μπράβο πάτερ βασίλειε ωραία τα λέτε.
μία απορία εάν μου επιτρέπεται.
εορτάζεται η Γέννησις του Κυρίου δύο φορές;
μία εντός Αγιωνύμου Όρους και μία εκτός;
όλα τα πατριαρχεία που έχετε κοινωνία πότε εορτάζουν;
επίσης τα Άγια Θεοφάνεια πάλι δισεύουν; πόσες φορές βαπτίζεται ο Χριστός;
και μη μου πείτε όσες και τα Χριστούγεννα, διότι όπως θα γνωρίζετε τα επουράνια συνεορτάζουν με τα επιγεία άπαξ ως και η γέννησις μας το βάπτισμα μας και το κατευόδιό μας.
τα νερά του Ιορδάνη, πότε στρέφονται εις τα οπίσω;
κατά συνέπεια ο λογισμός μου λέγει πώς η μία εκ των δύο εορτών δεν υφίσταται, δηλαδή είναι ψεύτικη.
δεν ομιλούμε για παλιό και νέο.
ομιλούμε δια Ιουλιανό και Γρηγοριανό ημερολόγιο.
από το 45 π.χ. μέχρι το 1924 ήταν λάθος, και ξαφνικά βρέθηκε το σωστό; επίσης, όλοι εσείς οι αγιορείτες αφού λειτουργείτε με το ιουλιανό, γιατί γράφετε κατεβατά όταν οι εορτές είναι με το γρηγοριανό; γιατί ταίζετε τους επισκέπτες σας όταν εσείς έχετε κατάλυση και αυτοί νηστεία νηστίσιμα, ενώ όταν έχετε νηστεία δεν τους δίνετε αρτύσιμα αλλά ό,τι τρώτε εσείς;
τελειώνοντας να σας θυμίσω:
"Μὴ πλανᾶσθε Θεὸς οὐ µυκτηρίζεται, ὃ γὰρ ἐὰν σπείρῃ ἄνθρωπος, τοῦτο καὶ θερίσει". Γαλάτας 6:7
Καλά Χριστούγεννα,όποτε και όπως σας άρεσει.
μία απορία εάν μου επιτρέπεται.
εορτάζεται η Γέννησις του Κυρίου δύο φορές;
μία εντός Αγιωνύμου Όρους και μία εκτός;
όλα τα πατριαρχεία που έχετε κοινωνία πότε εορτάζουν;
επίσης τα Άγια Θεοφάνεια πάλι δισεύουν; πόσες φορές βαπτίζεται ο Χριστός;
και μη μου πείτε όσες και τα Χριστούγεννα, διότι όπως θα γνωρίζετε τα επουράνια συνεορτάζουν με τα επιγεία άπαξ ως και η γέννησις μας το βάπτισμα μας και το κατευόδιό μας.
τα νερά του Ιορδάνη, πότε στρέφονται εις τα οπίσω;
κατά συνέπεια ο λογισμός μου λέγει πώς η μία εκ των δύο εορτών δεν υφίσταται, δηλαδή είναι ψεύτικη.
δεν ομιλούμε για παλιό και νέο.
ομιλούμε δια Ιουλιανό και Γρηγοριανό ημερολόγιο.
από το 45 π.χ. μέχρι το 1924 ήταν λάθος, και ξαφνικά βρέθηκε το σωστό; επίσης, όλοι εσείς οι αγιορείτες αφού λειτουργείτε με το ιουλιανό, γιατί γράφετε κατεβατά όταν οι εορτές είναι με το γρηγοριανό; γιατί ταίζετε τους επισκέπτες σας όταν εσείς έχετε κατάλυση και αυτοί νηστεία νηστίσιμα, ενώ όταν έχετε νηστεία δεν τους δίνετε αρτύσιμα αλλά ό,τι τρώτε εσείς;
τελειώνοντας να σας θυμίσω:
"Μὴ πλανᾶσθε Θεὸς οὐ µυκτηρίζεται, ὃ γὰρ ἐὰν σπείρῃ ἄνθρωπος, τοῦτο καὶ θερίσει". Γαλάτας 6:7
Καλά Χριστούγεννα,όποτε και όπως σας άρεσει.
***
συγχωρέστε με
νόμιζα πως το άρθρο ήταν του πατρός βασιλείου γοντικάκη.
δι αυτό αναφέρομαι για τους αγιορείτες.
όλα τα αναγραφόμενα ισχύουν, δια άπάντας.
έρρωσθε.
δι αυτό αναφέρομαι για τους αγιορείτες.
όλα τα αναγραφόμενα ισχύουν, δια άπάντας.
έρρωσθε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου