«Οι
Γ.Ο.Χ. έσχισαν την Εκκλησίαν της ΅Ελλάδος ή μάλλον απεσχίσθησαν από την Εκκλησίαν
της Ελλάδος». Ούτως έγραψεν ο «Ορ. Τύπος» εναντίον των Γ.Ο.Χ. Αναληθέστατον
είναι τούτο. Αληθέστατον είναι ότι οι Γ.Ο.Χ. είναι οι συνεχισταί της Μίας, Αγίας,
Αποστολικής Καθολικής Εκκλησίας εις τον
Ελλαδικόν χώρον. Δημιουργοί σχισμάτων είναι οι προσθέτοντες ή αφαιρούντες από την
αποκεκαλυμμένην αλήθειαν, από την Ορθοδοξίαν και ουχί οι εμμένοντες εις αυτήν.
Α΄) Ερωτώμεν την διεύθυνσιν του Τύπου είναι διδασκαλία του Σωτήρος, η ενιαία εκδήλωσις
υπό των πιστών της Θείας Λατρείας, ενί στόματι και μια καρδία; «Σήμερον τα άνω της
κάτω και τα κάτω της άνω συνεορτάζει»; Έγινε αιτία η εισαγωγή του Νέου Εορτολογίου
να διασπασθή η Ενότης της Εκκλησίας εν τη εξωτερική θεία Λατρεία, όπως ομολογεί
ο αείμνηστος Ανδρούτσος εις την Συμβολικήν του; Ποίοι οι υπεύθυνοι οι εμμένοντες
εις τας υπό της Εκκλησίας παραδεδομένα ή οι καινοτομούντες και εισάγοντες κενά,
εις τα όρια των πατέρων; Β΄) Καταργείται ενίοτε δια της εισαγωγής του Νέου εορτολογίου,
η νηστεία μετά το Πάσχα, των Αγίων Αποστόλων; Είναι αληθές, ότι η Εκκλησία, δύο
Οικουμενικούς Πατριάρχας τον Ιερεμίαν Γ΄ εν έτει 1725 και Καλλίνικον 1783
εκάθηρε και εξώρισε, διότι ετόλμησαν την ελάττωσιν της νηστείας; Και την
νηστείαν ταύτην, ως γνωστόν, αναφέρει η πρώτη Οικουμενική Σύνοδος:
----------------------------
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...A' Οικουμενική Σύνοδος (συμφώνως μέ τήν ἀνάρτησιν): «ἔδοξε κοινῇ γνώμῃ καλῶς ἔχειν, ἐπί μιᾶς ἡμέρας πάντας τούς ἁπανταχοῦ ἐπιτελεῖν… δεινόν καί ἀπρεπές κατά τάς αὐτάς ἡμέρας, ἑτέρους μέν τῆς νηστείας σχολάζειν ἑτέρους δέ συμπόσια συντελεῖν». Ἀκούει ὁ π. Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς;
---------------------------
Ο/Η Ανώνυμος είπε...Ρε κάθαρμα, γιατί δεν δημοσιεύεις τις απαντήσεις μας. Δεν φοβάσαι τον Θεό; Πως τολμάς και δημοσιεύεις αυτές τις διαστροφές;
Θα σε καταγγείλω στον κ. Λιβανό και στον π. Ζηση!
----------------------------
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
@ 4 Σεπτεμβρίου 2020 - 11:20 π.μ.
Κατ' ἀρχάς, δέν ἀντιλαμβάνομαι εἰς ποῖον ἀπευθύνεσαι καί ποῖος ἀπεκάλεσε τόν Διαχειριστήν «οὐνίτην». Ἐγώ ἁπλῶς θά ἤθελα νά ἐπισημάνω ὅτι τό σχόλιόν σου εἶναι παραπλανητικόν, διότι οὐδείς ἐχέφρων ὁμιλεῖ γιά «σωστόν» καί «λανθασμένον» ἡμερολόγιον, ἐφόσον καί οἱ πέτρες γνωρίζουν ὅτι, ὅπως ἀποδεικνύουν πέραν πάσης ἀμφιβολίας τά κείμενα τῶν Οἰκουμενιστῶν πού ἐδημοσιεύθησαν ΠΡΟ τοῦ 1924 καί βεβαίως τά γεγονότα πού ἔλαβαν χώραν μετά τό 1924, ἡ ἀλλαγή ἡμερολογίου δέν ἔγινε γιά ἀστρονομικούς λόγους, ἀλλ' ἔγινε γιά νά προωθήσῃ τήν «ἕνωσιν τῶν Ἐκκλησιῶν», τοὐτέστιν τήν παναίρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Τό σχίσμα πού ἀνεμένετο νά προκαλέσῃ, ἀκριβῶς λόγῳ τοῦ δογματικοῦ αὐτοῦ λόγου, ἀλλά καί λόγῳ τῶν Συνοδικῶν ἀναθεμάτων τοῦ 16ου αἰῶνος κατά τοῦ «Καλενταρίου τῶν Λατίνων», ἐπεδιώχθη ὑπό τῶν Οἰκουμενιστῶν, προκειμένου ν' ἀποδυναμώσῃ τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν καί νά δεχθῇ τό παπικόν πρωτεῖον. Αὐτά πού διαδίδει ἡ σέκτα τῶν Τρικαμηνιστῶν, ὅτι τό θέμα εἶναι δῆθεν ἡ ἐπιλογή ἡμερολογίου, προτείνοντας μάλιστα τό Μακεδονικόν Ἡμερολογιον, ὅτι δῆθεν οἱ Ὀρθόδοξοι τοῦ Πατρίου ... λατρεύουν τό Ἰουλιανόν Ἡμερολόγιον, καί ἄρα εἶναι «χρονολάτραι» καί τά παρόμοια, εἶναι πελώρια Ψεύδη καί Διαστροφαί τῆς Ἀληθείας, πού μόνον ὁ Διάβολος θά ἠδύνατο νά σκαρφισθῇ.
«Προς τους
απολειφθέντας Επισκόπους περί των εν Συνόδω τυπωθέντων… Κωνσταντίνος Σεβαστός
της Εκκλησίας… έδοξε κοινή γνώμη καλώς έχειν, επί μιάς ημέρας πάντας τους απανταχού
επιτελείν… δεινόν και απρεπές κατά τας αυτάς ημέρας, ετέρους μεν της νηστείας
σχολάζειν ετέρους δε συμπόσια συντελείν. Και μετά τας του Πάσχα ημέρας άλλους
μεν τοις ωρισμένοις εκδεδόσθαι νηστείας…». Είναι αληθές ότι δια της εισαγωγής
του νέου εορτολογίου διεσπάσθη η αγάπη και η ενότης των Χριστιανών; Οι οποίοι
έπαυσαν να συνεορτάζουν, να συννηστεύουν και να ζουν τα μεγάλα και σωτήρια
γεγονότα της πίστεως ηνωμένοι ως μία ψυχή και μία καρδία; Των οποίων γεγονότων,
αν και δεν είναι ερμηνευταί, μη όντες διδάσκαλοι της πίστεως, αλλά τηρηταί και λάτρεις
της αποκεκαλυμμένης αληθείας. Γ΄) Δυστυχώς δια της εισαγωγής του νέου εορτολογίου
εδόθη το δικαίωμα εις τους εχθρούς της Πίστεως να κηρύττωσι ότι η Εκκλησία
είναι «άφραγον αμπέλι, και ο καθείς κάνει ό,τι θέλει». Και ταύτα, όταν και
αυτός ο αποθανών Καθηγητής Αμίλκας Αλιβιζάτος απ΄ έδρας ομολογεί ότι οι Γ.Ο.Χ.
είναι ακραιφνείς τηρηταί των Θείων και Ιερών Κανόνων, διότι αι Σύνοδοι επί
Ιερεμίου και Μελετίου Πηγά αι καταδικάσασαι το νέον Εορτολόγιον, (τας οποίας επίσης
παραδέχονται κανονικάς και οι αείμνηστοι Καθηγηταί Π. Καρολίδης, Σ. Λάμπρος και
αυτός ο μεταρρυθμιστής Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Χρυσόστομος Παπαδόπουλος) είναι
κανονικαί και ουδεμία μεταγενεστέρα Σύνοδος ήρε το κύρος τούτων. Αλλά όχι μόνον
δεν υπήρξαν Σύνοδοι μεταγενέστεραι, μάλιστα και η συνελθούσα εν έτει 1923 Επιτροπή
προς μελέτην δια την εισαγωγήν του νέου εορτολογίου (εις την οποίαν, ως γνωστόν,
έλαβε μέρος και αυτός ο καινοτόμος μεταρρυθμιστής Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος Παπαδόπουλος)
απεφάνθη ότι «δεν δυνάμεθα να δεχθώμεν νέον εορτολόγιον, διότι θα καταστώμεν
σχισματικοί». Δεν νομίζετε σύμφωνα με τα προαναφερθέντα και με το Δημοκρατικόν
φιλελεύθερον πνεύμα της Ορθοδοξίας, ότι ήτο απαραίτητον να συνέλθη Πανορθόδοξος
Σύνοδος να συζητήση την εισαγωγήν του καταδικασμένου νέου εορτολογίου, προ της
εφαρμογής του; Έγινε τοιαύτη; Όχι βέβαια. Δ΄) Οι εμμένοντες λοιπόν εις την αποκεκαλυμμένην
αλήθειαν οι τηρηταί των παραδόσεων, οι σεβόμενοι και συμμορφούμενοι με τας
αποφάσεις της Ορθοδοξίας είναι υπεύθυνοι ή οι παραβάται; Οι μη δυνάμενοι να σηκώνουν
τον ονειδισμόν του παλαιοημερολογίτου και μνημονεύοντες ακόμη και αυτόν τον συνεχιστήν
του Μασόνου και Οικουμενιστού Πατριάρχου Αθηναγόρου, Δημήτριον, αλλά τι λέγω;
Μήπως δεν εμνημόνευον ότι ορθοτομεί τον λόγον της αληθείας ο Μασόνος
Αθηναγόρας; Εάν έζων σήμερον οι Φώτιος, Πέτρος, Μάρκος, Θεόδωρος, Στουδίτης
κλπ. θα ηκολούθουν, θα εμνημόνευον τον Αθηναγόραν και τον συνεχιστήν αυτού
Δημήτριον; Ή μήπως ο Μασονισμός και ο Οικουμενισμός δεν είναι θρησκεία και
παναίρεσις; «Επουσιώδη σημεία» (!) αποκαλείτε το καταδικασμένον Νέον Εορτολόγιον
«μη επιτρέποντα την απόσχισιν», αλλά ο Μασονισμός και Οικουμενισμός, δεν είναι
ούτοι επουσιώδη σημεία; Αληθές είναι ότι διεξάγετε αγώνα σκληρόν εναντίον των,
αλλά δυστυχώς από την άλλην πλευράν, την επίσημον, γυμνή τη κεφαλή ομολογείτε
ότι οι Μασόνοι και οι Οικουμενισταί ορθοτομούν τον λόγον της αληθείας, μνημονεύοντες
αυτούς! Κατακρίνετε τους Γ.Ο.Χ. δι΄ ωρισμένας παραβάσεις Κανόνων, δια τας
οποίας ίσως να έχετε και δίκαιο… Αλλά όπως λέγει ο λαός «το τραπέζι το θέλετε
στρωμένο». Προσχωρήσατε, «καιρός του ποιήσαι τω Κυρίω», εις τους περιφρονημένους
τους εστερημένους τω φθέγματι του Λόγου Γ.Ο.Χ. (παλαιοημερολογίτας) και όλοι
μαζί, όσοι πιστοί, όσοι αγωνιούν, όσοι αγωνίζονται, όσοι πονούν, όσοι κλαίουν
πολύ, να αποτελέσωμεν ένα σώμα, μίαν ψυχήν, μίαν λατρείαν, την στρατιάν του
Κυρίου! Παύσατε να ζήτε μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας, μεταξύ αληθείας και ψεύδους.
Ως προς δε την μη αποκήρυξιν της καινοτόμου Ελληνικής Εκκλησίας υπό πασών των
Ορθοδόξων Εκκλησιών, νομίζω ότι τοιούτον επιχείρημα δεν θα έπρεπε να αναφέρετε
προς συμφέρον του «Ορθοδόξου Τύπου», γνωστού όντος ότι αι περισσότεραι
Εκκλησίαι στερούνται παντελώς ελευθερίας, στενάζουσαι υπό το πέλμα του αθέου κομμουνισμού,
τα δε Πατριαρχεία γνωρίζετε από πού εξαρτώνται!... Ίνα μη δι΄ Εθνικούς λόγους,
αναφέρωμεν περισσότερα. Αλλά ερωτώμεν μήπως απεκηρύχθη υπό της Ορθοδοξίας η
παναίρεσις του Οικουμενισμού; Μήπως ο ονομάζων «Ορθόδοξον και Πρεσβύτερόν του
αδελφόν» τον αιρετικόν Πάπαν της Ρώμης Παύλον τον ΣΤ΄, Πατριάρχης Δημήτριος;
Μήπως ο Αρχικομμουνιστής Μητροπολίτης Νικόδημος, ο δίδων τα μυστήρια εις τους
Παπικούς απεκηρύχθη; Ας σιωπήσωμεν λοιπόν…
Απορίας άξιον όμως είναι, πως σεις οι γράφοντες τοιαύτα αντετάχθητε σκληρώς
εναντίον των αυτών Πατριαρχείων, ως προς το ζήτημα του Μακαρίου Κύπρου, και επολεμήσατε
σκληρώς τούτον; Ε΄) Ως προς δε τα μυστήρια
μελετήσατε ως επαϊοντες, ως μορφωμένοι, τι λέγουν οι Ιεροί Κανόνες, των εμμενόντων
εις τα πάτρια, ή των παραβατών τα μυστήρια είναι έγκυρα; Πεφιλημένοι μου
Πατέρες και αδελφοί. Χωρήσατε εμπρός, διότι οι Ιεροί Κανόνες εκδικούνται.
(τούτο ισχύει και δι΄ ημάς). Γράψατε επί κεφαλής του «Ορθοδόξου Τύπου», τον οποίον
αγαπώμεν, καθώς και υμάς ότι ΔΙΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΥΣΕΒΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, --
ΠΑΥΟΜΕΝ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΝ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΜΑΣΟΝΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ
ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ (31ος
Αποστολικός Κανών). Και εν κατακλείδι σας λέγομεν· τα τραύματα τα ιδικά μας των
Γ.Ο.Χ. είναι του προβάτου του απολωλότος, ίσως και της χρυσής δραχμής, όχι όμως
και μυριάκις όχι, των επιθυμούντων να ευρίσκωνται εκτός της οικίας του Πατρός,
εκτός της Ορθοδοξίας, και τρεχόντων δια νέους (δυτικούς) ορίζοντας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Π. ΚΑΡΑΜΗΤΣΟΣ – ΓΑΜΒΡΟΥΛΙΑΣ
Θεολόγος – Καθηγητής.
36 σχόλια:
A' Οικουμενική Σύνοδος (συμφώνως μέ τήν ἀνάρτησιν): «ἔδοξε κοινῇ γνώμῃ καλῶς ἔχειν, ἐπί μιᾶς ἡμέρας πάντας τούς ἁπανταχοῦ ἐπιτελεῖν… δεινόν καί ἀπρεπές κατά τάς αὐτάς ἡμέρας, ἑτέρους μέν τῆς νηστείας σχολάζειν ἑτέρους δέ συμπόσια συντελεῖν». Ἀκούει ὁ π. Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς;
Αυτά τα λένε οι Πατέρες μόνο για την εορτή του Πάσχα και την νηστεία που την συνοδεύει.
Ρε κάθαρμα,γιατί δεν δημοσιεύεις τις απαντήσεις μας.Δεν φοβάσαι τον Θεό;Πως τολμάς και δημοσιεύεις αυτές τις διαστροφές;
Θα σε καταγγείλω στον κ.Λιβανό και στον π.Ζηση!
Αδέλφια Αποτειχισμένοι του Νέου Ημερολογίου,μην διαβάζεται αυτό το ουνίτικο Παλαιοημερολογιτικο ιστολόγιο, είναι όργανο του Σατανά για να σας ρίξει στην αίρεση των χρινολατρών.Ειναι ύπουλο ιστολόγιο και κάνει την μεγαλύτερη ζημιά στον αγώνα μας.Έξω οι προδότες από την Ορθοδοξία και τον αγώνα μας.
Σαν δε ντρέπεσαι που κάνεις και τον Χριστιανό! Αυτή είναι η ηθική του π. Ευθυμίου; Αυτά σας διδάσκει; Ντροπή σας εσείς που τόσο καιρό με το έτσι θέλω προσβάλετε τους άλλους και προσπαθείτε να περάσετε τις απόψεις σας με χουντικό τρόπο...
Ἀγαπητέ μου Κωνσταντῖνε, δέξου σέ παρακαλῶ τά θερμά μου συγχαρητήρια γιά τίς ὕβρεις πού εἰσπράτεις ἀπό τούς κρυπτο-οικουμενιστάς τοῦ τύπου π.Ε.Τ., πού εἶναι βεβαίως πνευματικά στεφάνια! Ἐν καιρῷ ἄκρας συγχύσεως καί Διαστροφῆς τῆς Ἀληθείας, ὁ Διάβολος δέν ἀνέχεται πλέον οὔτε κἄν τίς αὐταπόδεικτες ἀλήθειες, διό καί βρυχᾶται διά τῶν ὀργάνων του ὅταν αὐτές γράφωνται.
Μα φίλε μου ο κ.Αργυρακοπουλος ακολουθεί το Νέο σωστό Ημερολόγιο, τι είναι αυτά που λες; Δεν ανήκει σε καμία παράταξη του Παλαιού λανθασμένου Ημερολογίου!Από ότι ξέρω ακολουθεί τον π.Θεόδωρο Ζήση και τον π.Ευθυμιι Τρικαμηνά. Αυτοί οι δύο κληρικοί έκαναν αποτείχιση και γιορτάζουν με το καινούριο ημερολόγιο.Πως εσύ τον θεωρείς ουνιτη;
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Μα φίλε μου ο κ.Αργυρακοπουλος ακολουθεί το Νέο σωστό Ημερολόγιο, τι είναι αυτά που λες; Δεν ανήκει σε καμία παράταξη του Παλαιού λανθασμένου Ημερολογίου!Από ότι ξέρω ακολουθεί τον π.Θεόδωρο Ζήση και τον π.Ευθυμιι Τρικαμηνά. Αυτοί οι δύο κληρικοί έκαναν αποτείχιση και γιορτάζουν με το καινούριο ημερολόγιο.Πως εσύ τον θεωρείς ουνιτη;
Ανώνυμε το κείμενό σου έπρεπε να γράφει τα εξής:
Μα φίλε μου ο αδελφός μας Κωνσταντίνος ακολουθεί τυπικά το νέο ημερολόγιο, τι είναι αυτά που λες; Δεν ανήκει σε καμία σύνοδο του Πάτριου, αλλά η καρδιά του είναι μαζί με τον ευλογημένο λαό του 1924 που φώναζαν: "μας φράγκεψαν"! Αληθινός ο λόγος τους αλλά και προφητικός (1948 Π.Σ."Ε" - 1965 άρση της ακοινωνησίας - 1990-91 Σαμπεζύ = οι Μονοφυσίτες βαπτίζονται Ορθόδοξοι --1993 Μπαλαμάντ Λιβάνου κ.λ.π.)
Πως εσύ τον θεωρείς Ουνίτη;;
@ 4 Σεπτεμβρίου 2020 - 11:20 π.μ.
Κατ' ἀρχάς, δέν ἀντιλαμβάνομαι εἰς ποῖον ἀπευθύνεσαι καί ποῖος ἀπεκάλεσε τόν Διαχειριστήν «οὐνίτην». Ἐγώ ἁπλῶς θά ἤθελα νά ἐπισημάνω ὅτι τό σχόλιόν σου εἶναι παραπλανητικόν, διότι οὐδείς ἐχέφρων ὁμιλεῖ γιά «σωστόν» καί «λανθασμένον» ἡμερολόγιον, ἐφόσον καί οἱ πέτρες γνωρίζουν ὅτι, ὅπως ἀποδεικνύουν πέραν πάσης ἀμφιβολίας τά κείμενα τῶν Οἰκουμενιστῶν πού ἐδημοσιεύθησαν ΠΡΟ τοῦ 1924 καί βεβαίως τά γεγονότα πού ἔλαβαν χώραν μετά τό 1924, ἡ ἀλλαγή ἡμερολογίου δέν ἔγινε γιά ἀστρονομικούς λόγους, ἀλλ' ἔγινε γιά νά προωθήσῃ τήν «ἕνωσιν τῶν Ἐκκλησιῶν», τοὐτέστιν τήν παναίρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Τό σχίσμα πού ἀνεμένετο νά προκαλέσῃ, ἀκριβῶς λόγῳ τοῦ δογματικοῦ αὐτοῦ λόγου, ἀλλά καί λόγῳ τῶν Συνοδικῶν ἀναθεμάτων τοῦ 16ου αἰῶνος κατά τοῦ «Καλενταρίου τῶν Λατίνων», ἐπεδιώχθη ὑπό τῶν Οἰκουμενιστῶν, προκειμένου ν' ἀποδυναμώσῃ τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν καί νά δεχθῇ τό παπικόν πρωτεῖον. Αὐτά πού διαδίδει ἡ σέκτα τῶν Τρικαμηνιστῶν, ὅτι τό θέμα εἶναι δῆθεν ἡ ἐπιλογή ἡμερολογίου, προτείνοντας μάλιστα τό Μακεδονικόν Ἡμερολογιον, ὅτι δῆθεν οἱ Ὀρθόδοξοι τοῦ Πατρίου ... λατρεύουν τό Ἰουλιανόν Ἡμερολόγιον, καί ἄρα εἶναι «χρονολάτραι» καί τά παρόμοια, εἶναι πελώρια Ψεύδη καί Διαστροφαί τῆς Ἀληθείας, πού μόνον ὁ Διάβολος θά ἠδύνατο νά σκαρφισθῇ.
Διαφωνώ κ.Αργυρακόπουλε με αυτά που πιστεύεις και εύχομαι να μετανοήσεις.Θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη από τον Ανώνυμο γιατί τον παρεξήγησα.Ίσως γνωρίζει καλύτερα τις θέσεις του διαχειριστή για το θέμα του Παλαιοημερολογιτικού σχίσματος.Λυπάμαι πολύ κ.Αργυρακόπουλε και εύχομαι ο Θεός να σε φωτίσει να βρεις την αλήθεια για το θέμα.Το ότι ακολουθείς το Νέο Ημερολόγιο μας χαροποιεί και μας αναπαύει.Θα ενημερώσω τους Αποτειχισμένους για τις θέσεις σου για να κρατήσουν μια απόσταση από το ιστολόγιό σου.Τελικά έχει δίκιο ο Ανώνυμος,αυτά τα κείμενα των γοχ μπερδεύουν αυτούς που έχουν άγνοια και είναι εύκολο να πλανηθούν.Κρίμα αδελφέ μου!
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Διαφωνώ κ.Αργυρακόπουλε με αυτά που πιστεύεις και εύχομαι να μετανοήσεις.Θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη από τον Ανώνυμο γιατί τον παρεξήγησα.Ίσως γνωρίζει καλύτερα τις θέσεις του διαχειριστή για το θέμα του Παλαιοημερολογιτικού σχίσματος.
Eπαναλαμβάνω δεν θέλω να κάνω διάλογο με ανθρώπους δειλούς που δεν γράφουν το όνομά τους. Γράφει ο θείος Παύλος: οὐ γὰρ ἔδωκεν ἡμῖν ὁ Θεὸς πνεῦμα δειλίας, ἀλλὰ δυνάμεως (Β΄Τιμ.).
Λοιπόν γράψε το όνομά σου και θα σου δείξω πως και ο γέροντάς σου Αρχ. Επιφάνιος ομιλεί για το σχίσμα της εκκλησίας του νέου το 1924.
Δεν διαβάζεις τα "Δύο Άκρα" ;
Ματθ. 23,14 Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί : Όπως οι παλαιοί φαρισαίοι εγνώριζαν ότι ο Χριστός είναι ο Μεσσίας αλλά τυφλωμένοι από εγωισμό και άλλα πάθει Τον σταύρωσαν , έτσι και οι αποτοιχισμένοι και μη αντι-οικουμενισταί κληρικοί παλαιοί και νέοι ενώ γνωρίζουν πολύ καλά την αλήθεια περί τής αλλαγής του ημερολογίου και τις επιπτώσεις της , με δαιμονική μανία διαστρέφουν την πραγματικότητα , παρερμηνεύουν , διαγράφουν εκκλησιαστική ιστορία και αποφάσεις ιερών και οικουμενικών – πανορθοδόξων συνόδων , προκειμένου να δικαιολογήσουν την αλλόφρονα στάση και πολεμική τους εναντίον της ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ , και να κρατήσουν τούς οπαδούς τους στα νύχια τους και εκτός ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ .
ὅτι κλείετε τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων· ὑμεῖς γὰρ οὐκ εἰσέρχεσθε, οὐδὲ τοὺς εἰσερχομένους ἀφίετε εἰσελθεῖν.
Ο εορτολογικός ούτος διχασμός ήτο δυνατόν να επενέγκη και κανονικόν διχασμόν της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας. Διότι πάσαι αι επί μέρους Ορθόδοξοι Εκκλησίαι, αι εμμείνασαι εν τω Παλαιώ Ημερολογίω, ηδύναντο, εάν ήθελον, να διακόψωσι πάσαν κοινωνίαν προς την Εκκλησίαν της Ελλάδος και να κηρύξωσιν αυτήν σχισματικήν δια την μονομερώς αποτολμηθείσαν μεταβολήν. «ΤΑ ΔΥΟ ΑΚΡΑ» σελ. 51
Ποιες τοπικές Εκκλησίες ήσαν σε θέση το 1924 με την κομμουνιστικήν επανάσταση του 1917 να κηρύξουν την εκκλησία της Ελλάδος σχισματική; Είναι σοβαρά πράγματα αυτά;
Silver είπε...Ποιες τοπικές Εκκλησίες ήσαν σε θέση το 1924 με την κομμουνιστικήν επανάσταση του 1917 να κηρύξουν την εκκλησία της Ελλάδος σχισματική; ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ αγαπητέ μου φίλε δι΄αυτό τους αρμόζει και καταδικάζει το ευαγγελικό
Ματθ. 23,14 Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι κλείετε τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων· ὑμεῖς γὰρ οὐκ εἰσέρχεσθε, οὐδὲ τοὺς εἰσερχομένους ἀφίετε εἰσελθεῖν.ὁδηγοὶ τυφλοί, οἱ διυλίζοντες τὸν κώνωπα, τὴν δὲ κάμηλον καταπίνοντες!3,27 Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι παρομοιάζετε τάφοις κεκονιαμένοις, οἵτινες ἔξωθεν μὲν φαίνονται ὡραῖοι, ἔσωθεν δὲ γέμουσιν ὀστέων νεκρῶν καὶ πάσης ἀκαθαρσίας.οὕτω καὶ ὑμεῖς ἔξωθεν μὲν φαίνεσθε τοῖς ἀνθρώποις δίκαιοι, ἔσωθεν δὲ μεστοί ἐστε ὑποκρίσεως καὶ ἀνομίας. ὄφεις, γεννήματα ἐχιδνῶν! πῶς φύγητε ἀπὸ τῆς κρίσεως τῆς γεέννης;ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ΕΝ ΗΜΕΡΑ ΚΡΙΣΕΩΣ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ μιμητες των φαρισαίων κληρικοί ?
Όχι κ.Αργυρακόπουλε, δεν έχω διαβάσει "Τα δύο άκρα" και θα ήθελα να ξέρω τι λέει ο π.Επιφάνιος για το λανθασμένο ημερολόγιο των Παλαιοημερολογιτών.Δεν νομίζω να είναι υπέρ του Παλαιού ο π.Επιφάνιος γιατί έχω ακούσει ότι ονομάζει τους Παλαιοημερολογίτας,"χρονολάτρας" και "αιρετικούς".
Αφού σας έχουν σαρώσει οι δικοί μας ανώνυμε 3:01.Τι είναι αυτά που λες;Τολμάς να κάνεις διάλογο μαζί μας;Έχετε καταντήσει 7 κομμάτια με 7 Αρχιεπισκόπους, αυτό δεν είναι ένα σημάδι ότι δεν βαδίζετε σωστά;
Τώρα διάβασα το σχόλιό σου κ.Αργυρακόπουλε.Δεν λέει ο άνθρωπος ότι έκαναν σχίσμα, αλλά ότι μπορούσαν να διακόψουν την κοινωνία για την αλλαγή που έκαναν στο ημερολόγιο τους.Αυτό που λέει ο σεβαστός π.Θεοδωρόπουλος Ε. είναι λάθος.Εχει κάνει και άλλα λάθη ο π.Επιφάνιος.Ενα λάθος του είναι και αυτό λέει για την δυνητική αποτείχιση από τους αιρετικούς Επισκόπους.Έχεις μεγάλη άγνοια και θα προσπαθήσω να σε ξεμπερδέψω.Αυριο θα ξεκινήσω τις ερωτήσεις μου για να καταλάβεις τα λάθη σου.
Τι σχέση έχει με τον κουμουνισμό των Σλάβων η Εκκλησία των Ιεροσολύμων που κράτησε το Παλαιό λανθασμένο Ημερολόγιο; Αυτή δεν μπορούσε να διακόψει την εκκλησιαστική κοινωνία από την Ελλάδα και τη Νέα Ρώμη;Το ίδιο και η Εκκλησία της Αλεξάνδρειας.Λίγο λογική σε αυτά που γράφουμε παρακαλώ,μας διαβάζει αρκετός κόσμος.Τόση αφέλεια έχεις ανώνυμε;Εσύ θα μας πεις στο τέλος ότι και ο Άγιος Αυγουστίνος Καντιώτης που ακολουθούσε το Νέο σωστό Ημερολόγιο θα πάει στην κόλαση.Το ίδιο θα μας πεις και για τον Άγιο Ιουστίνο Πόποβιτς,ο οποίος Άγιος είχε κοινωνία με ανθρώπους που ακολουθούσαν και το Νέο σωστό Ημερολόγιο.Ξυπνα φίλος!
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Τώρα διάβασα το σχόλιό σου κ.Αργυρακόπουλε....Έχεις μεγάλη άγνοια και θα προσπαθήσω να σε ξεμπερδέψω. Αυριο θα ξεκινήσω τις ερωτήσεις μου για να καταλάβεις τα λάθη σου.
Σύγκρινε τον τρόπο που γράφεις με τον τρόπο των δούλων του Κυρίου :
τοῦτο δὲ λέγω κατὰ συγγνώμην, οὐ κατ᾿ ἐπιταγήν.(Α Κορ. 7,6 )
… γνώμην δὲ δίδωμι ὡς ἠλεημένος ὑπὸ Κυρίου πιστὸς εἶναι.(Α Κορ. 7,25)
Νομίζω αδελφέ Κωνσταντίνε ότι δεν το αντιλαμβάνεσαι όπως το εξηγούν οι Άγιοι Πατέρες μας. Έχω μερικές διδαχές στο συγκεκριμένο θέμα μας από τον Άγιο Τ... και τον Άγιο Β... τις οποίες θα σου μεταφέρω πρώτα ο Θεός αύριο. Ίσως σε βοηθήσω.
Εν χριστώ,
ο αδελφός σου (εδώ γράφεις το ονοματάκι σου που σου έδωσαν όταν σε βάπτισαν)
Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος
Πριν αναπτύξω την διδασκαλία των Αγίων που καταδικάζουν τις πλάνες των ΓΟΧ θα ήθελα να κάνω μερικές ερωτήσεις στον κ.Αργυρακόπουλο.
Ποιος έκανε σχίσμα το 1924,η Εκκλησία της Ελλάδας ή οι Παλαιοημερολογίτες;Τι σημαίνει η λέξη σχίσμα και ποιους ονομάζουν οι Άγιοι σχισματικούς;;Τι άλλαξε το 1924 η Εκκλησία της Ελλάδας,μόνο το Ημερολόγιο των ακινήτων εορτών ή άλλαξε και το Εορτολόγιο;;;
Ο/Η Νεκτάριος είπε...
Πριν αναπτύξω την διδασκαλία των Αγίων που καταδικάζουν τις πλάνες των ΓΟΧ
Απάντηση: Ποιες πλάνες είχε ο ευλογημένος λαός του Κυρίου το 1924 που φώναζε: « μας φράγκεψαν» ; Αν αρχίσεις να γράφεις για συνόδους μετά το 1935 κ.λ.π. θα είσαι εκτός θέματος.
θα ήθελα να κάνω μερικές ερωτήσεις στον κ. Αργυρακόπουλο.
Απάντηση: Με αυτές τις προϋποθέσεις σε ακούω, κάνε όσες ερωτήσεις θέλεις θα σου απαντήσει η διαχρονική διδασκαλία της Εκκλησίας μας.
Ποιος έκανε σχίσμα το 1924, η Εκκλησία της Ελλάδας ή οι Παλαιοημερολογίτες;
Απάντηση: Ειλικρινά αν είσαι βαπτισμένος Ορθοδόξως, είναι δυνατόν να μην έχεις φωτισμό για να γνωρίζεις τόσο απλά πράγματα; Την 1η Μαρτίου του 1924 οι πιστοί Ορθόδοξοι του Πάτριου μαζί με τις άλλες τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες εόρταζαν τους Αγίους μας με την παρουσία της θριαμβευούσης Εκκλησίας, ενώ η εκκλησία της Ελλάδος εόρταζε τους αγίους της 13ης Μαρτίου του 1924! Ποιος εσχίσθη λοιπόν από την στρατευόμενη και την θριαμβεύουσα Εκκλησία;
Τι σημαίνει η λέξη σχίσμα και ποιους ονομάζουν οι Άγιοι σχισματικούς;;
Απάντηση: Σχίσμα είναι αυτό που αποχωρίζεται από τον κορμό και ακολουθεί το δικό του δρόμο. Η δε Εκκλησία αυτούς τους ονομάζει σχισματικούς.
Τι άλλαξε το 1924 η Εκκλησία της Ελλάδας, μόνο το Ημερολόγιο των ακινήτων εορτών ή άλλαξε και το Εορτολόγιο;;;
Απάντηση: Εδώ υποτιμάς την νοημοσύνη μου αν νομίζεις ότι θα με παρασύρεις σε άσκοπες συζητήσεις. Άλλαξε κάτι η εκκλησία της Ελλάδος χωρίς την σύμφωνη γνώμη όλων των τοπικών Ορθοδόξων Εκκλησιών; Εάν Ναι, αυτό είναι αρκετό!
Είμαι του νέου σε αποτείχιση.
Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος
Θα ξεκινήσω από το τέλος,κ.Κώστα,γιατί η ερώτησή μας έμεινε αναπάντητη.Καλό θα είναι να απαντήσεις στην ερώτησή μας και μετά να ρωτήσεις ότι θέλεις.Ποια νοημοσύνη σου υποτιμώ;Γνωρίζεις να απαντήσεις ή δεν γνωρίζεις;Η Εκκλησία μας το 1924 άλλαξε μόνο το Ημερολόγιο ή άλλαξε μαζί και το Εορτολόγιο;Μια απλή ερώτηση κάναμε και εσύ μας απαντάς με μια ερώτηση,αλλά μας κατηγορείς και από πάνω ότι σε θεωρούμε κουτό!Θα σε παρακαλέσω να απαντήσεις στην ερώτησή μας με δύο λέξεις για να μπορέσουμε να απαντήσουμε και εμείς στην ερώτησή σου.
Η Εκκλησία,αγαπητέ μου φίλε,δεν είναι κορμός(όπως τον παρομοιάζουν οι Οικουμενιστές)με πολλά κλαδιά.Αν διάβαζες τον Απόστολο Παύλο θα γνώριζες ότι την παρομοιάζει με ανθρώπινο σώμα,όχι με κορμό δέντρου.Μας θύμισες με αυτήν την λέξη(κορμός)την Θεωρία των Κλάδων των αντιχρίστων Οικουμενιστών.Σώμα είναι η Εκκλησία, Σώμα Χριστού!Όποιος διακόπτει την εκκλησιαστική κοινωνία από αυτό το Σώμα(το Σώμα του Χριστού),αυτός ονομάζεται σχισματικός λένε οι Άγιοι Πατέρες.Η Εκκλησία της Ελλάδας δεν διέκοψε την εκκλησιαστική κοινωνία με καμία τοπική Εκκλησία της εποχής εκείνης.Αυτοί που διέκοψαν την εκκλησιαστική κοινωνία και έκαναν σχίσμα,ήταν αυτοί που εσύ τους ονομάζεις "ευλογημένο λαό".Και δεν έκοψαν την κοινωνία μόνο από την τοπική τους Εκκλησία διαπράττωντας έγκλημα, αλλά και από όλλες τις άλλες Ορθόδοξες Εκκλησίες που διατήρησαν το Ιουλιανό Ημερολόγιο.Εφυγαν από την Εκκλησία του Χριστού και δημιούργησαν δική τους παρασυναγωγή.Μετά από μια δεκαετία έφτιαξαν και δικούς τους Επισκόπους,αλλά ο Θεός τους τιμώρησε και επέτρεψε να εξευτελιστούν με αυτό το χάος που ακολούθησε.Έκαναν δικές τους ψευτοεκκλησίες.Αυτό σημαίνει σχίσμα,φεύγω από την κοινωνία της Εκκλησίας και δημιουργώ μια δική μου(αυτοί βέβαια έφτιαξαν πολλές).Οι Έλληνες που ακολούθησαν το Νέο Ημερολόγιο δεν χωρίστηκαν από πουθενά και δεν έκαναν κανένα σχίσμα(δεν διέκοψαν την κοινωνία με τις άλλες Ορθόδοξες Εκκλησίες).Το σχίσμα το έκαναν αυτοί που έφυγαν από την συντροφιά όλων των Ορθοδόξων Εκκλησιών.Αυτός είναι ο ορισμός του σχίσματος,η διακοπή εκκλησιαστικής κοινωνίας.Οι άλλες Ορθόδοξες Εκκλησίες,μετά από λίγα χρόνια,άλλαξαν και αυτές το Ημερολόγιό τους(βλέπε την αλλαγή που έκανε η Εκκλησία της Αλεξάνδρειας και η Εκκλησία της Ρωσίας για λίγο καιρό).Άρα αυτή τους ή στάση φανερώνει ότι σεβάστηκαν την απόφαση της Εκκλησίας μας(δηλαδή την αλλαγή του Ημερολογίου).
Η Εκκλησία των Αγίων είναι ΑΧΡΌΝΗ λέει ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος και συνεορτάζει πάντα με κάθε Ορθόδοξη Τοπική Εκκλησία(όπως συνεόρταζε τα πρώτα 1000 χρόνια,όταν οι Ορθόδοξοι εόρταζαν σε διαφορετική ημέρα τις εορτές της Ορθοδοξίας).Εσύ όταν εορτάζεις Πάσχα,κ.Κωσταντίνε,εγώ εορτάζω την Κάθοδο του Κυρίου εις τον Αδη.Με ποιον από τους δυο μας συνεορτάζουν οι Αγιοι,μπορείς να μας πεις;
Ας απαντήσεις στην ερώτησή μας(άν υπάρχει μόνο αλλαγή ημερολογίου ή όχι)και θα γράψω και ποίες είναι οι πλάνες των ΓΟΧ και των Παλαιοημερολογιτών(ΓΟΧ ονομάζω τους Παλαιοημερολογίτες μετά το 1935).Αν δεν σε ενδιαφέρουν οι πλάνες τους μετά το 1935,τότε με κείμενα Αγίων και Ιερούς Κανόνες θα αποδείξω την πλάνη τους και το σχίσμα τους.
Ο/Η Νεκτάριος είπε...
Θα ξεκινήσω από το τέλος,κ.Κώστα,γιατί η ερώτησή μας έμεινε αναπάντητη.Καλό θα είναι να απαντήσεις στην ερώτησή
Νεκτάριε, για να συνεχίσω το διάλογο μαζί σου αν θέλεις μου απαντάς σε μια απλή ερώτηση:
Έχεις κάνει αποτείχιση από τους αντίχριστους Οικουμενιστές, ή κοινωνείς μαζί τους;
Δεν έχω κοινωνία με τους Οικουμενιστές.Δεν ανήκω σε καμία παράταξη.Δεν έχω εκκλησιαστική κοινωνία με καμία Σύνοδο Οικουμενιστών και Παλαιοημερολογιτών.Κάνω αυτό που λέει ο Μέγας Αθανάσιος και οι Μεγάλοι Πατέρες της Εκκλησίας.
Η ερώτηση που έκανα είναι πολύ σημαντική και σε παρακαλώ να απαντήσεις.Το 1924 η Εκκλησία της Ελλάδας άλλαξε ΜΌΝΟ το Ημερολόγιο ή άλλαξε ΚΑΙ το Εορτολόγιο;
Από εδώ ξεκινάει η μεγάλη απάτη των ΓΟΧ και των Παλαιοημερολογιτών!
Ανώνυμος Ο/Η Νεκτάριος είπε...
Η ερώτηση που έκανα είναι πολύ σημαντική και σε παρακαλώ να απαντήσεις. Το 1924 η Εκκλησία της Ελλάδας άλλαξε ΜΌΝΟ το Ημερολόγιο ή άλλαξε ΚΑΙ το Εορτολόγιο;
Από εδώ ξεκινάει η μεγάλη απάτη των ΓΟΧ και των Παλαιοημερολογιτών!
Έχω κάνει αποτείχιση από τους οικουμενιστές, επειδή δε δεν υπάρχει εδώ που μένω κληρικός αποτειχισμένος δεν έχω εκκλησιασμό για αρκετά χρόνια. Υπάρχουν δε αδελφοί που όταν συζητάμε για αυτά τα ζητήματα, χρησιμοποιούν λέξεις σαν τις δικές σου, ότι δηλαδή η αποτείχισή μου είναι μεγάλη απάτη διότι έφυγα από την εκκλησία! Λοιπόν μη χρησιμοποιείς αυτή τη λέξη για τους εκλεκτούς αδελφούς του Πάτριου που το 1924 έκαναν υπακοή στην διδασκαλία του Κυρίου εκφρασθείσα δια του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού "τον Πάπα να καταράσθε" και "μας φράγκεψαν".
Μην αφήνεις τον Πονηρό να σε εξαπατά. Επιμένεις αν άλλαξε η εκκλησία της Ελλάδος το Ημερολόγιο ή άλλαξε το Εορτολόγιο, και αδιαφορείς για την διδασκαλία του Κυρίου μας, που ορίζει την μη αλλαγή ούτε σε ένα "ι" !
Ούτε ένα "ι" δεν άλλαξε η Εκκλησία μας από το Ευαγγέλιο το 1924,μόνο το ημερολόγιο άλλαξε.
Θα απαντήσεις στην ερώτησή μας ή ντρέπεσαι τους Παλαιοημερολογίτες;
Η υπομονή μου έχει εξαντληθεί!
Άλλαξαν το Εορτολόγιο το 1924 ή όχι;
Ο/Η Νεκτάριος είπε...
Άλλαξαν το Εορτολόγιο το 1924 ή όχι;
Βεβαίως και το άλλαξαν!!!
Επειδή σε σένα απουσιάζει το διορατικό Χάρισμα να δεις ότι το άλλαξαν σημαίνει ότι δεν το άλλαξαν;
Μου θυμίζεις τους υποστηρικτές των αμβλώσεων που προσπαθούν να μας πείσουν ότι το έμβρυο δεν είναι άνθρωπος από την σύλληψή του αλλά μετά από τον ορισμένο αριθμών εβδομάδων.
Δεν επιβεβαιώνει την αλλαγή του εορτολογίου η εκκλησία της Φινλανδίας;
Εορτολόγιο σημαίνει ημερολογιακός κατάλογος των εκκλησιαστικων εορτών. Όταν επομένως αλλάζει κάποιος με απόλυτο, χουντικό και άνευ συγκλίσεως συνόδου κλήρου και λαού το ημερολόγιο με τρόπο δηλαδή "αποφασίζουμε και διατάζουμε" δεν αλλάζει αυτομάτως και τον ημερολογιακό αυτό κατάλογο ειδικά σε σχέση με την εορτολογικη ενότητα του Σώματος του Χριστού που πλέον παύει να υπάρχει αλλά και σε σχέση με τις νηστείες που έχουν θεσπιστεί;
Το Σώμα του Χριστού επομένως θα εορτάζει ως να είναι διασπασμενο; Και αυτό τί εξυπηρετεί αν όχι την ταύτιση με τους παπικους; Στην Αποκάλυψή του ο Ιωάννης μας λέγει να φύγουμε πολύ μακρυά από την Μεγάλη Πορνη και όχι να αναζητούμε τρόπους ταύτισης με αυτή...
Όταν πχ το "δεξί χέρι" θα εορτάζει χαρούμενο την Ανάσταση το αριστερό να κλαίει ακόμα και να θλίβεται; Γιατί να συμβαίνει αυτό παρακαλώ; Οι Μαθητές στο Μυστικό Δείπνο και όχι μόνο μαζί χαιρόταν στα καλά, μαζί ανησυχούσαν στα δύσκολα και μαζί θλιβονταν στα δυσάρεστα εκτός βέβαια από τον Ιούδα που είχε άλλα κατά νου...
Μπράβο,μας έβαλες στην θέση μας ανώνυμε ΓΟΧ!
Άκουσε μερικές απαντήσεις για να μην έχεις παράπονα.Να ρωτήσεις τον Κύριο γιατί επέτρεπε για 1000 χρόνια να εορτάζουν οι Ορθόδοξοι σε διαφορετική ημέρα τις μεγάλες εορτές της Χριστιανοσύνης(χωρίς να υπάρχει ούτε ένα σχίσμα γι'αυτόν τον λόγο).
Οι Μαθητές του Κυρίου δεν μας δίδαξαν πουθενά για άγια και αιώνια ημερολόγια.
Ταύτιση με τον Πάπα έχεις και εσύ κάθε 4 χρόνια περίπου και ερταζεις Πάσχα την ίδια ημέρα με αυτόν τον αντίχριστο.Επίσης,από το 1054 μέχρι και το 1582 οι Ορθόδοξοι εόρταζαν Πάσχα και Χριστούγεννα την ίδια ημέρα με την Μεγάλη Πόρνη.Τότε δεν είχες πρόβλημα με τους Αγίους που εόρταζαν την ίδια ημέρα με τον Πάπα!Ούτε έχεις πρόβλημα που εορτάζεις Χριστούγεννα την ίδια ημέρα με τους Κόπτες και τους αιρετικούς Αρμένιους(δηλαδή με την Μικρή Πόρνη).
Το Σώμα του Χριστού εορτάζει πάντα ενωμένο με την Καφαλή του και όχι με τον χρόνο.Ο Θεός είναι άχρονος,το ίδιο και η Εκκλησία Του.Αυτά μας διδάσκει ο Γίγας Χρυσόστομος.
Δεν εξυπηρετεί την ταύτιση με τους Παπικούς,αλλά την ταύτιση με την Πολιτεία.Άλλαξε η Πολιτεία το ημερολόγιο και αναγκαστικά το άλλαξε και η Εκκλησία για να λυθούν τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν.Μετα από 4-5 χρόνια το άλλαξαν και τα Πατριαρχεία Αλεξανδρείας και Αντιοχείας(τα οποία δεν ήταν παρών στην Πανορθόδοξη Σύνοδο που αποφάσισε την αλλαγή του ημερολογίου).Η Εκκλησία της Ελλάδας πήρε την έγκριση από το Πατριαρχείο Νέας Ρώμης.Έγινε Πανορθόδοξη Σύνοδος το 1923 για το θέμα της αλλαγής του ημερολογίου.Η Ρωσία και τα Ιεροσόλυμα ήταν παρών στην Πανορθόδοξη,αλλά για δικούς τους λόγους δεν θέλησαν να ακολουθήσουν το Νέο Ιουλιανό(υπάρχει διαφορά με το ημερολόγιο του Πάπα).Και η Ρωσία για ένα διάστημα ακολούθησε το Νέο σωστό Ιουλιανό.Όταν η Εσθονία άλλαξε το εορτολόγιό της(πτον το 1924)και εόρταζε Πάσχα την ίδια ημέρα με τους Παπικούς,δεν υπήρχε πρόβλημα!
Οι νηστείας τηρούνται κανονικά(για 8-9 ημέρες λιγότερες τον χρόνο,δεν θα φύγω από την Εκκλησία μου).
Δεν έχεις ιδέα τι σημαίνει Εορτολόγιο και γι'αυτό το ταυτίζεις με το Ημερολόγιο.Η Εκκλησία της Ελλάδας τοποθέτησε το Εορτολόγιό της στο Νέο Ημερολόγιο.Δεν υπάρχει αλλαγή ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟΥ.Αυτή η ταύτιση είναι μια πονηριά των Παλαιοημερολογιτών για να ξεγελάσουν τους αφελείς.Το ίδιο έκανε και ο Καβουρίδης με τους Ιερούς Κανόνες και τις Οικουνενικές Συνόδους.Διέστρεψε τους Ι.Κανόνες και τις αποφάσεις των Οικ.Συνόδων.Ο διάβολος δασκάλεψε πολύ καλά τα όργανα του και εξαπάτησαν αρκετό κόσμο.Ευτυχώς έμειναν μόνο 50.000 σήμερα(όσοι και οι Φινλανδοί που εορτάζουν Πάσχα την ίδια ημέρα με τον Πάπα)και ελπίζουμε σε λίγα χρόνια να εξαφανιστούν.
Δηλαδή πριν την Α'Οικουμενική Σύνοδο,που αποφάσισε τον χρόνο που πρέπει να εορτάζουν Πάσχα οι Χριστιανοί,οι πιστοί δεν ήταν ενωμένοι και δεν είχαν εορτολογική ενότητα;Ήταν χωρισμένοι σαν τις παρατάξεις σας;
Τι είναι ποιο σημαντικό για τους Αγίους,η Ημερολογιακή ενότητα ή η εκκλησιαστική ενότητα;Ποιός Αγιος διέκοψε την εκκλησιαστική κοινωνία από τους αδελφούς του γιατί αυτοί εόρταζαν με το δικό τους ημερολόγιο(σε διαφορετική ημέρα από αυτόν);Έναν Άγιο αν μας βρεις,κ.Ανωνυμίδη,εγώ θα ακολουθήσω τις πλάνες σου.
Γνωρίζεις αδελφέ μου πότε άλλαξε το εορτολόγιό της η Ορθόδοξη Εκκλησία της Φινλανδίας;Εγώ γνωρίζω την χρονολογία που το άλλαξε(δεν το άλλαξε το 1924).Και η Ορθόδοξη Εκκλησία της Εσθονίας το άλλαξε δύο φορές.
Εμάς μας ενδιαφέρει τι έκανε η Εκκλησία της Ελλάδας και όχι 10.000 χιλιάδες Ορθόδοξοι ενός Ουγκροτουρκικού κράτους(Φινλανδοί).Τι σχέση έχει η ερώτηση μας με τους Φινλανδούς;Δεν ρώτησα τι έκαναν οι Φινλανδοί Ορθόδοξοι του 1924, αλλά οι Έλληνες Ορθόδοξοι του 1924!Αν δεν ξέρεις να απαντήσεις,δεν υπάρχει πρόβλημα.
Θα γράψω για μια τελευταία φορά την ερώτηση και αν έχεις την ευγένεια θέλω να απαντήσεις.
Το 1924 τι άλλαξε η Εκκλησία της Ελλάδας(όχι της Φινλανδίας),το Ημερολόγιο (ΜΌΝΟ) ή άλλαξε και το Εορτολόγιο της;;;
Ο/Η Νεκτάριος είπε...
Το 1924 τι άλλαξε η Εκκλησία της Ελλάδας(όχι της Φινλανδίας),το Ημερολόγιο (ΜΌΝΟ) ή άλλαξε και το Εορτολόγιο της;;;
Εάν ζούσες την εποχή του Χριστού, θα συνέχιζες το ίδιο βιολάκι σου.
Δεν είναι ο Ιησούς ο Μεσσίας διότι δεν ήρθε ο Προφήτης Ηλίας πρώτα.
Θα συνέχιζες να με ρωτάς: Θέλω να μου απαντήσεις με ένα (ΜΟΝΟ) ήρθε ο Προφήτης Ηλίας;
Ήρθε ο Προφήτης Ηλίας αλλά εσύ ταλαίπωρε δεν μπορείς να τον ιδείς!
Το 1924 έγινε η αλλαγή του ημερολογίου-εορτολογίου διότι εγκαθιδρύθηκε η νέα εκκλησία που παρουσίασε η Εγκύκλιος του 1920!
Δυστυχώς για σένα θα πιστεύεις στο φαινόμενο και όχι στο κρυπτόμενο....
Άνθρωπος το φαινόμενο, Θεός το κρυπτόμενο, ταλαίπωρε Νεκτάριε.....
Τέλος.
Επιτέλους απάντησες στην ερώτησή μας!Νομίζεις ότι η Εκκλησία της Ελλάδας άλλαξε και το Εορτολόγιό της.Αυτό είναι ένα μεγάλο ψέμα των Παλαιοημερολογιτών για να πλανήσουν τους αφελείς.Παρασύρθηκες από την απάτη τους!Δεν άλλαξαν καμία εορτή το 1924.Και το Πάσχα εόρτασαν,και τον Ευαγγελισμό εόρτασαν,και τον Προφήτη Ηλία εόρτασαν.Αύριο θα γράψω την απάντηση που δίνει ο π.Ευθύμιος Τρικαμηνάς(για το θέμα αυτό)στον αδελφό Κωνσταντίνο Αργυρακόπουλο.Πιστεύω να τον ακούσεις γιατί έχει μεγάλη μόρφωση.Η Ορθόδοξοι Φινλανδοί άλλαξαν το εορτολόγιο το 1931, δεν το άλλαξαν το 1924.Όποιος χτίζει κάτι πάνω στο ψέμα και στην απάτη,χτίζει πάνω στη άμμο.
Η εγκύκλιος του 1920 γράφει για ένα κοινό ημερολόγιο που θα εορτάζουν Πάσχα όλοι Ορθόδοξοι και οι αιρετικοί ΜΑΖΙ,όχι χώρια όπως γίνεται σήμερα(οι Ρώσοι εορτάζουν Πάσχα σε διαφορετική ημέρα από τους Παπικούς,οι Έλληνες που ακολουθούν το Νέο σωστό Ημερολόγιο εορτάζουν Πάσχα σε διαφορετική ημέρα από τους Προτεστάντες,οι αιρετικοί Κόπτες εορτάζουν Χριστούγεννα σε διαφορετική ημέρα από τους Ορθοδόξους της Σερβιας).Άρα αυτή η εγκύκλιος δεν κατάφερε να πραγματοποιήσει αυτόν τον στόχο της.
Κράτησε την πίστη σου και το Νέο Ημερολόγιο και όλα θα πάνε καλά.Δεν γνωρίζεις περισσότερα από τον π.Ζήση Θεόδωρο και τον Μοναχό Σεραφείμ(τον γιο του)! Αυτοί γιατί δεν αλλάζουν ημερολόγιο και παραμένουν στο Νέο;Κάτι παραπάνω γνωρίζουν από εσένα.Το Παλαιό Ημερολόγιο δημιουργεί προβλήματα στον κόσμο που θέλει να διακόψει την κοινωνία με του Οικουμενιστές.Τρομάζει τον κόσμο και του θυμίζει τα σχίσματα των ΓΟΧ.Ακολουθούμε το Νέο Ημερολόγιο και δεν συνεορτάζουμε με Οικουμενιστές.Κάναμε αποτείχιση και από αυτούς που εορτάζουν με το Νέο(Έλληνες,Ρουμάνους κ.λπ.)και από αυτούς που εορτάζουν με το Παλαιό(Ρώσους, Σέρβους κ.λπ.).Όταν δεν υπάρχει εκκλησιαστική κοινωνία,δεν υπάρχει συνεορτασμός.Μην κοινωνάς με ΓΟΧ του Καναδά(δεν ξέρω αν μόλυναν και το έδαφος του Καναδά) για να μην μολυνθείς από τις πλάνες τους!
Άυριο η απάντηση του Ιερομονάχου Ευθυμίου Τρικαμηνά.
@ 7 Σεπτεμβρίου 2020 - 5:26 π.μ.: «Επιτέλους απάντησες στην ερώτησή μας!Νομίζεις ότι η Εκκλησία της Ελλάδας άλλαξε και το Εορτολόγιό της.Αυτό είναι ένα μεγάλο ψέμα των Παλαιοημερολογιτών για να πλανήσουν τους αφελείς.Παρασύρθηκες από την απάτη τους!Δεν άλλαξαν καμία εορτή το 1924.Και το Πάσχα εόρτασαν,και τον Ευαγγελισμό εόρτασαν,και τον Προφήτη Ηλία εόρτασαν.Αύριο θα γράψω την απάντηση που δίνει ο π.Ευθύμιος Τρικαμηνάς(για το θέμα αυτό)στον αδελφό Κωνσταντίνο Αργυρακόπουλο.Πιστεύω να τον ακούσεις γιατί έχει μεγάλη μόρφωση».
Κατ' ἀρχάς, δέν μοῦ ἀρέσει τό ὕφος σου, διότι εἶναι πολύ ἀλαζονικόν, καθώς καί ὁ μεροληπτικός τρόπος σου, ἐφόσον ὅλα τά θέματα πού θέτεις ἔχουν ἤδη πρό πολλοῦ ἀπαντηθῆ, ἀλλ' ἐσύ παραθεωρεῖς ἐπιδεικτικῶς ὅλες τίς ἀπαντήσεις! Ὁ τρόπος αὐτός εἶναι ἄκρως ἀντιεπιστημονικός! Δέν πρόκειται νά ξαναπιάσω ἀπό τήν ἀρχήν τά ἴδια θέματα, βεβαίως, ἐπειδή ἔχω διαπιστώσει ὅτι ἀντιμετωπίζω μίαν «Λερναίαν Ὕδραν»! Ἀλλ' οὔτε καί δύναμαι νά προσπεράσω τήν βάναυσον διαστροφήν τῆς Ἀληθείας πού κάμνεις. Συνεπῶς, ἐπειδή βλέπω ὅτι ἑτοιμάζεσαι νά ξαναραδιάσῃς τίς πελώριες διαστροφές τοῦ π.Ε.Τ., ἀντί ἄλλης ἀπαντήσεως, σέ παραπέμπω στά ἀκόλουθα ἄρθρα μου, τά ὁποῖα κονιορτοποιοῦν αὐτές τίς διαστροφές:
http://koukfamily.blogspot.com/2017/09/blog-post_16.html
http://krufo-sxoleio.blogspot.com/2019/03/blog-post_23.html#comment-form
http://krufo-sxoleio.blogspot.com/2019/03/blog-post_7.html
https://orthodox-voice.blogspot.com/2019/08/blog-post_82.html
http://orthodox-voice.blogspot.com/2019/08/blog-post_768.html
Φανατικέ Τρικαμινιστη με τις παροπιδες τα έχουμε ξαναδιαβάσει τα όσα υποστηρίζετε πολλές φορές και είναι πάντα το ίδιο φτωχά και επιφανειακά. Ξέρεις, έχει μεγάλη διαφορά το πριν και το μετά. Οι Χριστιανοί δεν ξεκίνησαν όλοι μαζί όπως τους βλέπεις σήμερα αλλά με βάσανα, με διωγμους και με θυσίες από κάθε έθνος και κάθε λαό εμφανίζονταν και ξαναγεννιοταν από τις αρχαίες θρησκείες που πριν πίστευαν... Καλλιεργηθηκαν τα χώματα και φύτρωσε η Αμπελος και αυτή η Αμπελος άρχισε να ολοκληρώνεται και να εννοποιηται σιγά σιγά σε ένα Σώμα με κεφαλή τον Χριστό και νά εορτάζει παντού αρχικά με διαφορές μεγάλες συνέπεια των διαφορετικών επιρροών της κάθε περιοχής και κατόπιν σε μία κοινή βάση που ομογενοποιουνταν όλο και περισσότερο. Αυτή η κοινή βάση που με τόσο κόπο και μέσα στο πέρασμα τόσων χρόνων επετευχθει ξαφνικά διαταράχθηκε από αντίχριστες ηγεσίες που είχαν στόχο να χτυπήσουν την ενότητα όπως μπορούσαν.. Δεν είναι επομένως τα "Αγια" μέσα όπως μυωπικως ή ειρωνικως υποστηρίζετε εσείς με την προτροπή του ισχυρογνωμονα και απόλυτου στις απόψεις του ιερομοναχου που ακολουθείτε φανατικά αλλά η Αγία Ενότητα και η αγάπη και ομόνοια κλήρου και λαού που υπήρχε πριν και που διαταράχθηκε και χτυπήθηκε χωρίς λόγο με χουντικες και απαράδεκτες (όσον αφορά το έως τότε πνεύμα της Εκκλησίας) μεθόδους που δεν έχουν καμία σχέση με το δημοκρατικό και οικογενειακό και εκκλησιαστικο πνεύμα των Οικουμενικων Συνοδών επί Ρωμανιας. Αντιθέτως έχουν μεγάλη συνάφεια με το εωσφορικο εγώ της Μεγάλης Πόρνης του "Πρώτου άνευ ίσων" πάπα Ρώμης πού έχει το αλάθητο οπότε και αποφασίζει χωρίς την συμμετοχή άλλων...
Βοηθήστε με την στάση σας να μειωθεί λίγο ο άκρατος εγωισμός (τουλάχιστον ως προς τις θέσεις που υποστηρίζει) του κατά τα άλλα καθόλα σεβαστού πατέρα Τρικαμηνα. Είναι κρίμα τόση μυωπία και τόση έπαρση.. Του λένε ότι δεν μιλάμε για Αγια ημερολόγια και εκεί εσείς επαναλαμβανετε τις ίδιες φλυαρίες...
Αντίεπιστημονικό είναι αυτό που πιστεύει ο κ.Αργυρακόπουλος.Δηλαδή η ταύτιση Ημερολογίου και Εορτολογίου.Αυτό που άλλαξε η Εκκλησία της Ελλάδας το 1924,είναι μόνο Ιουλιανό Ημερολόγιο.Το Εορτολόγιο το άλλαξαν οι Παπικοί το 1582 και οι Ορθόδοξοι Φινλανδοί το 1931.Αν άλλαζε και το Εορτολόγιο των ακινήτων εορτών(η Εκκλησία μου),δεν θα μπορούσαν να μας κατηγορούν σήμερα οι ΓΟΧ και οι Παλαιοημερολογίτες(γιατί θα εορτάζαμε μαζί τους την ίδια ημέρα όλες τις εορτές της Ορθοδοξίας).
Θα διαβάσω τα κείμενά σου(μιας και σταμάτησε τον διάλογο ο διαχειριστής)και θα γράψω εδώ τις παρατηρήσεις μου.
Ο/Η Νεκτάριος είπε...
Αντίεπιστημονικό είναι αυτό που πιστεύει ο κ.Αργυρακόπουλος. Δηλαδή η ταύτιση Ημερολογίου και Εορτολογίου. Αυτό που άλλαξε η Εκκλησία της Ελλάδας το 1924, είναι μόνο Ιουλιανό Ημερολόγιο.
Τελευταία φορά, και μετά δεν θα βλέπεις τα σχόλιά σου, διότι είσαι εκτός πνεύματος Ορθοδοξίας.
Δεν γνωρίζω την ηλικία σου, αν είσαι νέος ίσως θα έχεις χρόνο να διορθώσεις την πίστη σου.
Κόλλησες στο : Δεν άλλαξαν το Εορτολόγιο. Όταν θα έρθει ο κατάλληλος χρόνος θα το αλλάξουν να το δουν και αυτοί που δεν έχουν διορατικό Χάρισμα.
Αγιοκατάταξαν τον εγκληματία Διόσκορο τον φονιά του Ορθόδοξου Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Αγίου Φλαβιανού, και οι "Ορθόδοξοι" που λειτουργούνται στο "ναό" των μονοφυσιτών προσκυνούν την "εικόνα" του!!!!
Δεν άφησαν τίποτε όρθιο από την Πίστη μας και εσύ με τον - κατά τα άλλα- σεβαστό π. Ευθύμιο το βιολί σας, εναντίον των πιστών του Πάτριου!!!
Τέρμα.
Δημοσίευση σχολίου