Αυτά μας γράφει ο αδελφός μας Γεώργιος Γιαννόπουλος:

Όλοι οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ πρέπει να αποτειχιστούν από την κοινωνία της υπερ-παν-αιρέσεως των οικουμενιστών και να σταματήσουν να σχίζουν την Εκκλησία επιστρέφωντας στην ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ της ΠΙΣΤΕΩΣ και στην κοινωνία του ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.
Πρέπει όλοι οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ να γίνουμε
Γ.Ο.Χ. αλλά τι Γ.Ο.Χ.???
Να γίνουμε Γ.Ο.Χ. της Εκκλησίας της Ελλάδος
και όχι να βρισκόμαστε σε εκκλησίες Γ.Ο.Χ. ελλάδος, διότι είναι τεράστια η διαφορά. ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΔΩ.
Όταν λέει κάποιος πιστός ότι ανήκει στους Γ.Ο.Χ. ελλάδος του κυπριανού ή στους Γ.Ο.Χ. ελλάδος του καλλίνικου ή στους Γ.Ο.Χ. ελλάδος του μακάριου ή στους Γ.Ο.Χ. ελλάδος του ευθύμιου ή στους Γ.Ο.Χ. ελλάδος του ματθαίου ομολογεί αυτόματα ότι βρίσκεται στις εκκλησίες των Γ.Ο.Χ. ελλάδος, και επίσης ομολογεί ότι δεν ανήκει στους Γ.Ο.Χ. ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.
Όσοι βρίσκονται στο ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ αυτοί είναι και οι Γ.Ο.Χ. ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.
Ενώ όσοι δεν βρίσκονται στο ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ βρίσκονται στις πολλές εκκλησίες των Γ.Ο.Χ. ελλάδος.
Είναι άλλο να βρίσκεσαι  μέσα στο ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ και να ξεχωρίζεις από το καινοτόμο πλήρωμα της ΜΙΑΣ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ  και άλλο είναι να βρίσκεσαι μέσα σε εκκλησίες των πολλών επισκοπικών συνοδικών παρατάξεων  Γ.Ο.Χ. ελλάδος.
Η ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ με τους αποτειχισμένους από την κοινωνία των αιρετικο-σχισματικών οικουμενιστών και κρατάει το παλαιό ημερολόγιο και το καινοτόμο πλήρωμα της εκκλησίας της ελλάδος κοινωνάει εκκλησιαστικά με τους οικουμενιστές και σχίζει την εκκλησία ακολουθώντας το νέο ημερολόγιο.
Ενώ ὀλες οι εκκλησίες των Γ.Ο.Χ.ελλάδος είναι παράλληλες διαφορετικές και ξεχωριστές ως προς την ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕ ΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ.
Όλες οι εκκλησίες των Γ.Ο.Χ. ελλάδος επειδή δεν αγωνίζονται ως αποτειχισμένοι από τους οικουμενιστές μέσα στο ΕΝΑ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ και έχουν δημιουργήσει πολλές διαφορετικές ξεχωριστές και παράλληλες επισκοπικές συνοδικές ιεραρχικές παρατάξεις ως προς την ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ αποτελούν ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΗ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ.
ΟΙ Γ.Ο.Χ. ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ είναι όλοι οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ που έχουν αποτειχιστεί από την αιρετική και σχισματική κοινωνία των οικουμενιστών κρατώντας το παλαιό ημερολόγιο χωρίς όμως να έχουν κοινωνία με καμία συνοδική παράταξη επισκόπων παρασυναγωγής.


Σχόλιο του αδελφού μας Κυπριανού Χριστοδουλίδη :
Γ.Γ
- Όλοι οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ πρέπει να αποτειχιστούν από την κοινωνία της υπερ-παν-αιρέσεως των οικουμενιστών και να σταματήσουν να σχίζουν την Εκκλησία επιστρέφοντας στην ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ της ΠΙΣΤΕΩΣ και στην κοινωνία του ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.
Πρέπει όλοι οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ να γίνουμε Γ.Ο.Χ. της Εκκλησίας της Ελλάδος (σ.σ. και όχι των παρασυναγωγών, κατά Γ.Γ., των ΓΟΧ)

κχ
- Και οι αποτειχισμένοι ΓΟΧ (πάσης) εκκλησίας της Ελλάδος, παλαιών και νέων χωρών, θα γίνουν ... αποτειχισμένοι των παλαιών και των νέων χωρών. Οι των παλαιών χωρών θα ακολουθούν το νέο εορτολόγιο και οι των νέων χωρών το παλαιό εορτολόγιο.

Για να παλαντζάρουμε την κατάσταση, ας γράψουμε καλύτερα ημερολόγιο, μη τυχόν και αρχίσει να διαμαρτύρεται η φαυλοποιός διπλωματία. Θέλει το εορτολόγιο να συμπίπτει με το ημερολόγιο για να παίρνει άφεση των εγκλημάτων τα οποία διαπράττει.

Ωραία. Οι αποτειχισμένοι θα έχουν επισκόπους ή δεν θα έχουν ; Και αν έχουν, οι επίσκοποι των παλαιών χωρών με το νέο εορτολόγιο τι θα κάνουν με τους επισκόπους των νέων χωρών, αλλά με το παλαιό εορτολόγιο ; Θα τα βρουν μεταξύ τους ή θα περιμένουν πανορθόδοξη σύνοδο για να δώσει λύση στο πρόβλημα ; Διότι οι μεν θα λένε, το ζήτημα είναι δογματολογικό (δογματικό), οι δε θα υποστηρίζουν ότι είναι εκκλησιολογικό (εκκλησιαστικό). Ενδεχομένως, άλλοι να λένε, δεν είναι τίποτα από αυτά, είναι κανονολογικό (ιεροκανονικό). Αν δεν έχουν επισκόπους, ας μας πει ο κύριος Γ.Γ. τι μπορεί να γίνει.

Πάντως, δια τον γράφοντα, το θέμα είναι δογματικό, όπως δογματικό ήταν και το ζήτημα των Εικόνων. Θα χρειαζόταν όμως να γράψω πολλά, προκειμένου να δείξω πώς οι Εικόνες και ο Χρόνος αφορούν και άπτονται του Δόγματος, και τα παραλείπω.

Είναι μάταιο να περιμένει κανείς, με την ασχετοσύνη που επικρατεί στο χώρο των θρησκευτικών μας πραγμάτων - δεν εξαιρώ τον εαυτό μου - εκ μέρους των πιστών, Σύνοδο προς επίλυση του σοβαρού και θεολογικότατου θέματος αυτού. Θα γίνει όμως οπωσδήποτε "εν τοις ουρανοίς". Μέχρι τότε "κράτει ό έχεις" και μακριά από τους μνημονευτές των αμνημόνευτων. Μακριά και από τις, χωρίς κρίση, κατακρίσεις των αδελφών μας, κύριε Γ.Γ. 


1 σχόλιο:

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Γ.Γ
- Όλοι οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ πρέπει να αποτειχιστούν από την κοινωνία της υπερ-παν-αιρέσεως των οικουμενιστών και να σταματήσουν να σχίζουν την Εκκλησία επιστρέφοντας στην ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ της ΠΙΣΤΕΩΣ και στην κοινωνία του ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.
Πρέπει όλοι οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ να γίνουμε Γ.Ο.Χ. της Εκκλησίας της Ελλάδος (σ.σ. και όχι των παρασυναγωγών, κατά Γ.Γ., των ΓΟΧ)

κχ
- Και οι αποτειχισμένοι ΓΟΧ (πάσης) εκκλησίας της Ελλάδος, παλαιών και νέων χωρών, θα γίνουν ... αποτειχισμένοι των παλαιών και των νέων χωρών. Οι των παλαιών χωρών θα ακολουθούν το νέο εορτολόγιο και οι των νέων χωρών το παλαιό εορτολόγιο.

Για να παλαντζάρουμε την κατάσταση, ας γράψουμε καλύτερα ημερολόγιο, μη τυχόν και αρχίσει να διαμαρτύρεται η φαυλοποιός διπλωματία. Θέλει το εορτολόγιο να συμπίπτει με το ημερολόγιο για να παίρνει άφεση των εγκλημάτων τα οποία διαπράττει.

Ωραία. Οι αποτειχισμένοι θα έχουν επισκόπους ή δεν θα έχουν ; Και αν έχουν, οι επίσκοποι των παλαιών χωρών με το νέο εορτολόγιο τι θα κάνουν με τους επισκόπους των νέων χωρών, αλλά με το παλαιό εορτολόγιο ; Θα τα βρουν μεταξύ τους ή θα περιμένουν πανορθόδοξη σύνοδο για να δώσει λύση στο πρόβλημα ; Διότι οι μεν θα λένε, το ζήτημα είναι δογματολογικό (δογματικό), οι δε θα υποστηρίζουν ότι είναι εκκλησιολογικό (εκκλησιαστικό). Ενδεχομένως, άλλοι να λένε, δεν είναι τίποτα από αυτά, είναι κανονολογικό (ιεροκανονικό). Αν δεν έχουν επισκόπους, ας μας πει ο κύριος Γ.Γ. τι μπορεί να γίνει.

Πάντως, δια τον γράφοντα, το θέμα είναι δογματικό, όπως δογματικό ήταν και το ζήτημα των Εικόνων. Θα χρειαζόταν όμως να γράψω πολλά, προκειμένου να δείξω πώς οι Εικόνες και ο Χρόνος αφορούν και άπτονται του Δόγματος, και τα παραλείπω.

Είναι μάταιο να περιμένει κανείς, με την ασχετοσύνη που επικρατεί στο χώρο των θρησκευτικών μας πραγμάτων - δεν εξαιρώ τον εαυτό μου - εκ μέρους των πιστών, Σύνοδο προς επίλυση του σοβαρού και θεολογικότατου θέματος αυτού. Θα γίνει όμως οπωσδήποτε "εν τοις ουρανοίς". Μέχρι τότε "κράτει ό έχεις" και μακριά από τους μνημονευτές των αμνημόνευτων. Μακριά και από τις, χωρίς κρίση, κατακρίσεις των αδελφών μας, κύριε Γ.Γ.