Ὅλα τά περί ἡμερολογίων, ὅπως π.χ. ἡ ἐπάνοδος εἰς τήν ἰσημερίαν τῆς 21 Μαρτίου, θά ἦσαν σχεδόν ἀνούσια ἄν δέν ἐσερβιρίζοντο ὑπό τῶν Μασσώνων - Οἰκουμενιστῶν (= Σατανιστῶν) ὡς δῆθεν οἱ πραγματικοί λόγοι διά τήν εἰσαγωγήν τοῦ νέου ἡμερολογίου ἤ μᾶλλον νέου ἑορτολογίου (ν.ἑ.) εἰς τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν τό 1924, προκειμένου νά ἐξαπατήσουν τόν πιστόν λαόν καί νά τό δεχθῇ, παρά τίς τρεῖς καταδικαστικές ἀποφάσεις τριῶν Πανορθοδόξων Συνόδων τοῦ 16ου αἰῶνος. Ὅπως ἔχει γραφῆ ἑκατομμύρια φοράς, οἱ πραγματικοί λόγοι ἦσαν (1) νά προωθηθῇ ὁ Οἰκουμενισμός μέ τήν περιβόητον «ἕνωσιν τῶν ἐκκλησιῶν», καί (2) νά γίνῃ σχίσμα εἰς τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν, οὕτως ὥστε ν' ἀποδυναμωθῇ Αὐτή καί νά μήν ἀντισταθῇ σθεναρῶς εἰς τόν σταδιακῶς ἐπιβαλλόμενον Σατανισμόν καί τήν προγραμματισμένην καταστροφήν τῆς Ἑλλάδος (πρβλ. Οἰκουμενισμός, κατασυκοφάντησις ἤ/καί κατάργησις τῶν ἱερῶν Παραδόσεων, διδασκαλία τῆς ὁμοφυλοφιλίας καί τῶν ἐμφύλων ταυτοτήτων στά σχολεῖα, ἀντικατάστασις τοῦ πληθυσμοῦ μέ εἰσαγομένους ἰσλαμιστάς, διαστρέβλωσις τῆς Ἱστορίας, χρεωκοπία τῆς χώρας, ξεπούλημα Ἐθνικῆς Κυριαρχίας κ.λπ.). Αὐτή εἶναι ἡ ἀληθινή διάστασις τοῦ ἡμερολογιακοῦ ζητήματος, ἡ ὁποία τοῦ προσδίδει δογματικόν χαρακτῆρα, ἄν καί ἀφ' ἑαυτοῦ δέν εἶναι δογματικόν θέμα. Ὅσοι δέν δύνανται νά τήν κατανοήσουν καί ἀναλώνονται σέ ἀερολογίες/ψευδολογίες τοῦ τύπου «εἰδωλολάτρης εἰσήγαγε τό Ἰουλιανόν Ἡμερολόγιον», «οἱ Σύνοδοι τοῦ 16ου αἰῶνος πού κατεδίκασαν τό ν.ἑ. ἐνδιαφέροντο μόνον διά τό Πασχάλιον», «ὅσοι ἐμμένουν στίς 13 ἡμέρες εἶναι ἡμερολάτραι», «καλύτερον θά ἦτο νά εἶχεν εἰσαχθῇ τό Μακεδονικόν ἡμερολόγιον» κ.λπ., αὐτοί, λοιπόν, ἄν δέν ψεύδωνται ἐσκεμμένως, τότε πλανῶνται πλάνην οἰκτράν.
@ ΧΣ: «Η Εαρινή Ισημερία από καταβολής κόσμου γίνεται στις 8 Μαρτίου Ιουλιανού Ημερολογίου.»
κ. ΧΣ, βλέπω ὅτι ὄχι μόνον στήν Θεολογίαν παίρνεις βαθμόν μηδέν (0), ἀλλά καί εἰς τήν ἀστρονομίαν! Ὅλη ἡ φιλολογία ὑπέρ τῆς προσθέσεως 13 ἡμερῶν τήν 10-3-1924 ἐβασίσθη εἰς τό γεγονός ὅτι τό Ἰουλιανόν ἡμερολόγιον «χάνει» κάποια λεπτά κάθε ἔτος, μέ ἀποτέλεσμα τό 1924 ἡ ἰσημερία νά μήν εἶναι πλέον τήν 21ην Μαρτίου, ὅπου ἦτο κατά τήν Α' Οἰκ. Σύνοδον, ἀλλά τήν 8ην Μαρτίου. Οὐδείς ἔχει ἀντιλέξει ὡς πρός τοῦτο μέχρι τώρα, ἐκτός ἀπό ἐσένα!
-----------------
@ 8 Αυγούστου 2022 - 4:52 π.μ.
Ὁ κ. ΧΣ, προκειμένου νά ὑποστηρίξῃ τά ἀνυπόστατα πού ἔγραψε περί ἰσημερίας, ὑπεκφεύγει πονηρῶς καί δολίως γράφοντας ὅτι οἱ ὑποσημειώσεις τοῦ Πηδαλίου γιά τά ζητήματα πού ἀναφέρει εἶναι παπικές πλαστογραφίες. Ὅσον μέν ἀφορᾶ τίς ὑποσημειώσεις τῶν σελ. 320-321 γιά τό θέμα τῆς εἰκονογραφήσεως τοῦ Θεοῦ Πατρός ὡς γέρου ἀνθρώπου (πού εἶναι ἡ αἵρεσις τοῦ ἀνθρωπομορφισμοῦ) τό πιστεύω κι ἐγώ αὐτό. Ἀλλά τά περί ἰσημερίας καί ἡμερολογίων πού ἔγραψα ΔΕΝ βασίζονται μόνον στίς ὑποσημειώσεις τοῦ Πηδαλίου, ἀλλά εἶναι γενικῶς ἀποδεκτά ἀπό ὅλους τούς ἀστρονόμους! Βλ. π.χ. Βικιπαίδεια, ὅπου διαβάζουμε τά ἑξῆς: «Η εαρινή ισημερία πραγματοποιείται περίπου στις 20 Μαρτίου» καί «Στο Ιουλιανό ημερολόγιο το μέσο έτος έχει διάρκεια 365,25 ημερών. Συγκρινόμενο με την πραγματική διάρκεια του ηλιακού έτους των 365,242199 ημερών, προκύπτει σωρευτικά ένα σφάλμα μιας ημέρας κάθε 129 χρόνια» (Ἀστρονόμος Διονύσης Π. Σιμόπουλος). Ἔχετε ποτέ ἀκούσει κάποιον ἀστρονόμον τῶν τελευταίων 200 ἐτῶν νά λέγῃ κάτι πού διαψεύδει τίς ὑποσημειώσεις τῆς σελ. 9 τοῦ Πηδαλίου; Ἐγώ πάντως ὄχι! Ἄρα, λοιπόν, συμπεραίνω ὅτι ὁ κ. ΧΣ, ὡς ἐσκοτισμένος αἱρετικός πού εἶναι, ὅπως ἀκριβῶς ἐφηῦρε τήν νέαν Ματθαιϊστικήν «ἐκκλησιολογίαν», ἔτσι ἐφηῦρε καί τήν νέαν Ματθαιϊστικήν «ἀστρονομίαν»!!! Νά διεκδικήσῃς βραβεῖον Νόμπελ ἀστρονομίας, κ. ΧΣ! Τέλος!
17 σχόλια:
Δεν υπάρχει καμμία επαναφορά της Ανοιξιάτικης Ισημερίας στις 21 Μαρτίου,γιατί πολύ απλά δεν ήταν ποτέ αυτή στις 21.
Η Εαρινή Ισημερία από καταβολής κόσμου γίνεται στις 8 Μαρτίου Ιουλιανού Ημερολογίου.Εκεί ήταν και το 325,έτος συγκλήσεως της Α΄Οικουμενικής, και με βάση αυτό κατηρτίσθη τόσο ο Πασχάλιος Κανών όσο και ο Εορτολογικός Κανών.
Οι Νεοημερολογίτες δεν ανήκουν στην Εκκλησία,διότι το 1924 εφήρμοσαν την οικουμενιστική Εγκύκλιο του 1920[την οποίαν σήμερα εξυμνεί ο αιρεσιάρχης Πάπας ] για να συμπορεύονται μετά των άλλων Εκκλησιών ,όπως γράφουν. [βλ.Εγκύκλιο του 1920]
Έχουν αναγνωρίσει εκκλησιαστικότητα σε όλες τις αιρετικές ομάδες.
Ο έτερος σχισματοαιρετικός και εκτός Εκκλησίας αιρεσιάρχης κ.Βαρθολομαίος,είναι ο επικεφαλής των Νεοημερολογιτών.Ολοι αυτόν μνημονεύουν ,όλοι σ΄αυτόν υποτάσσονται.
Όμως ΄΄ο κοινωνών ακοινωνήτω ,ακοινώνητος έστω΄΄΄[2ος της εν Αντιοχεία Συνόδου]
Η ενότητα της Εκκλησίας και της Πίστεως εδράζεται στην ορθόδοξη ομολογία ή στο κοινό ημερολόγιο; Όποιος απαντήσει εμπράκτως έως Μαρτυρικού θανάτου κερδίζει την Βασιλεία των Ουρανών γιατί ενώνεται με τον Άγιο Θεό κατά Χάρη, ο οποίος είναι ο Αιώνιος Παράδεισος! Γιατί η αιώνια κόλαση είναι ό αιώνιος αποχωρισμός από τον Άγιο Θεό, που βιώνων ήδη από αυτή την ζωή όσοι αμετανόητοι πανθρησκειαστές δίνουν τα φιλί του Ιούδα στον αναστημένο Θεάνθρωπο Χριστό, στην Μία Αγία Εκκλησία του και απέναντι στην Σταυροαναστάσιμη Αγάπη Του.
Στο ορθόδοξο Σύμβολο της πίστεως ομολογούμε μόνο την Μια, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία και όχι την εκκλησία του νέου ή παλαιού ημερολογίου ούτε την πανθρησκεία.
@ ΧΣ: «Η Εαρινή Ισημερία από καταβολής κόσμου γίνεται στις 8 Μαρτίου Ιουλιανού Ημερολογίου.»
κ. ΧΣ, βλέπω ὅτι ὄχι μόνον στήν Θεολογίαν παίρνεις βαθμόν μηδέν (0), ἀλλά καί εἰς τήν ἀστρονομίαν! Ὅλη ἡ φιλολογία ὑπέρ τῆς προσθέσεως 13 ἡμερῶν τήν 10-3-1924 ἐβασίσθη εἰς τό γεγονός ὅτι τό Ἰουλιανόν ἡμερολόγιον «χάνει» κάποια λεπτά κάθε ἔτος, μέ ἀποτέλεσμα τό 1924 ἡ ἰσημερία νά μήν εἶναι πλέον τήν 21ην Μαρτίου, ὅπου ἦτο κατά τήν Α' Οἰκ. Σύνοδον, ἀλλά τήν 8ην Μαρτίου. Οὐδείς ἔχει ἀντιλέξει ὡς πρός τοῦτο μέχρι τώρα, ἐκτός ἀπό ἐσένα!
Το φιλί και όχι "τα φιλί" κ.Μοσχοβίτη.
Επίσης, άλλο πράγμα είναι ο Παράδεισος και άλλο είναι ο Χριστός (ο Παράδεισος είναι η Βασιλεία των Ουρανών και ο Χριστός είναι ο Λόγος του Θεού).
Για ακόμη μία φορά αδιάβαστος και συνοδοιπόρος των οικουμενιστών ,κ.Χατζηνικολάου.
Υιοθετήσατε άλλη μία φενάκη των παπικών και των οικουμενιστών,δηλαδή τα περί πτώσεως της Εαρινής Ισημερίας!
Και δεν θα μπορούσατε να κάνετε αλλιώς,από την στιγμή που [ματαίως] προσπαθείτε να δικαιώσετε τον προδότη της Εκκλησίας ,πρ.Φλωρίνης Χρυσόστομο, αλλά και τους σχισματοαιρετικούς και αναθεματισμένους Νεοημερολογίτες, τους οποίους θεωρείτε εντός της Εκκλησίας.
Εκτός Αυτής εσείς ,εκτός και εκείνοι.
Σας επαναλαμβάνω,λοιπόν,ότι η Ανοιξιάτικη Ισημερία, ανέκαθεν γίνεται στις 8 Μαρτίου Ιουλιανού Ημερολογίου, χωρίς την παραμικρή μεταβολή .
Και γι΄αυτό,με το Ημερολόγιο της Εκκλησίας, τα όρια του Πάσχα κυμαίνονται πάντα από 22 Μαρτίου έως 25 Απριλίου.
@ ΧΣ: «Σας επαναλαμβάνω,λοιπόν,ότι η Ανοιξιάτικη Ισημερία, ανέκαθεν γίνεται στις 8 Μαρτίου Ιουλιανού Ημερολογίου, χωρίς την παραμικρή μεταβολή».
Ἅγιος Νικόδημος Ἁγιορείτης (βλ. Πηδάλιον, 9): «... τῆς ἰσημερίας δηλ. ὁποῦ ἐκατέβη τώρα [σ.σ. 1800 μ.Χ.] εἰς τάς 11. Μαρτίου, οὖσα ἐπί τῆς πρώτης συνόδου εἰς τάς κά. μαρτίου ... πῶς ὁ θεῖος Χρυσόστομος όνομάζει σχισματικούς τούς Λατίνους διά τί ἐκαινοτόμησαν τό πασχάλιόν τους καί Καλαντάριον, ὄχι διά τί δέν εἶναι τοῦτο, ὅσον κατά τήν ἰσημερίαν, ὀρθόν. Διότι καί ἡμεῖς βλέπομεν πῶς ἡ ἰσημερία ἀληθῶς ἔμεινεν ὀπίσω ἡμέρας ιά. ... Ἄς ἠξεύρουν γάρ ὅτι καί αἱ οἰκουμενικαί σύνοδοι, ὁποῦ μετά τήν πρώτην ἔγιναν, καί οἱ λοιποί Πατέρες, ἔβλεπον ναί καί αὐτοί, ὡς σοφοί ὅπου ἦτο, πῶς ἐκατέβη πολλύ ἡ ἰσημερία, ἀλλ' ὅμως δέν ἠθέλησαν νά τήν μεταθέσουν ἀπό τήν κά. Μαρτίου, ὁποῦ τήν ηὗρεν ἡ ά σύνοδος ...».
Γνωστόν, λοιπόν, τοῖς πᾶσι ὅτι ἡ ἐαρινή ἰσημερία ἔπεσε κατά πολύ ἀπό τήν 21ην Μαρτίου, ὅπου ἦτο κατά τήν Α' Οἰκ. Σύνοδον. Καί τοῦτο διότι τό Ἰουλιανόν ἡμερολόγιον περιἐχει 11 ἐπιπλέον λεπτά τῆς ὥρας ἀπό ὅ,τι τό ἡλιακόν, κάμνει δηλαδή μεγαλύτερα «βήματα» εἰς τόν χρόνον. Ἔτσι, τό ἔτος 325, ἡ ἰσημερία ἦτο τήν 21ην Μαρτίου, ἀλλά τό ἔτος 326, τό Ἰουλιανόν ἡμερολόγιον ἔφθασε εἰς τήν (σταθεράν) ἰσημερίαν κατά 11 λεπτά ἐνωρίτερον. Συσσωρευτικῶς, κατά τά 1599 ἔτη πού μεσολάβησαν ἀπό τό 325 μ.Χ. μέχρι τό 1924, τό Ἰουλιανόν ἡμερολόγιον ἔφθασε εἰς τήν (σταθεράν) ἰσημερίαν κατά 17589 λεπτά ἐνωρίτερον, ἤτοι 13 περίπου ἡμέρας ἐνωρίτερον, ἤτοι τήν 8ην Μαρτίου, διό καί ἡ μεταρρύθμισις συνίσταται εἰς τήν πρόσθεσιν 13 ἡμερῶν, οὕτως ὥστε τό νέον ἑμερολόγιον νά δείχνῃ ἰσημερίαν τήν 21ην Μαρτίου, ὅπως καί κατά τήν Α' Οἰκ. Σύνοδον. Οἱ πάντες, λοιπόν, τά βλέπουν αὐτά, ἐκτός ἀπό τόν κ. ΧΣ, ὁ ὁποῖος ὁμοιάζει μέ ὁδηγόν πού πηγαίνει κόντρα στό ρεῦμα εἰς μονόδρομον! Τά δέ ἁπλᾶ αὐτά Μαθηματικά τά ὀνομάζει ... οἰκουμενιστικά!!!
Τι έχει να απαντήσει στον κ.Χατζηνικολάου ο θεολόγος Χ.Στουραΐτης;Θερμά συγχαρητήρια στον κ.Χατζηνικολάου για την απάντηση που έδωσε. Η αλήθεια πρέπει να λέγεται.
Ο κ.ΧΣτουραίτής απλώς αναμασεί τα ίδια πράγματα και παίζει την κλασσική προπαγάνδα σαν "κασέτα" με τα ίδια συνθήματα... δεν έχει επιχειρήματα ο άνθρωπος είναι ξεκάθαρο!
Στ. Αθανασιάδης- Ορθόδοξος Χριστιανός-ΓΟΧ
Κύριε Αθανασιάδη,πρέπει να μην ονομάζεις τον εαυτό σου "γνήσιο ορθόδοξο". Πως μπορείς και θεωρείς τον εαυτό σου Άγιο;Μόνο οι Άγιοι είναι γνήσιοι Χριστιανοί. Εσύ δεν έχεις αμαρτίες;
Κύριε Ανωνύμογλου, ουδείς αναμάρτητος και μάλιστα πρώτος εγώ ο πιο αμαρτωλός. Δεν είμαι άγιος ούτε με θεωρώ Άγιο. Αν όμως με το Γνήσιος Ορθόδοξος Χριστιανός (που είμαστε οι παλαιοημερολογίτες) σκανδάλισα-όχι από θέλησή μου- κάποιους τότε το "παίρνω πίσω" και απολογούμαι. Και βάζω το Χ.Ο ορθόδοξος χριστιανός
Τώρα, μάλιστα,υποστηρικτής και των παπικών υποσημειώσεων του Πηδαλίου ο κ.Χατζηνικολάου,κ.Κωνστντίνε.
Πότε θα κατανοήσει ο άνθρωπος αυτός,ο υποστηρικτής του αρνητή πρ.Φλωρίνης,αυτός που ισχυρίζεται ότι οι Νεοημρολογίτες ανήκουν στην Εκκλησία,αυτός που νουθετεί τους πιστούς να μην ασχολούνται με το ποιός έχει και δεν έχει Θεία Χάρη,ότι μεγάλο μέρος των υποσημειώσεων του Πηδαλίου,είναι καταγεγραμμένες από τον αιρετικό υποτακτικό του Αγίου Νικοδήμου,Θεοδώρητο;
Τα περί πτώσεως της Ανοιξιάτικης Ισημερίας και ότι αύτη κατά την Α΄Οικουμενικη Σύνοδο ήταν στις 21 Μαρτίου ,όπως επίσης και τα περί εικονογραφήσεως του Θεού Πατρός ,όπως και τα περί της παπικής -σταυροφορικής,της λεγομένης εκ του Τάφου , ΚΑΤΕΓΡΑΦΗΣΑΝ στις ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ του ΠΗΔΑΛΙΟΥ ΑΠΟ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ.
Η Ανοιξιάτικη Ισημερία κατά την Α΄Οικουμενική Σύνοδο ,ήταν στις 8 Μαρτίου Ιουλιανού Ημερολογίου ,και όχι στις 21 ,όπως γράψανε οι παπικοί στο Πηδάλιο,για να δικαιολογήσουν την αλλαγή του Ημερολογίου και την καινοτομία των δεκατριών ημερών.
Εικόνα Θεού Πατρός για την Ορθόδοξη Εκκλησία δεν υφίσταται[όπως και εικόνα Αγίας Τριάδος] ενώ εικόνα της Αναστάσεως γι΄Αυτήν ,είναι η λεγομένη Εις Άδου Κάθοδος,και όχι το παπικό κατασκεύασμα, η λεγομένη εκ Τάφου,όπως κατέγραψαν οι αιρετικοί στο Πηδάλιο.
Και οι τρεις αυτές θέσεις, είναι παπικές, και όσοι τις αποδέχονται ,προσκυνούν τον Πάπα.
@ 8 Αυγούστου 2022 - 4:52 π.μ.
Ὁ κ. ΧΣ, προκειμένου νά ὑποστηρίξῃ τά ἀνυπόστατα πού ἔγραψε περί ἰσημερίας, ὑπεκφεύγει πονηρῶς καί δολίως γράφοντας ὅτι οἱ ὑποσημειώσεις τοῦ Πηδαλίου γιά τά ζητήματα πού ἀναφέρει εἶναι παπικές πλαστογραφίες. Ὅσον μέν ἀφορᾶ τίς ὑποσημειώσεις τῶν σελ. 320-321 γιά τό θέμα τῆς εἰκονογραφήσεως τοῦ Θεοῦ Πατρός ὡς γέρου ἀνθρώπου (πού εἶναι ἡ αἵρεσις τοῦ ἀνθρωπομορφισμοῦ) τό πιστεύω κι ἐγώ αὐτό. Ἀλλά τά περί ἰσημερίας καί ἡμερολογίων πού ἔγραψα ΔΕΝ βασίζονται μόνον στίς ὑποσημειώσεις τοῦ Πηδαλίου, ἀλλά εἶναι γενικῶς ἀποδεκτά ἀπό ὅλους τούς ἀστρονόμους! Βλ. π.χ. Βικιπαίδεια, ὅπου διαβάζουμε τά ἑξῆς: «Η εαρινή ισημερία πραγματοποιείται περίπου στις 20 Μαρτίου» καί «Στο Ιουλιανό ημερολόγιο το μέσο έτος έχει διάρκεια 365,25 ημερών. Συγκρινόμενο με την πραγματική διάρκεια του ηλιακού έτους των 365,242199 ημερών, προκύπτει σωρευτικά ένα σφάλμα μιας ημέρας κάθε 129 χρόνια» (Ἀστρονόμος Διονύσης Π. Σιμόπουλος). Ἔχετε ποτέ ἀκούσει κάποιον ἀστρονόμον τῶν τελευταίων 200 ἐτῶν νά λέγῃ κάτι πού διαψεύδει τίς ὑποσημειώσεις τῆς σελ. 9 τοῦ Πηδαλίου; Ἐγώ πάντως ὄχι! Ἄρα, λοιπόν, συμπεραίνω ὅτι ὁ κ. ΧΣ, ὡς ἐσκοτισμένος αἱρετικός πού εἶναι, ὅπως ἀκριβῶς ἐφηῦρε τήν νέαν Ματθαιϊστικήν «ἐκκλησιολογίαν», ἔτσι ἐφηῦρε καί τήν νέαν Ματθαιϊστικήν «ἀστρονομίαν»!!! Νά διεκδικήσῃς βραβεῖον Νόμπελ ἀστρονομίας, κ. ΧΣ! Τέλος!
Αγαπητέ κ.Κωνσταντίνε,στην σελίδα 320 του Πηδαλίου[εκδ.Ρηγοπούλου] αναφέρει ο συγγραφέας ,ο οποίος είναι ο ίδιος που καταγράφει τις ανακρίβειες περί πτώσεως της Εαρινής Ισημερίας και ότι αύτη,κατά την Α΄Οικουμενική Σύνοδο,βρισκόταν στις 21 Μαρτίου[αυτόθι,σελ.9]τα εξής:΄΄ αναθεματίζει [εν.την Ζ΄Οικουμενική Σύνοδο] δε εξαναντίας εκείνους ,όπου δεν δέχονται τας εικονογραφίας των τοιούτων οράσεων πρό της σαρκώσεως του Θεού Λόγου...΄΄, και:΄΄Συμπεραίνεται ότι και ο άναρχος Πατήρ πρέπει να ζωγραφίζεται καθώς εφάνη εις τον προφήτην Δανιήλ ως παλαιός των ημερών.΄΄
Και συνεχίζει ο αιρετικός να διαστρεβλώνει και το περιεχόμενο της Επιστολής του Αγίου Γρηγορίου Πάπα Ρώμης,την οποίαν οι Πατέρες της Εκκλησίας ενέταξαν στα Πρακτικά των Οικουμενικών Συνόδων, περιεχόμενο το οποίο αναφέρεται στο γιατί δεν εικονογραφούνται ουσία και υπόσταση του Θεού Πατρός.
Επίσης καταγράφει αιρετικές θεωρίες τόσο περί της εικονίσεως του Αγίου Πνεύματος όσο και και για την εικόνα της Αναστάσεως του Κυρίου.
Μπορεί λοιπόν να μας πεί ο κ.Χατζηνικολάου , δέχεται ή όχι τα όσα φρικτά και βλάσφημα περιέχονται στο Πηδάλιον και αφορούν την [δήθεν]εικόνα του Θεού Πατρός,τις προφητικές οράσεις και όλα τα υπόλοιπα;
Ευχαριστώ!
Παραδέχεται, λοιπόν,ο σχισματοαιρετικός και εχθρός της Εκκλησίας κ.Χατζηνικολάου,ότι το Πηδάλιο αναφέρει αιρετικές θέσεις.
Μπράβο του !
Ο συγγραφέας ,κ.Κωνσταντίνε, που αναφέρει τα ψεύδη περί πτώσεως ισημερίας, και ότι αύτη το 325 βρισκόταν στις 21 Μαρτίου,είναι ο ίδιος!
Και ποιοί κατέγραψαν αυτό το ψεύδος στο Πηδάλιο,μα οι αντίχριστοι Παπικοί - οικουμενιστές μαζί με τους Νεοημερολογίτες.
Γιατί,ποιούς δικαιώνει το ψεύδος ότι η Εαρινή Ισημερία κατά την Α΄ Οικουμενική ήταν στις 21 Μαρτίου[ και όχι στις 8 Μαρτίου,όπως είναι η αλήθεια]και ότι αύτη έπεσε;μα τους εκτός Εκκλησίας Νεοημερολογίτες,οι οποίοι διά της υιοθετήσεως του Γρηγοριανού Ημερολογίου προσέθεσαν δεκατρείς ημέρες και έτσι υποτάχθηκαν στον Πάπα.
Ποιούς ευνοούν τα ψεύδη περί εκόνος Θεού Πατρός και όλα τα υπόλοιπα αιρετικά;μα τους Παπικούς και το πρωτείο του Πάπα[υπεροχή του Θεού Πατρός έναντι των άλλων δύο Θείων Προσώπων και κατά συνέπεια υπεροχή του Πάπα έναντι των πάντων]Βλ.Β΄Βατικάνειο.
Οι δύο Ισημερίες είναι σταθερές,κ.Κωνσταντίνε,και ποτέ δεν αλλάζουν.
Η Ανοιξιάτικη γίνεται πάντα στις 7-8 Μαρτίου Ιουλιανού Ημερολογίου ,και η Φθινωπορινή στις 10 Σεπτεμβρίου Ιουλιανού Ημερολογίου
Τώρα,εάν σε κάποιοες χώρες η ίση μέρα και νύκτα γίνονται νωρίτερα ή αργότερα,αυτό οφείλεται στο γεωγραφικό πλάτος τους και όχι στην πτώση της Ισημερίας.
Πηγή: cbsboston.files.wordpress.com
΄΄...Aν παρατηρήσουμε την εκλειπτική και τη συγκρίνουμε με τον ουράνιο ισημερινό (την προέκταση δηλαδή του ισημερινού της Γης και την αποτύπωσή του πάνω στον ουράνιο θόλο) θα δούμε ότι οι δύο αυτοί κύκλοι δε συμπίπτουν, αλλά αντίθετα τέμνονται, σχηματίζοντας γωνία ίση με 23 μοίρες και 27 πρώτα λεπτά, λόγω της κλίσης που έχει ο άξονας της Γης σε σχέση με το επίπεδο που σχηματίζει η εκλειπτική. Η γωνία αυτή ονομάζεται «λόξωση της εκλειπτικής», και τα δύο αυτά σημεία στα οποία τέμνονται οι δύο κύκλοι ονομάζονται «ισημερινά σημεία».
equin2
Στο πρώτο σημείο ο ουράνιος ισημερινός τέμνει την εκλειπτική εκεί όπου ο Ήλιος βρίσκεται στις 20-21 Μαρτίου. Το σημείο αυτό ονομάζεται εαρινό ισημερινό σημείο, και από την ημέρα αυτή αρχίζει η Άνοιξη. Εκ διαμέτρου αντίθετα η τομή γίνεται όταν ο Ήλιος βρίσκεται στις 22-23 Σεπτεμβρίου. Το σημείο αυτό ονομάζεται φθινοπωρινό ισημερινό σημείο, και από την ημέρα αυτή αρχίζει το Φθινόπωρο. Θα θεωρούσε, λοιπόν, κάποιος ότι στις δύο αυτές ημέρες, σε ολόκληρη τη Γη, η νύχτα είναι ίση με την ημέρα, δηλαδή επί 12 ώρες ο Ήλιος βρίσκεται πάνω από τον ορίζοντα και επί 12 ώρες βρίσκεται κάτω από τον ορίζοντα, έχουμε δηλαδή ίση-μέρα: ισημερία...΄΄
@ 10 Αυγούστου 2022 - 6:49 μ.μ., 10 Αυγούστου 2022 - 7:59 μ.μ. «Μπορεί λοιπόν να μας πεί ο κ.Χατζηνικολάου , δέχεται ή όχι τα όσα φρικτά και βλάσφημα περιέχονται στο Πηδάλιον και αφορούν την [δήθεν]εικόνα του Θεού Πατρός»
Ἤλπιζα ὅτι, μετά τόν ἐξευτελισμόν τοῦ σχισματοᾱιρετικοῦ «θεολόγου» (διάβαζε «θολολόγου») κ. ΧΣ, ὡς τοῦ μόνου(!) πού διαφωνεῖ μέ ὅλους τούς ἀστρονόμους τῶν 200 τελευταίων ἐτῶν, οἰ ὁποῖοι τά ὅσα ἔχουν γράψει γιά τό λάθος τοῦ Ἰουλιανοῦ ἡμερολογίου συμφωνοῦν μέ αὐτά πού γράφει ὁ Ἅγιος Νικόδημος στό Πηδάλιον, ἤλπιζα λοιπόν ὅτι δέν θά ἤθελε νά ἐξευτελισθῇ περισσότερον. Ὅμως, στόν ἀκραῖον Ματθαιϊσμόν τοῦ κ. ΧΣ δέν ὑπάρχει οὔτε λογική οὔτε σύνεσις, διό καί συνεχίζει ἀπτόητος τήν ἀκατάσχετον ψευδολογίαν του. Χάριν τῶν ἀναγνωστῶν, ἀπαντῶ διά μίαν ἀκόμη φοράν.
1. Ἐγώ τοῦ εἶπα ὅτι τά περί ἐαρινῆς ἰσημερίας ΔΕΝ τά λέγει μόνον τό Πηδάλιον, ἀλλά ΟΛΟΙ οἱ ἀστρονόμοι τῶν τελευταίων 200 ἐτῶν! Αὐτός ἐκεῖ! Ἀγνοεῖ ΟΛΟΥΣ τούς ἀστρονόμους καί μένει μόνον στό Πηδάλιον! Εἶναι δύσκολον νά καταλάβῃ κανείς τί σημαίνει αὐτή ἡ παράλογος ἐμμονή του;
2. Λέγει αὐθαιρέτως, καί ἄρα ψευδῶς, ὅτι ὄχι μόνον οἱ ὑποσημειώσεις τῶν σελ. 320-321 τοῦ Πηδαλίου (γιά τήν εἰκονογράφησιν τοῦ Θεοῦ Πατρός ὡς γέρου ἀνθρώπου) εἶναι πιθανόν νά ἔχουν νοθευθῆ ὑπό τῶν παπιστῶν, ἀλλά καί οἱ ὑποσημειώσεις τῆς σελ. 9 γιά τήν ἰσημερίαν. Αὐτό δέν δύναται νά ὑποτεθῇ, βεβαίως, διότι, ὅπως προανέφερα, οἱ ὑποσημειώσεις τῆς σελ. 9 εἶναι σύμφωνες μέ ΟΛΟΥΣ τούς ἀστρονόμους. Νοθεύεις κάτι ὅταν θέλῃς νά περάσῃς ἕν ψεῦδος.
3. Μέ ρωτᾶ ἄν δέχωμαι τά αἱρετικά τῶν ὑποσημειώσεων τῶν σελ. 320-321 τοῦ Πηδαλίου. Σέ λόγια νά βρίσκεται μπάς καί κερδίσει κάτι, ἐπειδή ἔχει ἐξευτελισθῆ τελείως ἐπί τοῦ ὑπό συζήτησιν θέματος τῆς ἰσημερίας. Διότι, πρῶτον, ἐγώ ἤδη ἔγραψα ὅτι αὐτές οἱ ὑποσημειώσεις εἶναι πιθανόν νά ἔχουν νοθευθῆ, ἐπειδή δέν εἶναι Ὀρθόδοξες. (Ἄν δέν ἔχουν νοθευθῆ, τότε σφάλλει ὁ Ἅγιος Νικόδημος ἐπ' αὐτοῦ τοῦ συγκεκριμένου θέματος.) Ἀλλά, ἀφοῦ τά ἔγραψα αὐτά στό προηγούμενον μήνυμά μου, τότε γιατί μέ ἐρωτᾶ; ΓΙΑΤΙ; Διότι, προφανῶς, ἐπειδή εἶναι ἀμετανόητος αἱρετικός, ὅταν στριμώχνεται, ἀντί νά παραδεχθῇ τό σφάλμα του, ἀερολογεῖ ἐκτός θέματος! Δεύτερον, ἡ ὑπό τῶν παπικῶν πιθανή νόθευσις τῶν ὑποσημειώσεων τῶν σελ. 320-321 τοῦ Πηδαλίου εἶναι κατανοητή, διότι ἤθελαν νά περάσουν τήν αἵρεσιν τοῦ ἀνθρωπομορφισμοῦ. Ἀλλ' οἱ ὑποσημειώσεις τῆς σελ. 9 εἶναι σύμφωνες μέ ὅλους τούς ἐπιστήμονες (ἐκτός τοῦ ψευδο-αστρονόμου κ. ΧΣ), ἑπομένως διά ποῖον λόγον νά ὑποθέσῃ κανείς ὅτι ἐπλαστογραφήθησαν καί αὐτές; Περαιτέρω, πόθεν προκύπτει ὅτι τό γεγονός ὅτι δέχομαι ὡς πιθανήν τήν πλαστογράφησιν τῶν σελ. 320-321, ἐπειδή αὐτές εἶναι αἱρετικές, ἐνισχύει τήν ἄποψιν ὅτι καί οἱ ΓΕΝΙΚΩΣ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ὑποσημειώσεις τῆς σελ. 9 εἶναι καί αὐτές πλαστογραφημένες; Γιά ὅσους ἔχουν σώας τάς φρένας, ἀπό πουθενά δέν προκύπτει κάτι τέτοιο!
Οἱ ἀναγνῶσται μποροῦν τώρα νά διακρίνουν τήν ἀλήθειαν ἀπό τό ψεῦδος καί νά δοῦν ἕν ἁπτόν παράδειγμα τοῦ ποῦ ὁδηγεῖ ὁ ἑωσφορικός ἐγωϊσμός τῶν ἀμετανοήτων σχισματο-αιρετικῶν.
"...βρίσκεται στις 20-21 Μαρτίου...".
Κύριε Στουραΐτη,
αυτός που γράφει αυτά τα πράγματα είναι με το Νέο Ημερολόγιο, δηλαδή δεν ακολουθεί το Παλαιό Ημερολόγιο.Η ισημερία έχει πέσει πολύ. Αυτό το αποδεικνύουν πολλά κείμενα,όχι μόνο ο Άγιος Νικόδημος.
Δημοσίευση σχολίου