Είναι ακαταμάχητος
η ευαγγελική αλήθεια ότι «ο κόσμος όλος εν τω πονηρώ κείται», και μετά το έργον
του Θεανθρώπου επί της γης (1 Ιωάνν. 5, 19-21). Και όχι μόνον αυτό αλλά κατά
τον άγιον Απόστολον Παύλον, ο διάβολος είναι «ο θεός του αιώνος τούτου» (2 Κορ.
4, 4).
Μεταξύ ενός
τοιούτου κόσμου, ο οποίος εκουσίως «εν τω πονηρώ κείται», και του ανθρώπου που
ακολουθεί τον Θεάνθρωπον Χριστόν δεν υπάρχει συμβιβασμός. Εκείνος που ακολουθεί
τον Θεάνθρωπον δεν δύναται εις βάρος της Ευαγγελικής Αληθείας να κάμνη
συμβιβασμούς με τον ουμανιστικόν άνθρωπον, που όλα αυτά τα δικαιολογεί και
ανάγει εις δόγμα. Εδώ πάντοτε πρόκειται περί αποφασιστικού και κρισιμωτάτου
διλήμματος και εκλογής: ή ο Θεάνθρωπος ή ο άνθρωπος. Διότι ο ουμανιστικός
άνθρωπος δι΄ όλων των ενεργειών του εμφανίζεται και φέρεται ως δρων με
αυτάρκειαν, ως υπερτάτη αξία και ανώτατον κριτήριον. Εδώ δεν υπάρχει θέσις δια
τον Θεάνθρωπον. Δι΄ αυτό εις το ουμανιστικόν βασίλειον την θέσιν του Θεανθρώπου
την κατέχει ο Vicarius Christi(ο Αντίχριστος Πάπας), ο δε Θεάνθρωπος έχει
εξορισθή εις τον ουρανόν. Τούτο αποτελεί ασφαλώς ιδιόμορφον αποσάρκωσιν του
Θεανθρώπου Χριστού. Δεν είναι έτσι;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου