Αδελφότητα Αγίας Ειρήνης Χρυσοβαλάντου Πατρίου Εορτολογίου Βόλος.

ΙΣΤΟΡΙΚΌ :

"Η αδελφότητα της Αγίας Ειρήνης Χρυσοβαλάντου Πατρίου Εορτολογίου στο Βόλο, είχε κάνει αίτηση για έκδοση άδειας Ιερού Ναού στην πολεοδομία Βόλου. 
Η Πολεοδομία Βόλου τούς παρέπεμψε στο Υπουργείο Παιδείας όπου και έκαναν αίτηση, για έκδοση άδειας Ιερού Ναού.
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων εφόσον συμφώνησε στην πληρότητα των προϋποθέσεων, εξέδωσε Υπουργική Απόφαση για την άδεια ανέγερσης λατρευρικού χώρου. 
Κατόπιν η αδελφότητα διαπίστωσε πώς τα αιτούμενα μέλη καταχωρήθηκαν στο τμήμα των ετεροδόξων και ετεροθρήσκων της θρησκευτικής διοίκησης,  και υπενάντιοι σε αυτή την συνθήκη,  προχώρησαν σε αίτηση προς ακύρωση της Υπουργικής Απόφασης έκδοσης άδειας λατρευρικού χώρου, αιτούμενοι επιπρόσθετα και την επιστροφή όλων των εγγράφων που στάλθηκαν με την αίτηση και καταχωρήθηκαν στο αρμόδιο τμήμα, προκειμένου ουδένα στοιχείο τους να βρίσκεται υπό τον έλεγχο και την εξουσία του τμήματος."

Αδελφότητα Αγίας Ειρήνης Χρυσοβαλάντου Πατρίου Εορτολογίου Βόλος. 




3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το Τμήμα Ετεροδόξων πλέον έχει καταργηθεί και έτσι κατέρρευσε παταγωδώς το σαθρό οικοδόμημα του Ριτσουδισμού.

Ανώνυμος είπε...

Σχετικά μέ την μνεία των ΓΟΧ ΘΝΠ περί κατάργησης τοῦ τμήματος ἑτεροδόξων καί ἵδρυσης τμήματος διοικητικῶν ὑποθέσεων καί μητρώου, ἔχω νά παραθέσω τα κάτωθι.
Εἶναι ξεκάθαρο πῶς δέν ἔγινε κατάργηση τοῦ τμήματος ἑτεροδόξων καί ἵδρυση του τμήματος Διοικητικῶν ὑποθέσεων καί μητρώου, ὅπως ἰσχυρίζονται οἱ ΓΟΧ ΘΝΠ. Εἶναι προφανές πῶς ἡ μόνη ἀλλαγή πού ἐπιτελέσθηκε ἦταν ἡ ἀλλαγή του ὀνόματος σέ Τμῆμα Β΄ Διοικητικῶν Ὑποθέσεων καί Μητρώου» ὅπως ἀναφέρει ἡ παράγ. 3β του ἄρθρου 72 του νόμου 4589 13Α', σέ ἀντικατάσταση τῆς παραγ 2β ἄρθρου 58 του π.δ. 18/2018, καί ὅπως αἰτιολογεῖ καί ἡ αἰτιολογική ἔκθεση του νόμου 4589 13 Α'/29.01.2019 καί οἱ λοιπές συνοδευτικές ἐκθέσεις μέ ἡμερομηνία κατάθεσης 28/12/2018 στό παρακάτω λινκ, καθώς σύμφωνα μέ την πρακτική της δημόσιας διοίκησης ἐκεῖ περιγράφονται ἀναλυτικά οἱ αἰτιολογίες καί οἱ σκοπιμότητες των νόμων καί τῶν ἀλλαγῶν τῶν νόμων.

https://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=d56f0c5a-1735-48f7-b549-a9c400fa63d7


Γιά το ἄρθρο 72 του νόμου 4589, ἡ γενικευμένη αἰτιολογική ἔκθεση μέ ἡμερομηνία κατάθεσης 28/12/2018 ἀναγράφει το ἀπόλυτο τίποτα. Στή συνέχεια ὅμως τήν 17-1-2019 πού εἶναι καί ἡ ἡμερομηνία ψήφισης τοῦ νόμου 4589, μέ ἀριθμό τροπολογίας: 1920/217 ἀπό 17.1.2019, ἔχοντας σφραγίδα στή μετώπη τοῦ εγγράφου ¨ΕΚΠΡΟΘΕΣΜΗ¨ μέ κεφαλαία, καί μέ τίτλο, διατάξεις ἁρμοδιότητας τῆς Γενικῆς Γραμματεῖας Θρησκευμάτων, αἰτιολογεῖ καί ἑρμηνεύει γιά το ἄρθρο 72, τίς ἀλλαγές στό τμῆμα ἑτεροδόξων καί ἑτεροθρήσκων. Ἐκεί ρητά ἀναγράφει στό τέλος τῆς δεύτερης σελίδας πῶς “το τμῆμα ἑτεροδόξων καί ἑτεροθρήσκων τῆς θρησκευτικῆς διοίκησης μετονομάζεται σέ τμῆμα διοικητικῶν ὑποθέσεων καί μητρώου”.


Ἐπιπλέον δέ, στήν ἴδια παράγραφο τοῦ αἰτιολογικοῦ τοῦ ἄρθρου, ἀναφέρει πῶς ρυθμίζονται καί ζητήματα πού ἀφοροῦν ἐπαρκέστερη ὁριοθέτηση τοῦ σκοποῦ τῆς Γενικῆς Γραμματείας Θρησκευμάτων, ὁ ὁποῖος σκοπός “ προσαρμόζεται σέ νέες ἀνάγκες καί προοπτικές πού ἀναπτύσσονται, τονίζοντας τήν ἀνάγκη οἱ ἐφαρμοσμένες πολιτικές στόν πεδίο των θρησκευμάτων νά στοχεύουν στήν ἐνίσχυση της θρησκευτικῆς εἰρήνης καί τοῦ διαθρησκειακού διαλόγου, ὥστε νά προωθεῖται ἡ κοινωνική συνοχή”. (παράγ. 3α άρθρου 72 ν.δ. 4589 Τεύχος Α’ 13/29.01.2019).


Ἐδῶ, σέ αὐτή την ρητή σκοπιμότητα του νόμου στό ὑπό τύπου ἐνεργῆς πολιτικῆς και δράσης τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας, ἀπαντᾶται εὔστοχα, ὁ ἀτόφιος προσδιορισμός του νομικοῦ οἰκουμενισμοῦ, πού διέγνωσε και διέδωσε ὁ Κος Κυριαζόπουλος.

Ἄλλωστε, καί πρός ἐπίρρωση τοῦ σκεπτικοῦ ὅτι ἐπιτελέστηκε ἀλλαγή στήν ταμπέλα τοῦ τμήματος, ὅποιος ἀνοίξει τώρα στό ὀργανόγραμμα του Ὑπουργείου στό τμῆμα των διοικητικῶν ὑποθέσεων καί μητρώου, δυό μῆνες μετά την ψήφιση του νόμου, ὡς πρώτη ἐφέστια μέριμνα παρουσιάζονται ἀποκλειστικά οἱ περί ἑτεροδόξων καί ἑτεροθρήσκων ἐγκύκλιοι. Ἐντός αὐτῶν τῶν ἐγκυκλίων γιά τούς κανονισμούς τῶν λατρευτικῶν χώρων στόν πίνακα ἀποδεκτῶν πρός ἐνέργεια, βρίσκονται μαζί μέ τούς αἱρετικούς καί οἱ ΓΟΧ ΘΝΠ ὡς ἔνα σύνολο.

Ἐπί τῆς οὐσίας λοιπόν ὅση ἀλλαγή ἐπιτυγχάνεται στό ἦθος ἑνός λύκου μέ το νά ἀλλάξει ὁ λύκος ἐνδυμασία καί νά ἐνδυθεῖ την προβιά, ἄλλο τόσο ἔχει οὐσιαστική σημασία στό βαθύτερο νόημα αὐτή ἡ σκοπιμότητα.

Μαρίνος Ριτσούδης

Ανώνυμος είπε...

Σε συνέχεια..

Ας μήν γελιόμαστε, ὅσο ἡ ἀλλαγή καί μόνου τοῦ ὀνόματος τῶν Σκοπιανών σέ Βόρεια Μακεδονία, οὐδεμία νομιμότητα παραχωρεῖ, ἔτσι καί ἡ μετονομασία τοῦ τμήματος ἀπό ἑτεροδόξων σέ διοικητικῶν ὑποθέσεων, οὐδεμία νομιμότητα κατοχυρώνει, παραχωρεῖ καί προσδίδει ὡς πρός τη φύση τῆς ὁμολογίας ἐκεῖ τῶν ἐντοιχισμένων ὀρθοδόξων.


Άρα ἀβίαστα συνάγεται το συμπέρασμα, πῶς ἦταν μόνη ἡ ἀλλαγή του ὀνόματος, αὐτῆς της ἐξωτερικῆς ταμπέλας τοῦ γραφείου, χωρίς οὐδεμία διαφοροποίηση στά ἐπί τοῦ περιεχομένου καί τῆς ἀποστολῆς τοῦ τμήματος, καί αὐτή ἡ ἀλλαγή δέν ἦταν καί ἀναπάντεχη ὅπως γράφουν, ἀλλά κανονικά σκηνοθετημένη ἀπό τους ἴδιους τους ΓΟΧ, καθώς ὑπῆρξε ἐμβόλιμη την τελευταία ἡμέρα ψήφισης τοῦ νόμου καί ΕΚΠΡΟΘΕΣΜΗ ὅπως ἀναγράφει, ἐνσωματώθηκε τελικά ἐντός, σέ ἕνα σῶμα ἑνός νόμου μέ ἐντελῶς ἄσχετη οὐσία, ἀφοῦ φέρει τόν τίτλο Συνέργειες Ἐθνικοῦ καί Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν, Γεωπονικοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν, Πανεπιστημίου θεσσαλίας καί ἄλλες διατάξεις.


Καί εἶναι πλέον σαφέστατο πῶς τούτη ἡ ἀλλαγή εἶναι καί στά πλαίσια ἑνός τῶν ἀναθεωρημένων διατάξεων καί ἁρμοδιοτήτων τῆς Γενικῆς Γραμματεῖας θρησκευμάτων, στό ὄνομα τῆς θρησκευτικῆς εἰρήνης, καθώς ὅπως καθομολογοῦν καί οἱ ΓΟΧ ΘΝΠ πολλές ἀντιδράσεις ἐγέρθηκαν ἀπό το ποίμνιο, μέ την ἵδρυση τῶν ΓΟΧ ΘΝΠ.


Ἄλλαξε το τμῆμα γιά νά κρυφτοῦν καλύτερα οἱ ΓΟΧ ἀπό το ποίμνιο τους καί νά ξεχαστεῖ στό χρόνο το θέμα, ἄλλα καί ἀκόμη ἐάν κάποιος πρόχειρος ἐπιχειρήσει νά ψηλαφήσει τή νομοθεσία, γιά τό πού πλέον ἔχουν υπαχτεί οἱ ΓΟΧ, νά διαβλέπει ὡς τμῆμα ὑπαγωγῆς τό λεκτικά ὄμορφο, “τμήμα διοικητικῶν ὑποθέσεων καί μητρώου”, καί νά ἀθωώνει τον προσφεύγοντα γιά την γνωμοδότηση και την ἀλήθεια. Ὁ ἔχοντας ὅμως ἀγρυπνη ζῶσα συνείδηση καί ἐμβαθύνει στήν ουσία τοῦ θέματος σχηματίζει ἀβίαστα τήν πεποίθηση πῶς το Κράτος τελικά μεριμνά διοικητικά για τους αιρετικούς και τους ἀλλοθρήσκους μετανάστες πού ἔχουν κατακλύσει τήν Ἐλλάδα.


Δέν ἦταν λοιπόν κάποια ἄλλης φύσεως διαφορετική κίνηση τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας παρά το νά συνεχίζει νά ὑιοθετεῖ το κατάφωρο ψεῦδος, νά συγκαλύπτει τήν παρανομία, ὅπως ἐκεῖνο πού καταλογίζει τούς ΓΟΧ στό ἄρθρο 13 των αἱρετικῶν καί ἀκόμη νά μήν ἀπαντάει καί σέ ἔγγραφες αἰτήσεις γιά το πού βρίσκονται οἱ ΓΟΧ ΘΝΠ, ὅταν προηγουμένως μοῦ το διαβεβαίωσαν προφορικά στό τμῆμα των ἑτεροδόξων. Παρανομεῖ το Ὑπουργεῖο, καί κρύβει καί την παρανομία των ΓΟΧ, ἴδια συνισταμένη στά περί της ὑποκρισίας συμφώνως καί μέ τίς καταγγελίες πού ἐκτοξεύουν καί ἡ Πανελλήνια Ἕνωση Θεολόγων γιά το βιβλίο των θρησκευτικῶν ἐφόσον τούς καταλογίζουν ψεῦτες καί ὑποκριτές, καταγγελίες πού ὑιοθετήθηκαν καί ὑπό τους ἰδίους τούς ΓΟΧ ΘΝΠ.


Καί σέ αὐτό το σημεῖο ἀναρωτιέμαι πόσο φρικτό μπορεῖ νά εἶναι, οἱ ΓΟΧ ΘΝΠ νά ἔχουν την κοσμική δύναμη νά ἐπιτελέσουν τήν παρανομία γιά νά κρυφτοῦν περισσότερο στήν παρανομία, καί δέν χρησιμοποιοῦν την ἰδία κοσμική δύναμη γιά νά ἀνακτήσουν ὀρθόδοξη νομιμότητα καί ὁμολογία.""

Μαρίνος Ριτσούδης