@4 Απριλίου 2025 στις 7:10 μ.μ.
Τό γεγονός ὅτι τό «Λατινικόν Καλεντάριον» κατεκρίθη ὑπό τῆς Πανορθοδόξου Συνόδου τοῦ 1583 εἶναι καταγεγραμμένον εἰς βιβλία Ἐκκλησιαστικῆς Ἱστορίας, ὅπως π.χ. τοῦ Μελετίου,Μητροπολίτου Ἀθηνῶν. Βλ. Γ’ Τόμος, Βιέννη 1784, σελ. 402 (http://invenio.lib.auth.gr/record/125916), ὅπου ἀναγιγνώσκομεν τά ἑξῆς: «Πατριαρχεύοντος τότε τοῦ Ἱερεμίου σύνοδος Μητροπολιτῶν συνήχθη ἐν Κωνσταντινουπόλει τῷ αφπγ’. ἐπιδημήσαντος καί Σιλβέστρου τοῦ Ἀλεξανδρείας, ἥτις κατακρίνασα τό καινοτομηθέν ὑπό Γρηγορίου τοῦ Ρώμης Καλενδάριον, δέν τό ἐδέχθη, κατά τήν αἴτησιν τῶν Λατίνων». Δεδομένου ὅτι τό γεγονός αὐτό εἶναι ἀδιαμφισβήτητον, οἱ Οἰκουμενισταί ἐφηῦραν ἄλλην ὁδόν διά νά τό ἐκμηδενίσουν στά μάτια τῶν ἀδαῶν: τήν ὁδόν τῆς δῆθεν πλαστότητος αὐτῆς τῆς ἀποφάσεως. Ὁμιλοῦν, λοιπόν, διά κάποιον μοναχόν Ἰάκωβον Νεοσκητιώτην, ὁ ὁποῖος περί τό 1870 ἐπλαστογράφησε δῆθεν τήν ὡς ἄνω ἀπόφασιν (σιγίλλιον). Τοῦτο, ὅμως, δέν προκύπτει ἀπό κάπου, οὔτε ὑπῆρχε κίνητρον νά τό κάμῃ κάποιος, δεδομένου ὅτι ἡ ἡμερολογιακή διαμάχη ἦλθε μερικές δεκαετίες ἀργότερον. Ἐπιπλέον, ἡ ἀπόφασις αὐτή εἶναι πλήρως ἐνηρμονισμένη μέ τήν Συνοδικήν κατάκρισιν τοῦ παπικοῦ καλενταρίου, ἄρα εἶναι ἀπολύτως ἀξιόπιστος. Διά πρώτην φοράν, τώρα βλέπω ὅτι ὑπάρχει καί τρίτη ὁδός ἐκμηδενίσεως τῆς ἐν λόγῳ ἀποφάσεως: ὅτι δῆθεν «ἐκαινοτόμησαν» οἱ Πατέρες! Καί ὅλ' αὐτά γράφονται ὅταν εἶναι πλέον πασιφανές ἀκόμη καί στίς ... πέτρες ὅτι ἡ προσαρμογή τοῦ ἡμερολογίου καί τοῦ Πασχαλίου ἔγιναν μέ στόχον νά συνεορτάζουν οἱ Ὀρθόδοξοι μέ τούς αἱρετικούς, διευκολύνοντας ἔτσι τήν ἕνωσιν μέ αὐτούς! (Ἡ προσαρμογή τοῦ Πασχαλίου ἔγινε μόνον εἰς τήν «ἐκκλησίαν» τῆς Φινλανδίας μέχρι τώρα, ἀλλ' ἔρχεται καί ἡ γενική.)
Τό γεγονός ὅτι τό «Λατινικόν Καλεντάριον» κατεκρίθη ὑπό τῆς Πανορθοδόξου Συνόδου τοῦ 1583 εἶναι καταγεγραμμένον εἰς βιβλία Ἐκκλησιαστικῆς Ἱστορίας, ὅπως π.χ. τοῦ Μελετίου,Μητροπολίτου Ἀθηνῶν. Βλ. Γ’ Τόμος, Βιέννη 1784, σελ. 402 (http://invenio.lib.auth.gr/record/125916), ὅπου ἀναγιγνώσκομεν τά ἑξῆς: «Πατριαρχεύοντος τότε τοῦ Ἱερεμίου σύνοδος Μητροπολιτῶν συνήχθη ἐν Κωνσταντινουπόλει τῷ αφπγ’. ἐπιδημήσαντος καί Σιλβέστρου τοῦ Ἀλεξανδρείας, ἥτις κατακρίνασα τό καινοτομηθέν ὑπό Γρηγορίου τοῦ Ρώμης Καλενδάριον, δέν τό ἐδέχθη, κατά τήν αἴτησιν τῶν Λατίνων». Δεδομένου ὅτι τό γεγονός αὐτό εἶναι ἀδιαμφισβήτητον, οἱ Οἰκουμενισταί ἐφηῦραν ἄλλην ὁδόν διά νά τό ἐκμηδενίσουν στά μάτια τῶν ἀδαῶν: τήν ὁδόν τῆς δῆθεν πλαστότητος αὐτῆς τῆς ἀποφάσεως. Ὁμιλοῦν, λοιπόν, διά κάποιον μοναχόν Ἰάκωβον Νεοσκητιώτην, ὁ ὁποῖος περί τό 1870 ἐπλαστογράφησε δῆθεν τήν ὡς ἄνω ἀπόφασιν (σιγίλλιον). Τοῦτο, ὅμως, δέν προκύπτει ἀπό κάπου, οὔτε ὑπῆρχε κίνητρον νά τό κάμῃ κάποιος, δεδομένου ὅτι ἡ ἡμερολογιακή διαμάχη ἦλθε μερικές δεκαετίες ἀργότερον. Ἐπιπλέον, ἡ ἀπόφασις αὐτή εἶναι πλήρως ἐνηρμονισμένη μέ τήν Συνοδικήν κατάκρισιν τοῦ παπικοῦ καλενταρίου, ἄρα εἶναι ἀπολύτως ἀξιόπιστος. Διά πρώτην φοράν, τώρα βλέπω ὅτι ὑπάρχει καί τρίτη ὁδός ἐκμηδενίσεως τῆς ἐν λόγῳ ἀποφάσεως: ὅτι δῆθεν «ἐκαινοτόμησαν» οἱ Πατέρες! Καί ὅλ' αὐτά γράφονται ὅταν εἶναι πλέον πασιφανές ἀκόμη καί στίς ... πέτρες ὅτι ἡ προσαρμογή τοῦ ἡμερολογίου καί τοῦ Πασχαλίου ἔγιναν μέ στόχον νά συνεορτάζουν οἱ Ὀρθόδοξοι μέ τούς αἱρετικούς, διευκολύνοντας ἔτσι τήν ἕνωσιν μέ αὐτούς! (Ἡ προσαρμογή τοῦ Πασχαλίου ἔγινε μόνον εἰς τήν «ἐκκλησίαν» τῆς Φινλανδίας μέχρι τώρα, ἀλλ' ἔρχεται καί ἡ γενική.)
2 σχόλια:
Εντάξει,και άλλοι τα γράφουν αυτά, αλλά άλλα εννοούν.Η κατάκριση γίνεται γιατί ο Πάπας έκανε καινοτομία στο Πασχάλιο.Τα έχει γράψει αυτά ο πατήρ Τρικαμηνάς.Δεν θα επανέλθω.
Ο Μελέτιος γράφει για την καταδίκη του ημερολογίου,αλλά δεν μας λέει γιατί το καταδίκασαν.Το καταδίκασαν γιατί άλλαξαν και το Πασχάλιο.Απλά πράγματα.Καμία Ορθόδοξη Σύνοδος δεν καταδίκασε ημερολόγια, καταδίκασαν οι Πατέρες την καινοτομία του Πάπα, δηλαδή την αλλαγή του Πασχαλίου.
Ἡ ἀπόφασις λέγει ὅτι κατεκρίθη τό «λατινικόν Καλεντάριον». Ἡ λέξις «Καλεντάριον» σημαίνει «Ἡμερολόγιον», ὄχι «Πασχάλιον»! Γιά τίς διαστρεβλώσεις τοῦ π. Ε. Τρικαμηνᾶ καί τῶν ἄλλων κρυπτο-οικουμενιστῶν θά γράψω σήμερα εἰς ἄλλην ἀνάρτησιν τοῦ παρόντος φιλοξένου ἱστολογίου.
Δημοσίευση σχολίου