Ένας ανήσυχος πολίτης
Σε ορθόδοξο φυλάκιο παρατηρητής έστειλε ένα μήνυμα προς τους
αγρυπνούντας φύλακες-γραμματείς, της πόλεως των Αθηνών. Οι τελευταίοι ήταν
υπεύθυνοι για την σωτηρία των κατοίκων από τις επιθέσεις των πάσης φύσεως
αλλότριων σύγχρονων Μωαβιτών, που έχουν στόχο να εκπορνεύσουν το λαό του θεού
των Αθηνών και πάσης Ελλάδος. Οι παρατηρητές έχουν "τα μάτια τους
δεκατέσσερα", όπως λέμε.
Ιδού λοιπόν το μήνυμα που έστειλε :
[ Ο όρος «έθνος», μαζί με τα συνώνυμά του, αποφορτίζεται
εκκλησιαστικά από το παλαιό νόημά του και αναφορτίζεται (: ενέργεια που
χαρακτηρίζει όλη τη θεολογική γλώσσα του Χριστιανισμού) με έννοια πνευματική -
πολιτιστική, στα όρια της νέας υπαρξιακής και υπαρκτικής γεννήσεως των
Χριστιανών (βλ. Ιω. α΄,13: «οἳ ... ἐκ Θεοῦ ἐγεννήθησαν»). Είναι αδύνατον να
είσαι Έλληνας και μάλιστα Ορθόδοξος χριστιανός και να ... αλληθωρίζεις σε μία
τέτοια εγκληματική και εωσφορική ιδεολογία σαν αυτή των Μωαβιτών ].
Σημειώνουμε πάλι, το έθνος των Μωαβιτών προσπαθούσε να
μιχθεί με το έθνος των Αθηνών και πάσης Ελλάδος.
Διάβασε το μήνυμα αυτό ένας ανήσυχος πολίτης και είπε :
«Αν είναι αδύνατο (και ασυμβίβαστο) να είσαι Έλληνας, και
μάλιστα Ορθόδοξος, αλληθωρίζοντας στην εωσφορική και εγκληματική ιδεολογία της
σαπωνοποίησης ανθρώπων, δηλαδή την μίξην την οποία μας ζητούν οι Μωαβίτες,
νομίζω το ίδιο αδύνατο είναι να αλληθωρίζεις σε εωσφορικά διδάγματα - δυνητικά
μπορούν να γίνουν και εγκληματικά - του τύπου : [ Ο όρος «έθνος», μαζί με τα
συνώνυμά του, αποφορτίζεται εκκλησιαστικά από το παλαιό νόημά του και
αναφορτίζεται (: ενέργεια που χαρακτηρίζει όλη τη θεολογική γλώσσα του
Χριστιανισμού) με έννοια πνευματική - πολιτιστική, στα όρια της νέας
υπαρξιακής και υπαρκτικής γεννήσεως των Χριστιανών (βλ. Ιω. α΄,13: «οἳ ... ἐκ
Θεοῦ ἐγεννήθησαν») ].
Και τούτο διότι
1) Ο όρος "έθνος" ανακαινίζεται (όχι
αναφορτίζεται) θεολογικά και εκκλησιαστικά μη απορρίπτοντας το παλαιό νόημα.
Προς τούτο έχουμε το «πᾶς γραμματεὺς μαθητευθεὶς τῇ βασιλείᾳ τῶν οὐρανῶν ὅμοιος
ἐστιν ἀνθρώπῳ οἰκοδεσπότῃ, ὅστις ἐκβάλλει ἐκ τοῦ θησαυροῦ αὐτοῦ καινὰ καὶ
παλαιά».
2) Ως προς τους "γραμματείς" καλόν θα ήταν να μας
εξηγήσουν τι εννοούν με αυτό το "νέας υπαρξιακής και υπαρκτικής γεννήσεως
των Χριστιανών "; Τι σημαίνει αυτό το "νέα υπαρξιακή" και
"νέα υπαρκτική" γέννηση των Χριστιανών - του Χριστιανισμού, σημειωτέον;
Μήπως, λέω, έχουμε νέας κοπής γραμματείς; Αν δεν το γνωρίζουν, ή αν εν
παραφθορά το εννοούν, ας τους βοηθήσουμε.
Αν το "υπαρξιακά" αναφέρεται και ανάγεται στο
"είναι", αυτό το "είναι" σημαίνει το "κατά Χάριν
είναι".
Και αν το "υπαρκτικά" αναφέρεται και ανάγεται στο
"υπάρχειν", αυτό το "υπάρχειν" σημαίνει το "εν Χριστώ
υπάρχειν".
Ταύτα συγκροτούν το θεοειδές του ανθρώπου, δηλαδή το
"ίνα ημείς θεοποιηθώμεν" της Χριστιανοσύνης. Ποτέ δεν πρέπει να
λησμονούμε το κατά Χάριν (είναι) και το εν Χριστώ (υπάρχειν).
Εφόσον λοιπόν αυτά δεν τα γνωρίζουν οι Έλληνες και μάλιστα
οι Ορθόδοξοι των Αθηνών και πάσης Ελλάδος, τότε μην απορείτε καθόλου για τον
στραβισμό που όλοι έχουμε πάθει. Γίναμε Μωαβίτες αλλά δεν το ξέρουμε. «ὑποκριτά,
ἔκβαλε πρῶτον τὴν δοκὸν ἐκ τοῦ ὀφθαλμοῦ σοῦ, καὶ τότε διαβλέψεις ἐκβαλεῖν τὸ
κάρφος ἐκ τοῦ ὀφθαλμοῦ τοῦ ἀδελφοῦ σου». Ήταν μόνον αυτά.
Μετά , αφού τά διάβασαν οι φύλακες καί οι γραμματείς του
λαού των Αθηνών και πάσης Ελλάδος, έκριναν σκόπιμο να βάλουν σε τάξη τον
ανήσυχο πολίτη διαμηνύοντας ότι : [ Υπάρχει και ένα όριο και έχουμε την
αίσθηση πως αυτήν τη φορά το ξεπεράσατε. Του λοιπού να ασχοληθείτε με τα δικά
σας και κόπους μη μας παρέχετε άλλους ].
Έγραψε λοιπόν και ο ανήσυχος πολίτης στο ημερολόγιό του
ταύτα.
«Έθεσα το όριο υποδεικνύοντας την αφορμή για όσα σας έγραψα.
Και τούτο ήταν μόνο, επαναλαμβάνω μόνο, αυτό που προηγήθηκε, όσων δικών μου
ακολούθησαν. Τα γραπτά μένουν και βλέπω στο μήνυμά σας ότι αναφερθήκατε σε
"έθνος" και στην "υπαρξιακή και υπαρκτική γέννηση των Χριστιανών",
με αναφορά στην θεολογική γλώσσα.
Γιατί λοιπόν με κατηγορείται ότι [ σύμφωνα με αυτά που
είπατε, θα πρέπει να θεωρηθούν και τα παρακάτω ως "εωσφορικές
διδαχές": Το κατά Ιωάννην ευαγγέλιο, η Ιερά Αποκάλυψις του Ιωάννου, το
κατά Ματθαίον ευαγγέλιον, οι Πράξεις των Αποστόλων... ] κλπ; Δικά σας τα
λόγια με πλάγια γραφή.
Αναφέρθηκα στο αγιογραφικά άθεσμο, πατερικά απαράδεκτο, και
εκκλησιαστικά έκνομο της "υπαρξιακής και υπαρκτικής γεννήσεως των
χριστιανών". Μόνο σ΄ αυτό και πουθενά αλλού.
Αν λοιπόν με εγκαλείτε για όσα έγραψα, τότε δεν θα είχαν
άδικο οι παπικοί και οι προτεστάντες να σας κατηγορήσουν κι αυτοί με τη σειρά
τους, διότι δεν βλέπετε τις αναφορές τους στο κατά Ιωάννην ευαγγέλιο, στην Ιερά
Αποκάλυψη, στο κατά Ματθαίον ευαγγέλιον, στις Πράξεις των Αποστόλων και στην
Παλαιά Διαθήκη. Και αυτοί από εκεί αντλούν τις διδασκαλίες τους.»
Τα υπόλοιπα του ημερολογίου ήταν δυσανάγνωστα.
( Παρασκευή, 8 Μαρτίου 2013 )
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου