Ο δρόμος που καλείται να ακολουθήσει ο άνθρωπος, είναι ίσως αυτός που έδειξε ο Χριστός στον Γέροντα Σιλουανό, σ’ ένα όραμά του – όπως το περιγράφει ο ίδιος ο γέροντας: «Τήρει τον νουν σου εις τον Άδη, του είπε ο Κύριος, και μη απελπίζου». Να προσεύχεσαι, δηλαδή, και να έχεις τον νου σου στον Άδη, στα όσα υποφέρουν οι άνθρωποι που βρίσκονται εκεί. Και από εκεί και πέρα μην απελπίζεσαι.
11 σχόλια:
Τι σχέση μπορεί να έχει το τήρει το νου σου εις τον Άδη με τη συνεχή ενασχόλησή σας, ουχί ανευ κατακρίσεως, με τα πεπραγμένα των αιρετικών και αιρετιζόντων;;
Τώρα στ'αλήθεια πες μου, πώς ενώ ο Δημήτριος με στολίζει με διάφορους χαρακτηρισμούς δε του κόβεις τα σχόλια κι εγώ που τον αποκάλεσα σχισματικο παλαιοημερολογίτη με κόβεις.;;.ή δε μεκοψες και απλά το σκέφτεσαι ακόμη αν και ανήρτησες επόμενο σχόλιό μου;
Πέτρος
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
κι εγώ που τον αποκάλεσα σχισματικό παλαιοημερολογίτη ....
Αδελφέ μου αφήνω τις ενέργειές μου στην εσωτερική παρόρμησή μου, με την σκέψη ότι ο Κύριος, η Κυρία Θεοτόκος και ο Άγιος Νικόλαος αναπληρούν τα υστερήματά μου. Αυτός είναι ο λόγος. Φυσικά ενδέχεται να κάνω λάθος....
Σε πείραξε που είπα ότι οι Πατέρες των ορθοδόξων δεν είναι κ δικοί τους...
Κι επειδή τους συμπαθείς ...ταράχτηκε!
Τέλος πάντων είθε ο Μέγας Αντώνιος να κάνει το θαύμα του..
Πέτρος
@ 16 Ιανουαρίου 2022 - 3:47 μ.μ.
Κε Τυριντζῆ, οὐδείς ταράττεται μέ τά καταγέλαστα σχόλιά σου, ἀλλά σέ λυπούμεθα πού χάνεις τήν ψυχήν σου, συντασσόμενος μέ τούς Οἰκουμενιστάς (= Σατανιστάς) καί καταδικάζοντας τούς Ὁμολογητάς τοῦ Πατρίου ὡς «σχισματικούς», συντασσόμενος ἐπίσης μέ τόν αἱρετικόν Ὠριγένην, ἐφόσον κηρύττεις ὅτι δέν εἶναι δυνατόν ἡ Κόλασις νά εἶναι ἀτελεύτητος καί ὁ Κύριος τῆς Ἀγάπης ν' ἀφήνῃ τά πλάσματά Του νά βασανίζωνται αἰωνίως, καθώς ἐπίσης καί καταλύων τό αἰώνιον Πασχάλιον, μέ τόν αἱρετικόν ἰσχυρισμόν σου ὅτι πάντοτε πρέπει νά τηρῆται ὁ ὅρος τῆς ἐαρινῆς πανσελήνου, ἀκόμη καί ὅταν παραβιάζεται ὁ ὅρος τοῦ ἑορτασμοῦ μετά τό νομικόν φάσκα τῶν Ἰουδαίων, ὅπως ὁρίζει ὁ Ζ' Ἀποστολικός Κανών. Οἱ ἰσχυρισμοί σου αὐτοί σέ καθιστοῦν αὐτοκατάκριτον αἱρετικόν, ὁπότε καλά θά κάνῃς νά παύσῃς τοὐλάχιστον νά παριστάνῃς καί τόν κριτήν μας.
Δημήτριε, εδωώ δε βγάζετε άκρη με ένα απλό υπολογισμό για το πότε πέφτει το Πάσχα, σύμφωνα με τον κανόνα του Μωϋσέως χωρίς να συμπίπτει με το νομικό Φάσκα, και θα βγάζατε άκρη για το αν είναι δυνατόν ο Κύριος να είναι το πυρ της κολάσεως;;
Δε σας βγάζω εγώ σχισματικούς αλλά ο άγιος Νικόδημος όταν στην ερμηνεία του Ζ' Αποστολικού Κανόνα, στο Πηδάλιο, μας λεει ότι όποιος χωρίζει τον εαυτόν του από την κοινή Σύνοδο της Εκκλησίας τούτο είναι ασυγχώρητο αμάρτημα και τον καθιστά σχισματικό.
Και λίγο παραπάνω λέει ότι το να γιορτάζει κάποιος εις τούτον τον καιρόν κι άλλος εις άλλον δεν είναι αμάρτημα ..εσείς λέτε ακριβώς τα αντίθετα..
Τις προάλλες όταν είχαμε σχολιάσει το ίδιο θέμα είχατε πει με έμφαση πώς δεν υπάρχει περίπτωση ο Κύριος να είναι το πυρ της κολάσεως...τι συνέβη και λέτε, λοιδορώντας με, άλλα αντί άλλων;;
Πέτρος Τυριντζής
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Δε σας βγάζω εγώ σχισματικούς αλλά ο άγιος Νικόδημος όταν στην ερμηνεία του Ζ' Αποστολικού Κανόνα, στο Πηδάλιο, μας λεει ότι όποιος χωρίζει τον εαυτόν του από την κοινή Σύνοδο της Εκκλησίας τούτο είναι ασυγχώρητο αμάρτημα και τον καθιστά σχισματικό.
Mηπως ο Άγιος Νικόδημος βγάζει εμάς του Νέου σχισματικούς; Ποιος άλλαξε το ημερολόγιο το 1924;
Η αλλαγή έγινε με απόφαση Πανορθοδόξου Συνόδου;
Εγώ αν ήμουν στη θέση σου δεν θα ζήταγα και τα ρέστα....
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ προς τους απανταχού Ορθοδόξους
Κρατώμεν της ομολογίας, ην παρελάβομεν άδολον παρά τηλικούτων ανδρών, αποστρεφόμενοι πάντα νεωτερισμόν ως υπαγόρευμα του διαβόλου.
Ο δεχόμενος νεωτερισμόν, κατελέγχει ελλειπή την κεκηρυγμένην Ορθόδοξον πίστιν. Αλλ’ αύτη πεπληρωμένη ήδη εσφράγισται, μη επιδεχομένη μήτε μείωσιν, μήτε αύξησιν, μήτε αλλοίωσιν ήν τε ο νοών και ο τολμών ή πράξαι ή συμβουλεύσαι, ή διανοηθήναι τούτο, ήδη ηρνήθη την πίστιν του Χριστού, ήδη εκουσίως καθυπεβλήθη εις το αιώνιον ανάθεμα δια το βλασφημείν εις το Πνεύμα το άγιον, ως τάχα μη αρτίως λαλήσαν ταις Γραφαίς και Οικουμενικαίς Συνόδοις.
Άπαντες ουν οι νεωτερίζοντες ή αιρέσει ή σχίσματι, εκουσίως ενεδύθησαν κατάραν ως ιμάτιον, (Ψαλμ. ΠΗ΄ 18), καν τε Πάπαι, καν τε Πατριάρχαι, καν τε κληρικοί, καν τε λαϊκοί καν άγγελος εξ ουρανού, ανάθεμα.
Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Άνθιμος
Πατριάρχης Αλεξανδρείας Ιερόθεος
Πατριάρχης Αντιοχείας Μεθόδιος
Πατριάρχης Ιεροσολύμων Κύριλλος
και οι λοιποί Αρχιερείς της Συνόδου
Διάβασε ακριβώς τι λέει ο άγιος Νικόδημος...
Είτε το γιορτάσεις σήμερα το Πάσχα είτε μετά από κάποιες μέρες, πάντα μετά τους Εβραίους, δεν είναι κακό, τελεία και παύλα, το λέει ο άγιος!!
Η παλαιοημερολογίτες δεν ακολουθούν την κοινή Σύνοδο της ελλαδικής Εκκλησίας...τι να κάνουμε, οι λίγοι που αποσχιστησαν είναι αυτοί κι έτσι καθιστούν εαυτούς σχισματικούς..
Απλά πράγματα...
Πέτρος
@ 17 Ιανουαρίου 2022 - 10:31 π.μ.
Ὅλα ὅσα ἔγραψες εἶναι ψευδῆ καί διεστραμμένα, ὅπως καί πρίν. Δέν θά προσπαθήσω νά τ' ἀνατρέψω καί πάλι, διότι ὅ,τι καί νά σοῦ γράψω ἐσύ ἐμμένεις στίς αἱρέσεις σου.
Για θέματα ημερολογιακά όπου δεν έχει σημασία αν εορτάσει κανείς τώρα ή μετά από δύο βδομάδες αρκεί η κοινή Σύνοδος μιας τοπικής Εκκλησίας όπως η Ελλαδική και αυτήν την κοινή Σύνοδο δεν ακολούθησαν η λίγοι έλληνες παλαιοημερολογίτες κι έτσι καταδίκασαν εαυτούς για πάντα ως σχισματικούς!
Αυτό λέει κι ο άγιος Νικόδημος...
Πέτρος
Αδερφέ μου λυπάμαι αλλά εδώ σταματώ!
Δημοσίευση σχολίου