(σ.σ. ελπίζουμε να αναγράψουν στο "αγιολόγιο" οι Οικουμενιστές και τον "Γέροντα" Σωφρόνιο του Έσσεξ της μικτής Μονής.... )
Ἀνακοινωθέν (27/11/2013)
Συνῆλθεν, ὑπό τήν προεδρίαν τῆς Α. Θ. Παναγιότητος, ἡ Ἁγία καί Ἱερά Σύνοδος εἰς τήν τακτικήν συνεδρίαν αὐτῆς σήμερον, Τετάρτην, 27ην Νοεμβρίου 2013 πρός ἐξέτασιν τῶν ἐν τῇ ἡμερησίᾳ διατάξει ἀναγεγραμμένων θεμάτων.
Κατ' αὐτήν, ἡ Ἁγία καί Ἱερά Σύνοδος ἀποδεχθεῖσα:
α) εἰσήγησιν τῆς Κανονικῆς Ἐπιτροπῆς ἀνέγραψεν εἰς τό Ἁγιολόγιον τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τούς Ἱερομόναχον Πορφύριον, τόν Καυσοκαλυβίτην, καί Ἱερομόναχον Μελέτιον τόν ἐν Ὑψενῇ Ρόδου, και
β) τήν οἰκειοθελῆ παραίτησιν τοῦ Σεβ. Μητροπολίτου Βελγίου κ. Παντελεήμονος ἀπό τῆς διαποιμάνσεως τῆς ἐπαρχίας αὐτοῦ, προτάσει τῆς Α. Θ. Παναγιότητος, τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κ. κ. Βαρθολομαίου, εἰς τήν οὑτωσί κενωθεῖσαν Μητρόπολιν Βελγίου ἐξελέξατο παμψηψεί τόν Θεοφιλέστατον Ἐπίσκοπον Σινώπης κύριον Ἀθηναγόραν.
Ἐκ τῆς Ἀρχιγραμματείας
τῆς Ἁγίας καί Ἱερᾶς Συνόδου
τῆς Ἁγίας καί Ἱερᾶς Συνόδου
11 σχόλια:
ντροπή σου Κωστάκη!
Που θα αμφισβητήσεις τον π. Πορφύριο!
Και πού να δεις τι έχει να γίνει ακόμη, αγαπητέ Κωνσταντίνε ! Θα γεμίσουμε από (νεο)αγίους. Πήραμε καλά μαθήματα από τον πάπα. Βλέπεις τι γίνεται με τους πολλά ορώντες γέροντες΄. Κάθε μέρα όλο και κάτι διαβάζουμε από τις ... οράσεις τους. Σιγά-σιγά γίνονται όλα αυτά και θυμάμαι, κάτι πολύ εύστοχο που είχε γράψει ένας - μου διαφεύγει αν ήσουν εσύ - στο παρελθόν σε ανάρτηση του ιστολογίου μου. Αφού εμείς δεν μπορούμε να αγιάσουμε, μας φτιάχνουν οι επιτήδειοι έναν, αφού, εννοείται, έχει γίνει η κατάλληλη προεργασία. Πλύση εγκεφάλου θα ήταν προτιμότερο να γράψω, αλλά σέβομαι θεσμούς και ανθρώπους.
Παρενθετικά, με την "κατάνυξη" έγινε ... της ακαταληψίας ή κατάληψη. Ματαιοπονώ, θα μου πεις, αλλά τι να κάνω. Τη βλακεία μπορώ να την αντέξω, την αποβλάκωση όχι.
Ανώνυμε δεν θα σου απαντήσω.
Δεν έχεις μωρέ σθένος να γράψεις έστω ένα ψεύτικο Βαπτιστικό;
Είσαι Χριστιανός έτοιμος να δώσεις την ζωή σου αν χρειαστεί για τον Χριστό, και τρέμεις σαν λαγός, μη τυχόν και δημοσιευτεί το όνομά σου;;;
Ταλαίπωρε!!!
ντροπή σου Χριστοδουλίδη αγιομάχε παλαιοημερολογίτη!
Το σχόλιο αυτό κατατέθηκε σε άλλο ιστολόγιο ( http://katanixis.blogspot.gr/2013/11/2013_22.html ). Το θέτω υπόψη του ανώνυμου, ο οποίος καταλογίζει και εις εμέ "ντροπή" για την "αγιομαχία" (sic) και τον παλαιοημερολογητισμό μου.
Αγαπητέ κύριε Ανώνυμε,
Δεν θα μπω στον κόπο να σας απαντήσω στα 4 τελευταία σας συνεχόμενα μηνύματα (27/11/2013) και από ώρας 1:43 μέχρι 2:53. Το θεωρώ ματαιοπονία. Με σοφίσματα και σοφιστείες των ορώντων και γερόντων, την απλοϊκότητα των οποίων εκτιμώ, όχι όμως και τα θεολογικά τους επιχειρήματα, δεν ανακατεύομαι. Είναι αφελέστατα και παιδαριώδη. Δεν θα εξηγήσω τους λόγους. Οφείλω όμως να πω ότι λυπάμαι, λυπάμαι πολύ. Ελπίζω, υπάρχουν νοήμονες αναγνώστες, που είναι σε θέση να καταλάβουν αυτά που γράφετε εσείς και αυτά που γράφω εγώ.
Τώρα, αν υπάρχει κανείς που θέλει να με ερωτήσει, με βάση την επιχειρηματολογία σας, μπορεί να το κάνει, εστιάζοντας το ενδιαφέρον του σε κάτι από αυτά που γράψατε : Πχ. το αφελέστατο, να παρακαλάμε τον Κύριο να έλθη ο Αντίχριστος για να γίνουμε μάρτυρες. Δηλαδή, να αλλάξουμε το "ελθέτω η βασιλεία σου" στο "Πάτερ ημών", και να λέμε "ελθέ Αντίχριστε, γενηθήτω το θέλημά σου ίνα μαρτυρήσω δια τον Ιησού". Αυτά δεν είναι μόνο αφελή και απλοϊκά, είναι και επικίνδυνα. Αν, λοιπόν, κάποιος μου ζητήσει την άποψή μου "γι΄ αυτό και γι΄ αυτό, που λέει ο ... ", θα του την δώσω. Με μια μόνο προϋπόθεση, με όνομα και διεύθυνση. Όχι ανώνυμα, όπως κάνουν πολλοί. Που θέλουν να έλθη ο Αντίχριστος, για να γίνουν μάρτυρες, αλλά δεν έχουν ούτε το θάρρος, ούτε την τόλμη, να μας δείξουν ποιοι είναι. Φοβούνται τον Μεγάλο Αδελφό, τον διαδικτυακό αδελφό, και οχυρωμένοι πίσω από την αοριστία που τους παρέχει το ιντερνέτ, μας λένε ότι θέλουν, παρακαλούν τον Κύριο, ώστε να μας βγει ο Αντίχριστος για να μαρτυρήσουν.
Αυτά, αγαπητέ μου, να πάτε και να τα πείτε - ως συνήθως ανώνυμα - σε άλλους. Θα βρείτε αρκετούς. Διότι, είπαμε, οι "νομοδιδάσκαλοι" θέλουν το ποίμνιο άλογο (άνευ λογικής) και άβουλο, όχι σκεπτόμενο και με κρίση. Οι ορώντες τους εξυπηρετούν όσο δεν μπορείτε να φαντασθείτε.
Καλό Παράδεισο σας εύχομαι και σας ευχαριστώ που μου δώσατε την ευκαιρία να πω λίγα λόγια. Επίσης, ευχαριστώ και το ιστολόγιο, που δέχτηκε έναν σχισματοαιρετικό (σημ. τι να κάνουμε, αφού έτσι θέλετε;) παλαιοημερολογίτη. Θέλω να ελπίζω, το γράφω πάλι, ότι νοήμονες αναγνώστες εξακολουθούν να υπάρχουν.-
Πληροφοριακά, ο Ανώνυμος - υπογράφει σαν ΛΚ - επανήλθε και η απάντηση εδόθη. Ελπίζω να δημοσιευθεί.
Αυτοί που πρώτοι ενδιαφέρθηκαν για την Ορθοδοξία του γ. Πορφυρίου (τον κατάταξαν στο αγιολόγιο της «Ορθοδοξίας» έκτισαν και ναό επ΄ ονόματί του πριν του 2010), είναι οι Αντιοχειανοί Οικουμενιστές, αυτοί που οδηγούν τους πιστούς Ορθοδόξους (πιστούς της πλάκας), να προσκυνούν την εικόνα του σφαγέα του Αγίου Φλαβιανού, Μονοφυσίτη Διόσκουρου!...
Αγαπητέ Κωνσταντίνε,
Για να μην γίνομαι αίτιος υπεναντίων κρίσεων με αυτά που γράφω, θα ήθελα να σημειώσω την εξής διαφορά, μεταξύ αυτών που μας γνωστοποιούν - μετά διακρίσεως - τους λόγους των ορώντων και γερόντων και εμού.
Είναι άλλο το να "εύχεστε να έρθουν τα χρόνια εκείνα του αντίχριστου και να εκπληρωθούν οι προφητείες προκειμένου να γίνουμε μάρτυρες ομολογίας της πίστεως μας προς Τον Χριστό", και εντελώς διαφορετικό το λες "εύχομαι να με αξιώσει ο άγιος Θεός να γίνω μάρτυρας για το όνομά Του, για την αλήθεια Του".
Εκείνοι που προβάλλουν τον γ. Παΐσιο και γράφουν βιβλία με λόγους του αναφέροντας αυτά που μας είπε ο συνομιλητής μου τον εκθέτουν. Αλλά περισσότερο εκτίθενται οι ίδιοι και η διάκριση, την οποία λένε ότι έχουν. Προφανώς, θα την οφείλουν στα μαθήματα που πήραν από τον τιμώμενο γέροντα και πνευματικό τους. Το πιθανολογώ βεβαίως αυτό.
Είστε με τα καλά σας καλοί μου άνθρωποι;
Γιατί τα βαζετε με τον π. Πορφύριο μόνο και μόνο επειδή τον "αγιοποιησαν" οι οικουμενιστές.
Σιλβερ σε έχει παρασύρει με αυτά που λέει ο Παλαιοημερολογίτης Χριστοδουλίδης.
Πρόσεχε θα χάσεις την ψυχή σου.
Γ.
Χριστοδουλίδη εσύ νόμιζεις οτι είσαι νοήμονας;
Γ.
Anonymous said...
Χριστοδουλίδη εσύ νόμιζεις οτι είσαι νοήμονας;
κχ
Όχι, δεν είμαι και παρακαλώ όποιος βρίσκει τις ανοησίες μου να με διορθώνει. Όχι όμως συνθηματικά και αφοριστικά.
Δημοσίευση σχολίου