http://kyprianoscy.blogspot.ca/
Ένας
καθαρόαιμος οικουμενιστής, άνθρωπος δηλαδή του σιωνισμού και της νέας τάξης
πραγμάτων, είναι και ο μητροπολίτης Τορόντο (Καναδάς) Σωτήριος. Η εκεί
ελληνορθόδοξη ιεραποστολική αδελφότητα "Μέγας Αθανάσιος" δέχθηκε
"τα πεπυρωμένα βέλη του πονηρού" μητροπολίτη, επειδή του άσκησε -
συστηματικά γίνεται αυτό και καλώς πράττει η αδελφότητα - δριμύτατο έλεγχο.
Ιδού λοιπόν τι απάντηση έδωσε, για τα όσα απαράδεκτα τον κατηγορούν και κατά
την πίστη μας άξια καθαίρεσης και αφορισμού, ο μ. Σωτήριος. Σημειώνω, ότι εμπεριστατωμένη
απάντηση έδωσε η ιεραποστολική αδελφότητα "Μέγας Αθανάσιος" μέσω του
εντύπου της ("Θρησκευτική Εβδομάδα") που κυκλοφορεί εκεί, όσο και δια
του διαδικτύου ( http://orthodox-voice.blogspot.gr/2013/11/blog-post_9859.html ). Σας
συνιστώ να την διαβάσετε. Από τη δική μου πλευρά σταχυολογώ ένα απόσπασμα των
κατηγοριών, τις οποίες ανταπέδωσε ο μ. Σωτήριος στην ιεραποστολική αδελφότητα
του Τορόντο, και γράφω τα ακόλουθα, μετά από αυτό που διάβασα :
Μητροπολίτης Σωτήριος
" (...) . Έχουν σταματήσει στο ζήτημα της συμπροσευχής μερικοί άνθρωποι. Και τους έχω εξηγήσει πάρα πολλές φορές, ότι η συμπροσευχή επιτρέπεται. Οι ίδιοι αυτοί, οι οποίοι ομιλούν εναντίον της συμπροσευχής, συμπροσεύχονται με αιρετικούς πάντοτε. Παλαιότερα μου είχε γράψει ένας – δεν θέλω να αναφέρω το όνομά του, πολύ γνωστός - και με κατηγορούσε για την συμπροσευχή. Και του απήντησα με ένα συστημένο γράμμα και του είπα ότι αυτός καθημερινά συμπροσεύχεται με τον γαμπρό του, ο οποίος δεν είναι Ορθόδοξος, αλλά είναι Καθολικός. Και έχω πει πολλές φορές, ότι εφόσον η Εκκλησία μας επιτρέπει τους μικτούς γάμους, τους γάμους των Ορθοδόξων με τους Ρωμαιοκαθολικούς, τους Προτεστάντες, τους Αγγλικανούς, τότε δέχεται και την συμπροσευχή και όχι μόνο. Διότι αυτός ο Καθολικός ή η Καθολική, ο Προτεστάντης ή η Προτεστάντισσα, η Αγγλικανή ή ο
Αγγλικανός, που παντρεύονται μ’ έναν Ορθόδοξο ή μία Ορθόδοξη όχι απλώς συμπροσεύχονται, αλλά συμμετέχουν στο Μυστήριο του γάμου. Θέλουμε να τα καταλάβουμε αυτά ή δεν θέλουμε να τα καταλάβουμε; Μερικοί δεν θέλουν να τα καταλάβουν και κόλλησε η βελόνα τους εκεί.
κυπριανός χ
Ώστε, λοιπόν, οι μικτοί γάμοι, κατά τον σεβασμιότατο, μας ανοίγουν το δρόμο των διαλόγων της αγάπης και των συμπροσευχών ! Λαμπρά, ας κάνει όμως τον κόπο να δει τι λέγουν οι στατιστικές και πόσοι από αυτούς τους γάμους - και όχι μόνο - οδηγούνται σε πλήρες ναυάγιο, συμπαρασύροντας και τα τέκνα αυτών των γάμων . Η γλώσσα των αριθμών είναι αψευδής και αμείλικτη και την αιτία του θλιβερού αυτού φαινομένου, καλό θα ήταν να την αναζητήσει ο ... αγαπητικός μητροπολίτης.
Η "κοινωνικοποίηση" πολιτικού τύπου των ιερών Μυστηρίων σηματοδοτεί, κατά τον γράφοντα τούτα τα ολίγα, και την "απομυστηριοποίηση" (ζητώ συγγνώμη γι΄ αυτές τις -ποιήσεις) των Θεσμών, που έχουν άμεση σχέση με το "άγιο", το "ιερό" και το "όσιο", του βίου των ευσεβών πιστών. Εννοήσατε, την οικογένεια και τις "κατ΄ οίκον εκκλησίες" ενός εκάστου εξ αυτών. Ακατήχητοι καθώς παραμένουν οι πιστοί, επί πλέον δε, υφιστάμενοι αιρετικές διδασκαλίες σαν αυτές του μητροπολίτη Τορόντο, είναι αναμενόμενο οι "εκκλησίες" αυτές να μην αποτελούν μικρογραφία της "Μιας, αγίας, καθολικής και αποστολικής, Εκκλησίας".
Φτιάχνονται σε παραλλαγή, αφού υπάρχουν αρκετές επιλογές . Διότι, μας λέγουν, υπάρχουν και οι άλλες αδελφές - πλην αιρετικές - αυτό δεν το λένε - εκκλησίες . Έτσι, οι "κατ΄ οίκον εκκλησίες" διαλύονται, ξαναφτιάχνονται, ξαναδιαλύονται, και το μόνο που μένει είναι τα "ερείπια" της αγάπης, τα παιδιά . Τέκνα που παραδέρνουν ανάμεσα σε πολύγαμους σκανδαλοποιούς γονείς, για τους οποίους ισχύει ο ανεπανάληπτος Λόγος : "5 καὶ ὃς ἐὰν δέξηται παιδίον τοιοῦτον ἓν ἐπὶ τῷ ὀνόματί μου, ἐμὲ δέχεται· 6 Ὃς δ' ἂν σκανδαλίσῃ ἕνα τῶν μικρῶν τούτων τῶν πιστευόντων εἰς ἐμέ, συμφέρει αὐτῷ ἵνα κρεμασθῇ μύλος ὀνικὸς εἰς τὸν τράχηλον αὐτοῦ καὶ καταποντισθῇ ἐν τῷ πελάγει τῆς θαλάσσης. (Μτ. ιη΄)" .
Θα μας απαντήσει ο σεβασμιότατος, ή μήπως πρέπει να κάνουμε υπομονή, μέχρις ότου επιληφθεί αυτού του θέματος και πολλών ακόμη, η αναμενόμενη Μεγάλη (σημ. και προκαταβολικά αγία) Σύνοδος των Ορθόδοξων Πατριαρχείων ; Και για να μην ξεχνιόμαστε, τα θέματα αυτά είναι ήδη λυμένα, οι γνωμοδοτήσαντες όμως επί αυτών "υπήρξαν ατυχή θύματα του αρχεκάκου" και τα θεσπίσματα, νυν αποκαλούνται "τείχη αίσχους". Εν αναμονή λοιπόν της νέας, - και νεοταξικής - Μεγάλης Συνόδου των Ορθοδόξων.
Μητροπολίτης Σωτήριος
" (...) . Έχουν σταματήσει στο ζήτημα της συμπροσευχής μερικοί άνθρωποι. Και τους έχω εξηγήσει πάρα πολλές φορές, ότι η συμπροσευχή επιτρέπεται. Οι ίδιοι αυτοί, οι οποίοι ομιλούν εναντίον της συμπροσευχής, συμπροσεύχονται με αιρετικούς πάντοτε. Παλαιότερα μου είχε γράψει ένας – δεν θέλω να αναφέρω το όνομά του, πολύ γνωστός - και με κατηγορούσε για την συμπροσευχή. Και του απήντησα με ένα συστημένο γράμμα και του είπα ότι αυτός καθημερινά συμπροσεύχεται με τον γαμπρό του, ο οποίος δεν είναι Ορθόδοξος, αλλά είναι Καθολικός. Και έχω πει πολλές φορές, ότι εφόσον η Εκκλησία μας επιτρέπει τους μικτούς γάμους, τους γάμους των Ορθοδόξων με τους Ρωμαιοκαθολικούς, τους Προτεστάντες, τους Αγγλικανούς, τότε δέχεται και την συμπροσευχή και όχι μόνο. Διότι αυτός ο Καθολικός ή η Καθολική, ο Προτεστάντης ή η Προτεστάντισσα, η Αγγλικανή ή ο
Αγγλικανός, που παντρεύονται μ’ έναν Ορθόδοξο ή μία Ορθόδοξη όχι απλώς συμπροσεύχονται, αλλά συμμετέχουν στο Μυστήριο του γάμου. Θέλουμε να τα καταλάβουμε αυτά ή δεν θέλουμε να τα καταλάβουμε; Μερικοί δεν θέλουν να τα καταλάβουν και κόλλησε η βελόνα τους εκεί.
κυπριανός χ
Ώστε, λοιπόν, οι μικτοί γάμοι, κατά τον σεβασμιότατο, μας ανοίγουν το δρόμο των διαλόγων της αγάπης και των συμπροσευχών ! Λαμπρά, ας κάνει όμως τον κόπο να δει τι λέγουν οι στατιστικές και πόσοι από αυτούς τους γάμους - και όχι μόνο - οδηγούνται σε πλήρες ναυάγιο, συμπαρασύροντας και τα τέκνα αυτών των γάμων . Η γλώσσα των αριθμών είναι αψευδής και αμείλικτη και την αιτία του θλιβερού αυτού φαινομένου, καλό θα ήταν να την αναζητήσει ο ... αγαπητικός μητροπολίτης.
Η "κοινωνικοποίηση" πολιτικού τύπου των ιερών Μυστηρίων σηματοδοτεί, κατά τον γράφοντα τούτα τα ολίγα, και την "απομυστηριοποίηση" (ζητώ συγγνώμη γι΄ αυτές τις -ποιήσεις) των Θεσμών, που έχουν άμεση σχέση με το "άγιο", το "ιερό" και το "όσιο", του βίου των ευσεβών πιστών. Εννοήσατε, την οικογένεια και τις "κατ΄ οίκον εκκλησίες" ενός εκάστου εξ αυτών. Ακατήχητοι καθώς παραμένουν οι πιστοί, επί πλέον δε, υφιστάμενοι αιρετικές διδασκαλίες σαν αυτές του μητροπολίτη Τορόντο, είναι αναμενόμενο οι "εκκλησίες" αυτές να μην αποτελούν μικρογραφία της "Μιας, αγίας, καθολικής και αποστολικής, Εκκλησίας".
Φτιάχνονται σε παραλλαγή, αφού υπάρχουν αρκετές επιλογές . Διότι, μας λέγουν, υπάρχουν και οι άλλες αδελφές - πλην αιρετικές - αυτό δεν το λένε - εκκλησίες . Έτσι, οι "κατ΄ οίκον εκκλησίες" διαλύονται, ξαναφτιάχνονται, ξαναδιαλύονται, και το μόνο που μένει είναι τα "ερείπια" της αγάπης, τα παιδιά . Τέκνα που παραδέρνουν ανάμεσα σε πολύγαμους σκανδαλοποιούς γονείς, για τους οποίους ισχύει ο ανεπανάληπτος Λόγος : "5 καὶ ὃς ἐὰν δέξηται παιδίον τοιοῦτον ἓν ἐπὶ τῷ ὀνόματί μου, ἐμὲ δέχεται· 6 Ὃς δ' ἂν σκανδαλίσῃ ἕνα τῶν μικρῶν τούτων τῶν πιστευόντων εἰς ἐμέ, συμφέρει αὐτῷ ἵνα κρεμασθῇ μύλος ὀνικὸς εἰς τὸν τράχηλον αὐτοῦ καὶ καταποντισθῇ ἐν τῷ πελάγει τῆς θαλάσσης. (Μτ. ιη΄)" .
Θα μας απαντήσει ο σεβασμιότατος, ή μήπως πρέπει να κάνουμε υπομονή, μέχρις ότου επιληφθεί αυτού του θέματος και πολλών ακόμη, η αναμενόμενη Μεγάλη (σημ. και προκαταβολικά αγία) Σύνοδος των Ορθόδοξων Πατριαρχείων ; Και για να μην ξεχνιόμαστε, τα θέματα αυτά είναι ήδη λυμένα, οι γνωμοδοτήσαντες όμως επί αυτών "υπήρξαν ατυχή θύματα του αρχεκάκου" και τα θεσπίσματα, νυν αποκαλούνται "τείχη αίσχους". Εν αναμονή λοιπόν της νέας, - και νεοταξικής - Μεγάλης Συνόδου των Ορθοδόξων.
1 σχόλιο:
Σας ευχαριστώ για την αναδημοσίευση και την βοήθεια που μου παρέχετε, ώστε να γράφω μερικά "γράμματα αναγνωστών".
Με αδελφικούς και εκ καρδίας χαιρετισμούς
κυπριανός χ.
Δημοσίευση σχολίου