Ἡ Ἁγία καί Μεγάλη Σύνοδος τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, πού
προβλέπεται νά συνέλθει στά Χανιά τῆς Κρήτης, τήν Πεντηκοστή τοῦ 2016,
προετοιµάζεται ἐδῶ καί ἕνα αἰώνα περίπου ἀπό τούς οἰκουµενιστικούς κύκλους τοῦ
Οἰκουµενικοῦ Πατριαρχείου. Ἀπό τήν ἔναρξη ἀκόµη τῆς προπαρασκευῆς της,
ἐκδηλώθηκε ὁ ἀντορθόδοξος, ἀντισυνοδικός καί ἀντικανονικός χαρακτήρας της. Ἡ
Σύνοδος αὐτή παραβιάζει ἐµφανῶς τίς θεµελιώδεις προϋποθέσεις πού πρέπει νά
πληροῦν οἱ Οἰκουµενικές Σύνοδοι, ὅπως ὁρίζονται στό «Πηδάλιο» ἀπό τόν Ἅγιο
Νικόδηµο τόν Ἁγιορείτη, δηλαδή «τό νά ᾖναι πάντα τά ἐκτιθέµενα παρ’ αὐτῶν
δόγµατα καί οἱ Κανόνες, ὀρθόδοξα εὐσεβῆ καί σύµφωνα ταῖς θείαις Γραφαῖς, ἤ ταῖς
προλαβούσαις Οἰκουµενικαῖς συνόδοις». Ἡ µέλλουσα νά συνέλθει Ἁγία καί Μεγάλη
Σύνοδος, δέν προβλέπει, ὡς ὀφείλει, τήν ἀναγνώριση τῶν προηγουµένων
Οἰκουµενικῶν Συνόδων. Προδικάζει, αὐθαιρέτως, τό ἀλάθητο τῶν ἀποφάσεών της. ∆έν
καταδικάζει τίς συµπροσευχές µέ αἱρετικούς. Ἐπαινεῖ τούς ἀποτυχηµένους
οἰκουµενιστικούς διαλόγους. Ἔχει ἔλλειµµα συνοδικότητας. ∆έν ἐκπροσωποῦνται
δηλαδή σ’ αὐτήν ὅλοι οἱ Ἐπίσκοποι. Ἔχει σοβαρό ἔλλειµµα Ὀρθόδοξης
αὐτοσυνειδησίας. Εἰσάγονται θέµατα πρός ψήφιση, στά ὁποῖα ὑπάρχουν µή Ὀρθόδοξες
ἀντιλήψεις σέ δογµατικά ζητήµατα (ἑνότητα καί καθολικότητα τῆς Ἐκκλησίας). Τά
θέµατα αὐτά, δυστυχῶς, ὑπεγράφησαν καί ἀπό τούς ἀρχιερεῖς-ἀντιπροσώπους τῆς
Ἐκκλησίας µας, χωρίς ἀνάλογη προηγούµενη ἐξουσιοδότηση καί ἐνηµέρωση τῆς
Ἱεραρχίας.- ἔχει σοβαρό ἔλλειµµα πληροφόρησης τοῦ πληρώµατος τῆς Ἐκκλησίας
(κληρικῶν-µοναχῶν-λαϊκῶν). Ἐπιχειρεῖ θεσµική νοµιµοποίηση τοῦ παναιρετικοῦ καί
πνευµατικῶς δυσώδους Οἰκουµενισµοῦ, µέ µιά ἀπόφαση Πανορθοδόξου Συνόδου. Τοῦτο
σηµαίνει: • Ἀνατροπή τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησιολογίας, µέ τήν παροχή
ἐκκλησιαστικότητας στούς Ρωµαιοκαθολικούς καί Προτεστάντες καί ἀποδοχή τῶν
µυστηρίων τους • νοµιµοποίηση τῶν αἱρέσεων • θεσµική ἀποδοχή τῶν ἀντορθοδόξων
Κειµένων τοῦ ΠΣΕ (Παγκοσµίου Συµβουλίου Ἐκκλησιῶν, βλ.Porto Alegre,Busan) καί ἐµµέσως τοῦ αἱρετικοῦ
Κειµένου τοῦ Balamand • ἀποδοχή τῶν
κακοδόξων θεωριῶν τῆς λεγοµένης «Βαπτισµατικῆς Θε- ολογίας» καί τῆς
Προτεσταντικῆς «Θεωρίας τῶν Κλάδων» • τήν υἱοθέτηση τοῦ Οἰκουµενισµοῦ, ὡς
ἐπισήµου πρακτικῆς τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Γι’ αὐτό: Προσευχόµαστε, ἐµπόνως,
ἀλλά καί ζητοῦµε ἀπό Σᾶς, Ἅγιοι Ἀρχιερεῖς τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, νά
παραµείνετε σταθεροί στήν ἕως τώρα πίστη τῆς Ἁγίας µας Ἐκκλησίας, τήν πίστη
δηλαδή τῶν ἁγίων Προφητῶν, Ἀποστόλων καί Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας, διαχρονικῶς,
καί ἰδιαίτερα στίς ἀποφάσεις τῶν Οἰκουµενικῶν Συνόδων. Σᾶς παρακαλοῦµε, θερµῶς,
νά καταψηφίσετε ἀπερίφραστα τόν Οἰκουµενισµό, στό σύνολό του καί νά
ἀντιταχθεῖτε µέ δογµατική ἀκρίβεια σέ κάθε ἀντορθόδοξη Εἰσήγηση, στά θέµατα τῆς
Ἁγίας καί Μεγάλης Συνόδου. Νά µή προβεῖτε, κατά τήν ἀπαγορευτική ἐντολή τοῦ
Κυρίου: «οὐδείς δέ ἐπιβάλλει ἐπίβληµα ῥάκους ἀγνάφου ἐπί ἱµατίῳ παλαιῷ» (Ματθ.
9, 16), σέ ἐµβαλωµατική δι- όρθωση τῶν οἰκουµενιστικῶν Κειµένων, ἀλλά στήν
συνολική ἀ- πόρριψή τους. Τά δόγµατα τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεώς µας τά ἀπο-
δεχόµαστε, δέν τά διαπραγµατευόµαστε.
β) Οἱ ὑπογραφὲς θὰ ἀποστέλλωνται εἰς τὴν διεύθυνσιν:
Σύναξη Ρωµιῶν «Φώτης Κόντογλου» Τ.Θ. 107 42132 Τρίκαλα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου