Τό Οἰκουμενικόν Πατριαρχεῖον ἔχει ἀποφασίσει νά ἀναγορευθῆ
καί
ἐπισήμως εἰς προδότην τῆς Πίστεως. Ἴσως αἱ λέξεις εἶναι βαρεῖαι.
Ἀλλά αἱ ἀποφάσεις του εἶναι βαθεῖα «μαχαιριά» εἰς τήν Ὀρθόδοξον
Ἐκκλησίαν. Εἰς ἐποχήν καταρρεύσεως τῶν πάντων εἰς τόν πλανήτην
ἀντί νά ὑψώνη λάβαρα διαδόσεως τῆς Ἀληθείας τῆς Πίστεως, ὡς
τήν
ἐκφράζει ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία, αὐτό πρωταγωνιστεῖ εἰς διαθρησκειακάς
διασκέψεις, εἰς διασκέψεις μετά τῶν Παπικῶν καί τῶν Προτεσταντῶν, συμπροσεύχεται καί συλλειτουργεῖ ρίπτον εἰς τούς
κάδους ἀπορριμάτων τήν οὐσίαν τῶν Ἱερῶν καί Ἀποστολικῶν Κανόνων ὡς καί τάς ἀποφάσεις
τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων. Προκαλεῖ σύγχυσιν εἰς τόν πιστόν λαόν, ὁ ὁποῖος διαπιστώνει
ὅτι ὀφείλει νά τηρῆ τούς Κανόνας τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ἀλλά τήν ἰδίαν ὑποχρέωσιν
δέν ἔχει ὁ Ἀρχιεπίσκοπος τῆς Κωνσταντινουπόλεως καί Οἰκουμενικός Πατρι άρχης καί
οἱ περί αὐτόν Ἅγιοι Συνοδικοί τοῦ Οἰκουμενικοῦ Θρόνου.
Τό Οἰκουμενικόν Πατριαρχεῖον προσφάτως ἀπεφάσισε νά συγκαλέση
διάσκεψιν εἰς τήν Ρόδον, ὑπό τήν Προεδρίαν τοῦ Σεβ. Μητροπολίτου
Ρόδου κ. Κυρίλλου, διά τόν συντονισμόν τῆς ποιμαντικῆς διακονίας
τῶν
«ἐκκλησιῶν». Ἀλήθεια τί κοινόν ἔχει ἡ ποιμαντική διακονία
τῶν Παπικῶν,
τῶν Προτεσταντῶν καί τῶν ὑπολοίπων αἱρετικῶν μετά τῆς Ὀρθοδοξίας;
Τί κοινόν ἔχει τό δόγμα τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως, τό ὁποῖον ἐκφράζει τήν Ἀλήθειαν τῆς
Πίστεώς μας καί εἶναι τό Φῶς εἰς τήν Ἐκκλησίαν μας μετά τῶν δογμάτων τῶν αἱρετικῶν
χριστιανῶν; Ἰσχύουν διά τόν Οἰκουμενικόν Πατριάρχην καί διά τούς Ἁγίους Συνοδικούς
τοῦ Φαναρίου οἱ Ἱεροί Κανόνες, οἱ Ἀποστολικοί Κανόνες, τά συγγράματα τῶν Ἁγίων Νεκταρίου,
Νικοδήμου κ.λπ ὡς καί τό ρηθέν τοῦ Ἀποστόλου Παύλου ὅτι αἱρετικόν ἄνθρωπον μετά
τήν πρώτην καί δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ. Ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης καί ἡ Ἱερά
Σύνοδος τοῦ Φαναρίου μέ τήν ἀπόφασίν των ὑπηρετοῦν τόν Λαϊκόν Κοινωνικόν Οἰκουμενισμόν
ὡς τόν ἀνεκάλυψε τό Βατικανόν μετά τό ναυάγιον τοῦ διαλόγου διά τό πρωτεῖον τοῦ
Πάπα εἰς τήν Κύπρον καί εἰς τήν Βιέννην. Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως καί
ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης ὀφείλει 1ον) Νά ἀντιληφθῆ ὅτι εἰς καιρούς βαθυτάτης οἰκονομικῆς
κρίσεως καί κρίσεως ἀξιῶν εἰς τήν Ἑλλάδα δέν ἔχει τό δικαίωμα νά δημιουργῆ προβλήματα
νοθεύων τήν Πίστιν. Ὡς Ἕλλην ὀφείλει νά ἀποδείξη ὅτι εἶναι τό πνευματικόν κεφάλαιον,
τό ὁποῖον ἐργάζεται διά τήν σφυρηλάτησιν τοῦ φρονήματος τῶν Ὀρθοδόξων Ἑλλήνων καί
2ον) Νά σεβασθῆ τήν Πίστιν τῶν Ἑλλήνων, ἡ ὁποία ἦτο ὁδηγός των εἰς τούς πνευματικούς,
κοινωνικούς, πολιτιστικούς καί ἐθνικούς ἀγῶνας. Ἄς παύση νά διασπᾶ τόν Ἑλληνισμόν
μέ τήν συμπόρευσίν του μετά τῶν αἱρετικῶν.
Ἡ ἀπόφασις τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως καί Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου
ἔχει ὡς ἀκολούθως: «Διεθνὲς Συνέδριο γιὰ τὴν Ποιμαντικὴ Διακονία στὸ Χῶρο τῆς
Ὑγείας διοργανώνεται στὴ Ρόδο τὸν προσεχῆ Ὀκτώβριο (12 – 16 Ὀκτωβρίου 2011). Θυμίζουμε ὅτι τὸ πρῶτο Διεθνὲς Συνέδριο γιὰ
τὴν Ποιμαντικὴ Διακονία πραγματοποιήθηκε καὶ πάλι στὴ Ρόδο, τὸν
Ὀκτώβριο τοῦ 2008 μὲ ἀπόφαση τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου. Πρόεδρος
τῆς Συντονιστικῆς Ἐπιτροπῆς θὰ εἶναι καὶ πάλι ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ρόδου
κ. Κύριλλος. Τὸ θέμα τοῦ Συνεδρίου εἶναι “Ἡ Πρὸ τῶν Πυλῶν τοῦ Θανάτου Μέριμνα”.
Θυμίζουμε ὅτι στὸ προηγούμενο Συνέδριο ἔλαβαν μέρος 170 ἀντιπρόσωποι τῶν Μητροπόλεων
ἀπὸ ὅλο τὸν κόσμο, ποὺ ἀνήκουν πνευματικὰ καὶ διοικητικὰ στὸ Πατριαρχεῖο, ἀντιπρόσωποι
τῶν Ἐκκλησιῶν τῆς Κύπρου, Ἑλλάδος, Ἀλβανίας, οἱ κοσμήτορες τῶν Θεολογικῶν Σχολῶν
Ἀθηνῶν, Θεσσαλονίκης καὶ Βοστώνης, ἀντιπρόσωποι τῶν Ἐκκλησιαστικῶν Ἀκαδημιῶν καὶ τῆς Ὀρθόδοξης Θεολογικῆς
Σχολῆς τοῦ Πανεπιστημίου τοῦ Μονάχου, ξένων ὁμολογιῶν καθὼς καὶ ἄλλων φορέων ποὺ
σχετίζονται μὲ τὴν ποιμαντικὴ διακονία τοῦ ἀσθενοῦς, ἀλλὰ καὶ μὲ τὴν ἰατρικὴ καὶ
νοσηλευτική του φροντίδα».
"Ορθόδοξος Τύπος"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου