«Ἐν πρώτοις νὰ φροντίσουμε νὰ μὴ μιανθοῦμε κι ἐμεῖς ἀπὸ τὶς αἱρέσεις τοῦ Παπισμοῦ καὶ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Νὰ μὴν ἔχουμε καμία ἐπικοινωνία μαζί τους, ὅπως συνιστοῦν ἡ Ἁγία Γραφὴ καὶ οἱ Πατέρες... Νὰ ἐνισχύσουμε καὶ νὰ συμπαρασταθοῦμε πρὸς τοὺς ἀγωνιστὰς τῆς Ὀρθοδοξίας ποὺ διώκονται, τιμωροῦνται, συκοφαντοῦνται... Ἡ ἀποψινή μας παρουσία ἐδῶ ...εἶναι καὶ μία συμπαράσταση πρὸς τὸν ταλαιπωρούμενο ἀδελφὸ καὶ πατέρα, πρὸς τὸν ἀδίκως τιμωρηθέντα π. Εὐθύμιο Τρικαμηνᾶ, ὁ ὁποῖος ἐτόλμησε καὶ ἐσήκωσε μόνος ἐπὶ ἔτη τὸ «βάρος τῆς ἡμέρας», τὸ βάρος τῆς ἀντιπαραθέσεως μὲ τὸν Οἰκουμενισμὸ καὶ τοὺς Οἰκουμενιστὰς Ἐπισκόπους».
Ο/Η
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης εἶπε σὲ ὁμιλία του στὸ
Βόλο, π...":
Ο π. Θεόδωρος στον ναό του Αγίου Αντωνίου στην Θεσσαλονίκη
και στο αρχονταρίκι το 2006, και μετά την συνάντηση Πατριάρχη και Πάπα στο Φανάρι
όταν τον ρώτησα τετ α τετ (σ.σ. κατ' ιδίαν συνομιλία δύο προσώπων ) πότε θα αποτειχιστούν ? Μου έλεγε το πολύ σε πέντε
μήνες θα αποτειχιστούμε από τους οικουμενιστές Επισκόπους.
Όταν τον ρωτούσα στον κόσμο μπροστά, γιατί δεν κάνει χρήση των Ιερών Κανόνων της αποτειχίσεως, μου απαντούσε διπλωματικά και αόριστα να μην προτεσταντίζουμε τώρα. Όταν του έλεγα πάλι μπροστά στον κόσμο γιατί ενώ ομιλεί για τον Άγιο Θεόδωρο τον Στουδίτη στην πατρολογία PG 99, δεν τον ακολουθεί στην πράξη για την διακοπή του μνημοσύνου, μου απαντούσε πάλι με τον ίδιο τρόπο να μην παλαιοημερολογιτίζουμε, ενώ ήξερε ότι δεν ανήκω σε παράταξη του παλαιού ημερολογίου, ενώ όμως ακολουθώ το παλαιό ημερολόγιο και είμαι αποτειχισμένος από την κοινωνία των οικουμενιστών επισκόπων. Άλλη φορά σε μικρό κύκλο, μας έλεγε ότι δεν έχει την δύναμη να αποτειχιστεί. Άλλη φορά με ρώτησε να του πω αν γνωρίζω ποιοι από τους παλαιο-ημερολογίτες έχουν ιεροσύνη. Άλλη φορά έλεγε στον κόσμο ότι δεν είναι ο ίδιος με την Εκκλησία των Αγίων Πατέρων διότι μνημονεύει τον Άνθιμο και όπως τα συγκοινωνούντα δοχεία, έτσι και εσείς οι πιστοί έχετε κοινωνία με τους αιρετικούς οικουμενιστές επισκόπους.
Άλλη φορά έλεγε ότι η αποτείχιση επιβάλλεται και για το ημερολογιακό ζήτημα.
Σε εκπομπή στην τηλεόραση όταν τον καλούσε ο Αριστείδης Ανδρεάδης και έκανα τηλεφωνική παρέμβαση μου είπε ότι επειδή είναι στο στόχαστρο και δήθεν έχει κυνηγητό να βγείτε και εσείς στον αγώνα οι λαϊκοί που γνωρίζετε και να σας ακολουθήσουμε και εμείς. Ενώ του είχα στείλει τις εκκλησιολογικές θέσεις του Ακαινοτόμητου Πληρώματος της Ορθοδόξου Εκκλησίας δεν μου απάντησε ποτέ μέχρι σήμερα να πει έστω και κάτι. Καπέλωσε μετά και την σύναξη κληρικών και μοναχών και στο Βόλο και στο Μελισοχώρι και δεν ήθελε να είμαστε οι λαϊκοί μέσα γιατί χαλάμε τα μαγαζιά και τις πιάτσες των ψευδο-αγωνιστών και των ψευδο-ομολογητών.
Ενώ αυτοί βγάλανε την ψεύτικη Ομολογία Πίστεως της συνάξεως κληρικών και μοναχών για υπογραφές και εγώ αναγκάστηκα με την Χάρη του Άγιου Τριαδικού Θεού να βγάλω το κείμενο της Αποτειχίσεως και την Αληθινή Ομολογία Πίστεως του Ακαινοτόμητου Πληρώματος της Ορθοδόξου Εκκλησίας και να δώσουμε στον κόσμο τις κανονικές εκκλησιολογικές μελέτες γραμμένες από τον Πατέρα Μάξιμο Ιερομόναχο και Βασίλειο μοναχό από την σκήτη του Αγίου Βασιλείου του Αγίου Όρους.
Όταν τον ρωτούσα στον κόσμο μπροστά, γιατί δεν κάνει χρήση των Ιερών Κανόνων της αποτειχίσεως, μου απαντούσε διπλωματικά και αόριστα να μην προτεσταντίζουμε τώρα. Όταν του έλεγα πάλι μπροστά στον κόσμο γιατί ενώ ομιλεί για τον Άγιο Θεόδωρο τον Στουδίτη στην πατρολογία PG 99, δεν τον ακολουθεί στην πράξη για την διακοπή του μνημοσύνου, μου απαντούσε πάλι με τον ίδιο τρόπο να μην παλαιοημερολογιτίζουμε, ενώ ήξερε ότι δεν ανήκω σε παράταξη του παλαιού ημερολογίου, ενώ όμως ακολουθώ το παλαιό ημερολόγιο και είμαι αποτειχισμένος από την κοινωνία των οικουμενιστών επισκόπων. Άλλη φορά σε μικρό κύκλο, μας έλεγε ότι δεν έχει την δύναμη να αποτειχιστεί. Άλλη φορά με ρώτησε να του πω αν γνωρίζω ποιοι από τους παλαιο-ημερολογίτες έχουν ιεροσύνη. Άλλη φορά έλεγε στον κόσμο ότι δεν είναι ο ίδιος με την Εκκλησία των Αγίων Πατέρων διότι μνημονεύει τον Άνθιμο και όπως τα συγκοινωνούντα δοχεία, έτσι και εσείς οι πιστοί έχετε κοινωνία με τους αιρετικούς οικουμενιστές επισκόπους.
Άλλη φορά έλεγε ότι η αποτείχιση επιβάλλεται και για το ημερολογιακό ζήτημα.
Σε εκπομπή στην τηλεόραση όταν τον καλούσε ο Αριστείδης Ανδρεάδης και έκανα τηλεφωνική παρέμβαση μου είπε ότι επειδή είναι στο στόχαστρο και δήθεν έχει κυνηγητό να βγείτε και εσείς στον αγώνα οι λαϊκοί που γνωρίζετε και να σας ακολουθήσουμε και εμείς. Ενώ του είχα στείλει τις εκκλησιολογικές θέσεις του Ακαινοτόμητου Πληρώματος της Ορθοδόξου Εκκλησίας δεν μου απάντησε ποτέ μέχρι σήμερα να πει έστω και κάτι. Καπέλωσε μετά και την σύναξη κληρικών και μοναχών και στο Βόλο και στο Μελισοχώρι και δεν ήθελε να είμαστε οι λαϊκοί μέσα γιατί χαλάμε τα μαγαζιά και τις πιάτσες των ψευδο-αγωνιστών και των ψευδο-ομολογητών.
Ενώ αυτοί βγάλανε την ψεύτικη Ομολογία Πίστεως της συνάξεως κληρικών και μοναχών για υπογραφές και εγώ αναγκάστηκα με την Χάρη του Άγιου Τριαδικού Θεού να βγάλω το κείμενο της Αποτειχίσεως και την Αληθινή Ομολογία Πίστεως του Ακαινοτόμητου Πληρώματος της Ορθοδόξου Εκκλησίας και να δώσουμε στον κόσμο τις κανονικές εκκλησιολογικές μελέτες γραμμένες από τον Πατέρα Μάξιμο Ιερομόναχο και Βασίλειο μοναχό από την σκήτη του Αγίου Βασιλείου του Αγίου Όρους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου