Όποιον μνημονεύουμε με εκείνον κοινωνούμε και με όποιον
κοινωνούμε τον μνημονεύουμε. Ολα τα άλλα είναι προφάσεις εν αμαρτίαις. Έλεγε ο άγιος Αθανάσιος «Εάν ο επίσκοπος ή ο πρεσβύτερος, οι όντες οφθαλμοί της
Εκκλησίας, κακώς αναστρέφωνται καί σκανδαλίζωσι τόν λαόν, χρή (=πρέπει) αυτούς
εκβάλλεσθαι. Συμφέρον γάρ άνευ αυτών συναθροίζεσθαι εις ευκτήριον οίκον, ή μετ'
αυτών εμβληθήναι, ως μετά Άννα και Καϊάφα, εις τήν γέενναν του πυρός» (Μ.
Αθανασίου, ΒΕΠΕΣ, 33, 199) και "ων το φρόνημα αποστρεφόμεθα, τούτους από
της κοινωνίας προσήκει(=αρμόζει) φεύγειν" (PG 26, 1188 Β).
2 σχόλια:
Χαίρετε εν Κυρίω. Κωνσταντίνε σου αναφέρω και ένα τρίτο κειμενάκι που αποτελεί συνέχεια της έρευνάς μου που έχει να κάνει με την στάχτη και την Ash Wednesday των παπικών να το δεις αν σε ενδιαφέρει. Στα πλαίσια της παπικής αίρεσης συναντάται η θεωρία της καθαρτήριας κατάστασης ή κατάστασης εξαγνισμού ή όπως λέγεται Purgatory. Σύμφωνα με την παπική αίρεση η καθαρτήρια κατάσταση είναι μία ενδιάμεση κατάσταση (ΤΟ PURGATORY ΔΕΝ ΤΟ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ – ΕΙΝΑΙ ΠΑΠΙΚΕΣ ΕΜΠΝΕΥΣΕΙΣ) αμέσως μετά τον θάνατο και υπάρχει όπως υπάρχει ο Παράδεισος και η Κόλαση εκτός χρόνου και κατά την οποία όσοι έχουν κριθεί να πάνε στον Παράδεισο (όσοι δηλαδή σώθηκαν) θα πρέπει πρώτα να περάσουν από αυτή την κατάσταση εξαγνισμού για να επιτύχουν την πλήρη αγιότητα που είναι απαραίτητη για να μπούνε στον Παράδεισο. Κατ άλλους αυτή η κατάσταση είναι ο Παράδεισος και αφού εξαγνιστούν πηγαίνουν μετέπειτα στη Βασιλεία των Ουρανών. Η ιδέα του εξαγνισμού και της κάθαρσης συνδέεται με την ΦΩΤΙΑ και τον ΠΟΝΟ. Αν και δεν αποτελεί δόγμα ωστόσο οι περισσότεροι παπικοί ¨θεολόγοι¨ θεωρούν ότι η εν λόγω διαδικασία περιλαμβάνει και πόνο των αισθήσεων. Η παπική αίρεση αναφέρεται συγκεκριμένα σε ΚΑΘΑΡΤΉΡΙΟ ΠΎΡ και αναφέρει την έκφραση "purgatorius ignis" που αποτελεί μία προσωρινή τιμωρία για τις αμαρτίες και είναι εντελώς διαφορετική από την αιώνια τιμωρία όσων πάνε στην Κόλαση. Η διαδικασία του εξαγνισμού είναι μια απαραίτητη διαδικασία που απελευθερώνει κάποιον ολοκληρωτικά μέσω μιας προσωρινής τιμωρίας από τις αμαρτίες του ώστε να μπει καθαρός στην Βασιλεία των Ουρανών. Η διαδικασία αυτή δεν πρέπει να θεωρηθεί ως τιμωρία από τον Θεό αλλά ότι απορρέει από την ίδια την φύση της αμαρτίας. Δείτε την Παναγία του Όρους Κάρμελ να βρίσκεται ανάμεσα από ανθρώπους που βρίσκονται και καλά σε φάση εξαγνισμού μέσα στις φλόγες και ζητάνε την βοήθειά της για να τους δοθεί επιείκεια και να τελειώνει η προσωρινή τους τιμωρία https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9f/LadyOfMtCarmelWithSufferingSouls.jpg και https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2d/V.Carmen_de_Beniajan-general.jpg και τέλος «η ιερή καρδιά του Χριστού» (αντιχρίστου) φωτισμένη από την καθαρτήρια φωτιά και χαραγμένη στάζοντας αίμα http://www.traditionalcatholicpriest.com/wp-content/uploads/2014/06/z_sagrado_corazon.jpg . Σύμφωνα με τους παπικούς η κατάσταση εξαγνισμού ή καθαρτήρια κατάσταση είναι ένα μέρος Ελέους. Ως γνωστόν οι παπικοί αναμένουν τον Χριστό πριν να έρθει ως ο Δίκαιος Κριτής στην Δευτέρα Παρουσία να έλθει και ως ο Βασιλιάς του Ελέους(Προφητείες Φαουστίνας Κοβάλσκας και Γκαραμπαντάλ). Τέλος βασίζουν την θεωρία τους στα εξής χωρία της Βίβλου:
Λουκ. 3,16 ἀπεκρίνατο ὁ Ἰωάννης ἅπασι λέγων· ἐγὼ μὲν ὕδατι βαπτίζω ὑμᾶς· ἔρχεται δὲ ὁ ἰσχυρότερός μου, οὗ οὐκ εἰμὶ ἱκανὸς λῦσαι τὸν ἱμάντα τῶν ὑποδημάτων αὐτοῦ· αὐτὸς ὑμᾶς βαπτίσει ἐν Πνεύματι Ἁγίῳ καὶ πυρί.
Εβρ. 12,29 καὶ γὰρ ὁ Θεὸς ἡμῶν πῦρ καταναλίσκον.
Επιείκεια και Έλεος (indulgence) σύμφωνα με την παπική αίρεση είναι ένας τρόπος για την μείωση της προσωρινής τιμωρίας(λόγω των αμαρτιών) κατά την διάρκεια της καθαρτήριας κατάστασης ή κατάστασης εξαγνισμού και για να επιτευχθεί θα πρέπει από αυτή την ζωή οι πιστοί να επιτελούν κάποιες δράσεις όπως το να λένε μία συγκεκριμένη προσευχή, να επισκέπτονται συγκεκριμένα μέρη (πχ επίσκεψη στο εκκλησάκι του «Αγίου Φραγκίσκου» της Ασίζης, Portiuncula) και να επιτελούν συγκεκριμένες καλές πράξεις(πχ συμμετοχή στην εβδομάδα προσευχής για την χριστιανική ενότητα, συμμετοχή στην Παγκόσμια Ημέρα Νεολαίας, αποδοχή ακόμα και από το ράδιο ή την τηλεόραση της ευλογίας που δίδει ο πάπας ή και ο εκάστοτε επίσκοπος). Να υπενθυμίσουμε ότι ο Φραγκίσκος της Ασίζης πήγε στον πάπα Ονόριο τον τρίτο και του είπε: «Ο Κύριος με διέταξε να έρθω να σου ζητήσω όλοι όσοι μετά από εξομολόγηση επισκέπτονται την Portiuncula με συντετριμμένες καρδιές να μπορούν να αποκτούν πλήρη άφεση και επιείκεια των αμαρτιών και των τιμωριών τους από την ημέρα που βαπτίστηκαν μέχρι την ημέρα που μπήκαν στην Portiuncula!!!» Δηλαδή με λίγα λόγια οι παπικοί θεωρούν εδώ τον πάπα ως τον κύριο όλων που αποφασίζει για την «εκκλησία» αφού αυτός είναι που θα πάρει την τελική απόφαση που είναι πάνω και από τον ίδιο τον Κύριο!!Ο πάπας έδωσε το τελικό οκ στον Φραγκίσκο. Καθώς τα χρόνια πέρασαν και το Τάγμα των Φραγκισκιανών μεγάλωσε η λεγόμενη επιείκεια επεκτάθηκε σε όλους τους ναούς των Φραγκισκιανών…… Σκεφτείτε καταληκτικά στα χρόνια που θα έλθει ο αντίχριστος που μας λέει η γραφή 13 καὶ ποιεῖ σημεῖα μεγάλα, καὶ πῦρ ἵνα ἐκ τοῦ οὐρανοῦ καταβαίνῃ εἰς τὴν γῆν ἐνώπιον τῶν ἀνθρώπων. Σκεφτείτε και την Ash Wednesday που ήδη υλοποιούν οι παπικοί, κατά την οποία χαράσσουν τα μέτωπά τους με στάχτη σαν μία απομίμηση του πνευματικού σφραγίσματος κατά την διάρκεια του Βαπτίσματος και τέλος σκεφτείτε και τις εργασίες που πλέον ξεκίνησαν εδώ και μισό χρόνο και θα διαρκέσουν άλλο τόσο στον Πανάγιο Τάφο όπου οι Χριστιανοί λαμβάνουν κάθε χρόνο το Άγιο Φώς!
Αλέξανδρος
Δημοσίευση σχολίου