...Ἀτυχῶς, ἡ Ἡμερολογιακὴ Μεταρρύθμιση, σὲ συνδυασμὸ μὲ τὰ
προβληματικά, θεολογικῶς, οἰκουμενιστικὰ ἀνοίγματα, στὸ πλαίσιο τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας,
ἔγινε αἰτία γιὰ τὴν διασάλευση τῆς λατρευτικῆς καὶ διοικητικῆς ἐνότητας τῶν
νεοημερολογιτῶν μὲ τοὺς Ὀρθοδόξους παλαιοημερολογῖτες ζηλωτές. Μὲ τοὺς
παλαιοημερολογῖτες Ὀρθοδόξους ἔχουμε κοινὴ πίστη. Μὲ αὐτούς, ὅμως, δὲν γίνεται
καμμία προσπάθεια ἑνότητας. Γιατί αὐτὴ ἡ μεροληπτικὴ τακτική; Γιατί τόση ἐπιμονὴ
στὴν ἕνωση μὲ ἑτεροδόξους, οἱ ὁποῖοι δὲν ἀφίστανται τῶν αἱρέσεών τους; Γιατί δὲν
ὑπάρχει καμμιὰ διάθεση ἑνότητας μὲ τοὺς παλαιοημερολογῖτες καὶ γιατί ἀντ᾿ αὐτῆς
ὑπάρχει διωγμὸς ἐναντίον τους; Ἔχουμε τὴν γνώμη, ὅτι τὸ πρόβλημα αὐτὸ θὰ πρέπει
νὰ ἀπασχολήσει, θεολογικὰ καὶ ἀγαπητικά, τὴν ἡγεσία τῆς Ἐκκλησίας μας, ἐφ᾿ ὅσον
συμβαίνει νὰ εἶναι κοινὴ μεταξύ μας ἡ Ὀρθόδοξη πίστη. Ἡ καταγραμμένη μετὰ τὸ
1920 ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία μας μπορεῖ νὰ βοηθήσει, ἀμοιβαίως, σὲ αὐτοκριτική,
γύρω ἀπὸ τὸ πρόβλημα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, μὲ σκοπὸ τὴν ἀποκατάσταση τῆς πλήρους ἑνότητας
καὶ κοινωνίας μεταξύ μας...
--------------------------
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
--------------------------
Άγγιξε το νήμα ο διακεκριμένος θεολόγος της αρχής των οδυνών, το ζήτημα είναι θα επιστρέψουν εκεί απ όπου παραδρόμισαν;
40 σχόλια:
Άγγιξε το νήμα ο διακεκριμένος θεολόγος της αρχής των οδυνών, το ζήτημα είναι θα επιστρέψουν εκεί απ όπου παραδρόμισαν;
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...
το ζήτημα είναι θα επιστρέψουν εκεί απ όπου παραδρόμισαν;
Ποιοί;
Όταν αναφέρομαι σε επιστροφή εννοώ ότι κάποιοι έφυγαν από ένα σταθερό σημείο. Ποιοί έφυγαν; Εκείνοι που έμειναν συνεχίζοντας τη πορεία ή εκείνοι που έφυγαν αλλάζοντας πορεία;
Ανώνυμος είπε...
Όταν αναφέρομαι σε επιστροφή εννοώ ότι κάποιοι έφυγαν από ένα σταθερό σημείο.
Ποιοί έφυγαν;
Νομίζω οι του νέου ημερολογίου.
Λάθος!
Το Σχίσμα το έκαναν αυτοί που έφυγαν και ξέκοψαν απ' όλη την Εκκλησία και απ' όλα τα πατριαρχεία.
Να το πω διαφορετικά για να κατανοήσουμε τη λεπτή σημασία που έχει το ζήτημα.
Ο αγωνοθέτης καθορίζει σημείο εκκίνησης, ας πούμε..αγώνας εκατό μέτρων. Παίρνουν θέση οι αθλητές από ένα προκαθορισμένο σημείο εκκίνησης που δε το καθορίζουν αυτοί, αλλά ο αγωνοθέτης. Κάποιοι αθλητές, πονηροί, εξ ιδίας θελήσεως και αγνοώντας την απόφαση αλλάζουν το σημείο εκκίνησης, αποφασίζοντας μεταξύ τους δικό τους σημείο εκκίνησης. Δικαιολογώντας την απόφασή τους ότι ο ένας τον χτυπάει ο ήλιος, τον άλλον δε τον βολεύει το τρέξιμο από τη πλευρά που τοποθετήθηκε, ο άλλος επειδή έχει το Χαράλαμπο στα δεξιά του, που και μόνο η φάτσα του δίπλα του τον εξαγριώνει. Ο αγωνοθέτης τι πρέπει να κάνει να υπακούσει στα θελήματα του καθένα ή θα συνεχίσει με τους υπάκουους αθλητές και τους άλλους θα τους αποβάλει;
Τα γράφεις πολύ μπερδεμένα ανώνυμε 7:37 π.μ.
Το Σχίσμα το έκαναν αυτοί που έφυγαν και ξέκοψαν απ' όλη την Εκκλησία και απ' όλα τα πατριαρχεία.
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Τα γράφεις πολύ μπερδεμένα ανώνυμε 7:37 π.μ.
Το Σχίσμα το έκαναν αυτοί που έφυγαν και ξέκοψαν απ' όλη την Εκκλησία και απ' όλα τα πατριαρχεία.
Δεν μελετάς, ως φαίνεται, Εκκλησιαστική ιστορία για να μη γράφεις τέτοια πράγματα.
Τα Πατριαρχεία της Ρωσίας και των άλλων Χριστιανικών τοπικών Ορθοδόξων Εκκλησιών έφυγαν από την παράδοση του ημερολογίου ή έμειναν εκεί που ήταν τόσους αιώνες; Ποιος λοιπόν έφυγε;
Μας δουλεύεις Κώστα γερά;
Ποιοί διέκοψαν την επικοινωνία με τα ορθόδοξα πατριαρχεία;
Οι παλαιοημερολογίτες δεν ήταν αυτοί που διέκοψαν;
Γιατί μας δουλεύεις;;
Το Σχίσμα το έκαναν αυτοί που έφυγαν και ξέκοψαν απ' όλη την Εκκλησία και απ' όλα τα πατριαρχεία.
Η Εκκλησία της Ελλάδας διατήρησε την επικοινωνία της με όλα τα πατριαρχεία, και μετά την αλλαγή του ασήμαντου ημερολόγιου!
@ 14 Νοεμβρίου 2019 - 9:33 π.μ.
Τό νά κοινωνῇς μέ τούς αἱρετικούς Οἰκουμενιστάς, ἐνῷ ὅλες οἱ Γραφές, ὅλες οἱ Σύνοδοι καί ὅλοι οἱ Πατέρες σέ κατατάσσουν μέ τούς Ἐχθρούς τοῦ Θεοῦ γι' αὐτήν τήν κοινωνίαν, ἁπλῶς ἀποδεικνύει ὅτι δέν εἶσαι Ὀρθόδοξος καί γι' αὐτό δέν ὑπολογίζεις οὔτε Γραφές, οὔτε Συνόδους, οὔτε Πατέρες! Γι' αὐτό δέν σέ νοιάζει πού τήν ἀλλαγήν τοῦ Ἑορτολογίου ἠκολούθησεν ἡ συμμετοχή εἰς τό ΠΣΕ, ἡ «ἄρσις» τῆς ἀκοινωνησίας μέ τόν «πάπαν», οἱ συμφωνίες ἑνώσεως μέ μονοφυσίτας (Σαμπεζύ, 1990) καί παπικούς (Μπάλαμαντ, 1993) καί ἡ ἐν μέρει «μυστηριακή» διακοινωνία μετ' αὐτῶν, ἡ πλήρης ἀνατροπή τῆς Ἱερᾶς Παραδόσεως στό Κολυμπάρι, ὅπου ὅλοι οἱ αἱρετικοί ἀνεγνωρίσθησαν ὡς «ἑτερόδοξες ἐκκλησίες», ἡ ἕνωσις μέ τούς Οὐνίτας Οὐκρανούς κ.λπ. Ὡς Οἰκουμενιστής πού εἶσαι, γιατί νά σ' ἐνοχλοῦν αὐτά τά πράγματα; Ἐπειδή οἱ Ἅγιοι ἐδίδαξαν καί ἔπραξαν τά ἀντίθετα; Αὐτούς τούς ἀντικατέστησες μέ ψευδο-αγίους πού σοῦ ἔδειξαν τόν δρόμον τῆς αἱρέσεως καί τοῦ σχίσματος. Ὅλ' αὐτά δείχνουν ὅτι εἶσαι ἤ σκληροπυρηνικός Οἰκουμενιστής ἤ πληρωμένος ψευδολόγος καί διαστρφεύς τῆς Ἀληθείας. Τό ν' ἀντιστρέφῃς, λοιπόν, κατ' ἐξακολούθησιν τήν ἀλήθειαν, κάμνοντας τό ἄσπρον μαῦρον καί τό μαῦρον ἄσπρον, καί νά ἐμμένῃς σατανικῶς εἰς τήν διαστροφήν τῆς Ἀληθείας σέ κάμνει κάτι χειρότερον ἀπό Ἐχθρόν τοῦ Θεοῦ! Ἰδού τί ἔγραψεν ὁ Προφήτης Ἠσαΐας πρό 2800 περίπου ἐτῶν γιά ἀξιοθρηνήτους καί ἀξιοκατακρίτους τύπους σάν ἐσένα:
«Οὐαί οἱ λέγοντες τό πονηρόν καλόν καί τό καλόν πονηρόν, οἱ τιθέντες τό σκότος φῶς καί τό φῶς σκότος, οἱ τιθέντες τό πικρόν γλυκύ καί τό γλυκύ πικρόν. Οὐαί οἱ συνετοί ἐν ἑαυτοῖς καί ἐνώπιον αὐτῶν ἐπιστήμονες ... οἱ δικαιοῦντες τόν ἀσεβῆ ἕνεκεν δώρων καί τό δίκαιον τοῦ δικαίου αἴροντες» (Ἠσ. 5:20-23).
Πλανεμένε παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου, πάλι μπουρδολογείς;
Πάλι έκανες τις πνευματικές κουτσουλιές σου στο εδώ μπλογκ;
Πάλι βρίζεις τους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη;;;
Πάλι στρεβλώνεις την αλήθεια;;;;
Το Σχίσμα το έκαναν αυτοί που έφυγαν και ξέκοψαν απ' όλη την Εκκλησία και απ' όλα τα πατριαρχεία.
Η Εκκλησία της Ελλάδας διατήρησε την επικοινωνία της με όλα τα πατριαρχεία, και μετά την αλλαγή του ασήμαντου ημερολόγιου!
Αυτή είναι η αλήθεια παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου!
Δεν ξέρεις παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου ότι ὅλες οἱ Γραφές, ὅλες οἱ Σύνοδοι καί ὅλοι οἱ Πατέρες καταδικάζουν την αίρεση της δογματοποίησης του ασήμαντου ημερολόγιου;;
Παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου
Ἰδού τί ἔγραψεν ὁ Προφήτης Ἠσαΐας περίπου 2800 χρόνια για πλανεμένους τύπους σάν ἐσένα:
«Οὐαί οἱ λέγοντες τό πονηρόν καλόν καί τό καλόν πονηρόν, οἱ τιθέντες τό σκότος φῶς καί τό φῶς σκότος, οἱ τιθέντες τό πικρόν γλυκύ καί τό γλυκύ πικρόν. Οὐαί οἱ συνετοί ἐν ἑαυτοῖς καί ἐνώπιον αὐτῶν ἐπιστήμονες ... οἱ δικαιοῦντες τόν ἀσεβῆ ἕνεκεν δώρων καί τό δίκαιον τοῦ δικαίου αἴροντες» (Ἠσ. 5:20-23).
Διάβασε το και πάλι και μετανόησε και επέστρεψε στην Εκκλησία!
Το τί λένε οι Σύνοδοι και οι Πατέρες για την αποτείχιση αυτά τα γνωρίζει καλύτερα απ΄ όλους ο Πατρολόγος και Αντιοικουμενιστής π. Θεόδωρος Ζήσης, την σωστή ερμηνεία τους.
Είναι γνωστό σ΄ όλους ότι ο Πατρολόγος και Αντιοικουμενιστής π. Θεόδωρος Ζήσης δεν δέχεται την υποχρεωτική αποτείχιση!
Στο κενό έπεσαν και πάλι οι μπουρδολογίες του παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου!
Δεν ντρέπεσαι να γράφεις όλες αυτές τις μπουρδολογίες και αγιομαχίες για τους συγχρόνους αγίους παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου;
Να γιατί δεν συμπαθούν πολλοί Παλαιοημερολογίτες τον Άγιο Παΐσιο και τους άλλους σύγχρονους αγίους (π.χ. άγιο Πορφύριο). Γιατί οι Άγιοι ακολουθώντας την Παράδοση της Εκκλησίας ήταν ενάντιος στο Σχίσμα για τα ημερολόγια.
-----------------
"Ένα άλλο θέμα που απασχόλησε τον Γέροντα, ήταν το θέμα του ημερολογίου. Πονούσε για το χωρισμό και προσευχόταν. Λυπόταν για τις παρατάξεις των παλαιοημερολογιτών που είναι ξεκομμένες σαν τα κλήματα από την Άμπελο, και δεν έχουν κοινωνία με τα Ορθόδοξα Πατριαρχεία και τις κατά τόπους αυτοκέφαλες Ορθόδοξες Εκκλησίες. Μερικές τέτοιες ενορίες στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη ενώθηκαν καθ’ υπόδειξή του με την Εκκλησία κρατώντας το παλαιό ημερολόγιο. "
Από το βιβλίο «Βίος Γέροντος Παϊσίου του Aγιορείτου», Ιερομονάχου π. Ισαάκ
Το σχόλιο 12:33 μ.μ. είναι και μια επίσημη απάντηση του αγίου Παϊσίου στον Κώστα για το ποιοί έφυγαν και ποιοί πρέπει να επιστρέψουν!
Ολες οἱ Γραφές, ὅλες οἱ Σύνοδοι καί ὅλοι οἱ Πατέρες καταδικάζουν την αίρεση της δογματοποίησης του ασήμαντου ημερολόγιου και το Σχίσμα για τα ασήμαντα ημερολόγια!
Βλέπετε τήν Πονηρίαν τῶν ψευδολόγων οἰκουμενιστῶν; Στό ὡς ἄνω σχόλιόν μου, ἐκτός ἀπό τήν ἀλλαγήν τοῦ Ἑορτολογίου, ἀναφέρομαι καί σέ μερικές ἀπό τίς ἄλλες ἐνέργειες πού ἔγιναν πρός τήν ἰδίαν κατεύθυνσιν, δηλαδή πρός τήν ἐπιβολήν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ (=Σατανισμοῦ), ἤτοι τήν συμμετοχήν εἰς τό ΠΣΕ, τήν «ἄρσιν» τῆς ἀκοινωνησίας μέ τόν «πάπαν», τίς συμφωνίες ἑνώσεως μέ μονοφυσίτας καί παπικούς καί τήν μερικήν «μυστηριακήν» διακοινωνίαν μετ' αὐτῶν, τό Κολυμπάρι, τήν ἕνωσιν μέ τούς Οὐνίτας Οὐκρανούς. Ὅλα τά παραπάνω πρακτόρια, ὅμως, ἀναμασσοῦν συνεχῶς τό «παλαιοημερολογίτη», τό «ἀσήμαντον ἡμερολόγιον», τό πελώριον Ψεῦδος τῆς «δογματοποιήσεως τοῦ ἡμερολογίου» κ.λπ. Ὅλα τά ἄλλα τά κάμνουν «γαργάραν»!!! Ἐξεπέρασαν εἰς Πονηρίαν καί αὐτόν τοῦτον τόν Πονηρόν!!! Τέλος!
Πάλι πνευματικές ακαθαρσίες έκανε ο παλαιοημερολογίτης Δ. Χατζηνικολάου;;
Πάλι τον πείραξαν οι αλήθειες των Ορθόδοξων Αντιοικουμενιστών που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη;;;;;;
Σταμάτα να κοπρίζεις άλλο πνευματικά το εδώ μπλογκ παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου!!!
Εως εδώ!
Φτάνει πια οι πνευματικές κοπριές σου!
Η Ορθοδοξία δεν δέχεται ούτε Αιρέσεις, ούτε Σχίσματα!!!
Τέλος!
Έχω την εντύπωση πώς οι παλαιοημερολογίτες δεν πρόσεξαν το άξιον κάθε σημασίας σχόλιο της ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ ΜΕΛΛΙΣΟΧΩΡΙΟΥ.
Πρέπει να το προσέξουν και να μετανοήσουν.
-------------------------------------
"Δηλαδή η διαφορά και το πρόβλημα με τους λεγομένους "παλαιοημερολογίτες" δεν είναι το ημερολόγιο αλλά η αποκοπή τους από την υπόλοιπη Εκκλησία αφού δεν επικοινωνούν μυστηριακά ούτε καν με τις κατά τόπους Εκκλησίες που ακολουθούν το "παλαιό"-Ιουλιανό ημερολόγιο (π.χ. Ιεροσόλυμα, Ρωσία, Άγιον Όρος).
Εκτός από το λυπηρό της καταστάσεως του σχίσματος και του κατακερματισμού αυτών των ομάδων είναι πολύ οδυνηρό και άσχημο πως συκοφαντούν και υβρίζουν Οσίου ανθρώπους της εποχής (π.χ. Γέροντες Παΐσιο και Πορφύριο) ενώ πολλές είναι οι περιπτώσεις που χρησιμοποιούν ψευδή επιχειρήματα προς δικαιολόγηση των θέσεών τους".
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ ΜΕΛΛΙΣΟΧΩΡΙΟΥ
Απάντηση στους Παλαιοημερολογίτους από τον Άγιο Γέροντα της Ορθοδοξίας Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο:
----------------------
Λέει ακόμα ο Άγιος Γέροντας της Ορθοδοξίας Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος:
"Όχι! Κραυγάζουν οι Παλαιοημερολογίτες! Η διάσπαση της εορτολογικής ομοιομορφίας (πότε όμως η Εκκλησία γνώρισε απόλυτη εορτολογική ομοιομορφία;) στέρησε από την Εκκλησία την Χάρη, κατέστησε (άκου και φρίξε!) άκυρα τα Μυστήριά της και επομένως οι Νεοημερολογίτες είναι εκτός Χάριτος, δηλαδή εκτός σωτηρίας!!
Αυτός ο φρικαλέος ισχυρισμός, αδελφέ Νικόδημε, αποτελεί φοβερή αίρεση και βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος. Προβίβασαν οι ταλαίπωροι σε Δόγματα πίστεως, σε όρους σωτηρίας, στοιχεία...ημερολογιακά και εορτολογικά!... κανείς βεβαίως δεν θεωρεί καλό πράγμα την ύπαρξη δύο ημερολογίων στο χώρο της ανά την Οικουμένη Ορθοδόξου καθολικής Εκκλησίας. Κακώς, κάκιστα έγινε η αλλαγή του Ημερολογίου. Αλλά από το σημείο αυτό μέχρι το σημείο να δούμε τα ημερολόγια ως...Δόγματα πίστεως και να εξαρτήσουμε από αυτά το κύρος των Μυστηρίων και την επίτευξη της σωτηρίας, η απόσταση είναι αβυσσαλέα."
Πλανεμένο το σχόλιο του παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου.
Ούτε στο παλαιοημερολογίτικο Σχίσμα, ούτε στον Οικουμενισμό!!!!
Αυτή είναι η Ορθόδοξη στάση που καταπικραίνει τον Διάβολο!
Συγχαρητήρια κ. Χατζηνικολάου!!! Με αυτά που γράφετε βάζετε φωτιά στον πισινό των καλικαντζαρέων και δείτε πως κάνουν. Τσουρουφλίζονται και παραμιλάνε λέγοντας τα ίδια χαζά και πλανεμένα επιχειρήματα.
Βρωμερό και πλανεμενο το παλαιοημερολογίτικο σχόλιο 1:40 μ.μ.
Αντιστοιχεί στην πλανεμένη δοξασία που πρεσβεύει ο ξετσίπωτος ανώνυμος που το έγραψε!!!!
Η δοξασία του ανώνυμου που έγραψε το ακραίο πλανεμένο και βρωμερό σχόλιο 1:40 μ.μ. είναι: βρίστε τους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη και λατρεύστε τα πλανεμένα δόγματα !!
Πολύ μπερδεμένος είσαι κ. Κώστα.
Συγκρίνεις άσχετα πράγματα μεταξύ τους. Είσαι τσοπάνος ολιγογράμματος και πλανάσαι εύκολα.
Δεν μπορεί να συγκριθεί η πλάνη των παπικών με την σωστή γνώμη των Ορθόδοξων Αντιοικουμενιστών που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη.
Ολοι οι μεγάλοι Θεολόγοι και Γέροντες της Ορθοδοξίας μας δεν είχαν κοινωνία με τους παλαιοημερολογίτες, μετά το Σχίσμα.
Αυτό λέει πολλά.
Ο άγιος Ιωσήφ ο Ησυχαστής δέχθηκε και θείο όραμα γι' αυτό το ζήτημα.
Τί άλλο θέλεις;
Το σχόλιο 12:33 μ.μ. είναι και μια επίσημη απάντηση του αγίου Παϊσίου στον Κώστα για το ποιοί έφυγαν και ποιοί πρέπει να επιστρέψουν!
Ανώνυμος είπε...
Ο άγιος Ιωσήφ ο Ησυχαστής δέχθηκε και θείο όραμα γι' αυτό το ζήτημα.
Τί άλλο θέλεις;
Όλη η συνοδία του, τού είπε ότι έπεσε σε πλάνη!
Συμφωνεί δε σε αυτό και ο ολιγογράμματος Κώστας.
Τί άλλο θέλεις;
Ολη η συνοδεία του αγίου Γέροντα Ιωσήφ του Ησυχαστή τελικά συμφώνησε με τον άγιο Γέροντα Ιωσήφ τον Ησυχαστή.
Δεν κοιτάμε την στιγμιαία αντίδραση κάποιου, αλλά την τελική του απόφαση.
Ο κ. Κώστας βρίσκεται σε αντίθεση και με τον άγιο Γέροντα Ιωσήφ τον Ησυχαστή και με όλη τη συνοδεία του, που ζούσε κοντά του και γεύτηκε και γνώρισε πόσο γεμάτος απο τη θεία Χάρη ήταν ο Γέροντας τους και για να το λέει με τόση βεβαιότητα σημαίνει ότι είδε θείο όραμα, όπως και τόσες άλλες φορές.
Ανώνυμος είπε...
Ολη η συνοδεία του αγίου Γέροντα Ιωσήφ του Ησυχαστή τελικά συμφώνησε με τον άγιο Γέροντα Ιωσήφ τον Ησυχαστή.
Συμφώνησε διότι δεν είχε άλλη εκλογή. Ηταν συμφωνία ουχί εν ελευθερία.
Τι λέγει ο Απόστολος Παύλος;
Υμείς γαρ επ᾿ ελευθερία εκλήθητε, αδελφοί.(Γαλ. ε', 13),
Σκέφτεσαι κ. Κώστα επιπόλαια και και τους αδικείς. Μην κάνεις τον καρδιογνώστη.
Ησουν εκεί; Σου το είπαν;
Πώς είσαι σίγουρος για τον ξεκάρφωτο λογισμό σου;
Μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια κ. Κώστα.
Η καλή υπακοή είναι η ελευθερία του Γαλ. ε' 13.
Η κακή ανυπακοή είναι η σκλαβιά της αμαρτίας.
Οι μοναχοί της συνοδείας του αγίου Γέροντα Ιωσήφ του Ησυχαστή έκαναν καλή υπακοή.
Ο Ορθόδοξος 12:10 μ.μ.
Κώστα σου έχουν απαντήσει και πριν 2 μήνες αλλά ξεχνάς και επαναλαμβάνεις τα ίδια.
Ανώνυμος13 Οκτωβρίου 2019 - 5:26 π.μ.
"ποιό πνεύμα κυριαρχούσε σε όλη τη συνοδεία και την ωθούσε να αντισταθεί στην απόφαση του γ. Ιωσήφ του Ησυχαστή;"
κ. Κώστα θα απαντήσω στην ερώτηση σας που πριν ακούσετε τις απαντήσεις τρέχετε να απαντήσετε.
Το πνεύμα που κυριαρχούσε ήταν το Ορθόδοξο και στις δύο περιπτώσεις. Όμως η πρώτη απόφαση ήταν επιπόλαιη και χωρίς Άνωθεν Αποκάλυψη, δεν γνώριζαν όπως είναι φυσικό τί θα επακολουθήσει στο παλαιοημερολογίτισμό.
Στην δεύτερη απόφαση ήταν πάλι Ορθόδοξο αλλά πνεύμα αγίας υπακοής σ΄ έναν Άγιο με πολλά σημεία και αποκαλύψεις που εκείνος ήταν ο Γέροντας και λόγω της αγιότητας σ΄ αυτόν αποκαλυπτόταν ο Θεός.
Είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΕΩΛΗ η ερμηνεία σου περι δειλίας της συνοδείας του Γέροντος Ιωσήφ στην δεύτερη περίπτωση. Τους αδικείς! Και στις δύο περιπτώσεις ήταν το πνεύμα ελευθερίας (εν ελευθερία εκλήθητε Γαλ. 5: 13). Αλλά ο λογισμός δεν μπορεί να δει το βάθος του χρόνου. Η Άνωθεν Αποκάλυψη έχει λάβει υπ΄ όψη και το βάθος χρόνου.
Η ελευθερία δεν πρέπει να μας οδηγεί στην εγωιστική ανυπακοή (μόνον μὴ τὴν ἐλευθερίαν εἰς ἀφορμὴν τῇ σαρκί, ἀλλὰ διὰ τῆς ἀγάπης δουλεύετε ἀλλήλοις. Γαλ. 5: 13). Σαρκικό φρόνημα είναι και το εγωιστικό της ανυπακοής και του δικούς μας λογισμού. Δεν το έκαναν στη δεύτερη περίπτωση από δειλία από υπακοή στην Άνωθεν Αποκάλυψη του Αγίου Γέροντος Ιωσήφ, αφού εμείς οι πιστοί προσταχθήκαμε στην καλή υπακοή στους Αγίου (Πείθεσθε τοῖς ἡγουμένοις ὑμῶν καὶ ὑπείκετε· αὐτοὶ γὰρ ἀγρυπνοῦσιν ὑπὲρ τῶν ψυχῶν ὑμῶν ὡς λόγον ἀποδώσοντες· ἵνα μετὰ χαρᾶς τοῦτο ποιῶσι καὶ μὴ στενάζοντες· ἀλυσιτελὲς γὰρ ὑμῖν τοῦτο. Εβρ. 13:17).
Άρα η ερμηνεία σου είναι έωλη και αδικεί την συνοδεία του Αγίου Ιωσήφ του Ησυχαστή, τον Άγιο Ιωσήφ τον Ησυχαστή και την Άνωθεν Αποκάλυψη που δέχθηκε.
Δεν έχει δικαιολογία γιατί τα πράγματα δικαίωσαν την Άνωθεν Αποκάλυψη που δέχθηκε (αλλολοδιαιρέσεις και αλληλοσχίσματα στον παλαιοημερολογιτισμό που δεν ξέρουμε σήμερα ποιοί και αν έχουν ιερωσύνη στον παλαιοημερολογιτισμό ).
Ορθόδοξος Αντιαιρετικός και Αντισχισματικός
Δημοσίευση σχολίου