Η
Κυρά ή Μητέρα όλων των Εθνών είναι ένας τίτλος της Ψευδοπαρθένου(Δηλαδή της
ψευδοθεότητας των παπικών που δόλια υποκρίνεται ότι είναι η Παναγία) που της
αποδίδεται από τους παπικούς για μία σειρά εμφανίσεών της που έγιναν στο
Άμστερνταμ και ξεκίνησαν το Μάρτιο του 1945. Οι εμφανίσεις αυτές έγιναν σε μία
γυναίκα με την ονομασία Ida
Peerdeman η οποία
τότε δούλευε σε ένα εργοστάσιο αρωμάτων. Τα μηνύματα της Ψευδοπαρθένου μέχρι
και το 1950 περίπου ήταν αποκαλυπτικές προειδοποιήσεις ενάντια στον Κομμουνισμό,
την αθεΐα και τον εκμοντερνισμό.
Ενδιαφέρον
ωστόσο παρουσιάζει σύμφωνα με τους ακολούθους της το τελευταίο της αίτημα.
Αιτήθηκε ένα 5ο και τελευταίο Μαριανό Δόγμα. Αφού πρωτίστως
καθιερώθηκε στην παπική αίρεση το δόγμα της άσπιλης σύλληψης που ανήγαγε πλέον
την Ψευδοπαρθένο σε “θεότητα” κατόπιν το 1950 καθιερώθηκε και το δόγμα της
ενσώματης αναλήψεως. Ως ¨θεότητα¨ και συνεπώς απηλλαγμένη από το προπατορικό
αμάρτημα δεν ήταν δυνατόν να υποστεί σωματικό θάνατο οπότε και κατά τους
παπικούς αναλήφθηκε. Ενδεικτικό αυτών των πιστεύω τους είναι και ο σταυρός με 4
δάχτυλα. Μόλις και αυτό το δόγμα πραγματοποιήθηκε κατόπιν η Ψευδοπαρθένος από
το Άμστερνταμ αιτήθηκε σύμφωνα με τους ακολούθους της να γίνει δόγμα ότι και η
ίδια είναι συλλυτρώτρια και συμμεσίτρια όπως ο Κύριος και έτσι μπορεί ακόμα να
δράσει εντελώς ανεξάρτητα. Ζήτησε μάλιστα και μία ξεχωριστή εικόνα να γίνει
προς τιμήν της που την δείχνει μπροστά στο σταυρό όπως ο εσταυρωμένος να δίδει
χάρη στον κόσμο.
Η παπική αίρεση δεν δέχεται αλλά και δεν
καταδικάζει τις εν λόγω εμφανίσεις στο Άμστερνταμ ενώ με το πέρασμα του χρόνου
δείχνει σημάδια αναθεώρησης της αρχικής απόφασης (πχ αποδοχή το 2002 των
εμφανίσεων από τον επίσκοπο του Άμστερνταμ και τοποθέτηση στην περιοχή των
εμφανίσεων ειδικής επιτροπής μελέτης αυτών).
Έχοντας
κατά νου όλα τα παραπάνω καθίσταται πιο ξεκάθαρη η δολιότητα της παπικής
αίρεσης όταν στο κάδρο προστεθεί και η λεγόμενη “Συμμαχία των Καρδιών του
Χριστού και της Μαρίας” δηλαδή του Ψευδόχριστου και της Ψευδοπαρθένου. Η κοινή
λατρεία των δύο καρδιών ξεκίνησε τον 17ο αιώνα ενώ μόλις το 1985 ο
πάπας Ιωάννης Παύλος ο 2ος επινόησε τον εν λόγω τίτλο και το 1986
πραγματοποίησε διεθνή διάσκεψη για το εν λόγω θέμα στην Φάτιμα της Πορτογαλίας.
Και οι δύο καρδιές συνδέονται κατά τους παπικούς μέσω της χάριτος και αποτελούν
σύμβολα άπειρης αγάπης και χάρης. Η συμμαχία μάλιστα επισφραγίζεται και από την
εορτή της ιερής καρδιάς του “Χριστού” που είναι πάντοτε Παρασκευή 19 μέρες μετά
την Πεντηκοστή και της άσπιλης καρδιάς την αμέσως επόμενη ημέρα δηλαδή το
Σάββατο. Δείτε κάτωθι μία εικόνα που απεικονίζει αυτή την συμμαχία και
περιλαμβάνει 12 κατά τους παπικούς απόστολους αυτής της συμμαχίας:
Παρατηρούμε επομένως φρικτές βλασφημίες, ψευδοπροφητείες
και μηνύματα εκ μέρους της Ψευδοπαρθένου επί πάρα πάρα πολλά χρόνια σε πάρα
πολλά μέρη σε όλη την Γη. Μην ξεχνάμε το βασικότερο και πιο βλάσφημο μήνυμά της
το 1917 στην Φάτιμα της Πορτογαλίας(Επέλεξε δε αυτό το μέρος ώστε την κατάλληλη
στιγμή να πλανήσει και όλους τους Μουσουλμάνους αφού η Φάτιμα είναι η κόρη του
«προφήτη» Μωάμεθ) όπου ανέφερε ότι «για να σωθούν οι ψυχές των φτωχών αμαρτωλών
που βρίσκονται στην κόλαση ο Θεός επιθυμεί να εγκαθιδρύσει την λατρεία της
άσπιλης καρδιάς μου. Μόνο με αυτό τον τρόπο θα σωθούνε πολλές ψυχές και θα
επέλθει ειρήνη». Στα πλαίσια δε αυτά της
ειρήνης ζητάει ως προαπαιτούμενο και την αφιέρωση της Ρωσίας στην καρδιά της.
Είναι επομένως ξεκάθαρο ότι ο ίδιος ο Διάβολος επιθυμεί την λατρεία της καρδιάς
της Ψευδοπαρθένου και στοχοποιεί ιδιαιτέρως με ένα διαχρονικό από ότι φαίνεται
μήνυμα την Ρωσία. Ο παντεπόπτης οφθαλμός
και το τρίτο μάτι μέσα στο τρίγωνο των μασόνων που μπορεί και βλέπει τα πάντα
ακόμα και στα μεγαλύτερα βάθη είναι επί της ουσίας αυτή ακριβώς η καρδιά των
παπικών. Αναφέρεται συγκεκριμένα στην Αγία Γραφή:
·
Ιερεμίας: 10 ἐγὼ Κύριος ἐτάζων
καρδίας καὶ δοκιμάζων νεφροὺς τοῦ δοῦναι ἑκάστῳ κατὰ τὰς ὁδοὺς αὐτοῦ καὶ κατὰ
τοὺς καρποὺς τῶν ἐπιτηδευμάτων αὐτοῦ.
·
Δευτ.
6,5 καὶ ἀγαπήσεις
Κύριον τὸν Θεόν σου ἐξ ὅλης τῆς καρδίας σου καὶ ἐξ ὅλης τῆς ψυχῆς σου καὶ ἐξ ὅλης
τῆς δυνάμεώς σου.
·
Μαρκ. 7,21 ἔσωθεν
γὰρ ἐκ τῆς καρδίας τῶν ἀνθρώπων οἱ διαλογισμοὶ οἱ κακοὶ ἐκπορεύονται, μοιχεῖαι,
πορνεῖαι, φόνοι,
·
Μαρκ. 7,22 κλοπαί,
πλεονεξίαι, πονηρίαι, δόλος, ἀσέλγεια, ὀφθαλμὸς πονηρός, βλασφημία, ὑπερηφανία,
ἀφροσύνη·
·
Ματθ.
5,8 μακάριοι οἱ
καθαροί τῇ καρδίᾳ, ὅτι αὐτοὶ τὸν Θεὸν ὄψονται.
Ας δούμε όμως καταληκτικά πώς η καρδιά
των παπικών συνδέεται άμεσα με τους Εβραίους και την Καμπάλα. Πώς η καρδιά των
παπικών είναι το μεγαλύτερο σύμβολο ενότητας και των ίδιων των Εβραίων στα
πλαίσια της δικής τους παράδοσης. Η Μυστικιστική Καρδιά των Καμπαλιστών
σχηματίζεται από δύο πανομοιότυπα εβραϊκά γράμματα lamed (ל) που είναι αντικριστά το ένα από το άλλο. Στα Midrash των Καμπαλιστών τα οποία αποτελούν ένα είδος ραββινικής γραμματείας με
βιβλικές ερμηνείες και κηρύγματα και
συγκεκριμένα στο Midrash (Otiot d'Rabbi Akiva, δηλαδή του ραββίνου Akiva) τονίζεται ότι το
όνομα του εβραϊκού γράμματος lamed (ל) αντιπροσωπεύει την φράση Lev Meivin Da’at
δηλαδή: Η καρδιά που καταλαβαίνει την
γνώση! Η ίδια ιδέα εκφράζεται και από την μορφή του γράμματος lamed, η οποία μορφή
απεικονίζει την φιλοδοξία της καρδιάς να
ανέλθει σε ένα υψηλότερο επίπεδο συνειδητότητας και κατανόησης της γνώσης. Το
γράμμα lamed είναι το υψηλότερο αλλά και το κεντρικό(καρδιά)
γράμμα του Εβραϊκού αλφάβητου.
Η γνώση κατά τους Καμπαλιστές είναι η δύναμη που συνδέει τον άνθρωπο με
τον Θεό, τον άνδρα με την γυναίκα και γενικά τους ανθρώπους αναμεταξύ τους
ώστε να υπάρξει πλήρης ενότητα και κοινωνία(Γεν. 4,1 Ἀδὰμ
δὲ ἔγνω Εὔαν τὴν γυναῖκα αὐτοῦ) σε μία δυαδική και
αντικριστή face to face θα λέγαμε σχέση γι αυτό και τα lamed είναι
αντικριστά! Η δε αριθμητική αξία αυτής της φράσης είναι ίδια κατά τους
Καμπαλιστές με την φράση «Η καρδιά της Εύας». Σύμφωνα
τέλος με τον μεγάλο ραββίνο καμπαλιστή Abraham Abulafia που
έζησε το μεσαίωνα τα δύο αντικριστά lameds σχηματίζουν την εικόνα της καρδιάς με καλλιτέχνη αυτής
της καρδιάς τον ίδιο το Θεό.
Ας δούμε μερικές εικόνες
του συμβόλου της μυστικιστικής καρδιάς των Καμπαλιστών.
Και ας δούμε και μία εικόνα που διασυνδέει την
παπική με την καμπαλιστική καρδιά:
Επιστρέφοντας
και πάλι στο Ιερό Βιβλίο της Αποκαλύψεως παρατηρούμε τα εξής:
1) 13-11 Καὶ εἶδον ἄλλο θηρίον ἀναβαῖνον ἐκ τῆς
γῆς, καὶ εἶχε κέρατα δύο ὅμοια ἀρνίῳ, καὶ ἐλάλει ὡς δράκων.
2) 16-13 Καὶ εἶδον ἐκ τοῦ στόματος τοῦ δράκοντος
καὶ ἐκ τοῦ στόματος τοῦ θηρίου καὶ ἐκ τοῦ στόματος τοῦ ψευδοπροφήτου πνεύματα
τρία ἀκάθαρτα, ὡς βάτραχοι·
3) 13-12 καὶ τὴν ἐξουσίαν τοῦ πρώτου θηρίου πᾶσαν
ποιεῖ ἐνώπιον αὐτοῦ. καὶ ποιεῖ τὴν γῆν καὶ τοὺς ἐν αὐτῇ κατοικοῦντας ἵνα
προσκυνήσωσι τὸ θηρίον τὸ πρῶτον, οὗ ἐθεραπεύθη ἡ πληγὴ τοῦ θανάτου αὐτοῦ.
Ας δούμε πριν προχωρήσουμε αν τα δύο κέρατα
του αρνίου από το όραμα του Ιωάννη θυμίζουν κάτι από τα σημερινά πιστεύω των
παπικών:
Υπάρχει
προφανώς ομοιότητα με τα σύμβολα της παπικής καρδιάς που ο διάβολος προσπαθεί
να επιβάλει ως λατρεία στον κόσμο διαμέσου πρωτίστως της Ψευδοπαρθένου. Η
δικέρατη καρδιά της εγωιστικής και διαβολικής αγάπης, της αμαρτωλής ενότητας
και αλληλεγγύης που εστιάζει μόνο στην σαρκική παρούσα ζωή.
Η
δεύτερη επισήμανση καταδεικνύει την ακαθαρτότητα των τριών αυτών πνευμάτων που
εξομοιώνονται με βάτραχοι, ένα ζώο που σύμφωνα με επιστημονικές παρατηρήσεις
μπορεί(κάποια συγκεκριμένα είδη του) και αλλάζει το ίδιο του το φύλο. Ας δούμε
ενδεικτικά στο σημείο αυτό ένα παγκόσμιο πρότυπο που η Νέα Εποχή ανέδειξε
πρόσφατα. Ας δούμε τον νικητή της eurovision
του 2014:
Η
τρίτη επισήμανση φαίνεται με βάση τα έως τώρα δεδομένα της παπικής πίστης να
φωτογραφίζει την Ψευδοπαρθένο αφού τα τελευταία 100 με 150 χρόνια αυτή με τις
αμέτρητες ανά τον κόσμο εμφανίσεις της, τα μηνύματα, τις προφητείες, τις
απαιτήσεις της και τα ψευδοθαύματά της προσπαθεί να στρέψει τον κόσμο στην
λατρεία των καρδιών. Είναι ενδεικτικό το πόσα έχουν τραβήξει οι χριστιανοί ανά
τον κόσμο(όχι πλέον μόνο από εξωτερικούς εχθρούς όπως οι μουσουλμάνοι αλλά και
από τις πλείστες αναδυόμενες ιδεολογίες, τάσεις, συστήματα και “ρεύματα”) ειδικά
μετά την μεγαλύτερή της εμφάνιση που συνοδεύτηκε και από το μεγαλύτερο εως τώρα
καταγεγραμμένο ψευδοθαύμα εν μέσω του Α’ ΠΠ στην Φάτιμα της Πορτογαλίας.
Εν συνεχεία, γνωρίζουμε από τις
προφητείες των Αγίων της Εκκλησίας μας ότι ο αντίχριστος τα πρώτα χρόνια θα
προσποιείται ότι είναι καλός για να πλανήσει τους πάντες. Θα εμφανιστεί μετά
τον μεγάλο πόλεμο. Στο όραμά του στην Αποκάλυψη ο Ιωάννης μας αποκαλύπτει ότι η
σφραγίδα του θα είναι είτε το όνομά του είτε ο αριθμός χξς.
Έχοντας υπόψιν τα παραπάνω ας
επιστρέψουμε στην παπική θεώρηση και πίστη για να εστιάσουμε στα λεγόμενα που
έχουμε από την Ψευδοπαρθένο. Μας λέει λοιπόν ότι στο τέλος η καρδιά της θα
θριαμβεύσει. Ο κόσμος ολόκληρος θα αφιερωθεί στις δύο καρδιές(ιερή και άσπιλη) μέσω
της συμμαχίας που όπως προαναφέραμε υπάρχει ώστε να σωθεί. Όπως τονίζεται στα μηνύματα
τόσο
Α)της
Ψευδοπαρθένου(Γκαραμπαντάλ- The Warning, Miracle and Chastisement
of Garabandal – ακόμα δεν έγιναν αποδεκτά άμεσα από
την Ρώμη αλλά ούτε και καταδικάστηκαν. Στήριξη και πίστη στο Γκαραμπαντάλ παρείχε
ο πάπας Ιωάννης Παύλος ο 2ος , ο “άγιος” Πίος της Πιετρελτσίνα ενώ
παράλληλα πρόσφατα αγιοποίησαν την μητέρα Τερέζα που στήριξε το Γκαραμπαντάλ) όσο
και της
Β) Φαουστίνας
Κοβάλσκας (
·
Speak to the
world about My mercy; let all mankind recognize My unfathomable mercy. It is a sign for the end times; after it
will come the day of justice. ... You
will prepare the world for My final coming (Diary, 848 and 429).
· Write this: Before
I come as the just Judge, I am coming first as the King of Mercy. Before
the day of justice arrives, there will be given to people a sign in the heavens
of this sort:
All light in the heavens will be extinguished, and there will be great darkness over the whole earth. Then the sign of the cross will be seen in the sky, and from the openings where the hands and the feet of the Savior were nailed will come forth great lights which will light up the earth for a period of time. This will take place shortly before the last day (Diary, 83).
All light in the heavens will be extinguished, and there will be great darkness over the whole earth. Then the sign of the cross will be seen in the sky, and from the openings where the hands and the feet of the Savior were nailed will come forth great lights which will light up the earth for a period of time. This will take place shortly before the last day (Diary, 83).
· Today I am sending you with My mercy to the
people of the whole world. I do not want to punish aching mankind, but I desire to heal it, pressing it to My
merciful Heart. I use punishment when they themselves force me to do so; My
hand is reluctant to take hold of the sword of justice. Before the Day of Justice, I am sending the Day of Mercy. ... I am
prolonging the time of mercy for the sake of [sinners]. But woe to them if they do not recognize this
time of My visitation (Diary, 1588 and 1160))
θα γίνει ένα μεγάλο θαύμα που θα σταματήσει
τον πόλεμο και μία Βασιλεία του Ελέους και ένας Βασιλέας του Ελέους θα έλθει
στην Γη για να λυτρώσει τον κόσμο για τελευταία φορά πριν το τέλος και πριν
έλθει η Κρίση. Τότε είναι που θα επέλθει ο θρίαμβος της καρδιάς. Ο Βασιλέας του
Ελέους θα έλθει στον κόσμο για να γιατρέψει με το έλεός του τις πληγωμένες από
τον πόλεμο καρδιές ώστε ενότητα, αγάπη και ειρήνη να επικρατήσει παντού. Οι
φλόγες ή ακτίνες της “Θείας Χάρης” συνέπεια του “Ελέους” ξεχύνονται από την
καρδιά του προς όλους όσους τον πιστέψουν και τον προσκυνήσουν.
Σήμερα υπάρχουν πάρα πολλές προσευχές τόσο
προς την ιερή όσο και προς την άσπιλη καρδιά για θεραπεία και σωτηρία. Δείτε αν θέλετε το βασικότερο σύμβολο που
επικρατεί παγκοσμίως όταν αναφερόμαστε στην θεραπεία της πληγωμένης, λυπημένης,
προδομένης ή ακόμη και αμαρτωλής καρδιάς
χωρίς ωστόσο αυτό να σημαίνει τίποτα περισσότερο από μία απλή παρατήρηση. Εστιάστε
ειδικά στις δύο πρώτες εκδοχές του συμβόλου και διαβάστε το αριστερόστροφα όπως
δηλαδή διαβάζουν οι Εβραίοι:
Δυστυχώς,
η έννοια της αγάπης στις μέρες μας είναι ίσως η πιο παρεξηγημένη από όλες. Ας
κλείσουμε την σύντομη επισκόπησή μας με τις δύο πραγματικά αληθινές αγάπες που
μας δίδαξε ο Κύριός μας. Την αγάπη προς τον Χριστό και Θεό και αποδεικνύεται με
τον αγώνα για την τήρηση των εντολών Του και που αγγίζει την θυσία ακόμα και
της ίδιας της σαρκικής μας ζωής και την αγάπη προς όλους τους συνανθρώπους μας
στον ίδιο βαθμό με τον εαυτό μας. Το κάθετο δοκάρι του σταυρού συμβολίζει την
πρώτη αγάπη που οδεύει κατακόρυφα προς τον Χριστό και Θεό ενώ το οριζόντιο την
δεύτερη η οποία δεύτερη περιλαμβάνει και τον έλεγχο με βάση την διδασκαλία του
Κυρίου. Και οι δύο μαζί χτίζουν το σύμβολο του Θεού, το υπέρτατο σύμβολο της
τέλειας θυσιαστικής εν αληθεία αγάπης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου