«Τόσοι
Αρχιερείς,τόσοι Ιερείς, τόσοι Μοναχοί και λαϊκοί πεπαιδευμένοι και μη, δεν
διακόπτουν πνευματική επικοινωνία με τους Οικουμενιστές, όλοι αυτοί επλανήθησαν
και μόνο εσείς οι ολίγοι είσθε με την αλήθεια;» Παλαιό το σόφισμα,
ανασκευασμένο και απογεγυμνωμένον υφ’ όλων σχεδόν των αγίων Πατέρων μας και της
Αγίας Γραφής. Το δυστύχημα δι’ αυτούς που λέγουν όλα αυτά είναι ότι η αλήθεια
δεν συμβαδίζει πάντοτε με τους πολλούς, αλλά πολλές φορές με τους ολίγους. Ο
ίδιος ο Κύριος μας είπε: «ότι πλατεία η πύλη και ευρύχωρος η οδός η απάγουσα
εις την απώλειαν, και πολλοί εισίν οι εισερχόμενοι δι’ αυτής. Ότι στενή η πύλη
και τεθλιμμένη η οδός η απάγουσα εις την ζωήν, και ολίγοι εισίν οι ευρίσκοντες
αυτήν» (Ματθ. ζ: 13). Και εις άλλο σημείο, «Πολλοί γαρ εισί κλητοί ολίγοι δε
εκλεκτοί». Οι άγιοι πατέρες μας απαντούσαν ως εξής, όταν οι αιρετικοί
προέβαλλον ως επιχείρημα το πλήθος που τους ακολουθούσε: «Πλήθει το ψεύδος
κρατύνεις; Έδειξας του δεινού την επίτασιν (ένταση, δυνάμωμα) · όσω γαρ πλείους
εν τω κακώ τοσούτω μείζων η συμφορά». «Εμοί πλήθος αιδέσιμον ου το χαίρον
καινοτομία, αλλά το φυλάσσον πατρώαν κληρονομίαν» (άγιος Θεόδωρος Στουδίτης, P.G. 99, επιστολή 45). Σε άλλο σημείο λέγει: «Μη θώμεν σκάνδαλον τη Εκκλησία
του Θεού, ήτις εστί και εν τρισίν Ορθοδόξοις οριζομένη κατά τους αγίους» (άγ.
Θεόδωρος Στουδίτης, P.G. 99,
1049B). O άγιος Νικηφόρος ο Ομολογητής έγραφε: «Ει και πάνυ ολίγοι
εν τη Ορθοδοξία και ευσεβεία διανένουσιν, ούτοι εισίν Εκκλησία και το κύρος και
η προστασία των εκκλησιαστικών θεσμών εν αυτοίς κείται». Ο καθ. Γ. Φλωρόφσκυ
έγραφε: «Πολύ συχνά το μέτρο της αληθείας είναι η μαρτυρία της μειοψηφίας.
Είναι δυνατό να είναι καθολική Εκκλησία το μικρόν ποίμνιο. Είναι δυνατό να εξαπλωθούν οι αιρετικοί
παντού και να καταλήξη η Εκκλησία στο περιθώριο της ιστορίας, ή να αποσυρθεί
εις την έρημο. Αυτό συνέβη κατ’ επανάληψη εις την ιστορία και είναι πολύ
πιθανόν να συμβή και πάλι». Δεν αποτελούν λοιπόν οι πολλοί την Εκκλησία του
Χριστού, αλλά οι την ορθήν και σωτήριον της πίστεως ομολογἰα φυλάσσοντες, όσοι
ολίγοι και αν είναι.
1 σχόλιο:
Κωσταντινε ετσι ειναι οι περισοτεροι στο νεο ημερολογιο των οικουμενιστων, δεν εχουν γνωση των Ιερων Κανονων και των Πατερων της Εκκλησιας βολευτηκαν με τους πνευματικους προδοτες και μολις ακουσουνε για αποτειχιση γινονται λαγοι. Ελεγε ενας μεγαλος γεροντας ομολογητης του Ακαινοτομητου Πληρωματος πως οχι ενας αλλα συνταγματα δαιμονων πανε να πολεμησουν αυτους που σκοπευουν να αποτειχιστουν οταν υπαρχουν κανονικοι λογοι.
Γιαυτο σημερα οι δαιμονες πολεμουν τους πιστους ωστε να μενουν σε κοινωνια με τους κακοδοξους λεγωντας τους : παντε στην συναξη κληρικων και μοναχων που εξαφανισαν την Αγια αποτειχιση ενω στο μπλα μπλα μπλα ειναι ορθοδοξοι ομολογητες.
Σε αλλους τους λενε καντε μιση αποτειχιση μονο για την αιρεση, ενω τους εξαφανιζουν το σχισμα και τους λενε μετα μπραβο ειστε αντι-οικουμενιστες.
Σε ολες τις συνοδους του πατριου διεστρεψαν και εξαφανισαν την αποτειχιση γιαυτο και με το πνευμα του πονηρου ξακανακανε απο την αρχη πολλες καινουργιες ορθοδοξες εκκλησιες για λογους ασφαλειας για να υπαρχει μεγαλη καβαντζα απο πισω. Σημερα δεν γνωριζω αν οι παραταξεις ειναι πανω η κατω απο 36 συνοδους? και μαλωνουν μεταξυ τους για το ποια ειναι η εκκλησια?
Ετσι αφαιρεσαν και εξαφανισαν την αποτειχιση μεσα απο το Ιερο Πηδαλιο.
Αλλα η αποτειχιση ειναι χρησιμη μονο για τους ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ που εχουν Αγιο-Πνευματικο στοχο την συγκροτηση Μιας Πανορθοδοξου
Συνοδου για την καταδικη των οικουμενιστων αιρετικων και σχισματικων και παραταξιακων παρασυναγωγων. Μονο το ομολογιακο πληρωμα των αποτειχισμενων απο την κοινωνια των υποδικων καινοτομων διαστροφεων : του 1902 του 1924 και του 1935, εχει την ανωτερη αυθεντια στην ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ για να επικυρωσει ως Αγια η για να ακυρωσει ως λυστρικη μια πανορθοδοξη συνοδο.
Δημοσίευση σχολίου