Η αιώνιος χαρά
μας έγκειται εις το ότι ο θαυμαστός Κύριος Ιησούς είναι όχι μόνον ο Σωτήρ και ο
Παντοκράτωρ και ο Προνοητής, αλλά και ο αιώνιος Δημιουργός και ως εκ τούτου, ο αιώνιος
Θαυματουργός. Δι΄ αυτό και δηλώνει ο Ίδιος: «ιδού καινά ποιώ τα πάντα» (Αποκ.
21,5). Η δε πρώτη καινή κτίσις Του εν τη Εκκλησία είναι το Βάπτισμά μας, η
καινή γέννησίς μας και παλιγγενεσία (πρβλ. Ματθ. 19,28. Ιω. 3,3-6). Ο χριστιανός είναι χριστιανός
διότι έχει γίνει δια του αγίου Βαπτίσματος ζων και οργανικόν μέρος του
θεανθρωπίνου σώματος της Εκκλησίας, σύσσωμός της, περικυκλωμένος πανταχόθεν και
ποτισμένος με τον Θεόν και έξω και μέσα του, συσσαρκωθείς Αυτώ, δηλαδή τω θείω
πληρώματί Του. Οι χριστιανοί είναι καλεσμάνοι δια του Βαπτίσματος να ζουν εν τω
σαρκωθέντι Θεώ και δια του σαρκωθέντος Θεού, του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, να
ζουν εν τη Εκκλησία και δια της Εκκλησίας, επειδή αυτή είναι «το σώμα Του» και
«το πλήρωμα του τα πάντα εν πάσι πληρουμένου» (Εφ. 1,23). Η κλήσις των
χριστιανών είναι να πραγματοποιήσουν το αιώνιον σχέδιον του Θεού περί του
ανθρώπου (Εφ. 1, 3-10). Το πραγματοποιούν, λοιπόν, ζώντες δια του Χριστού και
εν τω Χριστώ, δια της Εκκλησίας και εν τη Εκκλησία.
Συνεχίζεται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου