ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗ
ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΙΕΡΑ
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΔΡΥΪΝΟΥΠΟΛΕΩΣ ΠΩΓΩΝΙΑΝΗΣ & ΚΟΝΙΤΣΗΣ
440 02 Δελβινάκιον / 440 02 DELVINAKION, GR
www.imdpk.gr, e-mail: imdpk@imdpk.eu, Τηλ. Κέντρο / Tel. +302657022203, Fax +302657022344
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Ἀκτή Θεμιστοκλέους 190, 185 39 ΠΕΙΡΑΙΕΥΣ / 190
Themistokleous coast, 18539 Piraeus, GR
www.imp.gr, e-mail: impireos@hotmail.com, Τηλ. Κέντρο / Tel. +30210 4514833, Fax +30210 4518476
Tῇ
10ῃ
Ἀπριλίου 2014
Τῷ Ἐκλαμπροτάτῳ
κ. Φραγκίσκῳ,
ἀρχηγῷ
τοῦ Κράτους τοῦ Βατικανοῦ.
Ρώμη –
Βατικανό
Ἐκλαμπρότατε,
Μετά
τοῦ προσήκοντος σεβασμοῦ καί εἰλικρινοῦς ἀγάπης, Σᾶς στέλνουμε τήν παρούσα ἐπισκοπική
ἐπιστολή, ὁ σκοπός τῆς ὁποίας δέν προέρχεται ἀπό κανένα ἄλλο ἰδιοτελές
κίνητρο, παρά μόνο ἀπό καθαρή, ἄδολη καί ἀνιδιοτελῆ χριστιανική ἀγάπη, ἀπό
χριστιανικό καθῆκον, ἀπό ἐντολή ἐπιβεβλημένη ἀπό τόν Σωτῆρα μας Χριστό, ὁ ὁποῖος
«πάντας ἀνθρώπους θέλει σωθῆναι καί εἰς ἐπίγνωσιν
ἀληθείας ἐλθεῖν»[1], καί τέλος ἀπό
θερμή καί σφοδρή ἐπιθυμία γιά τήν σωτηρία Σας. Γι᾽ αὐτό θεωροῦμε καθῆκον μας ἱερό
καί ἐπιβεβλημένο, ὡς μέλη τοῦ Παναγίου καί Παναχράντου Σώματος τοῦ Χριστοῦ καί
δή ὡς Ὀρθόδοξοι Ἐπίσκοποι, πού ὑπαγόμαστε τόσο στήν Ἱερά Σύνοδο τῆς Ἁγιωτάτης
καί Αὐτοκεφάλου Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ἡ ὁποία εἶναι ἡ Ἀνωτάτη Ἐκκλησιαστική
μας Ἀρχή, ὅσο καί στήν καθόλου καί Ἀδιαίρετο Μία, Ἁγία, Καθολική καί Ἀποστολική
Ὀρθόδοξο Ἐκκλησία, νά φροντίσουμε παντί σθένει νά Σᾶς ἐπαναφέρουμε στήν Μητέρα
Καθολική Ὀρθόδοξο Ἐκκλησία, ἀπό τήν ὁποία ἀποχωρήσατε καί ἀποκοπήκατε, ἔργο τό
ὁποῖο ἐλπίζουμε, συνεργούσης τῆς ἀκτίστου Θείας Χάριτος τοῦ Κυρίου, νά
κατορθωθῆ. Τό ἱερό αὐτό χρέος τῆς ἐπιστροφῆς τῶν αἱρετικῶν στήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία
ἔχει βεβαίως ἱεροκανονικό ἔρεισμα καί βάση καί στηρίζεται στούς 131ο,
132ο καί 133ο ἱερούς Κανόνες τῆς ἐν Καρθαγένῃ Τοπικῆς
Συνόδου (418 ἤ 419 μ.Χ.)[2].
Εὐθύς ἐξ
ἀρχῆς θά πρέπη νά διευκρινισθῆ ὅτι τά ὅσα θά λεχθοῦν στή συνέχεια, γράφονται μέ πόνο καρδίας καί ὄχι ἀπό
κάποια προσωπική ἐμπάθεια καί μῖσος πρός τό σεβαστό πρόσωπό σας. Σκοπός μας
δέν εἶναι νά θιγεῖ τό πρόσωπό σας, ἀλλά νά ἀποκαλύψομε, στηλιτεύσομε, ἐλέγξομε
καί ἀνασκευάσομε πλανεμένες καί αἱρετικές ἀπόψεις, θεωρίες, πράξεις καί ἐνέργειές
σας. Βασικός κανόνας μας εἶναι ὅτι πρέπει νά ἀγαπᾶμε τά πρόσωπα τῶν αἱρετικῶν,
ἀλλά νά ἐλέγχουμε καί νά ἀποστρεφόμαστε τήν πλάνη καί τήν αἵρεσή τους.
Μοναδικό ἐνδιαφέρον μας εἶναι ἡ Ἁγία Ὀρθοδοξία μας, μέσα στήν ὁποία μόνο ἔχει ὁ
ἄνθρωπος σωτηρία. Πάντοτε προσευχόμαστε, ὅπως ὁ Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστός ἐπισυναγάγη
τόν πλανεμένο «πάπα» καί τούς παπικούς, διά τῆς μετανοίας καί τῆς ἀποκηρύξεως
τῆς πλάνης καί αἱρέσεώς σας, στήν Μία, Ἁγία, Καθολική καί Ἀποστολική, Ὀρθόδοξη
Ἐκκλησία καί ἀναλάβη ὡς Ὀρθόδοξος πάπας κατά τά πρεσβεῖα τιμῆς τῆς Πενταρχίας
καί δυνάμει τῶν Θείων καί Ἁγίων καί Ἱερῶν Κανόνων τήν τιμητικήν προεδρίαν τῶν
Αὐτοκεφάλων Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν ὡς «primus inter pares».
Ἕνας ἐπιπρόσθετος
λόγος, πού ἀναδεικνύει τήν ἐπικαιρότητα καί τήν σημαντικότητα τῆς παρούσης ἐπισκοπικῆς
ἐπιστολῆς μας, εἶναι τά τεκταινόμενα στά πλαίσια τῆς συγχρόνου αἱρετικῆς οἰκουμενι(στι)κῆς
κινήσεως μέ τούς οἰκουμενι(στι)κούς θεολογικούς διμερεῖς διαλόγους μεταξύ Ὀρθοδόξων
καί Παπικῶν, ὅπου οἱ ἐκπρόσωποι ἀπό πλευρᾶς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ἐμφορούμενοι
δυστυχῶς ἀπό τό παναιρετικό πνεῦμα τοῦ διαχριστιανικοῦ καί διαθρησκειακοῦ συγκρητιστικοῦ
Οἰκουμενισμοῦ, καί μεταχειριζόμενοι τήν ψευδῆ οἰκουμενιστική ἀγάπη ἄνευ τῆς ἀληθείας
καί τῆς ἑνότητος ἐν τῇ Ὀρθοδόξῳ πίστει, σᾶς φενακίζουν, Ἐκλαμπρότατε, ἰσχυριζόμενοι
ὅτι ὁ Παπισμός εἶναι δῆθεν «Ἐκκλησία», καί μάλιστα «ἀδελφή Ἐκκλησία», μέ ἔγκυρα
μυστήρια, βάπτισμα, ἱερωσύνη καί Χάρι, ὅτι Παπισμός καί Ὀρθοδοξία ἀποτελοῦν δῆθεν
τούς «δύο πνεύμονες», μέ τούς ὁποίους ἀναπνέει ἡ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, ὅτι ἐσεῖς,
ὁ αἱρετικός «πάπας», εἶστε κανονικός ἐπίσκοπος, διάδοχος τοῦ Ἀποστόλου Πέτρου
καί βικάριος τοῦ Χριστοῦ ἐπί γῆς, ὅτι κατέχετε τό ἀποστολικῶς, ἁγιογραφικῶς, ἁγιοπατερικῶς
ἀνυπόστατο καί ἀνύπαρκτο «πετρίνειο» πρωτεῖο ἐξουσίας ἐπί τῆς καθ᾽ ὅλου Ἐκκλησίας
καί τό ἀλάθητο, ἀντί τοῦ ἀληθοῦς πρωτείου τιμῆς «διά τό εἶναι τήν Ρώμην
πρωτεύουσαν», ὡς διακελεύονται οἱ ἱεροί Κανόνες τῆς ἀδιαιρέτου Ἐκκλησίας τῆς
πρώτης χιλιετίας τό ὁποῖο δικαιοῦται ὁ Ὀρθόδοξος πάπας Ρώμης καί πατριάρχης τῆς
Δύσεως. Οἱ θεωρίες αὐτές εἶναι παντελῶς ἄγνωστες, ἀμαρτύρητες, ἀβάσιμες στήν ἐν
γένει Παράδοση τῆς Καθολικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῶν δέκα πρώτων αἰώνων καί τῶν
ἁγίων ὀκτώ Οἰκουμενικῶν Συνόδων, ἀποτελοῦν ξεκάθαρη βλασφημία πρός τό Πανάγιον
Πνεῦμα καί ἀναδεικνύουν τήν θεολογική ἐκτροπή σας καί τόν ἑωσφορικό ἐγωϊσμό, ἀπό
τόν ὁποῖο διακατέχεσθε. Τρανή ἀπόδειξη
τῆς φαιδρότητος τῶν Ὀρθοδόξων Οἰκουμενιστῶν εἶναι ὅτι, ἐνῶ ἀποδίδουν τίτλους ἐκκλησιαστικότητας
σ᾽ Ἐσᾶς, τούς πρόδηλα κακοδόξους αἱρετικούς, δέν τολμοῦν, συνεπεῖς πρός τίς
διακηρύξεις τους, τήν μαζί σας μυστηριακή διακοινωνία, γιατί γνωρίζουν ὅτι ἀπό
ἐκείνη τήν στιγμή θά ἀπολέσουν ἄμεσα τήν ἐκκλησιαστική τους ἰδιότητα. Αὐτό δέν ἀποτελεῖ
τήν πλέον κραυγαλέα ἀπόδειξη τῆς κακοδοξίας τοῦ Οἰκουμενισμοῦ; Ἄν πράγματι
πιστεύουν τίς ἀπαράδεκτες καί προκλητικές τους διακηρύξεις, ἄς τό τολμήσουν,
λοιπόν, γιατί ἀλλιῶς ἀποδεικνύουν μέ τήν στάση τους αὐτή τήν ἀνυπαρξία τῶν
τίτλων ἐκκλησιαστικότητος, πού ἀποδίδουν σ’ ἐσᾶς, τούς ψευδεπισκόπους τῶν
κακοδόξων. Τρανή ἐπιβεβαίωση τῶν ἀνωτέρω εἶναι ἡ ἀκύρωση τήν τελευταία στιγμή τῆς
προσωπικῆς σας παρουσίας στούς ἑορτασμούς γιά τά 1700 χρόνια ἀπό τήν ὑπογραφή
τοῦ Διατάγματος τῶν Μεδιολάνων στήν Νίς τῆς Σερβίας στίς 6/10/2013[3]
καί ἡ ἀκύρωση τῆς ἐπισκέψεώς σας στό Ἅγιον Ὄρος τόν ἴδιο μῆνα[4],
ὅπως φημολογεῖται.
Ἐπικοινωνοῦντες,
λοιπόν, μαζί σας, διά τοῦ παρόντος ἐπισκοπικοῦ γράμματος, ἐπιθυμοῦμε νά σᾶς
καταστήσουμε γνωστό ὅτι, κατά τήν Ἁγιογραφική, Ἱεροκανονική καί Ἁγιοπατερική
διαχρονική Ἱερά Παράδοση καί τήν ἀλάνθαστη συνείδηση τοῦ πληρώματος τῆς Καθολικῆς
Ὀρθοδόξου Ἀνατολικῆς Ἐκκλησίας, ὁ Παπισμός, τοῦ ὁποίου ἡγεῖστε, Ἐκλαμπρότατε,
δέν εἶναι «Ἐκκλησία», ἀλλά θρησκευτική κοινότης, αἱρετική παρασυναγωγή, αἵρεσις,
ἀναίρεσις, καθαίρεσις καί πλήρης διαστροφή τῆς ἀληθείας, δηλ. τοῦ ἰδίου τοῦ
Θεανθρώπου Χριστοῦ. Πλῆθος Ὀρθοδόξων Συνόδων ἔχουν καταδικάσει τόν Παπισμό ὡς
αἵρεση. Ἀναφέρουμε ἐνδεικτικά ὁρισμένες: Τήν Σύνοδο τοῦ 879-880 στήν
Κωνσταντινούπολη, ἐπί τοῦ Ἁγίου Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου, Ἀρχιεπισκόπου
Κωνσταντινουπόλεως καί Νέας Ρώμης, Ἰσαποστόλου Μεγάλου Φωτίου. Ἡ Σύνοδος αὐτή,
πού στή συνείδηση τῆς Ἐκκλησίας θεωρεῖται ὡς ἡ Η΄ Οἰκουμενική Σύνοδος, ἐπειδή σ᾽
αὐτή συμμετεῖχαν ἐκπρόσωποι ὅλων τῶν Πατριαρχείων καί τοῦ τότε Ὀρθοδόξου πάπα τῆς
Ρώμης Ἰωάννου τοῦ Η΄ καί οἱ ἀποφάσεις της ἔγιναν ὁμόφωνα ἀποδεκτές, καί
κατεδίκασε ὡς αἱρετική τήν διδασκαλία τοῦ Filioque. Ἡ διδασκαλία αὐτή ἐπεκράτησε
δυστυχῶς ὡς ἐπίσημη διδασκαλία σας, ἀπό τίς ἀρχές τοῦ 11ου αἰῶνος (1014) μέχρι
σήμερα. Ἐσεῖς, ὁ Παπισμός, ἀποδεχόμενος ἐκ τῶν ὑστέρων, μετά ἀπό ἕνα αἰώνα καί
πλέον, μία αἱρετική διδασκαλία, πού εἶχατε ἤδη καταδικάσει μαζί μέ τά ἄλλα Ὀρθόδοξα
Πατριαρχεῖα, αὐτοαναιρεῖστε καί αὐτοκαταδικάζεστε ὡς αἵρεση. Πέραν τούτου, ὅλες
οἱ ἑπόμενες Ὀρθόδοξοι Σύνοδοι, ὅπως οἱ ἐν Κωνσταντινουπόλει Σύνοδοι τοῦ 1170,
1341, 1450, 1722, 1838, 1895, ἀπεριφράστως καταδικάζουν τόν παπισμό ὡς αἵρεση[5]. Ἐπίσης,
ἐκτός ἀπό τόν Μέγα Φώτιο, ὅλοι οἱ μετά τό σχίσμα τοῦ 1054 ἅγιοι, ὅπως ὁ ἅγιος
Γερμανός Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως, ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς, ὁ ἅγιος Μᾶρκος
ὁ Εὐγενικός, ὁ ἅγιος Συμεών Θεσσαλονίκης, ὁ ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης, ὁ ἅγιος
Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, ὁ ἅγιος Νεκτάριος Πενταπόλεως, ὁ ἅγιος Ἰουστῖνος Πόποβιτς κ.ἄ.[6], ὁμοφώνως
καταδικάζουν τόν Παπισμό ὡς αἵρεση. Ὁ Παπισμός δέν εἶστε «Ἐκκλησία», ἀλλά
κράτος, τό Βατικανό, μέ κρατική ὑπόσταση, μέ κυβέρνηση, μέ ἀρχηγό ἐσᾶς, τόν
«πάπα», μέ ὑπουργούς τούς καρδιναλίους καί μέ τράπεζες τοῦ «Ἁγίου Πνεύματος».
Οὔτε εἶστε «Ρωμαιοκαθολική Ἐκκλησία». Δέν εἶστε οὔτε Ρωμαίϊκη, οὔτε Καθολική,
οὔτε Ἐκκλησία. Δέν ἔχετε σχέση μέ τήν Ρωμηοσύνη, οὔτε μέ τή Ρωμανία. Δέν εἶστε
Καθολική, ἀφοῦ χωρισθήκατε μόνοι σας ἀπό τήν Καθολική Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία τό
1054 μ.Χ. καί ἔκτοτε δέν κατέχετε τήν ὁλοκληρία τῆς πατροπαράδοτης Ὀρθοδόξου
πίστεως, τήν ὁποία ἔχετε διαστρεβλώσει. Δέν εἶστε Ἐκκλησία, ἀφοῦ γίνατε
κράτος, ὑποκύπτοντας στόν τρίτο πειρασμό τοῦ Χριστοῦ[7].
Δεχθήκατε τήν πρόταση τοῦ Διαβόλου νά τόν προσκυνήσετε καί νά σᾶς κάνη κοσμικό
παντοκράτορα τῆς γῆς. Ἐμεῖς οἱ Ὀρθόδοξοι εἴμαστε ἡ ὀρθή Ρωμαιοκαθολική Ἐκκλησία.
Ἐμεῖς οἱ Ὀρθόδοξοι εἴμαστε οἱ Ρωμηοί, σέ μᾶς ἀνήκει ἡ Ρωμανία, ἡ Ρωμηοσύνη. Ἡ Ὀρθοδοξία
εἶναι ἡ Μία, Ἁγία, ΚΑΘΟΛΙΚΗ καί Ἀποστολική
Ἐκκλησία, ἡ ἀληθής Ρωμαιοκαθολική Ἐκκλησία, ὅπως ὁμολογοῦμε στό Σύμβολο τῆς
Πίστεως Νικαίας - Κωνσταντινουπόλεως.
Τό ὅτι ὁ Παπισμός εἶστε αἵρεση φαίνεται ἀπό τίς
φοβερές καί τρομερές αἱρέσεις, πού πρεσβεύετε. Αὐτές εἶναι: α) ἡ κρατική ὑπόσταση
καί δομή τοῦ Βατικανοῦ μέ ὑπουργεῖα καί ὑπουργούς καί τράπεζες, β) τό Filioque
(ἡ ἐκπόρευση τοῦ Ἁγίου Πνεύματος καί ἐκ τοῦ Υἱοῦ), γ) ἡ κτιστή Θεία Χάρις, δ)
τό πρωτεῖο ἐξουσίας, ε) ἡ κατοχή τόσο τῆς κοσμικῆς ὅσο καί τῆς πνευματικῆς ἐξουσίας
ἀπό τόν Πάπα, στ) τό ἀλάθητο, ζ) οἱ θεωρίες περί ἐσχάτου κριτοῦ τῆς Ἐκκλησίας,
περί αὐθεντίας, περί μοναρχικοῦ ἀξιώματος, ἐκκλήτου καί ἀναμαρτησίας, περί ἄκρου
Ἀρχιερέως, τοῦ πάπα, η) τό διά ραντισμοῦ «βάπτισμα» καί ἡ ἀποκοπή του ἀπό τό
μυστήριο τοῦ Χρίσματος, θ) τά ἄζυμα (ὄστια), ι) ἡ μεταβολή τοῦ ἄρτου καί οἴνου
σέ Σῶμα καί Αἷμα Χριστοῦ μέ τά ἱδρυτικά λόγια καί ὄχι μέ τήν ἐπίκληση τοῦ Ἁγίου
Πνεύματος καί ἡ θεωρία τῆς μετουσιώσεως, ια) ἡ στέρηση τῆς κοινωνίας τοῦ Αἵματος
τοῦ Χριστοῦ στούς λαϊκούς καί ἡ παροχή σέ αὐτούς μόνο τοῦ Σώματος, ιβ) ἡ
στέρηση τῆς Θείας Κοινωνίας ἀπό τά νήπια, ιγ) ἡ Μαριολατρεία, ιδ) ἡ ἄσπιλος
σύλληψη καί ἡ ἐνσώματη ἀνάληψη τῆς Θεοτόκου, ιε) τό καθαρτήριο πῦρ, ιστ) τά
λυσίποινα, ιζ) ἡ περίσσεια ἀξιομισθία τοῦ Χριστοῦ, ιη) ἡ περίσσεια τῶν ἔργων τῶν
Ἁγίων, ιθ) ἡ ἀξιομισθία τῶν ἔργων τοῦ ἀνθρώπου, κ) τά ἀγάλματα καί γενικά ἡ
θρησκευτική ζωγραφική ἀντί τῆς Ὀρθοδόξου εἰκονογραφίας, κα) ἡ ὑποχρεωτική ἀγαμία
τοῦ κλήρου, κβ) ἡ ἀναγνώριση σφαγέων (βλ. Στέπινατς) ὡς «ἁγίων», κγ) ἡ θεωρία
περί προσβολῆς καί ἱκανοποιήσεως τῆς θείας δικαιοσύνης, λόγω τοῦ προπατορικοῦ ἁμαρτήματος
καί γενικά τό δικανικό πνεῦμα, ἀπό τό ὁποῖο κυριαρχεῖται ὁ Παπισμός, κδ) ἡ ἀπόρριψη
τῆς Ἱερᾶς Παραδόσεως καί ἡ ἐκμετάλλευσή της ὡς ὀργάνου τῆς παπικῆς διδακτικῆς ἐξουσίας
(ὁ πάπας εἶναι ἡ Παράδοση), κε) ἡ ἄποψη ὅτι ὁ ἀλάθητος πάπας εἶναι ὁ μοναδικός
φύλακας, κριτής καί ἑρμηνευτής τῆς Θείας Ἀποκαλύψεως, κστ) ἡ θεώρηση τῆς ἀρχέγονης
δικαιοσύνης ὡς ὑπερφυσικοῦ δώρου τῆς Θείας Χάριτος, πού προστέθηκε ‘κατά συμβεβηκός’
στό ‘κατ’εἰκόνα’, τό ὁποῖο νοεῖται μέσα σέ πλαίσια αὐτάρκειας καί
στατικότητας, κζ) ἡ ἀπώλεια τῆς ἀρχέγονης δικαιοσύνης καί ἡ διατήρηση ἀλωβήτου
καί σώου τοῦ κατ᾽ εἰκόνα, κη) ἡ «πάσχουσα ἐκκλησία», ἡ ὁποία ἀποτελεῖται ἀπό
τούς πιστούς, πού βρίσκονται στό καθαρτήριο πῦρ, κθ) ἡ ἀπόρριψη τῆς ἰσότητος τῶν
ἐπισκόπων, λ) τό συγκεντρωτικό καί ἀπολυταρχικό διοικητικό σύστημα μέ ἀπόλυτο
μονάρχη τόν πάπα, πού εἰσήγαγε τόν παποκαισαρισμό, λα) τά μοναχικά τάγματα καί
ὁ ὀργανωτικός-κοινωνικός χαρακτήρας τοῦ μοναχισμοῦ, λβ) ὁ ἀπρόσωπος καί
δικανικός χαρακτήρας τοῦ μυστηρίου τῆς ἐξομολογήσεως, λγ) ἡ ἐπάρατη Οὐνία,
δούρειος ἵππος τοῦ Παπισμοῦ[8].
1. Ἡ κρίση
τοῦ Βατικανοῦ
Ἀφοῦ, λοιπόν, ἐσεῖς, Ἐκλαμπρότατε, καί ὁ Παπισμός ἀποκοπήκατε
ἀπό τήν Ὀρθόδοξη Καθολική Ἐκκλησία, χάσατε τήν Ὀρθόδοξη πίστη καί ἀνεπτύξατε
τίς ἀνωτέρω αἱρέσεις, εἶναι φυσικό νά βρίσκεσθε σέ μιά συνεχῆ καί διαχρονική
κρίση, ἡ ὁποία φάνηκε καί φαίνεται ἀκόμη ἀπροκάλυπτα τό τελευταῖο διάστημα. «Ἡ κρίση στό Βατικανό
εἶναι κρίση τοῦ Παπισμοῦ. Ἕνας παρατηρητής σχολίασε ὅτι
ὁ νέος ποντίφικας πρέπει νά ἐφαρμόσει “θεραπεία-σόκ” στήν “Ἐκκλησία”, ἄλλος ὅτι
ὁ Παπισμός ἀντιμετωπίζει τή χειρότερη κρίση ἀπό τή Γαλλική Ἐπανάσταση, ἐνῶ
τρίτος συνέκρινε τόν τωρινό κλονισμό μέ τή Μεταρρύθμιση, τόν Καλβῖνο καί τόν
Λούθηρο. Ὡς ἕνα σημεῖο, τό λεξιλόγιο τῆς κρίσης εἶναι δικαιολογημένο. Στίς
τάσεις πού ἀδυνατίζουν τήν πίστη στόν δυτικό κόσμο –τήν άνοδο τοῦ πνευματικοῦ ἀτομισμοῦ,
τήν ἐπίδραση τῆς ἀθεΐας, τό χάσμα ἀνάμεσα στήν παραδοσιακή χριστιανική ἠθική
καί τή σύγχρονη πραγματικότητα– ὁ Παπισμός ἔχει προσθέσει σκάνδαλα, σκλήρυνση
καί μιά ἐπικοινωνιακή στρατηγική προσανατολισμένη στά μέσα ἐνημέρωσης τοῦ 1848»[1].
2. Ἡ ἐκκοσμίκευση καί ἡ πνευματική
κατάπτωση τοῦ Βατικανοῦ
Εἶναι
γενικό συμπέρασμα καί καθολικό ἀξίωμα ὅτι τά πονηρά καί διεφθαρμένα δόγματα
γεννοῦν πονηρό καί διεφθαρμένο βίο, καθώς καί ἀντιστρόφως ὁ πονηρός καί
διεφθαρμένος βίος γεννᾶ πονηρά καί διεφθαρμένα δόγματα. Ὑπάρχει ἄρρηκτη σχέση
μεταξύ δόγματος καί βίου, δόγματος καί ἤθους ἤ, ὅπως λέγεται στήν θεολογική γλώσσα,
Ὀρθοδοξίας καί ὀρθοπραξίας. Τό ἴδιο κακό εἶναι τά πονηρά δόγματα καί ἡ πονηρή
ζωή καί ἀντιστρόφως ἡ πονηρή ζωή καί τά πονηρά δόγματα. Γιατί τό ἕνα εἶναι
γεννητικό τοῦ ἄλλου, καί ὅποιος ἔχει τό ἕνα, καταντᾶ καί στό ἄλλο. Αὐτό,
βεβαίως, τό ἀξίωμα μαρτυρεῖται ἀπό τήν Ἁγία Γραφή καί τήν ὅλη Ἱερά Παράδοση.
Δέν εἶναι μία, δέν εἶναι δύο, ἀλλά ἄπειρες
οἱ παρεκτροπές καί οἱ ἀντιχριστιανικές
πρακτικές τῆς παπικῆς σας αἱρέσεως! Μία ἀπό αὐτές εἶναι οἱ κατ’ ἔτος «σταυρώσεις» παπικῶν πιστῶν κατά τήν Μ. Παρασκευή, κυρίως στίς Φιλιππίνες. Ἐφέτος
ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο οἱ
σταυρώσεις στήν ἀσιατική αὐτή χώρα. «Πάσχα στίς Φιλιππίνες, μία χώρα τῆς ὁποίας τό 80% τῶν 94 ἑκατομμυρίων κατοίκων εἶναι παπικοί. Χιλιάδες πιστοί καί τουρίστες ἔφτασαν στήν πόλη Σάν Φερνάντο τῆς ἐπαρχίας Παμπάνια, 60 χιλιόμετρα βόρεια τῆς Μανίλας, ὅπου περισσότεροι ἀπό 30 ἄντρες σταυρώθηκαν. Ὁ 57χρονος Βιλφρέντο Σαλβαντόρ δήλωσε πώς γιά πρώτη φορά σταυρώθηκε πρίν ἀπό ἑπτά χρόνια, γιά νά εὐχαριστήσει τόν Χριστό γιά ὅλα τά θαύματα στή ζωή του, ἀλλά καί γιά νά ἐξιλεωθεῖ γιά τίς ἁμαρτίες του»[2]. Ἀπίστευτη
πνευματική ρηχότητα, τήν ὁποία ἐμπνέετε στούς ἄβουλους
ὀπαδούς σας. Διδάσκετε, κατά κανόνα, ἀντίθετα ἀπό αὐτά πού διδάσκει τό Εὐαγγέλιο καί φτάνετε νά ἐξυπηρετήσετε τήν πλήρη ὑποταγή τῶν ὀπαδῶν σας στίς ἐπιδιώξεις
σας! Ἀναφέρουμε γιά παράδειγμα τίς ἀπίστευτες μαγικές
τελετουργίες, πού γίνονται μέσα στούς παπικούς ναούς τῆς Λατινικῆς Ἀμερικῆς, γιά τίς ὁποῖες ζηλεύουν καί αὐτοί οἱ ἴδιοι οἱ νεοπαγανιστές, ἐπειδή δέν μποροῦν νά ἀναβιώσουν
τίς ἀρχαῖες παγανιστικές τελετουργίες
μέ τέτοια ἀκρίβεια καί τέτοιο πάθος! Ἐν προκειμένῳ, ὁ Χριστός σταυρώθηκε στή θέση
μας, καί ζητᾶ ἀπό μᾶς νοητή σταύρωση τῶν παθῶν μας καί τοῦ κακοῦ, παλαιοῦ, διεφθαρμένου ἑαυτοῦ μας[3]!
Οἱ
«κληρικοί» σας, Ἐκλαμπρότατε, τά βράδια
βλέπουν αἰσθησιακοῦ περιεχομένου ταινίες! Αὐτό τουλάχιστον ὑποστηρίζει
ἡ ἱστοσελίδα
TorrentFreak, ἡ ὁποία ἀποκαλύπτει πώς «πειρατεία
ὑφίσταται ἀκόμα καί στό Βατικανό, δίνοντας στή δημοσιότητα τήν πλήρη λίστα μέ τίς ταινίες καί τίς τηλεοπτικές σειρές, πού κατέβασαν τό τελευταῖο διάστημα. Οἱ μόλις 800 ἱερεῖς, μοναχοί καί λοιποί πιστοί, πού διαμένουν στό Βατικανό, δείχνουν μία προτίμηση στίς τηλεοπτικές σειρές (Chicago Fire, LightfieldsLightfields, The
Neighbours καί Touch), τίς ρομαντικές ταινίες (Love Actually)... ἀλλά καί αὐτές μέ περιεχόμενο ἀκατάλληλο γιά ἀνηλίκους». Ἡ ἱστοσελίδα, ἔδωσε στή δημοσιότητα στοιχεῖα γιά τίς
ταινίες, πού "κατέβηκαν" τό 2012 μέσα ἀπό τό Βατικανό, ταινίες μέ σκληρό-ἀνώμαλο πορνό! Ἔτσι, γιά παράδειγμα, κατέβασαν τό "TS Pussy Hunters", μέ τρανσέξουαλ πορνοστάρ, τό λεσβιακό "Whipped Ass" καί τό σαδομαζοχιστικό "Russian Slaves"[4]! Φρικτή εἴδηση! Δέν μᾶς ἐκπλήσσουν
ἰδιαίτερα τέτοια δημοσιεύματα, τά ὁποῖα ἔρχονται νά προστεθοῦν στίς χιλιάδες περιπτώσεις παιδεραστίας καί παιδοφθορίας ἀπό «ἱερεῖς» τῆς «Ἁγίας Ἕδρας», ἡ ὁποία ἐμφανίζεται
ὡς «ἐκκλησία»! Ὅταν λείπουν ἡ ὑγιής πνευματικότητα, ἡ ἄσκηση καί ἡ Χάρις
τοῦ Θεοῦ καί περισσεύουν ἡ χλιδή,
οἱ ἀνέσεις,
οἱ πολυτέλειες καί ἡ ἐξουσιομανία,
γεννιοῦνται κατ’ ἀνάγκην τέτοια φαινόμενα[5]!
Ὁ ἐπικεφαλῆς τῆς διάσκεψης τῶν Ἰταλῶν «ἐπισκόπων»
καρδινάλιος Angelo Bagnasco, ἐμφανίστηκε σέ βίντεο στό διαδίκτυο νά δίνει παπική ὄστια («Θεία
Κοινωνία») σέ ἕνα διάσημο
«τρανσέξουαλ» ὁμοφυλόφιλο, πολιτικό ἀκτιβιστή, ὁ ὁποῖος φοροῦσε γυναικεῖα ροῦχα! Ἡ «παράσταση» δόθηκε
στήν κηδεία ἑνός ἄλλου «ἱερατικοῦ μπουμπουκιοῦ», τοῦ ἀμφιλεγόμενου
παπικοῦ Γενουάτη «ἱερέα» Fr. Andrea
Gallo, ὁ ὁποῖος δήλωνε μαρξιστής καί φίλος τῶν ὁμοφυλόφιλων καί τήν περασμένη
χρονιά εἶχε βραβευτῆ ὡς «gay
χαρακτήρας τῆς χρονιᾶς» ἀπό ὁμοφυλόφιλους ἀκτιβιστές!
Μάλιστα κατά τήν ἐκλογή σας, εἶχε ταχθῆ ὑπέρ τῆς ἐκλογῆς δεδηλωμένου ὁμοφυλόφιλου
πάπα! Ἐπίσης, εἶχε ταχθῆ ὑπέρ τῶν ὁμοφυλόφιλων
σχέσεων τῶν παπικῶν «κληρικῶν», μέ σκοπό τόν περιορισμό τῶν παιδεραστιῶν τοῦ παπικοῦ «κλήρου»! Ἀλλά, στήν τελετή δόθηκε καί ὁ λόγος στόν «τραβεστί», ὁ ὁποῖος ἀπό τοῦ ἄμβωνος ἐπαίνεσε τόν ἐκλιπόντα ὡς ἑξῆς: «Μᾶς ἄνοιξες τίς πόρτες τῆς ἐκκλησίας σου καί τήν καρδιά σου. Σᾶς εὐχαριστῶ πού ἐμᾶς, τά τρανσέξουαλ πλάσματα, μᾶς ἔκανες νά αἰσθανόμαστε ὅτι ἦταν αὐτό τό θέλημα τοῦ Θεοῦ καί ὅτι ἀγαπηθήκαμε ἀπό τόν Θεό. Ἐλπίζουμε ὅτι πολλοί θά ἀκολουθήσουν τό παράδειγμά σας καί κάποιος θά ζητήσει συγγνώμη»! Φρικτό καί ἀνήκουστο: ὁ θρασύς κίναιδος «ὁμολογοῦσε» μέσα στόν παπικό ναό καί ἐνώπιον τοῦ παπικοῦ «κλήρου» ὅτι ὁ σοδομισμός εἶναι τό θέλημα τοῦ Θεοῦ καί ὁ ἄθλιος «ἀρχιεπίσκοπος» ὄχι μόνο δέν τόν πέταξε ἔξω ἀπό τό ναό, ἀλλά τόν «μετάλαβε»
κιόλας! Κι ἀκόμα: τό Βατικανό «κωφεύει»
προκλητικά στίς διαμαρτυρίες πιστῶν, οἱ ὁποῖοι χαρακτήρισαν
τήν τελετή «πορνοκηδεία»[6]!
Ἡ ἐκκοσμίκευση τῆς «Ἁγίας Ἕδρας» δέν ἔχει ὅριο. Καί γιατί νά ἔχη, ἀφοῦ πρόκειται γιά καθαρά κοσμικό ὀργανισμό,
ὁ ὁποῖος ἐνδιαφέρεται γιά τά τοῦ κόσμου
καί ἀδιαφορεῖ γιά τήν
πνευματικότητα; Τό ἀκόλουθο
περιστατικό εἶναι ἀντιπροσωπευτικό δεῖγμα τοῦ κοσμικοῦ πνεύματος, τό ὁποῖο διέπει τό Βατικανό καί
προσωπικά ἐσᾶς, Ἐκλαμπρότατε, πού ὀνομάζετε τόν ἑαυτό Σας «πάπα». Ἐσεῖς «εὐλογήσατε» χιλιάδες μηχανές Harley
Davidson καί τούς ἰδιοκτῆτες τους μέ τήν εὐκαιρία
τοῦ ἑορτασμοῦ τῶν 110 χρόνων ἀπό τήν ἵδρυση τῆς Harley Davidson! Ἡ πλατεῖα τοῦ Ἁγίου Πέτρου στό
Βατικανό γέμισε μέ μηχανές Harley καί ὁ θόρυβος κάλυψε μέχρι καί τή φωνή σας, ὁ ὁποῖος μετά τήν ὁλοκλήρωση
τῆς τελετῆς τῆς Θείας Μετάληψης τήν Κυριακή «εὐλογήσατε»
ὅλους τούς πιστούς, πού εἶχαν συγκεντρωθῆ στήν πλατεῖα τοῦ Ἁγ.
Πέτρου. «Ἐπειδή εἴμαστε μοτοσυκλεττιστές δέ σημαίνει ὅτι δέν εἴμαστε καθολικοί», ἀνέφερε ἕνας μοτοσυκλεττιστής. Πρίν ἀπό μερικές μέρες, ὁ πρόεδρος τῆς Harley Davidson, σᾶς δώρισε δύο μηχανές Harley Davidson, ἀλλά καί ἕνα
δερμάτινο μπουφάν! Ἡ ἀπουσία
πνευματικότητας στήν δυτική αἵρεση τήν ἐξωθεῖ σέ τέτοιες φαιδρότητες, τίς ὁποῖες
κάποιοι τίς «βαπτίζουν» «λαϊκό προφίλ» τοῦ νέου «πάπα»[7]!
Ἐπαναλαμβάνουμε ὅτι ὑπάρχει παντελής ἀπουσία πνευματικότητας στόν Παπισμό. Δέν πρόκειται γιά «ἐκκλησία», ἀλλά γιά κοσμικό ὀργανισμό καί στήν
καλλίτερη περίπτωση γιά θρησκεία, μία ἀπό τίς
πολλές τοῦ κόσμου, ἡ ὁποία ἐνδιαφέρεται γιά τήν «θεραπεία» τῆς θρησκευτικότητας
τῶν ὀπαδῶν της, ὅπως τήν ἀντιλαμβάνονται καί τή βιώνουν οἱ κοσμικοί. Ἡ ἀληθινή Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, οὔτε
κοσμικός ὀργανισμός μπορεῖ νά εἶναι, οὔτε θρησκεία, μέ τήν ψυχολογική ἔννοια τοῦ ὅρου,
ἀλλά «καινή κτίσις»[8], ἡ νέα ἀνακαινισμένη κοινωνία τῶν ἐν Χριστῷ ἀναγεννημένων
ἀνθρωπίνων προσώπων, ἡ «μαγιά», ἡ ὁποία
«ζυμώνει» τόν πτωτικό κόσμο, μεταμορφώνοντάς τον σέ κοινωνία ἀγάπης, στά πρότυπα τῆς ἀγαπητικῆς ὑπάρξεως τοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ. Τό θεῖο ἐργαστήρι,
πού θεώνει τά ἀνθρώπινα πρόσωπα. Ὁ Παπισμός, ὅμως, δέν εἶναι κάτι τέτοιο, τό ἀπέδειξε ἡ χιλιόχρονη ὡς τώρα «πολιτεία» του. Τό ἀποδείξατε κι ἐσεῖς ὁ ἴδιος, Ἐκλαμπρότατε, στό πρόσφατο ταξίδι σας στή
Βραζιλία. Γιά νά
προσελκύσετε τά χαμένα ἑκατομμύρια τῶν βραζιλιάνων ὀπαδῶν σας χρησιμοποιήσατε λεκτικούς «ὅρους» τοῦ ποδοσφαίρου, τούς ὁποίους χρησιμοποιοῦν τά φανατισμένα στίφη τῶν
χούλιγκανς τῶν γηπέδων, οἱ ὁποῖοι «ἀγωνίζονται» νά ὁδηγήσουν στήν ἔσχατη
ταπείνωση τούς ἀντιπάλους
τους. Μόνο ὡς σατανική κατάσταση θά μποροῦσε νά χαρακτηρισθεῖ τό «ἀθλητικό» αὐτό ἀβυσσαλέο μῖσος, τό ὁποῖο
φθάνει καί ὡς τή φυσική ἐξόντωση
τῶν ἀντιπάλων
τους! Ἀπό αὐτόν, λοιπόν, τό συρφετό τοῦ ἀθλητικοῦ ὑπόκοσμου ἀντλήσατε, κ. Φραγκῖσκε, τήν ὁρολογία τοῦ καλέσματός σας στούς «ἀποστατημένους» πρώην ὀπαδούς σας, δίκην προέδρου ποδοσφαιρικῆς ὁμάδος! Ἄλλωστε, δέν εἶναι
τυχαῖο πώς κι ἐσεῖς
ὁ ἴδιος εἶστε φανατικός ποδοσφαιρόφιλος! Ἀφοῦ δέν ἔχει ὁ Παπισμός (διότι τά ἀπεμπόλησε)
τά γνήσια ἁγιοπατερικά πνευματικά μέσα, γιά νά μιλήση
στόν σύγχρονο ἄνθρωπο, χρησιμοποιεῖ αὐτά πού ἔχει, τά πεζοδρομιακά! Ἀντί ἡ Ἐκκλησία νά μεταμορφώση τόν κόσμο, κατάπιε ἐκεῖνος τή δυτική «ἐκκλησία»! Αὐτός εἶναι
δυστυχῶς ὁ
Παπισμός, χωρίς ἴχνος
πνευματικότητας, κατ᾽
εἰκόνα καί ὁμοίωση
τῶν ποδοσφαιρικῶν συλλόγων[9]!
Δέν μποροῦμε κυριολεκτικά νά παρακολουθήσουμε τήν ἀπόλυτη ἐκκοσμίκευση τῆς παπικῆς αἱρέσεως. Σύμφωνα με τήν ἀκόλουθη εἴδηση: «Περίεργη
αἴσθηση γιά τό πῶς μποροῦν νά προσεγγίσουν τούς πιστούς καί νά τούς φέρουν στήν Ἐκκλησία φαίνεται πώς ἔχουν ὁρισμένοι παπικοί “κληρικοί”, πού κατά καιρούς προκαλοῦν τουλάχιστον τό γέλιο μέ τά καμώματά τους. Μετά τόν ἱερέα ἀπό τό Μεξικό πού ἔραψε μορφές σοῦπερ ἡρώων στά ἄμφιά του, λειτουργώντας “μαζί” μέ τόν Μπάτμαν καί τόν Σούπερμαν καί μοιράζοντας τόν ἁγιασμό μέ νεροπίστολο, ἦρθε ἕνας ἀκόμη ἀπό τήν Ἰταλία αὐτή τή φορά, ὁ ὁποῖος φαίνεται πώς μπέρδεψε τό ἱερό μέ τήν πίστα. Στό βίντεο πού κάνει, ὅπως εἶναι φυσικό, τόν γύρο τοῦ κόσμου, ὁ ἱερέας ἀπό τό Μιλᾶνο ἄφησε ἄφωνους τούς παριστάμενους σέ ἕνα γάμο, ἑνώνοντας τό μυστήριο μέ τό γλέντι. Ἔβαλε λοιπόν ἕνα κασετόφωνο στήν Ἁγία Τράπεζα, καί μόλις τελείωσε ὁ γάμος, ἔβαλε τό ἀγαπημένο του τραγούδι»[10]! Κάποιοι ἴσως ποῦν ὅτι αὐτά εἶναι «μεμονωμένα» γεγονότα καί δέν ἐκφράζουν συνολικά τόν Παπισμό. Ἀγνοοῦν, ὅμως, πώς οὐδεμία ἀντίδραση ἐγέρθηκε ποτέ ἀπό τήν «Ἁγία Ἕδρα», ὄχι μόνο γι’ αὐτά, ἀλλά καί γιά ὅλα τά ἄλλα, πού «βγαίνουν στό φῶς» καθημερινά! Ἡ κατάπτωση τοῦ Παπισμοῦ εἶναι τό πρώτιστο γεγονός καί ἕπονται τά συνακόλουθα[11]!
Στήν
παπική ἐνορία
τοῦ
Ἁγίου
Antonio Abate στή Messina στίς 3-9-2013 ἔγιναν
παπικές «λειτουργίες» μέ ποτήρια (γυάλινα καί πλαστικά) καί σαλατιέρες. Βέβαια
δέν εἶναι
ἡ
πρώτη φορά πού συμβαίνει κάτι τέτοιο. Τελευταῖα στήν Παγκόσμια Ἡμέρα
Νεολαίας 2013 στό Ρίο ντέ Τζανέιρο χρησιμοποιήθηκαν γιά τήν παπική
«κοινωνία» πλαστικά ποτήρια[12].
Φορώντας
ράσα, πού φέρουν πάνω τους τόν Σούπερμαν καί τόν Μπάτμαν, καί κρατώντας στό
χέρι ἕνα πολύχρωμο νεροπίστολο, ὁ παπικός «ἱερέας» Οὐμπέρτο ἑτοιμάζεται νά κάνη
τήν καθιερωμένη «λειτουργία» στό ναό Ὀχο ντέ Ἀγουα στήν Κοαουίλα τοῦ
Μεξικό. Στό ναό μπαίνουν χαρούμενα παιδάκια μέ τούς γονεῖς τους, τά ὁποῖα
περιμένουν πῶς καί πῶς γιά τή στιγμή πού ὁ «ἱερέας» θά τά καταβρέξη μέ τόν ἁγιασμό.
Ἄλλωστε, ἡ εὐφάνταστη ἰδέα τοῦ Μεξικανοῦ «ἱερέα» πέρα ἀπό διασκεδαστική εἶναι
καί ἀποτελεσματική, καθώς ἔχει καταφέρει μέ αὐτό τόν τρόπο νά προσεγγίση τά
παιδιά ἀλλά καί νεώτερους πιστούς. Ἐξάλλου ἡ ἀνατρεπτική ἐμφάνισή του, μέ τό σῆμα
κατατεθέν τοῦ ἀνθρώπου-νυχτερίδα, ἀλλά καί τοῦ Σούπερμαν, προκαλεῖ τουλάχιστον
περιέργεια, καί ἑπομένως ὁλοένα περισσότερος κόσμος πηγαίνει στίς λειτουργίες
του[13]. Ἡ παπική
«λειτουργική» ἀναγέννηση συνεχίζεται μέ μπύρες, λουκάνικα καί τραγούδια[14].
Σύμφωνα μέ εἴδηση ἀπό τό ἑλληνικό ἱστολόγιο
ΔΟΓΜΑ,
Παπικός καπουτσῖνος «μοναχός» τραγουδᾶ heavy metal! «Μέ μία πρώτη ματιά βλέπεις τόν Cesare Bonizzi, ὡς μοναχό τῶν καπουτσίνων, μέ σανδάλια καί τήν εἰδική ἐνδυμασία καί μέ μία ὑπέροχη γενειάδα. Ὁ πρώην ἱεραπόστολος τῆς Ἀκτῆς τοῦ Ἐλεφαντοστοῦ ζεῖ κοντά στό Μιλᾶνο καί εἶναι ὀπαδός καί βασικός τραγουδιστής τῆς μουσικῆς heavy metal. Αὐτό ξεκίνησε, ὅταν παρακολούθησε μία συναυλία τῶν Metallica πρίν 15 χρόνια περίπου. Ἂν καί ὁ ἴδιος εἶναι “θρῆσκος”, ὅπως ἀναφέρει, θέλει νά στείλει τό μήνυμα, ὥστε νά κινήσει τούς ἀνθρώπους γιά τήν ζωή, γιά τήν κατανόηση τῆς ζωῆς, γιά τήν ἀπόλαυσή της. Ὅπως ἔχει δηλώσει ὁ ἴδιος, δέν εἶχε κανένα πρόβλημα μέ τούς ἀνωτέρους του ποτέ. Μία ἔνδειξη τῆς δισκογραφικῆς του δουλειᾶς εἶναι cd μέ τραγούδια ἀφιερωμένα στήν Παναγία σέ μουσική metal. Πάντως, ὅπως ὑποστηρίζουν οἱ περισσότεροι ἄνθρωποι, πού γνωρίζουν τήν ἀποστολή ἑνός μοναχοῦ, ἡ μουσική heavy metal δέν μπορεῖ νά εἶναι “ἐργόχειρο” γιά ἕνα μοναχό. Ξεφεύγει ἀπό τόν ἀσκητικό ἀγώνα καί τήν προσευχή»!
Ἐμεῖς ἔχουμε ἁπλῶς νά παρατηρήσουμε ὅτι α) μέ τή μουσική heavy metal ἐκφράζεται
καί διαδίδεται ὁ σατανισμός, β) ὁ χέβι
μέταλ «μοναχός» ὁμιλεῖ γιά «ἀπόλαυση τῆς ζωῆς», τήν ὁποία δέν γνωρίζει ἡ χριστιανική διδασκαλία, καί γ) ὅτι «δέν εἶχε κανένα πρόβλημα μέ τούς ἀνωτέρους
του ποτέ», οὔτε καί θά ἔχει,
διότι τό Βατικανό δέν ἐνδιαφέρεται
γιά κάτι τέτοιες «λεπτομέρειες», ὅπως εἶναι ἡ
πνευματικότητα[15]!
Τέλος, Ἐκλαμπρότατε, πράξατε τό ἑξῆς ἀπίστευτο
καί ὅμως ἀληθινό! Ἀναβιώσατε τά μεσαιωνικά «συγχωροχάρτια» μέσῳ τοῦ διαδικτύου! Αὐτή τή φορά δέν τά πουλᾶτε, ἀλλά τά διαθέτετε, μέσῳ τῆς κοινωνικῆς δικτύωσης twitter. Αὐτή τήν
παράδοξη εἴδηση ἔφερε στή δημοσιότητα ἡ ἱστοσελίδα ΤΑ
ΝΕΑ: «“Συγχωροχάρτια” προσφέρει ὁ πάπας Φραγκῖσκος σέ ὅσους τόν ἀκολουθοῦν στό twitter. Σέ μία προσπάθειά του νά συμβαδίσει μέ τή σύγχρονη ἐποχή, τό Βατικανό ἀποφάσισε νά παντρέψει μία ἀπό τίς παλαιότερες παραδόσεις του μέ τόν κόσμο τῶν κοινωνικῶν δικτύων προσφέροντας “συγχωροχάρτια” σέ ὅσους ἀκολουθοῦν στό twitter τόν πάπα Φραγκῖσκο κατά τή διάρκεια τῆς Παγκόσμιας Ἡμέρας Νεολαίας τοῦ παπισμοῦ. Τό Βατικανό δίνει τό προνόμιο αὐτό μέ ἕνα κλίκ. Οἱ πιστοί ἐξασφαλίζουν μέ αὐτό τή μείωση τοῦ χρόνου, πού θά πρέπει νά περάσουν στό καθαρτήριο, ἀφοῦ ἔχουν ὁμολογήσει τίς ἁμαρτίες τους. Σύμφωνα μέ δημοσίευμα στή βρετανική ἐφημερίδα Guardian, “συγχωροχάρτια” μπορεῖ κανείς νά ἀποκτήσει, συμμετέχοντας στήν Παγκόσμια Ἡμέρα Νεολαίας τοῦ Παπισμοῦ στό Ρίο ντέ Τζανέϊρο. Ὅσοι δέν μποροῦν νά βρίσκονται ἐκεῖ, ἔχουν τή δυνατότητα νά παρακολουθοῦν ὅσα συμβαίνουν μέσα ἀπό τά μηνύματα τοῦ Πάπα Φραγκίσκου στό twitter»! Ἐκλαμπρότατε, βάλτε τό χέρι στήν καρδιά καί πεῖτε εἰλικρινά: Ὑπάρχει περίπτωση νά εἶστε «ἐκκλησία» καί μάλιστα νά μποροῦμε νά ἑνωθοῦμε μαζί σας;
Ἐμεῖς πάντως δέν βλέπουμε κάποια ἀλλαγή τοῦ μεσαιωνικοῦ Παπισμοῦ[16], πού γέννησε τήν Ἱερά Ἐξέταση, τούς θρησκευτικούς
πολέμους, τίς Σταυροφορίες, τόν Οὐμανισμό, τήν διαμαρτύρηση, τόν ἀθεϊσμό καί
τήν ἀποχριστιάνιση τῆς Εὐρώπης.
3. Ἡ
παραίτηση τοῦ ἐκλαμπροτάτου κ. Βενεδίκτου
Ἀκόμα δέν «στέγνωσε τό μελάνι» ἀπό τή
«συνταρακτική» εἴδηση τῆς παραίτησης τοῦ ἐκλαμπροτάτου
κ. Βενεδίκτου ΙΣΤ΄ καί δέ
«στέρεψαν τά δάκρυα» ἀπό τό ἄκουσμά της, καί «ἔσκασε» ἡ πρώτη «βόμβα», ἡ ὁποία πιθανότατα σχετίζεται μέ τήν «αὐθόρμητη»
παραίτησή του. Πρόκειται γιά εἴδηση μέ ξεχωριστό ἐνδιαφέρον, τήν ὁποία ἔφερε στή δημοσιότητα τό ἀποκαλυπτικό ἑλληνικό ἱστολόγιο «ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕ»: «Ἕνας γερμανός πάπας ἐγκαταλείπει τό Βατικανό, ἕνας γερμανός τραπεζίτης ἔρχεται. Ὁ Ernstvon Freyberg, 54 ἐτῶν, θά ἀναλάβει σήμερα τά ἡνία μιᾶς Τράπεζας μέ 6 δισ. εὐρώ καί 44.000 μυστικούς λογαριασμούς, ἀνάμεσα στούς ὁποίους βρίσκεται καί αὐτός τοῦ Ποντίφικα. Ἡ ἀνάληψη τῆς διοίκησης τῆς Τράπεζας τοῦ Βατικανοῦ ἀπό τόν γερμανό τραπεζίτη ἀναμένεται ἀπό τίς 24 Μαΐου 2012, ὅταν ὁ προκάτοχός του Ettore Gotti Tedeschi ἐξεδιώχθη, διότι θέλησε νά γίνουν περισσότερο διαφανῆ τά οἰκονομικά τοῦ Βατικανοῦ. Στό διάστημα αὐτοῦ τοῦ ἔτους ἡ Τράπεζα ἔμεινε χωρίς ἐπικεφαλῆς, γεγονός πού διόγκωσε τίς φῆμες γιά τά ἀδιαφανῆ οἰκονομικά τοῦ Πάπα»!
Αὐτή εἶναι ἡ πρώτη ἀπάντηση σέ ὅσους ἔσπευσαν νά δοῦν πίσω ἀπό τήν
παραίτηση «ἁγνά ἐλατήρια»! Ὅσο γιά τίς «ἱερές μπίζνες» τῆς «Ἁγίας Ἕδρας», τῶν «διαδόχων τοῦ ἁγίου Πέτρου», δέ μᾶς ξενίζουν διόλου, διότι τό Βατικανό εἶναι
κράτος καί ὄχι Ἐκκλησία[17];
[1].
Ἡ
κρίση
στό
Βατικανό
κρίση
τοῦ
Καθολικισμοῦ,
The New York Times - ἀπό τήν ἐφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ τῆς Κυριακῆς 10 Μαρτίου 2013, http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_
articles_world_2_10/03/2013_513899, http://www.amen.gr/article12799
[12].
3-9-2013, Παπικές
«λειτουργίες»
μέ
ποτήρια
(γυάλινα
καί
πλαστικά)
καί
σαλατιέρες,
http://aktines. blogspot.gr/2013/09/blog-post_7400.html
[13]. 19-2-2013 Παπικός «ἱερέας» ψεκάζει «ἁγιασμό» μέ νεροπίστολο, http://aktines.blogspot.gr/2013/02/blog-post_3191.html
[14].
19-2-2013 Συνεχίζεται ἡ παπική «λειτουργική» ἀναγέννηση, http://aktines.blogspot. gr/2013/02/blog-post_1767.html
[1]. Α΄ Τιμ.
2, 4.
[2]. Οσιοσ Νικοδημοσ
Αγιορειτησ, Πηδάλιον, σσ. 533-535.
[3].
«Ἐματαίωσαν
τήν
ἐπίσκεψιν
τοῦ
αἱρεσιάρχου
Πάπα εἰς τήν Ὀρθόδοξον
Σερβίαν
αἱ
ἀντιδράσεις
κλήρου-λαοῦ»,
Ὀρθόδοξος Τύπος
(4-10-2013) 1, 7 καί
http://romfea.gr/
patriarxeia/tapatriarxeia/patriarxeio-servias/19373-2013-09-28-19-18-16.
[4].
«Φοβερόν: Ὁ Πάπας “ἔβαλεν πλώρην” διά τό Ἅγιον Ὄρος»! Ὀρθόδοξος Τύπος 9-8-2013, «Ἀντιπαπικά λάβαρα ὑπό διπλῆς συνάξεως τῶν εἴκοσι Ἱερῶν Μονῶν τοῦ Ἁγίου Ὄρους. Ἠχηρόν μήνυμα τῆς Ἱερᾶς Κοινότητος τοῦ Ἁγιωνύμου Ὄρους πρός τό Φανάριον καί τόν Πάπαν» Ὀρθόδοξος Τύπος
(6-9-2013) 1, 7.
[5]. Πρεσβ. Αναστασιοσ
Γκοτσοπουλοσ, Ἡ
συμπροσευχή μέ
αἱρετικούς.
Προσεγγίζοντας τήν
κανονική
πράξη
τῆς
Ἐκκλησίας,
ἐκδ. Θεοδρομία, Θεσσαλονίκη 2009,
σσ. 40-42.
[6]. Ὅ.π., σσ. 33-36.
[7]. Ματθ. 4,
8-10.
[8]. Ἡμέτερον βιβλίον, Αἱ αἱρέσεις τοῦ Παπισμοῦ, Ἀθήνα 2009, σσ 175-233.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου