Αυτά μας γράφει ο αδελφός μας Γεώργιος Γιαννόπουλος :

Όλοι ξέρουν την αλήθεια αλλά την κρύβουν επειδή οι ίδιοι δεν την πράττουν.
Μου έλεγε καθηγητής ιερέας της συνάξεως κληρικών και μοναχών ότι οι εκκλησιολογικές θέσεις της ακριβείας και της τάξεως όπως παρουσιάζονται από το Ακαινοτόμητο Πλήρωμα της Εκκλησίας της Ελλάδος είναι αυτές που πρέπει να έχουμε όλοι οι Χριστιανοί Ορθόδοξοι.
Αλλά μου λέει οι πλειοψηφία των επισκόπων είναι σε τεκτονικές στοές και εμείς γίναμε υπάλληλοι και τους λεμέ "
yes sir ".
Πολλοί ιερείς των Γ.Ο.Χ. μου είπανε ότι όλοι το γνωρίζουν ότι το σωστό είναι το Ακαινοτόμητο αλλά και αυτοί λένε πως θα τι βγάλουμε οικονομικά ποιος θα μας στηρίξει?
Σε όλους τους ιερείς και του νέου και του παλαιού πρέπει να καταλάβουν ότι άμα ομολογήσουν τον Χριστό και την αλήθεια τα άλλα θα τους τα προσθέσει ο Χριστός τα προς το ζην.
Να είναι και παππάδες πιστοί και να δουλεύουν σε μια δουλειά όπως ήταν παλιά.
Αν η ομολογία δεν είχε θυσία θα ομολογούσε όλος ο κόσμος.
Ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης λέει ότι σε καιρό αιρέσεως άμα δεν βιώνεις διωγμό πάει να πει ότι συμβιβάστηκες με το εκκλησιαστικό
  σύστημα της εξουσίας του διαβόλου.
Γνωστό μπλοκ που ασχολείται με την αποτείχιση ενώ πάει με το νέο μου λέει να πω παππά του Ακαινοτόμητου να έρθει να λειτουργησει στο εκκλησάκι που έχει και όταν του λέω για το παλαιό μου λέει λίγο αργότερα. Και εγώ του λέω μόλις γυρίσετε θα είμαστε διπλά σας.
Άλλα μπλοκ που δείχνουν στην θεωρία
  την αποτείχιση και βάζουνε τις φωτογραφίες των Αποτειχισμένων  Πατέρων από το Ακαινοτόμητο  προσπάθησαν να μπερδέψουν τους πιστούς αφού στην πράξη δουλεύουν για την παράταξη της επισκοπικής συνόδου των Γ.Ο.Χ. Και αυτοί ξέρουν την αλήθεια αλλά λένε που να βρούμε παππά αποτειχισμένο και βολεύονται στην παράταξη ενώ γνωρίζουν ότι είναι μέσα σε παρασυναγωγή.
Δεν έχουν πίστη ότι ο Θεός μπορεί να τους βρει παππά αν κρατήσουν την ακρίβεια της ομολογίας.
Και διότι δεν αθλούνται νομίμως και παν στον πρώτο τυχόντα παππά των παρατάξεων
  γιαυτό και ο Θεός δεν τους δίνει παππά αποτειχισμένο αφού βολεύονται όπου νάνε.
Με την λογική τους αν δεν βρουν παππά πρώτα
  αποτειχισμένο και μετά   παραταξιακό θα πάνε στην ανάγκη και με το  νέο και με τους οικουμενιστές. Τέτοιους ομολογητές θέλει ο διάβολος με συμφέρον με υπολογισμούς χωρίς πράξη και θυσίες.



Kyprianos Christodoulides άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Αυτά μας γράφει ο αδελφός μας Γεώργιος Γιαννόπουλο...":

Προς τους ανίδεους φορείς του ακαινοτόμητου φιλιόκβε

- Γ.Γ. Να είναι και παππάδες πιστοί και να δουλεύουν σε μια δουλειά όπως ήταν παλιά.

- κχ. "Ή παπάς ή ζευγάς" λέει η λαϊκή παροιμία. Όταν ένας ιερέας βγαίνει στο μεροκάματο, εύλογο είναι να συμμετέχει και στο νόμο "ζήτηση και προσφορά", που διέπει την αγορά εργασίας. Θα βρεθεί αναπόφευκτα σε ανταγωνιστική θέση με άλλους εργαζόμενους και τότε, ας μας πει ο κ. Γιαννόπουλος τι πρέπει να κάνει.

- Γ.Γ. Ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης λέει ότι σε καιρό αιρέσεως άμα δεν βιώνεις διωγμό πάει να πει ότι συμβιβάστηκες με το εκκλησιαστικό σύστημα της εξουσίας του διαβόλου.

- κχ. Σωστά, "σε καιρό αιρέσεως", αλλά οι σημερινοί αιρετικοί άρχουν παγκοσμίως και δεν κάνουν επιλογή. Δεν διώκουν μεμονωμένους ανθρώπους ή ομάδες (κοινότητες) ανθρώπων. Έχουν βελτιώσει τις μεθόδους και τα λάθη του παρελθόντος δεν τα επαναλαμβάνουν.

Εκ των μεθόδων που ακολουθούν είναι να εξαπολύουν άλλοι, όχι αυτοί, κατηγορίες εναντίον φίλων και ομοφρόνων, δήθεν, για να είναι συνεπείς με τους κανόνες δικαίου : εν προκειμένω, της Εκκλησίας.

Στο μυαλό τους μέσα αυτοί οι άνθρωποι, έχουν μιαν άλλη οικουμένη, όταν δέσποζε η Χριστιανοσύνη και η οποία σήμερα δεν υπάρχει. Κυρίαρχοι της παγκόσμιας πλέον οικουμένης είναι οι αιρετικοί και όπως δείχνουν τα πράγματα, μικρές οι πιθανότητες να αλλάξει η κατάσταση.

Αντί λοιπόν ο κ. Γιαννόπουλος να ασχολείται με παρασυνάγωγους, ή λαντζέρηδες των μασόνων - συμπίπτει να είναι ομόφρονες με αυτόν - καλύτερο θα ήταν να ασκεί την κριτική του κατά των επισήμων φορέων του εκκλησιαστικού status και όχι να στρέφει τα βέλη του εναντίον εκείνων, που πήγαν κι έφτιαξαν εξ ανάγκης νέες συνόδους. Η Εκκλησία βρίσκεται αντιμέτωπη με πρωτοφανή σύγχυση, μετά την εορτολογική καινοτομία, ρίζα της οποίας είναι το παπικό φιλιόκβε. Η διείσδυση αυτού εντός της Ορθοδοξίας επέφερε κυριολεκτικό κατακερματισμό του Αγίου Πνεύματος και οπωσδήποτε, των πιστών.

Όσοι δεν έχουν καταλάβει την πνευματική κακοποίηση που μας έγινε, θα ήταν προτιμότερο να αφήσουν το έργο αυτό σε άλλους. Η κριτική και οι κατηγορίες εναντίον φίλων και αδελφών περί παρασυναγωγών, συνοδοιπορία με οικουμενιστές, μασόνους κ.π.ά. δεν εξυπηρετεί κανέναν άλλο παρά μόνο τους διώκτες των Ορθοδόξων και φυσικά, τους ανίδεους φορείς του ακαινοτόμητου φιλιόκβε. 

1 σχόλιο:

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Προς τους ανίδεους φορείς του ακαινοτόμητου φιλιόκβε

- Γ.Γ. Να είναι και παππάδες πιστοί και να δουλεύουν σε μια δουλειά όπως ήταν παλιά.

- κχ. "Ή παπάς ή ζευγάς" λέει η λαϊκή παροιμία. Όταν ένας ιερέας βγαίνει στο μεροκάματο, εύλογο είναι να συμμετέχει και στο νόμο "ζήτηση και προσφορά", που διέπει την αγορά εργασίας. Θα βρεθεί αναπόφευκτα σε ανταγωνιστική θέση με άλλους εργαζόμενους και τότε, ας μας πει ο κ. Γιαννόπουλος τι πρέπει να κάνει.

- Γ.Γ. Ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης λέει ότι σε καιρό αιρέσεως άμα δεν βιώνεις διωγμό πάει να πει ότι συμβιβάστηκες με το εκκλησιαστικό σύστημα της εξουσίας του διαβόλου.

- κχ. Σωστά, "σε καιρό αιρέσεως", αλλά οι σημερινοί αιρετικοί άρχουν παγκοσμίως και δεν κάνουν επιλογή. Δεν διώκουν μεμονωμένους ανθρώπους ή ομάδες (κοινότητες) ανθρώπων. Έχουν βελτιώσει τις μεθόδους και τα λάθη του παρελθόντος δεν τα επαναλαμβάνουν.

Εκ των μεθόδων που ακολουθούν είναι να εξαπολύουν άλλοι, όχι αυτοί, κατηγορίες εναντίον φίλων και ομοφρόνων, δήθεν, για να είναι συνεπείς με τους κανόνες δικαίου : εν προκειμένω, της Εκκλησίας.

Στο μυαλό τους μέσα αυτοί οι άνθρωποι, έχουν μιαν άλλη οικουμένη, όταν δέσποζε η Χριστιανοσύνη και η οποία σήμερα δεν υπάρχει. Κυρίαρχοι της παγκόσμιας πλέον οικουμένης είναι οι αιρετικοί και όπως δείχνουν τα πράγματα, μικρές οι πιθανότητες να αλλάξει η κατάσταση.

Αντί λοιπόν ο κ. Γιαννόπουλος να ασχολείται με παρασυνάγωγους, ή λαντζέρηδες των μασόνων - συμπίπτει να είναι ομόφρονες με αυτόν - καλύτερο θα ήταν να ασκεί την κριτική του κατά των επισήμων φορέων του εκκλησιαστικού status και όχι να στρέφει τα βέλη του εναντίον εκείνων, που πήγαν κι έφτιαξαν εξ ανάγκης νέες συνόδους. Η Εκκλησία βρίσκεται αντιμέτωπη με πρωτοφανή σύγχυση, μετά την εορτολογική καινοτομία, ρίζα της οποίας είναι το παπικό φιλιόκβε. Η διείσδυση αυτού εντός της Ορθοδοξίας επέφερε κυριολεκτικό κατακερματισμό του Αγίου Πνεύματος και οπωσδήποτε, των πιστών.

Όσοι δεν έχουν καταλάβει την πνευματική κακοποίηση που μας έγινε, θα ήταν προτιμότερο να αφήσουν το έργο αυτό σε άλλους. Η κριτική και οι κατηγορίες εναντίον φίλων και αδελφών περί παρασυναγωγών, συνοδοιπορία με οικουμενιστές, μασόνους κ.π.ά. δεν εξυπηρετεί κανέναν άλλο παρά μόνο τους διώκτες των Ορθοδόξων και φυσικά, τους ανίδεους φορείς του ακαινοτόμητου φιλιόκβε.