Ένα επίκαιρο ερώτημα είναι: Η μέλλουσα να συνέλθει πανορθόδοξος Σύνοδος τι θα κάνει; Ετοιμάζεται αυτή η Σύνοδος, για να μας οδηγήσει, όπως διαβάζουμε και όπως βλέπουμε, στην αποδοχή του παπισμού και του Προτεσταντισμού ως αυθεντικών χριστιανισμών. Αυτό είναι το τραγικό. Εύχομαι να μη γίνει ποτέ. Αλλά εκεί οδηγούνται τα πράγματα. Εάν, λοιπόν, συνέλθει η Πανορθόδοξος Σύνοδος, που θα έχει τον χαρακτήρα για μας Οικουμενικής Συνόδου, εάν συνέλθει και δεν δεχθεί μεταξύ των Οικουμενικών Συνόδων την 8η και την 9η, θα είναι ψευδοσύνοδος. Όπως η Σύνοδος Φεράρας-Φλωρεντίας. Και τότε επεβλήθη από κάποιους δεσποτάδες Ανατολικούς και Δυτικούς, επεβλήθη η Σύνοδος Φεράρας-Φλωρεντίας, αλλά ήταν αρκετή η αντίσταση εν Αγίω Πνεύματι κάποιων κορυφών της παραδόσεώς μας, όπως ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός, ώστε τελικά να χαρακτηριστεί ψευδοσύνοδος. Αιρετική Σύνοδος, αποτυχημένη Σύνοδος, η Σύνοδος Φεράρας-Φλωρεντίας. Η μέλλουσα να συνέλθει, λοιπόν, Πανορθόδοξος Σύνοδος θα κριθεί σ’ αυτό το σημείο. Εάν παρακάμψει αυτές τις δύο Συνόδους που τοποθετούν την Ορθοδοξία απέναντι στον Δυτικό χριστιανισμό. Εκεί είναι το κρίσιμο ερώτημα. Αυτοί θέλουν να παρουσιάσουν την ενότητα, ότι ο Δυτικός Χριστιανισμός είναι παράλληλη μορφή της Ορθοδοξίας των Αγίων Πατέρων. Εκεί κάποιοι εργάζονται, προς τα εκεί κάποιοι θέλουν να οδηγήσουν. Ο Θεός όμως είναι πάνω από όλους μας.
Σχόλιο του αδελφού μας ΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ :
Η Μέλλουσα " Πανορθόδοξος Σύνοδος " θα είναι σε μεγάλο βαθμό μία απάντηση της σύγχρονης εκκοσμικευμένης " Ορθοδοξίας" στην αντίστοιχη Β΄ Βατικάνειο Ψευδοσύνοδο των Παπικών. Εκείνη ανάμεσα στα άλλα νομιμοποίησε τον Παπικό Οικουμενισμό και το Παπικό άνοιγμα στην Πανθρησκεία. Τούτη εδώ, η Μέλλουσα, ανάμεσα στα άλλα προβλέπεται να νομιμοποιήσει και μάλιστα "Πανορθόδοξα" την αντίστοιχη συμμετοχή των " Ορθοδόξων " στην Οικουμενική Κίνηση, στους διαλόγους που εξυπηρετούν τελικά την σταδιακή Ψευδοένωση με τους Αιρετικούς, καθώς και το αντίστοιχο άνοιγμα στην Πανθρησκεία. Μία τέτοια όμως νομιμοποίηση και μάλιστα σε ανώτατο βαθμό ουσιαστικά καταργεί την Ορθοδοξία των Πατέρων και διακηρύσσει επισήμως μία νέα " Ορθοδοξία " φίλη του Κόσμου και αντίπαλο Του Θεού. Μήπως αδελφοί έφθασε ο καιρός να επαληθευθούν οι λόγοι του Οσιομάρτυρος Κοσμά του Φλαμιάτου στις ημέρες μας;
Η Μέλλουσα " Πανορθόδοξος Σύνοδος " θα είναι σε μεγάλο βαθμό μία απάντηση της σύγχρονης εκκοσμικευμένης " Ορθοδοξίας" στην αντίστοιχη Β΄ Βατικάνειο Ψευδοσύνοδο των Παπικών. Εκείνη ανάμεσα στα άλλα νομιμοποίησε τον Παπικό Οικουμενισμό και το Παπικό άνοιγμα στην Πανθρησκεία. Τούτη εδώ, η Μέλλουσα, ανάμεσα στα άλλα προβλέπεται να νομιμοποιήσει και μάλιστα "Πανορθόδοξα" την αντίστοιχη συμμετοχή των " Ορθοδόξων " στην Οικουμενική Κίνηση, στους διαλόγους που εξυπηρετούν τελικά την σταδιακή Ψευδοένωση με τους Αιρετικούς, καθώς και το αντίστοιχο άνοιγμα στην Πανθρησκεία. Μία τέτοια όμως νομιμοποίηση και μάλιστα σε ανώτατο βαθμό ουσιαστικά καταργεί την Ορθοδοξία των Πατέρων και διακηρύσσει επισήμως μία νέα " Ορθοδοξία " φίλη του Κόσμου και αντίπαλο Του Θεού. Μήπως αδελφοί έφθασε ο καιρός να επαληθευθούν οι λόγοι του Οσιομάρτυρος Κοσμά του Φλαμιάτου στις ημέρες μας;
Ο αδελφός μας Γεώργιος Γιαννόπουλος άφησε ένα σχόλιο:
Αδελφέ Ιωάννη στην Εκκλησιαστική ιστορία που μελετώ δεν έχω
δει ποτέ μου αποτειχισμένους επισκόπους να χειροτονούν πολλούς καινούργιους
επισκόπους και αυτοί με την σειρά τους να δημιουργούν καινούργια σύνοδο δίπλα
σε αυτή που υπήρχε της κανονικής τοπικής εκκλησίας. Έχεις δει πουθενά εσύ κάτι τέτοιο
? Δηλαδή
: υπήρξε ποτέ στο παρελθόν σε μια τοπική Ορθόδοξη εκκλησία πατριαρχείου η αρχιεπισκοπής
να έχουμε δεύτερη ιεραρχία και σύνοδο ? κτισμένη από αποτειχισμένους επισκόπους ?
διότι οι κανόνες μας δείχνουν τον δρόμο που θα ακολουθήσουμε από την στιγμή που θα αποτειχιστούμε μέχρι να συνέλθει η Ορθόδοξη Σύνοδος που θα αποτελείται μόνο από αποτειχισμένους πατέρες που θα ορθοτομούν τον λόγο της αληθείας και θα ξαναεπιβάλουν την νόμιμη τάξη στην Εκκλησία. Δεν έχω δει ποτέ στην ιστορία της Εκκλησίας οι αποτειχισμένοι επίσκοποι από τους αιρετικούς σε μια τοπική Ορθόδοξη εκκλησία να χειροτονούν άλλους τόσους επισκόπους όσοι είναι και οι αιρετικοί, και αφού δημιουργήσουν καινούργια δεύτερη σύνοδο δίπλα στην παλιά την κανονική, να καταδικάσουν μετά την πρώτη σύνοδο με τους αιρετικούς.
Δεν υπάρχει αυτή η παράνομη και αντικανονική πράξη στην ιστορία της Εκκλησίας διότι έτσι ακυρώνεται και καταστρέφεται η έννοια και ο θεσμός της αποτειχίσεως.
Δεν λένε οι Ιεροί Κανόνες πουθενά εάν ο επίσκοπος κηρύττει αίρεση δημόσια στην Εκκλησία χειροτονήστε καινούργιο επίσκοπο και αφήστε τον αιρετικό στην ησυχία του. Δεν γράφει τέτοια πράγματα στο Πηδάλιο. Μόνο για ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ γράφει στο Πηδάλιο ΠΡΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΜΗΣ, τελεία και παύλα.
Οι επισκοπικές χειροτονίες είναι δουλειά της ενωμένης συνόδου μιας Ορθόδοξης τοπικής Εκκλησίας. Από την στιγμή που έχουμε σε μια τοπική Εκκλησία όπως στην Εκκλησία της Ελλάδος το 1935
από την μια Ορθοδόξους αποτειχισμένους επισκόπους και από την άλλη αιρετικούς επισκόπους δεν έχουμε ενωμένη σύνοδο για να χειροτονήσει επισκόπους.
Αλλά από την στιγμή που οι αποτειχισμένοι επίσκοποι στην Εκκλησία της Ελλάδος παράνομα και αντικανονικά χειροτόνησαν επισκόπους το 1935 έχουμε σήμερα την τραγική και διαστροφική κατάσταση να έχουμε το λιγότερο πέντε εκκλησίες της Ελλάδος με πέντε αρχιεπισκόπους Αθηνών και πέντε μητροπολίτες Θεσσαλονίκης, με πέντε ιεραρχίες και πέντε συνόδους.
Η ένωση της συνόδου λένε οι Ιεροί Κανόνες γίνεται όταν θα την συγκαλέσουν οι αποτειχισμένοι επίσκοποι ΠΡΟ-ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΣ.
Σε αυτή την διαδρομή που χάραξε το Πνεύμα το Άγιον κανένας δεν έχει το δικαίωμα να αλλάξει κάτι να προσθέσει και να αφαιρέσει, διότι θα καταστρέψει όλη την κατάσταση και το αποτέλεσμα θα είναι αυτό που βλέπουμε σήμερα δηλ. Η αποτείχιση αντί να γίνεται προ και μέχρι συνοδικής καταδίκης να υποβαθμίζεται σε μορφή κατασκευής οργανωμένης παρασυναγωγής, με σκοπό να μένουν οι οικουμενιστές στην εκκλησία και να μην καταδικάζονται.
Όλοι οι Άγιοι Πατέρες που καταδίκαζαν τους αιρετικούς στις Οικουμενικές και Τοπικές Συνόδους ήταν πρώτα αποτειχισμένοι, από αυτούς. Σήμερα το ότι δεν έχουν καταδικαστεί ακόμη συνοδικώς οι οικουμενιστές από τους αποτειχισμένους πατέρες είναι διότι το εμπόδιο που δημιουργεί τα προβλήματα αυτά είναι οι διπλές-τριπλές τετραπλές και πενταπλές έως πολλές ιεραρχίες των συνόδων στις κανονικές ορθόδοξες τοπικές εκκλησίες.
διότι οι κανόνες μας δείχνουν τον δρόμο που θα ακολουθήσουμε από την στιγμή που θα αποτειχιστούμε μέχρι να συνέλθει η Ορθόδοξη Σύνοδος που θα αποτελείται μόνο από αποτειχισμένους πατέρες που θα ορθοτομούν τον λόγο της αληθείας και θα ξαναεπιβάλουν την νόμιμη τάξη στην Εκκλησία. Δεν έχω δει ποτέ στην ιστορία της Εκκλησίας οι αποτειχισμένοι επίσκοποι από τους αιρετικούς σε μια τοπική Ορθόδοξη εκκλησία να χειροτονούν άλλους τόσους επισκόπους όσοι είναι και οι αιρετικοί, και αφού δημιουργήσουν καινούργια δεύτερη σύνοδο δίπλα στην παλιά την κανονική, να καταδικάσουν μετά την πρώτη σύνοδο με τους αιρετικούς.
Δεν υπάρχει αυτή η παράνομη και αντικανονική πράξη στην ιστορία της Εκκλησίας διότι έτσι ακυρώνεται και καταστρέφεται η έννοια και ο θεσμός της αποτειχίσεως.
Δεν λένε οι Ιεροί Κανόνες πουθενά εάν ο επίσκοπος κηρύττει αίρεση δημόσια στην Εκκλησία χειροτονήστε καινούργιο επίσκοπο και αφήστε τον αιρετικό στην ησυχία του. Δεν γράφει τέτοια πράγματα στο Πηδάλιο. Μόνο για ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ γράφει στο Πηδάλιο ΠΡΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΜΗΣ, τελεία και παύλα.
Οι επισκοπικές χειροτονίες είναι δουλειά της ενωμένης συνόδου μιας Ορθόδοξης τοπικής Εκκλησίας. Από την στιγμή που έχουμε σε μια τοπική Εκκλησία όπως στην Εκκλησία της Ελλάδος το 1935
από την μια Ορθοδόξους αποτειχισμένους επισκόπους και από την άλλη αιρετικούς επισκόπους δεν έχουμε ενωμένη σύνοδο για να χειροτονήσει επισκόπους.
Αλλά από την στιγμή που οι αποτειχισμένοι επίσκοποι στην Εκκλησία της Ελλάδος παράνομα και αντικανονικά χειροτόνησαν επισκόπους το 1935 έχουμε σήμερα την τραγική και διαστροφική κατάσταση να έχουμε το λιγότερο πέντε εκκλησίες της Ελλάδος με πέντε αρχιεπισκόπους Αθηνών και πέντε μητροπολίτες Θεσσαλονίκης, με πέντε ιεραρχίες και πέντε συνόδους.
Η ένωση της συνόδου λένε οι Ιεροί Κανόνες γίνεται όταν θα την συγκαλέσουν οι αποτειχισμένοι επίσκοποι ΠΡΟ-ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΣ.
Σε αυτή την διαδρομή που χάραξε το Πνεύμα το Άγιον κανένας δεν έχει το δικαίωμα να αλλάξει κάτι να προσθέσει και να αφαιρέσει, διότι θα καταστρέψει όλη την κατάσταση και το αποτέλεσμα θα είναι αυτό που βλέπουμε σήμερα δηλ. Η αποτείχιση αντί να γίνεται προ και μέχρι συνοδικής καταδίκης να υποβαθμίζεται σε μορφή κατασκευής οργανωμένης παρασυναγωγής, με σκοπό να μένουν οι οικουμενιστές στην εκκλησία και να μην καταδικάζονται.
Όλοι οι Άγιοι Πατέρες που καταδίκαζαν τους αιρετικούς στις Οικουμενικές και Τοπικές Συνόδους ήταν πρώτα αποτειχισμένοι, από αυτούς. Σήμερα το ότι δεν έχουν καταδικαστεί ακόμη συνοδικώς οι οικουμενιστές από τους αποτειχισμένους πατέρες είναι διότι το εμπόδιο που δημιουργεί τα προβλήματα αυτά είναι οι διπλές-τριπλές τετραπλές και πενταπλές έως πολλές ιεραρχίες των συνόδων στις κανονικές ορθόδοξες τοπικές εκκλησίες.
2 σχόλια:
Αδελφε Ιωαννη στην Εκκλησιαστικη ιστορια που μελεταω δεν εχω δει ποτε μου αποτειχισμενους επισκοπους να χειροτονουν πολλους καινουργειους επισκοπους και αυτοι με την σειρα τους να δημιουργουν καινουργεια συνοδο διπλα σε αυτη που υπηρχε της κανονικης τοπικης εκκλησιας. Εχεις δει πουθενα εσυ κατι τετοιο ? Δηλαδη : υπηρξε ποτε στο παρελθον σε μια τοπικη Ορθοδοξη εκκλησια πατριαρχειου η αρχιεπισκοπης να εχουμε δευτερη ιεραρχια και συνοδο ? χτισμενη απο αποτειχισμενους επισκοπους ?
διοτι οι κανονες μας δειχνουν τον δρομο που θα ακολουθησουμε απο την στιγμη που θα αποτειχιστουμε μεχρι να συνελθει η Ορθοδοξη Συνοδος που θα αποτελειται μονο απο αποτειχισμενους πατερες που θα ορθοτομουν τον λογο της αληθειας και θα ξαναεπιβαλουν την νομιμη ταξη στην Εκκλησια. Δεν εχω δει ποτε στην ιστορια της Εκκλησιας οι αποτειχισμενοι επισκοποι απο τους αιρετικους σε μια τοπικη Ορθοδοξη εκκλησια να χειροτονουν αλλους τοσους επισκοπους οσοι ειναι και οι αιρετικοι, και αφου δημιοργησουν καινουργεια δευτερη συνοδο διπλα στην παλια την κανονικη,να καταδικασουν μετα την πρωτη συνοδο με τους αιρετικους.
Δεν υπαρχει αυτη η παρανομη και αντικανονικη πραξη στην ιστορια της Εκκλησιας διοτι ετσι ακυρωνεται και καταστρεφεται η ενοια και ο θεσμος της αποτειχισεως.
Δεν λενε οι Ιεροι Κανονες πουθενα εαν ο επισκοπος κυρητει αιρεση δημοσια στην Εκκλησια χειροτονηστε καινουργειο επισκοπο και αφηστε τον αιρετικο στην ησυχια του. Δεν γραφει τετοια πραγματα στο Πηδαλιο.
Μονο για ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ γραφει στο Πηδαλιο ΠΡΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΜΗΣ, τελεια και παυλα.
Οι επισκοπικες χειροτονιες ειναι δουλεια της ενωμενης συνοδου μιας Ορθοδοξης τοπικης Εκκλησιας.Απο την στιγμη που εχουμε σε μια τοπικη Εκκλησια οπως στην Εκκλησια της Ελλαδος το 1935
απο την μια
Ορθοδοξους αποτειχισμενους
επισκοπους και απο την αλλη αιρετικους επισκοπους δεν εχουμε ενωμενη συνοδο για να χειροτονησει επισκοπους.
Αλλα απο την στιγμη που οι αποτειχισμενοι επισκοποι στην Εκκλησια της Ελλαδος παρανομα και αντικανονικα χειροτονησανε επισκοπους το 1935 εχουμε σημερα την τραγικη και διαστροφικη κατασταση να εχουμε το λιγοτερο πεντε εκκλησιες της ελλαδος με πεντε αρχιεπισκοπους αθηνων και πεντε μητροπολιτες θεσσαλονικης, με πεντε ιεραρχιες και πεντε συνοδους.
Η ενωση της συνοδου λενε οι Ιεροι Κανονες γινεται οταν θα την συγκαλεσουν οι αποτειχισμενοι επισκοποι ΠΡΟ-ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΣ.
Σε αυτη την διαδρομη που χαραξε το Πνευμα το Αγιον κανενας δεν εχει το δικαιωμα να αλλαξει κατι να προσθεσει και να αφαιρεσει, διοτι θα καταστρεψει ολη την κατασταση και το αποτελεσμα θα ειναι αυτο που βλεπουμε σημερα δηλ. Η αποτειχιση αντι να γινεται προ και μεχρις συνοδικης καταδικης να υποβαθμιζεται σε μορφη κατασκευης οργανωμενης παρασυναγωγης, με σκοπο να μενουν οι οικουμενιστες στην εκκλησια και να μην καταδικαζονται.
Ολοι οι Αγιοι Πατερες που καταδικαζανε τους αιρετικους στις Οικουμενικες και Τοπικες Συνοδους ηταν πρωτα αποτειχισμενοι, απο αυτους. Σημερα το οτι δεν εχουν καταδικαστει ακομη συνοδικως οι οικουμενιστες απο τους αποτειχισμενους πατερες ειναι διοτι το εμποδιο που δημιουργει τα προβληματα αυτα ειναι οι διπλες-τριπλες τετραπλες και πενταπλες εως πολλες ιεραρχιες των συνοδων στις κανονικες ορθοδοξες τοπικες εκκλησιες.
Χαίρετε αδελφοί!
Δίνω απάντηση σχετικά με τις παράνομες χειροτονίες επισκόπων σε περιοχές που υπάρχουν ήδη επίσκοποι.
Ο αδελφός Γεώργιος Γιαννόπουλος καθώς και λοιποί αδελφοί, είναι καλό να έχουν εν γνώση τους ότι στην Εκκλησιαστική ιστορία, αρκετές φορές σε μια επισκοπή μπορεί να υπήρχαν παραπάνω από 1 επίσκοποι.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Ρωσική Εκκλησία των κατακομβών. Η οποία είχε τοποθετήσει επισκόπους σε περιοχές που υπήρχαν ήδη επίσκοποι της επίσημης Ρωσικής Εκκλησίας. Όχι μόνο τοποθέτησε τους επισκόπους, αλλά συγκάλεσε και τοπική σύνοδο και καταδίκασε την επίσημη Ρωσική Εκκλησία ως αιρετική Σεργιανιστική.
Αυτά τα λίγα απλά και μόνο πληροφοριακά, όσον αφορά το θέμα αυτό.
Δημοσίευση σχολίου