Ο Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ, ερωτά τον Οικ. Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο :

Πῶς εἶναι δυνατόν Ὑμεῖς, Παναγιώτατε, ὁ πνευματικός ἡγέτης τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, νά διαλέγεσθε μέ τόν ἀμετανόητο Παπισμό, ὅταν αὐτός δέν ἔχει ἀποκηρύξει τίς πάμπολλες αἱρέσεις του καί δέν ἔχει δείξει ἴχνος μετανοίας; Ἤ μήπως δέν εἶναι φοβερές καί τρομερές αἱρέσεις Α) ἡ κρατική ὑπόσταση καί δομή τοῦ Βατικανοῦ μέ ὑπουργεῖα καί ὑπουργούς καί τράπεζες, β) τό Filioque (ἡ ἐκπόρευση τοῦ Ἁγίου Πνεύματος καί ἐκ τοῦ Υἱοῦ), γ) ἡ κτιστή Θεία Χάρις, δ) τό πρωτεῖο ἐξουσίας, ε) ἡ κατοχή τόσο τῆς κοσμικῆς ὅσο καί τῆς πνευματικῆς ἐξουσίας ἀπό τόν Πάπα, στ) τό ἀλάθητο, ζ) οἱ θεωρίες περί ἐσχάτου κριτοῦ τῆς Ἐκκλησίας, περί αὐθεντίας, περί μοναρχικοῦ ἀξιώματος, ἐκκλήτου καί ἀναμαρτησίας, περί ἄκρου Ἀρχιερέως τοῦ Πάπα, η) τό διά ραντισμοῦ «βάπτισμα», θ) τά ἄζυμα (ὄστια), ι) ἡ μεταβολή τοῦ ἄρτου καί οἴνου σέ Σῶμα καί Αἷμα Χριστοῦ μέ τά ἰδρυτικά λόγια καί ὄχι μέ τήν ἐπίκληση τοῦ Ἁγίου Πνεύματος καί ἡ θεωρία τῆς μετουσιώσεως, ια) ἡ στέρηση τῆς κοινωνίας τοῦ Αἵματος τοῦ Χριστοῦ στούς λαϊκούς καί ἡ παροχή σέ αὐτούς μόνο τοῦ Σώματος, ιβ) ἡ στέρηση τῆς Θείας Κοινωνίας ἀπό τά νήπια, ιγ) ἡ Μαριολατρεία, ιδ) ἡ ἄσπιλος σύλληψη καί ἡ ἐνσώματη ἀνάληψη τῆς Θεοτόκου, ιε) τό καθαρτήριο πῦρ, ιστ) τά λυσίποινα, ιζ) ἡ περίσσεια ἀξιομισθία τοῦ Χριστοῦ, ιη) ἡ περίσσεια τῶν ἔργων τῶν Ἁγίων, ιθ) ἡ ἀξιομισθία τῶν ἔργων τοῦ ἀνθρώπου, κ) τά ἀγάλματα καί γενικά ἡ θρησκευτική ζωγραφική ἀντί τῆς Ὀρθοδόξου εἰκονογραφίας, κα) ἡ ὑποχρεωτική ἀγαμία τοῦ κλήρου, κβ) ἡ ἀναγνώριση σφαγέων (βλ. Στέπινατς) ὡς «ἁγίων», κγ) ἡ θεωρία περί προσβολῆς καί ἱκανοποιήσεως τῆς θείας δικαιοσύνης, λόγω τοῦ προπατορικοῦ ἁμαρτήματος καί γενικά τό δικανικό πνεῦμα, ἀπό τό ὁποῖο κυριαρχεῖται ὁ Παπισμός, κδ) ἡ ἀπόρριψη τῆς Ἱερᾶς Παραδόσεως καί ἡ ἐκμετάλλευσή της ὡς ὀργάνου τῆς παπικῆς διδακτικῆς ἐξουσίας (ὁ Πάπας εἶναι ἡ Παράδοση), κε) ἡ ἄποψη ὅτι ὁ ἀλάθητος Πάπας εἶναι ὁ μοναδικός φύλακας, κριτής καί ἑρμηνευτής τῆς Θείας Ἀποκαλύψεως, κστ) ἡ θεώρηση τῆς ἀρχέγονης δικαιοσύνης ὡς ὑπερφυσικοῦ δώρου τῆς Θείας Χάριτος, πού προστέθηκε ‘κατά συμβεβηκός’ στό ‘κατ’εἰκόνα’, τό ὁποῖο νοεῖται μέσα σέ πλαίσια αὐτάρκειας καί στατικότητας, κζ) ἡ ἀπώλεια τῆς ἀρχέγονης δικαιοσύνης καί ἡ διατήρηση ἀλωβήτου καί σώου τοῦ κατ’εἰκόνα, κη) ἡ «πάσχουσα ἐκκλησία», ἡ ὁποία ἀποτελεῖται ἀπό τούς πιστούς, πού βρίσκονται στό καθαρτήριο πῦρ, κθ) ἡ ἀπόρριψη τῆς ἰσότητος τῶν ἐπισκόπων, λ) τό συγκεντρωτικό καί ἀπολυταρχικό διοικητικό σύστημα μέ ἀπόλυτο μονάρχη τόν Πάπα, πού εἰσήγαγε τόν παποκαισαρισμό, λα) τά μοναχικά τάγματα καί ὁ ὀργανωτικός-κοινωνικός χαρακτήρας τοῦ μοναχισμοῦ, λβ) ὁ ἀπρόσωπος καί δικανικός χαρακτήρας τοῦ μυστηρίου τῆς ἐξομολογήσεως, λγ) ἡ ἐπάρατη Οὐνία, δούρειος ἵππος τοῦ Παπισμοῦ;

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο Αναστάσιος είναι φιλοπατριαρχικό μπλογκ που δεν ανέχεται καθόλου έλεγχο προς τον Βαρθολομαιο. Εσύ πως το έχεις στα μπλογκ σου;

Silver είπε...

Ο Αναστάσιος πάντα δέχεται τα σχόλιά μου που είναι άκρως αντι-Βαρθολομαιϊκά.

Μη ξεχνάς, και εσύ και ο Αναστάσιος κοινωνείτε έμμεσα με τον αρχιαιρεσιάρχη κ. Βαρθολομαίο!!!

Οπότε πια η διαφορά εσού και του Αναστάσιου;;


Και μια ερώτηση:

Εσύ στο μπλογκ που διαχειρίζεσαι γιατί δεν έχεις την Ορθόδοξη Φωνή;;

Ανώνυμος είπε...

Ποιός σου είπε ότι διαχειρίζομαι μπλογκ;
Ποιός σου είπε οτι είμαι ιερέας και μνημονεύω τον Πατριάρχη;
Εγώ ήξερα πάντως απο διαμαρτυρίες ότι δεν δημοσιεύονται τα σχόλια κατα του Βαρθολομαίου. Και σίγουρα δεν έλεγαν ψέματα οι σχολιαστές. Δεν είχαν κανένα λόγο να πουν ψέματα.

Ανώνυμος είπε...

Τόση διαστροφή έχεις; Δεν υπάρχει διαφορά ενός που διαφωνεί ανοιχτά με πατριάρχες και ενός που είναι μαζί τους και δεν δέχεται κουβέντα κριτικής;

Τόσο τύφλα;

Silver είπε...

Στα πρώτα σου σχόλια γράφεις ευγενικά, τώρα γιατί άλλαξες;

Θα πρέπει να αντιλαμβάνεσαι ότι δεν μπορώ να παρακολουθώ συνεχώς τα ιστολόγια που φιλοξενώ και με φιλοξενούν. Ούτε έχω λόγο να μη δεχθώ αυτό που γράφεις. Αφού το λες έτσι θα είναι. Πάντως όσες φορές έχω γράψει σχόλια εναντίον του κ. Βαρθολομαίου τα καταχωρεί.

Τώρα αν ακολουθήσω τη θέση σου, θα πρέπει να διαγράψω όλα τα ιστολόγια που φιλοξενώ, και αυτά θα κάνουν το ίδιο για την ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΦΩΝΗ. Και η ερώτηση: πως θα γνωρίσουν μερικές ψυχούλες ότι υπάρχει ένα ιστολόγιο που γράφει καθαρά Ορθόδοξα κείμενα, χωρίς να ποβλέπει σε τίποτα άλλο εκτός της σωστής πνευματικής οικοδομής του επισκέπτη;

Λοιπόν, νάσαι καλά. Σου απάντησα στα σχόλιά σου, αν και δεν θέλω να απαντώ σε επισκέπτες που δεν βάζουν ούτε το βαπτιστικό τους όνομα.

Υ.Γ. Σου απαντώ τώρα διότι αυτή τη στιγμή ήρθάν τα σχόλιά σου.