Τὸ Ἅγιον Ὄρος νὰ ἀπαγορεύση τὴν εἴσοδον εἰς οἰκουμενιστὰς
Πατριάρχας καὶ Ἐπισκόπους.
«Ἡ Ἐκκλησία τῆς Βουλγαρίας κρατεῖ πολὺ καλὴ στάση ἀπέναντι στὸν οἰκουμενισμό. Ἔχει ἀποχωρήσει ἀπὸ τὸ “Παγκόσμιο Συμβούλιο Ἐκκλησιῶν” καὶ δὲν μετέχει στὸ Διάλογο μὲ τοὺς Παπικούς. Τὸ ἴδιο κάνει καὶ ἡ Ἐκκλησία τῆς Γεωργίας. Δύο Ἐκκλησίες Ὀρθόδοξες… Καὶ λέω τώρα ἐγώ: Αὐτὸ ζητοῦσε ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία τῆς Σερβίας ὁ Ἐπίσκοπος Ἀρτέμιος. Μὲ ὑπομνήματα ἐπανειλημμένα ζητοῦσε νὰ σταματήσει ὁ Διάλογος μὲ τοὺς Παπικοὺς καὶ νὰ ἀποχωρήσει ἡ Ἐκκλησία τῆς Σερβίας ἀπὸ τὸ ΠΣΕ. Γιατί δὲν στρέφονται οἱ οἰκουμενιστὲς καὶ ἐναντίον τῆς Ἐκκλησίας τῆς Βουλγαρίας καὶ ἐναντίον τῆς Ἐκκλησίας τῆς Γεωργίας, ἀλλὰ βρῆκαν ἕνα μεμονωμένο Ἐπίσκοπο καὶ τὸν χτυποῦν ἀγρίως; Φοβοῦνται νὰ τὰ βάλουν μὲ ὁλόκληρη Ἐκκλησία; Ἤδη ἐδῶ καὶ δέκα χρόνια ἔχει ἀπαγορεύσει τὸ Οἰκ.Πατριαρχεῖο στὸν Ἐπίσκοπο Ἀρτέμιο νὰ ἐπισκέπτεται τὸ Ἅγιον Ὄρος ἐξαιτίας τῶν ἀντιπαπικῶν καὶ ἀντιοικουμενιστικῶν του ἀγώνων. Γιατί δὲν κάνει τὸ ἴδιο καὶ μὲ τοὺς Πατριάρχες καὶ Ἐπισκόπους τῆς Βουλγαρίας καὶ τῆς Γεωργίας; Γιατί; Φοβᾶται ποὺ εἶναι δύο δυνατὲς Αὐτοκέφαλες Ἐκκλησίες; Νὰ ἀπαγορεύσει καὶ σὲ αὐτές. Ἔχουν ἀποχωρήσει ἀπὸ τὸ ΠΣΕ καὶ εἶναι ἀντιοικουμενιστικές. Νὰ ἀπαγορεύσει καὶ σὲ αὐτὲς νὰ πηγαίνουν στὸ Ἅγιον Ὄρος. Μήπως εἶναι καιρὸς ἡ Ἱερὰ Κοινότης τοῦ Ἁγίου Ὄρους ἀντίθετα νὰ ἀπαγορεύσει τὴν εἴσοδο στοὺς οἰκουμενιστὰς Πατριάρχας καὶ Ἐπισκόπους; Μὲ ἀφορμὴ πάντως τὴν περίπτωση τοῦ Ἐπισκόπου Ἀρτεμίου καὶ τὴ στάση μερικῶν δικῶν μας καλῶν Ἐπισκόπων πρέπει νὰ ποῦμε τὰ ἑξῆς: Ὑπάρχουν πράγματι στὴν Ἱεραρχία μας τώρα μερικὰ παραδείγματα καλῶν Ἐπισκόπων, ποὺ ἔχουν ἀρχίσει καὶ διαμαρτύρονται. Ἐπὶ Ἀρχιεπισκοπίας Χριστοδούλου δὲν ἀκουγόταν οὔτε μία φωνή. Δὲν τολμοῦσε κανεὶς νὰ πεῖ κάτι ἐναντίον τοῦ Πάπα, ἐναντίον τοῦ οἰκουμενισμοῦ. Καὶ μείναμε ἐμεῖς, μερικοὶ Ἁγιορεῖτες, μερικοὶ πατέρες, ποὺ φωνάζαμε. Τώρα εὐτυχῶς ὑπάρχουν ἀρκετοὶ Ἀρχιερεῖς, ποὺ διαμαρτύρονται. Θεωρῶ ὅμως ὅτι δὲν ἀρκεῖ αὐτό. Δὲν ἀρκοῦν μόνο δηλώσεις. Ὅπως τόλμησε καὶ ἔκανε ὁ Πειραιῶς καὶ ζήτησε μὲ ἔγγραφό του νὰ ἀποχωρήσουμε ἀπὸ τὸ Διάλογο μὲ τοὺς Ἀγγλικανοὺς λόγω τοῦ ὅτι ἐκεῖ ἐπικρατεῖ χειρίστη κατάπτωσις – μία “ἐκκλησία”, ἡ ὁποία ἐγκρίνει γάμο ὁμοφυλοφίλων, ἡ ὁποία παντρεύει ὁμοφυλόφιλους “ἱερεῖς”, ἡ ὁποία ἔχει δεχθεῖ τὴν ἱερωσύνη τῶν γυναικῶν–λέγει ὁ Πειραιῶς: “τί νόημα ἔχει νὰ ἔχουμε διάλογο μὲ τὴν ῾ἐκκλησία᾽ αὐτή; Νὰ διακοπεῖ ὁ διάλογος. Θὰ πρέπει λοιπὸν καὶ ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς καὶ ἄλλοι Ἐπίσκοποι νὰ ἀκολουθήσουν τὸ παράδειγμα τοῦ Ἀρτεμίου. Ὄχι μόνο ἄσφαιρα, δηλώσεις ὀρθόδοξες –καλὲς εἶναι καὶ αὐτές, ἀλλὰ μὲ αἷμα καὶ μὲ μαρτύριο —γιʼ αὐτὸ διώκεται ὁ Ἀρτέμιος— νὰ ζητήσουν ἐπισήμως αὐτοὶ οἱ Ἀρχιερεῖς οἱ ὀρθόδοξοι νὰ σταματήσει ὁ Διάλογος μὲ τοὺς Παπικοὺς καὶ νὰ ἀποχωρήσουμε ἀπὸ τὸ ΠΣΕ. Καὶ τότε νὰ δοῦμε τί θὰ κάνουν οἱ κρυφοὶ καὶ οἱ φανεροὶ οἰκουμενιστές. Πρέπει λοιπὸν νὰ βγοῦμε ἀπὸ τὸν ἀγώνα τὸν κρυφό, τὰ λιανοντούφεκα καὶ νὰ ἀρχίσουμε πλέον τὸν ἰσχυρὸ ἀγώνα, ὅπως ἔκανε καὶ ὁ Ἅγιος Σάββας, ὁ ὁποῖος διέσωσε τὴν Ἐκκλησία ἀπὸ τὸ Μονοφυσιτισμὸ καὶ ὅπως ἀργότερα καὶ ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Δαμασκηνός”»
Τὴν
ἔναρξιν
δυναμικοῦ
ἀγῶνος
ἐναντίον
τοῦ
Οἰκουμενισμοῦ
ὑπὸ
λαϊκῶν, κληρικῶν καὶ Μητροπολιτῶν προτείνει ὁ Πρωτοπρεσβύτερος καὶ ὁμότιμος Καθηγητὴς τοῦ Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης π. Θεόδωρος Ζήσης. Εἰς ὁμιλίαν του εἰς τὴν Θεσσαλονίκην ὁ π. Θεόδωρος καλεῖ
τοὺς Μητροπολίτας, οἱ ὁποῖοι διαφωνοῦν μὲ τὸν διάλογον μετὰ τῶν Παπικῶν, τῶν Ἀγγλικανῶν
κ.λπ., μεταξὺ τῶν ὁποίων περιλαμβάνει καὶ τὸν Μητροπολίτην Πειραιῶς νὰ ἀξιώσουν
ἀπὸ τὴν Διοικοῦσαν Ἐκκλησίαν πᾶσαν διακοπὴν τοῦ διαλόγου. Καλεῖ ἐπίσης τὸ Ἅγιον
Ὄρος νὰ ἀπαγορεύση τὴν εἴσοδον εἰς Οἰκουμενιστὰς Πατριάρχας καὶ Ἀρχιεπισκόπους,
καί τήν Διοικοῦσαν Ἐκκλησίαν νὰ ἀποχωρήση ἀπὸ τοῦ ΠΣΕ (Παγκόσμιον Συμβούλιον Ἐκκλησιῶν
ἢ Αἱρέσεων) κατά τὸ παράδειγμα τῶν Ἐκκλησιῶν τῆς Βουλγαρίας καὶ τῆς Γεωργίας. Τὰ
κυριώτερα σημεῖα τῆς ὁμιλίας τοῦ Πρωτοπρ. π. Θεοδώρου Ζήση εἰς τὸ «Ἀρχονταρίκι»
τοῦ Ἁγ. Ἀντωνίου Θεσ/νίκης ἔχουν ὡς ἀκολούθως:
-------------------------
Ο/Η Marinos Ritsoudis είπε...
Εάν το 1924 ουδείς εκ των Αρχιερέων βγήκε να υπερασπισθεί τους αγώνες των Ορθοδόξων του Πατρίου φρονήματος, παρά μόνο δέκα έτη αργότερα, τώρα στις μέρες μας πού έτι περισσότερο έχει αλλοιωθεί το φρόνημα της κοινωνίας και της επί Γης Εκκλησίας, δεν υπάρχει περίπτωση ούτε ένας να βγεί.
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
-------------------------
Ο/Η Marinos Ritsoudis είπε...
Εάν το 1924 ουδείς εκ των Αρχιερέων βγήκε να υπερασπισθεί τους αγώνες των Ορθοδόξων του Πατρίου φρονήματος, παρά μόνο δέκα έτη αργότερα, τώρα στις μέρες μας πού έτι περισσότερο έχει αλλοιωθεί το φρόνημα της κοινωνίας και της επί Γης Εκκλησίας, δεν υπάρχει περίπτωση ούτε ένας να βγεί.
Το ζήτημα των Αρχιέρεων εκ της Κρατούσας Εκκλησίας, που βγήκαν και υπερασπίστηκαν το πάτριο εορτολόγιο το 1935, έθεσε στους ιθύνοντες για την εκλογή Αρχιέρεων, πολύ σκληρότερα μέτρα, για μεγαλύτερα πειθήνια όργανα. Δεν επιθυμούν, ούτε ένας Αρχιερέας να υπερασπίζεται Ορθοδοξία.
Θεωρώ πως αυτά τα γνωρίζει πολύ βαθύτερα ο π. Θεόδωρος Ζήσης.
------------------
Θεωρώ πως αυτά τα γνωρίζει πολύ βαθύτερα ο π. Θεόδωρος Ζήσης.
------------------
Ποιος γίνεται δεσπότης σήμερα αν δεν είναι της απολύτου εμπιστοσύνης του αιρετικού ή μασόνου μητροπολίτου;
Και περιμένουν από αυτούς να φυλάξουν την πίστη;
Τελικά η μεγαλύτερη αρετή σήμερα είναι να είσαι ρεαλιστής.
π. Γρηγόριος Ζ.
Και περιμένουν από αυτούς να φυλάξουν την πίστη;
Τελικά η μεγαλύτερη αρετή σήμερα είναι να είσαι ρεαλιστής.
π. Γρηγόριος Ζ.
«Ἡ Ἐκκλησία τῆς Βουλγαρίας κρατεῖ πολὺ καλὴ στάση ἀπέναντι στὸν οἰκουμενισμό. Ἔχει ἀποχωρήσει ἀπὸ τὸ “Παγκόσμιο Συμβούλιο Ἐκκλησιῶν” καὶ δὲν μετέχει στὸ Διάλογο μὲ τοὺς Παπικούς. Τὸ ἴδιο κάνει καὶ ἡ Ἐκκλησία τῆς Γεωργίας. Δύο Ἐκκλησίες Ὀρθόδοξες… Καὶ λέω τώρα ἐγώ: Αὐτὸ ζητοῦσε ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία τῆς Σερβίας ὁ Ἐπίσκοπος Ἀρτέμιος. Μὲ ὑπομνήματα ἐπανειλημμένα ζητοῦσε νὰ σταματήσει ὁ Διάλογος μὲ τοὺς Παπικοὺς καὶ νὰ ἀποχωρήσει ἡ Ἐκκλησία τῆς Σερβίας ἀπὸ τὸ ΠΣΕ. Γιατί δὲν στρέφονται οἱ οἰκουμενιστὲς καὶ ἐναντίον τῆς Ἐκκλησίας τῆς Βουλγαρίας καὶ ἐναντίον τῆς Ἐκκλησίας τῆς Γεωργίας, ἀλλὰ βρῆκαν ἕνα μεμονωμένο Ἐπίσκοπο καὶ τὸν χτυποῦν ἀγρίως; Φοβοῦνται νὰ τὰ βάλουν μὲ ὁλόκληρη Ἐκκλησία; Ἤδη ἐδῶ καὶ δέκα χρόνια ἔχει ἀπαγορεύσει τὸ Οἰκ.Πατριαρχεῖο στὸν Ἐπίσκοπο Ἀρτέμιο νὰ ἐπισκέπτεται τὸ Ἅγιον Ὄρος ἐξαιτίας τῶν ἀντιπαπικῶν καὶ ἀντιοικουμενιστικῶν του ἀγώνων. Γιατί δὲν κάνει τὸ ἴδιο καὶ μὲ τοὺς Πατριάρχες καὶ Ἐπισκόπους τῆς Βουλγαρίας καὶ τῆς Γεωργίας; Γιατί; Φοβᾶται ποὺ εἶναι δύο δυνατὲς Αὐτοκέφαλες Ἐκκλησίες; Νὰ ἀπαγορεύσει καὶ σὲ αὐτές. Ἔχουν ἀποχωρήσει ἀπὸ τὸ ΠΣΕ καὶ εἶναι ἀντιοικουμενιστικές. Νὰ ἀπαγορεύσει καὶ σὲ αὐτὲς νὰ πηγαίνουν στὸ Ἅγιον Ὄρος. Μήπως εἶναι καιρὸς ἡ Ἱερὰ Κοινότης τοῦ Ἁγίου Ὄρους ἀντίθετα νὰ ἀπαγορεύσει τὴν εἴσοδο στοὺς οἰκουμενιστὰς Πατριάρχας καὶ Ἐπισκόπους; Μὲ ἀφορμὴ πάντως τὴν περίπτωση τοῦ Ἐπισκόπου Ἀρτεμίου καὶ τὴ στάση μερικῶν δικῶν μας καλῶν Ἐπισκόπων πρέπει νὰ ποῦμε τὰ ἑξῆς: Ὑπάρχουν πράγματι στὴν Ἱεραρχία μας τώρα μερικὰ παραδείγματα καλῶν Ἐπισκόπων, ποὺ ἔχουν ἀρχίσει καὶ διαμαρτύρονται. Ἐπὶ Ἀρχιεπισκοπίας Χριστοδούλου δὲν ἀκουγόταν οὔτε μία φωνή. Δὲν τολμοῦσε κανεὶς νὰ πεῖ κάτι ἐναντίον τοῦ Πάπα, ἐναντίον τοῦ οἰκουμενισμοῦ. Καὶ μείναμε ἐμεῖς, μερικοὶ Ἁγιορεῖτες, μερικοὶ πατέρες, ποὺ φωνάζαμε. Τώρα εὐτυχῶς ὑπάρχουν ἀρκετοὶ Ἀρχιερεῖς, ποὺ διαμαρτύρονται. Θεωρῶ ὅμως ὅτι δὲν ἀρκεῖ αὐτό. Δὲν ἀρκοῦν μόνο δηλώσεις. Ὅπως τόλμησε καὶ ἔκανε ὁ Πειραιῶς καὶ ζήτησε μὲ ἔγγραφό του νὰ ἀποχωρήσουμε ἀπὸ τὸ Διάλογο μὲ τοὺς Ἀγγλικανοὺς λόγω τοῦ ὅτι ἐκεῖ ἐπικρατεῖ χειρίστη κατάπτωσις – μία “ἐκκλησία”, ἡ ὁποία ἐγκρίνει γάμο ὁμοφυλοφίλων, ἡ ὁποία παντρεύει ὁμοφυλόφιλους “ἱερεῖς”, ἡ ὁποία ἔχει δεχθεῖ τὴν ἱερωσύνη τῶν γυναικῶν–λέγει ὁ Πειραιῶς: “τί νόημα ἔχει νὰ ἔχουμε διάλογο μὲ τὴν ῾ἐκκλησία᾽ αὐτή; Νὰ διακοπεῖ ὁ διάλογος. Θὰ πρέπει λοιπὸν καὶ ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς καὶ ἄλλοι Ἐπίσκοποι νὰ ἀκολουθήσουν τὸ παράδειγμα τοῦ Ἀρτεμίου. Ὄχι μόνο ἄσφαιρα, δηλώσεις ὀρθόδοξες –καλὲς εἶναι καὶ αὐτές, ἀλλὰ μὲ αἷμα καὶ μὲ μαρτύριο —γιʼ αὐτὸ διώκεται ὁ Ἀρτέμιος— νὰ ζητήσουν ἐπισήμως αὐτοὶ οἱ Ἀρχιερεῖς οἱ ὀρθόδοξοι νὰ σταματήσει ὁ Διάλογος μὲ τοὺς Παπικοὺς καὶ νὰ ἀποχωρήσουμε ἀπὸ τὸ ΠΣΕ. Καὶ τότε νὰ δοῦμε τί θὰ κάνουν οἱ κρυφοὶ καὶ οἱ φανεροὶ οἰκουμενιστές. Πρέπει λοιπὸν νὰ βγοῦμε ἀπὸ τὸν ἀγώνα τὸν κρυφό, τὰ λιανοντούφεκα καὶ νὰ ἀρχίσουμε πλέον τὸν ἰσχυρὸ ἀγώνα, ὅπως ἔκανε καὶ ὁ Ἅγιος Σάββας, ὁ ὁποῖος διέσωσε τὴν Ἐκκλησία ἀπὸ τὸ Μονοφυσιτισμὸ καὶ ὅπως ἀργότερα καὶ ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Δαμασκηνός”»
28 σχόλια:
Εάν το 1924 ουδείς εκ των Αρχιερέων βγήκε να υπερασπιστούν τους αγώνες των Ορθοδόξων του Πατρίου φρονήματος, παρά μόνο δέκα έτη αργότερα, τώρα στις μέρες μας πού έτι περισσότερο έχει αλλοιωθεί το φρόνημα της κοινωνίας και της επί Γης Εκκλησίας, δεν υπάρχει περίπτωση ούτε ένας να βγεί.
Το ζήτημα των Αρχιέρεων εκ της Κρατούσας Εκκλησίας, που βγήκαν και υπερασπίστηκαν το πάτριο εορτολόγιο το 1935, έθεσε στους ιθύνοντες για την εκλογή Αρχιέρεων, πολύ σκληρότερα μέτρα, για μεγαλύτερα πειθήνια όργανα.
Δεν επιθυμούν, ούτε ένας Αρχιερέας να υπερασπίζεται Ορθοδοξία.
Θεωρώ πως αυτά τα γνωρίζει πολύ βαθύτερα ο Π. Θεόδωρος Ζήσης.
Ποιος γίνεται δεσπότης σήμερα αν δεν είναι της απολύτου εμπιστοσύνης του αιρετικου η μασονου μητροπολίτου;
Και περιμένουν απο αυτούς να φυλαξουν την πίστη;
Τελικά η μεγαλύτερη αρετή σήμερα είναι να είσαι ρεαλιστής.
π. Γρηγόριος Ζ.
Η Εκκλησία είναι λάθος να λέγεται Κρατούσα Εκκλησία από τους παλαιοημερολογίτες.
Δεν υπάρχει Κρατούσα και μη Κρατούσα Εκκλησία.
Μια είναι η Εκκλησία!
Ορθόδοξος
Έχεις λάθος Γρηγόριε Ζ. δεν είναι όλοι οι μητροπολίτες της απολύτου εμπιστοσύνης του αιρετικου η μασονου μητροπολίτου.
Υπάρχουν και πολλοί καλοί μητροπολίτες της Εκκλησίας της Ελλάδας που δεν είναι της απολύτου εμπιστοσύνης του αιρετικου ή μασονου μητροπολίτου.
πρώτον θα βάζεις το π. [ πάτερ ] όταν αναφέρεσαι σε εμένα
δεύτερον εσύ έχεις την γνώμη σου κι εγω την δική μου
π. Γρηγόριος Ζ.
Απάντηση στον "Γρηγόριο Ζ."
Δεν μπορούν οι σχολιαστές γνωρίζω αν έχει κάποιος που υπογράφει ως π. την ιερωσύνη.
Ούτε μπορούν να το εξακριβώσουν πολύ περισσότερο αν προέρχεται από το Παλαιό Ημερολογίο με τις πολλές παρατάξεις και τα πολλά Σχίσματα, ακόμα και αν ήταν κάποιος επώνυμος.
Δικαιώμα στον οποιοδήποτε να αμφιβάλλει για το έγκυρο της ιερωσύνης του καθενός.
Και επίσης δικαιώμα στον οποιοδήποτε να μην δέχεται το έγκυρο της ιερωσύνης του καθενός.
π.χ. Ο Πάπας Ρώμης ή ο "πατριάρχης" των Μονοφυσιτών μπορεί να θέλουν από όλους να δεχθούν την "ιερωσύνη" τους.
Δικαίωμα έχει ο καθένας να δέχεται ή να ΜΗΝ ΔΕΧΕΤΑΙ την "ιερωσύνη" τους!
Το κατάλαβες τώρα;
Απάντηση στον "Γρηγόριο Ζ."
Δεν μπορούν οι σχολιαστές να γνωρίζουν αν έχει κάποιος που υπογράφει ως π. την ιερωσύνη.
Ούτε μπορούν να το εξακριβώσουν πολύ περισσότερο αν προέρχεται από το Παλαιό Ημερολογίο με τις πολλές παρατάξεις και τα πολλά Σχίσματα, ακόμα και αν ήταν κάποιος επώνυμος.
Δικαιώμα στον οποιοδήποτε να αμφιβάλλει για το έγκυρο της ιερωσύνης του καθενός.
Και επίσης δικαιώμα στον οποιοδήποτε να μην δέχεται το έγκυρο της ιερωσύνης του καθενός.
π.χ. Ο Πάπας Ρώμης ή ο "πατριάρχης" των Μονοφυσιτών μπορεί να θέλουν από όλους να δεχθούν την "ιερωσύνη" τους.
Δικαίωμα έχει ο καθένας να δέχεται ή να ΜΗΝ ΔΕΧΕΤΑΙ την "ιερωσύνη" τους!
Το κατάλαβες τώρα;
Η γνώμη του "Γρηγόριου Ζ." είναι χωρίς αποδείξεις και σκέτη φαντασία!
Γι΄ αυτό και την απορρίπτουμε!
Η μεγαλύτερη αρετή σήμερα είναι να είσαι μέσα στην Εκκλησία και απο εκεί να κάνεις το έργο σου και όχι να ανήκεις σε Σχίσματα.
Το σχόλιο 6:01 π.μ. αναφέρεται στη γνώμη που γράφει στην 1η σειρά του σχολίου του 10:21 π.μ.
Προβοκάτορα αντε στα τσακιδια.
π. Γρηγοριος Ζ.
Υσ
Τελος οι κουβέντες με τρολια
Τί μας λες "Γρηγόριε Ζ.";
Αρχίζεις και καταριέσαι;
Δεν κατάλαβα!
Από πότε αυτοί που διαφωνούν είναι "τρόλια";
Τί ΚΟΥΤΑΜΑΡΕΣ είναι αυτές;
Η μεγαλύτερη αρετή σήμερα είναι να είσαι μέσα στην Εκκλησία και απο εκεί να κάνεις το έργο σου και όχι να ανήκεις σε Σχίσματα.
Ποιές οι αποδείξεις σου για σχόλιο σου 10:21 π.μ.;
Πού θέλεις και να σε πιστέψουμε!!!!
Αν είναι δυνατόν να θέλεις να πιστέψουμε το σχόλιο σου 10:21 π.μ.!!!
ΌΧΙ! Το απορρίπτουμε!
Ούτε "τρόλια" ούτε "προβοκάτορες" είναι αυτοί που διαφωνούν με τον καθένα εδώ σχολιαστή που εκφράζει υπερβολικές απόψεις που ΔΕΝ ΣΤΕΚΟΥΝ.
Οἱ ὡς ἄνω ἀνώνυμοι πρακτορίσκοι τῶν Οἰκουμενιστῶν (= Σατανιστῶν) θά λάβουν διπλοῦν μεροκάματον σήμερα, λόγῳ τοῦ ὅτι ἔγραψαν τήν ἄκρως Οἰκουμενιστικήν Ἀκαθαρσίαν, ὅτι ἀπορρίπτουν τήν ἱερωσύνην τῶν Ὀρθοδόξων ἱερέων! Νά τό ἀπαιτήσετε, παιδιά, διότι τό «ἀξίζετε»! Ἄν δέν σᾶς τό πληρώνῃ ὁ Βαρθολομαῖος, μπορεῖτε νά προσκομίσετε τό παρόν σχόλιον, ὅτι τό «ἀξίζετε»!
ΚΟΥΙΖ ΓΙΑ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΛΥΤΕΣ
1) Οι ΓΟΧ για το Πατριαρχείο Κων/πολεως και την Εκκλησία της Ελλάδος είναι σχισματικοί, άνευ μυστηρίων και εκτός Εκκλησίας.
2) Ο Γέροντας Εφραίμ έλαβε Ιερωσύνη από αυτούς και αγίασε. Πώς έγινε αυτό, χωρίς να έχουν Ιερωσύνη και Μυστήρια ?
Παλαιοημερολογίτα Δημήτρη Χατζηνικολάου πάλι αρρωστημένες φαντασίες για μεροκάματα και για "πράκτορες των Οικουμενιστών" βλέπεις;
Πάλι πνευματικές ΑΚΑΘΑΡΣΙΕΣ γράφεις;
Οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη είναι Άμισθοι γι΄ αυτό μην τους ζητάς να εξαργυρώσουν την ΑΜΙΣΘΗ υπηρεσία τους να αποκαλύπτουν τις διάφορες πλάνες!
Παλαιοημερολογίτα Δημήτρη Χατζηνικολάου μην φθάνεις στον παραλογισμό να ζητάς ακόμα από τους Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη αλλά και τον Οικουμενισμό, να έχουν σχέση με τους Οικουμενιστές και να περιμένεις να λάβουν το παραμικρό από τους Οικουμενιστές για την Αντιοικουμενιστική τους δράση!
Παλαιοημερολογίτα Δημήτρη Χατζηνικολάου οι Άμισθοι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη δεν ἀπορρίπτουν τήν ἱερωσύνην τῶν Ὀρθοδόξων ἱερέων! Αμφιβάλλουν για την ιερώσύνη ανθρώπων που δεν ξέρουν και μπορεί ανήκουν στα αλληλοαναθεματισμένα παλαιοημερολογίτικα σχίσματα!
Είναι λάθος να ταυτίζεις τους Ορθόδοξους ιερείς με ανθρώπους που δεν γνωρίζουμε και μπορεί ανήκουν στα αλληλοαναθεματισμένα παλαιοημερολογίτικα σχίσματα!
Σταμάτα επιτέλους τις διάφορες μπουρδολογίες!
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ
Παλαιοημερολογίτα Δημήτρη Χατζηνικολάου ο Βαρθολομαίος θα είναι δυσαρεστημένος από τη δράση των Ορθόδοξων Αντιοικουμενιστών που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη!
Μην ζητάς σχέση με τον Βαρθολομαίο!
Περισσότερο πιθανό είναι εσύ να συνεργαστείς με τον Βαρθολομαίο παρά οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές του εδώ μπλογκ που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη!
Είναι εντελώς απίθανο οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη να συνεργαστούν με τον Βαρθολομαίο!
Ο Αντιοικουμενισμός των Ορθόδοξων Αντιοικουμενιστών που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη και ανήκουν στην Εκκλησία είναι πρώτος!
Ακολουθούν οι υπόλοιποι!
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ
Ερώτηση στον SCRIPTA MANENT
Για ποιόν άγιο Εφραίμ μιλάς;
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ
Στις 15 Οκτωβρίου είχα ρωτήσει τον παλαιοημερολογίτη Κ. Βαρβέρη μια ερώτηση αλλά δεν απάντησε.
Μπορεί ν' απαντήσει ο παλαιοημερολογίτης Δ. Χατζηνικολάου στο παρακάτω;;;
Είναι δεκτή και η δική του απάντηση. Θα την δεχθούμε με άκρα συγκατάβαση ακόμα και την δική του απάντηση, παρ΄ ότι γράφει τόσα και τόσα φανταστικά για τους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη!
----------
Πόσα σχίσματα έχετε στον παλαιοημερολογίτικο σχισματικό χώρο όπου ανήκεις;
Έχουν μετρηθεί ή είναι δύσκολο να μετρηθούν;
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ
Ανώνυμος είπε...
Στις 15 Οκτωβρίου είχα ρωτήσει τον παλαιοημερολογίτη Κ. Βαρβέρη μια ερώτηση αλλά δεν απάντησε.
Μπορεί ν' απαντήσει ο παλαιοημερολογίτης Δ. Χατζηνικολάου στο παρακάτω;;;
Πόσα σχίσματα έχετε στον παλαιοημερολογίτικο σχισματικό χώρο όπου ανήκεις;
Έχουν μετρηθεί ή είναι δύσκολο να μετρηθούν;
Όταν πρόκειται για την σωτηρία της ψυχής να ακολουθήσεις την διδασκαλία των πατέρων και να φύγεις από τους Οικουμενιστές, λέγεις ακολουθώ τον "άγιο" Επιφάνιο "Άχρι καιρού",
εδώ όμως βιάζεσαι τόσο πολύ να πάρεις απάντηση και δεν εφαρμόζεις του ¨αγίου" Επιφανίου το "¨αχρι Καιρού" !.....
Κώστα δεν έχεις δίκαιο!
Οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές φεύγουν αμέσως απο τις αιρέσεις, αλλά δεν αποτειχίζονται αμέσως.
Ούτε οι Κανόνες μιλούν για υποχρεωτική αποτείχιση!
Ο π. Επιφάνιος είναι εκτός εισαγωγικών άγιος, κ. Κώστα.
Ανώνυμος είπε...
Ο π. Επιφάνιος είναι εκτός εισαγωγικών άγιος, κ. Κώστα.
Έγινε η αγιοκατάταξίς του από την Εκκλησία και δεν το έμαθα;
Πες μου περισσότερα ημερομηνία κ.λ.π.
Έχω έτοιμο και ένα κειμενάκι του Μητροπολίτου σου Ηλείας κ. Γερμανού να το ανεβάσω στο ιστολόγιο. Περιμένω!
Ακόμα δεν έγινε η αγιοκατάταξη του αγίου Επιφανίου, αλλά θα έπρεπε να ξέρεις ότι ο άγιος δεν γίνεται άγιος με την αγιοκατάταξη!
Δεν περιμένουμε τον κάθε πατριάρχη να αγιοκατατάξει τον κάθε άγιο!
Ο μητροπολίτης Ηλείας είναι δικός σου μητροπολίτης. Εσύ συνέχεια βάζεις ένα λανθασμένο άρθρο του για τις αγιοκατατάξεις!
Και ξεχνάς ότι υπέγραψε το κείμενο στο Κολυμπάρι της Κρήτης!
Ορθόδοξος
Ανώνυμος είπε...
Ακόμα δεν έγινε η αγιοκατάταξη του αγίου Επιφανίου,
Ορθόδοξος
Ξέχασα, προηγείται η αγιοκατάταξη του γέροντα του Έσσεχ της Αγγλίας
με το Μικτό Μοναστήρι....
Δεν πήγες για ύπνο ακόμη αν γράφεις από Ελλάδα;
Αν κάνεις προσευχούλα θυμήσου και εμένα!
Ο αδελφός σου εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος
Δεν σε σώνουν οι προσευχές του Ορθόδοξου και των άλλων Ορθοδόξων αν μεροληπτείς συνέχεια υπερ των παλαιοημερολογιτών και έχεις πλανηθεί από τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες.
Δημοσίευση σχολίου