΣ τὴν ἱστορικὴ παρέµβαση τοῦ
Πατριαρχείου τῆς Σερβίας, σχετικὰ µὲ τὴν ΜεγάληΣύνοδο, θέλουµε νὰ ἐπιµείνουµε
στὸ γεγονὸς τῆς ἄρνησης
τῶν
διοργανωτῶν
νὰ
ὁρισθεῖ
αὐτὴ
ὡςΟἰκουµενική. ∆ὲν τὴν ὁρίζουν ὡς Οἰκουµενική, ὄχι ὅτι δὲν ἔχει τὶς προϋποθέσεις, ἀλλὰ γιὰ καθαρὰοἰκουµενιστικοὺς λόγους. Ἐπειδὴ δὲν θὰ συµµετέχουν
ὅλοι
οἱ
χριστιανοί,
ἐπειδὴ
δὲν
θὰ
συµµετάσχουνοἱ παπικοὶ καὶ οἱ προτεστάντες, δηλαδὴ οἱ ἄλλες «ἐκκλησίες»! Ἀλλά, ὅταν εἶχαν συγκληθεῖ οἱ ἑπτὰΟἰκουµενικὲς Σύνοδοι, δὲν ὑπῆρχαν ἀποκοµµένοι
ἀπὸ
τὴν
Ἐκκλησία
αἱρετικοὶ
χριστιανοί;
Ἀσφαλῶς ναί! Παρ’
ὅλα αὐτὰ οἱ θεοφόροι Πατέρες τὶς ὅριζαν ὡς Οἰκουµενικές! Ὅµωςγιὰ τοὺς οἰκουµενιστὲς
ὁ παπισµὸς καὶ ὁ προτεσταντισµὸς δὲν εἶναι αἱρέσεις, ἀλλὰ «ἐκκλησίες» µὲ«διαφορετικὲς
παραδόσεις» (ἔτσι χαρακτηρίζουν τὶς
κακοδοξίες τους) καὶ ὡς ἐκ τούτου ἔπρεπε(κατ’ αὐτοὺς) νὰ συµµετάσχουν στὴ
Σύνοδο, γιὰ νὰ χαρακτηρισθεῖ ὡς Οἰκουµενική!
Ὑπάρχειἀκόµα καὶ τὸ ἑξῆς σηµαντικὸ πρόβληµα γι’ αὐτούς. Ἂν τὴ
χαρακτήριζαν ὡς Οἰκουµενικὴ ἔπρεπε νὰἀναγνωριστοῦν σὲ αὐτὴ ὡς Οἰκουµενικὲς ἡ Η΄
καὶ ἡ Θ΄. Ὅµως ἂν γινόταν κάτι τέτοιο αὐτοµάτως θὰἦταν καταδικασµένες οἱ παπικὲς
κακοδοξίες ἀπὸ Οἰκουµενικὲς Συνόδους καὶ θὰ «χάλαγε ἡ σούπα»τῆς «ἑνώσεως τῶν ἐκκλησιῶν»! Ἰδοὺ τὰ σκοτεινὰ παρασκήνια καὶ οἱ δόλιες
σκοπιµότητες, οἱ ὁποῖες ἀπωθοῦν τὸ Ἅγιο
Πνεῦµα ἀπὸ αὐτή, γιὰ νὰ εἶναι γνήσιακαὶ ὄχι λῃστρική! Εἴδοµεν!
"O.T"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου