῞Ενα ἀλλόκοτο κρᾶμα ᾿Ορθοδοξίας καὶ Παπισμοῦ. ῞Ενας θλιβερὸς ἐκκλησιολογικὸς τραγελαφικὸς συγκρητισμός. Αἱ χεῖρες μὲν τοῦ ᾿Ησαῦ, τὸ δὲ πρόσωπο καὶ ἡ φωνὴ τοῦ ᾿Ιακώβ. ῞Ενα παρδαλό, ἀντιφατικὸ συνονθύλευμα στοιχείων ἑτεροκλίτων. ᾿Αρκεῖ μονάχα ἡ κεφαλὴ τοῦ σώματος νὰ εἶναι ὁ Πάπας. Τίποτε ἄλλο δὲν ἔχει τόση σημασία, ὅσην ἡ ὑποταγὴ στὸ πρωτεῖο καὶ τὴν αὐθεντία τοῦ Λατίνου Ποντίφηκος. Αὐτὸ κατ᾿ ἐξοχὴν συνθέτει τὴν ἐκκλησιολογικὴ ταυτότητα τῆς Οὐνίας: Πίστη καὶ ἀφοσίωση στὸν Πάπα καὶ στράτευση στὸ ἱεραποστολικὸ ἔργο τῆς ῾Αγίας ῞Εδρας(!). Καὶ αὐτὸ προσπαθεῖ νὰ μᾶς πείσει νὰ κάνουμε κι᾿ ἐμεῖς ἀκολουθοῦντες τὸ δικό της παράδειγμα, νὰ ἀναγνωρίσουμε ὡς ὁρατὴ κεφαλὴ τῆς ᾿Εκκλησίας μας τὸν Πάπα. Νὰ ἀπεμπολήσουμε τὰ πρωτοτόκια μας ἀντὶ πινακίου φακῆς. Νὰ δεχθοῦμε τὰ τεράστια ἐκκλησιολογικὰ ψεύδη τοῦ πρωτείου καὶ τοῦ ἀλαθήτου, δόγματα τὰ ὁποῖα σήμερα καὶ αὐτοὶ ἀκόμη οἱ Λατῖνοι θεολόγοι ἀπορρίπτουν! Νὰ πνίξουμε τὴν ἐκκλησιολογική μας συνείδηση, νὰ πωλήσουμε τὴν ᾿Ορθοδοξία μας, νὰ ξεπέσουμε τοῦ δόγματός μας, νὰ γίνουμε ἅλας μωρὸν πασπαλιζόμενο ἀδεῶς στὸ τραπέζι τοῦ Παπισμοῦ. Νὰ δώσουμε «γῆν καὶ ὕδωρ» σ᾿ αὐτὸν ποὺ τόσα καὶ τόσα δεινὰ ἐπεσώρευσε στὸ ἄχραντο σῶμα τῆς ᾿Ορθοδοξίας. Νὰ γίνουμε συνεργοί, ὥστε νὰ ἐκπληρωθῆ ἡ ὑπερτροφικὴ ἀρχομανία καὶ ὁ ἄκρατος αὐταρχισμὸς καὶ ἡγεμονισμὸς τοῦ ἐπισκόπου Ρώμης, τοῦ ὁποίου ἀσίγαστο ὄνειρο ἦταν ἀνέκαθεν ἡ καθυπόταξη τῆς ᾿Ανατολικῆς ᾿Εκκλησίας! Τόσο ἄραγε φτηνὰ μᾶς κοστολογεῖ ἡ Οὐνία;
8 σχόλια:
IQ Test προς πατήρ Γρηγόριο Ζιώγο :
Πριν το 1917 η Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία είχε Μυστήρια ;
"... τόσο άραγε φτηνά μας κοστολογεί η ουνία;"
Απάντησις: Ω ναι!
Με την προσευχή Ορθοδόξων στο ΠΣΕ(υπάρχει το βίντεο στο youtube) κ τον σχισματικοαιρετικό επιφάνιο ουκρανίας μετά των κ.κ. Ιερωνύμου και βαρθολομαίου να έρχεται σε Θάσο-Καβάλα κ τις συναντήσεις ορθοδόξων ιερωμένων με παπικούς στη Ρώμη(βλέπε π.χ. Χαλκηδόνος Εμμανουήλ στη Ρώμη) αλλά και το ανάποδον(παπικοί στα ορθόδοξα πατριαρχεία και εκκλησίες,ακόμα και στην Αγία των Ιεροσολύμων Γη όπου έζησε και Αναστήθηκε ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός)να εξαπλώνονται σαν ιός, πρέπει να βρεθεί η μικρά ζύμη που θα κρατήσει την Ορθοδοξίαν ανόθευτη και καθαρή-ανεξαρτήτως εορτομηνοημερολογίου-
ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΧΘΡΟΣ
Ο ΜΑΣΟΝΟ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ!!
Απάντηση στον πατήρ Γρηγόριο Ζιώγο περί του ακύρου των μυστηρίων των Νγτων (σύμφωνα με την Ματθαϊκή λογική και πρακτική)
Ας υποθέσουμε ότι οι Ματθαϊκοί και οι Ματθαΐζοντες έχουν δίκαιο και ότι οι Νγτες δεν έχουν μυστήρια (άκυρα και μηδέποτε γενόμενα τα θεωρούν οι Ματθαϊκοί). Αυτό σημαίνει όμως ότι δεν έχουν και αναίμακτη θυσία.
Αφού δεν έχουν θυσία αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει στο ΝΗ θυσιαστήριο για να προσφερθεί η θυσία και κατά συνέπεια δεν υπάρχει και κατάλληλος Ιερέας (και κατά συνέπεια Αρχιερέας) στο θυσιαστήριο για να προσφέρει τη θυσία (χωρίς Ιεροσύνη δεν νοείται η έννοια της θυσίας και θυσιαστηρίου...έτσι δεν είναι ;;;).
Αφού λοιπόν στο ΝΗ δεν υπάρχει θυσία, θυσιαστήριο και Ιεροσύνη τότε γιατί οι Ματθαϊκοί και οι Ματθαΐζοντες καλούν τους Νγτες σε αποτείχιση σύμφωνα με τον 15ο κανόνα της ΑΒ Συνόδου από τους Νγτες ;
Δεν καταλαβαίνουν ότι ο συγκεκριμένος κανόνας αναφέρεται σε ανθρώπους που έχουν Ιεροσύνη ;
Και από την στιγμή που ο συγκεκριμένος κανόνας αναφέρεται σε ανθρώπους με Ιεροσύνη, δεν καταλαβαίνουν οι Ματθαϊκοί και οι Ματθαΐζοντες ότι υπάρχει στο ΝΗ θυσία και θυσιαστήριο ;
Τόσο χαμηλό IQ έχετε πάτερ Γρηγόριε ; Δεν φαντάζομαι...
Συνέχεια από το προηγούμενο σχόλιο ...
Εν κατακλειδι πάτερ Γρηγόριε αφού δεν αναγνωρίζεις μυστήρια και Ιεροσύνη στους Νγτες ως αυτομάτως αναθεματισμένους και εκτός Εκκλησίας δυνάμει των Ιερών Κανόνων, με ποια λογική γράφεις για αποτειχισμένους Νγτες ;
https://katakomviki-ecclesia.blogspot.com/2022/09/blog-post_3.html?m=1
Αν λοιπόν οι Νγτες, οι όντες εκτός Εκκλησίας, έχουν την δυνατοτότητα της αποτειχίσεως σύμφωνα με εσένα, τότε το ίδιο ισχύει και για τους παπικούς σύμφωνα με την λογική σου. Δύνανται οι παπικοί που κόβουν από τον πάπα να θεωρηθούν αποτειχισμένοι ;
Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι με αυτά που λες και γράφεις από φανατισμό έχει χαθεί κάθε ίχνος αξιοπιστίας στους λόγους σου ;
σήμερα υπάρχουν οι αυτο-προσδιοριζόμενοι ως ματθαιϊκοί αιρετικοί και οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί Μέλλοι της ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ , οι διάδοχοι του Αγίου Πατρός και Ομολογητού Ματθαίου , δυστηχώς οι ιουδαϊζοντες πράκτορες του οικουμενισμού κατόρθωσαν τα τελευταία 25 χρόνια να δημιουργήσουν σχίσματα και αιρέσεις στην ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ! και η απάντηση στο ( Αφού λοιπόν στο ΝΗ δεν υπάρχει θυσία, θυσιαστήριο και Ιεροσύνη τότε γιατί οι Ματθαϊκοί και οι Ματθαΐζοντες καλούν τους Νγτες σε αποτείχιση σύμφωνα με τον 15ο κανόνα της ΑΒ Συνόδου από τους Νγτες ; ) ΚΑΝΕΝΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ δέν ζητά από νεο ημερολογίτη να αποτοιχιστεί από μία ανύπαρκτη εκκλησία , αλλά να αποκηρύξουν την αίρεση και την εκκλησία του οικουμενισμού ,και να ενταχθούν με τον προβλεπόμενο τρόπο στην ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ .
Κατάλαβες πάτερ Γρηγόριε την πλάνη σου ; Προφανώς ΔΕΝ την κατάλαβες ακόμη...Να στο κάνω λοιπόν πιο τάληρα :
Το Ιερό Πηδάλιον και οι Ιεροί Κανόνες που αναφέρονται σε αυτό ποιούς αφορούν και σε ποιούς εφαρμόζονται ; Σε αυτούς που είναι εντός ή εκτός εκκλησίας ;
Αν ο Νγτης είναι ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ εκτός Εκκλησίας πώς θα επικαλεστεί τον 15ο Κανόνα της ΑΒ Συνόδου για να κόψει από τους Νγτες ;
Και αν δεν υπάρχει αποτείχιση στο ΝΗ τότε εσύ πώς γράφεις για αποτειχισμένους Νγτες ;
https://katakomviki-ecclesia.blogspot.com/2022/09/blog-post_3.html?m=1
Τώρα κατάλαβες ;
Μερικές ερωτήσεις προς Ματθαϊκό 7:16
1.Σε ποια Σύνοδο ανήκεις καλέ μου άνθρωπε ;
2.Η Σύνοδός σου έχει αποκηρύξει με Συνοδική Απόφαση (και πότε ;) την αναγνώριση που δέχτηκαν οι Ματθαϊκοί από την ΡΟΕΔ η οποία είχε κοινωνία με την ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ (όπως λές) Εκκλησία των Νγτων ;
3.Τον Ιερό Αυγουστίνο Επίσκοπο Ιππώνος η παράταξη που ανήκεις τον δέχεται ως Άγιο ;
αφού κατάλαβες εσύ βρε κυριάκο,τι σε κόπτει για τον πάτερ;
πάντως καλή προσπάθεια,που θα πάει θα τον πιάσεις αδιάβαστο.
έκλεισε και το κρυφομάγαζο αδελφέ μου,και ευτυχώς βρήκαμε αποκούμπι
σε πραγματικά ορθόδοξο μετερίζι,με την άπειρη αγάπη-διάκριση του κυρ-Κώστα,που δεν κουράζεται να δημοσιεύει-ενίοτε-τα ίδια και τα ίδια.
την ευχή σου να έχουμε αγαπητέ κ.Κωνσταντίνε.
Δημοσίευση σχολίου