Ένα εύλογο ερώτημα στον
αγαπητό πατέρα
Νικόλαο, θα ήταν να μας εξηγήσει καθαρότερα γιατί ο οσιώτατος γέρων Εφραίμ αλλά
και ο γέροντας του πατρός Νικολάου, π. Αγάθων της Κωνσταμονίτου ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΗΚΑΝ
αμέσως μετά το Κολυμπάρι! Από ότι μας έχει πεί μέχρι τώρα ο π. Νικόλαος, γνωρίζουμε
ότι ο γέρων
Εφραίμ ο Αριζονίτης είχε εμποδίσει τον γέροντα Αγάθωνα από την αποτείχιση, επειδή
θεωρούσε ότι ο καιρός δεν ήταν κατάλληλος ακόμη. Περίμενε δηλαδή ο γέρων Εφραίμ
να έχει ο Βαρθολομαίος πρώτα δημοσίως κοινό ποτήριο με τον πάπα Ρώμης και ΜΕΤΑ ΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΕΙ. Το ερώτημα λοιπόν προς τον π. Νικόλαο
είναι το εξής: ΤΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΜΠΟΔΙΣΕ τον γέροντα Εφραίμ να αποτειχιστεί απο την
παναίρεση του Κολυμπαρίου; Μήπως είχε κάποιο όραμα όπως ΕΙΧΕ ΠΑΛΙΑ ο γέροντάς του ο όσιος Ιωσήφ ο ησυχαστής; Και τελικά
ποιά είναι η γνώμη σας πάτερ Νικόλαε, τι από τα δύο είναι ΠΙΟ ορθόδοξο, τι
πρέπει να ακολουθούμε, τους οσίους γέροντας με τα αρνητικά οράματα ή την διαχρονική στάση των Αγίων
Πατέρων απέναντι στις αιρέσεις; Διότι εάν ακολουθήσουμε τους οσίους γέροντας με
τα αρνητικά οράματα, όπως κάνει σήμερα ο γέρων Αγάθων - και που ίσως και αυτός
είδε κάποιο όραμα - τότε κάνουμε υπακοή σε οράματα και δεν ακολουθούμε τους αγίους Πατέρας. Εάν όμως ακολουθούμε τους αγίους Πατέρας, τότε πρέπει λογικά να προβληματιζόμαστε για την - λόγω οραμάτων - αξιοπιστία
της στάσης
των γερόντων, που ίσως και να περίμεναν να κάνουν την αρχή της αποτείχισης κάποιοι
επίσκοποι, ώστε να ακολουθήσουν τους αγίους Πατέρας και να αποτειχιστούν... Μήπως όμως αυτή η ρομαντική περίοδος αναμονής για την επανάκαμψη των επισκόπων στην ορθοδοξία
- που ίσως και να βασιζόταν πάλι σε οράματα - έχει πιά τελειώσει; Ουδείς μέχρι
τώρα "λέων" έχει εμφανιστεί. Εφόσον λοιπόν έχει κορυφωθεί η
Αποστασία, γιατί δεν γίνεται ακόμη σύναξη όλων των αποτειχισθέντων κληρικών; Μήπως
και εσείς έχετε κάποια "οράματα" που την
εμποδίζουν;
-----------------------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
@ 27 Δεκεμβρίου 2019 - 11:59 π.μ., 27 Δεκεμβρίου 2019 - 12:01 μ.μ.
«Δεν υπάρχει "δόγμα εορτολογικής ενότητος"!!!»
Ἡ ἑορτολογική ἑνότης τῶν Ὀρθοδόξων ἀποτελεῖ ἀπαραίτητον στοιχεῖον τοῦ δόγματος τῆς Μιᾶς Ἐκκλησίας. Ὁ Ἅγιος Νικόδημος, ἑρμηνεύων τόν 56ον Κανόνα τῆς ΣΤ' Οἰκ. γράφει: «Ὅθεν ἡ Σύνοδος αὕτη, διά τοῦ παρόντος Κανόνος, ὁρίζει, ὅτι ὅλη ἡ τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησία, ἡ εἰς πᾶσαν τήν οἰκουμένην εὑρισκομένη, νά φυλάττῃ μίαν καί τήν αὐτήν τάξιν, καί νά νηστεύῃ ...»
-----------------------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
«Δεν υπάρχει "δόγμα εορτολογικής ενότητος"!!!»
Ἡ ἑορτολογική ἑνότης τῶν Ὀρθοδόξων ἀποτελεῖ ἀπαραίτητον στοιχεῖον τοῦ δόγματος τῆς Μιᾶς Ἐκκλησίας. Ὁ Ἅγιος Νικόδημος, ἑρμηνεύων τόν 56ον Κανόνα τῆς ΣΤ' Οἰκ. γράφει: «Ὅθεν ἡ Σύνοδος αὕτη, διά τοῦ παρόντος Κανόνος, ὁρίζει, ὅτι ὅλη ἡ τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησία, ἡ εἰς πᾶσαν τήν οἰκουμένην εὑρισκομένη, νά φυλάττῃ μίαν καί τήν αὐτήν τάξιν, καί νά νηστεύῃ ...»
56 σχόλια:
Εὐστοχώτατον ἐρώτημα! Θά πρέπῃ ἐπιτέλους ν' ἀκολουθηθῇ ἡ γραμμή τῶν Γραφῶν καί τῶν Πατέρων, περιφρονώντας τίς ὑποδείξεις τοῦ Σατανᾶ πού μᾶς κάμνει μέσῳ τῶν «ἁγίων» γερόντων. Θ' ἀπαντήσῃ ἄραγε ὁ π. Ν. Μανώλης;
Αγιομάχικό το σχόλιο του Δ. Χατζηνικολάου! Γι' αυτό και για τα σκουπίδια!!
Ο Θεός δεν μας στέλνει τους αγίους για να μην τους αναγνωρίζουμε σαν αγίους!!!..
@ 24 Δεκεμβρίου 2019 - 8:40 π.μ.
Δέν θά μοῦ πῇς «εὐχαριστῶ» πού σοῦ ἔδωσα τήν εὐκαιρίαν νά κερδίσῃς 0,60 εὐρώ, ἴσως δέ καί περισσότερα, καθότι μετά ἀπό λίγο πιθανώτατα θά ἐπανέλθῃς μέ κάποια βαρύγδουπα ψευδώνυμα τοῦ τύπου «ἀντισχισματικός καί ἀντιαιρετικός», παρά τό γεγονός ὅτι κολυμπᾶς στά σχίσματα καί στήν αἵρεσιν;
Αφησε τις μπουρδολογίες και τις αρρωστημένες φαντασίες περι δήθεν πληρωμένων πρακτόρων παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου.
Αυτά δεν πείθουν και δεν σε ωφελούν!!! Σε βλάπτουν υπερβολικά στην ψυχή!!!
Αγιομάχικό το σχόλιο του Δ. Χατζηνικολάου! Γι' αυτό και είναι για τα σκουπίδια!!
Ο Θεός δεν μας στέλνει τους αγίους για να μην τους αναγνωρίζουμε σαν αγίους!!!..
Από τούδε και στο εξής οι λεγόμενοι αντιοικουμενιστές οι οποίοι παρ΄όλα αυτά μένουν και συγχρωτίζονται με τους οικουμενιστές θα λέγονται αχρικαιρίτες.
Κοροϊδεύουν εαυτούς και αλλήλους οι πλανεμένοι που νομίζουν ότι με ψέματα και αρρωστημένες φαντασίες μπορούν να στηριχθούν η πλάνη και τα παλαιοημερολογίτικα Σχίσματα!!!
Από τούδε και στο εξής οι λεγόμενοι αντιοικουμενιστές οι οποίοι παρ΄όλα αυτά διασπούν τον αντιοικουμενιστικό αγώνα και μιλάνε για την πλανεμένη καταναγκαστική αποτείχιση, θα λέγονται καταναγκαστές.
Ο/Η Ανώνυμος είπε...μιλάνε για την πλανεμένη καταναγκαστική αποτείχιση, θα λέγονται καταναγκαστές.
οἶδά σου τὰ ἔργα, ὅτι οὔτε ψυχρὸς εἶ οὔτε ζεστός· ὄφελον ψυχρὸς ἦς ἢ ζεστός.
Γνωρίζω καλά τα έργα σου, τα ολίγα, τα ατελή και χλιαρά. Αυτά και μαρτυρούν, ότι ούτε ψυχρός είσαι ως προς την πίστιν, ούτε θερμός. Είθε να ήσουν ψυχρός (διότι υπήρχεν ελπίς να μετανοήσης και θερμανθής) η να ήσουν ζεστός και θερμός. Αποκ. 3,15
Τα μπέρδεψες κ. Κώστα!
Η καταναγκαστική αποτείχιση δεν ταυτίζεται με την θερμότητα!
Και η μη αποτείχιση εφ' όσον υπάρχει Ορθόδοξη πίστη δεν ταυτίζεται με την χλιαρότητα!
Ορθόδοξος
Ανώνυμος είπε...
Τα μπέρδεψες κ. Κώστα!
Η καταναγκαστική αποτείχιση δεν ταυτίζεται με την θερμότητα!
Δεν υπάρχει καταναγκαστική αποτείχιση. Υπάρχει ο αγώνας υπέρ της Πίστης του Κυρίου μας! Τον Χριστό μας τον Σταυρώνουν εντός των "ναών" οι οικουμενιστές και εσύ ταλαίπωρε κοινωνείς μαζί τους!
Εκτός και είσαι μέσα στο "ναό" και όταν λένε το "εις Μίαν Αγίαν Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν" διαχωρίζεις την θέση σου και φωνάζεις δυνατά : Είστε ψεύστες, είστε προδότες, άλλα λέτε εδώ σε μας, και άλλα υπογράφετε στο ΠΣΕ, άλλα λέτε σε μας για τους Παπικούς και άλλα κάνετε στο σβυσμένο Φανάρι με τον αντίχριστο Πάπα", φυσικά η Ορθόδοξη Ομολογία σου δεν θα έχει ολοκληρωτικά τελειώσει και θα σε έχουν πετάξει με τις κλωτσιές έξω από τον "ναό" όπως είχαν πετάξει έξω ένα αδελφό μου που φώναξε δυνατά και διέκοψε τον οικουμενιστή Σωτήριο που ομιλούσε μετά την ανάγνωση του Ευαγγελίου!....
Και πάλι τα έχεις μπερδέψει κ. Κώστα!
Συμφωνώ ότι υπάρχει ο αγώνας υπέρ της Πίστης του Κυρίου μας! Τον Χριστό μας τον Σταυρώνουν εντός των "ναών" οι οικουμενιστές! Εγώ κοινωνώ με τους αδελφούς Ορθόδοξους. π.χ. Εγώ που δεν αποτειχίζομαι, κοινωνώ με τον π. Γεώργιο Μεταλληνό (πριν φύγει), τον κ. Δημήτριο Τσελεγγίδη, τον π. Διονύσιο Τάτση και τόσους άλλους Ορθόδοξους αδελφούς με ορθόδοξη πίστη που δεν έχουν αποτειχιστεί. Τώρα αν είναι και μερικοί οικουμενιστές, δεν συναναστρέφομαι μαζί τους και δεν έχω μαζί τους φιλία.
Οι Ορθόδοξες ενορίες δεν είναι το σβησμένο Φανάρι και δεν φταίνε για τις πράξεις του Φαναρίου με τον αντίχριστο Πάπα!
Αν ίσχυαν αυτά που γράφεις τότε ο ιε΄ Κανόνας θα ήταν υποχρεωτικός και όχι προαιρετικός όπως είναι τώρα!
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ
Ο Άγιος Γέροντας της Ορθοδοξίας π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, ο π. Εφραίμ ο Αριζονίτης, ο π. Εφραίμ ο Κατουνακιώτες και άλλοι σύγχρονοι άγιοι δεν μας δίδαξαν για υποχρεωτική αποτείχιση!
Δεν είσαι εσύ ανώτερους από αυτούς, κ. Κώστα! Ούτε φτάνεις την αγιότητα τους!
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Δεν είσαι εσύ ανώτερους από αυτούς, κ. Κώστα! Ούτε φτάνεις την αγιότητα τους!
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ
Ο Σκυτεύς της Αλεξανδρείας
Υπό Μελετίου Νικολ. Χατζή, Αντεισαγγελέως Εφετών («Ο.Τ.» αριθ. φ. 1253)
Ο Σκυτεύς της Αλεξανδρείας αναφέρεται από τον Ιωάννη της Κλίμακος. Ήταν ένας απλοϊκός τσαγκάρης, που έζησε την εποχή, που ασκήτευε ο μέγας Αντώνιος. Ήταν άνθρωπος πολύ ευσεβής και ενάρετος. Ζούσε με ακρίβεια τη χριστιανική ζωή, έχοντας πάντα το νου του κοντά στο Θεό. Τόσο ψηλά έφτασε η αρετή του, ώστε και οι άγγελοι ασχολήθηκαν μ΄ αυτή. Τόση ήταν η πνευματική του ανάβαση, μέχρι που απετέλεσε το μέτρο κρίσεως και συγκρίσεως των αρετών. Έτσι, λοιπόν, ο Σκυτεύς της Αλεξανδρείας, αποτελεί τον αδιάψευστο μάρτυρα, ότι «ουχ ο τόπος, αλλ΄ ο τρόπος». Δηλαδή, για να κάμη κανείς χριστιανική ζωή, δεν είναι ανάγκη να εγκαταλείψη τον κόσμο, να κλειστή στα μοναστήρια και να γίνη «ομφαλοσκόπος». Για την τελειότητα, που αποτελεί και τον αληθινό προορισμό μας, δεν χρειάζονται ειδικοί τόποι, ούτε ωρισμένοι ασκητικοί τρόποι. Φτάνει η αδιάλειπτη βίωση του Θεού με τους ευαγγελικούς κανόνες, σ΄ οποιοδήποτε τόπο και χρόνο. Ο «ησυχασμός» αποτελεί βέβαια μέθοδο αναβάσεως χωρίς ν’ αποτελεί αυτοσκοπό. Τα μοναστήρια, είναι, ασκητικοί τόποι και αποτελούν τα νεύρα της Εκκλησίας, κατά τον ιερό Χρυσόστομο. Εν πάση όμως περιπτώσει το γνήσιο ευαγγελικό πνεύμα, είναι το ιεραποστολικό, σύμφωνα προς το «πορευθέντες ουν μαθητεύσατε πάντα τα έθνη» (Ματθ. 28, στ. 19) και «ουκ ερωτώ ίνα άρης αυτούς εκ του κόσμου, αλλ’ ίνα τηρήσης αυτούς εκ του πονηρού» (Ιωάν. 17, στ. 15). Πόσοι ασκητικοί αγώνες του Αντωνίου στην έρημο, για την αρετή και την αγιότητα! Πόσοι όμοιοι αγώνες, άλλων συνασκητών και μοναχών! Κι όμως ο Σκυτεύς της Αλεξανδρείας, ο απλοϊκός αυτός τσαγκάρης, ήταν πιο ενάρετος από τον ασκητή Αντώνιο. Έτσι διαβεβαίωσε ο άγγελος τον τελευταίο. Αντώνιε, του είπε, η αρετή σου υπολείπεται, τούτου του Σκυτέως του εν Αλεξανδρεία ώδε… Ας γίνη, λοιπόν μάθημα, σ’ όλους εκείνους, που σπεύδουν να εγκαταλείψουν τον κόσμο και να κλειστούν στα μοναστήρια, πιστεύοντας, ότι μόνο εκεί θα ασκηθούν στην αρετή. Η δε Εκκλησία παράλληλα με τη μνήμη του Μεγάλου Αντωνίου, δίκαιο είναι να γιορτάζει και τη μνήμη του Μείζονος Σκυτέως.
Αν σοβαρολογείς, τσοπάνο Κώστα, τότε καβάληκες το καλάμι, και δικαιώνεις εμένα που σε συμβουλεύω να κοινωνείς μαζί μου έτσι ώστε να έχουμε ευλογία από τους οικουμενιστές που ακόμη δεν έχουν κοινό ποτήριο με τον Πάπα. Και αυτό μέχρι καιρού. Να σκέπτεσαι τους προ το 1054 ορθοδόξους της Ρώμης. Έκαναν υπακοή στον Πάπα δεν έσχισαν την εκκλησία τους και σύντομα θα γίνουν ορθόδοξοι. Ο Πατριάρχης μας κάνει εξαίρετη εργασία που θα εκπλαγείτε. Υπομονή τσοπάνο άχρι ολίγου καιρού ακόμη!
Τσοπάνο Κώστα γιατί τα στρεβλώνεις αυτά που λένε οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές;;;;
Ντροπή!!!!
Οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές δεν δικαιολόγησαν ποτέ τους οικουμενιστές και τον πατριάρχη!!!
Ούτε είπαν να παύσουν την αποτείχιση αυτοί που έκαναν σωστή προαιρετική αποτείχιση!!
Σε τί ηλικία σκοπεύεις να μάθεις να μην στρεβλώνεις αυτά που γράφουν οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές;;;;
Εχεις πλανηθεί πολύ Κώστα, αν νομίζεις ότι μπορείς να συγκριθείς με τους σύγχρονους αγίους!!!!!
Φίλε 7:24,
οι σύγχρονοι άγιοι είναι μυρμήγκια μπροστά στον Χρυσόστομο,Γρηγόριο,Βασίλειο,Αθανάσιο,Θεόδωρο,Μάξιμο και Συμεών.Πρώτα θα διαβάζεις τους Μεγάλους Πατέρες και μετά θα κάνεις αυτά που διδάσκουν.Αν ακολουθήσεις την γραμμή αυτών που γράφεις,χάθηκες.Μου θυμίζεις τον ψευδεπίσκοπο της Αλεξανδρούπολης που δήλωσε τις ίδιες πλάνες μ'εσένα.Αντί να ακολουθείς τους Μεγάλους Πατέρες,ακολουθείς τον Τσελεγγίδη και τα λάθη των Γερόντων.
Μην είσαι Γεροντολάτρης,να είσαι Χριστολάτρης.Οι Μεγάλοι Πατέρες ακολούθησαν τον Κύριό τους,ενώ οι Γέροντες
ακολούθησαν την οδό της άγνοιας και της αφέλειας.Εσύ ακολουθείς τον Σωτηρόπουλο και δεν ακούς τον Χρυσόστομο που διδάσκει τα αντίθετα από αυτόν.Ξύπνα φίλος!
Φίλε 8:07 μ.μ.
Δεν είναι Γεροντολατρεία να τιμάς και να παραδέχεσαι τους σύγχρονους αγίους. Είναι ορθόδοξη τιμή στους αγίους!
Η σύγκριση που κάνεις μεταξύ των σύγχρονων και των "παλαιών" αγίων και η διαφορά που βγάζεις είναι αυθαίρετη! Δεν είσαι εσύ ο Κριτής και καρδιογνώστης για να γνωρίζεις τις θυσίες και την αγιότητα στην καρδιά του καθενός αγίου.
Και το πιο σημαντικό. Οι άγιοι οι σύγχρονοι, αυτοί είναι πιο κοντά στο νόημα των λόγων των Μεγάλων Πατέρων παρά εμείς οι αιχμάλωτοι στην αμαρτία άνθρωποι με τα τόσα πάθη μας.
Μην γίνεσαι τρικαμηνολάτρης, αλλά Χριστολάτρης!
Ξύπνα εσύ φίλε!!!
Φίλε 8:07
μην παραλογίζεσαι καμία σχέση δεν έχουν τα λόγια του Αλεξανδρουπόλεως με τα αντιοικουμενιστικά που γράφουμε!! Απολύτως καμία σχέση!
Πρέπει να παραλογίζεσαι για να συγκρίνεις τα ασύγκριτα!!
Αν επιμένεις δείξε μου σε ποιά δήλωση του Αλεξανδρουπόλεως αναφέρεσαι για να την διαβάσω και να σου απαντήσω.
Φίλε 8:07
Εχεις πλανηθεί.
Ολοι οι σύγχρονοι άγιοι, ο Δ. Τσελεγγίδης, ο Σωτηρόπουλος, ο π. Θεόδωρος Ζήσης, ο π. Γεώργιος Μεταλληνός βρίσκονται σε αντίθεση με τον ι. Χρυσόστομο και εσύ μαζί με τον π. Τρικαμηνά συμφωνείτε μαζί του;;;
Ελα στα συγκαλά σου φίλε!!!
Α’
Βιομηχανία αγιοποιήσεων - π. Γεώργιος Αγγελακάκης
Αδελφοί εν Χριστώ Ιησού του Κυρίου μας.
Στώμεν καλώς. Στώμεν μετά φόβου Θεού. Διαπιστώνουμε καθημερινώς πράγματα αδιανόητα για άλλες εποχές. Τόσο στον πολιτικό τομέα όσο και στον εκκλησιαστικό. Ακούγονται και γράφονται και τα βλέπουμε να τα ομολογούν χείλη που κατέχουν τα Ύψιστα αξιώματα.
Και το ερώτημα, τι κάνουν οι φύλακες πολιτείας και Εκκλησίας;
Και τέλος τι κάνει ο κατ' εξοχήν φύλακας, δηλαδή ο λαός του Θεού;
Απάντησις. Οι μεν ιθύνοντες συναγωνίζονται ποιος θα πει τα πιο βλάσφημα, τις μεγαλύτερες προδοσίες, για να χαρακτηρισθεί και προοδευτικός. Από μέρους δε της Εκκλησίας, το ίδιο, ίσως και σε μερικά φαίνονται ανώτεροι και των πολιτικών, αρκεί να έχουν την κάλυψη του Πρώτου, δηλαδή του Πάπα της Δύσης και Ανατολής.
Αναμφισβήτητα ζούμε κατά κοινή ομολογία τα έσχατα. Στην περίοδο αυτή κατά τον Άγιο Ιωάννη Μαξίμοβιτς ομολογητή και σύγχρονό μας άγιο, συμβουλεύει: «Κάθε χριστιανός είναι υπεύθυνος για το σύνολο της χριστιανοσύνης».
Κατά συνέπεια ας αναλογιστούμε ο καθένας μας τις ευθύνες του. (Ιεζεκιήλ κεφ 3 & κεφ 33)
Για σήμερα ας μου επιτρέψει η χριστιανική σας ιδιότητα, με πολύ σεβασμό να καταθέσω τον πόνο της ψυχής μου για το θέμα της «βιομηχανοποιήσεως αγίων» στην εποχή μας, στις μέρες μας.
Ορθότατα το επεσήμανε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ηλείας Γερμανός και άλλοι:
«Διότι πράγματι τα τελευταία 30 χρόνια έχουν αγιοποιηθή τόσα πρόσωπα, όσα δεν αγιοποιήθηκαν αιώνες ! Δια τούτο διερωτάται κανείς∙ Τι συμβαίνει; Είναι μεγάλη η αγιότητα σήμερα και τόσοι πολλοί στην εποχή μας ευηρέστησαν τω Θεώ, ώστε Εκείνος τους εθαυμάστωσε και αποδεδειγμένως δημοσίως τους ενεφάνισε η εμείς έχομε χάσει τα αγιοπνευματικά κριτήρια αναγνωρίσεως ενός αγίου;
Μήπως στην σημερινή απιστία και την αδιαφορία των ανθρώπων, ούτοι ζητούν «σημεία», ως ζητούσαν οι Ιουδαίοι και οι Ελληνες των χρόνων του Ιησού ( Ιδε σχετικά περιστατικά: Ματθαίου ΙΒ 38-45, ΙΣΤ 1-4, ΚΖ 42-44, Λουκά Δ 23-30, ΙΑ 29, Ιωάννου ΣΤ 30-41, Α Κορινθίους 22-26), και η Εκκλησία, αντιθέτως απ’ ο,τι έπραξεν ο Κύριος, προσπαθή να ικανοποιήση το αίτημα με την αγιοποίησι νέων προσώπων;
Μήπως η Εκκλησία μας, επηρεασμένη από την μόδα του συγχρονισμού η της νέας εποχής, αναζητεί να προβάλη στους χριστιανούς μας νέα άγια πρότυπα, εγκαταλείποντας τα υπάρχοντα σπουδαία και μεγάλα τοιαύτα; Μήπως είναι τούτο κάτι "που πουλάει" κατά την σημερινήν ορολογίαν, και κάποια μέλη της δεν θέλουν να στερηθούν των ωφελημάτων του; Πάντως ο,τι και αν συμβαίνη, έχω την αίσθησιν ότι ευρισκόμεθα εις λάθος δρόμο.»
(Μητροπολίτης Ηλείας Γερμανός, ιστολόγιο «Η άλλη όψις», 21/1/2010) .
Γεννιέται το ερώτημα γιατί αυτή η σπουδή;
Μήπως στις μέρες μας ξεχείλισε η αγωνιστικότητα της ομολογίας;
Μήπως κάποιος από αυτούς έδωσε το αίμα του για την ορθοδοξία;
Μήπως μίλησαν όπως οι προγενέστεροι άγιοι της ορθοδοξίας;
Μήπως είδαμε τα ευωδιάζοντα και θαυματουργικά λείψανά τους; Μήπως ... ;
Β’
Προσωπικά γνώρισα αρκετούς απ΄ τους τίμιους, ενάρετους αυτούς γέροντες, ασκητικούς, χαρισματούχους, αλλά και με αδυναμίες που δεν συνάδουν στην ιδιότητά τους, και μάλιστα προς μίμησιν. Λ.χ. η ελλιπής ομολογία και υπεράσπισης της ορθοδοξίας. Ο φόβος μη θίξουμε τα κακώς κείμενα. Μόνο επιφανειακά. Ανώδυνα. Θυμίζουν το χαρτοπόλεμο δεκαετιών που σήμερα ακόμα θριαμβεύει. Έτσι νανουρίζουμε τους πιστούς και δίνουμε με την «ιερά» μας αυτή πολιτική να προχωρούν ακάθεκτοι οι εχθροί του Κυρίου μας και της Παναγίας Μητέρας Του.
Για χάρη της Αλήθειας :
Ποιος είπε το του αγίου Κοσμά του Αιτωλού, σχετικά για τον Πάπα;
Ποιος κράτησε την γραμμή του Αγίου Αθανασίου, Γρηγορίου Παλαμά, Μάρκου Ευγενικού, του Μ.Φωτίου;
Με το χέρι στην καρδιά, ας απαντήσουμε αδελφοί. Αυτό, δηλ η ορθή ομολογία, είναι απαραίτητη πάντοτε μεν, ιδιαίτερα σήμερα, όπου δεν έμεινε τίποτε όρθιο, ιδιαίτερα μετά την Κολυμπάριον σύνοδο.
Ποιος κατήγγειλε καθαρά, την αλήθεια; Μιλάμε για οικουμενισμό, που είναι κατά κοινή ομολογία , παναίρεσις.
Ποιοι επίσκοποι, πατριάρχες κλπ είναι Οικουμενιστές; Δεν θα έπρεπε να εξέλθουμε εκ μέσου αυτών; Που είναι και το ελάχιστο. Ενώ θα έπρεπε να δώσουμε και το αίμα μας.
Καταθέτω απ' την εμπειρία μου επειδή γνώριζα από κοντά ορισμένους σεβαστούς γέροντες. Σε περιπτώσεις που τα λέγαμε τις αλήθειες με το όνομά τους, κατά την λαϊκή έκφραση «τα σύκα σύκα και η σκάφη σκάφη», δεν έπαιρνα απάντηση. Σε μια δε περίπτωση, Γέροντας με παγκόσμια προβολή, τονίζοντας την μεγάλη μας ευθύνη για την απώλεια αναρίθμητων χριστιανών, λόγω και της δικής μας υπαιτιότητας επειδή δεν λέμε ολόκληρη την αλήθεια, πήρα την φοβική απάντηση, «θα μας καθαιρέσουν... ».
Ίλεως γενού ημίν Κύριε... «Θοῦ, Κύριε, φυλακὴν τῷ στόµατί µου»
Τα γράφω αυτά αδερφοί μου με πόνο ψυχής. Γνωρίζω ότι δεν θα γίνουν κατανοητά από πολλούς. Έχω επίγνωση ότι θα κάμω κι άλλους εχθρούς. Αλλά προτιμώ το του Ι.Χρυσοστόμου :«Κάμε εχθρούς για τον Χριστό και φίλους». Η προσπάθεια γίνεται έστω και για τους ολίγους καλοπροαίρετους. Εύχομαι να παρουσιαστούν χαρισματούχοι στο λόγο και την πέννα, να υπερασπιστούν την Αλήθεια, που είναι αυτή η Σαρκωμένη Αγάπη, ο Ενυπόστατος Λόγος, ο Ενανθρωπίσας Θεός.
Ενδεικτικά αναφέρω ελάχιστα από αυτά που είδαν πρόσφατα το φως της δημοσιότητας, για να διαπιστώσουμε το μέγεθος του κακού που γίνεται στο σώμα της αμώμητης Μητέρας μας, της Ορθοδόξου Εκκλησίας:
Ο γέροντας του Essex Σωφρόνιος (1896-1993) υπήρξε ΒΟΥΔΙΣΤΗΣ (1916-1924). «΄Ὅσοι προεχειρίσθησαν τῶν παραπεπτωκότων, κατ᾿ ἄγνοιαν, ἢ καὶ προειδότων τῶν προχειρισαμένων, τοῦτο οὐ προκρίνει τῷ κανόνι τῷ ἐκκλησιαστικῷ· γνωσθέντες γάρ, καθαιροῦνται.» (Κανών Ι' της Α΄ Οικουμενικής Συνόδου).
Ερμηνεία: « Όσοι παρέπεσαν, ήτοι αρνήθηκαν τον Κύριον ημών Ιησού Χριστόν, έπειτα μετανόησαν, ιερείς ου γίνονται. Διότι είναι δυνατόν να γένη ιερεύς εκείνος όπου κατά τους Ι.Κανόνας εμποδίζεται να κοινωνήση των θείων μυστηρίων έως θανάτου αυτού..». (Πηδάλιον, Εκδόσεις Βας. Ρηγόπουλου, Θεσσαλονίκη 1982, σ.σ 136-137) (Ιστολόγιο «Ομολογία», 28-11-2019). Και αλλού: «Ε, όχι και Άγιος ο δημιουργός των αντορθοδόξων μεικτών μοναστηριών. Οικουμενιστές «ψευτοάγιοι» Ναι, αλλά όχι άγιοι της ορθοδόξου Εκκλησίας».
Γ’
Επίσης η ενέργεια του Γέροντα δημιουργίας μεικτής αδελφότητας μοναχών και μοναζουσών, είναι άτοπη και αντικανονική. Επισύρει καθαίρεση και αφορισμό:
«Μήτε ἐν ἀνδρώῳ μοναστηρίῳ γυνή, μήτε ἐν γυναικείῳ ἀνὴρ καθευδέτω• παντὸς γὰρ προσκόμματος, καὶ σκανδάλου ἔξω δεῖ εἶναι τοὺς πιστούς, καὶ πρὸς τὸ εὔσχημον, καὶ εὐπρόσδεκτον τῷ Κυρίῳ τὸν ἑαυτῶν εὐθετίζειν βίον. Εἰ δέ τις τοῦτο πράξει, εἴτε κληρικὸς εἴη, εἴτε λαϊκός, ἀφοριζέσθω.» (Ι.Κανών ΜΖ' της Στ΄Οικ. Συνόδου).
«Ἀπὸ τοῦ παρόντος ὁρίζομεν, μὴ γίνεσθαι διπλοῦν μοναστήριον, ὅτι σκάνδαλον καὶ πρόσκομμα τοῖς πολλοῖς γίνεται τοῦτο... Μὴ διαιτάσθωσαν δὲ ἐν ἑνὶ μοναστηρίῳ μοναχοί, καὶ μονάστριαι• μοιχεία γὰρ μεσολαβεῖ τὴν συνδιαίτησιν. Μὴ ἐχέτῳ μοναχὸς παρρησίαν πρὸς μονάστριαν, ἢ μονάστρια πρὸς μοναχόν, ἰδίᾳ προσομιλεῖν• μηδὲ κοιταζέσθω μοναχὸς ἐν γυναικείῳ μοναστηρίῳ• μηδὲ συνεσθιέτω μονάστρια κατὰ μόνας.... » ( Κ' Ιερού Κανόνος, Ζ' Οικ. Συνόδου)
Η Εκκλησία της Ελλάδος κατεδίκασε το 1987 δια συνοδικού δικαστηρίου εις την εσχάτη των ποινών της καθαιρέσεως τον ιερομόναχον π.Άγγελον Αναστασίου, με πρώτιστη κατηγορίαν «την σύμπτηξιν μεικτής μοναστικής αδελφότητας εν Αθήναις...».
«ἀπόστρεψον ὀφθαλμὸν ἀπὸ γυναικὸς εὐμόρφου, καὶ μὴ καταμάνθανε κάλλος ἀλλότριον· ἐν κάλλει γυναικὸς πολλοὶ ἐπλανήθησαν, καὶ ἐκ τούτου φιλία ὡς πῦρ ἀνακαίεται.» (Σοφία Σειράχ, Θ, 8).
«Ιδιαιτέρως ενοχλείτο ο Όσιος Σεραφείμ του Σάρωφ από τας επισκέψεις γυναικών. Δια τούτο παρεκάλεσε τον Ηγούμενον Ησαΐαν να απαγορεύσει να έρχονται γυναίκες εις τον λόφον του, τον οποίον είχε ονομάσει Άθω» (Ιστολόγιο «Ορθόδοξη Φωνή», 29-11-2019)
Παρατήρηση: διατί αυτή η σπουδή από μέρους του Πατριάρχη Βαρθολομαίου τα τελευταία χρόνια και των περί αυτού αρχιερέων;
Απάντηση. Αποβλέπει στον εξαγιασμό του ιδίου και του Οικουμενισμού.
Με απλά λόγια. Αν με την εν γένει συμπεριφορά τους οι αγιοποιηθέντες άγιοι δεν με ήλεγξαν (ο έλεγχος που έγινε δεν ήταν ολοκληρωμένος, η διακοπή μνημονεύσεως ήταν ελλιπής. Ανώδυνη ...) τις ενέργειές μου, τα ανοίγματά μου, τις συμπροσευχές μου με αιρετικούς, τις βλασφημίες μου κατά των Ι.Κανόνων, κατά του ιδίου του Αγίου Τριαδικού Θεού, της Θεομήτορος, αναγνωρίζοντας ως εκκλησίες τον Παπισμό και τις εκατοντάδες ομολογίες των Προτεσταντών, ποιοι είστε εσείς που σηκώνετε ανάστημα και με χαρακτηρίζετε αιρετικό και καταφρονητή των Ι.Κανόνων;
Όντως, Το τι έχει βγει απ'το στόμα του Πατριάρχη Βαρθολομαίου, δεν υπάρχει προηγούμενο, αλλά ούτε και επόμενο πλην του «όσον ούπω» ερχόμενου Αντιχρίστου.
Αδελφοί, Θερμή παράκληση. Ενδιαφερθείτε, ερευνήστε για να βεβαιωθείτε, ότι έτσι έχουν τα πράγματα. Και ως φρόνιμοι, με νουν Χριστού, να ασφαλίσουμε εαυτούς και αλλήλους, ως υπεύθυνοι για τον πλησίον, τους αδελφούς μας.
Εάν στην προσπάθεια μου να προβληματίσω, διεγείρω την καλήν ανησυχίαν για τη σωτηρία της ψυχής μας, απ' την παναίρεση του Οικουμενισμού, την χειρότερη και τελευταία αίρεση, έγινα πρόξενος λύπης ή παρεξηγήσεως ζητώ συγνώμη. Επίσης και τις προσευχές σας γιατί μας βεβαιώνει ο Κύριος μας Ι.Χριστός, ότι κινδυνεύουν στα χρόνια μας να πλανηθούν και οι εκλεκτοί. Δυστυχώς δεν προσέχουμε ανάμεσα στα άλλα και τη συμβουλή του Αγίου Ιωάννου Ευαγγελιστού και αγαπημένου του Χριστού μας μαθητή : «τεκνία=παιδάκια προσέχετε από των ειδώλων (Α' Ιωάννου, 5, 21). Δηλαδή να μην ειδωλοποιείτε ανθρώπους Γέροντες. Να προσέχετε, αυτά που σας διδάσκουν είναι σύμφωνα με τα λόγια της Αγ.Γραφής; Είναι σύμφωνα με τη διδασκαλία των Αποστόλων;
Δ’
Τι λέει λ.χ. ο Απόστολος Παύλος, στην προς Γαλάτας επιστολήν του στο Α' κεφάλαιο και τους στίχους 8-10; Ας το θυμηθούμε:
«8. ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ᾿ ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω, 9. ὡς προειρήκαμεν, καὶ ἄρτι πάλιν λέγω· εἴ τις ὑμᾶς εὐαγγελίζεται παρ᾿ ὃ παρελάβετε, ἀνάθεμα ἔστω. 10. ἄρτι γὰρ ἀνθρώπους πείθω ἢ τὸν Θεόν; ἢ ζητῶ ἀνθρώποις ἀρέσκειν; εἰ γὰρ ἔτι ἀνθρώποις ἤρεσκον, Χριστοῦ δοῦλος οὐκ ἂν ἤμην.»
(δηλαδή 8. Αλλά και αν εμείς ή άγγελος από τον ουρανό σας κηρύττει ευαγγέλιον διαφορετικό απ' αυτό που σας κηρύξαμε, να είναι αναθεματισμένος! 9. Όπως προείπαμε, και τώρα πάλι λέγω, Όποιος κηρύττει ευαγγέλιο διαφορετικό, απ΄ αυτό που παραλάβετε, να είναι αναθεματισμένος-χωρισμένος απ΄το Χριστό, 10. Τώρα επιδιώκω την επιδοκιμασίαν των ανθρώπων ή του Θεού; Ή ζητώ ν΄ αρέσω στους ανθρώπους; Εάν βεβαίως ακόμη επεδίωκα ν΄ αρέσω στους ανθρώπους, δεν θα ήμουν δούλος του Χριστού) (Γαλάτας, Α, 8-10). Και κατάργηση κάθε παραδόσεως (Ζ' Οικ. σύνοδος).
Ναι Απόστολε Παύλε και διδάσκαλε μας. Σήμερα υπάρχει αυτή η τραγικότητα στην Εκκλησία του Χριστού μας. Αλλά εμάς ενδιαφέρει τι θα πει ο Πατριάρχης, ή ο Δεσπότης μας! ή και ο κόσμος που κείται στο πονηρό, και όχι τι θα πει ο Μέγας Αρχιερεύς και χορηγός όλων των αγαθών υλικών και πνευματικών. Καταντήσαμε δούλοι, ραγιάδες με όλη τη σημασία της λέξης. Καταντήσαμε ρομποτάκια -στρατιωτάκια σε βολεμένους γέροντες που ζουν σαν πρίγκιπες, όπως ομολόγησε κάποιος επίσκοπος και μάλιστα τις ώρες που θα έφευγε από τον πρόσκαιρο αυτό κόσμο!! Γιατί αυτή η αθλιότητα; Γιατί κάναμε είδωλα πατέρες βολεμένους που βολεύουν κι εμάς; περιφρονώντας τον κλήρον μας που είναι Αυτός ο Θεός. (Αριθμοί ΙΗ, 20).
Το διάγγελμα του Αρχαγγέλου Μιχαήλ «στώμεν καλώς, στώμεν μετά φόβου» είναι επίκαιρο για όλους μας. Συνεπώς κάθε δικαιολογία και πρόφαση εν αμαρτίαις μακρυά από εμάς. Ο Καιρός Εγγύς. «Ναι έρχου Κύριε Ιησού». (Αποκ. κβ, 20). Αμήν.
πρεσβύτερος Γεώργιος Αγγελακάκης
Τρίλοφος Θεσσαλονίκης, τηλ: 2392061932
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΡΘΡΟΥ
Πλανεμένο το άρθρο του π. Αγγελακάκη!!!
ΠΟΛΥ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟ!
Ο π. Αγγελακάκης ανήκει στον παλαιοημερολογιτισμό;;;;
Έχει έγκυρη ιερωσύνη;;;;
Δεν είναι Γεροντολατρεία να τιμάς και να παραδέχεσαι τους σύγχρονους αγίους. Είναι ορθόδοξη τιμή στους αγίους!
Μην νομίζουν μερικοί ότι είναι ανώτεροι από τους σύγχρονους αγίους!
Είναι μεγάλος εγωισμός αυτός!
«Στώμεν καλώς, στώμεν μετά φόβου» !!
Εμείς ακούμε τους σύγχρονους αγίους και τους μεγάλους Ορθόδοξους θεολόγους!!!
Δεν μας ενδιαφέρουν οι πλάνες του π. Αγγελακάκη που μπορεί ν' ανήκει και στην παλαιοημερολογίτικη πλάνη!!!!!
Ορθόδοξος αντιλατινόφρων
Ούτε στον παλαιοημερολογιτισμό!
Ούτε στον οικουμενισμό!!!
Αυτή είναι η Ορθόδοξη στάση!!!!
Μπερδεμένο και Πλανεμένο πολύ
το αρθράκι του π. Αγγελακάκη!!!
πρεσβύτερος Γεώργιος Αγγελακάκης
Τρίλοφος Θεσσαλονίκης, τηλ: 2392061932
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΡΘΡΟΥ
Ο διαχειριστής της "Ορθόδοξης Φωνής" εκτιμά και σέβεται τον πατέρα Γεώργιο Αγγελακάκη. Είμαστε αμφότεροι αποτειχισμένοι από την εκκλησία του νέου. Όμως θα ήθελα να ξερω γνωρίζει ο πατέρας Γεώργιος ότι ο μακαριστός Ιωάννης Μαξίμοβιτς είχε κοινωνία με τον Αθηναγόρα και την εκκλησία του νέου; Αν γνωρίζει, τότε γιατί αυτή η ιδιαίτερη εξαίρεση;
Ευχαριστούμε για την πληροφορία ότι ο π. Αγγελακάκης είναι αποτειχισμένος και δεν ανήκει στην παλαιοημερολογίτικη πλάνη.
Ευχάριστο το ότι δεν ανήκει στην παλαιοημερολογίτικη πλάνη!
Αλλά απο ποιόν μητροπολίτη αποτειχίστηκε;;;;
Το σχόλιο πιο πάνω πρέπει να τροποποιηθεί σε:
Εμείς ακούμε τους σύγχρονους αγίους και τους μεγάλους Ορθόδοξους θεολόγους!!!
Δεν μας ενδιαφέρουν οι λαθεμένες απόψεις του π. Αγγελακάκη!!!!
Ορθόδοξος αντιλατινόφρων
Ο π.Αγγελακάκης ανήκει στην Παλαιοημερολογίτικη πλάνη.Θεωρεί δόγμα το Παλαιό Ημερολόγιο(το ίδιο και ο π.Βάϊος και ο π.Παπαδόπουλος).Ξύπνα φίλος!
Φίλε 1:47 μμ, την πληροφορία ότι ο π. Αγγελακάκης είναι αποτειχισμένος απο το Εκκλησία του νέου ημερολόγιου οπως ο Κώστας, την πήραμε σήμερα απο τον ίδιο τον Κώστα.
Διάβασε το σχόλιο του 26-12-2019 9:10 πμ να δεις ότι εκεί το λέει.
Δεν υπάρχει Εκκλησία του Νέου Ημερολογίου!Υπάρχουν 14 τοπικές "Εκκλησίες" που κοινωνούν με την παναίρεση του Οικουμενισμού(και γι'αυτό είναι ψευδοεκκλησίες).Η τοπική ψευδοεκκλησία σου(της Ελλάδας)ήταν μια από της 14 τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες του πλανήτη.Οι ψευδοεκκλησίες των Γ.Ο.Χ. δεν είναι Εκκλησίες.
Ο π.Αγγελακάκης δεν κοινωνάει με αποτειχισμένους που ακολουθούν και τα δυο ημερολόγια(Π.Η. και Ν.Η.),αλλά κοινωνάει εκκλησιαστικά μόνο με αποτειχισμένους που ακολουθούν το Π.Η. και δεν ανήκουν στις παρατάξεις-αιρέσεις-των Γ.Ο.Χ.( π,χ. τον π.Βάϊο,τον π.Παπαδόπουλο,τον μοναχό Επιφάνιο από την Καψάλα,τον Παλαιοημερολογίτη μοναχό Σάββα από την Κρήτη,τον Δημήτριο Χατζηνικολάου,τον Σταύρο Τ.,τον ιστολόγο του S.M.).Δεν κοινωνάει όμως με τον κ.Κωνσταντίνο Αργυρακόπουλο,τον π.Ευθύμιο Τρικαμηνά,τον Λαυρέντιο Ν.,τον Ιωάννη Ρίζο,τον Σημάτη κ.λπ.
Ανήκει στην αιρετική Παλαιοημερολογιτική ομάδα του μ.Επιφανίου(μ.Σάββα,π.Χαρίτων,π.Βάϊου,Σταύρου Τ.,Δ.Χ,Μ.Ρ.)από την Καψάλα του Αγίου Όρους.
Ο π.Αγγελακάκης δεν κοινωνάει εκκλησιαστικά με τον κ.Κώστα,αλλά ο ιστολόγος της "Ορθόδοξης φωνής" δεν έχει πρόβλημα στο να κοινωνήσει εκκλησιαστικά μαζί του.Άρα ο π.Αγγελακάκης(και ο π.Σταύρος Βάϊος)θεωρεί δόγμα το Π.Η. και είναι καινοτόμος αιρετικός.Το καλό με αυτούς τους Παλαιοημερολογίτες είναι που δεν κοινωνούν Εκκλησιαστικά με τις ψευδοσυνόδους των ψευδογόχ.Τις πλάνες τους τις έχει σφυροκοπήσει ενελέητα ο πατήρ Τρικαμηνάς.Τα θαυμαστά κείμενά του μορείς να τα διαβάσεις στο ιστολόγιο του Σημάτη-"Π.Π."-,το οποίο ιστολόγιο έκλεισε πριν λίγες ημέρες,λόγω διαφωνίας του Σημάτη με τον π.Ευθύμιο για το θέμα των Μυστηρίων των αιρετικών.
Ο π.Αγγελακάκης Γεώργιος διέκοψε την κοινωνία από τον ψευδεπίσκοπό του το 2006,αλλά έκανε το λάθος που δογματοποίησε το Π.Η. και έτσι σκανδαλίζει ψυχές.Κράτα παπά μου το ημερολόγιό σου,αλλά κοινώνησε και με αποτειχισμένους που ακολουθούν και τα δυο ημερολόγια.Δεν είναι Εκκλησιαστικό θέμα το ημερολόγιο,αλλά ούτε είναι και Παράδοση.Πιστεύω με τον διάλογο που θα κάνω μαζί του να τον ξυπνίσω από τις πλάνες που τον "πότισαν" τα όργανα των δαιμόνων.Μίλησα μαζί του στο τηλέφωνο και κατάλαβα ότι η άγνοια που έχει και τα ψέματα που πίστεψε από τους λαοπλάνους Παλαιοημερολογίτας,τον οδηγούν σε νέα πλάνη και αίρεση(αυτή του καινοτόμου Παλαιοημερολογιτισμού).Ξύπνα φίλος!
Φίλε 6:31 μμ
Τρόπος του λέγειν είναι η έκφραση "Εκκλησία του νέου ημερολόγιου" που υπάρχει στο σχόλιο 2:37 μμ. για την ξεχωρίσουμε από τα παλαιοημερολογίτικα Σχίσματα.
Ακόμα υπάρχει η Εκκλησία της Ελλάδας και οι υπόλοιπες 14 Αυτοκέφαλες τοπικές Εκκλησίες.
Είναι οι Ορθόδοξοι των τοπικών Εκκλησιών ακόμα και αν δεν έχουν αποτειχιστεί ακόμα απο τους οικουμενιστές.
Σ' ευχαριστούμε για τις υπόλοιπες πληροφορίες φίλε 6:31 μμ
Ηξερα ότι ο π. Σάββας ο Λαυριώτης διέκοψε απλά το μνημόσυνο του Βαρθολομαίου στο Αγιο Ορος. Τώρα μας λες ότι έγινε παλαιοημερολογίτης;;;;
Αληθεύει αυτό;;;;
Βεβαίος και αληθεύει!Ανήκει στο καινοτόμο "Ακαινοτόμητο Πλήρωμα",μιας αιρετικής ομάδας των Παλαιοημερολογιτών.Είναι μια παλαιά παράταξη των Παλαιοημερολογιτών με λίγους οπαδούς του Ιουλιανού Ημερολογίου.Έχει και την πλάνη του μή μολυσμού των Μυστηρίων.Ενώ οι Άγιοι Πατέρες(π.χ. ο Χρυσόστομος και ο Θεόδωρος)ομιλούν για μολυσμό Μυστηρίων,αυτός μας είπε ότι δεν υπάρχει μολυσμός Μυστηρίων(γιατί αντί να διαβάζει τους Μεγάλους Πατέρες,διάβαζε τον Σωτηρόπουλο και τον π.Καντιώτη).Δημοσιεύει κείμενα αρθρογράφων του Νέου Ημερολογίου και μοναχών του Παλαιού Ημερολογίου,αλλά γράφει ότι είναι δικά του(π.χ. γράφω ένα άρθρο εγώ και εσύ το δημοσιεύεις και γράφεις το όνομά σου στο τέλος του άρθρου αυτού).Θέλει να γυρίσουν οι Ορθόδοξοι στο 1924(και εγώ θέλω να γυρίσουν στο 1054!)!!Το μόνο που δεν γνωρίζω,φίλε,είναι το αν συνεχίζει να κοινωνάει με αποτειχισμένους του Νέου Ημερολογίου.Αν συνεχίζει να κοινωνάει με τους αποτειχισμένους Ορθοδόξους του Νέου και αυτούς του καινοτόμου "Ακαινοτόμητου Πληρώματος",είναι σαν τους Οικουμενιστές που αναγνωρίζουν μυστήρια και στους σχισματικούς και στους αιρετικούς.Δηλαδή,κοινωνούσε και με τον π.Θ.Ζήση και τον π.Τρικαμηνά,αλλά κοινωνούσε και με τον σχισματοαιρετικό Παλαιοημερολογίτη μ.Επ.Καψ.(τον διάδοχο του π.Θ.Μαύρου)και με τους Παλαιοημερολογίτες του Αγίου Όρους που δογματοποιούν το Π.Η.!
Θα σε πικράνω όμως φίλε μου στο τέλος.Θέλεις να μάθεις την αίρεση που δίδαξε-από άγνοια των Πατέρων-ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος;
Φίλε σου είπα και πιο πριν:
Ολοι οι σύγχρονοι άγιοι, ο Δ. Τσελεγγίδης, ο Σωτηρόπουλος, ο π. Θεόδωρος Ζήσης, ο π. Γεώργιος Μεταλληνός βρίσκονται σε αντίθεση με τον ι. Χρυσόστομο και εσύ μαζί με τον π. Τρικαμηνά συμφωνείτε μαζί του;;;
Ελα στα συγκαλά σου φίλε!!!
Πλάνη είναι τα περι μολυσμού των Μυστηρίων!
Τα περι μη μολυσμού των Μυστηρίων σε μη καταδικασμένους απο Σύνοδο, δεν είναι πλάνη.
@ 26 Δεκεμβρίου 2019 - 6:31 μ.μ.
Ἀντί νά πληροφορήσῃς σωστά τούς ἀναγνώστας σου, ἀραδιάζεις ἕνα σωρό ψεύδη, ὅτι δῆθεν ὁ π. Γ. Ἀγγελάκης «δογματοποιεῖ» τό π.ἡ., ὅτι δῆθεν ἐγώ ἔχω κοινωνίαν μαζί του κ.λπ. Δέν ἐντρέπεσαι νά γράφῃς τέτοια ψέμματα;
Πείτε μας εσείς κ. Χατζηνικολάου.
Ακολουθεί τον παλαιοημερολογιτισμό ο π. Αγγελακάκης; ναί ή όχι;
Δεν είμαι ο 6:31 μ.μ.
@ 27 Δεκεμβρίου 2019 - 10:48 π.μ.
«Ακολουθεί τον παλαιοημερολογιτισμό ο π. Αγγελακάκης; ναί ή όχι;»
Ναί, τό ἀκολουθεῖ, ἀλλά ἡ φράσις «δογματοποιεῖ τό π.ἡ.» εἶναι διαστρεβλωτική τῆς Ἀληθείας καί ἄρα παραπλανητική, διό καί ὅλοι ἀνεξαιρέτως οἱ Ν/Ηται τήν ἐκλαμβάνουν ὡς σημαίνουσαν ὅτι οἱ Π/Ηται δῆθεν «λατρεύουν» τό Ἰουλιανόν Ἡμερολόγιον, πού ὁδηγεῖ εἰς τό συμπέρασμα ὅτι οἱ Π/Ηται εἶναι δῆθεν εἰδωλολάτραι! Τό ἔχουμε ἐξηγήσει 1000 φορές, ὅτι αὐτό καθεαυτό τό ἡμερολόγιον δέν εἶναι δογματικόν θέμα, ἀλλ' ἐπειδή ἡ χωρίς καμμίαν ἀνάγκην ἀλλαγή τοῦ 1924 ἔβλαψε τό δόγμα τῆς ἑνότητος καί ἐπειδή εἶναι ἀρρήκτως συνδεδεμένη μέ τήν αἵρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἕπεται ὅτι τό μή δογματικόν τοῦτο θέμα ἀποκτᾶ δογματικόν χαρακτῆρα. Συνεπῶς, ἡ ἐμμονή τῶν Ν/Ητῶν εἰς τό τερατῶδες ψέμμα ὅτι οἱ Π/Ηται δῆθεν «λατρεύουν» τό Ἰουλιανόν Ἡμερολόγιον δείχνει κακήν προαίρεσιν.
Πλανάσαι πολύ παλαιοημερολογίτα Δ. Χατζηνικολάου!!!!
Δεν υπάρχει "δόγμα εορτολογικής ενότητος"!!!
@ 27 Δεκεμβρίου 2019 - 11:59 π.μ., 27 Δεκεμβρίου 2019 - 12:01 μ.μ.
«Δεν υπάρχει "δόγμα εορτολογικής ενότητος"!!!»
Ἡ ἑορτολογική ἑνότης τῶν Ὀρθοδόξων ἀποτελεῖ ἀπαραίτητον στοιχεῖον τοῦ δόγματος τῆς Μιᾶς Ἐκκλησίας. Ὁ Ἅγιος Νικόδημος, ἑρμηνεύων τόν 56ον Κανόνα τῆς ΣΤ' Οἰκ. γράφει: «Ὅθεν ἡ Σύνοδος αὕτη, διά τοῦ παρόντος Κανόνος, ὁρίζει, ὅτι ὅλη ἡ τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησία, ἡ εἰς πᾶσαν τήν οἰκουμένην εὑρισκομένη, νά φυλάττῃ μίαν καί τήν αὐτήν τάξιν, καί νά νηστεύῃ ...»
Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι δόγμα η εορτολογική ενότητα!!!!
Δεν εξηγείς καλά τα λόγια του αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτη, παλαιοημερολογίτα Δ. Χατζηνικολάου!!!
Μεταβόησε και φύγε απο την πλάνη!!!!
Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι δόγμα η εορτολογική ενότητα!!!!
Δεν εξηγείς καλά τα λόγια του αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτη, παλαιοημερολογίτα Δ. Χατζηνικολάου!!!
Μετανόησε και φύγε απο την πλάνη!!!!
Φίλε 12:22,
ο Δ.Χ. δεν θα μετανοήσει ποτέ.Ψαλιδίζει τον Ιερό Κανόνα για να μας πασάρει την καινοτομία του.Αυτός ο Κανόνας μιλάει για την τάξιν που πρέπει να υπάρχει στις νηστείες,αλλά μόνο για την τάξιν στις τροφές.Δηλαδή,δεν μπορεί εσύ να τρώς αυγά στις νηστείες και ο Δ.Χ. να μην τρώει.Και οι δυο σας δεν πρέπει να τρώτε αυγά.Γι'αυτήν την τάξιν γράφουν οι Πατέρες της Συνόδου.Αν διαβάσεις τον Κανόνα-και την εξήγηση που κάνει ο Βαλσαμών και ο Επίσκοπος Νικόδημος Μίλας- θα καταλάβεις την αίρεσιν του Χ.Δ.,αλλά την καινοτομία αυτή την δίδαξε πρώτος ο καινοτόμος Χ.Καβουρίδης για να δικαιολογίσει Κανονικά το σχίσμα του.Τα παπαγαλάκια των Γ.Ο.Χ. ψευδοθεολόγων τους πιστεύουν τυφλά.Αυτές οι διαστροφές των Κανόνων είναι του Σατανά.Αυτός διαβάλει τα πάντα και διδάσκει τους Γ.Ο.Χ.!Αλλά και ένα παιδάκι δέκα(10) ετών μπορεί να καταλάβει την πονηράδα τους.Μας λέει(ο Χατζηνικολάου) ότι οι Ορθόδοξοι της Μίας Εκκλησίας του Χριστού,πάντα εόρταζαν μαζί τις εορτές-την ίδια ημέρα-,αλλά αυτό είναι μεγάλο ιστορικό ψέμα!Αν ήταν δόγμα αυτό που λέει,τότε γιατί η Οσία Μαρία από την Αίγυπτο εόρταζε σε διαφορετική ημέρα από τους Ορθοδόξους της Ρώμης;Δεν γνώριζε γι'αυτό το καινοτόμο δόγμα των Παλαιοημερολογιτών;Θέλει να μας τρελάνει ο Χ.Δ.;
Αν δεν τα γνωρίζει αυτά δεν πρέπει να μιλάει,αλλά να ακούει την συμβουλή του Φωτίου( αυτός θα είναι ο ν3ος Ψευδοαρχιεπίσκοπος των Γ.Ο.Χ Θ.Ν.Π.)!Ας διαβάσει λίγο Εκκλησιαστική Ιστορία ο Οικομνομολόγος Δ.Χ. και να μην γράφει γοχικές αρλούμπες.
Ο π.Αγγελακάκης δεν κοινωνάει μαζί μας Εκκλησιαστικά γιατί ακολουθούμε και τα δυο ημερολόγια.Άρα θεωρεί δόγμα το ημερολόγιο.Για να μην το θεωρεί δόγμα θα πρέπει να κοινωνάει και με τους αποτειχισμένους που τους αρέσει να ακολουθούν και το Ν.Η για δικούς τους λόγους.Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να μας αποδείξη ότι δεν λατρέυει το Π.Η.,αλλά λατρεύει μόνο τον Κύριο.
Το ότι θεωρεί κρυφοοικουμενιστή τον πατέρα Τρικαμηνά,δεν μας ενοχλεί καθόλου!Σημαίνει όμως ότι κάτι δεν πάει καλά στις σκέψεις του.Μόνο ο Αμέθυστος τολμάει και ονομάζει τον π.Ευθύμιο κρυφοοικουμενιστή.Αίσχος κ.Χατζηνικολάου(αλλά και ο ιστολόγος που μολύνει το ιστολόγιό του με αυτές τις βλασφημίες προς αγίους ανθρώπους που δεν κρατούν πορτοφόλι,δεν κοιμήθηκαν με άντρες και γυναίκες,απαρνήθηκαν τον κόσμο από 18 ετών,δεν έχουν Α.Φ.Μ. και Α.Μ.Κ.Α.,δεν έχουν σπίτι σαν τον Κύριό τους,πολεμούν τον αντίχριστο Οικουμενισμό,ΤΙ ΛΟΓΟ θα δώσει στον Χριστό;)!Αιδώς κ.Αργυρακόπουλε για την σιωπή σου(που ονομάζει ο Χατζηνικολάου τον π.Ευθύμιο "κρυφοοικουμενιστή")!Αυτό είναι βλασφημία στο Άγιο Πνεύμα(πες τον τρελό,πες τον πόρνο,πες τον κοιλιόδουλο,αλλά όχι και κρυφοοικουμενιστή)!
@ 27 Δεκεμβρίου 2019 - 3:52 μ.μ.
56ος Κανών τῆς ΣΤ': «Ἔδοξε τοίνυν καί τοῦτο, ὥστε τήν κατά πᾶσαν τήν οἰκουμένην τοῦ Θεοῦ Ἐκκλησίαν, μιᾷ κατακολουθοῦσαν τάξει, τήν νηστείαν ἐπιτελεῖν».
Γιά ὅσους γνωρίζουν τήν Ἑλληνικήν γλῶσσαν, ἡ παρενθετική πρότασις «μιᾷ κατακολουθοῦσαν τάξει», ἡ ὁποία τίθεται ἐντός κομμάτων, ἀνάγει τό ἐπί μέρους ἐξεταζόμενον θέμα (κατάλυσις ὠῶν καί τυροῦ κατά τά Σάββατα καί τίς Κυριακές τῆς Μ. Τεσσαρακοστῆς) εἰς τήν γενικήν ἀρχήν, ὅτι ὅλοι οἱ Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί ἀνά τήν Οἰκουμένην πρέπει νά φρονοῦν καί νά κάμνουν τό αὐτό καί νά μήν ὑπάρχουν διχοστασίες, ἀλλά ὁμόνοια καί ἀγάπη. Αὐτό τονίζουν καί οἱ ἑρμηνευταί τοῦ Κανόνος Ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης καί Βαλσαμών: «ὅθεν ἡ Σύνοδος αὕτη, διά τοῦ παρόντος Κανόνος, ὁρίζει, ὅτι ὅλη ἡ τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησία, ἡ εἰς πᾶσαν τήν οἰκουμένην εὑρισκομένη, νά φυλάττῃ μίαν καί τήν αὐτήν τάξιν», « ... Τοῦτο οὖν διορθουμένη ἡ σύνοδος, διορίζεται, μιᾷ τάξει κατακολουθεῖν τάς ὅλας ἐκκλησίας τοῦ Θεοῦ» (Σύνταγμα τῶν Ἱερῶν Κανόνων, ὑπό Γ.Α. Ράλλη καί Μ. Ποτλῆ, τ. Β', σελ. 436). Πῶς εἶναι δυνατόν ἡ Ἐκκλησία νά ἔχῃ «μίαν τάξιν παγκοσμίως» μόνον εἰς τήν νηστείαν ὡς πρός τά φαγητά, ἀλλ' ὄχι καί ὡς πρός τόν ταυτόχρονον ἑορτασμόν τῶν ἑορτῶν; Εἶναι «μία τάξις παγκοσμίως» ἄλλοι νά ἑορτάζουν Χριστούγεννα καί νά τρώγουν κρέας καί ταυτοχρόνως ἄλλοι νά ἑορτάζουν τόν Ἅγιον Σπυρίδωνα καί νά νηστεύουν; Ἐάν δέν ξέρῃς νά διαβάζῃς Ἑλληνικά, εἶναι προτιμότερον νά σιωπᾶς παρά νά συκοφαντῇς τήν Ὀρθοδοξίαν καί τούς πιστούς της, διαστρεβλώνων τό γράμμα καί τό πνεῦμα τῶν Ἱερῶν Κανόνων!
(Συνέχεια τοῦ προηγουμένου)
Τό τί σημαίνει «μία τάξις παγκοσμίως» προκύπτει ἀπό τό Ἀποστολικόν: «Παρακαλῶ δὲ ὑμᾶς, ἀδελφοί, διὰ τοῦ ὀνὸματος τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, ἵνα τὸ αὐτὸ λέγητε πάντες, καὶ μὴ ᾖ ἐν ὑμῖν σχίσματα, ἦτε δὲ κατηρτισμένοι ἐν τῷ αὐτῷ νοΐ καὶ ἐν τῇ αὐτῇ γνώμῃ (Α' Κορ. 1:10). Καί πάλιν, γιά ὅσους γνωρίζουν τήν Ἑλληνικήν γλῶσσαν, ὁ Ἀπόστολος παραγγέλλει νά εἶναι ἡνωμένοι ὅλοι οἱ πιστοί, νά «λέγουν τό αὐτό» καί ν' ἀκολουθοῦν τήν αὐτήν τάξιν καί ὄχι ἄλλοι νά ἑορτάζουν τήν Γέννησιν τοῦ Σωτῆρος νά ξεφαντώνουν καί ἄλλοι νά ἑορτάζουν τόν Ἅγιον Σπυρίδωνα καί νά νηστεύουν. Ὁ Καθηγητής τῆς Δογματικῆς Χ. Ἀνδροῦτσος ἐπισημαίνει τά ἑξῆς: «καθόσον δ' ἐν γένει ἡ λατρεία εἶναι ἡ ἔκφρασις ἅμα καί ἡ βεβαίωσις τῆς πίστεως, εἶνε προφανές ὅτι καί ἡ τήρησις τῆς αὐτῆς λατρείας, ἐφ' ὅσον αὕτη στηρίζεται ἐπί δογματικῶν βάσεων, εἶναι ἕτερον γνώρισμα ἅμα καί στοιχεῖον τῆς ἑνότητος τῆς πίστεως» (Δογματική, σελ. 274). Κατ' ἐσέ, ὅμως, αἱ παραγγελίαι τοῦ Ἀπ. Παύλου νά «λέγουν τό αὐτό» οἱ πιστοί καί νά εἶναι «κατηρτισμένοι ἐν τῷ αὐτῷ νοΐ καὶ ἐν τῇ αὐτῇ γνώμῃ» εἶναι ἄσχετοι μέ τήν λατρείαν, ἤ, ἀκόμη χειρότερα, μπορεῖ μέν ν' ἀναφέρωνται εἰς τά φαγητά, ἀλλ' ὄχι καί εἰς τόν τόν ταυτόχρονον ἑορτασμόν τῶν ἑορτῶν! Τέλος, εἶναι δικό σου ψέμμα ὅτι ἐγώ δῆθεν ἔχω ἰσχυρισθῆ ὅτι ἀνέκαθεν ὑπῆρχεν ὁ ταυτόχρονος ἑορτασμός τῶν ἑορτῶν. Λοιπόν, ὅπως εἶπα καί στόν π. Εὐθύμιον Τρικαμηνᾶν, αἰσθάνομαι ὅτι σπαταλῶ τόν χρόνον μου μαζί σας, καθότι εἶσθε φανατικοί αἱρετικοί, ἀμετανόητοι διαστρεβλωταί τῆς Ἀληθείας. Καλή μετάνοια! Ἀπό ἐμένα, τέλος εἰς αὐτήν τήν κοροϊδίαν τοῦ δῆθεν διαλόγου μαζί σας.
Ο καθηγητής Χρ. Ανδρούτσος δεν άνηκε στο παλαιοημερολογίτικο Σχίσμα και δεν τα εννοούσε παλαιοημερολογίτικα, παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου!!!
Ανώνυμος είπε...
Ο καθηγητής Χρ. Ανδρούτσος δεν άνηκε στο παλαιοημερολογίτικο Σχίσμα και δεν τα εννοούσε παλαιοημερολογίτικα, παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου!!!
Τέτοια ημέρα και συνεχίζεις τις τρίχες σου;
Πρέπει νάχεις μεγάλο κάλο στο άδειο σου κεφάλι. Καλά δεν ντρέπεσαι καθόλου;
Δημοσίευση σχολίου