Οι μεγάλες νίκες, τις οποίες πανηγυρίζουμε αυτές τις ημέρες, οφείλονται στην πίστη στου λαού μας στον Χριστό, στην Παναγία και στους αγίους, και όχι σε κάποια θολή πολυπολιτισμικότητα. Ο άγιος Δημήτριος παρενέβη ανήμερα την εορτή του και η Θεσσαλονίκη, η πόλη του, ελευθερώθηκε το 1912 από τον Ελληνικό Στρατό. Στην Παναγία της Τήνου αφιέρωναν οι στρατιώτες μας τα τάματά τους το 1940, διότι την έβλεπαν μπροστά τους να τους οδηγεί στη νίκη στα χιονισμένα βουνά της βορείου Ηπείρου.
Η ελληνορθόδοξη παιδεία κράτησε όρθιο το έθνος μας σε όλες τις δύσκολες περιόδους της νεότερης Ιστορίας μας. Τα πολυπολιτισμικά και πολυθρησκειακά πειράματα του υπουργού Παιδείας Νίκου Φίλη έχουν στόχο να μας αποκόψουν από τις αρχές και τις αξίες, οι οποίες διαφύλαξαν τη συνέχεια του Ελληνισμού επί αιώνες. Οδηγούν σε ένα σχολείο από το οποίο εκδιώκεται ο Χριστός και γίνονται ευπρόσδεκτοι ο Μωάμεθ, ο Βούδας και τα ανατολικά θρησκεύματα. Απομακρύνουν το ορθόδοξο μάθημα των Θρησκευτικών, το οποίο φέρνει τα παιδιά σε επαφή με την αλήθεια του ευαγγελίου, τους αγίους και τους σοφούς πατέρες της Εκκλησίας.
Η απόφαση του υπουργού να καταργήσει το ορθόδοξο χριστιανικό περιεχόμενο του μαθήματος και να εισαγάγει τη θρησκειολογία, δηλαδή ξερή εγκυκλοπαιδική γνώση περί διάφορων δοξασιών, αποτελεί μέγα παιδαγωγικό λάθος. Το Ελληνόπουλο πρέπει στο δημοτικό και το γυμνάσιο να διδαχθεί την πίστη και τις παραδόσεις των προγόνων του, και αργότερα, στο λύκειο, να κάνει τη γνωριμία με τα άλλα θρησκεύματα.
Αν εφαρμοστεί το πιλοτικό πρόγραμμα για τα Θρησκευτικά, το οποίο εισηγείται το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, τότε στα ελληνικά σχολεία θα καλλιεργηθεί μία άνευ προηγουμένου σύγχυση και το μάθημα των Θρησκευτικών θα παύσει να έχει το ηθοπλαστικό περιεχόμενο που οφείλει να έχει. Αλλωστε σχεδόν σε όλη την Ευρώπη το σχολείο βασίζει τη διδασκαλία των Θρησκευτικών στην επικρατούσα θρησκεία και όχι σε αποτυχημένα πολυθρησκειακά πρότυπα.
Η πρόθεση του υπουργού να κατεδαφίσει τα ορθόδοξα Θρησκευτικά έρχεται σε πλήρη αντίθεση με το ισχύον Σύνταγμα και με τις δικαστικές αποφάσεις που το ερμηνεύουν. Θυμίζω την απόφαση 115/2012 του Διοικητικού Εφετείου Χανίων, η οποία ορίζει να διδάσκεται το μάθημα επί ικανό αριθμό ωρών με βάση τη χριστιανική πίστη για την ανάπτυξη της θρησκευτικής συνειδήσεως των Ελλήνων ορθοδόξων.
Οι διακηρύξεις του υπουργού υπέρ του θρησκειολογικού μαθήματος έρχονται σε αντίθεση με τα πορίσματα ειδικού επιστημονικού συνεδρίου, το οποίο διοργανώθηκε στη Θεσσαλονίκη τον Μάρτιο του 2013 και κατέδειξε την ακαταλληλότητα των πολυθρησκειακών προτάσεων μικρής ομάδας θεολόγων.
Τα ΟΧΙ του Ελληνισμού βασίζονται στο ελληνορθόδοξο ήθος. Ας μιλήσουμε στους νέους για τη Μεγαλόχαρη και τον άγιο Δημήτριο!
Κωνσταντίνος Χολέβας
Η ελληνορθόδοξη παιδεία κράτησε όρθιο το έθνος μας σε όλες τις δύσκολες περιόδους της νεότερης Ιστορίας μας. Τα πολυπολιτισμικά και πολυθρησκειακά πειράματα του υπουργού Παιδείας Νίκου Φίλη έχουν στόχο να μας αποκόψουν από τις αρχές και τις αξίες, οι οποίες διαφύλαξαν τη συνέχεια του Ελληνισμού επί αιώνες. Οδηγούν σε ένα σχολείο από το οποίο εκδιώκεται ο Χριστός και γίνονται ευπρόσδεκτοι ο Μωάμεθ, ο Βούδας και τα ανατολικά θρησκεύματα. Απομακρύνουν το ορθόδοξο μάθημα των Θρησκευτικών, το οποίο φέρνει τα παιδιά σε επαφή με την αλήθεια του ευαγγελίου, τους αγίους και τους σοφούς πατέρες της Εκκλησίας.
Η απόφαση του υπουργού να καταργήσει το ορθόδοξο χριστιανικό περιεχόμενο του μαθήματος και να εισαγάγει τη θρησκειολογία, δηλαδή ξερή εγκυκλοπαιδική γνώση περί διάφορων δοξασιών, αποτελεί μέγα παιδαγωγικό λάθος. Το Ελληνόπουλο πρέπει στο δημοτικό και το γυμνάσιο να διδαχθεί την πίστη και τις παραδόσεις των προγόνων του, και αργότερα, στο λύκειο, να κάνει τη γνωριμία με τα άλλα θρησκεύματα.
Αν εφαρμοστεί το πιλοτικό πρόγραμμα για τα Θρησκευτικά, το οποίο εισηγείται το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, τότε στα ελληνικά σχολεία θα καλλιεργηθεί μία άνευ προηγουμένου σύγχυση και το μάθημα των Θρησκευτικών θα παύσει να έχει το ηθοπλαστικό περιεχόμενο που οφείλει να έχει. Αλλωστε σχεδόν σε όλη την Ευρώπη το σχολείο βασίζει τη διδασκαλία των Θρησκευτικών στην επικρατούσα θρησκεία και όχι σε αποτυχημένα πολυθρησκειακά πρότυπα.
Η πρόθεση του υπουργού να κατεδαφίσει τα ορθόδοξα Θρησκευτικά έρχεται σε πλήρη αντίθεση με το ισχύον Σύνταγμα και με τις δικαστικές αποφάσεις που το ερμηνεύουν. Θυμίζω την απόφαση 115/2012 του Διοικητικού Εφετείου Χανίων, η οποία ορίζει να διδάσκεται το μάθημα επί ικανό αριθμό ωρών με βάση τη χριστιανική πίστη για την ανάπτυξη της θρησκευτικής συνειδήσεως των Ελλήνων ορθοδόξων.
Οι διακηρύξεις του υπουργού υπέρ του θρησκειολογικού μαθήματος έρχονται σε αντίθεση με τα πορίσματα ειδικού επιστημονικού συνεδρίου, το οποίο διοργανώθηκε στη Θεσσαλονίκη τον Μάρτιο του 2013 και κατέδειξε την ακαταλληλότητα των πολυθρησκειακών προτάσεων μικρής ομάδας θεολόγων.
Τα ΟΧΙ του Ελληνισμού βασίζονται στο ελληνορθόδοξο ήθος. Ας μιλήσουμε στους νέους για τη Μεγαλόχαρη και τον άγιο Δημήτριο!
Κωνσταντίνος Χολέβας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου