* Παραθέτουμε τό μεγαλύτερο μέρος τοῦ ἀποκαλυπτικοῦ ἄρθρου τοῦ κ. Ἀντωνίου Ἀντωνάκου, μέ τό ὁποῖο ἀπομυθεύεται ὁ δῆθεν «ὅρκος τοῦ Μεγάλου Ἀλεξάνδρου», τόν ὁποῖον μᾶς σερβίρουν γιά πάνω ἀπό εἴκοσι χρόνια τώρα.
[...] Ὅταν στά ἔτη 1992-1993 τό οὐσιαστικά ἀνύπαρκτο «μακεδονικό ζήτημα» εἶχε κυριαρχήσει στήν καθημερινότητα τῶν Ἑλλήνων, ἡ προπαγάνδα τῆς παγκοσμιοποίησης, παραποιώντας κατά τήν γνωστή της μέθοδο τά ἀληθῆ κείμενα, μέ τήν βοήθεια τότε ἑνός ἑλλαδικοῦ «σουπερμάρκετ» ἐξέδωσε καί μοίρασε σέ πολλές χιλιάδες ἀντίτυπα τόν ὑποτιθέμενο «ὅρκο τοῦ Μεγάλου Ἀλεξάνδρου στήν Ὤπιν». Ἡ παγκοσμιοποίηση, μέ ὅπλα της την ἐνδοτικότητα τῶν Ἑλλήνων, τήν παραποίηση τῆς Ἱστορίας, τόν ἐθνικό ἀπογαλακτισμό τῶν Ἑλληνόπουλων στά σχολεῖα, τον διορισμό μεγάλου ἀριθμοῦ «καθηγητῶν» στά πανεπιστήμια, ἐντεταλμένων ἀπό το σύστημα νά «πρεσβεύουν» αὐτές τίς ἀπόψεις, τήν δημιουργία πανεπιστημιακῶν ἑδρῶν στις ΗΠΑ γιά την προώθηση αὐτῶν τῶν θέσεων καί κυρίως τήν προπαγάνδα, διέδωσε ὅτι τάχα «ὁ Μέγας Ἀλέξανδρος ἐξεφώνησε ἕναν οἰκουμενικό λόγο στήν Ὤπιν, ἐνώπιον χιλιάδων στρατιωτῶν και ἀξιωματικῶν»!
Ἡ πλαστότητα αὐτοῦ τοῦ λόγου ἀποδεικνύεται πανεύκολα, ἄν κάποιος ζητήσει παραπομπή. Τέτοια δέν ὑπάρχει.
Ὁπότε δέν ὑπάρχει καί ἀρχαῖο κείμενο καί πάντοτε «ἡ ἀναπαραγωγή αὐτοῦ τοῦ λόγου εἶναι μόνο στά νεοελλαδικά»! Τά λόγια ἐπίσης, ἡ ὁρολογία πού χρησιμοποιεῖται εἶναι σημαντική. Ὁμιλεῖ γιά μαύρους καί λευκούς (τότε δέν ὑπῆρχε παρόμοια ὁρολογία καί τέτοιος διαχωρισμός). Τό πιο σοβαρό, ὅμως, εἶναι ὅτι ὁ πλαστός αὐτός λόγος χρησιμοποιήθηκε ἀπό πολιτικούς, προέδρους Δημοκρατίας, πρωθυπουργούς, ὑπουργούς, δημάρχους, προέδρους συλλόγων κ.λπ., οἱ ὁποῖοι καί τόν προσέφεραν ὡς δῶρο σέ ἀκριβές ἀναπαραγωγές (ἐπίχρυσες, ἀσημένιες κ.λπ.) στούς κάθε εἴδους ἡγέτες, πού ἔφθαναν για συνομιλίες στήν Ἑλλάδα, θέλοντας νά δείξουν δουλικά ὅτι τάχα ὁ κοσμοκράτωρ Ἀλέξανδρος ἦταν ὀπαδός τῆς ...παγκοσμιοποίησης!
Ὁ δῆθεν ὅρκος, ὑποτίθεται ὅτι ἐξεφωνήθη στήν Ὤπιν τό 324 π.Χ. τάχα σέ ἕνα «συνέδριο ὅλων τῶν ἐθνῶν», σύμφωνα μέ τούς παραχαράκτες τῆς ἱστορίας μας.
Ὁ Μ. Ἀλέξανδρος φέρεται νά λέει ὅτι «τώρα πού τελειώνουν οἱ πόλεμοι σᾶς εὔχομαι νά ζήσετε σάν ἕνας λαός μονιασμένοι. Θεωρῆστε τήν οἰκουμένη πατρίδα σας (σ.σ. παγκοσμιοποίηση, πολίτες τοῦ κόσμου) μέ κοινούς νόμους, ὅπου κυβερνοῦν οἱ ἄριστοι, ἀνεξαρτήτως φυλῆς. Δέν ξεχωρίζω τούς ἀνθρώπους σε βαρβάρους καί Ἕλληνες. Δέν μέ ἐνδιαφέρει ἡ καταγωγή τῶν ἀνθρώπων, οὔτε ἡ «ράτσα» πού γεννήθηκαν. Γιά μένα κάθε κ α λ ός ξ έν ος ε ἶ ν α ι Ἕ λ λ η ν α ς κ α ί κ ά θ ε κ α κ ό ς ῞ Ελληνας εἶναι χειρότερος ἀπό βάρβαρος. Ἀπό μέρους μου σᾶς θεωρῶ ὅλους ἴσους, λευκούς καί μελαψούς καί θά ἤθελα να μήν εἶσθε μόνον ὑπήκοοι ἀλλά μέτοχοι, ὅλοι συνέταιροι...». κ.λπ. (σσ. ὁ λαός στην ἐξουσία;) Ὅλα αὐτά πού ἀναφέρονται στόν «ὅρκο» δέν θά μᾶς ἔκαναν καμμία ἐντύπωση, ἄν τά ἔγραφε σήμερα ἕνας διεθνιστής και προστάτης τῶν λαθρομεταναστῶν, πού ἔχουν κατακυριεύσει τήν πατρίδα μας και ἀσελγοῦν καθημερινά εἰς βάρος μας ἤ κάποια Μ.Κ.Ο., ἀντιρατσιστική ὀργάνωση για τά δικαιώματα τῶν λαθρομεταναστῶν. Γν ω ρ ί ζο ν τ α ς ὅ μ ω ς τ ό ν τ ρ ό π ο σκέψεως, την φιλοσοφία τῶν ἀρχαίων Ἑλλήνων, τόν πολιτισμό τους καί τό γεγονός ὅτι ἡ ἐκστρατεία ἔγινε γιά την διάλυση τῆς πανίσχυρης Περσικῆς αὐτοκρατορίας, ἀδυνατοῦμε να πιστέψουμε ὅτι τά λόγια αὐτά ἐγράφησαν τότε. Αὐτό ἐξ ἄλλου ἀποδεικνύεται και ἀπό τό γεγονός ὅτι στήν μοναδική σωζόμενη πηγή πού ἀναφέρεται στήν ἐκστρατεία τοῦ Μ. Ἀλεξάνδρου, γραμμένη ἀπό τόν Ἕλληνα ἱστορικό τοῦ 2ου μ.Χ. αἰῶνος, Ἀρριανό, δέν ἀναφέρεται ὁ «ὅρκος» ἤ σχετικό μέ αὐτόν κείμενο. Σημειωτέον ὅτι τό ἔργο τοῦ Ἀρριανοῦ βασίσθηκε στους ἱστορικούς Ἀριστόβουλο και Πτολεμαῖο, οἱ ὁποῖοι συμμετεῖχαν στήν ἐκστρατεία και εἶχαν, ἐκτός τῶν πολεμικῶν καθηκόντων τους, ἐπιφορτισθεῖ μέ τήν καθημερινή καταγραφή τῶν γεγονότων.
Ὁ ἀληθής λόγος τοῦ Ἀλεξάνδρου λοιπόν καί ἡ μόνη σχετική μέ τήν Ὤπιν ἀναφορά υπάρχει στόν Ἀρριανό «Ἀλεξάνδρου Ἀνάβασις», (βιβλίο Ζ κεφ. VIII), ἡ ὁποία βεβαίως δέν περιέχει κανένα...ὅρκο!
Ἡ ἐκεῖ ὁμιλία τοῦ Μ. Ἀλεξάνδρου ἔγινε μετά την ἐκδήλωση στάσεως ἀπό κάποιους Μακεδόνες, τούς ὁποίους λόγῳ ἡλικίας καί τραυματισμῶν, ἤθελε νά τους στείλει πίσω στήν Μακεδονία, τιμώντας τους συγχρόνως ἐξαιρετικά. Αὐτοί, ἐπειδή ἐθεώρησαν ὅτι περιφρονοῦνται ἄρχισαν νά τόν εἰρωνεύονται. Αὐτός τότε ἀνῆλθε στό βῆμα, ὅπου ἄρχισε νά ἐξιστορεῖ πῶς ὁ πατέρας του Φίλιππος ξεκίνησε την βασιλεία του ἀνεβάζοντας τό βιοτικό και πολιτιστικό ἐπίπεδο τῶν Μακεδόνων και πῶς ὁ ἴδιος ἔφθασε νά εἶναι κυρίαρχος ὅλου τοῦ ἀνατολικοῦ κόσμου. Ἐπειδή οἱ καιροί πού βιώνουμε εἶναι πονηροί, ὅσοι ἐξακολουθοῦμε νά σκεπτόμαστε Ἑλληνικά καί πιστεύουμε στην διαφορετικότητα τῶν λαῶν καί στήν διατήρηση τῆς Ἑλληνικῆς φυλῆς, πρέπει να ἐπαγρυπνοῦμε καί νά εἴμαστε καχύποπτοι σέ τέτοια δημοσιεύματα, πού δῆθεν προέρχονται ἀπό σπουδαῖες ἱστορικές προσωπικότητες καί πού κάποιοι ἐπιτήδειοι ἐκμεταλλεύονται καί ἄλλοι ἀφελεῖς νἀ ακολουθοῦν καί μᾶς ὁδηγοῦν στήν παγίδα τῆς παγκοσμιοποιήσεως καί τῆς πολυπολιτισμικότητος.
Πῶς, ὅμως, προέκυψε αὐτή ἡ παραποίηση, τήν ὁποία εὔστοχα ἐκμεταλλεύθηκε ἡ παγκοσμιοποίηση; Το κείμενο αὐτό, τοῦ ὑποτιθέμενου ὅρκου, ὑπάρχει στό βιβλίο τοῦ Χρήστου Ζαλοκώστα «Ἀλέξανδρος, ὁ πρόδρομος τοῦ Ἰησοῦ» (ἐκδόσεις ΕΣΤΙΑΣ). Ἐκεῖ, λοιπόν, στην σελίδα 235, ἀναγράφεται μεγαλοπρεπῶς ὁ «ὑποτιθέμενος» ὅρκος!
Τί εἶναι ὅμως αὐτό τό βιβλίο; Εἶνα ι ἱ στορικό σύγγραμμα; Εἶναι ἔγκυρη ἱστορική πραγματεία; Ὄχι. Ὁ Χρῆστος Ζαλοκώστας με αὐτό τό ἔργο ἔλαβε βραβεῖο λογοτεχνικοῦ διαγωνισμοῦ.
Ἕνα μυθιστόρημα, λοιπόν, ἀπετέλεσε τάχα ἕνα παγκόσμιο γεγονός ἀναφορᾶς.
[...]Και δέν θά ἐπανερχόμουν σέ αὐτό το θέμα, ἄν πρίν λόγους μῆνες σέ ἐκδήλωση μεγάλου ποντιακοῦ σωματείου, στήν ὁποία παρευρέθην δεν εδωρίζετο σέ Ρῶσσο στρατηγό, συγγραφέα ἑνός ἐξαίρετου ἱστορικοῦ βιβλίου γιά ἕναν ἄλλον Ἀλέξανδρο αὐτήν τήν φορά, τόν ἀρχηγό τῆς Ἑλληνικῆς Ἐπανάστασης, πρίγκηπα Ὑψηλάντη.
Εἶχε δίκιο ὁ Τσαρούχης, ὅταν ἔλεγε «στήν Ἑλλάδα εἶσαι ὅ,τι δηλώσεις»! Τό διαπιστώνουμε καθημερινά μέ τήν σήψη καί τήν διαφθορά τῆς ἑλλαδικῆς πολιτείας καί τοῦ λαοῦ! Γιατροί χωρίς διπλώματα θεραπεύουν, ὑγιεῖς λαμβάνουν συντάξεις ἀναπηρίας, δεκάδες χιλιάδες πλαστά πτυχία ἔφεραν σέ διευθυντικές θέσεις ἄτομα ἀνάξια. Καί οἱ Ἑλλαδίτες «ἐποιοῦντο την νῆσσαν», διότι ὁ Θουκυδίδης εἶχε γράψει ἀπό τότε ὅτι «ἀταλαίπωρος τοῖς πολλοῖς ἡ ζήτησις τῆς ἀληθείας καί ἐπί τά ἑτοῖμα μᾶλλον τρέπονται»! Τό θέμα, λοιπόν ἀγαπητοί φίλοι, εἶναι ἡ ἀνάδειξη τῶν ἀληθῶν γεγονότων, ὄχι τῶν παραποιημένων. Προϋπόθεση ἡ διάθεση για μελέτη καί για ἔρευνα καί ἡ προτεραιότητα τῆς ἀπολαύσεως τῶν ἐθνικῶν μας κειμένων ἔναντι τῆς Κοντσίτας. Ἀλλιῶς, ὅπως θρηνήσαμε ξαφνικά πού χάθηκε σέ μιά στιγμή τό οἰκονομικό ἔδαφος κάτω ἀπό τά πόδια μας, θά θρηνήσουμε γιά τήν ἀπώλεια καί ἄλλων ἐδαφῶν μας, γιά τά ὁποῖα τόσα χρόνια ἀδιαφορούσαμε.
Περιοδικόν Παρακαταθήκη
[...] Ὅταν στά ἔτη 1992-1993 τό οὐσιαστικά ἀνύπαρκτο «μακεδονικό ζήτημα» εἶχε κυριαρχήσει στήν καθημερινότητα τῶν Ἑλλήνων, ἡ προπαγάνδα τῆς παγκοσμιοποίησης, παραποιώντας κατά τήν γνωστή της μέθοδο τά ἀληθῆ κείμενα, μέ τήν βοήθεια τότε ἑνός ἑλλαδικοῦ «σουπερμάρκετ» ἐξέδωσε καί μοίρασε σέ πολλές χιλιάδες ἀντίτυπα τόν ὑποτιθέμενο «ὅρκο τοῦ Μεγάλου Ἀλεξάνδρου στήν Ὤπιν». Ἡ παγκοσμιοποίηση, μέ ὅπλα της την ἐνδοτικότητα τῶν Ἑλλήνων, τήν παραποίηση τῆς Ἱστορίας, τόν ἐθνικό ἀπογαλακτισμό τῶν Ἑλληνόπουλων στά σχολεῖα, τον διορισμό μεγάλου ἀριθμοῦ «καθηγητῶν» στά πανεπιστήμια, ἐντεταλμένων ἀπό το σύστημα νά «πρεσβεύουν» αὐτές τίς ἀπόψεις, τήν δημιουργία πανεπιστημιακῶν ἑδρῶν στις ΗΠΑ γιά την προώθηση αὐτῶν τῶν θέσεων καί κυρίως τήν προπαγάνδα, διέδωσε ὅτι τάχα «ὁ Μέγας Ἀλέξανδρος ἐξεφώνησε ἕναν οἰκουμενικό λόγο στήν Ὤπιν, ἐνώπιον χιλιάδων στρατιωτῶν και ἀξιωματικῶν»!
Ἡ πλαστότητα αὐτοῦ τοῦ λόγου ἀποδεικνύεται πανεύκολα, ἄν κάποιος ζητήσει παραπομπή. Τέτοια δέν ὑπάρχει.
Ὁπότε δέν ὑπάρχει καί ἀρχαῖο κείμενο καί πάντοτε «ἡ ἀναπαραγωγή αὐτοῦ τοῦ λόγου εἶναι μόνο στά νεοελλαδικά»! Τά λόγια ἐπίσης, ἡ ὁρολογία πού χρησιμοποιεῖται εἶναι σημαντική. Ὁμιλεῖ γιά μαύρους καί λευκούς (τότε δέν ὑπῆρχε παρόμοια ὁρολογία καί τέτοιος διαχωρισμός). Τό πιο σοβαρό, ὅμως, εἶναι ὅτι ὁ πλαστός αὐτός λόγος χρησιμοποιήθηκε ἀπό πολιτικούς, προέδρους Δημοκρατίας, πρωθυπουργούς, ὑπουργούς, δημάρχους, προέδρους συλλόγων κ.λπ., οἱ ὁποῖοι καί τόν προσέφεραν ὡς δῶρο σέ ἀκριβές ἀναπαραγωγές (ἐπίχρυσες, ἀσημένιες κ.λπ.) στούς κάθε εἴδους ἡγέτες, πού ἔφθαναν για συνομιλίες στήν Ἑλλάδα, θέλοντας νά δείξουν δουλικά ὅτι τάχα ὁ κοσμοκράτωρ Ἀλέξανδρος ἦταν ὀπαδός τῆς ...παγκοσμιοποίησης!
Ὁ δῆθεν ὅρκος, ὑποτίθεται ὅτι ἐξεφωνήθη στήν Ὤπιν τό 324 π.Χ. τάχα σέ ἕνα «συνέδριο ὅλων τῶν ἐθνῶν», σύμφωνα μέ τούς παραχαράκτες τῆς ἱστορίας μας.
Ὁ Μ. Ἀλέξανδρος φέρεται νά λέει ὅτι «τώρα πού τελειώνουν οἱ πόλεμοι σᾶς εὔχομαι νά ζήσετε σάν ἕνας λαός μονιασμένοι. Θεωρῆστε τήν οἰκουμένη πατρίδα σας (σ.σ. παγκοσμιοποίηση, πολίτες τοῦ κόσμου) μέ κοινούς νόμους, ὅπου κυβερνοῦν οἱ ἄριστοι, ἀνεξαρτήτως φυλῆς. Δέν ξεχωρίζω τούς ἀνθρώπους σε βαρβάρους καί Ἕλληνες. Δέν μέ ἐνδιαφέρει ἡ καταγωγή τῶν ἀνθρώπων, οὔτε ἡ «ράτσα» πού γεννήθηκαν. Γιά μένα κάθε κ α λ ός ξ έν ος ε ἶ ν α ι Ἕ λ λ η ν α ς κ α ί κ ά θ ε κ α κ ό ς ῞ Ελληνας εἶναι χειρότερος ἀπό βάρβαρος. Ἀπό μέρους μου σᾶς θεωρῶ ὅλους ἴσους, λευκούς καί μελαψούς καί θά ἤθελα να μήν εἶσθε μόνον ὑπήκοοι ἀλλά μέτοχοι, ὅλοι συνέταιροι...». κ.λπ. (σσ. ὁ λαός στην ἐξουσία;) Ὅλα αὐτά πού ἀναφέρονται στόν «ὅρκο» δέν θά μᾶς ἔκαναν καμμία ἐντύπωση, ἄν τά ἔγραφε σήμερα ἕνας διεθνιστής και προστάτης τῶν λαθρομεταναστῶν, πού ἔχουν κατακυριεύσει τήν πατρίδα μας και ἀσελγοῦν καθημερινά εἰς βάρος μας ἤ κάποια Μ.Κ.Ο., ἀντιρατσιστική ὀργάνωση για τά δικαιώματα τῶν λαθρομεταναστῶν. Γν ω ρ ί ζο ν τ α ς ὅ μ ω ς τ ό ν τ ρ ό π ο σκέψεως, την φιλοσοφία τῶν ἀρχαίων Ἑλλήνων, τόν πολιτισμό τους καί τό γεγονός ὅτι ἡ ἐκστρατεία ἔγινε γιά την διάλυση τῆς πανίσχυρης Περσικῆς αὐτοκρατορίας, ἀδυνατοῦμε να πιστέψουμε ὅτι τά λόγια αὐτά ἐγράφησαν τότε. Αὐτό ἐξ ἄλλου ἀποδεικνύεται και ἀπό τό γεγονός ὅτι στήν μοναδική σωζόμενη πηγή πού ἀναφέρεται στήν ἐκστρατεία τοῦ Μ. Ἀλεξάνδρου, γραμμένη ἀπό τόν Ἕλληνα ἱστορικό τοῦ 2ου μ.Χ. αἰῶνος, Ἀρριανό, δέν ἀναφέρεται ὁ «ὅρκος» ἤ σχετικό μέ αὐτόν κείμενο. Σημειωτέον ὅτι τό ἔργο τοῦ Ἀρριανοῦ βασίσθηκε στους ἱστορικούς Ἀριστόβουλο και Πτολεμαῖο, οἱ ὁποῖοι συμμετεῖχαν στήν ἐκστρατεία και εἶχαν, ἐκτός τῶν πολεμικῶν καθηκόντων τους, ἐπιφορτισθεῖ μέ τήν καθημερινή καταγραφή τῶν γεγονότων.
Ὁ ἀληθής λόγος τοῦ Ἀλεξάνδρου λοιπόν καί ἡ μόνη σχετική μέ τήν Ὤπιν ἀναφορά υπάρχει στόν Ἀρριανό «Ἀλεξάνδρου Ἀνάβασις», (βιβλίο Ζ κεφ. VIII), ἡ ὁποία βεβαίως δέν περιέχει κανένα...ὅρκο!
Ἡ ἐκεῖ ὁμιλία τοῦ Μ. Ἀλεξάνδρου ἔγινε μετά την ἐκδήλωση στάσεως ἀπό κάποιους Μακεδόνες, τούς ὁποίους λόγῳ ἡλικίας καί τραυματισμῶν, ἤθελε νά τους στείλει πίσω στήν Μακεδονία, τιμώντας τους συγχρόνως ἐξαιρετικά. Αὐτοί, ἐπειδή ἐθεώρησαν ὅτι περιφρονοῦνται ἄρχισαν νά τόν εἰρωνεύονται. Αὐτός τότε ἀνῆλθε στό βῆμα, ὅπου ἄρχισε νά ἐξιστορεῖ πῶς ὁ πατέρας του Φίλιππος ξεκίνησε την βασιλεία του ἀνεβάζοντας τό βιοτικό και πολιτιστικό ἐπίπεδο τῶν Μακεδόνων και πῶς ὁ ἴδιος ἔφθασε νά εἶναι κυρίαρχος ὅλου τοῦ ἀνατολικοῦ κόσμου. Ἐπειδή οἱ καιροί πού βιώνουμε εἶναι πονηροί, ὅσοι ἐξακολουθοῦμε νά σκεπτόμαστε Ἑλληνικά καί πιστεύουμε στην διαφορετικότητα τῶν λαῶν καί στήν διατήρηση τῆς Ἑλληνικῆς φυλῆς, πρέπει να ἐπαγρυπνοῦμε καί νά εἴμαστε καχύποπτοι σέ τέτοια δημοσιεύματα, πού δῆθεν προέρχονται ἀπό σπουδαῖες ἱστορικές προσωπικότητες καί πού κάποιοι ἐπιτήδειοι ἐκμεταλλεύονται καί ἄλλοι ἀφελεῖς νἀ ακολουθοῦν καί μᾶς ὁδηγοῦν στήν παγίδα τῆς παγκοσμιοποιήσεως καί τῆς πολυπολιτισμικότητος.
Πῶς, ὅμως, προέκυψε αὐτή ἡ παραποίηση, τήν ὁποία εὔστοχα ἐκμεταλλεύθηκε ἡ παγκοσμιοποίηση; Το κείμενο αὐτό, τοῦ ὑποτιθέμενου ὅρκου, ὑπάρχει στό βιβλίο τοῦ Χρήστου Ζαλοκώστα «Ἀλέξανδρος, ὁ πρόδρομος τοῦ Ἰησοῦ» (ἐκδόσεις ΕΣΤΙΑΣ). Ἐκεῖ, λοιπόν, στην σελίδα 235, ἀναγράφεται μεγαλοπρεπῶς ὁ «ὑποτιθέμενος» ὅρκος!
Τί εἶναι ὅμως αὐτό τό βιβλίο; Εἶνα ι ἱ στορικό σύγγραμμα; Εἶναι ἔγκυρη ἱστορική πραγματεία; Ὄχι. Ὁ Χρῆστος Ζαλοκώστας με αὐτό τό ἔργο ἔλαβε βραβεῖο λογοτεχνικοῦ διαγωνισμοῦ.
Ἕνα μυθιστόρημα, λοιπόν, ἀπετέλεσε τάχα ἕνα παγκόσμιο γεγονός ἀναφορᾶς.
[...]Και δέν θά ἐπανερχόμουν σέ αὐτό το θέμα, ἄν πρίν λόγους μῆνες σέ ἐκδήλωση μεγάλου ποντιακοῦ σωματείου, στήν ὁποία παρευρέθην δεν εδωρίζετο σέ Ρῶσσο στρατηγό, συγγραφέα ἑνός ἐξαίρετου ἱστορικοῦ βιβλίου γιά ἕναν ἄλλον Ἀλέξανδρο αὐτήν τήν φορά, τόν ἀρχηγό τῆς Ἑλληνικῆς Ἐπανάστασης, πρίγκηπα Ὑψηλάντη.
Εἶχε δίκιο ὁ Τσαρούχης, ὅταν ἔλεγε «στήν Ἑλλάδα εἶσαι ὅ,τι δηλώσεις»! Τό διαπιστώνουμε καθημερινά μέ τήν σήψη καί τήν διαφθορά τῆς ἑλλαδικῆς πολιτείας καί τοῦ λαοῦ! Γιατροί χωρίς διπλώματα θεραπεύουν, ὑγιεῖς λαμβάνουν συντάξεις ἀναπηρίας, δεκάδες χιλιάδες πλαστά πτυχία ἔφεραν σέ διευθυντικές θέσεις ἄτομα ἀνάξια. Καί οἱ Ἑλλαδίτες «ἐποιοῦντο την νῆσσαν», διότι ὁ Θουκυδίδης εἶχε γράψει ἀπό τότε ὅτι «ἀταλαίπωρος τοῖς πολλοῖς ἡ ζήτησις τῆς ἀληθείας καί ἐπί τά ἑτοῖμα μᾶλλον τρέπονται»! Τό θέμα, λοιπόν ἀγαπητοί φίλοι, εἶναι ἡ ἀνάδειξη τῶν ἀληθῶν γεγονότων, ὄχι τῶν παραποιημένων. Προϋπόθεση ἡ διάθεση για μελέτη καί για ἔρευνα καί ἡ προτεραιότητα τῆς ἀπολαύσεως τῶν ἐθνικῶν μας κειμένων ἔναντι τῆς Κοντσίτας. Ἀλλιῶς, ὅπως θρηνήσαμε ξαφνικά πού χάθηκε σέ μιά στιγμή τό οἰκονομικό ἔδαφος κάτω ἀπό τά πόδια μας, θά θρηνήσουμε γιά τήν ἀπώλεια καί ἄλλων ἐδαφῶν μας, γιά τά ὁποῖα τόσα χρόνια ἀδιαφορούσαμε.
Περιοδικόν Παρακαταθήκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου