Ἐπί τῆς αἱρέσεως καί τῶν διαστροφῶν τῆς ὁμάδος τοῦ π. Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ διά τό ἡμερολογιακόν ζήτημα -- Τοῦ Δημητρίου Χατζηνικολάου
13 σχόλια:
-
-
Γιατί δημοσιεύετε μόνο τις μπουρδολογίες του κ. Δ. Χατζηνικολάου, και όχι τις απαντήσεις του π. Ευθυμίου Τρικαμηνά και των περι αυτόν;
Απο αυτό δεν φαίνεται ότι είστε προκατειλημένοι και όχι αντικειμενική; - 21 Αυγούστου 2019 στις 7:08 π.μ.
-
-
Γιατί δημοσιεύετε μόνο τις μπουρδολογίες του κ. Δ. Χατζηνικολάου, και όχι τις απαντήσεις του π. Ευθυμίου Τρικαμηνά και των περι αυτόν;
Απο αυτό δεν φαίνεται ότι είστε προκατειλημένοι και όχι αντικειμενικοί; - 21 Αυγούστου 2019 στις 7:09 π.μ.
- Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
-
Ἔχω παρατηρήσει ὅτι εἰς κάθε ἀνάρτησιν σχετικήν μέ τό ἡμερολογιακόν, τό αὐτό ἀκριβῶς ἀνώνυμον "σχόλιον" ὑπάρχει περισσότερες ἀπό μίαν φοράν! Αὐτό εἶναι ἔνδειξις ὅτι πρόκειται περί πράκτορος τοῦ Βαρθολομαίου, ὁ ὁποῖος πληρώνεται συμφώνως μέ τόν ἀριθμόν τῶν "σχολίων" πού δημοσιεύει ἐναντίον τῶν Ὀρθοδόξων.
- 21 Αυγούστου 2019 στις 7:25 π.μ.
- Silver είπε...
-
" Απο αυτό δεν φαίνεται ότι είστε προκατειλημένοι και όχι αντικειμενικοί;"
Κάνεις λάθος αδελφέ μου. Αρνήθηκε ποτέ η "Ορθόδοξη Φωνή" να δημοσιεύσει κείμενο του πατέρα Ευθυμίου Τρικαμηνά;
Νομίζω, η "Ορθόδοξη Φωνή" είναι το μοναδικό Ορθοδοξο ιστολόγιο χωρίς λογοκρισία, σε κείμενα που λαμβάνει, αλλά και στα σχόλια που γράφονται ελεύθερα και χωρίς αναμονή!
«γέγονα άφρων καυχώμενος! Υμείς με ηναγκάσατε!» (Β΄Κορ. ιβ΄, 11).
Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος - 21 Αυγούστου 2019 στις 7:30 π.μ.
-
-
Άλλη μια μπουρδολογία του κ. Χατζηνικολάου με το σχόλιο του 7:25 π.μ.
Να ιδούμε πόσες μπουρδολογίες θα μετρήσουμε!
- 21 Αυγούστου 2019 στις 10:17 π.μ.
-
-
Τότε κ. Κωνσταντίνε γιατί βάζεις στις αναρτήσεις μόνο τα παλαιοημερολογίτικα σχόλια και όχι τις απαντήσεις στα παλαιοημερολογίτικα σχόλια ;
Τότε κ. Κωνσταντίνε γιατί δεν βάζεις και τις απαντήσεις του π. Ευθυμίου Τρικαμηνά προς τους παλαιοημερολογίτες και βάζεις μόνο τις απαντήσεις των παλαιοημερολογιτών προς τον π. Τρικαμηνά; - 21 Αυγούστου 2019 στις 10:19 π.μ.
- Silver είπε...
-
" Τότε κ. Κωνσταντίνε γιατί δεν βάζεις και τις απαντήσεις του π. Ευθυμίου Τρικαμηνά προς τους παλαιοημερολογίτες και βάζεις μόνο τις απαντήσεις των παλαιοημερολογιτών προς τον π. Τρικαμηνά;"
Για να βάλω και τος απαντήσεις του πατέρα Ευθυμίου Τρικαμηνά, πρέπει κάποιος να μου τις δώσει.
Μόνες τους δεν έρχονται...
Εσύ τι κάνεις; Τις έχεις τις απαντήσεις και τις κρύβεις για τα μέλλοντα χρόνια;
Χρειάζεται αγώνας αδελφέ μου. Δεν γνωρίζεις τα κείμενα και τα βίντεο του πατέρα Ευθυμίου που συνεχώς βάζω;
Κάνε και συ κάτι. Όχι στείρα κριτική μόνο. - 21 Αυγούστου 2019 στις 10:46 π.μ.
-
-
κ.Δ.Χ.η ομαδα και ο Ε Τ εχουν δειξει οτι δεν εχουν φιλους , , ;Εχει κρατησει σχεσεις με Θεσ-νικη --φλλωρινα -Αγιον ορος -Πειραια-Πατρα-Λαγκαδα- Πτολεμαιδα -Σουρωτη-Αθηνα -Τρικαλα-ρατσκα-Σερρες,η καπου αλου;Ti σημαινει aυto ;Γia συνεργασια συζητουν και υποταγη εννοουν.POY ;; ω δ ε δ ο υ λ ω σ ε α υ τ ω υ πο τ α σ σ ε σ α ι. Υπαρχουν κανονες αραγε που λενε ''ο παραιτησας ιερωσυνη ουτε ευλογητος βανει ουτε και θυμια;ΙΕΡΩΣΥΝΗ ΥΠΑΡΧΕΙ,;ΕΡΩΤΗΜΑ.Ανεγνωρισθη υπο του ιδιου η καθαιρεση επι μακρον η οχι;Ποιοι εδυναντο να τον επαναφερουν στην ταξη των λειτουργων και παλιν;Οχιβεβαιως ενας επισκοπος αλλα ιεροδικειο πλειονων αρχιερεων.Τι επισυνεβη επι του προκειμενου; Εζητηθη και ΛΥΘΗΚΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΤΟ ΕΠΙΤΙΜΙΟ ΑΠΟ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΓΕΙΤΟΝΙΚΗΣ ΧΩΡΑΣ [ΑΡΤΕΜΙΟΣ ΡΑΤΣΚΑΣ;]και εληφθη και το δεσμειν και λυειν .Επιτρεπουν οι Ι. κανονες ΤΕΤΟΙΑ επινοηματα χωρις επιτιμια ενθεν και ενθεν ;ΥΠΕΡΩΡΙΟΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ Ο σ. Αρτεμιος ,αλλα διδασκεο Ε.Τ. Η αποδοχη καθαιρεσης ειναι αποδοχη και αναγνωριση των ιεροδικειων,ναι η οχι ; Αληθεια ,το νομοτυπο η το αληθες ισχυει στην ορθοδοξια;Μυκτηριζεται ο Θεος; κρυφη καμερα [εξι,6 ,ωρες],αναρτημενο στην ΠΑΤ. ΠΑΡΑΔ.,απολογιας στο ιεροδικειο αξιζει ο χρονος για πολλα συμπερασματα ΕΝΘΕΝ ΚΑΙ ΕΝΘΕΝ.ΑΚΤΗΜΟΣΥΝΗ- ΠΑΡΘΕΝΙΑ -ΥΠΑΚΟΗ-[ΤΟ ΑΕΡΙΟΘΟΥΜΕΝΟ ειναι -ηταν δικο μου,ακουγεται;].Nομοτυπο η αληθες; Αγιορειτης ,σπηλαιοβιωτης και,..., ακτημων ,αμισθος,ομολογων ως κατεχων αεριοθουμενο .Κατα τον Αγιο Βασιλειο πως συναμαρτανωμεν;Αν νομοτυπο μονον, τους γνωριζοντας τουτο δυναται να τους εξομολογει;μηπως προκυπτουν λεμε μηπως προκυπτουν κωλυματα που ωφειλουν να γνωριζουν απαντες;Εφ'οσον υφισταται ιερωσυνη;Υπαρχουν κανονες που οριζουν κατι για τους νομοτυπους;Το αεροπλανο ,χαρτινο,ομολογειται πως το εφτιαξε για να διαμαρτυρηθει- ο μ ο λ ο γ ι α - στον ερχομο του παπα στην πρωτευουσα.Καποτε στις αιθουσες ομιλιων και τα αρχονταρικα ετονιζε πως χρειαζεται θυσια ,για να στερεωθει η πιστη ,η ορθοδοξια ,οπως οι μαρτυρες που εδωσαν το αιμα των ετσι και τωρα πρεπει να μαρτυρουμε;Καθως πορευεται η κασετα ακουμε να ομολογει πως ανεβηκε στο αεριοθουμενο για την πρωτευουσα και τον παπα ,απο Θεσσαλια μερια καπου , ε κ α ν ε ανεφοδιασμο καπου εδω κοντα -Βοιωτια-ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ,αλλα στην Ταναγρα φθανοντας εσηκωθησαν [δυο;2,]πολεμικα ,ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΑ ,Φ Ο Β Ο Υ Μ Ε Ν Ο Σ ; μ η π ω ς τ ο ν ρ ι ξ ο υ ν ,αυτοι που φυλλαγαν τον παπα ;ta polemika ;το χαρτινο ,ΑΝΤΙ να συνεχισει και να ΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙ και διαμαρτυρηθει για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ , ΟΜΟΛΟΓΕΙ πως επεστρεψε στην,-...ΑΣΦΑΛΕΙΑ του...- αφετηρια του . Ειναι να το διηγηται κανεις τετοιο γεγονως η να το αποκρυπτει ;,ειναι προς ε π α ι ν ο ;Sυμβουλευε και προτεινε και ακαιρως ευκαιρως προεκρινε ομολογια και θυσια , αλλα μαλλον για τους αλλους, γιατι σαν ηρθε ο καιρος του , εστριψεν δια Θεσσαλιαν και βορειοτερα . ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΔΙΚΟ ΣΑΣ .Δειτε τα στην κρυφη καμερα του ιεροδικειου,και αν λαθος τοτε συγνωμες πολλες .Εκεινη την ημερα ,οι δυναμενοι,χαριτι Θεου,του ερχομου του παπα ,πολλοι απ 'ολη την Ελλαδα ειχαν ελθει στην πρωτευουσα να διαμαρτυρηθουν και ομολογησουν την αντιθεση τους στην ενωση στον συγκρητισμο στον παπισμο στον οικουμενισμο .Αν ,λεμε αν, καθ'οδον καποιοι ειχαν ατυχημα η δυστυχημα η απωλεσαν καποιο μελος του σωματος των η και θανατο ακομη,πως τους θεωρει αυτους η διαχρονικη εκκλησια;-----Μηπως γνωριζετε πως κοπηκε η σχεση με τον \ΡΑΤΣΚΑΣ\;και μηπως ο Θεος με προθυστερον σχημα εδωκεν απαντηση;s' oti προηγηθηκε;Προς λυσιν αποριων μας λενε οι πατερες ,εις αλλα πταιομμεν και εις αλλα καλουμεθα να πληρωσουμε. ;Επι Αγιου Πολυκαρπου ισως ενω εγενετο διωγμος και ο Αγιος εκρυβετο ,ηλθαν καποιοι απο τα βαθη της Ασιας λεγοντες πως θα ομολογησουν ,αλλα συλληφθεντες δεν εμαρτυρησαν μα θυσιασαν παρα ταυτα στα ειδωλα. Επειδη κατα το ρημα Κυριου εκ των λογων μας κριθησωμεθα καλον εστιν να μην ανακολουθουντες γινωμεθα αλλα μαλλον μεταννοουντες και αν θελει ο Κυριος και ομολογια θα βρεθει αρκει να αληθευουμε ορθοδοξουντες και αγωνιζομενοι το κατα δυναμιν.Καλον αγωνα .
- 22 Αυγούστου 2019 στις 8:28 π.μ.
- Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
-
@ Ἀνώνυμον 22 Αυγούστου 2019 - 8:28 π.μ.
Εἶναι πολύ σοβαρά αὐτά πού γράφετε καί, ἀπό λίγο ἕως πολύ, γνωστά. Θά πρέπῃ νά προβληματίσουν τόν π. Ε.Τ. - 22 Αυγούστου 2019 στις 8:54 π.μ.
-
-
Άλλες μπουρδολογίες το σχόλιο του 8:28 π.μ.
- 22 Αυγούστου 2019 στις 12:05 μ.μ.
-
-
ΧΡΗΣΙΜΑ ΠΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΔΟΜΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΩΝ.Επειδη στα συγκεκριμενα ιστολογια απαιτειται στοιχειωδης σεβασμος ,παρακληση να μη χρησιμοποιουνται χαρακτηρισμοι ως λογον αποδωσοντες εις τον Θεον.''αδοκιμοι''Να ιδουμε απλως και κατανοητως τι μας γραφει ο Α.Νικοδημος ,για τους συναιτιους στην αμαρτιαν.Εαν, Θεος φυλαξει,καμης πνευματικε καμμιαν συγγνωστην αμαρτιαν με υποκειμενον σου ,τουτον δεν δυνασαι να εξομολογησεις συ ,πλεον ,αλλα να τον στελλης σ αλλον πνευματικο ,διοτι με το να εισθε συναιτιοι της αυτης αμαρτιας ,ουτε αυτος εχει να λαβη εντροπην εις την εξομολογησιν και να διορθωθη,ουτε συ δυνασαι να κανονισης και να διορθωσης τον τοιουτον καθως πρεπει....ειπα δε συγγνωστην αμαρτιαν ,και οχι θανασιμον,διατι,αν πραξης τοιαυτην, κ α θ η ρ ε σ α ι ε ν τ α υ τ ω και απο την ι ε ρ ω σ υ ν η ν και απο το πνευματικον επαγγελμα,ως προειπωμεν,και ορα εις την α' υποσημ. του ζ' κεφαλαιου......Ποτε αραγε μια συγγνωστη αμαρτια καθισταται θανασιμος ;Ποιος δυναται να μας ενημερωσει ;Μηπως καποιοι η και ολοι μας πρεπει να λαβουμε γνωσιν και με πληρη υπευθυνοτητα να προσερχωμεθα εις το μυστηριον της εξαγορευσεως ; Ο Σιναιτης Αναστασιος ,ερωτ.νδ,λεγει, οτι προς θανατον αμαρτια ειναι η ε ν γ ν ω σ ε ι γ ε ν ο μ ε ν η , μ η προς θ ανατον δε , η ε ν α γ ν ο ι α ,...,Ο δε Ε' της Ζ' κανων Οικουμ,και ο Οικουμενιος ,προς θανατον αμαρτιαν λεγουν τ η ν α μ ε τ α ν ο η τ ο ν και α δ ι ο ρ θ ω τ ο ν .κ.α.π.....Εγεννηθημεν γαρ φησιν ,ως ακαθαρτοι παντες ημεις ,ως ρακκη αποκαθημενης πασα δικαιοσυνη ημων.Ησα.κδ,6 .Ο Αγιος Βασ.λεει πως συναμαρτανωμεν με τρεις τροπους 1.κατα το εργον 2.κατα την γνωμην οταν συγκατατεθουμε με την διαθεση του αμαρτανοντος και συναρεσκομεθα εις αυτην ,3.οταν γνωριζουμε την πραξιν ,αμαρτ.,και εφησυχαζομεν και δεν ελεγχομεν αυτον...Ι. Θεοφυλακτος,...,δει εν ταυτω και πιστεως και φρονησεως.οιδα γαρ εγω πολλους σπουδαιους μεν δοκουντας κατ' αρετην ,και θεοσεβεις και πιστιν εχοντας ,εν τω μη δυνασθαι διαθεσθαι τα ε κ κ λ η σ ι α σ τ ι κ α ,ου μονον,... ,αλλα και ψυχας ζημιωσαντας .ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΟΥΜΕ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΤΩΝ ΩΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΥΟΝΤΕΣ.
- 23 Αυγούστου 2019 στις 5:12 π.μ.
-
-
ΑΙΩΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΚΡΑΙΦΝΕΙΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΙΣ . Στην παλια εποχη αναφερεται ο γερο Αισωπος που μας αφησε καποιες ανθρωπινες στιγμες χαρακτηριστικες και διδακτικες και επειδη η ζωη κυκλους κανει σπειροειδως ας αφουγκραστουμε μια .Μαστιζονταν καποια περιοχη απο επιδρομες λεοντος τινος που εκτος απο ζημιες κατασπαραζε και εντοπιους.Τρομοκρατημενοι ολοι εκει και σφοδρα φοβισμενοι εις απελπισια περιεπεσαν διοτι και τα κτηματα αρχισαν να μη καλλιεργουν ,λογω του θεριου.Ουτως εχοντων των πραγματων διηλθεν απ'τον τοπο τους καποιος αρματωμενος ''παληκαρας'',ο οποιος και διηγουνταν,στην αγορα φερ'ειπειν, κατωρθωματα του σε μακρινες πολιτειες.Ακουγοντας τον οι ντοπιοι και εχοντες το προβλημα τους ,του ειπαν εν πρωτοις να φυλαγεται.Αυτος ομως επεμενε πως τιποτε δεν τον φοβιζει και περιεφερετο εντος των οικισμων αρματωμενος ψαχνοντας τον λεοντα.Καταλαβε ο λεων οτι τον γυρευω και κρυβεται ,δεν μπορω να τον εντοπισω και να σας τον φερω ,δεν βρισκω ιχνη ,ελεγε.Ενας μικρος βοσκος που ετυχε να ειναι εκει κοντα και ακουσε τον να '' μη μπορει'' να βρει τον λεοντα ,μπροστα στο πληθος πεταγεται και του λεει.Ε, κυρ παληκαρα ,εγω ξερω που ειν' ο λεων ελα να σε παω τωρα και να σου δειξω και την φωλια του.Τον παληκαρα τρεμουλο τον επιασε ,λεγοντας το ,ιχνη μονα ζητω ουχι αυτον τον λεοντα..Αληθεια οι πατερες που ελαβαν μερος στην ακολουθια του εσπερινου στην Αγια Παρασκευη πτολεμαιδας 'αποτειχισμενοι' δεν εγνωριζαν τα προηγηθεντα με τον Ε.Τ. κ. Δ.Χ. πνευματικοι οντες και μελετημενοι,και αραγε τι απεκομισαν απ'την συμμετοχη των στην ακολουθια παρα να τους μεμφονται γι'αυτο;Και απο τοτε νες ποσοι ξαναχουν επαφες και σχεσεις με την συγκεκριμενη ομαδα;Ο προβληματισμος ας ειναι ολων μας και ιδιαιτερα των ,οσων,ακολουθουντων χωρις να τους ενημερωνουν ,τον προεστωτα τους 'αποτειχισμενων'διοτι ο Ε.Τ. εδειξε ποτε ,ως εκ των πραγματων ,τινα προβληματισμο;Θυμηθειτε και αναφερετε εναν.Παρα πολλοι οι προβληματισμενοι και αποτειχισμενοι αλλα δεν εκδηλωνονται γνωριζοντες κατι τετοια ισως και αλλα και δεν θελουν να ενταχθουν σε' ομαδες '.Εχουν δικαιο;Οχι;Ο Κυριος παντως εχει τους ανθρωπους Του.Καλον αγωνα .
- 26 Αυγούστου 2019 στις 8:10 π.μ.
-
-
ωστε ουδεις επι της ουσιας δεν εγραψε τι δια τα ανωτερω συμβαντα τα οποια οι ιδιοι εκθετουν στα ιστολογια τους και μενουν αποριες πως τοσο γραμματικοι επιμορφωμενοι,δογματοφανεις δογματοφεροντες και να τους διαφευγουν τα αλφαβητα και κανονες -κανονια-του Αγ. Νικοδημου ,μαλλον κατα την γνωμη των εγραφησαν ως φαινεται δια τους μακραν η εγγυς αυτων των ιδιων αλλ'ουχι δια τους ιδιους.Ου γαρ εν ρημασι αλλ'εν πραγμασι η ευσεβεια.Πεπορωκεν τας καρδιας αυτων και τετυφλωκεν τοις οφθαλμοις αυτ.,....,μηπως και ιδωσι και επιστραφωσι ,...,διορθωσθε τα λαθη .π.ρ.κ.λ.μ,και τινες επιστραφωσι.Να ενημερωνεται ο λαος με συχνες υπενθυμησεις μηπως και τινες επιστραφωσι ,αναγκη και χρεος των ιστολογων και επαιοντων -μελετητων.
- 4 Σεπτεμβρίου 2019 στις 6:09 π.μ.